Zeg dan niks...lighting_ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:42:
Alles omlaag
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
lighting_ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:42:
Alles omlaag
Tof, DHL mevrouw tweet zelf over VeChain, grote potentiële klant.
[ Voor 43% gewijzigd door DeeSung op 29-03-2018 10:53 ]
Wat een stom gelul zeg. Hij gaat 1% omhoog vanaf de low en dat noem je dan beweging en FOMO.ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:50:
Er lijkt weer beweging in te komen. FOMOOOOO
Kan, ik denk max. 7200, dat is iig een getal dat ik veel voorbij zie komen. Zo kijkende naar de RSI's kan het idd. nog lager maar niet ineens 6k ofzo. We zitten dicht tegen de bodem aan als we er al niet zitten.DeeSung schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:52:
Hij kan gewoon doorzakken hoor
Omdat je gelijk iedereen elkaar weer zag overbieden.Trent900 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:54:
[...]
Wat een stom gelul zeg. Hij gaat 1% omhoog vanaf de low en dat noem je dan beweging en FOMO.
Als ik Crypto Ed mag geloven is rond de 7200 een flinke test. blijven we daarboven, weinig aan de hand... anders wordt de volgende mark rond de 6k:ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:54:
[...]
Kan, ik denk max. 7200, dat is iig een getal dat ik veel voorbij zie komen. Zo kijkende naar de RSI's kan het idd. nog lager maar niet ineens 6k ofzo. We zitten dicht tegen de bodem aan als we er al niet zitten.
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/979276897170415616
Gelukkig komt er een paas weekend aan. Even de familie net als met de kerst de kop gek maken, en dan krijgen we weer een gigantische pump
Dude. De crypto bestaat al bijna 10 jaar en heeft dit soort cycli al meerdere keren doorgemaakt, waarna het altijd sterker terugkwam. En die regulatie is nodig om criminaliteit uit te roken en ook op lange termijn te kunnen blijven bestaan.NeFoRcE schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:23:
Ik loop nu een jaartje mee in de crypto.
Tof die hebben dan al genoeg vechain dus die willen nu dat andere mensen vechain kopen.Rookert25 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:45:
https://twitter.com/MeiyeePang/status/979222181774176257
Wat veeeeel interessanter is is dat China officieel weer aan de eerste ICO mag meedoen.
Op het NEO platform namelijk NEX.
[ Voor 16% gewijzigd door DeeSung op 29-03-2018 11:08 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Wel lekker rustig zomiicker schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:11:
Ik zie nu pas dat FaceDown een ban heeft, misschien weer tijd om terug te keren in dit topic
Ik ga nog wat VeChain bijkopen, wacht maar; FaceDown is straks de lachende derdeRookert25 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:45:
Op mijn buylist staan:
VEN
ICX
NEO
Link
Trac
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 29-03-2018 11:32 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat deed ze ook bij anderen die daar hebben gepitched.. beetje hetzelfde verhaal als met de start-up garage van bmw denk ik.Rookert25 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:45:
Maar ze staan op de radar en dat is positief voor ven.
Meer is het voorlopig nog niet, wat ik er uit op maak.
Is al een heel stuk af, stond tijdje geleden op 180 maar de grote sells blijven precies rond dat punt even uit.
Edit: en we zijn er door
[ Voor 5% gewijzigd door darkownage op 29-03-2018 11:43 ]
Weet je het zeker?NeFoRcE schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:23:
Ik ben geen negatieveling,
NeFoRcE?
Negative Force
( flauw i know )
[ Voor 4% gewijzigd door drijfhout op 29-03-2018 11:56 ]
Verwijderd
Zo wordt het me bijna onmogelijk gemaakt om geen extra centjes erin te pompen en wat mooie muntjes te gaan kopen.
Kijk NANO ook met zn 6 dollar... Kwijl kwijl
Stijg maar weer snel even want de fomo is weer aan het inkicken hier
Ik wacht op goedkopere BNB en goedkopere ADADeeSung schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:57:
Zijn we rustig aan het inkopen ondertussen?
Denk dat die nog ietsje kunnen zakken.
Verwijderd
Ik nog niet. Misschien een kleine bounce maar verwacht verdere daling.DeeSung schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:57:
[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 29-03-2018 12:05 ]
Die Blockport heb jij daar wat vertrouwen in en waarom?tias86 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:01:
Blockport ook iets onder ico prijs gezakt, en dat nota bene op de dag van de beta release, de releas moet nog plaatsvinden, al is de beta maar beperkt toegankelijk.![]()
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Iser een reden dat je in WePower zit? Al vanaf de ICO of? Kwam ik laatst ook tegen en zag dat het een redelijk nieuwe munt was.h8bal schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:05:
Ben al tevreden dat mijn HODL muntje op Binance geraakt is (WePower)
![]()
Nee, tot nu toe is dit nog maar 1x eerder voorgekomen. Namelijk eind 2013 ivm het mt gox debacle. En daar waar destijds de prijs vooral zo hoog is gekomen middels inside trading (https://techcrunch.com/20...bitcoin-from-150-to-1000/) is de ath van eind 2017 voor een groot deel te danken aan de FOMO van de grote massa (iedereen in de kroeg had het erover) in combinatie met mogelijk met wat duistere Tether praktijken (populaire theorie).Shmorky schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:04:
[...]
Dude. De crypto bestaat al bijna 10 jaar en heeft dit soort cycli al meerdere keren doorgemaakt, waarna het altijd sterker terugkwam. En die regulatie is nodig om criminaliteit uit te roken en ook op lange termijn te kunnen blijven bestaan.
Dus zouden we sterker willen terugkomen (over de 20k) dan moet de FOMO van eind vorig jaar worden overtroffen. Alhoewel ik het niet onmogelijk acht zegt de realist in mij dat er ook er ook een kans is dat dit niet gebeurt. Daar waar de grote massa die eind vorig jaar is ingestapt vaak verlies heeft geleden en daarme een les hebben geleerd.
Hmm Ik sta klaar om NEO te halen.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:59:
[...]
Ik nog niet. Misschien een kleine bounce maar verwacht verdere daling.
Ik ook maarja ik moet niet te lang wachten 🤣darkownage schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:59:
[...]
Ik wacht op goedkopere BNB en goedkopere ADA
Denk dat die nog ietsje kunnen zakken.
Of bij de volgende financiële crisis.Alabama_man schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:10:
[...]
Nee, tot nu toe is dit nog maar 1x eerder voorgekomen. Namelijk eind 2013 ivm het mt gox debacle. En daar waar destijds de prijs vooral zo hoog is gekomen middels inside trading (https://techcrunch.com/20...bitcoin-from-150-to-1000/) is de ath van eind 2017 voor een groot deel te danken aan de FOMO van de grote massa (iedereen in de kroeg had het erover) in combinatie met mogelijk met wat duistere Tether praktijken (populaire theorie).
Dus zouden we sterker willen terugkomen (over de 20k) dan moet de FOMO van eind vorig jaar worden overtroffen. Alhoewel ik het niet onmogelijk acht zegt de realist in mij dat er ook er ook een kans is dat dit niet gebeurt. Daar waar de grote massa die eind vorig jaar is ingestapt vaak verlies heeft geleden en daarme een les hebben geleerd.
Lijkt me sterk dat mensen bij een financiele crisis zullen "vluchten" naar crypto. Ik denk dat bij een echte 2008-achtige crisis crypto de eerste harde klappen krijgt. Je kunt voorlopig nog niks met crypto, dus waarom zou je er geld in stoppen?
Nou zoals je weet wordt er met fiat heel veel bijgedrukt dus wordt de euro in verloop der tijd minder waard omdat er steeds meer in circulatie komt.
Het aantal mensen dat eind 2017 daadwerkelijk ingestapt is en verlies heeft geleden, en daarmee nu dus negatief is over crypto, acht ik nog steeds vrij klein tov. het potentieel. En als die FOMO-golf weer gaat rollen stappen die gedesillusioneerde mensen natuurlijk ook weer in. Vorige keer zaten ze er gewoon op het verkeerde moment bij, nu gaat het wel goed! Heus!Alabama_man schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:10:
[...]
Nee, tot nu toe is dit nog maar 1x eerder voorgekomen. Namelijk eind 2013 ivm het mt gox debacle. En daar waar destijds de prijs vooral zo hoog is gekomen middels inside trading (https://techcrunch.com/20...bitcoin-from-150-to-1000/) is de ath van eind 2017 voor een groot deel te danken aan de FOMO van de grote massa (iedereen in de kroeg had het erover) in combinatie met mogelijk met wat duistere Tether praktijken (populaire theorie).
Maar even serieus, het kan inderdaad alle kanten op. Als die volgende golf niet op gang komt stapt er op een gegeven moment helemaal niemand meer in. Toch acht ik ook de grote boze manipulators achter het gordijn niet helemaal achterlijk. Die hebben op een gegeven moment ook weer baat bij een lange termijn-buy strategie. In die fase lijken we nu nog niet te zitten alleen...
Zie er goed uit, duidelijke communicatie, 22 devs mee bezig. Komen gewoon professioneel over.zwembroek schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:07:
[...]
Die Blockport heb jij daar wat vertrouwen in en waarom?
Centralized handelen dus snel, en altijd de beste prijs van alle exchanges, social trading future: houd in je kan door BPT te betalen aan een succesvolle en ervaren trader zijn handelingen kopieren. Simple design en zeer goed toegankelijk voor nieuwkomers. Fiat gateway in euro(ideal sofort), rest van valuta volgt en ander soort betalingen volgt. Decentralized je coins opslaan, je beheert dus zelf je private key.
Maar goed alles valt of staat met de populariteit van crypto in het algemeen natuurlijk. En ze moeten natuurlijk ook hun beloftes nog waarmaken, ook niet geheel onbelangrijk..
als bij de volgende crisis de ECB nog meer geld tegen aan gooit en je euro devalueert omdat de schulden nog hoger zijn dan stap je wel in BTC of wat dan ook. BTC stijgt harder en je kan later meer euro's voor terug kopen.anboni schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:15:
[...]
Lijkt me sterk dat mensen bij een financiele crisis zullen "vluchten" naar crypto. Ik denk dat bij een echte 2008-achtige crisis crypto de eerste harde klappen krijgt. Je kunt voorlopig nog niks met crypto, dus waarom zou je er geld in stoppen?
Als de euro devalueert, kun je straks nog steeds voor 5 euro een brood kopen. Waar kun je voor bitcoin een brood kopen?lighting_ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:24:
[...]
als bij de volgende crisis de ECB nog meer geld tegen aan gooit en je euro devalueert omdat de schulden nog hoger zijn dan stap je wel in BTC of wat dan ook. BTC stijgt harder en je kan later meer euro's voor terug kopen.
Aah ok. Mijn inschatting is dat de kapitaalvlucht naar andere middelen als de euro altijd een vrij klein aandeel geweest. Verre van het niveau dat de taxichauffeur het erover heeft. Aanvullend, zolang je er in heel Europa nog voor normale prijzen iets van kunt kopen zullen weinig mensen het bijdrukken als groot probleem ervaren. Dus denk niet dat een financiële crisis voldoende Fomo zal aanwakkeren.DeeSung schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:15:
[...]
Nou zoals je weet wordt er met fiat heel veel bijgedrukt dus wordt de euro in verloop der tijd minder waard omdat er steeds meer in circulatie komt.
gewoon weer wat BTC omzetten naar de benodigde Euro's.anboni schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:25:
[...]
Als de euro devalueert, kun je straks nog steeds voor 5 euro een brood kopen. Waar kun je voor bitcoin een brood kopen?
Is geen rocket science
Nog niet, ik denk dat de grootste/laatste dip nog moet komen rond 10 April. Kan het behalve de "Kijk naar het verloop van 2014, we doen dit jaar precies hetzelfde"-theorie niet onderbouwen, dus neem het met een flinke korrel zout. Maar de komende 12 dagen hoor je mij niet piepen dat alles/btc lager en lager gaat, ik reken erop.DeeSung schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:57:
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 v116
Ik denk dat 'ie 5k wel haalt hoor.Chris.nl schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:35:
[...]
Nog niet, ik denk dat de grootste/laatste dip nog moet komen rond 10 April. Kan het behalve de "Kijk naar het verloop van 2014, we doen dit jaar precies hetzelfde"-theorie niet onderbouwen, dus neem het met een flinke korrel zout. Maar de komende 12 dagen hoor je mij niet piepen dat alles/btc lager en lager gaat, ik reken erop.
Nee nu is de tijd dat die Coins eens hun best gaan doen en de toekomst creeren die ze hebben gevisualiseerd. Waarbij alles goedkoper wordt en er meer vertrouwen word gecreerd tussen producent, consument en ertussen in.Shmorky schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:21:
[...]
Het aantal mensen dat eind 2017 daadwerkelijk ingestapt is en verlies heeft geleden, en daarmee nu dus negatief is over crypto, acht ik nog steeds vrij klein tov. het potentieel. En als die FOMO-golf weer gaat rollen stappen die gedesillusioneerde mensen natuurlijk ook weer in. Vorige keer zaten ze er gewoon op het verkeerde moment bij, nu gaat het wel goed! Heus!
Maar even serieus, het kan inderdaad alle kanten op. Als die volgende golf niet op gang komt stapt er op een gegeven moment helemaal niemand meer in. Toch acht ik ook de grote boze manipulators achter het gordijn niet helemaal achterlijk. Die hebben op een gegeven moment ook weer baat bij een lange termijn-buy strategie. In die fase lijken we nu nog niet te zitten alleen...
Shit als facebook wil je nietmeer hebben.
Bijna goed. Als de euro devalueert kun je buiten Europa voor 5 eur een brood kopen. Binnen Europa zal de prijs niet snel veranderen.anboni schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:25:
[...]
Als de euro devalueert, kun je straks nog steeds voor 5 euro een brood kopen. Waar kun je voor bitcoin een brood kopen?
Hier:anboni schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:25:
[...]
http://spendbitcoins.com/places/c/bakeries/
en in venezuela schijnt het ook te kunnen:
https://www.reddit.com/r/...ts_bitcoin_payments_as_a/
Anders deze:
https://breadapp.com/
Het sentiment verandert hier al heel erg snel, van heel betoog waarom alles naar de klote gaat naar fuck it ik stap in, in 3 min ongeveer. Dus ik wil maar zeggen het kan allemaal zo weer anders zijn. Met wat positief nieuws and the fomo is alive and kickingAlabama_man schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:10:
[...]
Daar waar de grote massa die eind vorig jaar is ingestapt vaak verlies heeft geleden en daarme een les hebben geleerd.
Ik hoop het. Maar dat het overal in het nieuws was en echt letterlijk iedereen het erover had zegt veel. Ik heb moeite met inschatten wie er nog bij moeten komen om op een nog grotere groep uit te komen. Tevens zal het geleden verlies van deze mensen meestal ook niet onopgemerkt gaan in hun sociale kringen. Wat de grote massa natuurlijk ook voed met scepticisme.Shmorky schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:21:
[...]
Het aantal mensen dat eind 2017 daadwerkelijk ingestapt is en verlies heeft geleden, en daarmee nu dus negatief is over crypto, acht ik nog steeds vrij klein tov. het potentieel.
Bodem is nog lang niet bereikt. Misschien tijdelijk. Maar $5400 lijkt mij nog steeds 'het doel'. Order gezet voor NEO op $39.4ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:54:
[...]
Kan, ik denk max. 7200, dat is iig een getal dat ik veel voorbij zie komen. Zo kijkende naar de RSI's kan het idd. nog lager maar niet ineens 6k ofzo. We zitten dicht tegen de bodem aan als we er al niet zitten.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Leek mij gewoon een leuk verhaal met Europese roots. Ik vind het persoonlijk interessanter dan Power Ledger.Dionlinn schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:09:
[...]
Iser een reden dat je in WePower zit? Al vanaf de ICO of? Kwam ik laatst ook tegen en zag dat het een redelijk nieuwe munt was.
Ik heb enkele weken terug al mijn XRP verkocht (spijtig genoeg niet op ATH) en in WPR geplaatst.
Wordt het niets, dan is het maar zo. Maar het gelist worden op Binance is al een grote stap in de goede richting.
Ook mag Asta altijd eens binnenspringen op de koffie:
https://wepower.network/wp-content/uploads/Asta.jpg
Mooi. Dan weten we dat jouw sentiment totaal los staan van hoe het sentiment van de grote massa beweegt. Want anders zaten we niet in een bearmarkttias86 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:43:
[...]
Het sentiment verandert hier al heel erg snel, van heel betoog waarom alles naar de klote gaat naar fuck it ik stap in, in 3 min ongeveer. Dus ik wil maar zeggen het kan allemaal zo weer anders zijn. Met wat positief nieuws and the fomo is alive and kicking
Ja we kunnen niet alleen maar omhoog he! Hiervoor zaten we in een bullmarkt nou in een bearmarkt, en we kunnen dus gewoon weer in een bullmarkt terecht komen. Maar t kan ook niet natuurlijk, maar niets is zo veranderlijk als de mens en crypto de markt.Alabama_man schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:54:
[...]
Mooi. Dan weten we dat jouw sentiment totaal los staan van hoe het sentiment van de grote massa beweegt. Want anders zaten we niet in een bearmarkt
De rest is gewoon 'kut - enter'
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Ik heb ook weer de eerste stapjes gemaakt voor de voorbereiding van mijn andere hobby's.Richh schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:59:
Ik ben trouwens maar begonnen aan Far Cry 5, die Bitcoinkoers ga ik niet meer naar kijken
Moet zeggen dat het ook wel weer lekker rustig is zonder meteen na het opstaan alles te checken
Zaterdag testnet, zondag terug bij af.RickvN schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:59:
Toch gaat TRX lekker door op een baggerdag als deze
De rest is gewoon 'kut - enter'
Kan ik mijn stack verdubbelen.......
Ik sta klaar om weer in te stappen op OMG, VEN, NEO en LSK!
Is deze stijging die ik op KIN zie trouwens de afgesproken pump actie van mijn mede-tweakers?
Dat horen we nu al 3 maand...blabla1986 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:05:
Ik voel me echt als een kind in een snoepwinkel nu.
Als je van rode zure matten houdt wellichtblabla1986 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:05:
Ik voel me echt als een kind in een snoepwinkel nu.
Of van Jawbreakers, waar je bijkans in stikt...
Huh? Ik weet niet waar jij kijkt maar volgens mij is MTH - als een van de weinigen - zowel op 1h, 24h en 7d al in het groen. Op 24h weliswaar heel weinig maar toch.... BTW, morgen product lancering.blabla1986 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:05:
Ik voel me echt als een kind in een snoepwinkel nu. MITH doet het afgelopen uur even -20% en is gehalveerd t.o.v. gisteren.
Ik sta klaar om weer in te stappen op OMG, VEN, NEO en LSK!
Is deze stijging die ik op KIN zie trouwens de afgesproken pump actie van mijn mede-tweakers?
*** Oeps, sorry je schrijft MITH..... niet MTH... my mistake.
[ Voor 5% gewijzigd door Iksie op 29-03-2018 13:12 ]
Ik denk niet dat hij nog meer gaat stijgen de komende dagen. Maar wie weet,BoulaMouzer schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:15:
Dacht gisteren doe eens gek, en ga weer eens vol in de TRX,,,,Op een of andere manier heb ik al vaker mazzel gehad met deze coin...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Inderdaad, zaterdagochtend verkopen die handel.Storm300 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:05:
[...]
Zaterdag testnet, zondag terug bij af.
Kan ik mijn stack verdubbelen.......
Maar goed dat ik een weekend in Duitsland ga stappen, kan ik met mijn zatte ballen vrijdagnacht alles verkopen en daarna weer voor de helft terugkopen.
Heb er al zwaar rekening mee gehouden dat het groen ineens donkerrood word...zwembroek schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:19:
[...]
Ik denk niet dat hij nog meer gaat stijgen de komende dagen. Maar wie weet,
of daarna nog maar de helft van je orginele stack terugkopenRickvN schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:22:
[...]
Inderdaad, zaterdagochtend verkopen die handel.
Maar goed dat ik een weekend in Duitsland ga stappen, kan ik met mijn zatte ballen vrijdagnacht alles verkopen en daarna weer voor de helft terugkopen.
krijgen we dan toch die 150 tokens erbij?h8bal schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:05:
Ben al tevreden dat mijn HODL muntje op Binance geraakt is (WePower)
![]()
Ik heb er in ieder geval 50 gehadlighting_ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:34:
[...]
krijgen we dan toch die 150 tokens erbij?
Afgelopen weken wel bijgekocht, maar dat is allemaal niet echt slim gebleken
Zou mij verbazen.lighting_ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:34:
[...]
Ik moet trouwens mijn 2x 50 muntjes nog krijgen, maar verdeling zou nog ongoing zijn. Uiteindelijk gaat het om een paar euro's, maar free muntjes zijn altijd meegenomen.
Edit Zo ik heb 46,50€ om nog goedkopere xrp'tjes te kunnen kopen.
Maakt mij nu niet meer uit welke kant het op gaat, nog veel verder naar beneden weer goedkoop inkopen, en hard omhoog? Nou dat trek je wel weer recht bij de volgende dip.
[ Voor 46% gewijzigd door Flagg op 29-03-2018 14:25 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Je bent veel te ongeduldig. We zitten nog steeds in een downtrend. Even snel iets meepikken is ok, maar daarna er weer uit tot we eindelijk weer systematisch omhoog gaan.ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:40:
Pff ik ben hier zo slecht in. Waar is die bodem?Ik heb het gevoel dat het elk moment omhoog kan gaan. Anders maar kopen en wachten? The only way is up. Toch?
We zitten relatief gezien gewoon in een ontzettend kleine bubbel... Ik denk dat ik deze link maar gewoon ieder week een keer plaats want veel mensen hebben echt geen idee van hoe klein de cryptowereld tov de 'echte financiële' wereld eigenlijk is..:Alabama_man schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:47:
[...]
Ik hoop het. Maar dat het overal in het nieuws was en echt letterlijk iedereen het erover had zegt veel. Ik heb moeite met inschatten wie er nog bij moeten komen om op een nog grotere groep uit te komen. Tevens zal het geleden verlies van deze mensen meestal ook niet onopgemerkt gaan in hun sociale kringen. Wat de grote massa natuurlijk ook voed met scepticisme.
Edit: dat hele kleine blokje helemaal rechtsonder in is zo'n beetje de waarde van BTC tov 'de rest'
http://money.visualcapita...s-one-visualization-2017/
[ Voor 12% gewijzigd door D-Ed op 29-03-2018 13:52 ]
Denk dat we morgenavond nog wel richting de 850 sat gaan. Daarna verkopen om vervolgens in de logische correctie richting mainnet goedkoper terug te kopen.RickvN schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:22:
[...]
Inderdaad, zaterdagochtend verkopen die handel.
Easy money!!
Nope, helaas. Admin heeft het duidelijk gemaakt deze listing op binance niet middels de vote is geweest, dus technisch gezien hoeven ze dan niet die extra 150 uit te keren.lighting_ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:34:
[...]
Die 150 tokens was indien ze wonnen via die vote.Greymore1 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:04:
[...]
Nope, helaas. Admin heeft het duidelijk gemaakt deze listing op binance niet middels de vote is geweest, dus technisch gezien hoeven ze dan niet die extra 150 uit te keren.
Aangezien Wepower toen verloren heeft, gaven ze als 'goodwill' 50 tokens per stem.
Je kan wel meer dan 50 tokens krijgen indien je met meerdere accounts zou gestemd hebben.
Doe dat nog eens een paar keer
Dus grote kans dat wij als klein blokje straks multimiljonairs zijn als er echt veel grote jongens mee gaan doen. Ben er klaar voor!D-Ed schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:50:
[...]
We zitten relatief gezien gewoon in een ontzettend kleine bubbel... Ik denk dat ik deze link maar gewoon ieder week een keer plaats want veel mensen hebben echt geen idee van hoe klein de cryptowereld tov de 'echte financiële' wereld eigenlijk is..:
Edit: dat hele kleine blokje helemaal rechtsonder in is zo'n beetje de waarde van BTC tov 'de rest'
http://money.visualcapita...s-one-visualization-2017/
[afbeelding]
Verwijderd
"My source in China says definitely no crackdown. Misreporting... once again. Perfect timing of FUD as usual"
https://www.reuters.com/a...-currencies-idUSKBN1H515L
Ed heeft bronnen bij de nationale bank in ChinaVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:08:
En Reuters gooit er nog een schepje bovenop. Volgens iemand op Ed's twitter wordt het verkeerd geinterpreteerd.
"My source in China says definitely no crackdown. Misreporting... once again. Perfect timing of FUD as usual"
https://www.reuters.com/a...-currencies-idUSKBN1H515L
Ik word steeds moeër van die cryptogoeroes
ik ookTomTorquay schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:11:
[...]
Ed heeft bronnen bij de nationale bank in China![]()
Ik word steeds moeër van die cryptogoeroes
Ik ga vanaf nu met mijn neus op het scherm zitten tot BTC $1 is, daarna koop ik in en kijk ik er minstens een jaar niet meer naarRichh schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:06:
[...]
Doe dat nog eens een paar keerop GDAX werkt dat goed!
Mee eens.Greymore1 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:08:
[...]
Dus grote kans dat wij als klein blokje straks multimiljonairs zijn als er echt veel grote jongens mee gaan doen. Ben er klaar voor!
Ik stel voor een Tweakers cryptomeet op mijn jacht in Monaco volgend jaar.
Edit *kijkt naar pf*
Of een bittergarnituurtje op een gehuurde roeiboot in Giethoorn...
[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 29-03-2018 14:36 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Met dit tempo zie ik je binnenkort wel (ik ben deurwaarder)Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:33:
[...]
Mee eens.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Beide opties zijn niet ondenkbaar.miicker schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:35:
[...]
Met dit tempo zie ik je binnenkort wel (ik ben deurwaarder)
Koffie staat klaar.
Compleet met Ripple-effect in het water.Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:33:
[...]
Mee eens.
Edit *kijkt naar pf*
Candlelitecoins langs de vaarroute, neem wel genoeg Monero mee voor bier en voor een taxi mocht je op Stellar en sprong ineens naar huis willen halverwege de vaartocht.Greymore1 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:37:
[...]
Compleet met Ripple-effect in het water.
We kunnen er ook allemaal een appartementje kopen.Flagg schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:33:
[...]
Mee eens.
Edit *kijkt naar pf*
Dat is voor ons over een tijdje makkelijk op te hoesten met onze crypto-winsten, toch?De investeerders van het nieuwe wijk gaan uit van prijzen tussen de 50.000 en 100.000 euro per vierkante meter - nog flink hoger zelfs dan in de topwijken van New York, Londen en Hongkong - en hopen zo'n 3 miljard euro te vangen.
Het project wordt naar verwachting pas in 2025 opgeleverd, maar dat lijkt me met de huidige staat van de markt niet zo'n probleem.
Dan hebben ze er waarschijnlijk voor betaald.Greymore1 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:04:
[...]
Nope, helaas. Admin heeft het duidelijk gemaakt deze listing op binance niet middels de vote is geweest, dus technisch gezien hoeven ze dan niet die extra 150 uit te keren.
Bizar hoe je na het echec van stemming binnen een maand toch in binace staat.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!