Het is treurig, maar ik kan je garanderen dat hier een heleboel mensen intrappen. Ik heb het vaak genoeg in Telegram-chats gezien dat mensen achteraf gingen klagen dat ze opgelicht waren.Tominatie schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:13:
http://prntscr.com/ixp0cn
Wie zou d'r zijn ingetrapt?![]()
Doe het dan nog een beetje subtiel...... moet nog veel leren deze knul![]()
Over een uurtje of 4 begint die competitie. Die competitie geldt over het grootste totale volume wat je verhandelt, dus koop en verkoop. Creeer je daarmee niet een gigantische pump en dump? Volume zal in ieder geval lekker stijgen. Vind hem nu weer iets te hard zijn gestegen, als hij weer wat daalt koop ik wederom weer een pluk.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:16:
ik gok nog op een ritje QLC
volgens mij begint die competitie
Dit orderbook ziet er wel echt vaag uit nu op gdax (dollars).
Er zijn genoeg kooporders maar toch gaat het niet echt omhoog. Ik weet zeker dat we zonder al dat gemanipuleer al lang weer voorbij de 20k zaten. Aan de vraag ligt het echt niet.Bushalte schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:18:
Lekker spelletje zo met BTC, in ieder geval op GDAX. 20btc in verkoop, dan weer 18 kopen, dan weer 25 verkoop. Gaat al dagen zo, maar wat hier nou de lol van is.
![]()
Of er echt genoeg vraag is weet ik niet. Door al dat gemanipuleer worden mensen nou niet echt enthousiast om in te stappen. Maar dat we zonder dat gemanipuleer gewoon weer op minimaal 15k hadden gezeten ben ik ook van overtuigd. Als je de bewegingen van BTC nu ziet, dat gaat nergens over. In een half uurtje 300 omhoog om 3 uur later precies weer net zoveel omlaag te gaan.
Ik vind het ook onvoorstelbaar dat een dolfijntje met zijn 20btc of 80ltc .. op beide wordt het spel in de usd pairs gespeeld kennelijk die koers zo kan controleren ...ggj87 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:03:
[...]
Er zijn genoeg kooporders maar toch gaat het niet echt omhoog. Ik weet zeker dat we zonder al dat gemanipuleer al lang weer voorbij de 20k zaten. Aan de vraag ligt het echt niet.
Zou zoiets te doorbreken zijn? Als ik nou eens op het LTC pair een order zet die veel groter is dan die van hem ... dan is het even de vraag op welke prijs die gezet moet worden, een optie is 10 verkopen, en 9 terugkopen op een hogere prijs...dan ben je toch door die grens heen? Ik wil best 1 of 2 ltc opofferen om zo'n klootzak even op z'n plek te zetten ...de vraag is of mijn beredenering juist is. (en of je er echt iets mee gaat bereiken ... )
Valt nauwelijks tegen te handelen, zijn bots die in een paar ms hun orders aanpassen.Turbo-Puppy schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:10:
[...]
Ik vind het ook onvoorstelbaar dat een dolfijntje met zijn 20btc of 80ltc .. op beide wordt het spel in de usd pairs gespeeld kennelijk die koers zo kan controleren ...
Zou zoiets te doorbreken zijn? Als ik nou eens op het LTC pair een order zet die veel groter is dan die van hem ... dan is het even de vraag op welke prijs die gezet moet worden, een optie is 10 verkopen, en 9 terugkopen op een hogere prijs...dan ben je toch door die grens heen? Ik wil best 1 of 2 ltc opofferen om zo'n klootzak even op z'n plek te zetten ...de vraag is of mijn beredenering juist is. (en of je er echt iets mee gaat bereiken ... )
Verwijderd
kortom...whe are fuckt 
zie het als The Terminator ..wij tegen de bots
zie het als The Terminator ..wij tegen de bots
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2018 22:15 ]
Verwijderd
https://www.ccn.com/all-h...om-will-return-this-year/ggj87 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:03:
[...]
Er zijn genoeg kooporders maar toch gaat het niet echt omhoog. Ik weet zeker dat we zonder al dat gemanipuleer al lang weer voorbij de 20k zaten. Aan de vraag ligt het echt niet.
Waarschijnlijk omdat de westerse hedgefondsen een mooi instapprijsje willen.
@Turbo-Puppy HODL!
Dat heb ik een keer een ochtendje met FUN gedaan, laag volume en kan je dus botjes sarren met 50$. Eerst 25 (oid) fun gekocht voor 20% boven de prijs (laag volume dus groot effectTurbo-Puppy schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:10:
[...]
Ik vind het ook onvoorstelbaar dat een dolfijntje met zijn 20btc of 80ltc .. op beide wordt het spel in de usd pairs gespeeld kennelijk die koers zo kan controleren ...
Was die 5$ wel waard.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
kun je daar niet een dagelijks gebeuren van maken? allemaal om de beurd ,maak een roosterFlagg schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:20:
[...]
Dat heb ik een keer een ochtendje met FUN gedaan, laag volume en kan je dus botjes sarren met 50$. Eerst 25 (oid) fun gekocht voor 20% boven de prijs (laag volume dus groot effect). En jawel een groene candle daarna kleine kooporders die steeds overboden werden met .001 of 2 door botjes, ik daar weer over met .001 en botje daar weer over. Heb een ochtendje de prijs "op zitten drijven" met die prutsbotjes. En daarna "al" mijn fun verkocht voor een veel te lage prijs waardoor de prijs kelderde, heeft me iets meer dan 5$ gekost uiteindelijk, maar hopelijk wat botjes met waardeloze FUN achtergelaten.
![]()
Was die 5$ wel waard.
KILL THE BOTS
of een bot kopen
Goede actie!Flagg schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:20:
[...]
Dat heb ik een keer een ochtendje met FUN gedaan, laag volume en kan je dus botjes sarren met 50$. Eerst 25 (oid) fun gekocht voor 20% boven de prijs (laag volume dus groot effect). En jawel een groene candle daarna kleine kooporders die steeds overboden werden met .001 of 2 door botjes, ik daar weer over met .001 en botje daar weer over. Heb een ochtendje de prijs "op zitten drijven" met die prutsbotjes. En daarna "al" mijn fun verkocht voor een veel te lage prijs waardoor de prijs kelderde, heeft me iets meer dan 5$ gekost uiteindelijk, maar hopelijk wat botjes met waardeloze FUN achtergelaten.
![]()
Was die 5$ wel waard.
Dit zou vaker moeten gebeuren, dat kun jij niet alleen dus dit zou een gezamenlijke gecoördineerde actie moeten worden om de bots te weren.
Exchanges hebben daar ook een rol in.
Zij zouden bots ook moeten weren of in ieder geval het aantal transacties per bot verminderen zodat de negatieve invloed op de markt verdwijnt.
Je zou dit kunnen doen met een soort throttling waarbij je dus niet ongelimiteerd orders kunnen plaatsen en intrekken maar dat hoe vaker je dit doet de tijd er tussen steeds langer wordt.
Bots kunnen dan niet meer supersnel handelen en dat scheelt een stuk.
Bots mogen wel blijven handelen maar dan gelijk aan een mens zou doen.
Dus dan wordt het een top 5 coin op dit moment als het naar 1 cent stijgt, doe het bedrag eens maal de circulerende supplyKamoji_ schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:38:
Ik kom hier even shillen voor mijn pareltje waar ik niemand over zie schrijven. Genaamd, KIN. Het bedrijf achter Kin is Kik messenger.
Alhoewel Kik in het niet valt bij spelers als whatsapp, telegram of signal, heb ik er toch goede hoop op dat hier leuk geld aan te verdienen is. Zelf ben ik hem op het spoor gekomen door te zoeken naar coins onder de 5 sat. Na wat onderzoek bleek Kin de enige te zijn met een daadwerkelijk, redelijk succesvol bedrijf erachter.
Naast een eigen app ontwikkelen ze een 5 minute sdk zodat in principe alle apps Kin kunnen integreren om transacties met je Kin te kunnen betalen.
Daarnaast heeft Tencent 50miljoen geïnvesteerd. Tencent is onder andere de eigenaar van WeChat in China. Ik hoef tweakers niet te vertellen hoe groot dat bedrijf is.
Voor een prijs van $0,000179 kan je nog goed inslaan. Over een paar dagen worden partners aangekondigd en ik heb zo’n vermoeden dat dit wel eens groot nieuws kan gaan worden in cryptoland.
Dit zijn geen amateurs zoals je bij Verge en dergelijken ziet.
Marketing gaat pas starten wanneer het product live is. Het is nog niet op een fatsoenlijke exchange te verkrijgen maar dit gaat zeker gebeuren als het product af is.
Ik denk dat dit wel eens een blijvertje zou kunnen worden.
Het mooiste van alles: hij hoeft maar naar 1cent te stijgen om x100 te gaan.
Mocht er iemand gefundeerde argumenten hebben waarom dit niets zal worden, hoor ik die uiteraard graag.
Edit: typo
Saus
Exchanges maken leuke marge's van de fee's van de tradingbots...HoppyF schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:39:
[...]
Goede actie!
Dit zou vaker moeten gebeuren, dat kun jij niet alleen dus dit zou een gezamenlijke gecoördineerde actie moeten worden om de bots te weren.
Zij zouden bots ook moeten weren of in ieder geval het aantal transacties per bot verminderen zodat de negatieve invloed op de markt verdwijnt.
Je zou dit kunnen doen met een soort throttling waarbij je dus niet ongelimiteerd orders kunnen plaatsen en intrekken maar dat hoe vaker je dit doet de tijd er tussen steeds langer wordt.
Rapapa...
Ja of de fee snel omhoog gooien bij x aantal trades per minuut/uur.HoppyF schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:39:
[...]
Goede actie!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Grappig dat er niemand klaagde over botjes toen de koers alleen maar steeg. Nu we dalen zijn botjes natuurlijk hartstikke verschrikkelijk, hebben ze een groot aandeel in de dalingen en moeten ze bepaalde limieten krijgen.HoppyF schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:39:
[...]
Goede actie!
Ik vind die bots ook superirretant.
Zal ik me als botschrijver dan maar ook even mee bemoeien. Waarom zou een beurs bots willen tegenhouden, iedere trade is een fee, daar verdienen ze op. Met geautomatiseerde handel krijg je meer orders in je orderboek en meer liquiditeit. Sommige bots zijn irritant, ja, maar blijkbaar kan de spread kleiner als ze steeds voor je gaan liggen. If you can't beat them, join them. :-)HoppyF schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:39:
[...]
Don't care ... zolang ik geen bot heb, en een ander wel, ben ik voorstander van torenhoge fees.
Kan me tamelijk weinig schelen dat een ander met een bot dat handel of geld kost eigenlijk.
Kan me tamelijk weinig schelen dat een ander met een bot dat handel of geld kost eigenlijk.
Was laatst nog een aritkel over van een exchange eigenaar die in 1 jaar miljardair geworden was.LosGieros schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:41:
[...]
Exchanges maken leuke marge's van de fee's van de tradingbots...
Er zijn ook bots die juist zorgen dat anderen ook meer winst maken.....
Ik heb ook geen last van die dingen hoor,ik verveelde me een ochtendje en zag toevallig het effect met botjes en lage volumes en een groene candle.DaCoTa schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:45:
[...]
Zal ik me als botschrijver dan maar ook even mee bemoeien. Waarom zou een beurs bots willen tegenhouden, iedere trade is een fee, daar verdienen ze op. Met geautomatiseerde handel krijg je meer orders in je orderboek en meer liquiditeit. Sommige bots zijn irritant, ja, maar blijkbaar kan de spread kleiner als ze steeds voor je gaan liggen. If you can't beat them, join them. :-)
Enige moment dat ze irritant kunnen zijn is als je buy order op 0.505 net niet gehaald wordt omdat er iedere keer een botje net ertussen komt op 0.5055 bij wijze van. Maar dat heb je alleen als je heel toevallig precies op het allerlaatste moment wil kopen en dat is me tot nu toe 2x gebeurd.
Dus het is niet wereldschokkend, maar het is wel een vorm van gratis geld zonder enige moeite wat iedereen zou kunnen... En dat kan dus niet, dus als er teveel komen zullen ze elkaar ws tegenwerken en verdient alleen diegene eraan die de botjes verkoopt.
Mooi...net weer een kleine 9 duizend Linda's verdiend met traden.
Haal alle bots weg en ik denk dat er weinig handel meer is. En een groot gat tussen aan- en verkoopkoers zit, wat voor meer volatiliteit zorgt.
Maar vooral denk ik dat de volumes zeker door 10 gedeeld worden. En daarmee wordt kopen of verkopen niet makkelijker maar moeilijker!
Maar vooral denk ik dat de volumes zeker door 10 gedeeld worden. En daarmee wordt kopen of verkopen niet makkelijker maar moeilijker!
Ik houd mijn hart weer vast voor vannacht. Vannochtend werd ik wakker met 10 euro extra koersdaling op LTC? Ik mag hopen dat dat niet nog eens gebeurt. Maar als ik niks doe staat hij morgen op 127+.
Als een bot incidenteel handelt net als een mens zou doen heb ik daar geen problemen mee.DaCoTa schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:45:
[...]
Zal ik me als botschrijver dan maar ook even mee bemoeien. Waarom zou een beurs bots willen tegenhouden, iedere trade is een fee, daar verdienen ze op. Met geautomatiseerde handel krijg je meer orders in je orderboek en meer liquiditeit. Sommige bots zijn irritant, ja, maar blijkbaar kan de spread kleiner als ze steeds voor je gaan liggen. If you can't beat them, join them. :-)
Als er echter bewust gemanipuleerd wordt dan heeft de mens wel degelijk last van bots.
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Als de handel dusdanig beheerst gaat worden door bots zullen de mensen afhaken en blijven er alleen maar wat bots over die lekker tegen elkaar kunnen gaan handelen.
Dat gaat niet goed komen verwacht ik.
Exchanges verdienen geld aan transacties maar als op een gegeven moment de mens er geen zin meer in heeft zal de Exchange geen handel meer overhouden en stort het in.
Er moet dus een gezonde balans zijn tussen mens en bots.
Als de balans doorslaat is het einde oefening.
ggj87 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:56:
Ik houd mijn hart weer vast voor vannacht. Vannochtend werd ik wakker met 10 euro extra koersdaling op LTC? Ik mag hopen dat dat niet nog eens gebeurt. Maar als ik niks doe staat hij morgen op 127+.
Manipulatie met bots is zeker foute boel. (Ook als je het doet om andere bots lastig te vallen zoals hier eerder werd voorgesteld! En daarmee zit je niet alleen bots maar ook mensen in de weg.)
Gelukkig heb je op Cryptopia weinig tot geen last van bots.
Waar heb je het in godsnaam over? Bots zijn er al heel wat langer dan de afgelopen maanden, hoor. Bots zullen denk ik een behoorlijk aandeel hebben gehad in de stijgingen, maar nu de koers een paar maanden daalt is het natuurlijk not done, gaat het niet meer goed komen en zullen mensen afhaken.HoppyF schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:57:
[...]
Als een bot incidenteel handelt net als een mens zou doen heb ik daar geen problemen mee.
Als er echter bewust gemanipuleerd wordt dan heeft de mens wel degelijk last van bots.
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Als de handel dusdanig beheerst gaat worden door bots zullen de mensen afhaken en blijven er alleen maar wat bots over die lekker tegen elkaar kunnen gaan handelen.
Dat gaat niet goed komen verwacht ik.
Exchanges verdienen geld aan transacties maar als op een gegeven moment de mens er geen zin meer in heeft zal de Exchange geen handel meer overhouden en stort het in.
Er moet dus een gezonde balans zijn tussen mens en bots.
Als de balans doorslaat is het einde oefening.
Geautomatiseerde handel gebeurt binnen iedere financiële markt, ook binnen de aandelenmarkt. Het hoort er tegenwoordig bij en dat gaat ook echt niet meer veranderen. Ik denk dat het het beste is als je dat accepteert.
En voor de liefhebbers voor het slapen gaan, een AirDrop twv 35$
https://www.safein.com/an...alert&utm_medium=safedrop
Mochten er mensen hun dank willen uiten, referral verstrek ik graag via dm
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Verwijderd
Zijn die niet aangeklaagd?Ton Hasselt schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:04:
Gelukkig heb je op Cryptopia weinig tot geen last van bots.
To enter Safedrop you must perform all of the below task. Tokens will be distributed within 14 days after our main tokensale.RickvN schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:13:
En voor de liefhebbers voor het slapen gaan, een AirDrop twv 35$
Step 1
Please login with your LinkedIn profile. We will verify that you are a unique user. You must have atleast 50 connections.Login with LinkedinSubscribe to Safein newsletter with your email address
Worthless dus, niet aan beginnen..
[ Voor 29% gewijzigd door freestyler2 op 28-03-2018 23:18 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Hahaha, ja doei! Ik ken niet eens 50 mensenfreestyler2 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:18:
[...]
To enter Safedrop you must perform all of the below task. Tokens will be distributed within 14 days after our main tokensale.
Step 1
Please login with your LinkedIn profile. We will verify that you are a unique user. You must have atleast 50 connections.Login with LinkedinSubscribe to Safein newsletter with your email address
Worthless dus, niet aan beginnen..
Storm, de ultieme shitcoin. Eens je hun app hebt gezien blijf je ver weg van die coin...DJT schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:28:
Hahaha, op Binance was iemand net een hele tijd 1 voor 1 Storm aan het verkopen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Afgelopen week had ik toch graag mijn Shitcoin Lite even ingeruild voor Storm ... daar was nog iets van eer te behalen.TomTorquay schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:30:
[...]
Storm, de ultieme shitcoin. Eens je hun app hebt gezien blijf je ver weg van die coin...
Helaas hebben shitcoins soms een leuker koersverloop dan solidere coins, ik kan er ook van meesprekenTurbo-Puppy schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:33:
[...]
Afgelopen week had ik toch graag mijn Shitcoin Lite even ingeruild voor Storm ... daar was nog iets van eer te behalen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Ga je je LTC tijdelijk nog verkopen en terugkopen rond de 100 dollar?Turbo-Puppy schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:33:
[...]
Afgelopen week had ik toch graag mijn Shitcoin Lite even ingeruild voor Storm ... daar was nog iets van eer te behalen.
Ja joh, flikker alles lekker omlaag 
Zou het nut hebben om een sellorder te zetten op €110 voor LTC voor vannacht? Hij zakt toch nog wel dus eigenlijk is het nutteloos, maar mocht hij toch nog even stijgen..
Zou het nut hebben om een sellorder te zetten op €110 voor LTC voor vannacht? Hij zakt toch nog wel dus eigenlijk is het nutteloos, maar mocht hij toch nog even stijgen..
[ Voor 69% gewijzigd door ggj87 op 28-03-2018 23:42 ]
Apparently there’s a Coinbase fishing attack in progress. Ignore any emails.
Is it that email stating ERC-20 tokens? If it is, I received one.
Voor de coinbase gebruikers, lees ik net op telegram.
Is it that email stating ERC-20 tokens? If it is, I received one.
Voor de coinbase gebruikers, lees ik net op telegram.
[ Voor 6% gewijzigd door tias86 op 28-03-2018 23:42 ]
Verwijderd
Class action lawsuit against Cryptopia according to this write up.
https://www.cryptoleak.io/a-warning-to-cryptopia-users/
Denk op dit moment eerlijk gezegd dat grote jongens het nog harder gehad hebben met die smerige volatiele troep dan ik hier zit te ventileren en denken ... dikke hap, er zijn wel betere investeringen dan die fancy digitale munten.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:44:
[...]
Hele grote jongens willen meedoen in crypto over niet al te lange tijd, maar niet voor deze huidige prijzen
Begrijp ik het goed dat het zo gaat:Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:44:
[...]
Hele grote jongens willen meedoen in crypto over niet al te lange tijd, maar niet voor deze huidige prijzen
1. Whale heeft grote zak geld en wilt investeren in crypto
2. Gooit iets kleinere zak geld (maar genoeg om te manipuleren) in crypto om prijs te drukken (en lijdt daarbij verlies)
3. Als de prijs laag genoeg is zet hij zijn grote zak geld in, pompt prijs omhoog met nog andere zak geld(?)
4. ????
5. Profit
Dat roep je al weken, maar 'hele grote jongens' kopen geen computerdata voor xx dollar die op niks is gebaseerd. De cryptobubbel is aan het barsten en 99% van de coins gaat gewoon naar 0Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:44:
[...]
Dat maakt ook nog geen reet uit, dan stappen die "grote jongens" maar uit .. prima, die munten gaan niet verloren en vinden wel een nieuwe eigenaar, alleen dat continu gezeik om crypto heen is zo verdomd vermoeiend. overheden die even hun kansloze zegje willen doen, dan weer buck initiatief waar ik weet niet hoeveel malloten op springen en teleurgesteld van terugkomen ...RekZ schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:59:
[...]
Dat roep je al weken, maar 'hele grote jongens' kopen geen computerdata voor xx dollar die op niks is gebaseerd. De cryptobubbel is aan het barsten en 99% van de coins gaat gewoon naar 0
laten we eens beginnen met 95% van die shitcoins op te doeken ... een stuk of 50 is meer, meer dan zat.
die "grote jongens" flikkeren maar lekker op, en dan komt er wellicht weer wat beweging in.
Helaas zal van beide niets terechtkomen, maar jou argument is helemaal flauwekul van de bovenste plank, zelfs alle grote jongens bij elkaar kunnen niet een hele markt van as we speak 300bj onderdrukken.
Verwijderd
Is de bubbel hier? Kutzooi...RekZ schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:59:
[...]
Dat roep je al weken, maar 'hele grote jongens' kopen geen computerdata voor xx dollar die op niks is gebaseerd. De cryptobubbel is aan het barsten en 99% van de coins gaat gewoon naar 0
Geen moon en lambo voor Pasen dus.
ZIL https://www.tradingview.com/symbols/ZILBTC/ gaat nog steeds prima!
Zeker wel ... nipt !Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:09:
[...]
Is de bubbel hier? Kutzooi...
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:09:
[...]
Is de bubbel hier? Kutzooi...
De munten gaan ook niet verloren, maar de huidige waarde is gewoon op niks gebaseerd, en in 2020 is er hoogstwaarschijnlijk niemand die interesse heeft in bijvoorbeeld een LISK of whatever coin.Turbo-Puppy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:05:
[...]
Dat maakt ook nog geen reet uit, dan stappen die "grote jongens" maar uit .. prima, die munten gaan niet verloren en vinden wel een nieuwe eigenaar, alleen dat continu gezeik om crypto heen is zo verdomd vermoeiend. overheden die even hun kansloze zegje willen doen, dan weer buck initiatief waar ik weet niet hoeveel malloten op springen en teleurgesteld van terugkomen ...
laten we eens beginnen met 95% van die shitcoins op te doeken ... een stuk of 50 is meer, meer dan zat.
die "grote jongens" flikkeren maar lekker op, en dan komt er wellicht weer wat beweging in.
Helaas zal van beide niets terechtkomen, maar jou argument is helemaal flauwekul van de bovenste plank, zelfs alle grote jongens bij elkaar kunnen niet een hele markt van as we speak 300bj onderdrukken.
Als ik of een 'grote jongen' vandaag een aandeel van Apple koop, dan weet ik precies wat dat aandeel waard is, aan de hand van de laatst gerapporteerde kwartaalcijfers. Daarom zullen de echt 'grote jongens' nooit geld stoppen in gebakken lucht zoals cryptocurrency.
He gezellig joh, kutdag gehad zeker? Ga je nog wat anders propageren als je anti crypto geneuzel?RekZ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:12:
[...]
De munten gaan ook niet verloren, maar de huidige waarde is gewoon op niks gebaseerd, en in 2020 is er hoogstwaarschijnlijk niemand die interesse heeft in bijvoorbeeld een LISK of whatever coin.
Als ik of een 'grote jongen' vandaag een aandeel van Apple koop, dan weet ik precies wat dat aandeel waard is, aan de hand van de laatst gerapporteerde kwartaalcijfers. Daarom zullen de echt 'grote jongens' nooit geld stoppen in gebakken lucht zoals cryptocurrency.
Gewoon laten lullen, die is pissig dat 'ie de boot in november/december heeft gemist.tias86 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:14:
[...]
He gezellig joh, kutdag gehad zeker? Ga je nog wat anders propageren als je anti crypto geneuzel?
anboni schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:15:
[...]
Gewoon laten lullen, die is pissig dat 'ie de boot in november/december heeft gemist.
In die zin waarheid, maar in welk opzicht acht jij het noodzakelijk dat "grote jongen" nodig zijn?RekZ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:12:
[...]
De munten gaan ook niet verloren, maar de huidige waarde is gewoon op niks gebaseerd, en in 2020 is er hoogstwaarschijnlijk niemand die interesse heeft in bijvoorbeeld een LISK of whatever coin.
De kleur blauw of of transparant hout hebben net zo hard nodig als "grote jongens" ... trek het even in het belachelijke nu, maar fundamenteel snap ik niet waarom die nodig zijn om het te doen slagen, het moet geaccepteerd worden als ruilmiddel tussen mensen en/of mkb, of die groot of klein zijn, grote of kleine transacties maken, dat haalt voor de functionaliteit niet uit ...
Verwijderd
Oke dus LISK en WHAT vallen af. Dan blijven er dus nog grofweg geschat 1873 absolute pareltjes over.RekZ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:12:
[...]
Dan zit je dus nog lang niet op 99%. Zo wordt het wel lastig om te kiezen.
Ben je rond 2020 bullish voor GVT?
Doe er ook maar even een grafiekje bij a.u.b
Gelukkig geen kunstmatige grepen om BTC net niet over de $8000 te krijgen ....
Allemachtig..Turbo-Puppy schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:21:
Gelukkig geen kunstmatige grepen om BTC net niet over de $8000 te krijgen ....
Misschien is regulatie toch niet zo’n slecht idee?
Ah joh, laat die whales het lekker uitvechten. Gewoon HODLEN en je niet gek laten maken door wat knapen die zitten te genieten van het leven door op het buy en sell knopje te klikken.
Het is ergens ook wel weer vermakelijk. Lekker in het wilde westen cowboytje spelen.Tominatie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:28:
Ah joh, laat die whales het lekker uitvechten. Gewoon HODLEN en je niet gek laten maken door wat knapen die zitten te genieten van het leven door op het buy en sell knopje te klikken.
GDAX en Bitfinex zijn er debet aan, op Binance tourt het op of onder de prijs, hopen dat de serieuze traders daar even een avondje van weglopen, dan houden die orders geen stand. Met wat geluk blijft Flipper dan achter op Gdax met een significant verlies.ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:27:
[...]
Allemachtig..
Misschien is regulatie toch niet zo’n slecht idee?
--en we zijn er overheen ... heh heh--
-- en hij heeft reeds $300 verlies aan de broek ... mooi mooi .. mag veel meer wezen --
[ Voor 12% gewijzigd door Turbo-Puppy op 29-03-2018 00:38 ]
Haha inderdaad, die koersschommelingen en die onverwachte stijgingen van shitcoins daar doen we het allemaal voor. Als ik morgen wakker wordt staat bitcoin op 8500.ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:29:
[...]
Het is ergens ook wel weer vermakelijk. Lekker in het wilde westen cowboytje spelen.
Ik gok van niet. Zoals we nu kwakkelen moeten we eerst omlaag voordat we weer omhoog gaan. Mogelijk zien we in het beste geval een keer 7500 of 7200 om dan weer de weg naar de 10k te vinden. Deze hele week is tot nu toe ruk met een beetje omhoog en omlaag maar geen echte richting.Tominatie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:31:
[...]
Als ik morgen wakker wordt staat bitcoin op 8500.
Verwijderd
Misschien hebben jullie er ook iets aan, binance volume monitor.
https://agile-cliffs-23967.herokuapp.com/binance
Dit is ook interessant en ben het aan het bekijken.
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/979102081071054849
https://agile-cliffs-23967.herokuapp.com/binance
Dit is ook interessant en ben het aan het bekijken.
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/979102081071054849
Het gaat mij dan ook niet om dit moment. Ik heb het geluk dat ik er inmiddels gratis in zit dus kan het rustig 10 jaar laten staan. Tegen die tijd zal de markt er totaal anders uitzien.Regor schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:40:
[...]
Dus dan wordt het een top 5 coin op dit moment als het naar 1 cent stijgt, doe het bedrag eens maal de circulerende supply
Nou, BTC gaat vandaag gewoon naar <7000 dollar hoor, en LTC sowieso <100 euro.
denk het ook jaggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:43:
Hoop dat je heel laat wakker wordt.Tominatie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 00:31:
[...]
Haha inderdaad, die koersschommelingen en die onverwachte stijgingen van shitcoins daar doen we het allemaal voor. Als ik morgen wakker wordt staat bitcoin op 8500.
Ben er ook een beetje bang voor. An sich zijn dit ideale inkoop momenten maar ik heb met mezelf afgesproken er voorlopig geen fiat meer in te steken.ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:43:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Gaat nog wel lager ook, om daarna weer wat op te veren tot, van mijn part 12.000 dollar in December.ggj87 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:43:
Daarna volgt in Januari weer de halvering en zal btc uiteindelijk op 2200 dollar stranden.
In 2021 begint het hele spelletje vervolgens opnieuw!
XRP = trash
Tis wachten op een -25% dagje om dan in te stappen...
De zoveelste..gabn88 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:29:
Tis wachten op een -25% dagje om dan in te stappen...
Zero.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Grr schiet niet op dit, eerder was het makkelijk traden op een stijging of daling, maar het beweegt nu steeds zo lafjes dat je geen idee hebt welke kant het op gaat.
Ik blijf maar gewoon op mijn handen zitten en afwachten.
En ook al weer 1000€ van mijn grote mensen beleggingen af. Thx trump!!
Ik blijf maar gewoon op mijn handen zitten en afwachten.
En ook al weer 1000€ van mijn grote mensen beleggingen af. Thx trump!!
[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 29-03-2018 08:48 ]
Lekker wat ONT aangeschaft, staat heerlijk laag t.o.v. gisteren.
Die zie ik wel weer terugzakken naar 0,00022 als je pech hebt dan hoor 
@Flagg
Ik heb gewoon beslist dat met mijn kleine bedrag voor los te traden (50 euro) ik met BNB ga rommelen. Met ETH en VEN zijn de fees bjina nog te duur aangezien mijn BNB nu is opgeraakt. Ik dacht eraan BNB bij te kopen maar toen bedacht ik me gewoon dat het niet eens onhandig zou zijn met BNB in de weer te gaan. Er is redelijk wat beweging in, wordt altijd wel verhandeld en mijn fees worden er van betaald
Natuurlijk kan dit weer volkomen mis gaan, zoals met andere 'plannetjes'
Maar het doel is zo snel mogelijk meer ETH verzamelen, eerst richting de 0.1 ETH, dan 0.5 ETH en dan 1ETH.
Die laatste zou lekker zijn als dat dit jaar nog lukt maar ik reken er niet op.
@Flagg
Ik heb gewoon beslist dat met mijn kleine bedrag voor los te traden (50 euro) ik met BNB ga rommelen. Met ETH en VEN zijn de fees bjina nog te duur aangezien mijn BNB nu is opgeraakt. Ik dacht eraan BNB bij te kopen maar toen bedacht ik me gewoon dat het niet eens onhandig zou zijn met BNB in de weer te gaan. Er is redelijk wat beweging in, wordt altijd wel verhandeld en mijn fees worden er van betaald
Maar het doel is zo snel mogelijk meer ETH verzamelen, eerst richting de 0.1 ETH, dan 0.5 ETH en dan 1ETH.
[ Voor 95% gewijzigd door Schuey op 29-03-2018 09:10 ]
Verwijderd
Met LTC als mijn grootste aandeel ben ik nu toch van plan om de hele boel te gaan omzetten in het "veiligere" BTC. Of denken jullie dat LTC zich nog gaat herpakken?
Wepower is gelist op Binance, uiteraard te laat gezien
Het einde der crypto's is in zicht. Zal mij benieuwen of door álle mediaandacht, restricties, reguleringen e.d. dit ooit nog weer goed komt.
Professioneel Heftruck Syndroom
Is wel het handigste op dit moment, je moet niet in fiat denken, gewoon een coin kiezen waar je er meer van wil hebben en daar naar gaan traden en zorgen dat je meer hebt tegen de tijd dat de markt weer gaat stijgen.Schuey schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:59:
Die zie ik wel weer terugzakken naar 0,00022 als je pech hebt dan hoor
@Flagg
Lachen, ze zijn er weer, markt gaat naar beneden en uit alle kieren en gaten komen de wijsneuzen weer vertellen dat cryptocurrency dood is. Alsof ze de eerste zijn met dit geweldige inzicht.NeFoRcE schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:15:
Het einde der crypto's is in zicht. Zal mij benieuwen of door álle mediaandacht, restricties, reguleringen e.d. dit ooit nog weer goed komt.
Leuke is is dat wanneer ze met grotere getale komen de bodem meestal bereikt is.
[ Voor 19% gewijzigd door Flagg op 29-03-2018 09:19 ]
Daar zit ik ook aan te denken. Er kan veel gezegd worden van BTC maar het is wel de munt waarbij je 'vooraan' zit zeg maar. Dus als die zakt zal de reat ook zakken. Je kunt ook direct naar EUR verkopen. Ik vraag me alleen af of je met je bedrag in LTC ook net zoveel verdient als met BTC. Procentueel gezien ontlopen de stijgingen en dalingen elkaar niet veel dus zou van wel toch?Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:12:
Met LTC als mijn grootste aandeel ben ik nu toch van plan om de hele boel te gaan omzetten in het "veiligere" BTC. Of denken jullie dat LTC zich nog gaat herpakken?
BTC staat nu op meer dan 45% dominance zie ik nu. Meer mensen stoppen hun geld dus daarin, zal niet voor niks zijn.
Wie zijn toch deze negatievelingen die je hier nooit wat ziet typen totdat er weer een daling is in de cryptomarkt!?
Mensen die op het laagste punt instappen en later trots +1000% winst komen meldenGreymore1 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:17:
Wie zijn toch deze negatievelingen die je hier nooit wat ziet typen totdat er weer een daling is in de cryptomarkt!?
Ik loop nu een jaartje mee in de crypto. En rond de feestdagen was het goed booming met veel nieuwe 'investeerders'. Maar daardoor hebben ook andere instanties e.d. dit opgepikt en zijn ze nu dus van alle kanten de boel aan het indammen/verbieden etc. Dit gaat naar mijn verwachting zeker wel impact hebben op de populariteit van coins. Ik ben geen negatieveling, en ben ook zeker niet iemand die gaat juigen/rondschreeuwen als ik veel winst zou maken. Daar heeft niemand iets mee nodig.
Ik hodl nog wel even. We zien het wel
Professioneel Heftruck Syndroom
Dan weet je ook wat de koers was rond deze tijd vorig jaar en dan doen we het echt niet heel slecht. Tenzij je die 20k Als redelijke stijging zag.NeFoRcE schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:23:
Ik loop nu een jaartje mee in de crypto. En rond de feestdagen was het goed booming met veel nieuwe 'investeerders'. Maar daardoor hebben ook andere instanties e.d. dit opgepikt en zijn ze nu dus van alle kanten de boel aan het indammen/verbieden etc. Dit gaat naar mijn verwachting zeker wel impact hebben op de populariteit van coins. Ik ben geen negatieveling, en ben ook zeker niet iemand die gaat juigen/rondschreeuwen als ik veel winst zou maken. Daar heeft niemand iets mee nodig.
No way!NeFoRcE schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:15:
Crypto zal voor altijd blijven, alleen welke coins/tokens er overblijven is (bijna) niet te voorspellen.
Degene met een functie zullen bestaansrecht hebben, alle overige zullen (gelukkig) doodbloeden.
Berichten die ik nu hier lees zijn echt een kopie van de berichten van de laatste dipjes.
De buy high sell low strategie is voor vele weer ingegaan zo te zien
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk! Ik ga LTC gewoo lekker laten staan. Ik heb wel wat kleine bags waar ik geen vertrouwen meer in heb verkocht voor 9 stuks BNB.Slux schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:50:
Berichten die ik nu hier lees zijn echt een kopie van de berichten van de laatste dipjes.
Als het nog ff zo doorgaat mag ik zelfs weer fiat van mijzelf erin steken.
XRP moet dan naar .36€ zakken overigens.
Ik wert niet precies wat het inhoudt maar ik las op Investing.com sat er vandaag futures aflopen.
https://www.barchart.com/futures/futures-expirations
Zou de prijs hierom gedrukt worden? En na vandaag weer moonen om tegen de volgende datum weer omlaag geduwd te worden? Moet ik mijn aluhoedje af zetten?
https://www.barchart.com/futures/futures-expirations
Zou de prijs hierom gedrukt worden? En na vandaag weer moonen om tegen de volgende datum weer omlaag geduwd te worden? Moet ik mijn aluhoedje af zetten?
Tis vooral buy high, sell low. Wait 1 month buy even lower.Slux schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:50:
Ik heb de afgelopen tijd mijn btc hoeveelheid kunnen verhogen door relatief hoog te verkopen en relatief laag weer in te kopen. Met de btc/usd koers is het in dollars alleen nog steeds huilen met de pet op
Met dit soort berichten maak ik me meer zorgen over jou dan over crypto.NeFoRcE schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:15:
Crypto komt er wel weer bovenop, - hou daar eens mee op! -
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 29-03-2018 12:22 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)