[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 150 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.735 views

Onderwerpen

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:53
Tranzy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:46:
[...]

Heb spijt dat ik 2 weken 50% van mijn VEN ingeruild heb voor ICX. Had het alleen moeten verkopen op 50+. Nu hopen dat ie weer opleeft.
ICX is een prima coin om geld mee te verdienen, alleen daalt/stijgt een stuk minder volatiel dan de meeste andere. Oftewel het is een ideale coin niet voor de daytraders maar de mensen die een paar trades per week doen.

VEN is natuurlijk mijn money machine en zit veel meer hype achter. Die kan op een dag wel 5x 5% stijgen en dalen waardoor je veel meer ritjes kunt maken.

Samen maken ze circa 40-50% uit van mijn PF en als deze 2 er niet waren, was ik waarschijnlijk allang blut geweest :*).

Ps. Vandaag nog een kleine 6% winst gemaakt op ICX. Gekocht op 43.540 en 8u later verkocht op 46.470.

[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 04-05-2018 23:52 ]

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
Ypuh schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:49:
[...]

ICX is een prima coin om geld mee te verdienen, alleen daalt/stijgt een stuk minder volatiel dan de meeste andere. Oftewel het is een ideale coin niet voor de daytraders maar de mensen die een paar trades per week doen.

VEN is natuurlijk mijn money machine en zit veel meer hype achter. Die kan op een dag wel 5x 5% stijgen en dalen waardoor je veel meer ritjes kunt maken.

Samen maken ze circa 40-50% uit van mijn PF en als deze 2 er niet waren, was ik waarschijnlijk allang blut geweest :*)
Ik werd ongeduldig en greedy. Zat 100% in VEN en nam het risico om vorige week 50% te verkopen voor ICX om de rit mee te pakken.. Moest er alleen op tijd weer uit denk ik. Nu zie ik aan dat VEN de rit maakt waar ik steeds op zat te wachten en zit de helft ICX 8)7 |:(

Ik heb ook een leuke computer..

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Voel dat we vannacht de 10k gaan testen, meer mensen met hetzelfde? oOo

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:53
Tranzy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:53:
[...]

Ik werd ongeduldig en greedy. Zat 100% in VEN en nam het risico om vorige week 50% te verkopen voor ICX om de rit mee te pakken.. Moest er alleen op tijd weer uit denk ik. Nu zie ik aan dat VEN de rit maakt waar ik steeds op zat te wachten en zit de helft ICX 8)7 |:(
Tja, klopt :P.

Ik had mijn VEN en ICX een week of 3 geleden flink ingeslagen ruim onder de huidige koers. Inmiddels bijna alle VEN en ICX verkocht en vooral ICX lager terug gekocht. Nu weer ff geduld tot ICX stijgt en/of VEN zakt.

Ga morgen op vakantie en heb alles te koop gezet, zien we over 2 weken wel weer :).

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12-2025
Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 00:04:
Zou best kunnen ja. Afgelopen dag even rust en zit inmiddels weer op bijna 9800. Gaat u maar door, Bitcoin. 8)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ypuh schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 00:10:
[...]

Tja, klopt :P.

Ik had mijn VEN en ICX een week of 3 geleden flink ingeslagen ruim onder de huidige koers. Inmiddels bijna alle VEN en ICX verkocht en vooral ICX lager terug gekocht. Nu weer ff geduld tot ICX stijgt en/of VEN zakt.

Ga morgen op vakantie en heb alles te koop gezet, zien we over 2 weken wel weer :).
Geniet! Fijne vakantie!

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:17
Taro schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:28:
[...]

De tip die je zoekt: Kies de juiste munt uit. En ik zit alleen actief op Binance met die coins (Edit: En offline wallets ivm NEO en ETH). Ik heb nog wel wat HTML, SBTC, BCX, CGE, PAC, etc. op andere exchanges staan, maar wat betreft waarde zijn die verwaarloosbaar.

In meer dan 5 coins zitten kan prima als je er voldoende waarde in hebt zitten :)
En als je hodl is het ook geen probleem. Ik heb nu 12 verschillende coins in mijn pf. De ene dag stijgt de een 10% en zakt een andere er weer 3 en een dag later is het weer andersom. Uiteindelijk loopt het op dit moment wel lekker.

Zero.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Je zou denken en hopen dat niemand meer in de twitter-scams zou trappen, maar het tegendeel is waar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sC8iuWuyUCsPdcWViYzcGm2i/full.png

8)7

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hopelijk zijn ze aan het trollen.

Weg

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:57
Lekker gevoel dat ik morgenochtend wakker wordt met een limit sell all ETC! Ontbijten met gerookte zalm en wat kaviaar!

Nu even een printer uitzoeken maar kan kiezen wat ik wil!

[ Voor 20% gewijzigd door TweakerVincent op 05-05-2018 00:27 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Ik dacht:"met meer coins speel je meer op safe" en was op zoek naar een manier om dat te kunnen onderbouwen.

Hier een overzichtje van gedeelde portfolio's in dit topic. Achter de link staat het aantal coins en percentage wat deze pf's de die afgelopen week gemaakt hebben.

https://cointrackr.com/s/y5XMyqI2WSVby 23 -2%
https://cointrackr.com/s/NQwkX7y4w5vNN 18 +30%
https://cointrackr.com/s/3k0h2Bknkxcw6 18 +26%
https://cointrackr.com/s/l2kPOQ3hdL78a 12 +37%
https://cointrackr.com/s/ODH3sn4EFQKac 12 +10%
https://cointrackr.com/s/dYAMQxHdoCz50 12 +11%
https://cointrackr.com/s/y7Mv5VQPkWZop 10 +27%
https://cointrackr.com/s/E5DDeEcNfMoA9 9 +34%
https://cointrackr.com/s/HBL66k3xp8YMb 9 +21%
https://cointrackr.com/s/CaXOKhUkxHUFy 6 +27%
https://cointrackr.com/s/IQJ3sSzdInYw7 4 +33%
https://cointrackr.com/s/Krwcc0qLFulol 3 +26%
https://cointrackr.com/s/epsk5ytSRhDWW 1 +34%

Kan er behalve:"een paar goede keuzes zijn net zo goed als 12 goede keuzes" niets van maken.

- edit -

Kom ik er net achter dat die links een momentopname zijn, dus percentages helemaal niet real life geüpdatet worden _O- 7(8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Chris.nl op 05-05-2018 02:08 ]

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 00:04:
Nee, maar daar schrik je wsl niet van ;)

Alhoewel, de laatste weekends waren steeds super groen, dus wie weet...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• TweakerVincent
Zijn er nog trends op bepaalde dagen? Bv vrijdagavond raise? of is er geen pijl op vast te knopen?

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:01
TweakerVincent schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 00:51:
Zijn er nog trends op bepaalde dagen? Bv vrijdagavond raise? of is er geen pijl op vast te knopen?
Volume neemt meestal af in het weekend, waardoor je in de afgelopen bearish periode vaak zag dat BTC een tikkeltje omlaag ging (voornamelijk op zondag) en de alts het vrij ok deden.

Aangezien we nu in een heel ander soort markt lijken te zitten (middelmatig bullish), is het lastig te zeggen, anders dan dat er veel minder volume is.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sorry..drinken LTC mion woosah!

• Tominatie
  • Niet online
LTC gaat echt dik ouweeee, mooie tijden voor je *O*

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
})

• TomTorquay
Afbeeldingslocatie: https://www.wegenforum.nl/images/smilies/icon_08.gif

• TweakerVincent
Domme vraag weer. Handel ik op kraken alleen met mede krakenaars of ook andere exchanges?

• TomTorquay
TweakerVincent schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 01:46:
Domme vraag weer. Handel ik op kraken alleen met mede krakenaars of ook andere exchanges?
Alleen met andere Krakers

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Woohoo! Go LTC!!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Het gaat een saaie dag worden.

Weg

• ggj87
Wieso?

LOL DNotes komt even binnen denderen op plek 62 met 343% stijging en maar $7400 volume :+

[ Voor 88% gewijzigd door ggj87 op 05-05-2018 02:21 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
Oooeeee hij komt in de buurt hoor!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-01 08:12
En een voorzichtig herstel van de alts!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

knakworst

Get more sats!

We zijn er bijna, we zijn er bijna... Wat gaan we na de 10 als eerste zien? 11 of toch weer 9?

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Wakker worden, het is groen weer buiten!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Philakone geeft op Twitter aan dat EOS waarschijnlijk binnenkort naar beneden zal duikelen (https://twitter.com/Phila...status/992547143708762114). Aan de andere kant is de Evolution airdrop op 10 mei (https://steemit.com/eos/@...volution-airdrop-may-10th) en de mainnet launch op 3 juni (aftellen via https://eoscountdown.com/).

Ik denk dat als je TA wise naar EOS kijkt dat Philakone wel gelijk kan hebben, maar TA gaat bij crypto niet (altijd) op en airdrops en dergelijke moet je zeker meenemen.

Waarschijnlijk zet ik de dag voor de airdrop mijn ONT & ADA ook in EOS om, even parkeren in een wallet, daarna stort ik het terug op Binance om het daar ruim voor 3 juni te verkopen en na 3 juni weer in te stappen.

Nog meer die er zo over denken?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pelox
Zit sinds eergisteren in EOS.. -O- no moon...?

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:12:
Voorlopig stijgt eos

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:12:
EOS valt ook onder de categorie high risk, je kan er goed aan verdienen maar is geen LT muntje.
Je stapt nu in een munt die al weken achter elkaar aan het moonen is, imo slechte keus.
Als je naar de markt en sentiment ervan kijkt ziet het er niet al te best uit.
Maar je weet het nooit met crypto.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Helder, maar wel wat eenzijdig. Veel van deze zaken kan je ook anders uitleggen: Iedere ERC-20 token is nog geen echte specifieke munt met eigen blockchain. De tijd tussen de ICO en mainnet geeft je wel alvast tijd om de munt te adopteren. Daarom is de launch op 3 juni ook zo van belang, dan maken ze zich los van ETH/ERC-20 en begint de bewijsvoering, tot die tijd is het voornamelijk marketing. Daarnaast geven ze aan zelf geen platform neer te zetten, maar dat anderen dat moeten doen. Is dat niet juist waarom we hier zijn, het stukje decentralisatie? Ze ontwikkelen de software, maar anderen moeten de software draaien om een decentrale blockchain te faciliteren.

Ik zie een aantal oranje stoplichten in de video, maar ook wat zaken die je van 2 kanten kunt en moet bekijken en voor mij (nog) geen rood stoplicht opleveren.

Ik blijf in ieder geval alert, goed om te delen, bedankt!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Wat staat er eigenlijk te gebeuren bij RLC

• Pelox
Slux schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:20:
[...]

EOS valt ook onder de categorie high risk, je kan er goed aan verdienen maar is geen LT muntje.
Je stapt nu in een munt die al weken achter elkaar aan het moonen is, imo slechte keus.
Als je naar de markt en sentiment ervan kijkt ziet het er niet al te best uit.
Maar je weet het nooit met crypto.
Ja alles is gestegen de afgelopen weken dus in principe is alles een slechtere keuze dan 2 maanden geleden. Ik wilde er gewoon een klein plukje EOS bij hebben net zoals een plukje VEN. Geen bijzondere bedragen verder maar hopelijk pak ik er nog iets op.

Zero.

• Bmfd
En dit is waarom je het adres altijd moet dubbelchecken voordat je een withdrawal doet:
Lost half a bitcoin today due to a virus (likely a chrome extension) that changed withdrawal address on paste.
https://www.reddit.com/r/.../?st=JGT2E6TV&sh=e769cfdb

Verwijderd

Goeiemorgen crypto strijders.

Ondanks het sprintje van bitcoin vannacht staat mijn PF flink rood. Ach ja, kan niet elke dag feest zijn. Deze keer stegen mijn muntjes niet zo erg mee.

Fijne bevrijdingsdag allemaal, geniet van het prachtige weer!

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:27:
[...]

Ja alles is gestegen de afgelopen weken dus in principe is alles een slechtere keuze dan 2 maanden geleden. Ik wilde er gewoon een klein plukje EOS bij hebben net zoals een plukje VEN. Geen bijzondere bedragen verder maar hopelijk pak ik er nog iets op.
EOS is niet echt te vergelijken met andere coins, deze is echt extreem gestegen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Slux schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:30:
[...]

EOS is niet echt te vergelijken met andere coins, deze is echt extreem gestegen.
Maar het extreem stijgen van een coin kan ergens op gebaseerd zijn, of gewoon fomo zijn. ONT is ook erg gestegen. Als het gewoon toeval is, of fomo, dan kan je ook weer een grote terugval verwachten. Maar als mensen er echt vertrouwen in hebben, dan weet ik niet of je een grote terugval moet verwachten, of dat het gewoon waardevermeerdering is voor een coin met potentieel. EOS en ONT zullen echt de komende tijd nog wel regelmatig een stukje dalen (dat deden ze de afgelopen week ook), maar gemiddeld zullen ze waarschijnlijk harder stijgen dan dalen en dus iedere keer de support testen. Mijn support hebben ze in ieder geval op dit moment :)

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Slux schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:30:
[...]

Ik snap ook niet dat je daar nu nog instapt met zon giga marketcap, en recent extreme stijging.
En waarde die is gebaseerd op een beetje software waar niemand nog wat mee doet lol

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

tias86 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:37:
[...]

Ik snap ook niet dat je daar nu nog instapt met zon giga marketcap, en recent extreme stijging.
En waarde die is gebaseerd op een beetje software waar niemand nog wat mee doet lol
Voor veel mensen is dat een reden om er niet meer in te stappen, voor anderen is het juist een reden om er wel in te stappen. Door de hoge marketcap komt bijv. EOS bij veel meer mensen onder de aandacht en dus versterkt dat een verdere stijging. Als EOS "instort" dan is dat misschien met 2-8% per dag, dat is nog altijd minder dan de 23% die er laatst op 1 dag bij kwam. Ja, je zult een stukje rendement verliezen, maar je hebt er alsnog een mooi rendement op gemaakt. Mocht EOS ineens wel een giga red flag krijgen, dan is -20-50% op 1 dag mogelijk, maar daarvoor heb je dan weer stop losses.

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:42:
[...]

Voor veel mensen is dat een reden om er niet meer in te stappen, voor anderen is het juist een reden om er wel in te stappen. Door de hoge marketcap komt bijv. EOS bij veel meer mensen onder de aandacht en dus versterkt dat een verdere stijging. Als EOS "instort" dan is dat misschien met 2-8% per dag, dat is nog altijd minder dan de 23% die er laatst op 1 dag bij kwam. Ja, je zult een stukje rendement verliezen, maar je hebt er alsnog een mooi rendement op gemaakt. Mocht EOS ineens wel een giga red flag krijgen, dan is -20-50% op 1 dag mogelijk, maar daarvoor heb je dan weer stop losses.
EOS blijft high risk.
Ja je kan er goed mee verdienen, maar de kans is op dit moment groter dat je er aan verliest.
Als die dump komt dan mag je hopen dat je stop-loss op tijd af gaat.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-12-2025

paradoXical

The ParadoX

Taro schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:20:
[...]

Helder, maar wel wat eenzijdig. Veel van deze zaken kan je ook anders uitleggen: Iedere ERC-20 token is nog geen echte specifieke munt met eigen blockchain. De tijd tussen de ICO en mainnet geeft je wel alvast tijd om de munt te adopteren. Daarom is de launch op 3 juni ook zo van belang, dan maken ze zich los van ETH/ERC-20 en begint de bewijsvoering, tot die tijd is het voornamelijk marketing. Daarnaast geven ze aan zelf geen platform neer te zetten, maar dat anderen dat moeten doen. Is dat niet juist waarom we hier zijn, het stukje decentralisatie? Ze ontwikkelen de software, maar anderen moeten de software draaien om een decentrale blockchain te faciliteren.

Ik zie een aantal oranje stoplichten in de video, maar ook wat zaken die je van 2 kanten kunt en moet bekijken en voor mij (nog) geen rood stoplicht opleveren.

Ik blijf in ieder geval alert, goed om te delen, bedankt!
Leuk hoor EOS winst, maar zelfs ik blijf er verre van weg! Deze video maakt wel heel duidelijk dat EOS een bubbel is..

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Slux schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:46:
[...]

EOS blijft high risk.
Ja je kan er goed mee verdienen, maar de kans is op dit moment groter dat je er aan verliest.
Als die dump komt dan mag je hopen dat je stop-loss op tijd af gaat.
Jazeker, op Twitter zie je ook wel mensen zeggen dat ze er een mooie rit mee hebben gemaakt en ze dumpen. Maar het kan twee kanten op en ook nog verder omhoog. Ik heb in ieder geval een deel EOS de afgelopen dagen naar ADA en ONT verplaatst (+ een stukje NCASH en VEN) en ga het de komende dagen wel even aankijken.

Uiteindelijk zijn 9 van de 10 coins high risk en de 10e is extreem high risk :)

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Taro schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:50:
[...]

Jazeker, op Twitter zie je ook wel mensen zeggen dat ze er een mooie rit mee hebben gemaakt en ze dumpen. Maar het kan twee kanten op en ook nog verder omhoog. Ik heb in ieder geval een deel EOS de afgelopen dagen naar ADA en ONT verplaatst (+ een stukje NCASH en VEN) en ga het de komende dagen wel even aankijken.

Uiteindelijk zijn 9 van de 10 coins high risk en de 10e is extreem high risk :)
Feit blijft: waarde kan uit het niets 0 worden, zoals bitconnect. Met EOS is deze kans wel zeer aanwezig, en dit gaat ook ZEER schadelijk zijn voor crypto. Ik wil niet fudden, maar mijn tip: blijf er verre van weg.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• tias86
Alles in crypto is een risico dat is zeker waar, maar dat geld ook voor alle andere dingen in het leven.
Er is alleen wel een verschil tussen, bedrijven die serieus iets aan het opbouwen zijn, met de goede intenties.
En projecten die dat naar mijn idee helemaal niet hebben, en eigenlijk alleen het doel lijken te hebben om nu de prijs op te pompen en dat is het dan. Hoor je straks helemaal niks meer van vermoed ik.
Maar goed ik dan kijk ik dus naar de toekomst en de wat langere termijn. Klinkt voor velen natuurlijk heel gek aangezien mensen na 2 dagen "holden" al ongeduldig worden. When Moon?

[ Voor 19% gewijzigd door tias86 op 05-05-2018 10:08 ]

• spietie
  • Laatst online: 25-11-2025
Wilt er iemand es uitleggen in wat verstaanbaar nederlands hoe een stop loss juist werkt op bijv binance? :+

Stel je hebt 100 munten van munt X, al wat winst op, hoe kan je je winst dan verzekeren moest munt X opeens kelderen, hoe kan toch nog op tijd alles automatisch verkopen dat je nog nog wat winst heb. Nu dan moet je het ook zo instellen dat je niet te veel verliest.

thanks! _/-\o_

SPiET

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

spietie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:02:
Wilt er iemand es uitleggen in wat verstaanbaar nederlands hoe een stop loss juist werkt op bijv binance?

Stel je hebt 100 munten van munt X, al wat winst op, hoe kan je je winst dan verzekeren moest munt X opeens kelderen, hoe kan toch nog op tijd alles automatisch verkopen dat je nog nog wat winst heb. Nu dan moet je het ook zo instellen dat je niet te veel verliest.

thanks!
Op Binance nog niet gebruikt. Op Bittrex stel je het zo in:

zodra de coin 100 hit zet je een conditional order, less then. Vul als ASK price 9x. Er is namelijk risico dat er teveel sellers zijn, dus daarom stel ik hem altijd wat lager in. Goed opletten overigens welke veldjes je invult, de Ask price is de daarwerkelijke prijs die je zal vragen, er zijn nog wel eens individuen die dit door elkaar halen..

100 /100 zetten kan dus verkeerd uitpakken.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:06

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

spietie schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:02:
Wilt er iemand es uitleggen in wat verstaanbaar nederlands hoe een stop loss juist werkt op bijv binance?

thanks!
Ik heb bijvoorbeeld nu een stop loss staan op Binance voor EOS:

Stop: 0.0018299
Limit: 0.0018280
Voor het aantal van 50% van mijn coins

En nog een:

Stop: 0.0017899
Limit: 0.0017880
Voor het aantal van 50% van mijn coins

Het mooie van Binance is dat als je dit invult en submit, ze nog even uitleggen wat je hebt gedaan. "Als de prijs op of onder X komt (dat is dus de Stop), dan verkoop je X munten voor de prijs van Y (dat is dus de limit)".

Je moet het verschil tussen Stop en Limit groot genoeg maken om in ieder geval een buy order te kunnen raken. Hou je maar 1 verschil aan, dan kan het zijn dat je niet verkoopt omdat de daling te hard gaat, je blijft dan met een niet ingevulde sell order zitten. De limit order verkoopt niet per se voor het ingestelde bedrag, dat kan ook hoger zijn als er hogere buy orders zijn op het moment dat je stop gehit wordt.

Zo werkt het ongeveer. Tip: Probeer het eens met 1% van je voorraad en lees de feedback die Binance je na het invoeren geeft, dan kan er weinig verkeerd gaan en weet je zeker dat als je dit een keer echt nodig hebt, dat het goed is ingesteld.

Verwijderd

Wat als BTC keihard gaat dalen? dan daalt je munt ook en hit het je stop-l en word het omgezet naar BTC en daalt het verder mee met BTC..kortom,ik weet het allemaal niet :X

• tias86
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:15:
Wat als BTC keihard gaat dalen? dan daalt je munt ook en hit het je stop-l en word het omgezet naar BTC en daalt het verder mee met BTC..kortom,ik weet het allemaal niet :X
Stop loss usdt? Weet niet eens of dat kan, ben geen daytrader.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:15:
Daarom is het aan te raden om munten/exchanges met USDT pairs te gebruiken. Dat kan alsnog misgaan als USDT ineens 0 waard wordt, maar verder is die wel stabiel op 1 Dollar. Met ADA op Binance of Bittrex loop je daarom relatief weinig risico en je ziet ook dat munten die een USDT pair krijgen, zoals XRP onlangs op Binance, vaak nog even een sprintje trekken omdat ze ineens interessanter worden.
tias86 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:17:
[...]

Stop loss usdt? Weet niet eens of dat kan, ben geen daytrader.
Ja, kan als dat trading pair er is uiteraard.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 05-05-2018 10:20 ]

Verwijderd

Ja oke dat is een mogelijkheid
Maar hoe is de situatie op dit moment met usdt?

• tias86
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:26:
Zelfde als gister en de weken ervoor, naar fiat is veiliger natuurlijk

Verwijderd

tias86 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:31:
[...]

Zelfde als gister en de weken ervoor, naar fiat is veiliger natuurlijk
Ja maar dat kan op binance niet

Waar blijven die euro pairs op binance

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2018 10:33 ]

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-01 08:46
Kun je bijv. ook op het BTC/USDT pair op Binance een stop limit order zetten met de stop op 5000 en de limit op 5100 met de bedoeling dat als BTC zakt naar de 5000 je er een limit order in zet op 5100 of maakt hij er dan automatisch een limit order van op 5100 en maak je er dus eigenlijk automatisch een market order van?

De market orders snap ik, de limit orders snap ik ook maar de stop limit heb ik eigenlijk altijd laten zitten.

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Acidrain schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:42:
Kun je bijv. ook op het BTC/USDT pair op Binance een stop limit order zetten met de stop op 5000 en de limit op 5100 met de bedoeling dat als BTC zakt naar de 5000 je er een limit order in zet op 5100 of maakt hij er dan automatisch een limit order van op 5100 en maak je er dus eigenlijk automatisch een market order van?

De market orders snap ik, de limit orders snap ik ook maar de stop limit heb ik eigenlijk altijd laten zitten.
Nee, dit wordt een buy ipv sell order. Voer dat maar eens in, druk op submit, dan zie je een uitleg van Binance wat je actie precies zal doen. Omdat je limit hoger is dan de stop wordt dit buy ipv sell. Daarna kan je hem nog annuleren, dus is zonder risico om eens in te voeren.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:26:
Ik denk dat je het beste naar kan kijken als een bank in de cryptowereld. Het gaat prima totdat iedereen het geld massaal opneemt. Voor kort lopende deposito’s en trading is het prima maar om je te beschermen tegen een heftige val van de koers (van een coin met een hoge marktwaarde) lijkt mij het te risicovol.
Zolang ze audits tegengaan/belemmeren om te controleren of ze het geld wel echt hebben blijf ik sceptisch.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ik zet EOS even om naar BTC, die zie ik nog wel een sprintje maken vandaag en dan worden de alts weer leeggezogen...

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Lijkt er op dat de 10k vandaag er wel aan gaat. oOo

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11-2025
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 11:10:
Lijkt er op dat de 10k vandaag er wel aan gaat. oOo
Ik denk maandag

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

DJT

Zeer interessante thread over de BTC dominantie: https://twitter.com/TheCr...s/992438903356448768?s=19

• jappiejaap
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
LTC vliegt met me mee eerste goal op 7750 hoop nog deze week ben normaal niet zo van het geduld maarja . APPC en VIBE neutraal en AMB toch nog een klein beetje de domper van gister goed gemaakt prima wakker worden :)

• Tominatie
  • Niet online
Ik had m'n NCASH toch maar met winst moeten verkopen gisteren, nu zit ik weer in hetzelfde schuitje. Achja, ik zal een beetje geduld moeten hebben voordat hij over de 500sat zal gaan.

Had ik Stratis nou maar opgepakt toen ik 'm zag staan rond de 0.00074 gisteren _/-\o_ :Y

Geniet van het weer luitjes en heb een mooie bevrijdingsdag, ik ben weg! d:)b

Het zou mooi zijn als jullie ervoor hebben gezorgd dat we op de 10k staan als ik vanavond terugkom d:)b

• Pelox
Taro schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:56:
Ik zet EOS even om naar BTC, die zie ik nog wel een sprintje maken vandaag en dan worden de alts weer leeggezogen...
Heb ik ook even gedaan

Zero.

• TweakerVincent
Wat is het gemiddelde bedrag waarmee de tweakers traden?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

TweakerVincent schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:03:
€7,83 .. all-in zonder concessies. oOo

Verwijderd

Nou turbo, nog $1,50 en je bent op je 175

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:08:
Nou turbo, nog $1,50 en je bent op je 175
Het is €175 in euro's .. of +/- $200 in dollars heh. ;)

• Chris.nl
  • Niet online
Bedoel je de gemiddelde waarde van onze portfolio's? Daar was 22 april een polletje over.

• Bmfd
Dat loopt heel erg uiteen denk ik. Er zijn genoeg mensen die met een paar honderd euro traden, maar er zijn ook gevallen waarbij het om tonnen gaat.

Laatst was er nog een poll, al is het maar de vraag hoe eerlijk die is ingevuld: Bmfd in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4"

• tias86
Ik zit in de 20+ categorie

Geintje, ik hoop dat ik straks in die categorie zit, klein verschil ;)

[ Voor 58% gewijzigd door tias86 op 05-05-2018 12:24 ]

• Bmfd
Als je vroeg bent ingestapt op Monero Gold is dat ook niet zo moeilijk he. 8)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:44
Hier ben ik zo goed als uit alle Alts, twee scenario's nu BTC $10.5 FOMO of $10k+ en Whales gaan cashen (gezien er zoveel BTC naar exchanges is gegaan de afgelopen dagen), zoals we een paar keer meer gezien hebben eerder dit jaar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:09:
[...]

Het is €175 in euro's .. of +/- $200 in dollars heh. ;)
Geen paniek, we gaan richting 250 dollar ;)

Onder de noemer amusement (maar hey, hij had wel gelijk wat 3 Mei betreft)
YouTube: REALIST NEWS - Crypto Dragon thinks LTC $250ish VERY soon

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

We komen opeens wel lekker dichtbij die 10k ..

• Pelox
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:28:
We komen opeens wel lekker dichtbij die 10k ..
Alweer?

Zero.

• tias86
Jumpman schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:24:
Hier ben ik zo goed als uit alle Alts, twee scenario's nu BTC $10.5 FOMO of $10k+ en Whales gaan cashen (gezien er zoveel BTC naar exchanges is gegaan de afgelopen dagen), zoals we een paar keer meer gezien hebben eerder dit jaar.
Interessant scenario, het kan dus omhoog en naar beneden.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

tias86 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:30:
[...]

Interessant scenario, het kan dus omhoog en naar beneden.
Ik las ergens dat alle beurzen instorten op de 10k, niemand is voorbereid op 5 cijfers voor de komma.

• ggj87
Flinke sellwalls bij LTC/EUR op GDAX nu.

• Pelox
We stijgen sowieso door naar de 10.5/11 verwacht ik

Zero.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Pelox schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:35:
We stijgen sowieso door naar de 10.5/11 verwacht ik
Alweer?

• Slux
  • Niet online
ggj87 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:34:
Flinke sellwalls bij LTC/EUR op GDAX nu.
Vind je ? zie een paar orders van +/- 40/50k voorbij komen.

• ggj87
Voor GDAX zijn dat best grote orders vind ik. Er staan nu 3 van die walls vlak achter elkaar. Kan uiteraard nep zijn, maar toch.

• Pelox

Zero.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ggj87 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:38:
Voor GDAX zijn dat best grote orders vind ik. Er staan nu 3 van die walls vlak achter elkaar. Kan uiteraard nep zijn, maar toch.
Grote sell walls voor GDAX op dat pair zijn rond de 2000 LTC, dat is wat je ziet in een grote sell off. Alles onder de 1000 stuks staat er praktisch permanent ...

Paar sell walls achter elkaar hoef je je niet zo druk om te maken, überhaupt niet op GDAX. Voor LTC en BTC gebeurt het op het USD pair, en grotendeels op Bitfinex.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-12-2025

Malarky

Wils voor wat ieder

Opvallend, de leidende rol van Binance op BTC/USD tov Bitfinex, bedragen in orderbook zijn ook tussen de 3 a 4x zo groot op Binance.

Verwijderd

Zit op vier kisten bier winst nu met LTC :P

Als dat zo door gaat kan ik mss ook wel een flesje uit 1970 open trekken

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2018 12:45 ]

• ggj87
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:42:
[...]

Grote sell walls voor GDAX op dat pair zijn rond de 2000 LTC, dat is wat je ziet in een grote sell off. Alles onder de 1000 stuks staat er praktisch permanent ...

Paar sell walls achter elkaar hoef je je niet zo druk om te maken, überhaupt niet op GDAX. Voor LTC en BTC gebeurt het op het USD pair, en grotendeels op Bitfinex.
Oh, die heb ik nog nooit gezien. De grootste orders die ik altijd zie zijn 300-500. Op Bitfinex kan ik niet meekijken.

Iemand koopt even 217 LTC op €144,70. Die heeft er vertrouwen in! 2 da m00n *O*

[ Voor 6% gewijzigd door ggj87 op 05-05-2018 12:47 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ggj87 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:46:
[...]

Oh, die heb ik nog nooit gezien. De grootste orders die ik altijd zie zijn 300-500. Op Bitfinex kan ik niet meekijken.

Kijk maar eens wat er in een sprint naar boven of beneden gebeurt, zie je de eerste 10 orders allemaal ophopen. Vind overigens het hele EUR/LTC pair van GDAX niet zo spannend ... als je het vergelijkt met Binance, Bitfinex of hun eigen USD pair dan stelt het niets voor.
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:45:
Zit op vier kisten bier winst nu met LTC :P

Als dat zo door gaat kan ik mss ook wel een flesje uit 1970 open trekken
Ik ga zo dadelijk m'n winst investeren in paracetamol. Ben tot de conclusie gekomen dat drank wellicht niet mijn ding is.

[ Voor 23% gewijzigd door Turbo-Puppy op 05-05-2018 12:51 ]

• Ton Hasselt
9,9+k

[ Voor 11% gewijzigd door Ton Hasselt op 05-05-2018 12:56 ]

Verwijderd

https://casinocoin.org/co...iew-with-backtothefuture/

Voor de genen die CSC hebben wel leuk om te lezen

• ggj87
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:49:
[...]

Kijk maar eens wat er in een sprint naar boven of beneden gebeurt, zie je de eerste 10 orders allemaal ophopen. Vind overigens het hele EUR/LTC pair van GDAX niet zo spannend ... als je het vergelijkt met Binance, Bitfinex of hun eigen USD pair dan stelt het niets voor.

[...]

Ik ga zo dadelijk m'n winst investeren in paracetamol. Ben tot de conclusie gekomen dat drank wellicht niet mijn ding is.
Het volume in LTC/EUR is bij LTC idd. niet het hoogste nee, maar omdat ik die voor het grootste gedeelte gebruik houd ik die altijd in de gaten.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09-2025
ggj87 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:46:
[...]

www.bfxdata.com kun je meekijken

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
Kan me niet voorstellen dat we zomaar door de 10k breken. Denk dat we er een tijdje tegen aan gaan hikken. Net zoals de 9k.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Ton Hasselt
Weer wat Linda binnen op 17. 🤗

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

AtlAntA schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 13:23:
Kan me niet voorstellen dat we zomaar door de 10k breken. Denk dat we er een tijdje tegen aan gaan hikken. Net zoals de 9k.
Nagenoeg iedereen verwacht dat we er wel doorheen gaan en als dat ook daadwerkelijk gebeurt dan zullen er mogelijk weer nieuwe mensen instappen, waardoor de prijs verder omhoog gaat. Ik verwacht dat men er op tijd bij wil zijn en daardoor de 10k sneller wordt gehaald dan de 9k aan tijd kostte.

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 13:27:
Weer wat Linda binnen op 17. 🤗
Hoeveel linda heb je al? _O-
En hoeveel linda is je doel

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2018 14:11 ]

Pagina: 1 ... 150 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!