Dikke grijns hier van een early adapter
Hoop dat jullie net zoveel succes hebben in de toekomst.
Hoop dat jullie net zoveel succes hebben in de toekomst.
[ Voor 42% gewijzigd door RaptorXS op 04-05-2018 19:27 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 42% gewijzigd door RaptorXS op 04-05-2018 19:27 ]
true story ... probeer eens een een "o" te gebruiken, dan ben ik het 100% met je eens.RaptorXS schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:24:
Dikke grijns hier van eeen early adapter:)
[ Voor 18% gewijzigd door Turbo-Puppy op 04-05-2018 19:27 ]
limited sell ?? Je weet zeker dat je op een exchange aan het traden bent?TweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:28:
Zo ben weer rustig. Etc gekocht en limited sell order geplaatst. Merk dat geen coins hebben zeer slecht is voor je!
[ Voor 10% gewijzigd door Turbo-Puppy op 04-05-2018 19:29 ]
mwah ... denk dat ik wel weet wat je bedoeld ja. sell limit, als in stop loss waarschijnlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door Turbo-Puppy op 04-05-2018 19:32 ]
Gewoon verkopen @19.49 is toch gewoon limited order sell?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:31:
[...]
mwah ... denk dat ik wel weet wat je bedoeld ja. sell limit, als in stop loss waarschijnlijk.
Ik ga ook altijd limited all-in. Top strategie.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:28:
[...]
limited sell ?? Je weet zeker dat je op een exchange aan het traden bent?
Die paar sells op kraken wel?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:31:
[...]
btw, die dingen werken nooit, althans ... bij mij niet. op Binance niet, en op GDAX niet. Ik blijf altijd met 75% van de bag zitten als die getriggert wordt.
Ik zet altijd een 2-unlimited order .. Get ready for this, No Limits .. Here i Go & Jump for joy. werkt altijd.Beaulion schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:32:
[...]
Ik ga ook altijd limited all-in. Top strategie.
Ik heb eigenlijk geen idee, doe heel erg weinig op Kraken ... maar meestal zijn de drops zo groot dat de stop-loss niet voldoende tijd heeft om zijn werk te doen omdat er al een lagere order getriggert wordt. (dat denk ik tenminste)
[ Voor 40% gewijzigd door Turbo-Puppy op 04-05-2018 19:35 ]
Hoe verkoop je dan als je geen limited sell gebruikt? Market value? Heb geen tijd om continu in de gaten te houden?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:34:
[...]
Ik zet altijd een 2-unlimited order .. Get ready for this, No Limits .. Here i Go & Jump for joy. werkt altijd.
Verwijderd
Als je nu gewoon limit zegt zo als het er staat dan had je wat minder gezever gehadTweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:36:
[...]
Hoe verkoop je dan als je geen limited sell gebruikt? Market value? Heb geen tijd om continu in de gaten te houden?
Market gebruik ik alleen als er veel drank ik het spel is.TweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:36:
[...]
Hoe verkoop je dan als je geen limited sell gebruikt? Market value? Heb geen tijd om continu in de gaten te houden?
verkopen? verkopen? niks verkopen! HODL!!!!!!!TweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:36:
[...]
haha.jappiejaap schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:38:
Ik ben van de stop-profit werkt als een beest iedere keer weer.
Verwijderd
Zeg eens parabolic move? Volgens mij hebben we een opvolger hoorTweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:36:
[...]
Ik ben voornemens die krat die ik net na buiten flikkerde door een ander raam weer naar binnen te gooien, LTC gaat weer.Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:38:
[...]
Als je nu gewoon limit zegt zo als het er staat dan had je wat minder gezever gehad
Een aantal zit al aan de bier
Oh mooie boel. Was even bang dat ik limit sell niet kon gebruiken! Hier ook al bijna een fles wijn naar binnen uit het jaar 1970 om mijn 510 euro winst te vieren!Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:38:
[...]
Als je nu gewoon limit zegt zo als het er staat dan had je wat minder gezever gehad
Een aantal zit al aan de bier
Verwijderd
Ging LTC nu maar eens door het raam en strak omhoogTurbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:40:
[...]
Ik ben voornemens die krat die ik net na buiten flikkerde door een ander raam weer naar binnen te gooien, LTC gaat weer.
De kans dat Bitcoin als security wordt gekwalificeerd is heel erg klein, maar voor veel andere cryptocurrencies geldt inderdaad dat er best een kans aanwezig is dat ze als security worden aangemerkt. Degene die een ICO hebben gehad vergroten die kans ook nog eens.Flagg schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:13:
[...]
Zou grappig zijn,maar dan zijn alle crypto's de sjaak vermoed ik. Maar ik dacht dat een security een verhandelbaar deel van een bedrijf is, en dat is een coin niet.
Zou wel weer prima fud kunnen zijn om de hele cryptomarkt weer in paniek 60% te laten kelderen in 10 minuten. Ook lachen.
Op de huidige exchanges zoals Coinbase, Binance, Bittrex en voor zo ver ik weet iedere andere cryptocurreny-exchange mogen geen securities worden verhandeld, dus in dat opzicht zou het gevolgen hebben. Coinbase heeft recentelijk wel contact gehad met de SEC om eventueel een licentie te verkrijgen, waardoor op Coinbase wel in securities gehandeld mag worden. Daarnaast moeten cryptocurrencies die als security worden aangemerkt en worden verhandeld in de USA zich registreren bij de SEC en voldoen aan bepaalde regelgeving die de SEC heeft.Tominatie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:09:
@Bmfd En wat zouden de consequenties zijn mocht meneer de rechtszaak winnen?
Verwijderd
Proost! En goed bezigTweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:41:
[...]
Oh mooie boel. Was even bang dat ik limit sell niet kon gebruiken! Hier ook al bijna een fles wijn naar binnen uit het jaar 1970 om mijn 510 euro winst te vieren!
Ik kan dus gewoon continu limit sell gebruiken om geld te cashen. (Kraken)
Verwijderd
Fles 1970?..kost 520,zit je weer op 10 verliesTweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:41:
[...]
Oh mooie boel. Was even bang dat ik limit sell niet kon gebruiken! Hier ook al bijna een fles wijn naar binnen uit het jaar 1970 om mijn 510 euro winst te vieren!
Cheers mate ... geniet er van!TweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:41:
[...]
Er is geen wet die dat verbied toch? Hoe staat CSC er voor? maakt mij niet uit, ik trek er 1 open voor jou, en op een gouden toekomst!Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:43:
[...]
Fles 1970?..kost 520,zit je weer op 10 verlies
koop gewoon een kist
[ Voor 29% gewijzigd door Turbo-Puppy op 04-05-2018 19:46 ]
Verwijderd
ja cashen gaat zo makkelijk! speel nooit spellen op easy!Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:43:
[...]
Fles 1970?..kost 520,zit je weer op 10 verlies
koop gewoon een kist
Verwijderd
Ik zuip ook op verlies, anders droog je uit in de cryptoVerwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:45:
Dit doet me denken aan december toen ik ook prooste na mijn eerste winsten.
Nu hodl ik de drank voor de barre periodes.
Door crypto sta ik al jaren droog ... of gaat dat te ver? @TomTorquay ?Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:46:
[...]
Ik zuip ook op verlies, anders droog je uit in de crypto
[ Voor 21% gewijzigd door TweakerVincent op 04-05-2018 19:49 ]
Het is maar waar wanneer je gekocht had.Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:37:
[...]
Het leeft ook weer
Meschien leef jij op een ander level maar ik verkocht hem voor $8 en nu is ie $5 das min 3
Maar goed ,tellen is niet iedereen zijn sterkste punt
AnimeAdicted
Heb een ban voor jou aangevraagd bij de mods. Met je vuilbekkerij hier ook altijdTurbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:47:
[...]
Door crypto sta ik al jaren droog ... of gaat dat te ver? @TomTorquay ?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik heb spijtTomTorquay schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:52:
[...]
Heb een ban voor jou aangevraagd bij de mods. Met je vuilbekkerij hier ook altijd
Verkoop je Ltc, en koop paracetamol, je zal het nodig hebben.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:51:
Kan wel goed merken dat ik nooit drink ... 2 kisten per jaar is al heel veel en nu al 4 op ... begin toch het idee te krijgen dat mijn reacties nu (nog) minder formeel ingeschoten worden dan ze normaliter zijn.
Leuk dat wij samen het tripje op NCASH gaan maken, op het moment wordt die nog onderdrukt door een whale die sellorders neerzet en weer verwijderd maar straks zullen we wel moonen.TweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:48:
Nuclear Vision to Himalaya!! Tig coins gekocht! Goedkoopste die er waren!
Trek ook een fles uit 1970 open!Tominatie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:54:
[...]
Leuk dat wij samen het tripje op NCASH gaan maken, op het moment wordt die nog onderdrukt door een whale die sellorders neerzet en weer verwijderd maar straks zullen we wel moonen.
Die -4% van ergens vanmiddag is al helemaal weg.
Verwijderd
FTFY. Een giga stijging noemen we moonen. Iets schiet naar de maan, moon.TweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:48:
Nuclear Vision to Himalaya!! gaat moonen! Tig coins gekocht! Goedkoopste die er waren!
Biedt eens geld dan ...Ton Hasselt schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:54:
[...]
Verkoop je Ltc, en koop paracetamol, je zal het nodig hebben.
Ken moon maar vind Himalaya beter klinken!Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:55:
[...]
FTFY. Een giga stijging noemen we moonen. Iets schiet naar de maan, moon.
Dikke winst = Lambo.
Dus buy - > moon - > lambo.
Maar dat terzijde, je bent leuk bezig en leuk te zien dat je er zo van geniet
Aha .. dit spel ken ik.
Volgens mij deden we mee aan de 2 minuten stilte ??RaptorXS schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:05:
Dank U Tweakers om even uit de lucht te zijn om 20.00
Ja goed iddRaptorXS schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:05:
Dank U Tweakers om even uit de lucht te zijn om 20.00
Dat wel ja, diegene die het gezien hebben mogen wellicht achter de oren krabben om te kijken of je in die 2 minuten überhaupt hier had moeten zitten.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Ik ben aan het werk. Maar ook ff mn heftruckje in de berm gezet en even gaan staan voor de helden van toen.Flagg schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:11:
[...]
Dat wel ja, diegene die het gezien hebben mogen wellicht achter de oren krabben om te kijken of je in die 2 minuten überhaupt hier had moeten zitten.
Nah...krijg Ik ruzie met Linda.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:03:
[...]
Aha .. dit spel ken ik.![]()
€120, en binnen 1 uur geld !
Als enige voorwaarde dat je alles afneemt.
Bij deze zwart op wit. Je hebt tot 21:00![]()
Rabo & SNS ... pick one.
Zero.
Zag net iemand een foto van Linda plaatsen ... daar wil je geen ruzie mee.
Dus al je LTC voor 120€ zeg je?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:03:
[...]
Aha .. dit spel ken ik.![]()
€120, en binnen 1 uur geld !
Als enige voorwaarde dat je alles afneemt.
Bij deze zwart op wit. Je hebt tot 21:00![]()
Rabo & SNS ... pick one.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Je kunt er prima coke mee versnijden heb ik wel eens begrepen ...Pelox schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:20:
Nog iets gebeurd de laatste uren? Ik heb toch nog maar wat ether gekocht vanmiddag. Eens kijken wat we hiermee gaan doen.
Volgens mij heb ik dat al wel eens met jou gedeeld, maar voor jou geldt het niet...om de simpele reden, dat ik weet dat er hier zeker een man of 2 rondhangt die dat wel zou kunnen. too dangerous.Flagg schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:21:
[...]
Dus al je LTC voor 120€ zeg je?
Staat zwart op wit toch?![]()
Hoeveel heb je er en welk bankrekening nummer?
[ Voor 42% gewijzigd door Turbo-Puppy op 04-05-2018 20:23 ]
Verwijderd
Als je dode klanten wilt hebben moet je dat doen ja. Bloem werkt stuk beter.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:21:
[...]
Je kunt er prima coke mee versnijden heb ik wel eens begrepen ...
Ik heb 120€ ja geef mij al je LTC maar voor 120€, dat staat er toch?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:21:
[...]
Je kunt er prima coke mee versnijden heb ik wel eens begrepen ...
[...]
Volgens mij heb ik dat al wel eens met jou gedeeld, maar voor jou geldt het niet...om de simpele reden, dat ik weet dat er hier zeker een man of 2 rondhangt die dat wel zou kunnen. too dangerous.
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 04-05-2018 20:25 ]
Nee, de context gaf aan dat het een stuks prijs was, maar €130/stuk zelfde voorwaarde dan maar?Flagg schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:25:
[...]
Ik heb 120€ ja geef mij al je LTC maar voor 120€, dat staat er toch?
Mijn advocaat leest mee en hij vindt ook dat dat er staat.
[ Voor 14% gewijzigd door Turbo-Puppy op 04-05-2018 20:29 ]
Baas. Punt.Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:15:
[...]
Ik ben aan het werk. Maar ook ff mn heftruckje in de berm gezet en even gaan staan voor de helden van toen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb hier gelukkig weinig verstand van, maar gezien de voornaamste eigenschap van ether "verdamping" is, kan ik wel redelijk concreet vaststellen hoe die eigenschap maximaal uitgebaat wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:24:
[...]
Als je dode klanten wilt hebben moet je dat doen ja. Bloem werkt stuk beter.
Of bedoel je uitkoken? Dan kun je beter amonia gebruiken.
[ Voor 11% gewijzigd door Turbo-Puppy op 04-05-2018 20:35 ]
Verwijderd
Is het niet het bier?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:32:
[...]
Ik heb hier gelukkig weinig verstand van, maar gezien de voornaamste eigenschap van ether "verdamping" is, kan ik wel redelijk concreet vaststellen hoe die eigenschap maximaal uitgebaat wordt.
Mensen, fijne avond .. ga even buiten zitten.
De koers van LTC stijgt me na het hoofd. adieu & tot straks.
Is dit nou dé Linda waar @Ton Hasselt iedere nacht over droomt?Turbo-Puppy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:59:
[...]
[afbeelding]
Persoonlijk heb ik ze liever zo dun dat ze bij de enkels afbreken en de botsplitners je in je .....nevermind.
Mijn Linda is het lekkerste wat je ooit gezien hebt. 😘Danny.G schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:04:
[...]
Is dit nou dé Linda waar @Ton Hasselt iedere nacht over droomt?
Er was iets met een fork geloof ik, die zou wel zijn geweest nu. Gevolg: hype weg -> dump -> daling van de prijs.dabla schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:59:
XMR doet precies het omgekeerde dan de rest, weet iemand de reden hiervoor?
Hoe zit het eigenlijk met dgb fork?Tominatie schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:11:
[...]
Er was iets met een fork geloof ik, die zou wel zijn geweest nu. Gevolg: hype weg -> dump -> daling van de prijs.
Zero.
Ach dat is nog niks.. een vriend van mij heeft er nog 2 euro voor betaald en ik heb iemand 20 xrp verkocht voor 45 euro om een wallet te openen.ggj87 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:20:
Wtf, heeft iemand serieus 1,50 USDT betaald voor XRP op Binance?
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 04-05-2018 21:28 ]
Zero.
Jullie zijn echt gekPelox schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:27:
[...]
Ach dat is nog niks.. een vriend van mij heeft er nog 2 euro voor betaald en ik heb iemand 20 xrp verkocht voor 45 euro om een wallet te openen.
Uiteraard tijdens de piek.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
QSP heb ik nog al ergens zien voorbijwaaien. Ga ik eens opzoeken.Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:15:
Voor wat het waard is: Palm beach Report
Ltc qsp and icx
Ik niet hoor. Heb ze nog gekocht voor €0,18
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 04-05-2018 21:44 ]
Zero.
is dit niet gewoon een van de eerste buys geweest nadat dit XRP/USDT pair live is gegaan op Binance? Gebeurd wel vaker als er een nieuwe coin of pair wordt gelist op een exchange.ggj87 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:20:
Wtf, heeft iemand serieus 1,50 USDT betaald voor XRP op Binance?
Ik zag het ook gebeuren, heeft vast iemand market price gedrukt.ggj87 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:53:
Jawel, maar dan nog; je weet toch wel dat XRP momenteel geen 1,50 waard is?
Een soort Mini-Me van ETH, zal nooit meer erg groot worden denk ik...TweakerVincent schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 22:33:
Wat vinden jullie van ETC? Ben er nu vol in en lijkt omhoog te gaan.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
is ook niet mijn bedoeling. Ben een Day-trade junk tot nu toe!Taro schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 22:42:
[...]
Een soort Mini-Me van ETH, zal nooit meer erg groot worden denk ik...
Jup. Zet wel eens meerdere k om voor een dag.Jarune schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:06:
Zijn er traders hier welke weleens een significant bedrag voor een dag of voor een halve dag omzetten naar een andere crypto en dan weer terug ?
Dit is dus geen day trade maar mee een shuffle voor korte termijn om dan weer terug in BTC of fiat/Thether te gaan.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja, regelmatig.Jarune schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:06:
Zijn er traders hier welke weleens een significant bedrag voor een dag of voor een halve dag omzetten naar een andere crypto en dan weer terug ?
Dit is dus geen day trade maar mee een shuffle voor korte termijn om dan weer terug in BTC of fiat/Thether te gaan.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Voornamelijk Binance en met de laptop op de bank of via de Delta App. Maar vanwaar je vraag?Jarune schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:09:
en allemaal op dezelfde exchange en op mobile of via constant monitoren op desktop ?
Ben zelf ingestapt aantal maanden voordat de hype begon (mid 2017) en daar dus erg blij meeTaro schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:10:
[...]
Voornamelijk Binance en met de laptop op de bank of via de Delta App. Maar vanwaar je vraag?
Ik zit op dit moment 100% in alts: ADA, ZIL, IOST, NCASH, RLC, ONT, EOS, VEN, ETH en NEO. ADA, EOS en ONT maken meer dan 80% van mijn pf uit. Ik zag de afgelopen weken wat betreft BTC waarde mijn portefeuille erg mooi stijgen en gisteren +21% gepakt en vorige week zelfs op 1 dag +23% gemiddeld. Vandaag weer een dipje, maar wel wat aantallen coins verhoogd door te verkopen en lager weer te kopen.Jarune schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:16:
[...]
Ben zelf ingestapt aantal maanden voordat de hype begon (mid 2017) en daar dus erg blij mee![]()
De afgelopen maanden redelijke kunnen HODL maar ook wel wat verliezen gehad met als resultaat dat ik op dit moment ongeveer 50% in de plus sta. Verliezen zijn voornamelijk geleden door exchange naar exchange, wat lucky shots welke ik kon verliezen en wat FUDS.
De laatste maanden bewust HOLD en de markt in de gaten gehouden en volgens mij is het moment rijp om eens flink te husselen. BTC gaat niet in een paar weken verdubbelen maar een aantal top 50 coins wel. Ik zou dus snel willen wisselen, met minimale kosten en ook on the go. Ik kan niet elke uur in de gaten houden.
Dus benieuw naar ervaringen daarin.
In meer dan 5 coins zitten is niet mijn strategie, teveel exchanges, geen tijd voor en kan het niet per uur monitoren. De juiste coin/crypto uit zoeken lukt mij zelf ook wel. Ben meer op zoek naar goede tips om on the go the traden op 1 of 2 exchanges en uit eindelijk BTC te verhogen.Taro schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:23:
[...]
Ik zit op dit moment 100% in alts: ADA, ZIL, IOST, NCASH, RLC, ONT, EOS, VEN, ETH en NEO. ADA, EOS en ONT maken meer dan 80% van mijn pf uit. Ik zag de afgelopen weken wat betreft BTC waarde mijn portefeuille erg mooi stijgen en gisteren +21% gepakt en vorige week zelfs op 1 dag +23% gemiddeld. Vandaag weer een dipje, maar wel wat aantallen coins verhoogd door te verkopen en lager weer te kopen.
Als BTC stijgt wil je in BTC zitten, maar op alle andere momenten zijn alts beter, voornamelijk om je hoeveelheid BTC te verhogen.
https://www.google.nl/amp...lled_a_buy_for_icx_today/Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:15:
Voor wat het waard is: Palm beach Report
Ltc qsp and icx
Ik heb ook een leuke computer..
De tip die je zoekt: Kies de juiste munt uit. En ik zit alleen actief op Binance met die coins (Edit: En offline wallets ivm NEO en ETH). Ik heb nog wel wat HTML, SBTC, BCX, CGE, PAC, etc. op andere exchanges staan, maar wat betreft waarde zijn die verwaarloosbaar.Jarune schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 23:25:
[...]
In meer dan 5 coins zitten is niet mijn strategie, teveel exchanges, geen tijd voor en kan het niet per uur monitoren. De juiste coin/crypto uit zoeken lukt mij zelf ook wel. Ben meer op zoek naar goede tips om on the go the traden op 1 of 2 exchanges en uit eindelijk BTC te verhogen.
Heb spijt dat ik 2 weken 50% van mijn VEN ingeruild heb voor ICX. Had het alleen moeten verkopen op 50+. Nu hopen dat ie weer opleeft.
Ik heb ook een leuke computer..
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq