Kunnen de mensen die hier vaak in meedoen misschien aangeven hoe zij hier vaak achter komen? Reddit/tweakers/puur zoeken?spietie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:31:
[...]
Ja idd heb ik ook gemist kwam maar later into crypto , heel jammer
Maar tweakers zouden hier altijd alle info ivm goeie airdrop moeten sharen voor iedereen he. Zo weten we altijd wat er interessant is.
Verwijderd
Ik geloof dat als je jezelf inschreef voor het whenhub platform, je 500 kreeg. Deze staan vast. Airdrop 2 x ingevuld, daar kreeg je 1000 per keer voor blijkbaar. Volgens mij kun je die transferen.spietie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:30:
[...]
Kun je nog altijd iemand referren naar je WHEN wallet voor extra tokens?
FREE When signup tokens kan je toch (nog) niet transferren?
Er was iemand die MEW adres in had gevuld bij de airdrop, dat werkte ook. Tevens iemand die al zijn tokens al unlocked had, door ze te spenderen aan een gesprek met een expert: zijn vriendin
Heerlijk zulke creativiteit
Heb er nog steeds 6000 in de MEW....Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:21:
[...]
Haha ik had hem kunnen meepakken maar dacht neh. Daarna kreeg ik wat meer interesse zegmaar
Ja die WHEN tokens heb ik ook nog. 2500 stuks. Zal snel eens even voor gaan zitten, 2000 kan ik sowieso overschrijven naar mew als het goed is. Heb dan wel kleine hoeveelheid ethereum nodig. Maar dat koop ik dan wel ff.
Er is een airdrop topic maar daar wordt nauwelijks iets in gepost.spietie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:31:
[...]
Ja idd heb ik ook gemist kwam maar later into crypto , heel jammer
Maar tweakers zouden hier altijd alle info ivm goeie airdrop moeten sharen voor iedereen he. Zo weten we altijd wat er interessant is.
Verwijderd
@RickvN jij hebt toch een telegram aangemaakt voor airdrops? Of is dat al vergane glorie inmiddels?Viep schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:43:
[...]
Er is een airdrop topic maar daar wordt nauwelijks iets in gepost.
Wellicht mag je hem hier delen...? Het lijkt erop dat er mensen zijn met interesse.
Er is hier maar 1 iemand die correcties doet, ja?!Turbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:48:
[...]
Nah, maar het ziet er zoveel beter uit als LTC over de €200 raakt.
[...]
Hou jij eens even op ... straks moeten we jou corrigeren.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
https://airdropalert.com/miikebtc schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:36:
[...]
Kunnen de mensen die hier vaak in meedoen misschien aangeven hoe zij hier vaak achter komen? Reddit/tweakers/puur zoeken?
Deze site meld ook altijd een gros van de aankomende airdrops. Wellicht kun je em bookmarken en wat in de gaten houden.
Verwijderd
Jongens in het gareel! Een superduper awesome moderator..oisyn schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:48:
[...]
Er is hier maar 1 iemand die correcties doet, ja?!
Consider yourself... Corrected
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 24-04-2018 18:54 ]
Verwijderd
Hahhaa het lijkt me zo mooi om dit te kunnen doen. Ik zie zoveel hilarische mogelijkheden... Ik zou niet om kunnen gaan met deze macht. Respect voor je discipline...Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:50:
[...]
Jongens in het gareel! Een superduper awesome moderator.
[mbr]Consider yourself... Corrected :8[/]
Oh balls, kom er net achter ik door uit veiligheid voor de vakantie al mijn ETH in BNB gestopt had, vanuit VEN en TRX, dat ik dat op het hoogste punt voor BNB van dit jaar heb gedaan

Lekker, daar zit ik dan
Altijd eerst verder kijken dan 1 weekje koersverloop voor je dit soort dingen doet is het advies...
Achja, hopen dat er weer wat gebeurd. Verlies pakken kan altijd, maar doe ik liever niet.
Lekker, daar zit ik dan
Achja, hopen dat er weer wat gebeurd. Verlies pakken kan altijd, maar doe ik liever niet.
TG groepen mag je hier niet posten. Maar het lijkt vergane glorie ja.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:46:
[...]
@RickvN jij hebt toch een telegram aangemaakt voor airdrops? Of is dat al vergane glorie inmiddels?
Wellicht mag je hem hier delen...? Het lijkt erop dat er mensen zijn met interesse.
Ik houd gewoon airdrops.io in de gaten en schrijf me soms ergens voor in.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Moedig dat je dit deelt :-), bij anderen zie je alleen de succes verhalen haha.Schuey schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:00:
Oh balls, kom er net achter ik door uit veiligheid voor de vakantie al mijn ETH in BNB gestopt had, vanuit VEN en TRX, dat ik dat op het hoogste punt voor BNB van dit jaar heb gedaan![]()
Lekker, daar zit ik danAltijd eerst verder kijken dan 1 weekje koersverloop voor je dit soort dingen doet is het advies...
@de anderen:
Kunnen we alweer veilig bij MEW of is het verstandig nog te wachten? Zagen de gebruikers wel gewoon een valide certificaat?
Nog even deze onder de aandacht brengen: https://www.ethos.io/universal-wallet/Viep schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:43:
[...]
Er is een airdrop topic maar daar wordt nauwelijks iets in gepost.
Je kunt je voorinschrijven voor de Ethos Wallet.
Zodra deze er is krijg je er coins erop gedropped.
Geen idee of het de moeite zal zijn, maar ze hebben al best een aantal partners.
http://www.avfoto.nl
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:07:
[...]
![]()
*loopt met gebogen rug langzaam weg richting horizon*
EOS blijft knallen, niet normaal meer. Steeds hoop ik op een kleine dip om in te slaan, maar daar heeft hij echt geen zin in....
wel grappig om te zien dat na de grote dip hoe sommige munten zich snel herstellen en sommige dan weer achterblijven
Prepare for the next ATH
De bitcoin code (Tom Lassing)
24/4 08:43
Misschien kreeg u al eens een mail van Lars Visser over de bitcoin code.
U kan gegarandeerd 13.000 euro in 24 uur verdienen...
Het is, en eigenlijk weer u dat al... een scam.
Deze Lars Visser bestaat niet. Het is marketing voor een binaire opties opzet.
Het gaat om een software pakket waarmee je naar verluidt heel snel heel rijk gaat worden. Lars Visser heet op vergelijkbare Engelse sites ineens Steve Mckay.
Er is hier één garantie en die garantie is dat u hier veel geld gaat verliezen. Waarschijnlijk alles, maar hoe dan ook veel van wat u gaat inzetten.
Heel deze opzet is opgehangen aan de enorme populariteit van bitcoin. Je noemt het woord bitcoin en mensen happen.
Helaas is dat echt zo.
U bent gewaarschuwd.
Bron: beursbox.nl
24/4 08:43
Misschien kreeg u al eens een mail van Lars Visser over de bitcoin code.
U kan gegarandeerd 13.000 euro in 24 uur verdienen...
Het is, en eigenlijk weer u dat al... een scam.
Deze Lars Visser bestaat niet. Het is marketing voor een binaire opties opzet.
Het gaat om een software pakket waarmee je naar verluidt heel snel heel rijk gaat worden. Lars Visser heet op vergelijkbare Engelse sites ineens Steve Mckay.
Er is hier één garantie en die garantie is dat u hier veel geld gaat verliezen. Waarschijnlijk alles, maar hoe dan ook veel van wat u gaat inzetten.
Heel deze opzet is opgehangen aan de enorme populariteit van bitcoin. Je noemt het woord bitcoin en mensen happen.
Helaas is dat echt zo.
U bent gewaarschuwd.
Bron: beursbox.nl
Hadden ze Gert niet in die Tesla kunnen zetten, waren wij er vanaf.
Samson mag blijven.
Haha hardop gelachen in m'n eentje, gebeurt niet vaak door internet filmpjesTurbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 19:44:
Zal ik maar de eerste zijn dan ..
[afbeelding]
[afbeelding]
[video]
Ik ga niet alle pagina's teruglezen en zal wel spuit 11 zijn, maar ik zie eindelijk een Dust -> BNB convertor op Binance, erg mooi! Toch lekker wat gratis BNB
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
over airdrops gesproken... apje, heet IQB. Doen ze elke middag om 16:00 een trivia van 6 vragen (makkelijk, laatste 2 gerelateerd aan TNB). Heb nu 3 dagen op rij 785 TNB's binnen geharkt en deze staan fijn op Binance. Opzich niet voordelig om te delen aangezien er 100k gedeeld worden over de mensen die alles goed hebben, maar goed. Heb ook mijn voordeel gedaan hier
Ze gaan behalve TNB ook andere coins doen in de toekomst.
Je moet wel een verify process doorlopen om de coins naar een exchange of wallet te sturen.
Je moet wel een verify process doorlopen om de coins naar een exchange of wallet te sturen.
Gratis tip voor iedereen die wild wordt van airdrops en xvg bezit ...
KOOP ECHTE CRYPTO, KOOP BITCOIN !!!!
KOOP ECHTE CRYPTO, KOOP BITCOIN !!!!
Eindelijk zit er weer wat beweging in TRX, toch de grootste bag die ik heb.
Alleen maar goed nieuws en mainnet over een maandje, had hem al wat hoger verwacht.
Alleen maar goed nieuws en mainnet over een maandje, had hem al wat hoger verwacht.
Verwijderd
Wil geen downer zijn maar om deze heb ik een tijd terug toen alles daalde ook smakelijk gelachen.
Als het zo doorgaat komen we eind dit jaar nog wel hoger uittias86 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:12:
When 25k?>
Hey partypoopers ... ben ik de enige die hier heel blij van wordt?
Normaal stijgt shitcoin X, en zijn er kennelijk 7, 8 soms wel 10 18-jarigen hier die met 6 ton vermogen er in gesprongen zijn en bij 2% stijging hier al Lambo's zitten te bestellen ..nu is er een echte stijging, en dan blijft het stil ...
Iedereen zijn pf moet vet in de + staan ten opzichte van gisteren !!
(tenzij je xvg hebt)
Normaal stijgt shitcoin X, en zijn er kennelijk 7, 8 soms wel 10 18-jarigen hier die met 6 ton vermogen er in gesprongen zijn en bij 2% stijging hier al Lambo's zitten te bestellen ..nu is er een echte stijging, en dan blijft het stil ...
Iedereen zijn pf moet vet in de + staan ten opzichte van gisteren !!
Dat gevoel krijg ik ook een beetjePilatuS schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:17:
[...]
Als het zo doorgaat komen we eind dit jaar nog wel hoger uit
Verwijderd
Staat zeker lekker in de plusTurbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:18:
Normaal stijgt shitcoin X, en zijn er kennelijk 7, 8 soms wel 10 18-jarigen hier die met 6 ton vermogen er in gesprongen zijn bij 2% stijging hier al Lambo's zitten te bestellen ..nu is er een echte stijging, en dan blijft het stil ...![]()
Iedereen zijn pf moet vet in de + staan ten opzichte van gisteren !!![]()
(tenzij je xvg hebt)
Eigenlijk een heerlijk dagje gewoon
Staat paar duizend$ omhoog vergeleken met 3 wkn geleden, en dan liggen die coins nog zowat op de bodemTurbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:18:
Normaal stijgt shitcoin X, en zijn er kennelijk 7, 8 soms wel 10 18-jarigen hier die met 6 ton vermogen er in gesprongen zijn bij 2% stijging hier al Lambo's zitten te bestellen ..nu is er een echte stijging, en dan blijft het stil ...![]()
(tenzij je xvg hebt)
Haha kijk eens boven je met die Samson en Gert filmpjes. Desalniettemin heb ik sinds de grote crash een maand of 2/3 niet meer gekeken naar m'n accounts en blijkt m'n 2FA het niet meer te doen. Aantal andere exchanges gaat het zeer goed, maar ben erg benieuwd naar deze 2 aangezien daar zeker 60% van m'n portfolio staat. Heb al een herstelaanvraag gedaan (erg veel werk, niet aan te raden), moet daar even op wachten. Je moet dan selfies gaan maken met je paspoort en dat datum van aanvraag op een papiertje zetten en vragen over je portfolio beantwoorden etc, niet makkelijk na 3 maanden niet gekeken te hebben.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:18:
(tenzij je xvg hebt)
Maar volgens mij zit ik vuistdiep in EOS, VEN en ICX, dus ik mag niet klagen haha.Malawolar schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:23:
[...]
Haha kijk eens boven je met die Samson en Gert filmpjes. Desalniettemin heb ik sinds de grote crash een maand of 2/3 niet meer gekeken naar m'n accounts en blijkt m'n 2FA het niet meer te doen. Aantal andere exchanges gaat het zeer goed, maar ben erg benieuwd naar deze 2 aangezien daar zeker 60% van m'n portfolio staat. Heb al een herstelaanvraag gedaan (erg veel werk, niet aan te raden), moet daar even op wachten. Je moet dan selfies gaan maken met je paspoort en dat datum van aanvraag op een papiertje zetten en vragen over je portfolio beantwoorden etc, niet makkelijk na 3 maanden niet gekeken te hebben.
De LTC wordt ook nog net niet weggeven bij een pakkie boter momenteel, maar ze zijn tenminste iets waard nu ... prima! Vorige week kreeg je bijna geld toe op die troep.tias86 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:21:
[...]
Staat paar duizend$ omhoog vergeleken met 3 wkn geleden, en dan liggen die coins nog zowat op de bodem
Je vraagt er zelf om he dit keer... ik HEB XVG en mijn PF is al weken aan het stijgen dus snap je ophef niet.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:18:
Normaal stijgt shitcoin X, en zijn er kennelijk 7, 8 soms wel 10 18-jarigen hier die met 6 ton vermogen er in gesprongen zijn en bij 2% stijging hier al Lambo's zitten te bestellen ..nu is er een echte stijging, en dan blijft het stil ...![]()
(tenzij je xvg hebt)
Wel grappig dat je alweer een groep mensen hier belachelijk maakt en ze voor 18-jarige aanziet terwijl je zelf met kinderplaatjes en emoji's loopt te strooien....
[ Voor 11% gewijzigd door Machlah op 24-04-2018 20:30 ]
Excuus ... dacht dat iedereen er zo zachtjes aan vanaf was, maken we er VEN van ... dat is wel een droom die voorbij is, of zijn er dan ook nog mensen die ik tegen het zere been schop??Machlah schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:26:
[...]
Je vraagt er zelf om he dit keer... ik HEB XVG en mijn PF is al weken aan het stijgen dus snap je ophef niet.
ETN, LCC, RDD, zijn ook nog opties ter vervanging. pick one, wordt dat'm voortaan.
Ik heb alleen maar bitcoin en ik geniet in stilte. Ga straks bij mijn miners zitten een sigaar roken en een cognac drinkenTurbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:18:
Normaal stijgt shitcoin X, en zijn er kennelijk 7, 8 soms wel 10 18-jarigen hier die met 6 ton vermogen er in gesprongen zijn en bij 2% stijging hier al Lambo's zitten te bestellen ..nu is er een echte stijging, en dan blijft het stil ...![]()
(tenzij je xvg hebt)
Wie goed doet, die goed ontmoet.
VEN heb ik ook... wat is je issue met VEN nou weer dan?? Verdien er ook op hoor....Turbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:29:
[...]
Excuus ... dacht dat iedereen er zo zachtjes aan vanaf was, maken we er VEN van ... dat is wel een droom die voorbij is, of zijn er dan ook nog mensen die ik tegen het zere been schop??
ETN, LCC, RDD, zijn ook nog opties ter vervanging. pick one, wordt dat'm voortaan.
Ik ga even douchen, en als volstrekt niet drinker zo is een pilsje pakken. Heb er toevallig 3 staan. (kan er tamelijk slecht tegen, dus ik excuseer me voorafgaande)AtlAntA schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:30:
[...]
Ik heb alleen maar bitcoin en ik geniet in stilte. Ga straks bij mijn miners zitten een sigaar roken en een cognac drinken
Jij bent ook geen makkelijke klant ...Machlah schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:31:
[...]
VEN heb ik ook... wat is je issue met VEN nou weer dan?? Verdien er ook op hoor....
Kies er maar zelf 1 uit dan, jou feestje ... zal ik XVG en VEN niet meer noemen voortaan.
[ Voor 29% gewijzigd door Turbo-Puppy op 24-04-2018 20:32 ]
Kan iemand die $Storm ff over dat drempeltje van 655 heen helpen pls, zit nu al dagen naar dat zaaglijntje te kijken..
Je mag ze van mij elke minuut noemen, vind het alleen zo jammer dat je er elke keer een strijd van wilt maken ;-) laat iedereen van zijn muntjes genieten tochTurbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:31:
[...]
Ik ga even douchen, en als volstrekt niet drinker zo is een pilsje pakken. Heb er toevallig 3 staan. (kan er tamelijk slecht tegen, dus ik excuseer me voorafgaande)
[...]
Jij bent ook geen makkelijke klant ...![]()
Kies er maar zelf 1 uit dan, jou feestje ... zal ik XVG en VEN niet meer noemen voortaan.
Storm, hebben die hun shit-app ondertussen al in orde gekregen? 0,0 munten te verdienen daar, voorlopig. Zit je apps voor hen te installeren, krijg je nog niks...snwbrdr_NL schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:33:
Kan iemand die $Storm ff over dat drempeltje van 655 heen helpen pls, zit nu al dagen naar dat zaaglijntje te kijken..
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Gezwicht voor de shill van RLC, ook maar even een paar muntjes daar van gehaald
.
@TomTorquay kijk dan is ff naar mijn laatste post...TomTorquay schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:36:
[...]
Storm, hebben die hun shit-app ondertussen al in orde gekregen? 0,0 munten te verdienen daar, voorlopig. Zit je apps voor hen te installeren, krijg je nog niks...
Prima inkoop moment inderdaad, ondanks dat ik gister heb misgegokt op een daling van de bitcoin heb ik een stuk meer RLC in kunnen kopen vandaag (dat is het enige lichtpuntje) =). Zie nu dat 'ie al weer een stukkie is gestegen, had ze voor 1630 sat paar uur geleden.BrainBugs schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:40:
Gezwicht voor de shill van RLC, ook maar even een paar muntjes daar van gehaald.
Shill is inderdaad fantastisch, wat mij tegen staat is dat hij in deze markt geen winsten weet te pakken (satoshi wise), en volume verliest.BrainBugs schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:40:
Gezwicht voor de shill van RLC, ook maar even een paar muntjes daar van gehaald.
Na een paar maanden in fiat verbleven te hebben,gok ik dat het nu wel weer even leuk is om in te stappen. Wat Bitcoin erbij en dankzij dit topic ook wel interesse in iExec RLC voor de iets langere termijn. Maar als ik op Bittrex kijk dan zie ik een erg lage trade frequentie van ergens tussen de 100 en 200 order vandaag. Het klinkt me als een coin met potentie en ik proef hier in dit topic een positieve houding, maar wat betekent dit lage handelsvolume? (Het moge duidelijk zijn dat ik verre van een expert ben...)
Dat er echt geen kloot met dat ding gebeurd. Niet vooruit te branden! hahaRay-zor schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:44:
Na een paar maanden in FIAT verbleven te hebben,gok ik dat het nu wel weer even leuk is om in te stappen. Wat Bitcoin erbij en dankzij dit topic ook wel interesse in iExec RLC voor de iets langere termijn. Maar als ik op Bittrex kijk dan zie ik een erg lage trade frequentie van ergens tussen de 100 en 200 order vandaag. Het klinkt me als een coin met potentie en ik proef hier in dit topic een positieve houding, maar wat betekent dit lage handelsvolume? (Het moge duidelijk zijn dat ik verre van een expert ben...)
Maar mocht de hype groot worden voor de aankomende announcements in Mei en er komt volume vrij stijgt dat ding echt naar de maan.
Ik vond dit ook wel een goed moment. Time will tell...maar lijkt mij ook een coin voor de langere termijn.Tominatie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:43:
[...]
Prima inkoop moment inderdaad, ondanks dat ik gister heb misgegokt op een daling van de bitcoin heb ik een stuk meer RLC in kunnen kopen vandaag (dat is het enige lichtpuntje) =). Zie nu dat 'ie al weer een stukkie is gestegen, had ze voor 1630 sat paar uur geleden.
Verder heb ik hoge verwachtingen van Enigma. Lijkt mij een zeer solide project.
[ Voor 7% gewijzigd door BrainBugs op 24-04-2018 20:50 ]
Kan alleen meedoen met een invitation code. Klopt dat?Rhautvast schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:03:
over airdrops gesproken... apje, heet IQB. Doen ze elke middag om 16:00 een trivia van 6 vragen (makkelijk, laatste 2 gerelateerd aan TNB). Heb nu 3 dagen op rij 785 TNB's binnen geharkt en deze staan fijn op Binance. Opzich niet voordelig om te delen aangezien er 100k gedeeld worden over de mensen die alles goed hebben, maar goed. Heb ook mijn voordeel gedaan hierZe gaan behalve TNB ook andere coins doen in de toekomst.
En even op TRON gelift, toch weer lekker. Hopelijk gaan we dippen voordat Korea wakker is!
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Nope, denk het niet.paradoXical schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:52:
En even op TRON gelift, toch weer lekker. Hopelijk gaan we dippen voordat Korea wakker is!
Morgen gelist op malaysische exchange.............
Verwijderd
Like a bossAtlAntA schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:30:
[...]
Ik heb alleen maar bitcoin en ik geniet in stilte. Ga straks bij mijn miners zitten een sigaar roken en een cognac drinken
Verwijderd
Long term hold. Nu kun je redelijk inslaan.Rhautvast schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:43:
[...]
Shill is inderdaad fantastisch, wat mij tegen staat is dat hij in deze markt geen winsten weet te pakken (satoshi wise), en volume verliest.
Ik weet niet wie van jullie, maar. Bedankt!snwbrdr_NL schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:33:
Ik verwacht eigenlijk een dip als Azië wakker wordt, veel mensen die op winst zitten. Die gaan dan wel droppen denk je niet?Storm300 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:59:
[...]
Nope, denk het niet.
Morgen gelist op malaysische exchange.............
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Eigenlijk is het wel zielig ook voor die paar BTC sellers op GDAX .. met al hun munten .. hooguit 80 proberen ze daar de koers te drukken, lukt voor geen meter, ja op GDAX alleen, terwijl het minste of geringste beetje volume momenteel die wall in seconden tijd opvreet, en op Bitfinex, Kraken en Bitstamp en OKEX staat BTC rustig $50 hoger, en gaan er duizenden over en weer ... Vraag me dan toch af, wat bezielt je als goudvis dan om op GDAX proberen die prijs onder druk te zetten....
Komt bij mij een beetje over als, hier tel ik mee, en op Bitfinex stel ik niks voor gedachte.
Komt bij mij een beetje over als, hier tel ik mee, en op Bitfinex stel ik niks voor gedachte.
Laatste maanden is dit al zo vaak gedacht, of juist dat ze er bij stopten.paradoXical schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:08:
[...]
Ik verwacht eigenlijk een dip als Azië wakker wordt, veel mensen die op winst zitten. Die gaan dan wel droppen denk je niet?
Ik moet het altijd maar zien. TRX ging volgens mij gisteravond al van start en in Azië zijn ze er volgens mij wel weg van (van TRX)
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Als ik kijk naar het volume dan zijn die al wakker .. behoorlijk hoog voor dit tijdstip op de avond op het USD/BTC pair op alle beurzen. Het goede nieuws, er vormen zich nu steeds grotere buy walls .. we gaan zo weer een stuk de 9400 over. paar minuten.paradoXical schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:08:
[...]
Ik verwacht eigenlijk een dip als Azië wakker wordt, veel mensen die op winst zitten. Die gaan dan wel droppen denk je niet?
COSS fiat, bijna hier 

Nieuwe user interface ook over een weekje live

Nieuwe user interface ook over een weekje live
[ Voor 34% gewijzigd door ion op 24-04-2018 21:15 ]
De dip komt na de listing. Maleisiërs zullen flink gaan inkopen waarna veel mensen zullen cashen die de afgelopen dagen/uren hebben ingekocht.paradoXical schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:08:
[...]
Zo zie je maar weer hoe weinig walls zelfs over een paar minuten zeggen. We zijn een paar minuten verder en gaan met 100 omlaag in plaats van omhoogTurbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:13:
[...]
Het goede nieuws, er vormen zich nu steeds grotere buy walls .. we gaan zo weer een stuk de 9400 over. paar minuten.
Edit: Inmiddels stijgen we wel weer, maar 2 minuten na je post gingen we omlaag.
[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 24-04-2018 21:22 ]
Ik snap ook niet wat ze daar nu mee willen bereiken. Tot een paar weken terug zou ik het nog snappen; lager instappen, maar nu? We zijn al bijna 2 weken in een uptrend, dan ga je de prijs toch niet drukken? Eerder opdrijven zou je zeggen. De munten hebben ze blijkbaar al, dus dan is het toch beter dat ze meer waard worden?Turbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:09:
Eigenlijk is het wel zielig ook voor die paar BTC sellers op GDAX .. met al hun munten .. hooguit 80 proberen ze daar de koers te drukken, lukt voor geen meter, ja op GDAX alleen, terwijl het minste of geringste beetje volume momenteel die wall in seconden tijd opvreet, en op Bitfinex, Kraken en Bitstamp en OKEX staat BTC rustig $50 hoger, en gaan er duizenden over en weer ... Vraag me dan toch af, wat bezielt je als goudvis dan om op GDAX proberen die prijs onder druk te zetten....![]()
Vertel dan ook dat we in 1 minuut 100 zakte en 80 omhoog gingen ... in het kader van "bounce bitch bounce" is dit er wel 1 ... goed teken.PilatuS schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:21:
[...]
Zo zie je maar weer hoe weinig walls zelfs over een paar minuten zeggen. We zijn een paar minuten verder en gaan met 100 omlaag in plaats van omhoog
Edit: Inmiddels stijgen we wel weer, maar 2 minuten na je post gingen we omlaag.
Ik krijg er de vinger ook niet helemaal achter ... als je kijkt wat de fees zijn op zulke partijen, en het kader waarin we opereren momenteel dan gaat er gewoon geld bij als je moet terug kopen.ggj87 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:22:
[...]
Ik snap ook niet wat ze daar nu mee willen bereiken. Tot een paar weken terug zou ik het nog snappen; lager instappen, maar nu? We zijn al bijna 2 weken in een uptrend, dan ga je de prijs toch niet drukken? Eerder opdrijven zou je zeggen. De munten hebben ze blijkbaar al, dus dan is het toch beter dat ze meer waard worden?
[ Voor 39% gewijzigd door Turbo-Puppy op 24-04-2018 21:26 ]
Lachen is toegestaan, toch? 
Stock market initiating one of the greatest crashes in history. Meanwhile in crypto...
https://twitter.com/Beastlyorion/status/988850894773960706
weeeh
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Allemaal vluchten in Litecoin dan !!! Heel Wall Street is van harte welkom.
Kunnen ze gelijk die 2017 bonus besteden. Zijn die Chinezen trouwens al een keer klaar met hun nieuwjaar? Dat komt er ook nog wat volume vrij hoorde ik.
Nou, dat was een fameuze spike doorheen de $9400-resistance! Blijven we erboven?
Verwijderd
chinezen houden van gokkenTurbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:38:
[...]
Allemaal vluchten in Litecoin dan !!! Heel Wall Street is van harte welkom.![]()
Kunnen ze gelijk die 2017 bonus besteden. Zijn die Chinezen trouwens al een keer klaar met hun nieuwjaar? Dat komt er ook nog wat volume vrij hoorde ik.
allemaal casinocoin kopen die gasten
Eigenlijk wil ik nu ik weer op dikke winst sta weer eens wat verkopen. Maar ja, die FOMO he
Nee, nog niet ... blijft even jengelen nu. Boven de $9350 vandaag afsluiten en morgen op groen wakker worden zou een stap in de goede richting zijn.TomTorquay schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:41:
Nou, dat was een fameuze spike doorheen de $9400-resistance! Blijven we erboven?
Verwijderd
zou ven weer terug komen op ath als het vet word?
ik ga er toch maar wat van inslaan want wil nog wat weg snoepen daar
ik ga er toch maar wat van inslaan want wil nog wat weg snoepen daar
zit er aan te denken om nog wat fiat bij te stoppen, de vraag is doen of niet gezien de trend nu ?
Prepare for the next ATH
lol 'one of the greatest crashes', staat nu op -2% ofzo, dat is standaard in crypto joh
FOMO.sourcecode schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:48:
zit er aan te denken om nog wat fiat bij te stoppen, de vraag is doen of niet gezien de trend nu ?
Ik zou het niet doen, maar ik heb zelf veel geleerd afgelopen maanden.
Ik zou er zelf nu niet aan beginnen. We hebben best een tijd onder de $7K gezeten, dat was het ideale moment om er extra geld in te stoppen. Nu koop je toch al na een behoorlijke stijging, wat ik zelf dus niet zou doen.sourcecode schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:48:
LOL .. een bot werd weer genaaid op GDAX .. zet even een wall op $5 onder de prijs, weg BTC ..
bot 1 zet sell op 9419.00, net er na op 9425, en de sell bot stinkt er in op 9420.
(weg $1000 fee ongeveer)
bot 1 zet sell op 9419.00, net er na op 9425, en de sell bot stinkt er in op 9420.
(weg $1000 fee ongeveer)
[ Voor 9% gewijzigd door Turbo-Puppy op 24-04-2018 21:54 ]
Die tijd onder 7k zaten we echter wel nog in de downtrend, zonder uitzicht op beterschap. Uiteindelijk ging het omhoog, maar het kon even goed anders uitgedraaid zijn...Bmfd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:51:
[...]
Ik zou er zelf nu niet aan beginnen. We hebben best een tijd onder de $7K gezeten, dat was het ideale moment om er extra geld in te stoppen. Nu koop je toch al na een behoorlijke stijging, wat ik zelf dus niet zou doen.
zou dit nog niet de weg zijn naar een nieuwe ATH dan ?
Prepare for the next ATH
Dat kan nu ook nog steeds.TomTorquay schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:52:
[...]
Die tijd onder 7k zaten we echter wel nog in de downtrend, zonder uitzicht op beterschap. Uiteindelijk ging het omhoog, maar het kon even goed anders uitgedraaid zijn...
Risico nemen heet dat. Daarom worden mensen die risico lopen, bijvoorbeeld door leningen of kapitaal te verstrekken, beloond met rente of dividend.TomTorquay schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:52:
[...]
Die tijd onder 7k zaten we echter wel nog in de downtrend, zonder uitzicht op beterschap. Uiteindelijk ging het omhoog, maar het kon even goed anders uitgedraaid zijn...
De man die honderden miljoenen verdienden bij NXP stak er geld in toen niemand een kruimel voor de tent wou geven. Nu gaat het lekker en casht hij en is iedereen jaloers.
Conclusie: risico nemen is geen gratis ritje en daarom wordt je beloond. Soms heb je pech en krijg je niks
Het kan altijd, maar de kans is stevig verminderd. Althans, naar mijn inschatting.
Schiet iemand net een buy order heel snel in van 112 BTC
($1.100.000, 1,1 miljoen ja) .. even afwachten ...
[ Voor 14% gewijzigd door Turbo-Puppy op 24-04-2018 21:57 ]
@Turbo-Puppy Nog even over LTC; weet jij waarom het volume in LTC zo laag is? Het staat nu rond de 500 miljoen (nu bijna 600) terwijl de rest van de top 5 1,3-3,3 miljard doet (BTC even niet meegerekend). Ik herinner me van een paar maanden terug dat LTC een veel hoger volume had. Is dat echt nog door die Litepay?
Hoe groter het risico, hoe hoger de winst (of verlies). Inderdaad simpel. Maar het kan anders, je hoeft niet vol risico te gaan als je met wat minder winst ook tevreden bent...Rookert25 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:55:
Conclusie: risico nemen is geen gratis ritje en daarom wordt je beloond. Soms heb je pech en krijg je niks
Klopt, maar kopen nadat de markt in redelijk korte tijd met tientallen procenten is gestegen lijkt mij niet de meest verstandige keuze qua risk/reward verhouding.TomTorquay schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:56:
[...]
Het kan altijd, maar de kans is stevig verminderd. Althans, naar mijn inschatting.
Ik zie niet direct wat bijzonders eigenlijk.ggj87 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:57:
@Turbo-Puppy Nog even over LTC; weet jij waarom het volume in LTC zo laag is? Het staat nu rond de 500 miljoen (nu bijna 600) terwijl de rest van de top 5 1,3-3,3 miljard doet (BTC even niet meegerekend). Ik herinner me van een paar maanden terug dat LTC een veel hoger volume had. Is dat echt nog door die Litepay?
https://coinmarketcap.com...art=20180124&end=20180424
Als ik die grafiek bekijk, dan zou het een fractie steviger mogen, maar LTC is wel een coin die pas over de 1mjd. gaat in de hype, en dan ook echt er van door gaat ... zie chart o.a. 26 feb. (+35%)
Voor de rest hebben ETH, XRP, BCH, en BTC vanzelfsprekend een veel hoger handelsvolume in usd, XRP door zijn enorme omloop, net als BTC die dan ook nog eens een hoge prijs heeft, en ETH BCH doen het vooral op prijs, procentueel gezien hebben die niet meer omloop dan LTC.
Wat mij betreft niets om je zorgen over te maken. Het leuke van LTC is ... als je wakker wordt en hij heeft al 250/300milj. gedaan, dan weet je dat het een mooie dag gaat worden, bijna standaard bij LTC ... geen zekerheid, vaak wel een goede indicatie.
Ik denk dat je met geen van 4 een miskoop doet. De een zal op korte termijn sneller gaan dan de ander.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:43:
Jongens,
Welke coin is handig om nu in te stappen en waarom?
Nano
Ont
Aion
Navcoin
Misschien 25% verdeeld over alle 4?
Met andere woorden, jij gaat meteen in fiat? De afkoelperiode net onder $9000 duurde toch best lang, dus een correctie onder dat niveau zou mij verwonderen. Maar eens: echt nu instappen zou ik ook niet doen, even wachten.Bmfd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:02:
[...]
Klopt, maar kopen nadat de markt in redelijk korte tijd met tientallen procenten is gestegen lijkt mij niet de meest verstandige keuze qua risk/reward verhouding.
Op Bitfinex zijn de tekenen goed ...GDAX zou het kunnen, OKEX ook positief gestemd ... de 9500 gaat er komen, benieuwd na de bounce ... zal wel een paar keer flink aanhalen worden.
De nieuwe sell wall sloop methode ...
Vol d'r in .. recapituleren, nog een keer, nog een keer ... net zolang tot alle triggers afgegaan zijn, en dan definitief er hard doorheen. 3e keer vandaag dat het zo gaat.
De nieuwe sell wall sloop methode ...
Vol d'r in .. recapituleren, nog een keer, nog een keer ... net zolang tot alle triggers afgegaan zijn, en dan definitief er hard doorheen. 3e keer vandaag dat het zo gaat.
[ Voor 37% gewijzigd door Turbo-Puppy op 24-04-2018 22:10 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!