Niet jinxen man!ggj87 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:00:
BTC stijgt erg netjes vandaag. Ik kijk op de 15m op GDAX, je kunt er gewoon een lineaal langs leggen zo recht is de lijn
Verwijderd
Ja het gaat echt super lekker allemaal!ggj87 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:00:
BTC stijgt erg netjes vandaag. Ik kijk op de 15m op GDAX, je kunt er gewoon een lineaal langs leggen zo recht is de lijn
Maar voor hoelang?
Is dit het moment waarop de sfeer omslaat?
Binance draait weer USD 2.5 miljard volume in 24 uur, wordt weer een mooi kwartaal voor hen. Malta kan tientallen miljoenen aan vennootschapsbelasting verdienen aan ze.
..anders kom ik er net achter dat ik al een paar dagen een 10x long open heb staan die ik vergeten was
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
er bestaat ook nog zoiets als geinvesteerd hebben in coins VOOR december 2017, maar denk dat veel dat al vergeten zijnReplay256 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:59:
[...]
leg eens uit hoe jij dat doet, koers is namelijk 33% gestegen vanaf de laagste koers
kijken als we de 10k weer passeren of de mainstream media weer eens iets positiefs gaan melden
Convert Small Balances to BNB
*You can convert balances with a valuation below 0.001 BTC to BNB once every 24 hours. It is not currently possible to convert delisted coins.
Leuk
*You can convert balances with a valuation below 0.001 BTC to BNB once every 24 hours. It is not currently possible to convert delisted coins.
Leuk
Handig joh, welke app is dit? Gebruik zelf Delta, maar daarin zie ik dit soort overzichten weer niet terug. Goede investeringen trouwens. Sta zelf nog op -30% tov mijn investering, maar de 0 is in zicht...Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:10:
[...]
Ik verkoop niets. Ik kan nog herinneren met Vechain dat ik hele nachten wakker lag omdat ik niet terug kon kopen omdat de dip zo lang duurde. De stress van daytraden is niet voor mij weggelegd. Ik hou ze allemaal vast totdat ik echt wil uitbetalen voor een nieuwe boot. De andere helft laat ik dan een paar jaar staan voor een nieuwer groter koophuis![]()
Dus de helft van mijn porto verkopen rond juli 2018 voor een nieuwe boot. De andere helft 3 jaar laten staan op offline wallets. Op een exchange laten staan vind ik niets zoals nu. Vechain moet nog met een goede wallet komen zoals ook Ambrosus en IOTA(Trinity).
Tenzij de crypto zo verschrikkelijk omhoog gaat. Dan gelijk een ander koophuis en geen boot. Begin januari had ik 300% winst maar was te gierig met vasthouden toen. Anders had ik de boot al
Zal even de foto zoeken van toen en hier posten. Die van 25000 kan ik even niet vinden. Was op een ochtend. Dan de 23000.
[afbeelding]
De goeie tijd toen alles nog hoog was![]()
Uiteraard is heel mijn porto veranderd nu. Vechain, Ambrosus, IOTA en Universa.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Heel lang geleden ingestapt zijn. En van +700% naar +200% naar +300%Replay256 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:59:
[...]
leg eens uit hoe jij dat doet, koers is namelijk 33% gestegen vanaf de laagste koers
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
HACK ALERT!
MyEhterWallet lijkt omgeleid te worden naar een MyEtherWallet kloon!
[ Voor 44% gewijzigd door Danielson op 24-04-2018 15:10 ]
source?Danielson schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:09:
HACK ALERT!
https://dig.whois.com.au/ip/www.myetherwallet.com
https://twitter.com/dentcoin/status/988759919208943616
https://twitter.com/barton_paul/status/988767171735146496
[ Voor 24% gewijzigd door Danielson op 24-04-2018 15:13 ]
Huh, sinds wanneer is dat? Hen je daar een bron van?h8bal schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:06:
Convert Small Balances to BNB
Leuk
Ik heb net alle brol omgezet naar iets meer dan 1 BNBRookieRooster schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:13:
[...]
Huh, sinds wanneer is dat? Hen je daar een bron van?
Kijk jongons, Verge begint hem inderdaad de moeder de stijgen nu zoals ik vanmorgen riep. Jeuuuuj! Iedereen haal de Lambos uit het stof we gaan naar de maan!
Edit: de brandstof is op laat maar
[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 24-04-2018 15:17 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
De gemoedstoestand is en blijft: "zeer bullish".Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:05:
[...]
Ja het gaat echt super lekker allemaal!
Maar voor hoelang?
Is dit het moment waarop de sfeer omslaat?
Hmmm, als ik naar het certificate ga. Krijg ik niet degene uit de Dentcoin twitter... Ziet er normal uit..
Lijkt zich alleen voor te doen als je Google DNSen gebruikt.Zeara schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:17:
[...]
Hmmm, als ik naar het certificate ga. Krijg ik niet degene uit de Dentcoin twitter... Ziet er normal uit..
Nice, kijk in de binance onder funds. Dan ziet ie zo je dust en kun je alles in 1 keer naar BNB doen. Gelijk gedaan. HAPPY! Had nogal wat dust.
Wat hanteer jij als de laagste koers dan? Ik heb mijn eerste investering begin vorig jaar gedaan in xvg en xrp en mijn winst gepakt half januari. Daarna heb ik een gedeelte van mjin winst geherinvesteerd en die investering staat op 300% in euro waarde..Replay256 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:59:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Super! Dankjewel. Had ook nogal wat dust.DJ-Promo schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:22:
Nice, kijk in de binance onder funds. Dan ziet ie zo je dust en kun je alles in 1 keer naar BNB doen. Gelijk gedaan. HAPPY! Had nogal wat dust.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
cool!DJ-Promo schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:22:
helaas wil hij nog niet doorlopen als ik op confirm druk, maar... 0.36 bnb lijkt in de maak
Verwijderd
Dit is een goede zet van binance. Eigenlijk het enige wat me tegenstond van die hele exchange, die dust.
Waar stopt deze run jongens? $9400? $9500? Meteen naar $10.000?
Verge is letterlijk de enige coin in het rood die ik in mijn watchlist heb staanDAMAGE schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:17:
Kijk jongons, Verge begint hem inderdaad de moeder de stijgen nu zoals ik vanmorgen riep. Jeuuuuj! Iedereen haal de Lambos uit het stof we gaan naar de maan!
Had ook nog wel wat dust, echt rijk ga ik daar niet van worden denk. Maar mensen die over het algemeen last hebben van 'opruimtyfes' kunnen er hun lol mee op
Hij stopt bij $1.000.000 in december 2020.TomTorquay schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:34:
Waar stopt deze run jongens? $9400? $9500? Meteen naar $10.000?
Ok, in orde!
Waarom blijft BCH achter??? Die was zo lekker bezig de laatste week
Optie gevonden maar.. Binance geeft aan dat ik het kan omzetten maar doet vervolgens niks lijkt het? Als ik het nog een keer probeer geeft Binance aan dat ik het over 24 uur nog een keer mag doen.. Of duurt het soms even?DJ-Promo schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:22:
duurt even idd heb net ook wat omgezet
PF:
50% - ColossusXT
20% - Autonio
10% - UUU (U Network, Chinese Steemit maar dan beter)
7% - EXRNCHAIN
7% - Domaintoken
6% - APR
Ik ga vol voor het risico
Al zijn het naar mijn mening natuurkijk stuk voor stuk veelbelovende projecten die nog niet gearriveerd zijn in de mainstream.
Daarnaast daytrade ik aardig wat af en verkoop ik bovenstaande coins tijdens een piek om dan een andere weer te kopen die net dipt. Begin december begonnen en nog niet uitgecasht. Sta 60% in de plus.
50% - ColossusXT
20% - Autonio
10% - UUU (U Network, Chinese Steemit maar dan beter)
7% - EXRNCHAIN
7% - Domaintoken
6% - APR
Ik ga vol voor het risico
Daarnaast daytrade ik aardig wat af en verkoop ik bovenstaande coins tijdens een piek om dan een andere weer te kopen die net dipt. Begin december begonnen en nog niet uitgecasht. Sta 60% in de plus.
[ Voor 32% gewijzigd door power_user op 24-04-2018 15:46 ]
PSN: Oldzkoel
Omdat ik ben opgestapt. SorryCobus79 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:38:
Hij dook bij mij daarstraks al even in het groen, maar zit er nu weer bijna 1% onder. Ik houd hoop!Blik1984 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:35:
[...]
Verge is letterlijk de enige coin in het rood die ik in mijn watchlist heb staan
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Lukt waarschijnlijk niet op de Android appDJ-Promo schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:22:
? Want daar vind ik het niet op.
KloptVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:47:
[...]
Lukt waarschijnlijk niet op de Android app
? Want daar vind ik het niet op.
Verwijderd
Door CAO onderhandelingen heb ik deze maand 200 euro extra netto op mijn. Ik was van plan om dit in iExec te steken.
Maar weet je wat? Ik doe het lekker niet. Er komt vanzelf wel weer eens een horrordip. Steek ik het er dan wel in. Eerst maar eens wat geld terugzien. Ik hodl door met deze bult shitcoins.
Ik haal mooi nieuwe airmax one essentials.
Maar weet je wat? Ik doe het lekker niet. Er komt vanzelf wel weer eens een horrordip. Steek ik het er dan wel in. Eerst maar eens wat geld terugzien. Ik hodl door met deze bult shitcoins.
Sjonge, doe nou niet. We zijn bullish AF, kom op, waar is die FOMO?!!Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:53:
Door CAO onderhandelingen heb ik deze maand 200 euro extra netto op mijn. Ik was van plan om dit in iExec te steken.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Eerste signs van bear-market alweer gespot...Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:53:
Verwijderd
De fomo is long gone Rick. Ik loop erbij als een zwerver. Je moet soms keuzes maken.RickvN schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:54:
[...]
Sjonge, doe nou niet. We zijn bullish AF, kom op, waar is die FOMO?!!
Geen idee, ik zag het daarstraks ineens.RookieRooster schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:13:
[...]
Huh, sinds wanneer is dat? Hen je daar een bron van?
17 valuata's naar de gigantische som van 0.6 BNB omgetoverd.
Ik ben er alleszins blij mee met de functie
Gaat wel ff naar beneden nu
Ik verwachtte wel resistance op 9400-9500 (dat is volgens mij de major resistance, de volgende is pas op 11.8k). Hopenlijk bouncen we snel terug en testen we het snel opnieuw.
BCH staat bijna weer op niveau gisteravond. Slik.
Tis allemaal @ggj87 z'n schuldAdnanos schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:02:
Gaat wel ff naar beneden nuIk verwachtte wel resistance op 9400-9500 (dat is volgens mij de major resistance, de volgende is pas op 11.8k). Hopenlijk bouncen we snel terug en testen we het snel opnieuw.
boooooooeeeeeeeeeee
[ Voor 75% gewijzigd door h8bal op 24-04-2018 16:05 ]
Jongens rustig aan.
We kennen toch allemaal de katapult? Eerst even laden voordat die weer wordt afgeschoten
We kennen toch allemaal de katapult? Eerst even laden voordat die weer wordt afgeschoten
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
The Wolf of GDAXh8bal schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:04:
[...]
Tis allemaal @ggj87 z'n schuld
boooooooeeeeeeeeeee
Ik ben door de drukte een tijdje afwezig geweest hier (en in de crypto wereld), dus heb het de laatste 2-3 weken niet echt intensief gevolgd (behalve de dagelijkse delta reminder). Door de stijging van de laatste dagen zit ik eindelijk op 98% 95% van mijn inleg. De tactiek is voornamelijk HODL geweest, en bijkopen op momenten dat ik een goed gevoel had over de stand op dat moment. En dan 'safe' gokjes zoals BNB. Maar nooit met grote bedragen of obscure muntjes, daarvoor zijn m'n ballen te week.
Gisteren nog wat BTC (enkele honderden euros gruis uit het verleden) omgezet naar BHC. Die halen samen met wat BNB het grootste stuk van mijn rode portfolio op (grotendeels LTC, die ik gemiddeld aan 143 euro per stuk kocht). Heb wel een automatische sell staan op de BHC, als ik 22% winst maak in BTC aantal, dan gaat die terug naar BTC. Gebeurt dat niet en keldert BHC, tja dan is het toch een leuk gokje geweest. De autist in mij werkt graag met gronde aantallen, vandaar de 'random' 22% waar ik op mik.
Heb ook een hoop alerts staan voor als hij zakt, op 3% verlies kom ik ook op een rond aantal BTC uit, dus zelfs daarmee zou ik mee kunnen leven. Voorlopig sta ik op +7% +3%, al zakt het het laatste uur weer hard.
Maar over dat plukje maak ik me weinig zorgen, al het verlies met speelgeld moet LTC dan ooit maar eens goedmaken.
https://cointrackr.com/s/Krwcc0qLFulol
Gisteren nog wat BTC (enkele honderden euros gruis uit het verleden) omgezet naar BHC. Die halen samen met wat BNB het grootste stuk van mijn rode portfolio op (grotendeels LTC, die ik gemiddeld aan 143 euro per stuk kocht). Heb wel een automatische sell staan op de BHC, als ik 22% winst maak in BTC aantal, dan gaat die terug naar BTC. Gebeurt dat niet en keldert BHC, tja dan is het toch een leuk gokje geweest. De autist in mij werkt graag met gronde aantallen, vandaar de 'random' 22% waar ik op mik.
Heb ook een hoop alerts staan voor als hij zakt, op 3% verlies kom ik ook op een rond aantal BTC uit, dus zelfs daarmee zou ik mee kunnen leven. Voorlopig sta ik op +7% +3%, al zakt het het laatste uur weer hard.
https://cointrackr.com/s/Krwcc0qLFulol
RickvN schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:05:
Jongens rustig aan.
We kennen toch allemaal de katapult? Eerst even laden voordat die weer wordt afgeschoten![]()
![]()
Ja, dat zie ik wel vaak met munten waarvan ik dan al een tijdje zit te wachten tot ze omhoog gaan. Wachten, wachten, wachten en dan ineens een daling, snel verkopen en dan schiet hij ineens omhoog.RickvN schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:05:
Jongens rustig aan.
We kennen toch allemaal de katapult? Eerst even laden voordat die weer wordt afgeschoten![]()
![]()
DGB gaat echt goed de laatste weken. Heeft nu bijna mijn ltc ingehaald om zo het grootste aandeel in mijn pf te worden.
Zero.
Laatste paar weken +200% behaald op CargoX en ShipChain. En ze staan nog altijd superlaag qua marketcap.
Er wordt geclaimd dat MEW gehackt is en dat dit het adres van de hacker is: https://etherscan.io/addr...9A5c28831ce3DC5F1D3120d29
In totaal 180 transacties met een waarde van $150K in 3 uur tijd. Het zou zuur zijn als het echt zo is.
Voor de duidelijkheid: dit betekent niet dat ieder adres gehackt is. Als je MEW voorlopig even niet gebruikt tot er meer duidelijkheid is, is er niks aan de hand
In totaal 180 transacties met een waarde van $150K in 3 uur tijd. Het zou zuur zijn als het echt zo is.
Voor de duidelijkheid: dit betekent niet dat ieder adres gehackt is. Als je MEW voorlopig even niet gebruikt tot er meer duidelijkheid is, is er niks aan de hand
Ja echt een epische hack wel hoor: het was geen hack in MEW. Wat er gebeurd is, is dat mensen op een andere website uitkwamen die er exact uit zag alsof het de echte MEW was. Het was een DNS-probleem (DNS is het telefoonboek van het internet).Bmfd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:21:
Er wordt geclaimd dat MEW gehackt is en dat dit het adres van de hacker is: https://etherscan.io/addr...9A5c28831ce3DC5F1D3120d29
Ben benieuwd hoe die dat voor elkaar heeft gekregen.
Echt heel treurig ook, die hardwerkende cryptostrijders die nu heel veel kwijt zijn. Misschien hebben ze daar wel jaren voor gewerkt
Verwijderd
Die gaat zeker lekker. Maar ook diep gezakt, toch blijft het leuk om te zien dat ze heel lekker meestijgen. Hopen dat ze een nieuwe ATH gaan doen.Pelox schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:17:
DGB gaat echt goed de laatste weken. Heeft nu bijna mijn ltc ingehaald om zo het grootste aandeel in mijn pf te worden.
FixedTominatie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:24:
[...]
Echt heel treurig ook, die hardwerkende cryptostrijders die nu heel veel kwijt zijn. Misschien hebben ze daar wel jaren voor gewerkt maanden voor gehodld
Even gecheckt, gelukkig komt mijn MEW adres hier niet in voor, je weet het toch nooitBmfd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:21:
Maar holy shit ook, bij 1 iemand is alleen al 85 Ether weggehaald. Bizar.
Verwijderd
Dat is echt ongelooflijk zuur als dat je overkomt. Misselijkmakend.RickvN schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:27:
[...]
Even gecheckt, gelukkig komt mijn MEW adres hier niet in voor, je weet het toch nooit.
Ik zou dan echt op moordjacht gaan, denk ik..RickvN schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:27:
[...]
Even gecheckt, gelukkig komt mijn MEW adres hier niet in voor, je weet het toch nooit.
Weet niet hoe ik me op zo'n moment zou voelen. Nja, misschien is het wel een rijke oliesjeik die d'r wel om kan lachen. Denk het niet trouwens
Dus ze hadden er zelf niks aan kunnen doen? Jeez, pijnlijk.Couple of DNS servers were hijacked to resolve users to be redirected to a phishing site. This is not on @myetherwallet side, we are in the process of verifying which servers to get it resolved asap
https://twitter.com/myetherwallet/status/988787116015415296
op telegram idd al berichten van mensen waarvan de coin zijn verdwijnen,Danny.G schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:32:
[...]
Dus ze hadden er zelf niks aan kunnen doen? Jeez, pijnlijk.
traceert uiteindelijk naar een etheradres met ruim 17 miljoen aan Ether... WoWBmfd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:21:
Het is aannemelijk dat dat om een exchange gaat, zeker als je ziet dat er in totaal 265.000 transacties hebben plaatsgevonden.Blik1984 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:38:
[...]
traceert uiteindelijk naar een etheradres met ruim 17 miljoen aan Ether... WoW
wat is de reden dat iedereen valt voor deze scam? ik weet de achtergrond info niet. leuk zakcentje 17 miljoen....Blik1984 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:38:
[...]
Ja via een Exchange direct omzetten in andere coins en verspreiden... poef weg is het.
Ik ben trouwens sowieso geen fan van mew..
Ik ben trouwens sowieso geen fan van mew..
Zero.
't Wordt eens tijd voor wat bijscholing preciesBlik1984 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:38:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door TomTorquay op 24-04-2018 16:48 ]
Ai, deze man heeft het goed voorbereid. Witwassen is zo moeilijk nog niet in cryptoland. Hij verspreidt iedergeval alles goed en uiteindelijk wordt het een niet te volgen web van transacties.
Tot ie z'n private keys verliest.Tominatie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:50:
Ai, deze man heeft het goed voorbereid. Witwassen is zo moeilijk nog niet in cryptoland. Hij verspreidt iedergeval alles goed en uiteindelijk wordt het een niet te volgen web van transacties.
De gestolen coins zijn inderdaad al naar Bitfinex verplaatst zover ik het heb kunnen volgen. In totaal zo'n 215ETH.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Het is prima te volgen hoor met de blockchain. Er is ook onderzoek geweest naar de hack van Mt.Gox waarbij ze prima hebben kunnen laten zien waar al die coins naartoe zijn gegaan. Wanneer het door een exchange gaat word het wat lastiger, maar ook dat is te volgen.Tominatie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:50:
Zie deze: http://wizsec.jp/images/theft_flow.svg
Bitfinex kan toch direct de funds freezen lijkt me.. Hier lijkt me toch wel een legitieme reden voor.The_Worst schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:04:
De gestolen coins zijn inderdaad al naar Bitfinex verplaatst zover ik het heb kunnen volgen. In totaal zo'n 215ETH.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Het is allemaal prima te volgen, maar dat zou betekenen dat een exchange mee moet werken, en dat gebeurt niet in alle gevallen.PilatuS schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:05:
[...]
Het is prima te volgen hoor met de blockchain. Er is ook onderzoek geweest naar de hack van Mt.Gox waarbij ze prima hebben kunnen laten zien waar al die coins naartoe zijn gegaan. Wanneer het door een exchange gaat word het wat lastiger, maar ook dat is te volgen.
Zie deze: http://wizsec.jp/images/theft_flow.svg
dat druist juist tegen alle principes aan het bestaan van crypto en reguleringparadoXical schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:07:
[...]
Bitfinex kan toch direct de funds freezen lijkt me.. Hier lijkt me toch wel een legitieme reden voor.
Je kan niet meer 'achterblijven' als je al 70% hebt gedaan in ongeveer een weekCobus79 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 15:38:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nou...nee...Replay256 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:11:
[...]
dat druist juist tegen alle principes aan het bestaan van crypto en regulering
Of je het nu wil of niet, een minimum aan regulering is nodig, anders blijven we voor eeuwig in een crimineel hoekje zitten
Verwijderd
ik was een beetje bang gister avond omdat we niet voor tien uur door de 9k gingen en zouden zakken
maar gelukkig alles toch goed gekomen
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2018 17:34 ]
Nou ... explodeer maar met die BTC .. in 1 vette XVG waardige ruk door naar de 12k, en klaar het gezeik!
Verwijderd
stap je dan uit??Turbo-Puppy schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:43:
Nou ... explodeer maar met die BTC .. in 1 vette XVG waardige ruk door naar de 12k, en klaar het gezeik!
Verwacht wel dat dit binnenkort wel eens gaat corrigeren...Zijn nu echt wel al dagen hard omhoog aan het gaan. Moet zich wel eens gaan corrigeren binnenkort
Stop, HO. Hier ga ik je corrigeren. Dit mag je nooit maar dan ook nooit meer zeggenRebbelx schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:47:
Verwacht wel dat dit binnenkort wel eens gaat corrigeren...Zijn nu echt wel al dagen hard omhoog aan het gaan. Moet zich wel eens gaan corrigeren binnenkort
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Nah, maar het ziet er zoveel beter uit als LTC over de €200 raakt.
Hou jij eens even op ... straks moeten we jou corrigeren.Rebbelx schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:47:
Waarom? We zitten nu boven de $9000. We gaan niet eerst dat resistance level breken om er meteen erna weer door te vallen...Rebbelx schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:47:
Wacht maar tot @PilatuS instapt ... gegarandeerd de 12k binnen handbereik ... hoeft geen uur te duren.
Ik zie dat ik nog ergens 200 AdCoins heb staan. Mocht die onverwachts ineens naar de 1 euro schieten is dat toch mooi meegenomen:)
+1000%Wurmpje schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:57:
Ik zie dat ik nog ergens 200 AdCoins heb staan. Mocht die onverwachts ineens naar de 1 euro schieten is dat toch mooi meegenomen:)
Why not
Verwijderd
Volgens mij heb ik nog meegedaan aan een airdrop van ethos? Ik moet dat echt beter bij gaan houden...
Zal binnenkort eens het eea uit gaan pluizen. Heb sowieso nog een hoop erc20 tokens her en der, vandaag maar even niet op mijn MEW inloggen
Zal eens 25 euro aan eth halen, voor gas om tokens te verplaatsen.
Bedoel je niet toevallig al die airdrops van hun partners ivm de UW?Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:03:
[...]
Volgens mij heb ik nog meegedaan aan een airdrop van ethos? Ik moet dat echt beter bij gaan houden...
Zal binnenkort eens het eea uit gaan pluizen. Heb sowieso nog een hoop erc20 tokens her en der, vandaag maar even niet op mijn MEW inloggen
Zal eens 25 euro aan eth halen, voor gas om tokens te verplaatsen.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Verwijderd
Ja klopt! Ik krijg ook elke keer mailtjes van community airdrops...jorank schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:05:
[...]
Bedoel je niet toevallig al die airdrops van hun partners ivm de UW?
Pff die airdrops ja, niet meer bij te houden...
Ik schrijf me eigenlijk voor airdrops in die > 10$ waard zijn.
Maar veel moet je weer ergens op een account opslaan etc. Dus ik registreer voor mezelf waar ik een account moet aanmaken zodat ik het later kan overzetten. De rest gaat allemaal naar mn MEW en HODL ik tot in de dood waarschijnlijk omdat het hoogstwaarschijnlijk toch rommel zal zijn...
Maar zo her en der wel een paar airdrops meegepakt van ca. 30-50$.
Maar veel moet je weer ergens op een account opslaan etc. Dus ik registreer voor mezelf waar ik een account moet aanmaken zodat ik het later kan overzetten. De rest gaat allemaal naar mn MEW en HODL ik tot in de dood waarschijnlijk omdat het hoogstwaarschijnlijk toch rommel zal zijn...
Verwijderd
Sommige zijn de moeite waard. Bijvoorbeeld de ONT airdrop. 1000 stuks als je inschreef voor de nieuwsbrief...RickvN schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:12:
Pff die airdrops ja, niet meer bij te houden...
Die heb ik gemist hoor, jammergenoeg. Zou je maar hebben gedaan en vergeten en nu de koers zien. Ruim 4000 euro, alsjeblieft dankjewel.
Ja bizar, die heb ik ook niet gezien. Maar toen was ik er nog niet zo actief op en was ik pas net de markt op (was januari 2018 toch?).Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:15:
[...]
Sommige zijn de moeite waard. Bijvoorbeeld de ONT airdrop. 1000 stuks als je inschreef voor de nieuwsbrief...
Die heb ik gemist hoor, jammergenoeg. Zou je maar hebben gedaan en vergeten en nu de koers zien. Ruim 4000 euro, alsjeblieft dankjewel.
Maar hé, vergeet onze WHEN Launch rommel niet
Thanks for the reminderVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:15:
[...]
Sommige zijn de moeite waard. Bijvoorbeeld de ONT airdrop. 1000 stuks als je inschreef voor de nieuwsbrief...
Verwijderd
Haha ik had hem kunnen meepakken maar dacht neh. Daarna kreeg ik wat meer interesse zegmaarRickvN schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:18:
[...]
Ja bizar, die heb ik ook niet gezien. Maar toen was ik er nog niet zo actief op en was ik pas net de markt op (was januari 2018 toch?).
Maar hé, vergeet onze WHEN Launch rommel niet
Ja die WHEN tokens heb ik ook nog. 2500 stuks. Zal snel eens even voor gaan zitten, 2000 kan ik sowieso overschrijven naar mew als het goed is. Heb dan wel kleine hoeveelheid ethereum nodig. Maar dat koop ik dan wel ff.
Ethereum trouwens van 400 naar 700 dollar binnen 4 weken.
Kun je nog altijd iemand referren naar je WHEN wallet voor extra tokens?Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:21:
[...]
Haha ik had hem kunnen meepakken maar dacht neh. Daarna kreeg ik wat meer interesse zegmaar
Ja die WHEN tokens heb ik ook nog. 2500 stuks. Zal snel eens even voor gaan zitten, 2000 kan ik sowieso overschrijven naar mew als het goed is. Heb dan wel kleine hoeveelheid ethereum nodig. Maar dat koop ik dan wel ff.
FREE When signup tokens kan je toch (nog) niet transferren?
SPiET
Ja idd heb ik ook gemist kwam maar later into crypto , heel jammerVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:15:
[...]
Maar tweakers zouden hier altijd alle info ivm goeie airdrop moeten sharen voor iedereen he. Zo weten we altijd wat er interessant is.
SPiET
De meesten zien hier vooral goed in het achteraf komen vertellen van successenspietie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:31:
Maar tweakers zouden hier altijd alle info ivm goeie airdrop moeten sharen voor iedereen he. Zo weten we altijd wat er interessant is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!