Ik heb ze een week voor het innemen gevraagd wat er moest gebeuren om de auto in goede orde af te leveren. Op maandag (auto werd op donderdag opgehaald) kreeg ik dit.Clifdon schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:44:
Vrij eenvoudig, deze schade valt niet te beoordelen vanaf deze foto's. Betere (scherpe) foto's zou iets helpen, maar eigenlijk moet je even kunnen voelen.
Ik heb schades gezien die er op een foto 10 keer zo erg uitzagen als dit terwijl in werkelijkheid niet eens een polijstpasta nodig was om de 'krassen' weg te krijgen.
Vreemd dat er geen schouwing is gedaan. Vraag me dan ook af in hoeverre je op tijd bent geïnformeerd over die schouwing? Een schouwing doen 2 dagen voordat de auto opgehaald wordt heeft trouwens ook geen zin. In die twee dagen kan er te veel gebeuren.
"Als laatste adviseer ik berijder altijd om nog even langs de ASN of Schadenet te rijden. Daar kan een schouwing uitgevoerd worden. Op die manier worden schades automatisch gemeld bij ons. Voor een niet gemelde schade, wordt namelijk een waardevermindering in rekening gebracht, dit is altijd meer dan een eigen risico."
Ik had in die twee tussenliggende dagen geen tijd om dit nog te realiseren.