Ik heb de Sony KD-65XF9005 sinds vorig jaar. In principe ben ik er tevreden over echter ik blijf continu issues ervaren met de netwerkverbinding. Op willekeurige momenten geeft de TV in apps die internet nodig hebben zoals Netflix, Amazon Prime, YouTube e.d. aan dat er geen netwerkverbinding is. Soms kom je helemaal niet in de app, soms kan je wel browsen in bijv. Netflix maar zodra je dan iets start komt ie na 10% met de melding dat er geen netwerkverbinding is. De issues komen volledig willekeurig, soms blijven ze een week weg en soms meermaals per dag. Het enige wat helpt is de tv volledig van de stroom te halen. Er zijn inmiddels al diverse nieuwe firmware versies voorbij gekomen maar de issues blijven. Lijkt zelfs alsof het met de laatste versie zelfs erger geworden is. De tv zit bekabeld aangesloten en ook die is al eens vervangen. Geen enkel ander apparaat welke ik heb vertoond deze symptomen.
Zijn er meer mensen met deze issues? Op internet vindt ik er weinig over afgezien van de std. troubleshooting opties waar je vrij weinig aan hebt.
Zijn er meer mensen met deze issues? Op internet vindt ik er weinig over afgezien van de std. troubleshooting opties waar je vrij weinig aan hebt.