Aanvraag is alsnog goedgekeurd
Thanks @Gijs van Empel
Thanks @Gijs van Empel
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ik had ook gewoon een XZ2 compact zwart DS via mobiel.nl met tele2 abo, en die is gewoon goedgekeurd zonder enig contact met Sony.Dxue schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:17:
Zou dit kunnen betekenen dat iedereen met een dual sim nu pas een goedkeuring kunnen krijgen? Of was dat gewoon een enkele medewerker die niet wist waar ze mee bezig was en de anderen wel gewoon een goedkeuring krijgen?
Ik hoop dat het een vergissing bij 1 individu was! Zou niet vaker voor moeten komen uiteraard.Dxue schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:17:
Kijk er zit schot in de zaak. Raar om te lezen dat een sony medewerker niet op de hoogte is van de toestellen die zijn uitgebracht in het land en zelf de voorwaarden niet heeft doorgelezen.
Maar goed, fouten gebeuren en goed dat het is opgelost. Zou dit kunnen betekenen dat iedereen met een dual sim nu pas een goedkeuring kunnen krijgen? Of was dat gewoon een enkele medewerker die niet wist waar ze mee bezig was en de anderen wel gewoon een goedkeuring krijgen?
Met mijn geluk krijg ik natuurlijk aan het eind van de 4 weken een bericht. Heb hem op de 10e aangevraagd. We zullen het geduldig afwachten en duimen dat de medewerkers sneller de documenten kunnen checken
Dank je wel.Dionamuh schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:35:
Die hoor je zeker te krijgen.
[...]
https://campaigns.sonymob...-xperia-xz2/public/#claim
HJHiaatje
dat hoop ik ook voor jullie, want nu is er 1 die gelukkig ook op dit forum actief is, maar als het een 'noob' is of iemand die niet veel online actief is, kan dit uiteraard overkomen als 'worden belazerd door sony', omdat de medewerker compleet tegen de actie voorwaarden ingaat. Dan krijg je van die 'je moet niet bij sony wezen, want ze beloven je van alles, maar achteraf ontkennen ze het weer keihard.' Maar goed daar zullen jullie ondertussen vast al wel actie tegen ondernomen hebben. Als ik dat kan bedenken, zal dat bij sony waarschijnlijk al door tig mensen bedacht zijnGijs van Empel schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:41:
[...]
Ik hoop dat het een vergissing bij 1 individu was! Zou niet vaker voor moeten komen uiteraard.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Onze eerste shipment van headphones gaat er vandaag uit. Als je het goedkeuringsbericht al hebt gehad, zit je daar hoogstwaarschijnlijk bij en kan je morgen of overmorgen je headphone al verwachten. De mail dat je headphone onderweg is wordt automatisch getriggerd door PostNL, die de headphones dus vandaag ontvangen en dan zsm versturen.rickkert94 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 14:31:
Nog steeds niks gehoord over de levering. Enkele dagen zijn er ondertussen al 8. Kom op Sony
Tof! Morgen ben ik helaas niet thuis, maar dan heb ik hem waarschijnlijk zaterdag. Ben benieuwd.Gijs van Empel schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:45:
[...]
Onze eerste shipment van headphones gaat er vandaag uit. Als je het goedkeuringsbericht al hebt gehad, zit je daar hoogstwaarschijnlijk bij en kan je morgen of overmorgen je headphone al verwachten. De mail dat je headphone onderweg is wordt automatisch getriggerd door PostNL, die de headphones dus vandaag ontvangen en dan zsm versturen.
Al met al keurig binnen de vier weken toch?
De frequentie van verzendingen ligt de komende tijd hoger dan per week. Naarmate het eind van de inschrijving en correcties dichterbij komt, zal het richting de 1x per week gaan. Het zijn er wel ietsjes meer dan 3 of 4 per dag hahaDxue schreef op donderdag 19 april 2018 @ 20:07:
@Gijs van Empel gaan jullie nu dan wekelijks de zendingen doen? (ik kan begrijpen dat jullie niet elke dag 3 of 4 de deur uit doen en liever in 1x een hele pallet verzenden ofzo.)
De bevestiging zou automatisch moeten komen, maar we merken op dat sommige e-mailproviders de mails automatisch blokken omdat ze denken dat het spam is. Het trucje om te weten of je aanvraag binnen is, is kijken of je je op https://campaigns.sonymobile.com/extreme-xperia-xz2/ nogmaals kunt inschrijven. Als je een code 96 krijgt, zit je aanvraag in het systeem.Kraziey schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 06:32:
Hier de headset aangevraagd op 08-04 (dual sim via Belsimpelmaar nog geen bevestiging of afwijzing ontvangen. Begon al in paniek te raken maar nu ik hier zo lees dan kan dat dus kloppen. Had gisteravond al even een email afgevuurd richting Sony met de vraag, was even bang dat er iets niet goed was gegaan.
Hoop snel wat te horen!
Gijs, dank voor je reactie hierop! Gmail heeft helaas niets doorgelaten, ook niet in Spam. Zojuist even mijn combinatie EAN + IMEI geprobeerd en krijg inderdaad code 96 terug:Gijs van Empel schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:29:
[...]
De bevestiging zou automatisch moeten komen, maar we merken op dat sommige e-mailproviders de mails automatisch blokken omdat ze denken dat het spam is. Het trucje om te weten of je aanvraag binnen is, is kijken of je je op https://campaigns.sonymobile.com/extreme-xperia-xz2/ nogmaals kunt inschrijven. Als je een code 96 krijgt, zit je aanvraag in het systeem.
De goedkeuringsmail wordt vanaf een andere (lokale) server gestuurd, en die komt tot nu toe wel altijd aan.
Dit is dus goed nieuws en hoef ik geen contact op te nemen met CC?Er is iets mis met je IMEI-nummer. Neem contact op met Customer Care 0900 8998318 (normaal tarief). CODE 96
Correct! Je zult vanzelf bericht over goed- of afkeuring krijgen. Mocht je echt lang niks horen, trek dan even bij mij aan de bel via een priveberichtKraziey schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:01:
Dit is dus goed nieuws en hoef ik geen contact op te nemen met CC?
Ah top, ga ik doen. Dank u!Gijs van Empel schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:15:
[...]
Correct! Je zult vanzelf bericht over goed- of afkeuring krijgen. Mocht je echt lang niks horen, trek dan even bij mij aan de bel via een privebericht
Helaas denk ik dat het personeel gisteren met dit mooie weer eerder naar huis is gegaan want tot op heden heb ik niets van een T&T voorbij zien komenGijs van Empel schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:45:
[...]
Onze eerste shipment van headphones gaat er vandaag uit. Als je het goedkeuringsbericht al hebt gehad, zit je daar hoogstwaarschijnlijk bij en kan je morgen of overmorgen je headphone al verwachten. De mail dat je headphone onderweg is wordt automatisch getriggerd door PostNL, die de headphones dus vandaag ontvangen en dan zsm versturen.
Al met al keurig binnen de vier weken toch?
Dat viel nog reuze mee. Gisteravond een bevestiging gehad.DennisCle schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:26:
Aanvraag ook op 7 april gedaan. Hoop dat ik snel wat hoor.
Inmiddels wel een bericht verkregen waaruit duidelijk bleek dat mijn probleem niet werd begrepen. Ook is de support afdeling die in de FAQ benoemd staat blijkbaar niet de afdeling waar de claims behandeld worden.HJHiaatje schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:31:
[...]
Dank je wel.
Eerst de claim procedure nogmaals doorlopen. Maar het IMEI nummer gaf daarbij een issue. Logisch, want ik had het formulier al eens ingevuld, (maar geen bevestiging gekregen)
Afgelopen maandag een berichtje naar Sony gestuurd, volgens de FAQ instructies. Naast een referentie nummer helaas nog geen inhoudelijk bericht van Sony verkregen, maar ik snap echter dat ze het nogal druk hebben door deze actie.
We wachten geduldig af.
HJHiaatje
Sommige providers markeren onze automatische bevestiging standaard als Spam en laten de mail niet eens in ongewenste mail zien - heel frustrerend. Als je een code 96 hebt gekregen, kan ik je garanderen dat je aanvraag in het systeem staat (want je IMEI wordt dan gecheckt tegen IMEI's in de database, en je upload in de database staat er alleen in als hij volledig is ingestuurd).Kraziey schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:19:
Yup, hier ook nog geen bevestiging gehad. Het is intussen de 24ste dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Code 96 wel gekregen dus dat moet goed zijn.
Daar kwam ik gisteren laat ook achter. Vandaag dus maar gebeld.
[ Voor 22% gewijzigd door HJHiaatje op 24-04-2018 10:54 ]
HJHiaatje
Dank je wel. Maar ik ben er van overtuigd dat het goed komt.Dimiz schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:58:
@HJHiaatje Gijs hierboven heeft volgens mij net bevestigd dat het goedkomt, maar je even met hem kan checken.
HJHiaatje
Geen enkele moeite om het even te checken hoor, weet je het over 5 minuten zekerHJHiaatje schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:15:
[...]
Dank je wel. Maar ik ben er van overtuigd dat het goed komt.
Ook omdat ik door het belletje en email naar Soy een registratie heb dat het euvel op tijd gemeld is. Mocht ik nu over een week of 4 nog steeds niks gehoord hebben dan kan ik middels een service desk registratienummer het opnieuw aankaarten.
Ik denk dat Gijs en zijn collega's het al druk genoeg hebben
Deze vraag heb ik uitstaan, als ik het weet, laat ik het hier uiteraard direct weten.RecurverMB schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:34:
@Gijs van Empel , enig idee wanneer de T&T mails verzonden gaan worden? Zo te zien heeft niemand hier deze al ontvangen. Drukte bij PostNL?
Super, ben benieuwd!Gijs van Empel schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:35:
[...]
Deze vraag heb ik uitstaan, als ik het weet, laat ik het hier uiteraard direct weten.
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingSig op 24-04-2018 12:50 ]
het zou toch niet zo mogen zijn dat wat ik voor de lol zei op de 1 of andere manier waar is?Gijs van Empel schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:35:
[...]
Deze vraag heb ik uitstaan, als ik het weet, laat ik het hier uiteraard direct weten.
Beste [...]
De Headset is onderweg met Post NL.
Je kan hem heel binnenkort verwachten, wil je het paketje volgen kijk dan op de site van Post NL,
je tracking code is: [...] of klik hier
We wensen je veel plezier met je Headset
[ Voor 25% gewijzigd door Dionamuh op 24-04-2018 16:15 ]
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
[ Voor 24% gewijzigd door Patrickske op 24-04-2018 16:15 ]
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Er is in ieder geval naar een aantal personen vanmiddag een e-mail verstuurd met daarin de track & trace code, zie de berichten hiervoor.udo_dance schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:50:
Nu de track and trace code nog. De koptelefoons zouden vrijdag verstuurd worden...ergens gaat er iets fout.
Het kan drukte bij PostNL zijn, het kan zij dat de headphones nog niet binnen waren bij PostNL, het kan zijn dat de verzendlijst nog niet was doorgevoerd... Er zijn een aantal redenen te bedenken, maar volgens mij worden nu de eerste Track and Traces (en dus headphones verstuurd). Dat is goed en we zitten dus heel goed binnen de vier weken (2,5 week na opening registratie).Dxue schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:35:
[...]
het zou toch niet zo mogen zijn dat wat ik voor de lol zei op de 1 of andere manier waar is?![]()
@Gijs van Empel goed bezig om de mensen die onzeker zijn, zekerheid te geven. ik weet niet of dit ook je opdracht is vanuit sony of dat je het zelf doet vanuit sony, maar dit zijn kleine dingen die voor mij veel positiviteit uitstraalt, ondanks mijn pech met het toestel
Top!Beste [...]
De Headset is onderweg met postnl.
Je kan hem heel binnenkort verwachten, wil je het paketje volgen kijk dan op de site van postnl,
je tracking code is: [...]
of klik hier [link]
Het kan zijn dat je zending pas morgen te zien is op de Track en Trace website
We wensen je veel plezier met je Headset
no worries, you are not alone! ik wacht ook nog op goedkeuring en nu ook nog 2 weken wachten op mijn mobiel. door de registratie heb ik geen recht op toestel wissel bij mobiel.nl en moet ik nu al de reperatie traject inHTCHolland schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:38:
Voor mijn gevoel ben ik zo ongeveer de enige die nog wacht op goedkeuring. Of zijn het er meer?
Pf ik voel met je mee, daar heb je echt pech mee. Zit er al schot in de zaak daar?Dxue schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:48:
[...]
no worries, you are not alone! ik wacht ook nog op goedkeuring en nu ook nog 2 weken wachten op mijn mobiel. door de registratie heb ik geen recht op toestel wissel bij mobiel.nl en moet ik nu al de reperatie traject in
Ik ben ook nog aan het wachten op goedkeuringHTCHolland schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:38:
Voor mijn gevoel ben ik zo ongeveer de enige die nog wacht op goedkeuring. Of zijn het er meer?
Leuk om dit te lezen, dat er iemand van Sony mee leest voor de feedback. Zijn er toch bedrijven die waarde hechten aan de consumenten, props voor Sony!Gijs van Empel schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:45:
[...]
Het kan drukte bij PostNL zijn, het kan zij dat de headphones nog niet binnen waren bij PostNL, het kan zijn dat de verzendlijst nog niet was doorgevoerd... Er zijn een aantal redenen te bedenken, maar volgens mij worden nu de eerste Track and Traces (en dus headphones verstuurd). Dat is goed en we zitten dus heel goed binnen de vier weken (2,5 week na opening registratie).
Doe het zelf vanuit Sony, omdat ik hier heel veel waardevolle feedback van jullie krijg om het proces te verbeteren (zoals geen link achter klik hier, dat krijg ik anders niet door) en het oprecht belangrijk vind om jullie vragen te beantwoorden. Zonder de feedback van jullie denken wij dat alles goed gaat, terwijl er altijd wat te verbeteren is - dat hebben we al gezien en gelukkig ook allemaal vrij snel op kunnen lossen
Bezorgtijd (verwacht)
Morgen 25 april
8:15 - 10:45 uur
[ Voor 37% gewijzigd door Dionamuh op 24-04-2018 20:13 ]
Hierbij staat dus helemaal geen straatnaam, en ipv mijn eigenlijke huisnummer alleen de toevoegingJan Jansen
1
2222AA
[ Voor 3% gewijzigd door iklucas op 24-04-2018 20:49 ]
Al staat de 'paket' typfout er nog steeds inDionamuh schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 18:05:
Update:
Nieuwe e-mail, met aangepaste tekst en link naar track en trace. Je zou bijna denken dat er iemand meeleest.![]()
[...]
Top!
Nope, dat doet een andere afdeling. Maar we gaan er hard doorheen, dat weet ik wel.vorror schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:23:
@Gijs van Empel Kan je een indicatie geven hoe ver jullie zijn met het beoordelen van de aanvragen?
Stuur mij even een privebericht met het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd, dan kan ik dit opvragenBigF25 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:26:
@Gijs van Empel
Het is meer dan een week geleden dat ik de goedkeuring heb ontvangen (17apr) Track en trace laat vooralsnog op zich wachten, weet je wat de huidige status daarvan is?
Thanks
Ik denk dat het verzenden ook willekeurig gedaan word, ik had namelijk 2 weken geleden al een goedkeuring maar heb nog geen T&T.BigF25 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:26:
@Gijs van Empel
Het is meer dan een week geleden dat ik de goedkeuring heb ontvangen (17apr) Track en trace laat vooralsnog op zich wachten, weet je wat de huidige status daarvan is?
Thanks
[ Voor 15% gewijzigd door Sefaex op 26-04-2018 14:30 ]
Ik ook!pm31 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 18:34:
Ik krijg net een mailtje binnen met de t&t.
[ Voor 16% gewijzigd door Dxue op 26-04-2018 20:50 ]
thekingmatt3 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 18:03:
Heb ook op 18 april een bevestiging gehad... Helaas nog niets van een t&t of iets dergelijks
Edit: zojuist een mail gekregen met verzendbevestiging. Zaterdag wordt de verwachte leverdag! Ben benieuwd.
Had sneller zon bericht moeten posten
Ik heb hetzelfde probleem met mijn track and trace code die ik gisteren per e-mail heb ontvangen. Volledige huisnummer ontbreekt, alleen de toevoeging is te zien. Is de koptelefoon bij jou nog wel goed aangekomen?iklucas schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:38:
Hmm, ik heb ook een T&T code gekregen, maar ik ben een beetje bang dat dit mis gaat:
Ik heb een toevoeging bij mijn huis van de etage waarop ik woon, maar nu staat er bij post nl als adres alleen de toevoeging.
Stel ik zou jan jansen zijn en op nummer 999-1 hoog wonen, postcode 2222AA:
[...]
Hierbij staat dus helemaal geen straatnaam, en ipv mijn eigenlijke huisnummer alleen de toevoeging![]()
Nu maar hopen dat morgen het pakket niet op bij wijze van spreken nummer 1 bezorgd wordt...
Is bij jullie het adres wel goed gegaan?
Mijn pakketje is nogsteeds niet bij postnl aangekomen. Ik heb wel meteen even Sony gebeld, die zouden weer een melding doen naar de verzenden partij hierover. Dus hier is het wachten nog volop bezig:)devries1989 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:16:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met mijn track and trace code die ik gisteren per e-mail heb ontvangen. Volledige huisnummer ontbreekt, alleen de toevoeging is te zien. Is de koptelefoon bij jou nog wel goed aangekomen?
[ Voor 4% gewijzigd door iklucas op 27-04-2018 12:22 ]
Ik heb exact hetzelfde probleem. Wacht nog op de reactie van Gijs.iklucas schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:22:
[...]
Mijn pakketje is nogsteeds niet bij postnl aangekomen. Ik heb wel meteen even Sony gebeld, die zouden weer een melding doen naar de verzenden partij hierover. Dus hier is het wachten nog volop bezig:)
@Gijs van Empel dit lijkt dus wel een groter probleem..
Heb jij toevallig ook een toevoeging met een nummer in de vorm van "11-1" ingevuld?devries1989 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:16:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met mijn track and trace code die ik gisteren per e-mail heb ontvangen. Volledige huisnummer ontbreekt, alleen de toevoeging is te zien. Is de koptelefoon bij jou nog wel goed aangekomen?
Ja precies zoiets. Ik woon namelijk op nummer 33 - 9. In de tracking van postnl staat er alleen 9.iklucas schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:23:
[...]
Heb jij toevallig ook een toevoeging met een nummer in de vorm van "11-1" ingevuld?
Wellicht dat het formulier deze verkeerd heeft verwerkt?
Ja, dacht wat gek maar zal wel goed wezen.Dimiz schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 14:25:
Komt ie bij jullie ook by Dynafix vandaan?
Dat is inderdaad wel verdacht.Dxue schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 15:49:
Het zullen geen refurbished modellen zijn, toch?
Want ik kan geen andere reden bedenken dan dat, want waarom zou je anders alles via een reparatie center versturen?
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Ze hebben de zending alleen aangemeld. De headset is nog niet bij PostNLBigF25 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:36:
T&T inmiddels ontvangen, verwachte levering.. Morgen!
Die datum wordt volgens mij automatisch aangepast, als de zending bijv. maandag nog niet is aangemeld zal ook de leveringsdatum worden verplaatst. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik de headset vandaag wel zou ontvangenSefaex schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 01:51:
[...]
Ze hebben de zending alleen aangemeld. De headset is nog niet bij PostNL
Ik namelijk het volgende staan "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces.
Ik verwacht morgen ook een pakket van Amazon. En daar staat wel "Zending is bij PostNL".
Headset ontvangen we dus dinsdag
Klopt, zie het nuSefaex schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 01:51:
[...]
Ze hebben de zending alleen aangemeld. De headset is nog niet bij PostNL
Ik namelijk het volgende staan "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces.
Ik verwacht morgen ook een pakket van Amazon. En daar staat wel "Zending is bij PostNL".
Headset ontvangen we dus dinsdag
Ik ook niet. Binnen 4 weken, dus ik moet deze week iets horen; 8 april ingediend.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:23:
Ik heb nog geen goedkeuring ontvangen, enig idee hoe lang dat gaat duren?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq