Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTCHolland
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Kraziey schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:18:
[...]

Al toevallig de headset gehad? Ik krijg zojuist pas de T&T binnen terwijl ik deze ochtend al het aflevermoment wist.
Zo niet, dan geen paniek. Moet denk ik echt goedkomen. En anders Gijs van Empel even aanschieten (y)
Nee nog niks ontvangen, als de 4 weken om zijn en ik heb nog niks gehoord zal ik Gijs een berichtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-07 17:38
De post is niet erg lekker bezig de laatste dagen, mijn pakketje naar Amazon verzonden op 25 april is nu nog in het sorteerproces in duitsland, al bijna een week lang. Ben blij dat het nu lijkt alsof het voor iedereen in ieder geval is opgelost en hopen dat iedereen die het nog moet krijgen, het snel krijgt. We weten nu in ieder geval dat er vanuit de kant van Sony in ieder geval hard aan wordt gewerkt en dat het dit keer aan postnl/dynafix heeft gelegen en niet Sony. Als je het op tijd verstuurd maar het gaat in het tussen proces mis, dan kan je hoog en laag springen, maar veel dan dat kan je niet doen. (misschien dreigen een andere bezorgdienst te gebruiken, dhl, gls ofzo?)
HTCHolland schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:08:
[...]

Nee nog niks ontvangen, als de 4 weken om zijn en ik heb nog niks gehoord zal ik Gijs een berichtje sturen.
dat is ook mijn gedachte, maar goed, sony heeft zich al aardig ingedekt met de 4 weken na goedkeuring tekst ;) toen we de gegevens op hebben gestuurd, dus het is al fijn dat ze proberen om 4 weken na registratie te doen.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-07 21:07
Grrr. Betaal ik wat extra om de hoofdtelefoon 's avonds te laten bezorgen als ik thuis ben. Ben ook de hele tijd thuis. Opeens in de app.... We hebben u gemist we komen morgen.... WTF er is niemand geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dxue
Timminator schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 20:41:
Grrr. Betaal ik wat extra om de hoofdtelefoon 's avonds te laten bezorgen als ik thuis ben. Ben ook de hele tijd thuis. Opeens in de app.... We hebben u gemist we komen morgen.... WTF er is niemand geweest.
niet de 1e keer en zal ook niet de laatste keer zijn. Heb dat vaker gehoord en 1x hebben ze dat gedaan bij iemand met een camera. Dat was nog redelijk moeilijk om uit te leggen wanneer die nou precies is geweest, aangezien er niemand op de camera stond 8)7

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Dat heb ik ook al vaker meegemaakt. Zeggen dat ze langs zijn geweest terwijl er niemand langs komt. PostNL kwaaltje denk ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dionamuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-04 12:57
Ik geniet al een week van de headphones, ben er erg blij mee. :) Vooral tijdens vluchten is het een verademing.
(groeten uit het land van Sony)

AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-07 17:15
Nou, de headset is afgeleverd. Bij iemand die Kees heet en uiteraard niks te zien op de camera's. Ben benieuwd maandag als ik thuis kom. To be continued...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pm31
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-07 09:18
Ik heb mijn koptelefoon binnen, eerst vrijdag misgelopen en zaterdag ben ik op tijd naar huis gegaan van mijn werk want post.nl zou vanaf 1415 weer langskomen, ben ik thuis om 14:10 en kijk in de app, hebben ze het afgeleverd bij een van mijn buren om 1345. Gelukkig waren hun later op de middag weer thuis.
En wat een geweldige koptelefoon zeg, eerst dacht ik nog om hem te verkopen, maar deze ga ik houden! Wat een supergeluid!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rationeel
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-07 17:49
27 april goedkeuring mail ontvangen maar nog geen track&trace, ook niets te zien in de PostNL app.

@ Gijs van Empel, enig idee wanneer ik de headset kan verwachten, ga aanstaande vrijdag op reis en zou deze heel graag gebruiken in het vliegtuig. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
Incognitum schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 20:25:
Nou, de headset is afgeleverd. Bij iemand die Kees heet en uiteraard niks te zien op de camera's. Ben benieuwd maandag als ik thuis kom. To be continued...
Ja hoor, waar ik wederom bang voor was. Geen briefje in de bus, niks op de camera's en geen idee wie Kees is. PostNL zegt dat ik de afzender moet contacteren om een onderzoek in te stellen, lekker omslachtig weer. Hopelijk gaat dit goed komen. Wat een flutbedrijf is het toch ook.

Edit:
Contact gehad met Dynafix (de afzender?). Deze verwijzen me naar Sony.

Sony gebeld, vriendelijk geholpen en zij gaan er zsm achteraan. Afwachten dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Incognitum op 07-05-2018 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-07 20:52

Sorbo

Uw hulp in huis!

Same here @Rationeel, 29 april goedkeuring ontvangen maar nog geen Track n Trace. Ik ga helaas niet op vakantie, dus heb ook wat minder haast :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
Incognitum schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:24:
[...]

Ja hoor, waar ik wederom bang voor was. Geen briefje in de bus, niks op de camera's en geen idee wie Kees is. PostNL zegt dat ik de afzender moet contacteren om een onderzoek in te stellen, lekker omslachtig weer. Hopelijk gaat dit goed komen. Wat een flutbedrijf is het toch ook.

Edit:
Contact gehad met Dynafix (de afzender?). Deze verwijzen me naar Sony.

Sony gebeld, vriendelijk geholpen en zij gaan er zsm achteraan. Afwachten dus.
Ik neem aan dat als je de track&trace ontvangen hebt, dat het adres ook klopt? Niet dat er per ongeluk een andere adres opstaat (voornamelijk postcode en huisnummer, dat is essentieel). Maar goed, er zijn al genoeg aanwijzingen dat postnl niet helemaal werkt zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
Dxue schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:37:
[...]

Ik neem aan dat als je de track&trace ontvangen hebt, dat het adres ook klopt? Niet dat er per ongeluk een andere adres opstaat (voornamelijk postcode en huisnummer, dat is essentieel). Maar goed, er zijn al genoeg aanwijzingen dat postnl niet helemaal werkt zoals het moet.
Yip alles gecontroleerd. Nogmaals terug gekeken op de camera. Gehele dag geen postnl busje voor de deur gestopt. Maar goed, ik ga wat off topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-07 18:24
Op 9 april 2 toestellen geregistreerd. Een van mezelf en een van m'n vrouw. Op 26 april twee keer een mail gehad voor een goedgekeurde registratie. Het is nu 7 mei en allebei de koptelefoons nog niet binnen. Zelfs nog geen track 'n trace code van PostNL mogen ontvangen. Ik snap er echt helemaal niets van. Als ik dit forum lees, heeft zo ongeveer iedereen de koptelefoon ontvangen. En precies wij hebben ze allebei nog niet ontvangen!

En dan lees ik dat je pro-actief wordt benaderd als de vier weken na registratie in gevaar komen. Nou ja, vandaag was dus 4 weken....
Gijs van Empel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:31:
[...]

Op het moment dat de vier weken na registratie daadwerkelijk in gevaar komen zullen we consumenten hier pro-actief over benaderen, omdat dat niet de afspraak was natuurlijk.

[ Voor 34% gewijzigd door nathalia op 07-05-2018 18:46 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-07 09:18
Geen zorgen, ik heb ook op 9 april twee toestellen geregistreerd, een daarvan is 28 april goedgekeurd en de ander net vandaag, maar ook ik heb nog geen t&t mogen ontvangen van de eerste telefoon. Lijkt even niet zo soepel te lopen bij Dynafix maar komt vast op z'n pootjes terecht. Gijs van Empel kijkt namens Sony mee hier, mocht er echt iets mis zijn gegaan trekt hij het vast weer recht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-07 14:19
Hij is inmiddels binnengekomen, netjes na het eten en zojuist even meegespeeld. Top dingetje!
@Gijs van Empel, dank voor je reacties en de moeite die je hebt genomen om het e.e.a. te beantwoorden. En voor de rest die hem nog niet heeft mogen ontvangen; dit gaat echt goedkomen, nog eventjes geduld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-07-2024

Gijs van Sony

Bedrijfsaccount Sony Mobile
Kraziey schreef op maandag 7 mei 2018 @ 22:26:
Hij is inmiddels binnengekomen, netjes na het eten en zojuist even meegespeeld. Top dingetje!
@Gijs van Empel, dank voor je reacties en de moeite die je hebt genomen om het e.e.a. te beantwoorden. En voor de rest die hem nog niet heeft mogen ontvangen; dit gaat echt goedkomen, nog eventjes geduld!!
Goed om te horen, en geen enkele moeite natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

nathalia schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:41:
Op 9 april 2 toestellen geregistreerd. Een van mezelf en een van m'n vrouw. Op 26 april twee keer een mail gehad voor een goedgekeurde registratie. Het is nu 7 mei en allebei de koptelefoons nog niet binnen. Zelfs nog geen track 'n trace code van PostNL mogen ontvangen. Ik snap er echt helemaal niets van. Als ik dit forum lees, heeft zo ongeveer iedereen de koptelefoon ontvangen. En precies wij hebben ze allebei nog niet ontvangen!

En dan lees ik dat je pro-actief wordt benaderd als de vier weken na registratie in gevaar komen. Nou ja, vandaag was dus 4 weken....

[...]
Hoi Nathalia,

Kan je mij alsjeblieft een berichtje sturen met je gegevens? Dan check ik wat de status is.

Groetjes, Gijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vorror
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 20:51
Gijs van Empel schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:17:
[...]

Hoi Nathalia,

Kan je mij alsjeblieft een berichtje sturen met je gegevens? Dan check ik wat de status is.

Groetjes, Gijs
Hoi Gijs,

Volgens mij zijn er velen die hetzelfde ervaren (waaronder ik), is het niet beter om iedereen waarvoor de verzending nog niet is gedaan actief te benaderen (zoals je stelt in het eerdere bericht)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart_Denon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 23:15
nathalia schreef op maandag 7 mei 2018 @ 18:41:

[...]
Ik heb net als nathalia, ook 2 headphones aangevraagd op 9 april voor mij en mijn vriendin. Hebben ook allebei op 26 april een bevestiging ontvangen met goedkeuring, maar tot op de dag van vandaag is het radio stilte vanuit SonyMobile. Vandaag gebeld met SonyNL maar krijg ik een verhaal over dat het 'wat' langer duurt etc.. Ben heel begripvol, maar het verdient niet echt de schoonheidsprijs. Het gaat zoals ik vandaag begrepen heb nog wel minimaal 2 weken duren. Als hier iemand meeleest van de Sony organisatie ben ik wel benieuwd of deze info klopt, of dat wij eerdere onze headphone kunnen verwachten?
Waar gaat nu al die tijd aan op, de bevestiging en goedkeuring is er... Inpakken en versturen maar...

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479654

Bart_Denon schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:10:

Waar gaat nu al die tijd aan op, de bevestiging en goedkeuring is er... Inpakken en versturen maar...
Goed punt, je zou verwachten dat men wel een aantal hoofdtelefoon gereserveerd zou hebben voor deze actie, er zouden natuurlijk levertijden kunnen ontstaan als de vraag groter is dan het beschikbare aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vorror
Anoniem: 479654 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:35:
[...]

Goed punt, je zou verwachten dat men wel een aantal hoofdtelefoon gereserveerd zou hebben voor deze actie, er zouden natuurlijk levertijden kunnen ontstaan als de vraag groter is dan het beschikbare aanbod.
Zojuist mail ontvangen dat er inderdaad leverproblemen zijn :(

@Gijs van Empel Fijn dat er wel actief benaderd is!

[ Voor 6% gewijzigd door vorror op 08-05-2018 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
vorror schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:33:
[...]

Hoi Gijs,

Volgens mij zijn er velen die hetzelfde ervaren (waaronder ik), is het niet beter om iedereen waarvoor de verzending nog niet is gedaan actief te benaderen (zoals je stelt in het eerdere bericht)?
Je berichtje heeft gewerkt, zo juist ook een mail van sony dat er vertraging is. T&T komt in de week van 14 mei voor mij. Ik heb het ook op 9 April aangevraagd. Nog even geduld dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vorror schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:45:

Zojuist mail ontvangen dat er inderdaad leverproblemen zijn :(
Ik krijg ook net en bericht van Sony, de behoefte was inderdaad groter dan vooraf ingeschat. Succesvolle actie voor Sony dus maar wel vervelend dat ze de levertijden dus niet helemaal gaan halen. Het blijft dus een kwestie van wachten, nog even geduld :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

vorror schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:33:
[...]

Hoi Gijs,

Hi Vorror,

Dat is zeker beter en hebben we dus sinds gistermiddag ook uitgestuurd. In ieder geval mijn oprechte excuses voor de vertraging, hopelijk komen de headphones snel binnen!

Groetjes, Gijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Vandaag idd ook een mailtje gehad dat het allemaal iets langer zou duren. Een paar uur later ontvang ik de t&t code van Sony. Alleen werkt deze code nog niet, ik kan hem niet vinden op de Postnl site of app. Ik kan me voorstellen dat hier even wat tijd overheen gaat. Of is dit normaal niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Vandaag was ik even bij de kpn winkel en daar was de XZ2 Compact €504,- is toch aanzienlijk goedkoper dan de pricewatch. :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:21
@HTCHolland , hier hetzelfde. 11:42 mail dat het langer duurt, waarschijnlijk in de week van 14 mei de T&T ontvangen. 16:55 Nieuwe mail: "De Headset is onderweg met postnl." Hopelijk komt hij snel, heb nu een cheap ass zonder ANC en slechte fit dus na 1 uur moet die echt even af.

Heb niet de hele discussie gevolgd maar probleem lijkt me bij Sony/Dynafix te liggen want mijn andere pakketjes komen via PostNL netjes de dag erna aan met werkende T&T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vorror
HTCHolland schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:28:
Vandaag idd ook een mailtje gehad dat het allemaal iets langer zou duren. Een paar uur later ontvang ik de t&t code van Sony. Alleen werkt deze code nog niet, ik kan hem niet vinden op de Postnl site of app. Ik kan me voorstellen dat hier even wat tijd overheen gaat. Of is dit normaal niet het geval?
`
Hier precies hetzelfde.

Dat de code nog niet werkt heb ik wel vaker meegemaakt, meestal werkt hij dan later op de avond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pjot1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:30:
Vandaag was ik even bij de kpn winkel en daar was de XZ2 Compact €504,- is toch aanzienlijk goedkoper dan de pricewatch. :)
Verkoopprijs los toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruloor
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07-04-2022
HTCHolland schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:28:
Same. Later op de avond of vroeg in de ochtend (6uur) wordt dat meestal verduidelijkt (uitzonderingen daargelaten).

Overigens, Mobiel.nl vertelde mij bij de preorder dat Sony bijhoudt hoeveel orders er worden gedaan. Zodat de preorder gestopt zou worden bij het bereiken van de maximale capaciteit ter beschikking gestelde headphones. Ben dus enigzins verbaasd dat er leveringsproblemen blijken te zijn!
Wel netjes dat Sony tóch iedereen zal voorzien van een Headphone en het geen op=op actie betreft!! (Volgende keer toch relaxter bestellen/claimen dan.. hopelijk gaat goedkeuring dan gewoon volgens datum van indienen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Volgens mij icm een abbo maar ik kan daar geen vinger op leggen.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
pjot1 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 21:12:
[...]

Dan is het niet goedkoop. Heb minder betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-07 18:24
Gijs van Empel schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:17:
[...]

Hoi Nathalia,

Groetjes, Gijs
Gijs, zie nu pas jouw bericht. Ik heb vanmiddag de mail gehad dat het nog even zou duren. Ik was blij met de pro-actieve benadering van Sony! Later op de middag heb ik een track 'n trace code ontvangen en als het goed is wordt de headphone morgen bezorgd. Kortom, ik ben een blij mens :*)

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
Hier ook de TT code vanmiddag gekregen. Hulde van Sony dat er nu snel actie wordt ondernomen.

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dan vermoed ik dat dit in combinatie is met een abonnement, in de pre-sale periode kon je de compact versie krijgen voor een prijs net iets boven de €400,- i.c.m. abonnementen van diverse aanbieders. Ik heb zelf de XZ2 besteld en voor het toestel €550,- betaald. In de losse verkoop zie ik voornamelijk prijzen die dicht tegen de adviesprijs aanliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
[...]

net gekeken op de website, en die prijs is met een abo, ongeacht type en duur abonnement.

Ik denk dat postnl/dynafix weer problemen heeft om de headphones te laten bezorgen. gisteren de mededeling dat het vandaag bezorgd gaat worden en nu is het veranderd naar vrijdag. op zich is het goed dat er vrijdag staat en niet morgen, want dat laat zien dat ze er wel actief mee bezig zijn, ipv dat het 'kwijt' is, zoals eerder. Vraag me toch af dan waarom er al wel een T&T is, maar de pakketten niet opgehaald/niet op tijd bezorgd kan worden door postnl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vorror
Dxue schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:53:
[...]

net gekeken op de website, en die prijs is met een abo, ongeacht type en duur abonnement.

Ik denk dat postnl/dynafix weer problemen heeft om de headphones te laten bezorgen. gisteren de mededeling dat het vandaag bezorgd gaat worden en nu is het veranderd naar vrijdag. op zich is het goed dat er vrijdag staat en niet morgen, want dat laat zien dat ze er wel actief mee bezig zijn, ipv dat het 'kwijt' is, zoals eerder. Vraag me toch af dan waarom er al wel een T&T is, maar de pakketten niet opgehaald/niet op tijd bezorgd kan worden door postnl.
Hier is hij wel onderweg. Dat er vrijdag staat heeft weinig met het actief mee bezig zijn te maken, aangezien het morgen Hemelvaartsdag is wordt er niet bezorgd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTCHolland
Dxue schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:53:
[...]

Ik denk dat er vrijdag staat ipv morgen omdat het hemelvaart is morgen en er dan waarschijnlijk geen pakketjes bezorgd worden. Dat de datum steeds opschuift hebben al meer mensen last van gehad volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Vandaag PostNL briefje in de brievenbus, ze komen vrijdag weer. Valt me alleszins mee, had ze niet verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart_Denon
Wat mij betreft kan Sony of uitbesteede partij Dynafix beter stoppen met het versturen van TT codes, die elke dag weer vooruit blijven springen. Stuur gewoon een TT code als 't pakketje daadwerkelijk verstuurd is.

Bijna t zelfde dat er buiten bij de kroeg een krijtbord staat met: morgen gratis bier!

nee niet vandaag, dat is morgen.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
Card Nox schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 18:57:
Vandaag PostNL briefje in de brievenbus, ze komen vrijdag weer. Valt me alleszins mee, had ze niet verwacht.
Jaja, pakketje ontvangen. Vanavond eens even mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Bij mij blijft de datum ook steeds een dagje opschuiven. Zou ook liever hebben dat ze pas een t&t sturen als ze daadwerkelijk klaar zijn om het pakketje te versturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
@Gijs van Empel Weer een puntje voor de volgende keer, pas de T&T versturen als jullie ook echt de bezorging kunnen maken. 1x kan gebeuren, maar 2x zo vlak na elkaar, dat lijkt op iets structureels dat niet goed gaat.

Helemaal jammer omdat er eerst een mail uitgaat met de verwachte datum die wat verder in de toekomst zit en je daar rekening mee houdt, maar vlak daarna toch een T&T ontvangen dat je het de volgende dag gaat ontvangen, welke (weer) 'oneindig' naar de volgende dag wordt verschoven is zonde van de moeite van de 1e email.

Mooie leer proces van maken, want ik kan me voorstellen dat jullie dingen on the fly aanpassen en dan helaas niet alles in de keten ook wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
@Gijs van Empel

Is het bekend of er wellicht binnenkort nog een batch uitgezonden wordt naar postnl?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
HTCHolland schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:28:
@Gijs van Empel

Is het bekend of er wellicht binnenkort nog een batch uitgezonden wordt naar postnl?
aankomende week is het de week van 14 mei, dus misschien was de email wel correct qua tijd, maar is dynafix gewoon slecht bezig met de T&T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

Kruloor schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 20:34:
[...]
Overigens, Mobiel.nl vertelde mij bij de preorder dat Sony bijhoudt hoeveel orders er worden gedaan. Zodat de preorder gestopt zou worden bij het bereiken van de maximale capaciteit ter beschikking gestelde headphones. Ben dus enigzins verbaasd dat er leveringsproblemen blijken te zijn!
Wel netjes dat Sony tóch iedereen zal voorzien van een Headphone en het geen op=op actie betreft!! (Volgende keer toch relaxter bestellen/claimen dan.. hopelijk gaat goedkeuring dan gewoon volgens datum van indienen).
Dat is incorrect. We deden dat vroeger wel eens, inderdaad als op=op actie. Nu was het 'bestellen in die periode = headphone krijgen'. Er waren dus alleen iets meer bestellingen dan dat er headphones waren, waardoor we bij hebben moeten bestellen. Vandaar dat er voor een pluk mensen vertraging is opgelopen.

@Bart_Denon De feedback over het versturen van de eerste T&T die elders werd genoemd nemen we zeker ter harte, dat werkt eerder contra-productief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart_Denon
Gijs van Empel, bedankt voor de terugkoppeling. Ik zie inmiddels dat de verwachte bezorgdatum (15 mei) is aangepast naar: Bezorgmoment nog niet bekend.

Ik ga 't afwachten en verwacht niets meer van deze week, dan kan t alleen maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Geen updates meer over de levering van de headsets? Tijdje geleden een mail gehad dat ze deze week zouden komen maar zover ik hier lees heeft niemand meer iets ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
HTCHolland schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:49:
Geen updates meer over de levering van de headsets? Tijdje geleden een mail gehad dat ze deze week zouden komen maar zover ik hier lees heeft niemand meer iets ontvangen?
ik denk dat we gewoon deze strategie moeten nadoen
Bart_Denon schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:19:
[...]

Ik ga 't afwachten en verwacht niets meer van deze week, dan kan t alleen maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-04 21:39
HTCHolland schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:49:
Ik had ook vorige week (8 mei) een mail ontvangen met de verwachting dat de headset deze week geleverd zou worden.
Maar ik heb de goedkeuring pas op 27 april ontvangen, uitgaande van de vier weken zoals vermeld in de actievoorwaarden, heeft Sony tot 25 mei de tijd (in mijn situatie). Dus ik wacht het nog even af. Tot nu niks meer gezien/gehoord sinds die mail van vorige week.
Ze moeten langzamerhand wel met die track en trace mail komen, gezien de tijd die Dynafix nodig heeft tussen aanmelding en daadwerkelijke verzending van het pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-07 20:52

Sorbo

Uw hulp in huis!

Same here inderdaad. Vorige week de mail ontvangen dat de headset deze week verzonden zou worden. Tot op heden niets gezien.

Nu heb ik ook geen haast, en de week is nog niet voorbij, maar wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die nog wacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
Ik heb gisteren een bevestiging gekregen en bezorger is nu onderweg. Misschien dat de headphones nu in gedeeltes binnenkomen per week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
Wat een verassing! Ze zijn bij ons vandaag binnen gekomen. Helemaal top, al even mee gespeeld, eerste indruk is echt super!
Hoop dat ze bij de rest ook snel binnen zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt erop dat Sony de 'verwachting' niet gaat waarmaken deze week. Nog geen bericht gehad met T&T code. Of het zou vandaag nog moeten gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Ik heb hem binnen gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
Anoniem: 479654 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:39:
Het lijkt erop dat Sony de 'verwachting' niet gaat waarmaken deze week. Nog geen bericht gehad met T&T code. Of het zou vandaag nog moeten gebeuren :P
Ook nog geen t&t code ontvangen.
Nice. Had je wel een t&t mail ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

IM4N schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:57:
[...]

Net een half uur geleden binnen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
IM4N schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:57:
[...]

[...]

Nice. Had je wel een t&t mail ontvangen?
Ja die t&t mail heb ik 2 weken terug al gehad volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
Anoniem: 479654 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:03:
[...]
Net een half uur geleden binnen gehad :)
HTCHolland schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:40:
[...]
Ja die t&t mail heb ik 2 weken terug al gehad volgens mij.
Hier nog steeds niets.
@Gijs van Empel over een weekje loopt de deadline volgens de actievoorwaarden af voor mij. Zou je kunnen achterhalen hoe lang het nog duurt voordat ik een track en trace mail krijg, want Dynafix is ook namelijk niet de snelste met het verzenden van het pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-07 16:12
Hier ook nog steeds niet, niet dat ik de koptelefoon mis, maar zou toch leuk zijn hem een keer te ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Volgens de T&T zou de hoofdtelefoon vandaag afgeleverd gaan worden, spannend.
IM4N schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:23:

Ik had ook vorige week (8 mei) een mail ontvangen met de verwachting dat de headset deze week geleverd zou worden.
Maar ik heb de goedkeuring pas op 27 april ontvangen, uitgaande van de vier weken zoals vermeld in de actievoorwaarden, heeft Sony tot 25 mei de tijd (in mijn situatie). Dus ik wacht het nog even af. Tot nu niks meer gezien/gehoord sinds die mail van vorige week.
Ze moeten langzamerhand wel met die track en trace mail komen, gezien de tijd die Dynafix nodig heeft tussen aanmelding en daadwerkelijke verzending van het pakketje.
Ik had mijn aanmelding gedaan op 13 april, 29 april bevestiging van goedkeuring gehad en nu dus de T&T binnen. Ik geloof dat er al was aangeven dat niet alles op chronologische wijzer verliep. Ik laat het weten als de hoofdtelefoon ook daadwerkelijk geleverd wordt morgen.

EDIT: ik heb vandaag de 19e mijn hoofdtelefoon binnen gekregen. Fijn ding met uitstekende audiokwaliteit en zeer effectieve omgevingsgeluidreductie. Werkt uitstekend samen met de XZ2. Kortom een heel mooi geschenk van Sony, ben er zeer content mee want ik luister heel veel naar muziek :)

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 479654 op 19-05-2018 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roLLator87
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-11-2024
Ook hier nog steeds de hoofdtelefoon niet ontvangen. 27 April een mail ontvangen waarin stond dat mijn registratie goedgekeurd is en op 8 mei een berichtje dat er wegens groot succes van de actie een tekort aan hoofdtelefoons was. De verwachting was dat ik in de week van 14 mei mijn hoofdtelefoon kon ontvangen, helaas niet, hopelijk deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
Ik krijg zojuist een nieuwe bevestiging dat de registratie gelukt is. Dus ik neem aan dat een nieuwe headset onderweg is.

Hopelijk 'pikt' PostNL dit exemplaar niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

IM4N schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:13:
[...]
@Gijs van Empel over een weekje loopt de deadline volgens de actievoorwaarden af voor mij. Zou je kunnen achterhalen hoe lang het nog duurt voordat ik een track en trace mail krijg, want Dynafix is ook namelijk niet de snelste met het verzenden van het pakketje.
Als je mij even een priveberichtje stuurt met je e-mailadres van registratie en volledige naam, kan ik kijken wat de huidige status is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IM4N
Gijs van Empel schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:53:
[...]

Als je mij even een priveberichtje stuurt met je e-mailadres van registratie en volledige naam, kan ik kijken wat de huidige status is
Toevallig krijg ik echt net (12:05 uur) een track & trace mail binnen. Toch nog bedankt d:)b .

Inmiddels (23-05) om 09:05 uur is de headset bezorgd.

[ Voor 7% gewijzigd door IM4N op 23-05-2018 10:24 . Reden: Headset ontvangen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-07 16:12
Die van mij wordt vandaag ook bezorgd, top. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-07 20:54

icecreamfarmer

en het is

IM4N schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:09:
[...]

Toevallig krijg ik echt net (12:05 uur) een track & trace mail binnen. Toch nog bedankt d:)b .

Apart, ik heb al bijna een week een T&T code binnen maar postNL blijft volhouden dat hij niet bestaat.

@Gijs van Empel Lokquote.

[ Voor 4% gewijzigd door icecreamfarmer op 23-05-2018 16:41 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
icecreamfarmer schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:57:
[...]

Apart, ik heb al bijna een week een T&T code binnen maar postNL blijft volhouden dat hij niet bestaat.
Dat is zeker apart. Als je al een week lang geen verandering in jouw postnl status hebt. Dan kan je beter even een berichtje naar Gijs van Empel sturen. Misschien dat hij eventueel kan kijken wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IM4N schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:09:
[...]

En, en, en??? Hoe bevalt de hoofdtelefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

icecreamfarmer schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:57:
[...]

@Gijs van Empel Lokquote.
Stuur even een priveberichtje met je gegevens, dan check ik de status!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
Anoniem: 479654 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:19:
[...]

En, en, en??? Hoe bevalt de hoofdtelefoon :P
Heerlijke headset, vooral als je de NC aanzet in een drukke trein.
Geluidskwaliteit via bluetooth is al goed, maar zodra ik overschakel op de LDAC-codec merk ik wel een verbetering in geluidskwaliteit. De 'Headphones app' is een beetje beperkt, maar is wel handig. Blijkbaar wordt Google Assistant ook toegevoegd via een software update oOo
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1081909

Heb de Xperia XZ2 22 maart besteld en betaald. Hij kwam netjes op 6 april aan. Voor de gratis headset geregistreerd en uiteindelijke-mail bericht gekregen dat de aanvraag was goedgekeurd.
Dit is me 2x telefonisch bevestigd want op mails antwoorden ze niet.

We zijn nu 2 maand later na de aanmelding en nog steeds geen headset. Telefonisch is me steeds verzekerd dat alles in orde was en dat ik hem zeker zou aankrijgen. De stock was op of ze stonden achter met de leveringen, het was altijd wel iets.

Vorige week ging de headset écht ten laatste geleverd worden. Moest me niet ongerust maken.
Vandaag telefoontje gedaan waar die nu bleef. Ze hebben het even gecheckt en nu ineens zou ik hem toch niet meer krijgen!
Was een grote fan van Sony maar vrees dat ze zeker niet wakker liggen van een misnoegde klant.

Als er iets fout was hadden ze dit evengoed 2 maand geleden kunnen zeggen, dan had ik tenmiste geen bedrogen gevoel eraan over gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
Anoniem: 1081909 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:23:
Heb de Xperia XZ2 22 maart besteld en betaald. Hij kwam netjes op 6 april aan. Voor de gratis headset geregistreerd en uiteindelijke-mail bericht gekregen dat de aanvraag was goedgekeurd.
Dit is me 2x telefonisch bevestigd want op mails antwoorden ze niet.

We zijn nu 2 maand later na de aanmelding en nog steeds geen headset. Telefonisch is me steeds verzekerd dat alles in orde was en dat ik hem zeker zou aankrijgen. De stock was op of ze stonden achter met de leveringen, het was altijd wel iets.

Vorige week ging de headset écht ten laatste geleverd worden. Moest me niet ongerust maken.
Vandaag telefoontje gedaan waar die nu bleef. Ze hebben het even gecheckt en nu ineens zou ik hem toch niet meer krijgen!
Was een grote fan van Sony maar vrees dat ze zeker niet wakker liggen van een misnoegde klant.

Als er iets fout was hadden ze dit evengoed 2 maand geleden kunnen zeggen, dan had ik tenmiste geen bedrogen gevoel eraan over gehad.
@Gijs van Empel misschien iets voor jou om even te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1081909

Heb hem bij Coolblue gekocht en uiteindelijk hebben die er hun schouders ondergezet. Net bericht gekregen dat de headset klaar staat voor verzending. Nu nog afwachten tot hij daadwerkelijk in mijn handen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

Anoniem: 1081909 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:43:
Heb hem bij Coolblue gekocht en uiteindelijk hebben die er hun schouders ondergezet. Net bericht gekregen dat de headset klaar staat voor verzending. Nu nog afwachten tot hij daadwerkelijk in mijn handen is.
Hi Chemistmovie,

Ik heb je ook al een privebericht gestuurd. Ben je toevallig woonachtig in België en heb je bij Coolblue gekocht? Daar zijn inderdaad dingen niet goed gegaan, maar hopelijk wel opgelost ondertussen. Als je reageert op mijn privebericht, dan kan ik uitzoeken wat de actuele status is.

Groetjes,

Gijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:09
In de pricewatch is deze telefoon leverbaar vanaf ongeveer 475 euro (afhankelijk van de kleur). Tot en met 31 oktober loopt er een cashback bij Coolblue, de XZ2 compact kost je daar nu 429 euro. Best kans dat er met Black Friday nog betere aanbiedingen komen maar ik wilde het toch even melden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door musicfreak op 24-10-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels toestel verkrijgbaar voor € 449,00 bij verschillende leveranciers :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjabba1979
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-07 04:13
Ik zie dat hij via Bol.com wordt aangeboden voor 389,-. Dat is een Single sim terwijl voor de rest overal de dual sim wordt aangeboden.
https://www.bol.com/nl/p/...BIA.1_7_8.10.ProductTitle

Nu heb ik maar 1 Sim dus geen probleem wat dat betreft maar gezien het prijsverschil van zo'n 50,- twijfel ik of het wel betrouwbaar is, leverancier is. En ik wil voor dat geld geen rufurbished ofzo. Maar er staat dat hij nieuw is.
Iemand hier ervaring met de betreffende site? En is enkel/dual sim het enige verschil? Of zit je bij deze uitvoering misschien ook met een beperktere ondersteuning in bv updates?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musicfreak
Vandaag, zo lang de voorraad strekt (het is nl. een lightning deal en die zijn soms snel uitverkocht): de zwarte XZ2 compact voor 199 euro bij Amazon.de!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:00

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

musicfreak schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:09:
Vandaag, zo lang de voorraad strekt (het is nl. een lightning deal en die zijn soms snel uitverkocht): de zwarte XZ2 compact voor 199 euro bij Amazon.de!
Ik heb er toch nog eentje kunnen bestellen. Gisteravond was de 199 aanbieding al weer weg, maar vanmiddag was deze weer even actief. Een mooie vervanging voor mijn XZ1, waarvan ik het enige minpunt het formaat vind. Ik vind de XZ1 net iets te groot, daarom toch weer een compact nu. En met deze aanbieding is het helemaal mooi meegenomen. Ik hoop m zaterdag te ontvangen!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Mooi dat het je nog gelukt is @retlaw! Het geeft nog wat hoop voor diegenen die mijn bericht te laat zagen. Kreeg vannacht bericht dat mijn toestel verzonden is, ben benieuwd. Mijn vorige compact was de Z1 compact, daar ben ik altijd erg tevreden over geweest.

[ Voor 24% gewijzigd door musicfreak op 27-11-2019 07:43 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste