Hier precies hetzelfde.Adriana O schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:22:
Het gaat wel goed komen , ik had relatief laat de headset geclaimd (maandagavond 9 april) en krijg net een mail dat mijn aanvraag is goedgekeurd. Had ik niet in het weekend verwacht. Meevaller.
Dank je wel, niet meer nodig.Gijs van Empel schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:26:
[...]
Geen enkele moeite om het even te checken hoor, weet je het over 5 minuten zeker
Bevestiging Is binnen.
HJHiaatje
Verwijderd
Een 'kleine tegemoetkoming'Dxue schreef op donderdag 26 april 2018 @ 20:47:
Achja, ik zie de headset als een kleine tegemoetkoming dat ze de 3,5mm jack weg hebben gedaan, dus ben daar allang blij mee en dan ook nog eens de super laag geprijsde launchprijs. de xz1 had ook een headset, maar daar was de prijs wel gewoon 599 voor het toestel.
Je bedoelt een van hun duurste wireless headphones, overigens heb je gewoon de beschikking over de zo geliefde headphone jack via de adapter. Eigenlijk snap ik de hele ophef over die headphone jack niet, ik gebruik dat ding al 8 jaar niet meer omdat ik toen al ontdekt had hoe goed de bluetooth headphones van Sony al waren. Ik heb hoge verwachtingen van het nieuwste model mogelijk dat de LDAC techniek de kwaliteit nog verder verbeterd. De toekomst is draadloos dus ik verwacht dat die jack hooguit nog een paar jaar wordt gehandhaafd op de low end modellen maar de high end modellen gaan dat ding vroeg of laat allemaal laten vallen want het is tenslotte 40 jaar oude technologie. Ik ben een fan van over ear headphones, die kleine in ear dingen vind ik heel irritant, krijg er altijd gevoelige oren van en is vind ze daarnaast onhygiënisch.
Zoals iemand anders ook al aangaf, Dynafix wordt alleen voor de distributie gebruikt. Dit heeft ermee te maken dat zowel wij (Sony Mobile) als Sony Consumer Electronics (waar wij de headphones van kopen) alleen B2B kunnen leveren, niet B2C. Daarom levert Sony CE aan Dynafix, wij de gecheckte lijsten aan Dynafix en levert Dynafix via PostNL aan de consument (jullie). Uiteraard zijn het geen refurbished headphones.vorror schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 15:58:
[...]
Dat is inderdaad wel verdacht.
@Gijs van Empel Dit klinkt toch verontrustend, kan je dit verduidelijken?
Als je goedkeuring van de koptelefoon binnen is, hoe lang duurt het dan ongeveer voordat de t&t binnen komt? Of is hier geen zinnig woord over te zeggen?
Ik ben benieuwd, zojuist is het pakket afgegeven bij postnl; morgen wordt hij bezorgt. Het adres is alleen niet veranderd. Nu maar kijken of ik vanavond kan kiezen om hem bij een afhaalpunt te laten bezorgen.devries1989 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 11:16:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met mijn track and trace code die ik gisteren per e-mail heb ontvangen. Volledige huisnummer ontbreekt, alleen de toevoeging is te zien. Is de koptelefoon bij jou nog wel goed aangekomen?
Ik hoop het voor je! De mijne is volgens PostNL nog niet in het sorteerproces. Vandaag wel even contact gehad met Gijs. Hij gaat het voor me uitzoeken.iklucas schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:25:
[...]
Ik ben benieuwd, zojuist is het pakket afgegeven bij postnl; morgen wordt hij bezorgt. Het adres is alleen niet veranderd. Nu maar kijken of ik vanavond kan kiezen om hem bij een afhaalpunt te laten bezorgen.

Mijne zit ook al sinds donderdag in het sorteerproces. Gezien ik in Duitsland woon en hij bij mn ouders wordt afgeleverd hoop ik dat ie er voor het weekend is..
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Bij mij heeft PostNL helaas nog niets gehadiklucas schreef op maandag 30 april 2018 @ 20:25:
[...]
Ik ben benieuwd, zojuist is het pakket afgegeven bij postnl; morgen wordt hij bezorgt. Het adres is alleen niet veranderd. Nu maar kijken of ik vanavond kan kiezen om hem bij een afhaalpunt te laten bezorgen.
Op 26 april een track & trace ontvangen nadat ik de zondag ervoor de bevestiging kreeg. Tot op heden blijft het bij doorschuiven van datum aflevering aangezien het pakket nog niet is aangeleverd bij postnl.
Aangezien het gratis is ben ik niet zo kritisch, maar irritant is het wel, ik hoop dat ik het voor het weekend heb
Aangezien het gratis is ben ik niet zo kritisch, maar irritant is het wel, ik hoop dat ik het voor het weekend heb
Ik heb precies hetzelfde, hoop wel dat hij vandaag of morgen word bezorgd!Seaofregrets schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 04:54:
Op 26 april een track & trace ontvangen nadat ik de zondag ervoor de bevestiging kreeg. Tot op heden blijft het bij doorschuiven van datum aflevering aangezien het pakket nog niet is aangeleverd bij postnl.
Ook precies hetzelfde, zwaar irritant! Vandaag is de levertijd voor de 3e keer al gewijzigdSeaofregrets schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 04:54:

[ Voor 5% gewijzigd door thekingmatt3 op 01-05-2018 09:21 ]
Helaas geldt dat ook voor mij. Datum blijft maar opschuiven
Daar heb je een grote kans op aangezien bij deze niet "verwachte bezorgtijd" staat
http://tinyurl.com/5sdar8p
Als er staat zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces.udo_dance schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 08:40:
Helaas geldt dat ook voor mij. Datum blijft maar opschuiven
Ga er dan maar niet van uit dat je hem die dag krijgt.
Klopt, de app heeft net de bezorging weer een dag verlaat...
Bij mij hetzelfde.. Ook weer uitgesteld, terwijl ik vorige week woensdag in mijn postnl app al de t&t code kreeg te zien, een dag eerder dan de bevestigingsmail van Sony. Heb ze net een mail gestuurd, of er iets mis is gegaan, maar als ik hier zo de reacties lees, ben ik niet de enige. dus zal het nog wel goed komen.
Het vervelende is van Sony zelf is dat ze het volgende in de mail zeggen.
De Headset is onderweg met postnl.
Je kan hem heel binnenkort verwachten, wil je het pakketje volgen kijk dan op de site van postnl.
Terwijl hij helemaal niet verzonden is en niet onderweg is met postnl.
De Headset is onderweg met postnl.
Je kan hem heel binnenkort verwachten, wil je het pakketje volgen kijk dan op de site van postnl.
Terwijl hij helemaal niet verzonden is en niet onderweg is met postnl.
Ik heb hem ondertussen binnen hier, hopelijk volgt hij voor jullie snel!
Dat is goed om te horen!Dimiz schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 12:09:
Voor diegene bij wie de headphone nog voor het sorteerproces staat, ik ben aan het uitzoeken wat hier voor de vertraging zorgt. Ik snap de irritaties. De reden dat het call centre aangeeft dat 'de zending bij PostNL is en dat je daar kan kijken waar de headphone is', is omdat dit ook daadwerkelijk zo is. Ik snap alleen niet zo goed waarom de ladingen headphones niet doorgevoerd worden bij PostNL. Dat laat ik nu uitzoeken.
Wanneer heb jij de aanmelding verstuurd naar sony?Dimiz schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 12:09:
De reden dat er vertraging is omdat de zending nog weggebracht is door dynafix.Gijs van Empel schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:02:
[...]
Dat is goed om te horen!![]()
Voor diegene bij wie de headphone nog voor het sorteerproces staat, ik ben aan het uitzoeken wat hier voor de vertraging zorgt. Ik snap de irritaties. De reden dat het call centre aangeeft dat 'de zending bij PostNL is en dat je daar kan kijken waar de headphone is', is omdat dit ook daadwerkelijk zo is. Ik snap alleen niet zo goed waarom de ladingen headphones niet doorgevoerd worden bij PostNL. Dat laat ik nu uitzoeken.

Vandaar de "Zending wordt verwacht"
Het ligt dus aan Dynafix/Sony en in ieder geval niet aan PostNL
De tijd van aanmelding bij Sony staat hier denk ik los van, ik heb dat gelijk op 6 april geregeld en wacht ook nog steeds op een wijziging van de postnl status.
Thanks @Gijs van Empel !
Ik heb heel erg het gevoel dat het volledig willekeurig gebeurt.
- Aanmelding op zondag 8 april, 15:11 ontvangstbevestiging gehad
- Goedkeuring op 20 april 22:56
- T&T op 26 april 18:29
- Gearriveerd op 1 mei 11:58
Ja, dit toont idd aan dat het willekeurig gaat.Dimiz schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:00:
Thanks @Gijs van Empel !
Beetje een verkeerde manier van afhandelen van Dynafix.
Ik had het op datum/tijd van aanmelding gedaan.
Op die manier verloopt het eerlijker......vind ik.
Hier helaas ook nog even wachten tot postnl hem kan verwerken, maar ach...als ie maar komt :-)
Wat zijn de ervaringen met de headset tot dusver?
Dijk van een headset, had er al één, nu een tweede voor m'n vriendinFZ6 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:41:
Hier helaas ook nog even wachten tot postnl hem kan verwerken, maar ach...als ie maar komt :-)
Gebruik hem dagelijks op werk, goede batterijduur, goed geluid, goede NC. Top ding.
Hier is de koptelefoon aangekomen! Top ding!
Wat betreft de vreemde adresvermelding van postnl: op de doos stond netjes mijn volledige adres. Ik weet niet of dit komt omdat ik sony heb gecontacteerd zosnel ik dit opmerkte, of dat dit gewoon goed was gegaan, maar het is hier in ieder geval goedgekomen!
Wat betreft de vreemde adresvermelding van postnl: op de doos stond netjes mijn volledige adres. Ik weet niet of dit komt omdat ik sony heb gecontacteerd zosnel ik dit opmerkte, of dat dit gewoon goed was gegaan, maar het is hier in ieder geval goedgekomen!
Waanzinnig apparaat, hele dag opgehad tot afgunst van mijn collega's die wat van me moesten haha!FZ6 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:41:
Hier is de levering door postnl al 3x uitgesteld
. Maarja iets met gegeven paard enzo.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Misschien is het toch maar 1x per week verzenden en dan wel ineens honderden tegelijk? Ik zou niet weten waarom het anders zo lang wordt uitgesteld. Het kan best zijn dat Dynafix geautomatiseerd een T&T code aanmaakt voor elke goedkeuring die ze ontvangen, maar dat ze elke x dagen versturen of misschien wel zelfs dat de headsets er te snel door heen gaan en dat sony consumer tak de headsets niet snel genoeg kan leveren? er zijn zoveel punten in dit traject waar het fout kan gaan (waar het ondertussen met alle automatisering dit niet hoort te gebeuren). Sony mobile heeft Sony CE allang op de hoogte kunnen stellen van een vermoedelijke aantal headsets gebaseerd op de pre orders tot 6 mei en Sony CE had dan alvast kunnen voorbereiden om een fixed aantal gebaseerd op de capaciteit van dynafix, te versturen per week/dag. En Dynafix had dan al extra personeel in kunnen huren om deze grote stroom aan extra werk te kunnen wegwerken. Ik heb wel mijn telefoon in 1 week terug gekregen vanuit de reparatie van Dynafix, dus het is niet dat ze daar problemen hebben met versturen (van de reparatie niet in ieder geval)
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ik heb op 26-04 een T&T ontvangen. Maar ik zie nog steeds "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces" staan.
Het grappige is dat mijn vriendin ook op 26-04 een T&T heeft ontvangen van Sony. En diezelfde middag stond de PostNL voor de deur met de headset (schrok er een beetje van). Haha. Zo snel kan het dus ook gaan.
Hoop hem deze week binnen te krijgen. Heb mijn Sony MDR-1000X juist verkocht vanwege deze headset. Had ik bij nader inzien beter wat later kunnen doen.
Ach ja, we wachten het rustig af
Het grappige is dat mijn vriendin ook op 26-04 een T&T heeft ontvangen van Sony. En diezelfde middag stond de PostNL voor de deur met de headset (schrok er een beetje van). Haha. Zo snel kan het dus ook gaan.
Hoop hem deze week binnen te krijgen. Heb mijn Sony MDR-1000X juist verkocht vanwege deze headset. Had ik bij nader inzien beter wat later kunnen doen.
Ach ja, we wachten het rustig af
Al met al niet echt netjes van Sony, wat meer informatie / georganiseerder had wel gekund. Desalniettemin, leuke pre-order actie maar het nu al 3 (als die morgen niet ontvangen wordt 4) keer verzetten van de bezorgdatum doet het totale gevoel toch wel een beetje teniet.
Mijn pakketje is nu bij Postnl. Donderdag 26-4 aangemeld en vandaag daadwerkelijk bezorgen, al ben ik niet thuis, dus vanavond maar aangeven dat ik hem morgen wil ophalen op postkantoor.
Gelukkig voor het weekend heb ik hem. Ben benieuwd hoe hij zich verhoudt tot mijn oude vertrouwde Philips fidelio m2bt, die vond ik al prima
Gelukkig voor het weekend heb ik hem. Ben benieuwd hoe hij zich verhoudt tot mijn oude vertrouwde Philips fidelio m2bt, die vond ik al prima
Bij mij ook al 3x uitgesteld door PostNL en het lijkt erop dat die vandaag ook niet gaat komen. Maakt mij niet heel veel uit, als die maar komt. Ik vermoed wel dat het meer aan PostNL ligt dan aan Sony.thekingmatt3 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 01:07:
Al met al niet echt netjes van Sony, wat meer informatie / georganiseerder had wel gekund. Desalniettemin, leuke pre-order actie maar het nu al 3 (als die morgen niet ontvangen wordt 4) keer verzetten van de bezorgdatum doet het totale gevoel toch wel een beetje teniet.
Ik heb alleen nog niet bedacht of ik hem ga houden of toch verkopen. Het lijkt me een prima hoofdtelefoon maar ik weet niet of ik hem veel ga gebruiken.
Ik denk toch echt dat het aan Dynafix ligt. Zij hebben gewoon het pakketje aangemeld bij PostNL, maar deze gewoon nog niet afgegeven bij PostNL. Ze zullen er niet heel veel prioriteit aan geven, omdat het toch een 'gratis' product is wat de consument krijgt geleverd. Dynafix heeft er zelf geen baat bij hebben om het snel te doen en zal waarschijnlijk meer prioriteit geven aan gerepareerde telefoons opsturen.Timminator schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 07:39:
[...]
Bij mij ook al 3x uitgesteld door PostNL en het lijkt erop dat die vandaag ook niet gaat komen. Maakt mij niet heel veel uit, als die maar komt. Ik vermoed wel dat het meer aan PostNL ligt dan aan Sony.
Ik heb alleen nog niet bedacht of ik hem ga houden of toch verkopen. Het lijkt me een prima hoofdtelefoon maar ik weet niet of ik hem veel ga gebruiken.
Inderdaad, tenet voor de 4e keer uitgesteld. Ik snap dat het geen prioriteit heeft, maar geef dan netjes een realistische datum aan.Timminator schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 07:39:
[...]
Bij mij ook al 3x uitgesteld door PostNL en het lijkt erop dat die vandaag ook niet gaat komen. Maakt mij niet heel veel uit, als die maar komt. Ik vermoed wel dat het meer aan PostNL ligt dan aan Sony.
En inderdaad nu hier ook voor de 4e keer uitgesteld. Chinese Aliexpress meuk wordt nog beter bezorgt... Niet normaal dit
Ik snap dat dat de gedachte is en we nemen jullie feedback absoluut ter harte om het proces te verbeteren - reken maar dat er al een paar boze mails gestuurd zijn hoe dit kan.thekingmatt3 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 01:07:
Aan de andere kant komt deze irritatie voort uit het feit dat we juist zoveel mogelijk informatie met de consument willen delen. Waar we tijdens vorige pre-orders eigenlijk alleen registratiebevestiging en bevestiging van goed- of afkeuring verstuurden (en het cadeau dus 'opeens' geleverd werd - als het maar binnen de vier weken was), delen we nu veel meer stappen uit het proces om je goed op de hoogte te houden. Dat dat niet vlekkeloos gaat, blijkt nu en gaan we uiteraard verbeteren.
Als ik eerlijk ben (en misschien is dat makkelijk lullen aangezien ik hem al heb), lijkt me dat onnodig. Met dit soort acties komt er gewoon een hoop werk bij kijken. Als je dan aangeeft binnen vier weken te leveren en daar gaat men akkoord mee door de aankoop te doen, is geduld even lastig maar het wel waard. Wel erg netjes dat er zoveel transparantie en moeite is!Gijs van Empel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:13:
[...]
Ik snap dat dat de gedachte is en we nemen jullie feedback absoluut ter harte om het proces te verbeteren - reken maar dat er al een paar boze mails gestuurd zijn hoe dit kan.
Aan de andere kant komt deze irritatie voort uit het feit dat we juist zoveel mogelijk informatie met de consument willen delen. Waar we tijdens vorige pre-orders eigenlijk alleen registratiebevestiging en bevestiging van goed- of afkeuring verstuurden (en het cadeau dus 'opeens' geleverd werd - als het maar binnen de vier weken was), delen we nu veel meer stappen uit het proces om je goed op de hoogte te houden. Dat dat niet vlekkeloos gaat, blijkt nu en gaan we uiteraard verbeteren.
Klopt zeker, maar wanneer je een t&t code krijgt met een datum, ga je daar natuurlijk vanuit. Dan regel je dat er iemand thuis is, en dan komt deze niet. Nogmaals, zo te zien ligt het niet aan Sony en proberen ze het goed op te lossen, maar mijn inziens heeft dit niet met wachten te maken. Het is eerder foutieve informatie.Dimiz schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:26:
[...]
Als ik eerlijk ben (en misschien is dat makkelijk lullen aangezien ik hem al heb), lijkt me dat onnodig. Met dit soort acties komt er gewoon een hoop werk bij kijken. Als je dan aangeeft binnen vier weken te leveren en daar gaat men akkoord mee door de aankoop te doen, is geduld even lastig maar het wel waard. Wel erg netjes dat er zoveel transparantie en moeite is!
Gelukkig dat Gijs hiervan op de hoogte is en netjes aangeeft dat er iets mis is gegaan - dit siert ze zeker. En ja, we zijn allemaal een beetje ongeduldig als het om wachten gaat
7 april registratie dus als de hoofdtelefoon morgen komt dan is het nog precies binnen 4 weken. Voor de mensen die 6/4 hebben geregistreerd zou die dan vandaag moeten komen. Mij maakt het verder niet veel uit behalve dat ik het heel irritant vind dat de levering elke keer in de PostNL app opgeschoven wordt. Ik had bijvoorbeeld gisteren mijn dag wat anders ingedeeld als ik wist dat het pakje toch niet zou komen.Gijs van Empel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:13:
[...]
Ik snap dat dat de gedachte is en we nemen jullie feedback absoluut ter harte om het proces te verbeteren - reken maar dat er al een paar boze mails gestuurd zijn hoe dit kan.
Warrempel, je hebt gelijk. Dan hoor ik hem eigenlijk vandaag binnen te krijgen, maar is uitgesteld tot minimaal morgen. Ach, die paar dagen extra...Timminator schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:56:
[...]
7 april registratie dus als de hoofdtelefoon morgen komt dan is het nog precies binnen 4 weken. Voor de mensen die 6/4 hebben geregistreerd zou die dan vandaag moeten komen. Mij maakt het verder niet veel uit behalve dat ik het heel irritant vind dat de levering elke keer in de PostNL app opgeschoven wordt. Ik had bijvoorbeeld gisteren mijn dag wat anders ingedeeld als ik wist dat het pakje toch niet zou komen.
Verwijderd
Zodra een pakketje wordt aangemeld krijg je meestal een track and trace nummer van postnl. Als het vervolgens niet wordt afgegeven aan postnl dan verschuift de verzenddatum automatisch mee. Waarschijnlijk ligt het dus aan het feit dat Dynafix aanmeld maar nog even wacht met het daadwerkelijk meegeven aan postnl. Niet heel handig als mensen vol verwachten op de uitkijk gaan staan waar de pakketbezorger blijft 
Ik deel de mening van Gijs van Empel, dit wordt eigenlijk veroorzaakt omdat er 'te veel' informatie wordt gedeeld. De verassing is natuurlijk heel wat groter als de deurbel gaat en je een minuut later een hele mooie hoofdtelefoon in je handen vasthoudt
Ik deel de mening van Gijs van Empel, dit wordt eigenlijk veroorzaakt omdat er 'te veel' informatie wordt gedeeld. De verassing is natuurlijk heel wat groter als de deurbel gaat en je een minuut later een hele mooie hoofdtelefoon in je handen vasthoudt
Verwijderd
even no Trace and track number for me yet.....after two weeks of receiving approvalVerwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:21:
Zodra een pakketje wordt aangemeld krijg je meestal een track and trace nummer van postnl. Als het vervolgens niet wordt afgegeven aan postnl dan verschuift de verzenddatum automatisch mee. Waarschijnlijk ligt het dus aan het feit dat Dynafix aanmeld maar nog even wacht met het daadwerkelijk meegeven aan postnl. Niet heel handig als mensen vol verwachten op de uitkijk gaan staan waar de pakketbezorger blijft
Verwijderd
I'm sure they didn't forget about you, just be a little more patientVerwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:42:
even no Trace and track number for me yet.....after two weeks of receiving approval
Heb zelf ook het probleem dat de levering van mijn headset met de dag vertraagt wordt (al sinds maandag)..
Wellicht heeft Sony problemen met het leveren aan Dynafix vanwege de storm begin deze week. Ook bij ons in het bedrijf kon een container met electronica afgelopen maandag niet van boord gehaald worden in de Rotterdamse haven waardoor het inklaren vertraging liep en wij deze producten (met een beetje geluk) pas vanmiddag op onze logistieke locatie ontvangen..
Jammer echter dat Sony/Dynafix niet beter communiceert..
Wellicht heeft Sony problemen met het leveren aan Dynafix vanwege de storm begin deze week. Ook bij ons in het bedrijf kon een container met electronica afgelopen maandag niet van boord gehaald worden in de Rotterdamse haven waardoor het inklaren vertraging liep en wij deze producten (met een beetje geluk) pas vanmiddag op onze logistieke locatie ontvangen..
Niet dat ze hun reparaties goed uitvoeren helaasdevries1989 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 08:11:
[...]
Ik denk toch echt dat het aan Dynafix ligt. Zij hebben gewoon het pakketje aangemeld bij PostNL, maar deze gewoon nog niet afgegeven bij PostNL. Ze zullen er niet heel veel prioriteit aan geven, omdat het toch een 'gratis' product is wat de consument krijgt geleverd. Dynafix heeft er zelf geen baat bij hebben om het snel te doen en zal waarschijnlijk meer prioriteit geven aan gerepareerde telefoons opsturen.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ik weet niet hoe we beter kunnen communiceren dan dat we op dit moment met name in dit topic doen. De headphones zijn al van Dynafix naar PostNL gestuurd en ze zijn nu heel druk bij PostNL (kan ik je beloven) om uit te zoeken waarom de bezorgtijd bij een aantal consumenten steeds verschuift. Op het moment dat de vier weken na registratie daadwerkelijk in gevaar komen zullen we consumenten hier pro-actief over benaderen, omdat dat niet de afspraak was natuurlijk.DutchieSmokah schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:01:
Heb zelf ook het probleem dat de levering van mijn headset met de dag vertraagt wordt (al sinds maandag)..
UPDATE: De problemen bij PostNL zijn gevonden, opgelost en degene die er over gaat heeft mij bevestigd dat iedereen die een T&T heeft gehad, morgen zijn of haar headphone zal ontvangen. Hoor morgen graag van jullie of dat daadwerkelijk zo is natuurlijk
[ Voor 10% gewijzigd door Gijs van Sony op 02-05-2018 16:57 ]
Verwijderd
how about those who don`t have a Track&Trace number?Gijs van Empel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:31:
[...]
Ik weet niet hoe we beter kunnen communiceren dan dat we op dit moment met name in dit topic doen. De headphones zijn al van Dynafix naar PostNL gestuurd en ze zijn nu heel druk bij PostNL (kan ik je beloven) om uit te zoeken waarom de bezorgtijd bij een aantal consumenten steeds verschuift. Op het moment dat de vier weken na registratie daadwerkelijk in gevaar komen zullen we consumenten hier pro-actief over benaderen, omdat dat niet de afspraak was natuurlijk.
UPDATE: De problemen bij PostNL zijn gevonden, opgelost en degene die er over gaat heeft mij bevestigd dat iedereen die een T&T heeft gehad, morgen zijn of haar headphone zal ontvangen. Hoor morgen graag van jullie of dat daadwerkelijk zo is natuurlijk
Due to the issues at PostNL, Dynafix has hold back a batch of headphones. As the issues have now been resolved, they will send those headphones to PostNL tomorrow and you will most likely receive a T&T tomorrow or the day after. If not, please let me know.Verwijderd schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:06:
[...]
how about those who don`t have a Track&Trace number?
Gijs van Empel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:12:
[...]
Due to the issues at PostNL, Dynafix has hold back a batch of headphones. As the issues have now been resolved, they will send those headphones to PostNL tomorrow and you will most likely receive a T&T tomorrow or the day after. If not, please let me know.
het enige wat je nog zou kunnen doen, is hooguit een mail eruit sturen naar iedereen met de mededeling voor diegene waarbij het pakket steeds vooruit gaat, dat er iets mis is gegaan en dat jullie er druk mee bezig zijn. Ik vind dat je in dit topic al goed bezig bent, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen die hier niet in het forum komen of andere fora waar je actief bent (geen idee of dat zo is of niet) is het wel geruststellend dat jullie op de hoogte zijn van de problemen en er mee bezig zijn. Niet iedereen is druk op fora (maar wel meer als er problemen komen uiteraard). Misschien is er zelfs een mogelijkheid om de mensen die al wel een T&T hebben, maar het pakket niet eruit te filteren (of een lijst van postnl krijgen, hun fout, mogen zij die moeite ook wel erin steken, zodat jullie iets minder werk hebben) en die te berichten. ik heb nog tot maandag om binnen de 4 weken vanaf aanvraag te zitten, maar het zou me niet verbazen als ik langer moet wachtenGijs van Empel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:31:
[...]
Ik weet niet hoe we beter kunnen communiceren dan dat we op dit moment met name in dit topic doen. De headphones zijn al van Dynafix naar PostNL gestuurd en ze zijn nu heel druk bij PostNL (kan ik je beloven) om uit te zoeken waarom de bezorgtijd bij een aantal consumenten steeds verschuift. Op het moment dat de vier weken na registratie daadwerkelijk in gevaar komen zullen we consumenten hier pro-actief over benaderen, omdat dat niet de afspraak was natuurlijk.
Uit de FAQ in de 1ste mail:Timminator schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:56:
[...]
7 april registratie dus als de hoofdtelefoon morgen komt dan is het nog precies binnen 4 weken. Voor de mensen die 6/4 hebben geregistreerd zou die dan vandaag moeten komen. Mij maakt het verder niet veel uit behalve dat ik het heel irritant vind dat de levering elke keer in de PostNL app opgeschoven wordt. Ik had bijvoorbeeld gisteren mijn dag wat anders ingedeeld als ik wist dat het pakje toch niet zou komen.
1. Binnen hoeveel tijd ontvang ik de Sony headphone?
We streven ernaar je Sony headphone zo snel mogelijk naar je toe te sturen. Je ontvangt de headphone uiterlijk binnen vier weken na controle van alle ingestuurde gegevens, op het door jou ingevoerde adres.
Dus binnen 4 weken na controle vd gegevens, niet binnen 4 weken na registratie.
Ik zie nu in elk geval dat volgens mijn t&t de zending is bij postNL, dit was vanmiddag nog niet.Gijs van Empel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:31:
[...]
Het lijkt er dus op dat het morgen geleverd zal worden.
In elk geval mijn respect en dank voor de duidelijke communicatie vanuit jou in deze thread
Hm, gisteravond voor ik ging slapen gecheckt, toen was ie nog niet in het sorteerproces,
maar vanavond toen ik thuis kwam, bleek ie al bezorgd bij de buren
maar vanavond toen ik thuis kwam, bleek ie al bezorgd bij de buren
Bij mij (sinds een week) nog steeds 'Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces', ben benieuwd of de levering inderdaad morgen door zal gaan.
Bij mij is de status inmiddels gewijzigd naar "Zending is bij PostNL".
Dus ik denk dat hij morgen eindelijk geleverd gaat worden
daar heb je ook wel weer een punt!AtRi schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:44:
[...]
Uit de FAQ in de 1ste mail:
We streven ernaar je Sony headphone zo snel mogelijk naar je toe te sturen. Je ontvangt de headphone uiterlijk binnen vier weken na controle van alle ingestuurde gegevens, op het door jou ingevoerde adres.
maar goed om te lezen dat er al wel wat mensen de T&T weer vooruitgang laat zien
Hier hetzelfdeSefaex schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:49:
Bij mij is de status inmiddels gewijzigd naar "Zending is bij PostNL".
Niks gewijzigd nog, zal hoogstwaarschijnlijk voor de 5e keer een uitstel worden.
Hier ook niks veranderd.udo_dance schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 06:52:
Niks gewijzigd nog, zal hoogstwaarschijnlijk voor de 5e keer een uitstel worden.
Sterker nog de status is nu gewijzigd naar: bezorgmoment nog niet bekend 😭
Van een week lang de volgende dag staat de T&T nu op niet bekend bij mij dus ik krijg hem sowieso vandaag niet.
Lijkt mij nu duidelijk dat dat voor een paar van ons dus niet het geval is, nu weten we helemaal geen bezorgmoment meerGijs van Empel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:31:
[...]
udo_dance schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:46:
[...]
Lijkt mij nu duidelijk dat dat voor een paar van ons dus niet het geval is, nu weten we helemaal geen bezorgmoment meer

[ Voor 5% gewijzigd door thekingmatt3 op 03-05-2018 09:21 ]
idem zoals meeste, status al voor de 4de, 5de keer gewijzigd? ben de tel kwijt.. nu staat er bezorgmoment onbekend.
@Gijs van Empel
In hoeverre is het zeker dat ze vandaag geleverd worden? de status van postnl matcht in ieder geval niet. Kunnen we uit gaan van een levering ondanks de foutieve postnl status?
@Gijs van Empel
In hoeverre is het zeker dat ze vandaag geleverd worden? de status van postnl matcht in ieder geval niet. Kunnen we uit gaan van een levering ondanks de foutieve postnl status?
Dit is om onszelf speling te geven mocht er iets niet goed gaan. We proberen absoluut binnen vier weken na registratieAtRi schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:44:
[...]
Uit de FAQ in de 1ste mail:
OnacceptabelBigF25 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:37:
idem zoals meeste, status al voor de 4de, 5de keer gewijzigd? ben de tel kwijt.. nu staat er bezorgmoment onbekend.
@Gijs van Empel
Bij mij is nu het volgende te lezen.
Dit vind ik in ieder geval een stuk minder erg dan dat ze steeds een dag opschuiven
Dit vind ik in ieder geval een stuk minder erg dan dat ze steeds een dag opschuiven

[ Voor 6% gewijzigd door Ienni1983 op 03-05-2018 10:15 ]
Bedankt Gijs, we wachten het af.Gijs van Empel schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:04:
[...]
Onacceptabel. Mij is verzekerd dat iedereen die al een T&T had vandaag zijn headphone zou krijgen, maar nu twijfel ik ook aan de informatie die ik heb ontvangen. Ik kan helaas niets anders dan opnieuw navragen wat hier aan de hand is en daar zsm bij je op terugkomen.
Ik heb inderdaad ook exact hetzelfde.Ienni1983 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:12:
Bij mij is nu het volgende te lezen.
[afbeelding]
Ik hoop stiekem dat ie er toch is vandaag, maar iets zegt me van niet
Hier hetzelfde, 'Bezorgmoment nog niet bekend. Zodra het pakket is ontvangen door PostNL, ziet u de definitieve bezorgtijd' ...Gijs van Empel schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:04:
[...]
Onacceptabel. Mij is verzekerd dat iedereen die al een T&T had vandaag zijn headphone zou krijgen, maar nu twijfel ik ook aan de informatie die ik heb ontvangen. Ik kan helaas niets anders dan opnieuw navragen wat hier aan de hand is en daar zsm bij je op terugkomen.
Ik heb 'm zonet mogen ontvangen. Ondanks dat mijn adres verkeerd in de tracking stond van PostNL, toch goed geleverd. Bedankt Gijs! (en Sony)
Goed om te horen. De toevoeging van het adres is iets dat we aan de achterkant gaan verbeteren. Dit zorgt nogal eens voor gekke situaties omdat Auto Fill hier soms hele adressen in kopieert bijvoorbeeld, die mensen niet verwijderen. We weten wel dat het goed uit ons systeem komt uiteindelijk, maar weer niet goed staat bij PostNL. Pakken we op, en jij veel plezier met de headphonedevries1989 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:34:
Ik heb 'm zonet mogen ontvangen. Ondanks dat mijn adres verkeerd in de tracking stond van PostNL, toch goed geleverd. Bedankt Gijs! (en Sony)
Is hier al wat uitgekomen? Wat is de reden dat nu opeens de levering onbekend is? Morgen gaat het nu ook niet worden?Gijs van Empel schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:04:
[...]
Ik heb nogmaals vanuit Dynafix bericht gekregen dat echt alle headphones bij PostNL zijn en alles vandaag en anders morgen opgelost zou moeten zijn. Ik snap het als je het lastig vindt om die belofte te geloven ivm de vele veranderingen de afgelopen dagen. Graag check ik persoonlijk wat de status is van jouw headphone. Kan je mij een privebericht sturen met jouw Track & Trace?udo_dance schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:22:
[...]
Is hier al wat uitgekomen? Wat is de reden dat nu opeens de levering onbekend is? Morgen gaat het nu ook niet worden?
Het zou me eigenlijk niks verbazen als ze dit niet eens via het gebruikelijke systeem laten verlopen maar gewoon de karren meteen doorduwen naar het aflevertraject.Gijs van Empel schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:37:
[...]
Ik heb nogmaals vanuit Dynafix bericht gekregen dat echt alle headphones bij PostNL zijn en alles vandaag en anders morgen opgelost zou moeten zijn. Ik snap het als je het lastig vindt om die belofte te geloven ivm de vele veranderingen de afgelopen dagen. Graag check ik persoonlijk wat de status is van jouw headphone. Kan je mij een privebericht sturen met jouw Track & Trace?
Betekent dit ook dat als je nog geen T&T hebt ontvangen deze(de T&T) vandaag of morgen komt?Gijs van Empel schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:37:
[...]
Ik heb nogmaals vanuit Dynafix bericht gekregen dat echt alle headphones bij PostNL zijn en alles vandaag en anders morgen opgelost zou moeten zijn. Ik snap het als je het lastig vindt om die belofte te geloven ivm de vele veranderingen de afgelopen dagen. Graag check ik persoonlijk wat de status is van jouw headphone. Kan je mij een privebericht sturen met jouw Track & Trace?
Nee,vorror schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:03:
[...]
Betekent dit ook dat als je nog geen T&T hebt ontvangen deze vandaag of morgen komt?
Als je geen bevestiging hebt ontvangen dat de headset verzonden is, zou ik er maar niet vanuit gaan.
Ik doelde op de T&T, niet op de headsetIenni1983 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:05:
[...]
Nee,
Als je geen bevestiging hebt ontvangen dat de headset verzonden is, zou ik er maar niet vanuit gaan.
nvm zie nu pas waar je op doelt.
Maar ik denk niet dat de T&T door dynafix aangemaakt worden.
Ik heb 8 dagen na bevestiging van meedoen aan de actie de mail gekregen met T&T.
Misschien dat het verschilt maar dan kan je ongeveer een richtlijn hebben.
[ Voor 109% gewijzigd door Ienni1983 op 03-05-2018 16:14 ]
Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces
Bezorgtijd (verwacht)
Bezorgmoment nog niet bekend
Zodra het pakket is ontvangen door PostNL, ziet u de definitieve bezorgtijd
Wacht al een week..
Bezorgtijd (verwacht)
Bezorgmoment nog niet bekend
Zodra het pakket is ontvangen door PostNL, ziet u de definitieve bezorgtijd
Wacht al een week..
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Nog geen T&T email gehad maar mijn headset wordt nu verwacht (zit nog niet in sorteer proces) als ik mijn PostNL App mag geloven.
Morgen tussen 1300-1430 is verwachte bezorgdatum, maar die ga ik wijzigen naar een avond bezorging. Ben benieuwd!!
Morgen tussen 1300-1430 is verwachte bezorgdatum, maar die ga ik wijzigen naar een avond bezorging. Ben benieuwd!!
Oeh... De zending is nu bij postnl, dat hebben we nog niet eerder gezien. Goede hoop!
Deze hebben we inderdaad niet eerder gezien.
Hier hetzelfde, ben benieuwd!Ienni1983 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:41:
[afbeelding]
Deze hebben we inderdaad niet eerder gezien.
Hoe kun je dat zien als je nog geen t&t code hebt?Kraziey schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:35:
Nog geen T&T email gehad maar mijn headset wordt nu verwacht (zit nog niet in sorteer proces) als ik mijn PostNL App mag geloven.
PostNL app laat (meestal) alle leveringen naar jouw naam/adres zien. (zelfs van brieven, sinds kort)
Yup!User321 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:15:
PostNL app laat (meestal) alle leveringen naar jouw naam/adres zien. (zelfs van brieven, sinds kort)

Bij mij is de status gewijzigd (van elke dag opschuiven naar bezorgmoment onbekend gister, naar bezorgmoment vandaag)
Bezorger is onderweg
Bezorger is onderweg
Ondertussen zit ik nog op de t&t te wachten.
Je bent niet alleenHTCHolland schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:23:

Hier zojuist bezorgdzerocool82 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:30:
[...]
Hier hetzelfde, 'Bezorgmoment nog niet bekend. Zodra het pakket is ontvangen door PostNL, ziet u de definitieve bezorgtijd' ...
Al toevallig de headset gehad? Ik krijg zojuist pas de T&T binnen terwijl ik deze ochtend al het aflevermoment wist.HTCHolland schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:23:
Zo niet, dan geen paniek. Moet denk ik echt goedkomen. En anders Gijs van Empel even aanschieten