Sefaex schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:18:
[...]
Wel vreemd dat onze bestellingen nog in de presale staan. Terwijl genoeg mensen in dit topic al een afspraak hebben kunnen maken. Maar goed, wellicht krijgen we vandaag een SMSje of mail.
Even afwachten.
Ik heb net even met de Tele2 Livechat gepoogd meer informatie te krijgen, maar het is er zelfs op achteruit gegaan

Even een samenvatting van mijn ervaringen met de Tele2 Helpdesk tot nu toe:
- Vrijdag 06-04 gebeld, omdat ik het toestel nog in presale zag staan nadat hij eigenlijk released zou moeten zijn. Aangegeven aan de HD-medewerker dat ik zag dat het toestel op voorraad stond, van de Levertijden pagina verdwenen was en ie bij mij nog in Presale stond. De medewerker gaf aan dat ze druk bezig waren met uitleveren, en dat ik waarschijnlijk in de loop van de dag een mailtje zou krijgen om een afspraak in te plannen. Die mail kwam natuurlijk niet.
- Zaterdag 07-04 opnieuw gebeld, een andere HD-medewerker gesproken. Het verhaal van de dag ervoor aan hem uitgelegd, en hij zou een aantekening in mijn order maken om dit door een backoffice team uit te laten zoeken. Zij zouden de order handmatig van presale naar uitlevering kunnen pushen. Ik zou binnen 4 werkdagen meer moeten horen.
- Dinsdag 10-04 nog niets gehoord. Met weinig vertrouwen in de uitspraak van de medewerker zaterdag (en de overtuiging dat 4 werkdagen flink aan de lange kant is) even een livechat gestart via de website. Daar een andere medewerkster gesproken, die blijkbaar bij dat backoffice team werkt. Zij gaf aan dat het verhaal van de collega van zaterdag niet klopt en dat het backoffice team niet meer kan zien of doen. Ze geeft aan dat het toestel niet beschikbaar is op het moment en dat ik de Levertijden-pagina in de gaten moet houden, daar zou meer informatie moeten staan over de levertijd.
Op mijn reactie dat de telefoon sinds 06-04 niet meer op die pagina staat, en het toestel op de website als "voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis" staat, kon ze geen verder antwoord geven dan "houd de levertijden-pagina in de gaten". Ze zou de opdracht geven om deze bij te laten werken in de loop van de dag.
Heb jij al wat gehoord over je order, @
Sefaex? En wanneer heb jij 'm besteld?