Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrpmm
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:17
Resurrect1 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:59:
[...]

Wellicht kan iemand die NIET bij mobiel.nl besteld heeft reageren om zo te bezien of dit standaard is of niet?
De groene via Coolblue en ook gewoon een open doos zonder verzegeling.

Overigens niet tevreden met Coolblue. Het doosje van Sony is beschadigd en zat gewoon los in een Coolbluedoos zonder beschermingsmateriaal.

De telefoon zelf is ok en is echt een topding inderdaad.

[ Voor 23% gewijzigd door chrpmm op 06-04-2018 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Mijn zwarte van Coolblue was ook niet gesealed. Verder wel echt een top ding zeg!

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:10
Tele2 levert een dual sim. Althans volgens de bestelbon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Incognitum schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 23:43:
Tele2 levert een dual sim. Althans volgens de bestelbon.
Tele2 is veelal een uitzondering op de regel ja :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:03
Dual sim zou eventueel wel handig zijn, benieuwd welke versie ik krijg. Kreeg zojuist een update.

Goed nieuws! Morgen komen we je bestelling bij je bezorgen en we kunnen de bezorgtijd al iets aanscherpen.
Afleverdatum: 07-04-2018
Aflevertijd: 12:08 en 13:15 uur

Ik werk in de logistiek dus vind het wel knap dat ze dergelijke tijdsplanningen afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houd er maar rekening mee dat het pakket 1 uur of 2 uren te vroeg bezorgd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:04
Ik heb op 4 april een bestelling bij Tele2 geplaatst. En op 5 april bij mobiel.nl. Telefoon van mobiel.nl is geleverd. Die van tele2 staat op "toestel in presale".

Zijn er mensen die op 4 april hebben besteld en wel een afspraak hebben kunnen maken ? Wou in eerste instantie de Tele2 order annuleren. Maar mijn broer wil de telefoon overnemen. Headphone hoeft hij niet. Dus prima geregeld. 2 gratis headphones voor moi. O-)

Nu maar hopen dat tele2 een beetje snel levert. En dat Sony niet moeilijk gaat doen, omdat ik 2 headphones aanvraag met dezelfde naam/adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:16
Hier is zojuist het pakketje van Tele2 bezorgd, mooie telefoon :P
Maar ook eveneens geen seal over het doosje. En toch bijzonder dat Sony een headset met 3,5mm aansluiting meegeeft met een telefoon die deze aansluiting niet heeft |:( scheelt dat er een verloop stukje is, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:50

Sorbo

Uw hulp in huis!

Hier net weer even met Tele2 gebeld. Ik heb de telefoon op de valreep (4 april) nog gepreordered, maar van uitleveren is nog geen sprake.

Gisterochtend voor de lunch gebeld, met de opmerking dat ik zag dat Mijn Tele2 nog steeds aangeeft: "Je hebt je opgegeven voor een presale-toestel. Deze wordt, afhankelijk van de actie, verzonden zodra deze op voorraad is." De (erg behulpzame) klantenservicemedewerker gaf aan dat ze druk bezig waren met het uitleveren van alle preorders en dat ik in de loop van de dag een mailtje zou kunnen verwachten vanuit OPD. Als ik die niet zou krijgen, moest ik maar heel even weer contact opnemen, dan zou een andere afdeling binnen Tele2 kunnen kijken wat er met mijn order aan de hand is.

Daarnet dus weer gebeld, iemand anders aan de telefoon gehad en hem hetzelfde verhaal uitgelegd, plus de opmerking van zijn collega van de dag ervoor. Hij heeft geprobeerd het een en ander na te kijken, maar ziet ook geen reden waarom mijn order niet uitgeleverd wordt. Hij heeft mijn order doorgezet naar het backoffice team waar zijn collega het al over had, dat uit kan zoeken wat er gebeurd is, en die nemen binnen 4 werkdagen contact met me op :+

Ik ben ondertussen als de dood dat er iets gebeurt met de factuurdatum, want Sony heeft natuurlijk geen boodschap aan de problemen die Tele2 heeft met het uitleveren van de order. Geen hele positieve ervaring so far dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 20:23
Net mijn pakketje van de koerier mogen ontvangen. Besteld bij tele2. Ik heb wel de dualsim versie gekregen. Doos van tele2 was niet geseald. Er zat wel een verzegeling om de verpakking van de telefoon. Eerste indruk is erg positief, al snap ik net als MrHiddeV ook niet dat er wel een koptelefoon met 3,5mm aansluiting inzit.
Telefoon voelt wel wat zwaarder aan als mijn z5c. Maar ik ben benieuwd.

Het hele bestelproces bij Tele2 is erg top gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Sorbo schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:08:
Hier net weer even met Tele2 gebeld. Ik heb de telefoon op de valreep (4 april) nog gepreordered, maar van uitleveren is nog geen sprake.

Gisterochtend voor de lunch gebeld, met de opmerking dat ik zag dat Mijn Tele2 nog steeds aangeeft: "Je hebt je opgegeven voor een presale-toestel. Deze wordt, afhankelijk van de actie, verzonden zodra deze op voorraad is." De (erg behulpzame) klantenservicemedewerker gaf aan dat ze druk bezig waren met het uitleveren van alle preorders en dat ik in de loop van de dag een mailtje zou kunnen verwachten vanuit OPD. Als ik die niet zou krijgen, moest ik maar heel even weer contact opnemen, dan zou een andere afdeling binnen Tele2 kunnen kijken wat er met mijn order aan de hand is.

Daarnet dus weer gebeld, iemand anders aan de telefoon gehad en hem hetzelfde verhaal uitgelegd, plus de opmerking van zijn collega van de dag ervoor. Hij heeft geprobeerd het een en ander na te kijken, maar ziet ook geen reden waarom mijn order niet uitgeleverd wordt. Hij heeft mijn order doorgezet naar het backoffice team waar zijn collega het al over had, dat uit kan zoeken wat er gebeurd is, en die nemen binnen 4 werkdagen contact met me op :+

Ik ben ondertussen als de dood dat er iets gebeurt met de factuurdatum, want Sony heeft natuurlijk geen boodschap aan de problemen die Tele2 heeft met het uitleveren van de order. Geen hele positieve ervaring so far dus :'(
Als het goed is hoort er ook een "orderdatum" op de factuur te staan (op de mobiel.nl factuur staat dat er wel). In jouw geval zou dat 04-04-2018 moeten. En dat is de datum waar Sony naar kijkt. Sony kijkt niet naar de factuurdatum.

Wel vreemd dat onze bestellingen nog in de presale staan. Terwijl genoeg mensen in dit topic al een afspraak hebben kunnen maken. Maar goed, wellicht krijgen we vandaag een SMSje of mail.

Even afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
MrHiddeV schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:00:
Hier is zojuist het pakketje van Tele2 bezorgd, mooie telefoon :P
Maar ook eveneens geen seal over het doosje. En toch bijzonder dat Sony een headset met 3,5mm aansluiting meegeeft met een telefoon die deze aansluiting niet heeft |:( scheelt dat er een verloop stukje is, maar toch.
Contact met Sony gehad over die seal:
Sony levert geen ongesealde dozen aan de winkels in ieder geval.
Ik kan u daarom alleen aanraden om contact op te nemen met de winkel
en nadat ik aangaf dat bij mobiel.nl de hele batch onverzegeld was:
Dat kan niet vanuit Sony, echt niet.
Dan moet de winkel contact op gaan nemem met hun distribiteurs.
en:
Tja , u heeft met de winkel een koop overeenkomt afgesloten, en ze zjn verplicht u voor uw geld een deugdelijk product te leveren.
Dat is de consumenten wetgeving.
U mag eisen dat u een gesealde verpakking krjigt.
Dat zou ik tegen ze zeggen als ik u was hoor.
Ik denk dat het aan TELE2 ligt eerlijk gezegd. Ik weet niet wat zij er verder nog mee doen, maar volgens mij zit het hem daar.
Blijf het raar vinden (ook lekker voor je privacy, heeft de AIVD nog even lekker wat malware geïnstalleerd 8)7 hoezo para...)

Ik heb overigens de dual-sim versie (staat ook op de doos).

edit: Mobiel.nl weet het ook niet, behalve dat de telefoon sowieso nieuw is omdat ie sinds gister pas beschikbaar is. Ze gaat het uitzoeken en mij vd week laten weten of ze iets heeft uitgevonden.
Ik mag hem terugsturen (binnen 2 weken) en dan zou ze een notitie maken dat ik een verzegelde versie wil (geen idee wanneer). De orderdatum blijft staan dus die headset kan je gewoon alsnog aanvragen. Al moeten ze dan wel voor 24 april verzegelde toestellen krijgen, wat ik betwijfel. Wordt vervolgd....

[ Voor 15% gewijzigd door jahallow op 07-04-2018 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruloor
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07-04-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 22:42:
[...]

Probleem is de groene versie , wel op voorraad maar niet als je hem met T-mobile wilt hebben. Wat blijkt de toestellen van T-mobile komen niet uit hun eigen voorraad. Wat ik persoonlijk misleidend vind is dat het een single sim model betreft bij T-mobile, Het toestel op hun website is dual sim. Dit staat ook duidelijk bij de technische specificatie, mobiel.nl maakt zich dus schuldig aan misleiding op hun website. Heb hun om opheldering gevraagd maar ze bieden alleen de optie tot annuleren aan. Tot dusver niet onder de indruk van mobiel.nl :/
Grmbl. Dit heb ik dus ook.. ik wilde dus wel perse de dual sim.. ben jij inmiddels verder gekomen qua oplossing? En zouden er stappen genomen kunnen worden ivm misleiding en false advertising?

Bestaat er trouwens nog kans op toevoegingen van de provider op de telefoon, dat branded verhaal (sorry ben niet zo thuis in alle juiste termen :) )?

So far loopt mijn hele bestelling niet lekker via mobiel.nl en mn tmobile abo is ook nog niet goedgekeurd. Pas eind week 15 kan k de foon verwachten. Vast in een ongesealde doos.
Zwaar teleurgesteld nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDvah
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-09 13:27
Heb donderdag 2x geprobeerd te bestellen via de Tele2 website maar kreeg steeds die foutmelding. Toen maar telefonisch gedaan, alles prima geregeld. Tot vandaag nog steeds niets gehoord. Bel ik net de klantenservice krijg ik te horen dat de order geannuleerd is maar er staat niet bij door wie of waarom :*) . Voor de mensen die ook op 5 april nog besteld hebben bij Tele2 ik zou even bellen en checken of jullie bestellingen niet ook 'zonder reden' geannuleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:41
En nu DDvah? Heb je alsnog een bestelling geplaatst gekregen met een datum van 5 april? Of hadden ze als enige optie om opnieuw te bestellen?

Bij mijn telefoon was overigens het zakje waar de telefoon zelf in zit ook niet gesealed, weet niet of dat bij andere mensen ook het geval is.

[ Voor 34% gewijzigd door Whoohoo op 07-04-2018 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDvah
  • Laatst online: 08-09 13:27
Whoohoo schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 12:03:
En nu DDvah? Heb je alsnog een bestelling geplaatst gekregen met een datum van 5 april? Of hadden ze als enige optie om opnieuw te bestellen?
De enige optie was om hem opnieuw te bestellen waarbij er dus geen actie meer geldt. Dus heb ik hen verzocht om die optie in hun spreekwoordelijke reet te douwen. Dan koop ik wel een koptel van iemand die er vanaf wil hier ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
Dat is jammer om te horen, niet zo netjes afgehandeld dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resurrect1
  • Laatst online: 12-09 04:07
jahallow schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:38:
[...]

Contact met Sony gehad over die seal:

[...]

en nadat ik aangaf dat bij mobiel.nl de hele batch onverzegeld was:

[...]

en:

[...]

Ik denk dat het aan TELE2 ligt eerlijk gezegd. Ik weet niet wat zij er verder nog mee doen, maar volgens mij zit het hem daar.
Blijf het raar vinden (ook lekker voor je privacy, heeft de AIVD nog even lekker wat malware geïnstalleerd 8)7 hoezo para...)

Ik heb overigens de dual-sim versie (staat ook op de doos).

edit: Mobiel.nl weet het ook niet, behalve dat de telefoon sowieso nieuw is omdat ie sinds gister pas beschikbaar is. Ze gaat het uitzoeken en mij vd week laten weten of ze iets heeft uitgevonden.
Ik mag hem terugsturen (binnen 2 weken) en dan zou ze een notitie maken dat ik een verzegelde versie wil (geen idee wanneer). De orderdatum blijft staan dus die headset kan je gewoon alsnog aanvragen. Al moeten ze dan wel voor 24 april verzegelde toestellen krijgen, wat ik betwijfel. Wordt vervolgd....
Houd ons op de hoogte idd. Ik ben benieuwd...

Ik heb overigens niet het idee dat er met de dozen geknoeid is. De stickers e.d. zaten er nog zo strak om dat het onmogelijk moet zijn geweest om überhaupt iets met het touchscreen te doen. ;-) (Ik heb welliswaar een dual sim XZ2 gekregen... geen idee waarom dual sim... nooit om gevraagd, maar doet het met 1 sim vast ook prima.) Ik ben puur op jullie reacties afgegaan en aangezien het bij praktisch iedereen niet gesealed was... tja... doe iets massaal en het is normaal hè? }:O

Wat mij opviel is dat deze in het Duits opstartte bij de eerste installatie, maar al vrij snel naar NL oversprong. Verder is het lang geleden dat ik een toestel heb gehad dat zo 'degelijk' aanvoelt en dat icm met een zeer snelle respons van het toestel zelf. Erg fijn!

Terugkomend op het eerdere onderwerp... Ik heb ondertussen de doos al verknipt voor de headset en tja... dual sim.. wellicht iets voor in de toekomst. Ik ga er van uit dat deze telefoons ook gewoon geüpdatet worden. ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Resurrect1 op 07-04-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:03
Zo'n 2 uur geleden ook mijn telefoon ontvangen, netjes in het voorheen geselecteerde tijdvak.
De camera is echt 10x beter dan mijn Xiaomi Redmi 4 Prime, maar deze telefoon is dan ook 4x zo duur...

Over het formaat erg te spreken, heerlijk klein. Hij is nu aan het laden en alle apps aan het updaten. Voorheen even kort mee gespeeld maar mijn batterij percentage ging van 63% naar 58%... dat is even schrikkend tov mijn RM4P met zijn SD625 en 4100mAh... We gaan het allemaal meemaken.

EDIT: Oja, heb de Dual SIM versie gekregen en mijn doos was niet sealed, telefoon zat wel verpakt. Volgens mij is het een Duits model, standaard taal stond op Duits en zag ook een Duitse handleiding. Nja, ist auch egal weil ich ein bisschen Deutsch lesen kann 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Card Nox op 07-04-2018 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ik heb ook een dual-sim. Maar 2 simkaarten + SD kaart kan blijkbaar niet.

Het is 1 simkaart + SD kaart of 2 simkaarten en geen SD kaart. Das dan wel weer jammer.
Zelfs bij mijn oude Samsung J3 kan je 2 simkaarten + SD kaart tegelijk gebruiken.

Mijn mobiel.nl exemplaar was ook niet gesealed.

Vind het alleen raar dat er al foto's op stonden. Maar volgens mij was dat bij mijn oude compact ook zo. Zit er standaard op toch ?

Daarnaast was de standaard taal in het Duits. Voor de rest zie je gewoon aan alles dat het een nieuwe telefoon is. Dus ik ga me er niet zo druk om maken.

Moet je straks weken op je telefoon wachten. Nahh, hou deze wel lekker.

Voor de rest erg blij met deze telefoon. Heerlijk compact, maar toch zo krachtig ! :9

[ Voor 12% gewijzigd door Sefaex op 07-04-2018 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Nou ik heb hem ook binnen, maar nu wil ik dus de headset gaan aanvragen. Alleen zie ik dat ze vragen om een orderdatum (bij de algemene voorwaarden hebben ze het over een aanschafbewijs, die kan ik ook nergens vinden). Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Heb hem besteld bij tele2 trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door HTCHolland op 07-04-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
HTCHolland schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 15:04:
Nou ik heb hem ook binnen, maar nu wil ik dus de headset gaan aanvragen. Alleen zie ik dat ze vragen om een orderdatum (bij de algemene voorwaarden hebben ze het over een aanschafbewijs, die kan ik ook nergens vinden). Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Heb hem besteld bij tele2 trouwens.
Bij mobiel.nl staat het op de factuur.
Moet je even in je mail kijken. Factuur van mobiel.nl krijg je alleen via de mail. Geen idee hoe het bij tele2 zelf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
HTCHolland schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 15:04:
Ik heb precies hetzelfde, ik kan ook nergens een datum vinden.
Heb een printscreen van het mailtje van Tele2 gemaakt en dat als bijlage toegevoegd. Op de Sony website staat wel dat mochten de foto's niet voldoen dat je dan nog één kans krijgt om de juiste gegevens aan te leveren, ze geven dan ook specifiek aan wat ze nog van je verlangen.

Op de chat met Tele2 werd ik helaas niet veel wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Nee, de datum van aanschaf staat ook echt helemaal nergens. En dat mailtje waar jij het over hebt, daar staat ook geen IMEI nummer op toch? Alleen de EAN code zie ik staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBrakes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:13
Geld de actie voor de Sony WH-1000MX2 ook als je de telefoon bij een verlenging van je abonnement hebt gekregen bij 1 van de providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
HTCHolland schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 15:23:
Nee, de datum van aanschaf staat ook echt helemaal nergens. En dat mailtje waar jij het over hebt, daar staat ook geen IMEI nummer op toch? Alleen de EAN code zie ik staan.
IMEI op je telefoon vind je door *#06# in te toetsen
Staat trouwens ook op de verpakking net boven je EAN code.

* verkeerd gelezen....maar imei was toen nog niet beschikbaar, wat opzich logisch is met een pre-sale telefoon.

[ Voor 12% gewijzigd door Kruitdamp op 07-04-2018 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Hoe lang duurt het trouwens voordat je de headphone krijgt ? Zijn er mensen hier die mee hebben gedaan met de vorige actie. Bij de XZ1 preorder kreeg je geloof ik de MDR-1000x headphone gratis.

Eerst las ik dat je binnen 24 uur een bevestiging kreeg en dat de headset daarna, zsm (maar uiterlijk binnen 4 weken) zou worden verstuurd. Nu lees ik dat je binnen 4 weken een bevestiging krijgt en dat je vervolgens nog max 4 weken kan wachten.

Voor mij geen groot probleem. Aangezien ik de headphone toch zelf ga houden. Maar ben wel benieuwd hoe snel Sony bij de vorige actie was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.chahid
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-11-2023
De bestelling ook via tele2 geplaatst, vandaag is het toestel 'niet-geseald' geleverd. Dat vind ik in principe niet erg maar het feit dat de orderdatum nergens is opgenomen is wel een probleem, deze hoort in de factuur te staan en wordt door Sony als voorwaarde gesteld om in aanmerkingen te komen voor de headset.

ik heb met tele2 hierover gebeld maar ze waren niet bereid om nieuw factuur te sturen met de orderdatum erin. Bij mobiel.nl is t blijkbaar beter geregeld, de orderdatum staat wel opgenomen in de factuur.

Misschien is 't een idee als iedereen tele2 hierover gaat bellen/klagen en hopelijk gaan ze van mening veranderen en nieuwe facturen naar iedereen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
m.chahid schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 17:10:
De bestelling ook via tele2 geplaatst, vandaag is het toestel 'niet-geseald' geleverd. Dat vind ik in principe niet erg maar het feit dat de orderdatum nergens is opgenomen is wel een probleem, deze hoort in de factuur te staan en wordt door Sony als voorwaarde gesteld om in aanmerkingen te komen voor de headset.

ik heb met tele2 hierover gebeld maar ze waren niet bereid om nieuw factuur te sturen met de orderdatum erin. Bij mobiel.nl is t blijkbaar beter geregeld, de orderdatum staat wel opgenomen in de factuur.

Misschien is 't een idee als iedereen tele2 hierover gaat bellen/klagen en hopelijk gaan ze van mening veranderen en nieuwe facturen naar iedereen sturen.
Ik heb ook al gebeld maar inderdaad dezelfde reactie. De info waar Sony om vraagt gaat dus lastig worden. Kan wel hier en daar screenshots van nemen en die opsturen natuurlijk. Maar of Sony daar vrolijk van wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
HTCHolland schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:28:
[...]

Ik heb ook al gebeld maar inderdaad dezelfde reactie. De info waar Sony om vraagt gaat dus lastig worden. Kan wel hier en daar screenshots van nemen en die opsturen natuurlijk. Maar of Sony daar vrolijk van wordt?
Gewoon een screenshot van de "welkom bij tele2" mail maken en die samen met de factuur mailen naar naar Sony. Geen idee of ze moeilijk gaan doen. Maar dit is eigenlijk je enige optie. Best vaag dat Tele2 niet wil meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.chahid
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-11-2023
blijkbaar is dit niet de eerste keer dat tele2 dit soort problemen veroozaakt als t om pre-order acties gaat. De onderstaande linkt bevat nuttige tips van mensen die eerder tegen orderdatum issue's zijn opgelopen (screenshot maken van mijntele2 schermen lijkt inderdaad de beste manier):

https://forum.tele2.nl/mo...ewezen-door-samsung-53413

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruloor schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:53:

Grmbl. Dit heb ik dus ook.. ik wilde dus wel perse de dual sim.. ben jij inmiddels verder gekomen qua oplossing? En zouden er stappen genomen kunnen worden ivm misleiding en false advertising?

Bestaat er trouwens nog kans op toevoegingen van de provider op de telefoon, dat branded verhaal (sorry ben niet zo thuis in alle juiste termen :) )?

So far loopt mijn hele bestelling niet lekker via mobiel.nl en mn tmobile abo is ook nog niet goedgekeurd. Pas eind week 15 kan k de foon verwachten. Vast in een ongesealde doos.
Zwaar teleurgesteld nu :(
Uit de reactie van mobiel.nl blijkt dat zij hun fout niet gaan corrigeren, enige optie die zij aangeven is annuleren. De verantwoordelijkheid schuiven zij gewoon door naar T-mobile. Ze vinden het vervelend maar zeggen niets te kunnen doen. Toen ik vroeg of ze ook een los toestel konden leveren plus een los sim only abonnement gaf men aan dat dit meer zou kosten. Kennelijk werkt de korting die men op toestellen van T-mobile krijgt via toestellen die door T-mobile zijn aangeleverd. Mogelijk dat er inderdaad T-mobile software op staat.

Over dit verhaal staat helemaal niets op hun website en er dus sprake van misleiding. Helaas zal er er wel een disclaimer zijn die hun hiervan vrijwaart. Enige optie die ik nog zie is om dit op te nemen in de shopreview het is tenslotte relevante informatie voor kopers. Bij mobiel.nl lost men problemen als gevolg van foutieve informatie op hun site niet altijd voor u op.

Dat de levertijd oploopt als gevolg van te weinig voorraad is een logistiek probleem kan gebeuren bij introductie maar door hun doorverkoop van T-mobile toestellen kunnen zij andere klanten wel leveren. Het is goed mogelijk dat deze werkwijze voornamelijk wordt veroorzaakt door de manier waarop T-mobile wil werken maar klantvriendelijk is het niet.

Een wel of niet gesealde doos maakt mij niet uit, het is maar een stickertje. Producten zijn ongebruikt en worden gewaarborgd d.m.v. garantie.

Voor de mensen die geen factuurdatum op de factuur hebben, het is 1 van de factuureisen van de belastingdienst dat een factuur een datum bevat, zou het dus gewoon opeisen bij te uitgever.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2018 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruloor
Verwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 19:55:
[...]

Uit de reactie van mobiel.nl blijkt dat zij hun fout niet gaan corrigeren, enige optie die zij aangeven is annuleren. De verantwoordelijkheid schuiven zij gewoon door naar T-mobile. Ze vinden het vervelend maar zeggen niets te kunnen doen. Toen ik vroeg of ze ook een los toestel konden leveren plus een los sim only abonnement gaf men aan dat dit meer zou kosten. Kennelijk werkt de korting die men op toestellen van T-mobile krijgt via toestellen die door T-mobile zijn aangeleverd. Mogelijk dat er inderdaad T-mobile software op staat.

Over dit verhaal staat helemaal niets op hun website en er dus sprake van misleiding. Helaas zal er er wel een disclaimer zijn die hun hiervan vrijwaart. Enige optie die ik nog zie is om dit op te nemen in de shopreview het is tenslotte relevante informatie voor kopers. Bij mobiel.nl lost men problemen als gevolg van foutieve informatie op hun site niet altijd voor u op.

Dat de levertijd oploopt als gevolg van te weinig voorraad is een logistiek probleem kan gebeuren bij introductie maar door hun doorverkoop van T-mobile toestellen kunnen zij andere klanten wel leveren. Het is goed mogelijk dat deze werkwijze voornamelijk wordt veroorzaakt door de manier waarop T-mobile wil werken maar klantvriendelijk is het niet.

Een wel of niet gesealde doos maakt mij niet uit, het is maar een stickertje. Producten zijn ongebruikt en worden gewaarborgd d.m.v. garantie.

Voor de mensen die geen factuurdatum op de factuur hebben, het is 1 van de factuureisen van de belastingdienst dat een factuur een datum bevat, zou het dus gewoon opeisen bij te uitgever.
Oh balen zeg! Ik heb vanmiddag gebeld en gevraagd of ik nog naar Telfort kon (zit ik nu bij, geen probleem mee maar iedereen was zo lyrisch over tmobile). En dat kon. Mijn abonnement is omgezet, de vriendenkorting, preorder headphones blijven geldig. Abo is goedgekeurd en toestel meteen verzonden dus krijg nu een dual sim met andere provider. Track en trace heb ik al ontvangen.
Voor mij dus wel goed opgelost.
Ik heb overigens 60 euri bij moeten betalen aangezien telfort wat duurder is. Zodra ik hem heb even een sim adaptertje scoren en dan kan ik beide sims en sd kaartje lezen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kruloor schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:35:

Oh balen zeg! Ik heb vanmiddag gebeld en gevraagd of ik nog naar Telfort kon (zit ik nu bij, geen probleem mee maar iedereen was zo lyrisch over tmobile). En dat kon. Mijn abonnement is omgezet, de vriendenkorting, preorder headphones blijven geldig. Abo is goedgekeurd en toestel meteen verzonden dus krijg nu een dual sim met andere provider. Track en trace heb ik al ontvangen.
Ik heb overigens 60 euri bij moeten betalen aangezien telfort wat duurder is. Zodra ik hem heb even een sim adaptertje scoren en dan kan ik beide sims en sd kaartje lezen :)
Ik wil per se op het netwerk van T-mobile dus heb voor de rest geen keuze meer. Ik ga gewoon even wachten op de levering. Enige coulance vanuit mobiel.nl was aardig geweest. Ik hoop wel dat ze de informatie op hun website aanpassen want door het verstrekken van tegenstrijdige informatie zijn zij zelf verantwoordelijk voor negatieve gevoel dat zij bij klanten kunnen opwekken. Ze reageren wel snel op email dus dat is wel weer een pluspunt. Veel plezier met je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47
Verwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 19:55:
[...]

ik kan beide kanten wel snappen. mobiel.nl werkt op basis van provisie en is eigenlijk gewoon een dozenschuiver. zij zijn helaas afhankelijk van de provider voor deze toestellen (iig voor de xz2 toestellen). Het is sowieso vreemd dat mobiel.nl/t-mobile niet aangeeft dat de toestellen single sim zijn. misschien kan sony ons hierbij meer helpen? ook met het hele tele2 gebeuren met de datum, tele2 is een officiele partner van sony voor deze actie, dus mag je verwachten dat je dan ook gewoon je headset kan claimen zonder problemen. Als je dat niet kan, dan zou sony dus een reputatie probleem kunnen krijgen omdat sony je iets belooft wat je niet kan krijgen bij de bedrijven waar zij zeggen dat het kan.
[...]

wat voor adapter is dat? wat ik tot nu heb gezien is dat je de sim van zijn gouden laagje eraf moet halen en op de sd moet plakken. als er een algemenen adapter is, maakt dat het veel makkelijker.

edit: ik zit zelf bij tele2 en heb een dual sim, maar hoogstwaarschijnljik ga ik geen dual sim gebruiken vanwege memorycard. ik wil gewoon alle media op een sd kaartje hebben, mijn ervaring met kabel is dat dat toch trager is dan een sd kaart lezer.

[ Voor 3% gewijzigd door Dxue op 07-04-2018 21:20 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruloor
Dxue schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 21:18:

wat voor adapter is dat? wat ik tot nu heb gezien is dat je de sim van zijn gouden laagje eraf moet halen en op de sd moet plakken. als er een algemenen adapter is, maakt dat het veel makkelijker.

edit: ik zit zelf bij tele2 en heb een dual sim, maar hoogstwaarschijnljik ga ik geen dual sim gebruiken vanwege memorycard. ik wil gewoon alle media op een sd kaartje hebben, mijn ervaring met kabel is dat dat toch trager is dan een sd kaart lezer.
Oeh hier ben ik overvraagd. Ik zag dit: YouTube: How To Use Both 2 SIM With SD CARD with Hybrid SIM Slot Adapter!&#12... en dacht "doen we ff". Niet gezien/onthouden dat je dan je sim zou moeten aanpassen. Dacht gewoon er in stoppen en gaaaan. Nouja dat vogel ik wel uit, anders meer gebruik maken van Stack voor online storage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:10

Sport_Life

Solvitur ambulando

[...]

volgens mij gaat dat niet, heb ergens gelezen dat de 2e simkaart op de plaats van de ds kaart komt.. Is ook meteen de eventuele dual sim overbodig ;).

Overigens is het weer typisch Nederlands om coulance te vragen voor een "verkeerd" toestel, als je dual sim nodig hebt (ten koste van sd), dan moet je de telefoon terugsturen. Maar gaan vragen om (nog meer) korting is imo een beetje jammer. Bedenk even dat dit toestel een marktwaarde heeft van ca 600 euro, minus abonnement en headset blijft daar zo'n 100-200 euro van over wat de meeste mensen hier hebben betaald..

Ik vind het ook een misser van met name T-Mobile, kan me voorstellen dat een retailer niet elke telefoon vooraf kan checken.

[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 07-04-2018 22:16 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruloor
Sport_Life schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:03:
[...]
volgens mij gaat dat niet, heb ergens gelezen dat de 2e simkaart op de plaats van de ds kaart komt.. Is ook meteen de eventuele dual sim overbodig ;). Overigens is het weer typisch Nederlands om coulance te vragen voor een "verkeerd" toestel, als je dual sim nodig hebt (ten koste van sd), dan moet je de telefoon terugsturen. Maar gaan vragen om (nog meer) korting is imo een beetje jammer. Bedenk even dat dit toestel een marktwaarde heeft van ca 600 euro, minus abonnement en headset blijft daar zo'n 100-200 euro van over.
Was dat tegen mij? (Dat kortingsverhaal) Ik heb niet om korting gevraagd, wilde gewoon geen single sim. Ik wil niet met 2 telefoons in mn broek rondlopen. Ik heb gewoon gebeld en gevraagd of mijn provider nog geswitcht kon worden. Zo niet, had ik het toestel gehouden, zolang er geen tmobile meuk op zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:10

Sport_Life

Solvitur ambulando

Kruloor schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:06:
[...]

Was dat tegen mij? Ik heb niet om korting gevraagd, wilde gewoon geen single sim. Ik wil niet met 2 telefoons in mn broek rondlopen. Ik heb gewoon gebeld en gevraagd of mijn provider nog geswitcht kon worden. Zo niet, had ik het toestel gehouden, zolang er geen tmobile meuk op zou zitten.
nee tegen iemand die dacht recht te hebben op coulance :).

Wel leuk dat er een "workaround" is bedacht voor de dual sim icm sd kaart. Lijkt me alleen weinig praktisch!

[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 07-04-2018 22:16 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
Kruloor schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:03:
[...]

Oeh hier ben ik overvraagd. Ik zag dit: YouTube: How To Use Both 2 SIM With SD CARD with Hybrid SIM Slot Adapter!&#12... en dacht "doen we ff". Niet gezien/onthouden dat je dan je sim zou moeten aanpassen. Dacht gewoon er in stoppen en gaaaan. Nouja dat vogel ik wel uit, anders meer gebruik maken van Stack voor online storage :)
met zo'n adapter is het toch niet te doen? dan moet je altijd opletten als je hem uit je zak haalt en erin doet, dat je niet de adapter breekt. ben ik veels te lomp voor. telefoon is een gebruiksvoorwerp. dat gaat snel de zak in en eruit en kan vallen. daarom koop ik geen telefoon dat meer dan 300 euro is normaal gesproken.
hier is een filmpje met een methode dat niet al te makkelijk is, maar als je het goed doet, is het wel de beste manier:

er zijn vast wel betere manieren om het eraf te halen, ff online rondzoeken.

iemand hier trouwens die zich irriteert aan de file explorer? hij gaat altijd terug naar de download map als je iets wilt verplaatsen. het is een filexplorer, waarom opent die altijd in de download map? zwaar irritant.
ook erg irritant is dat je niet alle mappen op de pc in de verkenner ziet, alle lege mappen zijn onzichtbaar. ik kan ook geen bestanden van de z3c direct naar de xz2 kopieren, het moest eerst naar de pc en dan naar de xz2. iemand die een tip heeft voor een goede file explorer die geen root nodig heeft? (heb altijd met root gewerkt en mixplorer was een fijne programma.

ook mijn telefoon heeft zijn oorsprong in duitsland, na de taal te hebben gewijzigd (wel een vooruitgang van 6.0 is dat je engels en nederland als locatie kan kiezen) zie ik nog duitse profielen terug in de dnd (do not disturb) terug. ook zie je lte en lte+ ipv 4g. geen idee of er nog andere plekken zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Dxue op 07-04-2018 23:34 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sport_Life schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 22:03:

Overigens is het weer typisch Nederlands om coulance te vragen voor een "verkeerd" toestel, als je dual sim nodig hebt (ten koste van sd), dan moet je de telefoon terugsturen. Maar gaan vragen om (nog meer) korting is imo een beetje jammer. Bedenk even dat dit toestel een marktwaarde heeft van ca 600 euro, minus abonnement en headset blijft daar zo'n 100-200 euro van over wat de meeste mensen hier hebben betaald..

Ik vind het ook een misser van met name T-Mobile, kan me voorstellen dat een retailer niet elke telefoon vooraf kan checken.
Als je met bepaalde specificaties adverteert en vervolgens wat ander wilt gaan leveren dan is dat misleiding. Als je vervolgens op deze fout wordt geattendeerd en als enige optie annuleren aanbiedt dan ben je als leverancier niet coulant. Coulance houdt in dat je tegen je eigen regels en inzichten alsnog een uitzondering maakt op deze regels omdat je een fout gemaakt hebt en daar niet een ander de dupe van wilt laten zijn.
Ik begrijp heel goed dat er bedrijven zijn die met lage marges werken of voldoende orders hebben en zich niet op deze manier opstellen. Echter ik zal het altijd proberen want vragen staat vrij en niemand anders gaat voor mijn belangen opkomen.

Als retailer zou ik willen weten wat ik ga verkopen want ik ben juridisch aansprakelijk dus dat een retailer niet alles zou kunnen onderzoeken lijkt mij een slechte werkwijze als ondernemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Iemand al wat gehoord van z'n koptelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionamuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-07 15:18
De doos van mijn (zwarte) telefoon was ook niet geseald, en telefoon stond in het begin ook op Duits. Wel dual sim.

Edit: in de winkel maakte de medewerker de doos zelfs open, ogenschijnlijk om te controleren of hij compleet was. Beetje een raar verhaal, aangezien er een sticker op de doos lijkt te horen zitten met de waarschuwing 'don't accept if seal is broken'.

Vrijdagmiddag meteen koptelefoon aangevraagd, nog niks gehoord. Ik meen mij ook te herinneren dat in eerste instantie werd gecommuniceerd dat je de koptelefoon binnen vier weken na aanvraag (als alle gegevens in orde zijn) in huis hebt. Bij het aanvragen stond er binnen vier weken bevestiging, en dan binnen vier weken bezorgd. Ik hoop eigenlijk dat ik hem binnen drie weken in huis heb, want daarna ben ik vier weken op vakantie..

[ Voor 18% gewijzigd door Dionamuh op 09-04-2018 12:59 ]

AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Heb dit al eerder gezegd, maar toestellen zijn soms wel en soms niet gesealed. Vrij normaal bij Sony. Alles wat ik ooit van Sony kreeg toen ik als ambassador werkte, was allemaal unsealed. Dat die medewerker dat doet helpt niet met de argwaan nee.

Ik hoop dat wat vlotter gaat, maar ben bang van niet. Ik vlieg volgende week woensdag naar London, zou wel prettig zijn haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionamuh
Nog even de actievoorwaarden gecheckt, die ik dus al eerder had gelezen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JVEmlue.png
Nou kun je dat ook zo interpreteren dat Sony eerst moet bepalen of de gegevens correct en volledig zijn, maar dit wekt toch een andere indruk.

AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ik ben sowieso de lul.
Op de foto dient zowel het doosje als de losgeknipte IMEI code zichtbaar te zijn
Ik heb alleen een foto gemaakt van de losgeknipte IMEI code. Snap eerlijk gezegd niet waarom het doosje ook op de foto moet staan.

Wanneer je gegevens niet in orde zijn, krijg je eenmalig de kans om dit te verbeteren, tot uiterlijk dinsdag 22 mei 2018. Mijn headphone zal wel wat later binnen komen. Maar goed, ga hem niet verkopen en ik ga binnenkort ook niet op vakantie :P

Dus ik heb wel wat geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03
Sefaex schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:40:
Ik ben sowieso de lul.

[...]

Ik heb alleen een foto gemaakt van de losgeknipte IMEI code. Snap eerlijk gezegd niet waarom het doosje ook op de foto moet staan.

Wanneer je gegevens niet in orde zijn, krijg je eenmalig de kans om dit te verbeteren, tot uiterlijk dinsdag 22 mei 2018. Mijn headphone zal wel wat later binnen komen. Maar goed, ga hem niet verkopen en ik ga binnenkort ook niet op vakantie :P

Dus ik heb wel wat geduld.
Hm, ik heb hetzelfde gedaan. Op de site van Sony staat enkel 'een foto van het uitgeknipte Imei nummer', niets over een doos?

https://campaigns.sonymob...e-xperia-xz2/public/#gref

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
BigF25 schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:03:
[...]

Hm, ik heb hetzelfde gedaan. Op de site van Sony staat enkel 'een foto van het uitgeknipte Imei nummer', niets over een doos?

Dit staat op Pepper
Voorwaarde headset:Een foto (jpg/png) van het uitgeknipte IMEI-nummer van de originele verpakking van de Xperia XZ2 of XZ2 Compact (waarom?)Om deel te nemen aan de Actie, moet het IMEI nummer zichtbaar zijn losgeknipt van de originele verpakking en hier een scherpe foto van insturen. Op de foto dient zowel het doosje als de losgeknipte IMEI code zichtbaar te zijn.Op basis van het IMEI nummer kan Sony Mobile controleren of het toestel ook daadwerkelijk is geactiveerd.
Geen idee waar deze tekst vandaan komt. Maar als het niet op de originele website staat, dan moet het geen probleem zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Heb ook alleen uitgeknipte opgestuurd. Heb weinig geduld altijd met dit soort zaken helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionamuh
Jullie zullen niet de enigen zijn vrees ik.. stond niet overal even duidelijk wat de bedoeling was. Bij de pagina waar je de gegevens moest invullen en foto's uploaden kon je wel op een link naar een voorbeeldfoto klikken van een kapot geknipt doosje. Die heb ik dan ook maar netjes nagemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Sefaex schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:18:
[...]

Wel vreemd dat onze bestellingen nog in de presale staan. Terwijl genoeg mensen in dit topic al een afspraak hebben kunnen maken. Maar goed, wellicht krijgen we vandaag een SMSje of mail.

Even afwachten.
Ik heb net even met de Tele2 Livechat gepoogd meer informatie te krijgen, maar het is er zelfs op achteruit gegaan :'( Even een samenvatting van mijn ervaringen met de Tele2 Helpdesk tot nu toe:

- Vrijdag 06-04 gebeld, omdat ik het toestel nog in presale zag staan nadat hij eigenlijk released zou moeten zijn. Aangegeven aan de HD-medewerker dat ik zag dat het toestel op voorraad stond, van de Levertijden pagina verdwenen was en ie bij mij nog in Presale stond. De medewerker gaf aan dat ze druk bezig waren met uitleveren, en dat ik waarschijnlijk in de loop van de dag een mailtje zou krijgen om een afspraak in te plannen. Die mail kwam natuurlijk niet.

- Zaterdag 07-04 opnieuw gebeld, een andere HD-medewerker gesproken. Het verhaal van de dag ervoor aan hem uitgelegd, en hij zou een aantekening in mijn order maken om dit door een backoffice team uit te laten zoeken. Zij zouden de order handmatig van presale naar uitlevering kunnen pushen. Ik zou binnen 4 werkdagen meer moeten horen.

- Dinsdag 10-04 nog niets gehoord. Met weinig vertrouwen in de uitspraak van de medewerker zaterdag (en de overtuiging dat 4 werkdagen flink aan de lange kant is) even een livechat gestart via de website. Daar een andere medewerkster gesproken, die blijkbaar bij dat backoffice team werkt. Zij gaf aan dat het verhaal van de collega van zaterdag niet klopt en dat het backoffice team niet meer kan zien of doen. Ze geeft aan dat het toestel niet beschikbaar is op het moment en dat ik de Levertijden-pagina in de gaten moet houden, daar zou meer informatie moeten staan over de levertijd.

Op mijn reactie dat de telefoon sinds 06-04 niet meer op die pagina staat, en het toestel op de website als "voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis" staat, kon ze geen verder antwoord geven dan "houd de levertijden-pagina in de gaten". Ze zou de opdracht geven om deze bij te laten werken in de loop van de dag.

Heb jij al wat gehoord over je order, @Sefaex? En wanneer heb jij 'm besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Sorbo schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:31:
[...]

Ik heb net even met de Tele2 Livechat gepoogd meer informatie te krijgen, maar het is er zelfs op achteruit gegaan :'( Even een samenvatting van mijn ervaringen met de Tele2 Helpdesk tot nu toe:

- Vrijdag 06-04 gebeld, omdat ik het toestel nog in presale zag staan nadat hij eigenlijk released zou moeten zijn. Aangegeven aan de HD-medewerker dat ik zag dat het toestel op voorraad stond, van de Levertijden pagina verdwenen was en ie bij mij nog in Presale stond. De medewerker gaf aan dat ze druk bezig waren met uitleveren, en dat ik waarschijnlijk in de loop van de dag een mailtje zou krijgen om een afspraak in te plannen. Die mail kwam natuurlijk niet.

- Zaterdag 07-04 opnieuw gebeld, een andere HD-medewerker gesproken. Het verhaal van de dag ervoor aan hem uitgelegd, en hij zou een aantekening in mijn order maken om dit door een backoffice team uit te laten zoeken. Zij zouden de order handmatig van presale naar uitlevering kunnen pushen. Ik zou binnen 4 werkdagen meer moeten horen.

- Dinsdag 10-04 nog niets gehoord. Met weinig vertrouwen in de uitspraak van de medewerker zaterdag (en de overtuiging dat 4 werkdagen flink aan de lange kant is) even een livechat gestart via de website. Daar een andere medewerkster gesproken, die blijkbaar bij dat backoffice team werkt. Zij gaf aan dat het verhaal van de collega van zaterdag niet klopt en dat het backoffice team niet meer kan zien of doen. Ze geeft aan dat het toestel niet beschikbaar is op het moment en dat ik de Levertijden-pagina in de gaten moet houden, daar zou meer informatie moeten staan over de levertijd.

Op mijn reactie dat de telefoon sinds 06-04 niet meer op die pagina staat, en het toestel op de website als "voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis" staat, kon ze geen verder antwoord geven dan "houd de levertijden-pagina in de gaten". Ze zou de opdracht geven om deze bij te laten werken in de loop van de dag.

Heb jij al wat gehoord over je order, @Sefaex? En wanneer heb jij 'm besteld?
Ik heb op 4 april besteld. Gisteren een mail en sms gekregen dat ik een afspraak kon maken. Ik was vrij laat met bestellen, dus ik denk dat jij vandaag ook wel een mail of sms zal ontvangen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Sefaex schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:53:
[...]

Ik heb op 4 april besteld. Gisteren een mail en sms gekregen dat ik een afspraak kon maken. Ik was vrij laat met bestellen, dus ik denk dat jij vandaag ook wel een mail of sms zal ontvangen. :Y
:D

Ik heb 'm ook 4 april besteld inderdaad, relatief laat op de avond (21:30). Ik houd m'n mail in de gaten, thanks voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-07-2024

Gijs van Sony

Bedrijfsaccount Sony Mobile
BigF25 schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:03:
[...]

Alleen het uitknippen van het IMEI nummer kan absoluut goed zijn, als duidelijk is dat het IMEI nummer daadwerkelijk van het doosje is afgeknipt (lees: als duidelijk is dat het doosje niet meer intact is, zodat de telefoon niet geretourneerd kan worden als de headphone is opgestreken).

Het is daarom het handigst om het voorbeeld zoveel mogelijk te volgen, omdat dat het duidelijkst is. We hebben aangegeven dat we dat tekstueel nog graag toegevoegd zien worden aan de site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Net de verzendbevestiging gekregen van mobiel.nl. Ik heb 27-03 een bestelling geplaatst voor een verlenging bij T-Mobile en de XZ2 Compact Groen. Nog ruim op tijd voor de actie, ik zal nog even een updatetje plaatsen of hij gesealed was en of hij dual/single sim is.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
Sefaex schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:11:
[...]

Dit staat op Pepper

[...]

Geen idee waar deze tekst vandaan komt. Maar als het niet op de originele website staat, dan moet het geen probleem zijn denk ik.
de tekst komt uit het veelgestelde vragen pagina: https://campaigns.sonymob...hanks#anchor-form-section.

voor de mensen die 'moeite' hebben om de doos goed te knippen/snijden, je kan het makkelijker de zijkanten even 'afbreken' en dan de bovenkant even de dunne rand afknippen/scheuren. gaat erg makkelijk en zonder frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ah 'Gijs' van Sony denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Toestel vandaag mogen ontvangen, klein doosje van mobiel.nl voor een verlenging van T-Mobile:

Doos was NIET gesealed. Dus gewoon doosje zonder plastic.
Het toestel stond standaard in het Duits
Het toestel is wel dual-sim

Over het aanvragen van de headset, er staat nu heel duidelijk dat je het moet uitknippen + een foto van het doosje moet maken. Er is zelfs een stap waar bij staat:

[vinkje] Ja, ik heb het IMEI nummer correct uitgeknipt en gemaakt zoals op de volgende foto [link naar foto van knipsel + doosje].

Je kan pas verder nadat je het vinkje heb aangevinkt.. Uiteraard heb ik de voorbeeld foto niet bewaard maar ik heb mijn foto bijna identiek gedaan:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ycMLIm2.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Wiebbe op 11-04-2018 17:03 . Reden: tik foutje: niet aanvragen toestel maar aanvragen headset ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruloor
Wiebbe schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:41:
Toestel vandaag mogen ontvangen, klein doosje van mobiel.nl voor een verlenging van T-Mobile:

Over het aanvragen van het toestel, er staat nu heel duidelijk dat je het moet uitknippen + een foto van het doosje moet maken. Er is zelfs een stap waar bij staat:

[vinkje] Ja, ik heb het IMEI nummer correct uitgeknipt en gemaakt zoals op de volgende foto [link naar foto van knipsel + doosje].

Je kan pas verder nadat je het vinkje heb aangevinkt.. Uiteraard heb ik de voorbeeld foto niet bewaard maar ik heb mijn foto bijna identiek gedaan:
[afbeelding]
Oh heb ik daarvoor mn abonnement omgezet van tmobile naar telfort. Handig dat ze dan op de site single sim schreven.. maar tof voor jou! Benieuwd of ze dat bij iedereen doen met tmobile preorder (en of dat al het plan was of vanwege lange leveringstijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

Wiebbe schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:41:

Over het aanvragen van de headset, er staat nu heel duidelijk dat je het moet uitknippen + een foto van het doosje moet maken. Er is zelfs een stap waar bij staat:

[afbeelding]
Het dikgedrukte hebben we laten toevoegen ter verduidelijking op basis van de feedback alhier :). Het vinkje moest je al aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wonderbaarlijk vandaag mijn telefoon van mobiel.nl mogen ontvangen en het blijkt een dual sim toestel te zijn. Zouden ze hier soms meelezen? Ben er in ieder geval heel blij mee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:38
Zaterdag de 7e heb ik de headset aangevraagd, vandaag een goedkeuring gekregen hiervoor.
Was toch even spannend aangezien ik enkel een foto van het uitgeknipte imei kaartje had gemaakt. (Fijn dat er niet zo moeilijk word gedaan)

Nu is het wachten op verzending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dionamuh
rickkert94 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:35:
Zaterdag de 7e heb ik de headset aangevraagd, vandaag een goedkeuring gekregen hiervoor.
Was toch even spannend aangezien ik enkel een foto van het uitgeknipte imei kaartje had gemaakt. (Fijn dat er niet zo moeilijk word gedaan)

Dat is snel, ik heb vrijdag de 6e de headset al aangevraagd en nog geen goedkeuring. Ik zit met ontzettend veel smart te wachten..

Hoe ziet zo'n goedkeuringsmailtje eruit? Ik dacht dat het na goedkeuring meteen verzenden zou zijn, gelet op de eerste e-mail van Sony (bevestiging ontvangst gegevens)
Sony schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:13:
Wanneer je gegevens in orde zijn, ontvang je hierover bericht en sturen we de Sony WH-1000XM2 headphone inclusief Track and Trace naar je op.
@Gijs van Empel Kun jij meer vertellen over dit proces? En is er misschien iets wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat ik mijn headset vóór 27 april binnen heb? Daarna ben ik vier weken weg, en dan ben ik ook bang dat hij weer wordt teruggestuurd als niemand het pakketje aanneemt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rickkert94
Dionamuh schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:53:
[...]

Dat is snel, ik heb vrijdag de 6e de headset al aangevraagd en nog geen goedkeuring. Ik zit met ontzettend veel smart te wachten..

Hoe ziet zo'n goedkeuringsmailtje eruit? Ik dacht dat het na goedkeuring meteen verzenden zou zijn, gelet op de eerste e-mail van Sony (bevestiging ontvangst gegevens)
Apart, ik verwacht dat je dan ook binnenkort wel reactie zal krijgen.
Mail is als volgt:
Beste Rick,

Goed nieuws! Jouw registratie voor de Headset actie van Sony is goedgekeurd.
Als je Headset onder weg is ontvang je van ons weer een email met een track en Trace code.

Dit kan nog enkele dagen duren.

Team Sony Mobile Nederland

Met vriendelijke groet,

Team Sony Mobile
Toevoeging:

Contactgegevens staan er ook in, mocht het te krap voor je worden kan je altijd nog proberen te bellen.
Als je nog vragen hebt omtrent deze actie kijk dan eerst even op onze website bij de veel gestelde vragen. Je kunt ook bellen met 0900 8998 318 (normaal tarief) of stuur een e-mail naar: questions.nl@support.sonymobile.com.

[ Voor 17% gewijzigd door rickkert94 op 12-04-2018 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex

Heb zelf ook zaterdag de aanvraag gedaan, hopelijk ontvang ik deze week ook nog een mailtje. :9

@Dionamuh

Ik denk dat je een paar dagen na de goedkeuring een track en trace krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ah mooi dat het gestart is! Zal niet zo heel lang duren dan meer hopelijk.

Thanks Jules uhh Gijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
Hoe hebben mensen de koptelefoon aanvraag uiteindelijk geregeld met Tele2? Ik zie namelijk nergens een factuur met datum en imei nummer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

Dionamuh schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:53:
@Gijs van Empel Kun jij meer vertellen over dit proces? En is er misschien iets wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat ik mijn headset vóór 27 april binnen heb? Daarna ben ik vier weken weg, en dan ben ik ook bang dat hij weer wordt teruggestuurd als niemand het pakketje aanneemt..
Meer vertellen over het proces:
De aanmeldingen (het zijn er duizenden) worden in een systeem ingevoerd waar automatisch de ingevulde gegevens worden gecontroleerd (klopt de postcode met de woonplaats enzo). Los daarvan controleert een heel team 1 voor 1 alle ingestuurde foto's en aankoopbewijzen. Let op: Dat gaat niet per se op chronologische volgorde. In de basis is dat het proces van controleren - het is in de praktijk iets gecompliceerder. :D

Op het moment dat het systeem ziet dat zowel de gegevens, als de foto's zijn goedgekeurd, kom je op goedgekeurd te staan. Dan ontvang je de e-mail die hierboven wordt aangehaald en gaat de headphone binnen korte tijd (paar dagen) naar de partij die de headphones verstuurd.

Dit bovenstaande gebeurt allemaal (ruim) binnen de vier weken, maar afhankelijk van de kwaliteit van de inzendingen (daarom lezen we ook mee met jullie waardevolle feedback B) ) duurt het soms precies vier weken en soms slechts een week. Zo een beetje duidelijk? :)

Edit: Kunnen we er iets aan doen om te zorgen dat je de headphone voor 27 april binnen hebt. Eigenlijk is het antwoord nee. Ja, je kan een mail sturen naar het genoemde adres en bellen met de Customer Care, en wellicht gaat jouw inzending dan naar voren, maar je kan je vast voorstellen dat als iedereen dat zou doen, we de vier weken niet gaan halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Gijs van Sony op 12-04-2018 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoohoo schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:22:
Hoe hebben mensen de koptelefoon aanvraag uiteindelijk geregeld met Tele2? Ik zie namelijk nergens een factuur met datum en imei nummer.
Is er bij de levering geen factuur geleverd dan? Op een factuur hoort een datum te staan en in dit geval is het handig als er twee datums op staan nl. de datum waarop het product besteld is en de datum van uitlevering voor de ingang van de garantieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
Whoohoo schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:22:
De eerste mail die je krijgt van Tele2 bevat de besteldatum. Hier maak je een screenshot van en stuur je mee. Dat is de werkwijze die ik gekregen heb van Tele2 ks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ik heb het als volgt gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://i-rk.nl/orderbevestiging2.png

Maar ook staat daar geen IMEI in. Hoop dat dit goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik luister nu naar soundcloud via de XZ2 op mijn MDR-XB950BT headphones, klinkt al fantastisch maar ben benieuwd hoe de nieuwe headphones gaan klinken. Vanavond maar even alles opsturen, tot dusver onder de indruk van de telefoon en het netwerk van T-mobile, de GB's vliegen er doorheen (onbeperkt is onbeperkt :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Dimiz schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:41:
Ik heb het als volgt gedaan:
[afbeelding]

Maar ook staat daar geen IMEI in. Hoop dat dit goed is.
Zit inderdaad met hetzelfde 'probleem'.

Besteldatum de 5e, dus netjes binnen de periode. Garantiebewijs geeft echter pas de datum van verzending van het toestel (en dat was pas gister), dus veel anders dan de mail plus screenshot van de Tele2 website is er inderdaad niet.

Wanneer heb je hem aangevraagd, de headset? Ben benieuwd of Sony het zo accepteert.

Edit: m'n mail is zelfs van 6 april, duurde allemaal erg lang die avond :P
Heb dus alleen de screenshot over.

[ Voor 9% gewijzigd door R4m0n_46 op 12-04-2018 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
Oops quote mislukt maar CremeBrulee:

Heb de telefoon zelf nog niet binnen en wist dus niet zeker wat je bij levering van de telefoon voor documenten zou krijgen. Maar die datums zijn inderdaad wel terug te vinden op Tele2 website zelf.

RayenM en Dimiz bedankt voor jullie antwoord ik neem aan dat dat dan inderdaad genoeg is :) Anders zou ik het ook niet weten!

[ Voor 35% gewijzigd door Whoohoo op 12-04-2018 19:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R4m0n_46
Gebeld met de Xperia helpdesk, ze waren bekend met het 'probleem' van de besteldatum bij Tele2. Mail en / of de screenshot van MijnTele2 zouden voldoende moeten zijn werd aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionamuh
@rickkert94 @Sefaex @Gijs van Empel Thanks!

Ik heb vandaag even contact gehad met de Sony helpdesk (goede bereikbaarheid, zowel per telefoon als chat!). Zoals verwacht kunnen ze niks veranderen aan de volgorde van behandeling. Wel ben ik gerustgesteld dat ik mijn headphones alsnog krijg, mocht ik het pakketje missen tijdens mijn vakantie.

Nu maar duimen dat ik spoedig een verlossend bericht ontvang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJHiaatje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09-2024

HJHiaatje

SV Goud op Hattrick.org

Een vraag:
Hebben jullie een (bevestigings/ontvangst) mail gekregen na het claimen van de koptelefoon van de pre-order?

Ik heb deze niet gekregen. Ik kan dan wel denken dat alles OK is gegaan, maar een ontvangstbevestiging lijkt mij toch vrij gebruikelijk bij dit soort zaken.

Verder bevalt de telefoon goed, al is de schermrotatie wel erg gevoelig met het naar landscape draaien...

HJHiaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Omdat er hier mensen waren die het vreemd vonden dat hun doosje niet verzegeld was bij levering, zowel ikzelf als mijn vrouw hebben het toestel bij GSMWeb.nl besteld en in beide gevallen is de telefoon in een verzegeld doosje afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dionamuh
Die hoor je zeker te krijgen.
Help, ik heb het formulier ingevuld maar krijg helemaal geen bericht!
Je zou automatisch na het insturen van je registratie een e-mail op het door jou opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat deze e-mail in je Ongewenste E-mail of Spam terecht is gekomen of in een mapje 'Reclame'. Kijk eerst in deze mapjes van je Inbox of daar niet alsnog jouw registratie e-mail terecht is gekomen. Mocht je de e-mail nergens terug kunnen vinden, neem dan contact met ons op via questions.nl@support.sonymobile.com en vermeld daarbij je contactgegevens en IMEI zodat we jouw registratie terug kunnen vinden.
https://campaigns.sonymob...-xperia-xz2/public/#claim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Inanna schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 22:35:
Omdat er hier mensen waren die het vreemd vonden dat hun doosje niet verzegeld was bij levering, zowel ikzelf als mijn vrouw hebben het toestel bij GSMWeb.nl besteld en in beide gevallen is de telefoon in een verzegeld doosje afgeleverd.
Welke kleur en wel of geen Dual sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Zwart en geen dual sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:31
Voor degenen die hem met een abonnement hebben besteld om weer door te verkopen; krijgen jullie het toestel verkocht? Ik krijg geen reacties. Hebben jullie het toestel kunnen verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Hebben er al mensen die via Tele2 gekocht hebben en ingestuurd hebben al een echte bevestiging gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
Dimiz schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:31:
Hebben er al mensen die via Tele2 gekocht hebben en ingestuurd hebben al een echte bevestiging gehad?
Ben ik ook benieuwd naar, jij had hem de 8e ingediend aan de screenshot van je mail te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Ik heb hem de 9e ingediend maar ook nog niets gehoord. Ook de telefoon van tele2 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vorror
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:45
Ik heb hem ook de 9e ingediend en ook nog niets gehoord (gewone XZ2 en factuur met orderdatum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online

FZ6

Heb je hem inmiddels ook al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionamuh
Daar ben ik ook heel benieuwd naar.

Overigens gaf de Sony klantenservice aan dat aanvragen random worden behandeld: 'het systeem' controleert automatisch de op de website ingevulde velden, en vervolgens worden handmatig de foto's gecontroleerd. Dat gebeurt (helaas) niet op volgorde van binnenkomst, wat ik kan bevestigen omdat ik mijn aanvraag al op 6 april heb ingediend en nog steeds geen goedkeuring heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
Heb vandaag gechat met de KS. Binnen vier weken zou alles geregeld moeten zijn voor iedereen. Ben wederom benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickkert94
FZ6 schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:34:
[...]

Heb je hem inmiddels ook al binnen?
Nee nog niet, heb ook nog geen verzendbevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionamuh
Net om 23:55 de goedkeuringsmail gehad! :) Hopelijk wordt de headset ook daadwerkelijk binnen enkele dagen verstuurd. Fingers crossed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
Ik heb ook een goedkeuring, had hem gelijk op de avond van de 6e aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

Hier nog geen goedkeuring, op zondag de 8e in de middag ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Net een mailtje van Sony
Je registratie niet goedgekeurd

Beste ***** ,

Je gegevens zijn niet correct of niet compleet.
Je ontvangt van ons deze email omdat je registratie is afgekeurd, Je krijgt eenmalig de kans om per email je registratie te verbeteren.
Let op!: Doe dit voor 23-05-2018 , want dan sluit conform de Actievoorwaarden de actie volledig

We hebben de volgende gebreken geconstateerd:

Wat betekent dit nu?
Onder het zinnetje "We hebben de volgende gebreken geconstateerd:" staat er dus helemaal niets.

Lekker dan Sony :+
Morgen maar even mailen. Maar het zal denk ik komen omdat ik alleen een foto heb gemaakt van het imei nummer. En niet van het imei nummer + doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
Sefaex schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 23:56:
Net een mailtje van Sony

[...]
Maar het zal denk ik komen omdat ik alleen een foto heb gemaakt van het imei nummer. En niet van het imei nummer + doosje.
Ik had ook alleen het uitgeknipte stukje doos met sticker erop gefotografeerd, en dat is gewoon goedgekeurd.

[ Voor 13% gewijzigd door job89 op 18-04-2018 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is there anyone received email like below? I ordered the phone via mobiel.nl with tele2 subscription. now sony told me it is not supported

Dear Mr./Mrs.,

Thank you for contacting Sony Xperia Support.

Thank you for sending through your pictures of your Xperia XZ2. We had a good look at it and determined that you have a dual sim version.

Unfortunately the promotion of the headset only applies for the single sim version. This is the reason why your registration was denied.

The promotions is only for Dutch devices but they only have the single sim version.

We are sorry to inform you that in this case it means you can not participate at our promotion for the headset.

Please contact Sony Xperia Support again if we can assist you further. Feel free to visit our website: On www.sonymobile.com you will always get the latest news and interesting content.

Please send emails to the following adress: questions.nl@support.sonymobile.com.

The Service Request ID number provided in the subject of this message is exclusively for inquiries which are directly associated with this case. Please note that the request is closed automatically five days after you received our answer.

Best regards,

Simon
Sony Xperia Support Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

Sefaex schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 23:56:
Net een mailtje van Sony

[...]

Onder het zinnetje "We hebben de volgende gebreken geconstateerd:" staat er dus helemaal niets.

Lekker dan Sony :+
Morgen maar even mailen. Maar het zal denk ik komen omdat ik alleen een foto heb gemaakt van het imei nummer. En niet van het imei nummer + doosje.
Dat klopt inderdaad niet. Kan je mij een privebericht sturen met daarin het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd zodat ik voor je kan uitzoeken waarom de inzending incorrect was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:00:
is there anyone received email like below? I ordered the phone via mobiel.nl with tele2 subscription. now sony told me it is not supported

Dear Mr./Mrs.,

Thank you for contacting Sony Xperia Support.

Thank you for sending through your pictures of your Xperia XZ2. We had a good look at it and determined that you have a dual sim version.

Unfortunately the promotion of the headset only applies for the single sim version. This is the reason why your registration was denied.

The promotions is only for Dutch devices but they only have the single sim version.

We are sorry to inform you that in this case it means you can not participate at our promotion for the headset.

Please contact Sony Xperia Support again if we can assist you further. Feel free to visit our website: On www.sonymobile.com you will always get the latest news and interesting content.

Please send emails to the following adress: questions.nl@support.sonymobile.com.

The Service Request ID number provided in the subject of this message is exclusively for inquiries which are directly associated with this case. Please note that the request is closed automatically five days after you received our answer.

Best regards,

Simon
Sony Xperia Support Nederland
This is totally incorrect and very weird, as you can't be rejected due to Dual SIM. Furthermore, you should have received an automatically generated e-mail by our system (and not above handwritten e-mail) stating why you (falsely) been rejected.

Could you please send me a message here with the e-mail adress you've used to register to see where this went wrong and so I can check your subscription?

Many thanks, Gijs, Sony Support

[ Voor 12% gewijzigd door Gijs van Sony op 18-04-2018 10:21 . Reden: Had contact with Customer Care supervisor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijs van Empel schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:10:
[...]

This is totally incorrect and very weird, as you can't be rejected due to Dual SIM. Furthermore, you should have received an automatically generated e-mail by our system (and not above handwritten e-mail) stating why you (falsely) been rejected.

Could you please send me a message here with the e-mail adress you've used to register to see where this went wrong and so I can check your subscription?

Many thanks, Gijs, Sony Support
Hi Gijs,

thanks for your reply. i just talked on the phone with your colleague.

in the beginning, she insisted that the promotion only works with single sim on the dutch market. dual sim is not supported. She also mentions to me that only t-mobile is a store that sony supports for this promotion. i got extremely confused, since nothing like this is written in the terms/conditions for this promotion.

she insists that i contact mobiel.nl. Luckily, just before i hang up the phone, she did a one final check of my IMEI, and guess what?!! she found out that the IMEI indicates that it is indeed a dutch phone!!! now she will send my application to be further evaluated. i am still waiting for the approval.

the email addresses i will send you via PM.

regards,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:38:
[...]

Hi Gijs,

thanks for your reply. i just talked on the phone with your colleague.

in the beginning, she insisted that the promotion only works with single sim on the dutch market. dual sim is not supported. She also mentions to me that only t-mobile is a store that sony supports for this promotion. i got extremely confused, since nothing like this is written in the terms/conditions for this promotion.

she insists that i contact mobiel.nl. Luckily, just before i hang up the phone, she did a one final check of my IMEI, and guess what?!! she found out that the IMEI indicates that it is indeed a dutch phone!!! now she will send my application to be further evaluated. i am still waiting for the approval.

the email addresses i will send you via PM.

regards,
Just wanted to share with all others that we've now clarified this case and made the necessary amendments on our (Sony) side, and skybluega has been approved and will receive the headphone shortly. Thanks for pointing this mistake on our side out, apologies for the inconvenience.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste