IM4N schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:04:
[...]
Bij mij ook

. Ook besteld bij mobiel.nl. Maar ik zie ook geen lijmresten op het doosje of iets wat er op zou kunnen wijzen dat het doosjes ooit een verzegelingssticker heeft gehad of dat het eraf zou zijn gehaald.
[...]
Aangezien ik van plan ben om de XZ2 Compact door te verkopen en de headset te claimen. Weet iemand misschien uit eerdere ervaring of Sony op bovenstaande voorwaarden streng controleert?
volgens mij wel, want er zijn bij de vorige acties veel fraude geweest dat het toestel daarna weer is teruggestuurd. dat willen ze nu voorkomen neem ik aan (en terecht)
verder een update van mijn kant:
ik heb net contact gehad met tele2 en gsmweb. bij gsmweb zit er nog geen beweging in en heb die bestelling geannuleerd. bij tele2 is de bestelling gisteren niet doorgekomen, maar heb wel van cashback een mail dat er een vergoeding wacht op goedkeuring. helaas is er bij tele2 niks bekend over de bestelling en hebben ze alleen een annulering staan van gisteren eerder op de avond.
bij mobiel.nl is alles vlekkeloos gelopen en is de telefoon zelfs al op de post... toch wel een wereld van verschil hoe het allemaal kan lopen. je zou toch denken dat een provider zijn eigen website op order heeft? en gsmweb wist allang hoeveel bestellingen ze hebben, maar toch niet de orders in 2 dagen kunnen verwerken is wel jammer. volgende keer dus gewoon mobiel.nl. wel gaat er iets kriebelen, gezien de telefoon op geen enkele manier is gesealed...
dat er wel of geen verzegeling is?
[
Voor 8% gewijzigd door
Dxue op 06-04-2018 14:09
]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.