Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:35
Als ik bij Tele2 zou bestellen en ik kies er voor om eenmalig € 456,- te betalen met één maand Unlimited voor € 26,- heb ik dan toch een BKR-notering achter mijn naam omdat het gaat om de combinatie mobiel + abo?

Of krijg je geen BKR-notering omdat je de mobiel in één keer betaalt?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:27

knakworst

Get more sats!

nathalia schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:35:
Als ik bij Tele2 zou bestellen en ik kies er voor om eenmalig € 456,- te betalen met één maand Unlimited voor € 26,- heb ik dan toch een BKR-notering achter mijn naam omdat het gaat om de combinatie mobiel + abo?

Of krijg je geen BKR-notering omdat je de mobiel in één keer betaalt?
Tuurlijk krijg je dan geen BKR notering. Je moet betalen als je het toestel krijgt. BKR notering is alleen bij een toestellening van euro 250 of hoger in termijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmaze
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-09 07:32
Ik reageer niet veel maar ben een stille lezer.

Bij mij is de het volgende gebeurd.
Via belsimpel een abbo afgesloten in combinatie met de telefoon.
Op 19maart de optie gekozen voor een abbo verlenging van telfort zonder telfort voordeel van 400min /2gb/onbeperkt sms.

Op de zelfde dag van aanvraag alles ondertekend en bedrag telefoon deels betaald.
Nu vandaag , melding gehad in de mail dat de abbo niet kon worden afgesloten want, de abbo vormen van telfort zijn gewijzigd je kan nu alleen 1gb of 5 gb kiezen,
Of ik even 3,50meer wou betalen want 2 gb per maand was er niet meer.

Het verhaal is dat ze pas een abbo doorkunnen zetten naar telfort als de telefoon met imei nummer binnen is.
En dat was vandaag maar nu bestaat die abbo vorm niet meer.

Ik zit momenteel in een spagaat.... als ik alles annuleer kan ik niet zomaar weer deze deal krijgen en heb gevraagd voor passende oplossing, maar komt nog weinig van...

Let daar dus ook op! Bel simpel.....is niet zo simpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=54807367,noline]Dat is dan wel raar.. ik heb 25 maart besteld. Dus ruim na jouw bestelling.
Zou dr eens een belletje aan wagen
phone is onderweg, KPN is goed bezig :) kon m'n sim only abbo voor een jaartje verlengen en kreeg de compact voor 505 euro Inc. de headphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:07
blackmaze schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:32:

Ik zit momenteel in een spagaat.... als ik alles annuleer kan ik niet zomaar weer deze deal krijgen en heb gevraagd voor passende oplossing, maar komt nog weinig van...

Let daar dus ook op! Bel simpel.....is niet zo simpel...
Dat is wel erg onhandig van ze, met het oog op deze headphone deal :/ Sterke! Ik neem aan dat je al gebeld hebt met ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmaze
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-09 07:32
Het lijkt alsof ze hier meelezen of het forum doorzoeken.
Had al 1 keer gebeld , net iemand van hun dienst (5min geleden ineens ) aan de telefoon gehad.
Met de aanbieding dat de omkosten van de 3,50 voor het duurdere contract van 2 naar 5gb word vergoed
Van 84euro over 24maanden word nu 60euro vergoed.

Een redelijke oplossing vond ik zo.
Nu een 2jarig abbo van onbeperkt bellen/sms/5gb internet 15euro p.m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Hier is ie ook onderweg vanuit Cool Blue. Wordt mooi net na werktijd geleverd.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Zojuist proberen te bestellen bij Tele2. Op aanraden van forumleden gedaan met CashbackTotaal om de cashback van €52,- te krijgen.

Echter, na het versturen van de bestelling komt er een melding "Oeps, er ging wat fout door een storing. Probeer het later nog eens."

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Heb al gebeld met Tele2 maar die zeggen geen storing te hebben. Het lijkt er op dat de link van CashbackTotaal problemen geeft.....

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:10
nathalia schreef op donderdag 5 april 2018 @ 19:03:
Zojuist proberen te bestellen bij Tele2. Op aanraden van forumleden gedaan met CashbackTotaal om de cashback van €52,- te krijgen.

Echter, na het versturen van de bestelling komt er een melding "Oeps, er ging wat fout door een storing. Probeer het later nog eens."

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Heb al gebeld met Tele2 maar die zeggen geen storing te hebben. Het lijkt er op dat de link van CashbackTotaal problemen geeft.....
Houd er rekening mee dat het wel langer gaat duren. Heb ook bij Tele2 besteld (30/3) en zit niet in de eerste batch (volgens Tele2). Morgen zou een leveringsupdate komen (https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmerwood
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zag net dat KPN het toestel los kan leveren zonder abonnement voor 510 euro. Dat is fors goedkoper dan bij andere winkels voor zover ik kan zien.

Moet je hem wel in de winkel bestellen. Via de website kun je geen losse toestellen bestellen.

Edit: correctie. Toen ik net terug ging om toch te bestellen bleek dat pre-orderen alleen kan bij abo verlenging. Vanaf morgen kan ik hem voor 510 ophalen, maar dan is die hoofdtelefoon actie dus verlopen...

[ Voor 55% gewijzigd door Farmerwood op 05-04-2018 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:50

Sorbo

Uw hulp in huis!

nathalia schreef op donderdag 5 april 2018 @ 19:03:

Ik heb gisteravond ook via CashbackTotaal bij Tele2 besteld, en heb geen problemen ervaren. Adblocker en dergelijke wel uitgezet aangezien ze aangeven dat dit issues kan veroorzaken. Heb inmiddels mn bevestiging van Tele2 en van CashbackTotaal (ontvangst, niet de goedkeuring van de cashback) binnen.

Edit: Hopelijk snel meer informatie over wanneer de telefoon geleverd kan worden. Heb geen haast met 't toestel, maar ik als doemdenker zie de bui rondom het aanvragen van de headset natuurlijk al hangen :+ Ik heb wel de 4e besteld, dus het onderscheid dat gemaakt wordt op https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/ stemt me hoopvol. Tot en met de 4e.... :D

[ Voor 17% gewijzigd door Sorbo op 05-04-2018 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47
Damn, net even contact gehad met gsmweb, omdat ik nog geen update mail heb gehad van hun. blijkt dat ze de levering later binnen hebben gekregen en dat het hopelijk morgen eruit gaat en anders pas maandag/dinsdag.

dat is natuurljik niet waar ik op zit te wachten... ik kan mijn contract opzeggen want de opzegtijd gaat pas in nadat het contract is ingegaan en telefoon nog niet in gebruik is genomen, zo heb ik vernomen van de klantenservice (en ondertussen ook per mail bevestigd), maar goed ik heb het wel 40 euro goedkoper dan de eerstvolgende winkel.

ik ga maar even een extra bestelling plaatsen just in case. al die verhalen over gsmweb hebben me wel bang gekregen. ik ga maar voor de bestelling zoals hieronder, kosten zijn dan net 40 euro meer dan bij gsmweb en dat is wel te overzien en kan natuurlijk altijd annuleren mocht het wel goed gaan bij gsmweb.
Card Nox schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:46:
[...]

Meer dan 500 is nog altijd minder dan 600 natuurlijk :)

Ik kende cashbacktotaal niet maar dan kom ik inderdaad uit op het volgende.
456 toestel
20 Unlimited Data
6 Unlimited Bel/SMS
35,70 Eenmalig
521,70 totaal
- 52 cashbacktotaal
465,70 euro

Thanks voor de pointers.

EDIT: zojuist besteld via cashbacktotaal. Maar hoe kan ik nu zien of dit goed gegaan is?

EDIT: Krijg zojuist mail van cashbacktotaal.

"Beste,

CashbackTotaal.nl heeft een nieuwe aankoop van u geregistreerd:

shop: Tele2
cashback: € 52.00
orderbedrag: € 468.00"

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:24
HTCHolland schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:16:
[...]

Maar je abbo gaat pas in als je de telefoon hebt toch? Kun je hem dan nu al stop zetten?
Vanmorgen gebeld door Tele2, gaat dus niet. Het abonnement moet eerst actief worden alvorens het stopgezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Dxue schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:23:
ik ga maar even een extra bestelling plaatsen just in case. al die verhalen over gsmweb hebben me wel bang gekregen. ik ga maar voor de bestelling zoals hieronder, kosten zijn dan net 40 euro meer dan bij gsmweb en dat is wel te overzien en kan natuurlijk altijd annuleren mocht het wel goed gaan bij gsmweb.
[...]
Laat even weten of het jou wel lukt. Volgens mij is er een probleem met de link Cashbacktotaal en Cashback.nl geplaatst hebben. De link is van Zanox en die heeft problemen: https://www.awin.com/gb/n...nox-tracking-and-platform

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
nathalia schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:26:
[...]

Laat even weten of het jou wel lukt. Volgens mij is er een probleem met de link Cashbacktotaal en Cashback.nl geplaatst hebben. De link is van Zanox en die heeft problemen: https://www.awin.com/gb/n...nox-tracking-and-platform
euhm, dat zou dus al helemaal klaar moeten zijn nu? arghh, al die drama hahahhaha

edit: net even bestelling gedaan, maar ook hier krijg ik een foutmelding. de awin link geeft aan dat het 4 uur geleden al had moeten zijn opgelost. ik heb hier speciaal edge gebruikt zonder ad blocker of wat dan ook (gebruik normaal geen edge) en kwam er helaas ook niet doorheen :(

[ Voor 23% gewijzigd door Dxue op 05-04-2018 20:56 . Reden: update van bestelling ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:16
Incognitum schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:05:
[...]

Houd er rekening mee dat het wel langer gaat duren. Heb ook bij Tele2 besteld (30/3) en zit niet in de eerste batch (volgens Tele2). Morgen zou een leveringsupdate komen (https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden)
Hoe weet je dat je in de eerste batch zit? Eerder deze week stond inderdaad op de site een onderscheid tussen voor en na 29 maart, maar nu is dat onderscheid veranderd naar voor en na 5 april. Of zie je iets dat ik niet zie? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Dxue schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:28:
[...]
net even bestelling gedaan, maar ook hier krijg ik een foutmelding. de awin link geeft aan dat het 4 uur geleden al had moeten zijn opgelost. ik heb hier speciaal edge gebruikt zonder ad blocker of wat dan ook (gebruik normaal geen edge) en kwam er helaas ook niet doorheen :(
Oké, dan ligt het dus niet aan mij. Ik dacht inderdaad ook al dat het aan die Awin / Zanox /M4N link lag.

Ik wacht het tot 23.00 uur af of de link weer gaat werken. Zo niet, dan bestel ik hem bij Mobiel.nl

€ 452,- voor mobiel
€ 30,- aansluitkosten
€ 5,69 thuiskopieheffing
€ 12,- voor 1 maand abo

Totaal voor € 499,69 --> wel € 35,- duurder dan via Cashback.nl bij Tele2 maar alsnog een goede deal.

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:04
Incognitum schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:05:
[...]

Vreemd !! Vanmiddag stond er nog "Voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis" op de tele2 website. Nu staat er ineens weer "Pre-order".
Je kan eventueel een bestelling plaatsen via mobiel.nl. Krijg je hem alsnog morgen (incl tele2 abonnement uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
MrHiddeV schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:03:
[...]

Hoe weet je dat je in de eerste batch zit? Eerder deze week stond inderdaad op de site een onderscheid tussen voor en na 29 maart, maar nu is dat onderscheid veranderd naar voor en na 5 april. Of zie je iets dat ik niet zie? 8)7
Nee, ik zit er volgens Tele2 niet in. Dit werd me in de chat verteld. Anders had ik al een bericht van de leverancier gehad. Ik geef ook alleen maar aan wat de KS zegt. Morgen zou er een up komen, wellicht dat het dan duidelijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
Sefaex schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:04:
[...]

Vreemd !! Vanmiddag stond er nog "Voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis" op de tele2 website. Nu staat er ineens weer "Pre-order".
Je kan eventueel een bestelling plaatsen via mobiel.nl. Krijg je hem alsnog morgen (incl tele2 abonnement uiteraard).
Als ik via mobiel.nl bestel zit ik vast aan twee jaar toch? Nu zeg ik op wanneer ik het toestel heb. Hoef het abonnement namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
Incognitum schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:52:
[...]

Als ik via mobiel.nl bestel zit ik vast aan twee jaar toch? Nu zeg ik op wanneer ik het toestel heb. Hoef het abonnement namelijk niet.
op mobiel is er een mogelijkheid om maandelijks af te sluiten. dat staat net onder 'kies je databundel'
Verwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 23:05:
Uiteindelijk maar de XZ2 besteld, groter scherm, en wireless charging zijn toch wel dingen waar ik de meerwaarde van in zie. Kleur groen omdat die andere kleuren zo saai zijn. Tip voor mensen die bij mobiel.nl bestellen. je kan een tientje korting krijgen via de code KIESSLIM10 en nog eens 30 euro door een vriend een link te laten versturen vriendenvoordeel.mobiel.nl Je krijgt dan 15 euro terug gestort en degene die de link heeft verstuurd ook, samen dus 30 euro.
*knip*. Vragen om vrienden-links / referral links is niet toegestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 06-04-2018 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
top dankjewel. alles staat klaar bij mobiel.nl. om te bestellen, maar stiekem hoop ik dat de tele2 website het weer gaat doen. icm een 10gb plus 100 min abo scheelt het toch nog 14,75. peanuts vergeleken met de normale kosten, maarja als het kan waarom niet.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 06-04-2018 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bengrootde93
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-10-2020
Had de xz2 gepreorderd bij mediamarkt.
Nog niks gehoord van verzending, bij bellen zeggen ze dat ik maar moet wachten op een mailtje.
Terwijl Coolblue ze al op voorraad heeft en beloofd ze morgen te kunnen bezorgen.

Denk dat ik mijn nieuwe telefoon pas na het weekend kan verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nireu
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-03 10:16
Via coolblue wordt de mijne morgen geleverd, reeds aangemeld bij postnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Heb ook nog niks vernomen van tele2, verwacht hem ook na het weekend pas.
Beetje raar dat je bij pre orderen langer moet wachten dan wanneer je hem gaat halen in de winkel vind ik eigenlijk. Maar dat zal altijd wel zo zijn.. En wij krijgen de headset natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
update: via cashback.nl ging de bestelling goed, maar zie verder niks in mijn mail of via cashback.nl dat er iets is gekocht.

ik wacht nog even 15 min en anders via mobiel.nl

edit:

nog niks ontvangen van tele2 qua bevestiging dus heb ik alsnog via mobiel.nl afgesloten.
nathalia schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:42:
Ik heb hem zojuist met een zelf gemaakte vriendenlink (https://vriendenvoordeel.mobiel.nl) besteld.

Tijdens het bestellen kon je nog een kortingscode invullen. Daar heb ik KIESSLIM10 ingevuld voor € 10,- extra korting.

Kortom, de prijs is uiteindelijk € 462,44 geworden. Koptelefoon verkoop ik, dus nette prijs voor zo'n toptelefoon!
dat is ook een goede optie en daarmee zelfs een euro goedkoper dan via cashback. de 30 euro die ik nu deel is goed besteedt :). dankzij die tip toch nog een redelijk goedkope deal :)

[ Voor 67% gewijzigd door Dxue op 05-04-2018 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Ik heb hem zojuist met een zelf gemaakte vriendenlink (https://vriendenvoordeel.mobiel.nl) besteld.

Tijdens het bestellen kon je nog een kortingscode invullen. Daar heb ik KIESSLIM10 ingevuld voor € 10,- extra korting.

Kortom, de prijs is uiteindelijk € 462,44 geworden. Koptelefoon verkoop ik, dus nette prijs voor zo'n toptelefoon!

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:42
bengrootde93 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:47:
Had de xz2 gepreorderd bij mediamarkt.
Nog niks gehoord van verzending, bij bellen zeggen ze dat ik maar moet wachten op een mailtje.
Terwijl Coolblue ze al op voorraad heeft en beloofd ze morgen te kunnen bezorgen.

Denk dat ik mijn nieuwe telefoon pas na het weekend kan verwachten...
Ik heb hetzelfde! Gister avond nog gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik hoe dan ook een mail krijg. Als het te laat wordt verzonden een excuus en als t optijd wordt verzonden een verzendbewijs maar tot op heden nog geen mail gekregen. :(

Bij de bestelgegevens op de website staat nu: "Bestelling verzonden naar magazijn

Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending” dus ik denk niet dat die vandaag nog binnenkomt... Juist om die reden bij de Mediamarkt besteld.. volgende keer toch maar weer coolblue. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ik heb gisteravond nog even snel via mobiel.nl besteld. En had een dag daarvoor al een pre-order geplaatst op de website van tele2.

Ik heb zojuist een "welkom bij tele2" mailtje ontvangen. Weet alleen bij godsnaam niet om welk abonnement het gaat.

Denk zelf die van mobiel.nl. Want tele2 heeft geen voorraad. Maar we zien het wel.

P.S. Heb ik nog recht op de gratis headphone ? Besteldatum was 05-04-18 (headphone actie duurt t/m 05-04). Maar ik krijg hem wel geleverd op 07-04-18

EDIT: is van mobiel.nl zie ik net. Nu snel tele2 bellen om de andere bestelling te annuleren.

[ Voor 9% gewijzigd door Sefaex op 06-04-2018 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bengrootde93
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-10-2020
kanvua schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 06:03:
[...]

Ik heb hetzelfde! Gister avond nog gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik hoe dan ook een mail krijg. Als het te laat wordt verzonden een excuus en als t optijd wordt verzonden een verzendbewijs maar tot op heden nog geen mail gekregen. :(

Bij de bestelgegevens op de website staat nu: "Bestelling verzonden naar magazijn

Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending” dus ik denk niet dat die vandaag nog binnenkomt... Juist om die reden bij de Mediamarkt besteld.. volgende keer toch maar weer coolblue. :X
Volgende keer toch maar weer coolblue. :X
Dat is ook precies wat ik dacht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:38
Ze hebben de XZ2 en compact vermelding verwijdert uit de lijst bij Tele2, dit zou betekenen dat hij direct leverbaar is? Vooralsnog maar wachten tot ik persoonlijk iets hoor van ze.

https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
rickkert94 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:59:
Ze hebben de XZ2 en compact vermelding verwijdert uit de lijst bij Tele2, dit zou betekenen dat hij direct leverbaar is? Vooralsnog maar wachten tot ik persoonlijk iets hoor van ze.

Ik ben ook zeer benieuwd wanneer ze iets laten horen. Heb er weinig vertrouwen in als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
rickkert94 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:59:

Op https://www.tele2.nl/mobi.../sony-xperia-xz2-compact/ staat nu "Voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis"

Dus ik denk dat hij op voorraad is.

P.S. Gistermiddag stond dit er ook. Echter hebben ze het later toch weer aangepast. Maar ik ga er vanuit dat ze niet weer dezelfde fout maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
Hier staat mijn Tele2 bestelling (rechtstreeks bij hen besteld op 18 maart) ook nog steeds op 'Toestel in presale, simkaart aangevraagd'. Tele2 is voor mij een nieuwe provider, na jarenlang KPN. Dit is geen goed begin :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:33
Gisteravond besteld bij gsmwijzer met een t mobile abonnement. Ik betaal €408 voor de telefoon. Koptelefoon verkopen voor €200-250 dan is het een superdeal. Ik moest toch een nieuw abonnement van KPN naar t mobile gegaan, nummerbehoud is al goedgekeurd.
Telefoon wordt vanavond bezorgd, ik ben benieuwd kom van een Nexus 5x. Ik maak me iets zorgen over de dikte van de XZ2 compact in vergelijking met de Nexus 5x. Verder denk ik een top telefoon en ik ben ook benieuwd hoe t mobile gaat bevallen na KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
nathalia schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:42:

Vrienden voordeel geldt niet bij een maand abonnement als je de tekst mag geloven:
"Krijg samen €30,- als ze een 1 of 2 jarig abonnement via jou afsluiten!"
Dus reken je niet te rijk wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

evdakker schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:18:
Hier staat mijn Tele2 bestelling (rechtstreeks bij hen besteld op 18 maart) ook nog steeds op 'Toestel in presale, simkaart aangevraagd'. Tele2 is voor mij een nieuwe provider, na jarenlang KPN. Dit is geen goed begin :-(
Ik hoop dat hij gewoon morgen bezorgd wordt. Een dagje kan ik ze vergeven ook al is wachten moeilijk 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
job89 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:07:
[...]

Vrienden voordeel geldt niet bij een maand abonnement als je de tekst mag geloven:
"Krijg samen €30,- als ze een 1 of 2 jarig abonnement via jou afsluiten!"
Dus reken je niet te rijk wat dat betreft.
Een tijdje terug was er ook een actie via Pepper. Waarbij je een J3 abonnement kon afsluiten via tele2 en deze gelijk kon opzeggen. De toestelprijs was ook €0. Dus je hoefde uiteindelijk niks te betalen (alleen de aansluitkosten dan) maar je had wel een gratis telefoon.

Volgens mij hebben de mensen destijds ook gewoon hun vriendenvoordeel tegoed gekregen. Iemand had zelfs €150 ontvangen (10 mensen hadden via zijn link besteld).

Dus je krijgt het wel degelijk. Het boeit mobiel.nl geen ene flikker of je je abonnement binnen een 1 week, 1 maand of een jaar opzegt.

P.S. Op de factuur staat "Tele2 Mobiel Maandelijks opzegbaar 10 GB 2 jaar" Kortom: Gewoon een abonnement van 2 jaar. Die je maandelijks kunt opzeggen (geen maand abonnement, bestaan die überhaupt ?).

[ Voor 15% gewijzigd door Sefaex op 06-04-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
Waar je naar refereert (de J3) is een actie van vorig jaar, toen stond er nog niet bij dat het een 1 of 2 jarig abonnement zou moeten zijn.
Maar ja ik heb ook gebruik gemaakt van vrienden korting, en we gaan het wel zien of ie wordt goedgekeurd of niet. Ook zonder die 30 euro heb ik de XZ2 compact wel voor een mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
ik heb hem ontvangen van mobiel.nl maar het doosje is niet gesealed. Je schuift hem gewoon zo open. Hebben jullie dit ook, en vinden jullie dit niet vreemd? De telefoon zit zelf wel in een plasticje, maar dat is niet echt moeilijk opnieuw te sealen volgens mij.

edit: mobiel.nl zegt dat dit normaal is blijkbaar. Hoe ik nu weet dat het een nieuwe telefoon is weten zij ook niet.

[ Voor 18% gewijzigd door jahallow op 06-04-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
jahallow schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:14:
ik heb hem ontvangen van mobiel.nl maar het doosje is niet gesealed. Je schuift hem gewoon zo open. Hebben jullie dit ook, en vinden jullie dit niet vreemd? De telefoon zit zelf wel in een plasticje, maar dat is niet echt moeilijk opnieuw te sealen volgens mij.

edit: mobiel.nl zegt dat dit normaal is blijkbaar. Hoe ik nu weet dat het een nieuwe telefoon is weten zij ook niet.
Samsung telefoons zijn meestal verzegeld (maar niet gesealed). Zo weet je dat de telefoon nieuw is. Geen idee hoe het bij Sony telefoons is. Misschien even een paar unboxing filmpjes opzoeken op youtube ?

@job89 heb ze gemaild (was toch wel benieuwd). En voor de vriendenvoordeel gelden alle abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
Na even contact gehad te hebben met de klantenservice van Tele2:
Bestelling van het toestel is wel gedaan. We hebben het toestel nog niet op voorraad. OMdat dit al een tijdje het geval zal ik de order laten nakijken door een achterliggende afdeling. De doorlooptijd voor deze controle is 4 werkdagen. Mocht je toestel in de aankomende 4 dagen niet op voorraad zijn dan zal de achterliggende afdeling je benaderen via sms/email over de status van de bestelling.
Dit belooft niet veel goeds van Tele2 :F
Misschien had ik toch maar via mobiel.nl moeten bestellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
In dit filmpje lijkt er wel een zegel op de doos te zitten:
YouTube: Sony Xperia XZ2 - Unboxing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
job89 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:51:
In dit filmpje lijkt er wel een zegel op de doos te zitten:
YouTube: Sony Xperia XZ2 - Unboxing!
thanks! Als er mensen hem ontvangen in een gesealde doos hoor ik het graag. Dan ga ik nog even zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
Bij mij staat de bezorging tussen 13:00 - 15:30 uur. Hij is ook afkomstig van mobiel.nl. Dus kan het je zeer binnenkort laten weten. Al lijkt ie nog wel zijn blijven hangen op het afgifte punt volgens de track and trace dus ze moeten nog wel behoorlijk doorgassen bij postNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bij Tele2 lijkt er vandaag beweging in te komen.
https://twitter.com/Tele2Nederland/status/982198900189622274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Wel beweging, alleen nog geen beweging de goede kant op. De pessimist in mij is blij als ik hem volgende week woensdag/donderdag binnen heb.

Kijk er nu al naar uit om mijn abonnement op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
jahallow schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:59:
[...]

thanks! Als er mensen hem ontvangen in een gesealde doos hoor ik het graag. Dan ga ik nog even zeuren.
Bij mij zat het deksel aan de rest van de doos middels 1 simpel rond, grijs Sony stickertje.
That's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Die tweet is van mij, en man die manier van social media begint me zo te jeuken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Dimiz schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:27:
Die tweet is van mij, en man die manier van social media begint me zo te jeuken...
Ik erger me daar ook blauw aan, ipv dat ze vragen fatsoenlijk proberen te beantwoorden proberen ze te scoren met grapjes en leuke filmpjes, doe me alsjeblieft een lol..

Ik ben momenteel aan het chatten met met tele2. Blijkbaar was mijn bestelling 'vastgelopen', dus het is goed dat ik contact opneem zeggen ze... Binnen 4 werkdagen hopen ze dat het opgelost is. Wat een misselijk bedrijf is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Hoe chat je dan? Volgens mij hebben ze alleen een chat bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Laatst online: 06-09 10:48
jahallow schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:14:

Bij mij ook :S. Ook besteld bij mobiel.nl. Maar ik zie ook geen lijmresten op het doosje of iets wat er op zou kunnen wijzen dat het doosje ooit een verzegelingssticker heeft gehad of dat het eraf zou zijn gehaald.
Voorwaarde headset:
Een foto (jpg/png) van het uitgeknipte IMEI-nummer van de originele verpakking van de Xperia XZ2 of XZ2 Compact (waarom?)
  • Om deel te nemen aan de Actie, moet het IMEI nummer zichtbaar zijn losgeknipt van de originele verpakking en hier een scherpe foto van insturen. Op de foto dient zowel het doosje als de losgeknipte IMEI code zichtbaar te zijn.
  • Op basis van het IMEI nummer kan Sony Mobile controleren of het toestel ook daadwerkelijk is geactiveerd.
Aangezien ik van plan ben om de XZ2 Compact door te verkopen en de headset te claimen. Weet iemand misschien uit eerdere ervaring of Sony op bovenstaande voorwaarden streng controleert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Wat ik weet van mijn verleden van werken als ambassadeur voor Sony is dat dat soms gebeurt bij batches, maar is vrij normaal. (verzegeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
IM4N schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:04:
[...]

Bij mij ook :S. Ook besteld bij mobiel.nl. Maar ik zie ook geen lijmresten op het doosje of iets wat er op zou kunnen wijzen dat het doosjes ooit een verzegelingssticker heeft gehad of dat het eraf zou zijn gehaald.

[...]

Aangezien ik van plan ben om de XZ2 Compact door te verkopen en de headset te claimen. Weet iemand misschien uit eerdere ervaring of Sony op bovenstaande voorwaarden streng controleert?
volgens mij wel, want er zijn bij de vorige acties veel fraude geweest dat het toestel daarna weer is teruggestuurd. dat willen ze nu voorkomen neem ik aan (en terecht)

verder een update van mijn kant:
ik heb net contact gehad met tele2 en gsmweb. bij gsmweb zit er nog geen beweging in en heb die bestelling geannuleerd. bij tele2 is de bestelling gisteren niet doorgekomen, maar heb wel van cashback een mail dat er een vergoeding wacht op goedkeuring. helaas is er bij tele2 niks bekend over de bestelling en hebben ze alleen een annulering staan van gisteren eerder op de avond.

bij mobiel.nl is alles vlekkeloos gelopen en is de telefoon zelfs al op de post... toch wel een wereld van verschil hoe het allemaal kan lopen. je zou toch denken dat een provider zijn eigen website op order heeft? en gsmweb wist allang hoeveel bestellingen ze hebben, maar toch niet de orders in 2 dagen kunnen verwerken is wel jammer. volgende keer dus gewoon mobiel.nl. wel gaat er iets kriebelen, gezien de telefoon op geen enkele manier is gesealed...
Dimiz schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:07:
Wat ik weet van mijn verleden van werken als ambassadeur voor Sony is dat dat soms gebeurt bij batches, maar is vrij normaal. (verzegeling)
dat er wel of geen verzegeling is?

[ Voor 8% gewijzigd door Dxue op 06-04-2018 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

De eerste voorwaarde zeker lijkt mij, anders heb je altijd onverlaten die de telefoon retour sturen en zo de headset opstrijken. Het tweede lijkt mij regelrecht indruisen tegen privacy richtlijnen, wat heeft Sony ermee te maken of je de telefoon wil gebruiken of gewoon als museumstuk in de kast wil leggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTCHolland
Dimiz schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:53:
Hoe chat je dan? Volgens mij hebben ze alleen een chat bot.
Als je doorvraagt, een paar keer zeggen ''kan ik met een medewerker chatten''. Op een gegeven moment kom je door de bot heen en kun je met iemand chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
knakworst schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:09:
[...]

De eerste voorwaarde zeker lijkt mij, anders heb je altijd onverlaten die de telefoon retour sturen en zo de headset opstrijken. Het tweede lijkt mij regelrecht indruisen tegen privacy richtlijnen, wat heeft Sony ermee te maken of je de telefoon wil gebruiken of gewoon als museumstuk in de kast wil leggen?
bedoelen ze daarmee niet dat de telefoon ook echt is verkocht of dat de telefoon actief moet zijn met een simkaart erin?
bij de 1e situatie is het logisch ivm diefstal.
bij de 2e situatie is het vreemd, zoals je zelf al aangeeft. misschien wil ik de telefoon wel als veredelde tablet gebruiken zonder sim voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
[...]

Bij mij ook :S. Ook besteld bij mobiel.nl. Maar ik zie ook geen lijmresten op het doosje of iets wat er op zou kunnen wijzen dat het doosjes ooit een verzegelingssticker heeft gehad of dat het eraf zou zijn gehaald.

[...]

De koper zal de telefoon toch sowieso activeren (met activeren bedoelen ze in gebruik nemen neem ik aan) ? Je moet wel het IMEI nummer uitknippen. Dus dat moet de koper natuurlijk wel willen. Maar ik zou niet weten waarom het een probleem zou moeten zijn.

Je mag toch zelf weten of je je telefoon doorverkoopt of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Laatst online: 06-09 10:48
knakworst schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:09:
[...]

Dxue schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:12:
[...]
bedoelen ze daarmee niet dat de telefoon ook echt is verkocht of dat de telefoon actief moet zijn met een simkaart erin?
bij de 1e situatie is het logisch ivm diefstal.
bij de 2e situatie is het vreemd, zoals je zelf al aangeeft. misschien wil ik de telefoon wel als veredelde tablet gebruiken zonder sim voor nu.
Sefaex schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:14:
[...]

De koper zal de telefoon toch sowieso activeren (met activeren bedoelen ze in gebruik nemen neem ik aan) ? Je moet wel het IMEI nummer uitknippen. Dus dat moet de koper natuurlijk wel willen. Maar ik zou niet weten waarom het een probleem zou moeten zijn.

Je mag toch zelf weten of je je telefoon doorverkoopt of niet ?
Dat uitknippen moet dan maar, wel logisch vanuit Sony gezien. Maar dat met het activeren vond ik ook wel een beetje raar. Straks heb je het doorverkocht wordt je claim daarop geweigerd, omdat ie als veredelde tablet wordt gebruikt :+ 8)7.
Achja, we gaan het zien. Hopelijk duurt de goedkeuring en levering van de headset niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
[...]

Bij mij ook :S. Ook besteld bij mobiel.nl. Maar ik zie ook geen lijmresten op het doosje of iets wat er op zou kunnen wijzen dat het doosje ooit een verzegelingssticker heeft gehad of dat het eraf zou zijn gehaald.

[...]

ik kon ook niks ontdekken van een seal die al verwijderd is. Blijf het echt vreemd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resurrect1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 04:07
jahallow schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:24:
[...]

ik kon ook niks ontdekken van een seal die al verwijderd is. Blijf het echt vreemd vinden.
Wellicht kan iemand die NIET bij mobiel.nl besteld heeft reageren om zo te bezien of dit standaard is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de compact net gekregen :) voelt lekker stevig aan en nogal zwaar haha.
maar ehhh moet het doosje kapot knippen om de headphone aan te vragen?? sticker eraf halen is niet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resurrect1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 04:07
Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:34:
maar ehhh moet het doosje kapot knippen om de headphone aan te vragen?? sticker eraf halen is niet genoeg?
Ik citeer:
Deze voorwaarde is opgenomen ter preventie van fraude. Het is helaas gebleken dat men na het innen van de headphone bijvoorbeeld het toestel retourneert of de IMEI-sticker tijdelijk van de verpakking haalt en daarna weer opnieuw aanbrengt. Zorg er dus voor dat je absoluut zeker bent dat je het toestel wilt houden als je de IMEI code losknipt van de originele verpakking, want hierna is het niet meer mogelijk om je toestel te retourneren naar de verkopende partij.
Bron: https://campaigns.sonymobile.com/extreme-xperia-xz2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:34:
Op de website staat echt "een foto van een uitgeknipt IMEI-nummer " !

Was nog een heel karwei... is namelijk best een stevig doosje. Maar ja, het is me eindelijk toch gelukt. :+

P.S. Mijn exemplaar van mobiel.nl was ook niet verzegeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Is er uberhaubt al iemand die hem heeft van tele2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Nog, gaat ook niet gebeuren voor het weekend.

https://twitter.com/Tele2Nederland/status/982253804098805761

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
Ik heb hem geannuleerd bij Tele2 en bestel hem icm cadeaubonnen bij bol.com. Dan maar geen koptelefoon. Is nu een principekwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Ze kunnen hem niet bestellen? Dus ze hebben hem überhaupt niet? Zie het al gebeuren hoor, dat de koptelefoon actie ineens niet doorgaat bij tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
HTCHolland schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:22:
[...]

Ze kunnen hem niet bestellen? Dus ze hebben hem überhaupt niet? Zie het al gebeuren hoor, dat de koptelefoon actie ineens niet doorgaat bij tele2.
Als de orderdatum (staat ook altijd op je factuur) 05-04-18 of eerder is, heb je gewoon recht op de headphone.

De headphone komt niet van tele2, maar van Sony. Dus die krijg je sowieso. Tenzij Tele2 de telefoon pas na 24 april levert. Tja, dan ben je wel de Sjaak.

De XZ2 is momenteel OVERAL leverbaar (behalve bij tele2). Dus ik kan me niet voorstellen dat tele2 hele grote leverproblemen heeft. Zal wel iets fouts zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Sefaex schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:26:
[...]

Als de orderdatum (staat ook altijd op je factuur) 05-04-18 of eerder is, heb je gewoon recht op de headphone.

De headphone komt niet van tele2, maar van Sony. Dus die krijg je sowieso. Tenzij Tele2 de telefoon pas na 24 april levert. Tja, dan ben je wel de Sjaak.

De XZ2 is momenteel OVERAL leverbaar (behalve bij tele2). Dus ik kan me niet voorstellen dat tele2 hele grote leverproblemen heeft. Zal wel iets fouts zijn gegaan.
Dat we de koptelefoon sowieso krijgen dat weet je zeker? Ik kon hier namelijk niks over vinden in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Sefaex schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:26:
[...]

Je zal ook wel gelijk hebben, maar niet alle providers deden mee met de actie. Tele2 zegt dat ze de telefoon niet kunnen bestellen om de een of andere reden dus stiekem begin ik me al zorgen te maken dat ze er toch niet uit zijn gekomen met sony o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
ben blij dat ik gisteren toch nog bij mobiel heb afgesloten. zat al te twijfelen door de error's op de website. misschien was dat wel gewoon een teken dat ik niet bij tele2 moet bestellen

en gsmweb heeft ook problemen met levering van de telefoon. ze hebben daar geen idee hoe ze door de orders heen gaan, maar de helpdesk kon niet aangeven wanneer mijn order aan de beurt zou komen om te worden behandeld.
HTCHolland schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:33:
[...]

Je zal ook wel gelijk hebben, maar niet alle providers deden mee met de actie. Tele2 zegt dat ze de telefoon niet kunnen bestellen om de een of andere reden dus stiekem begin ik me al zorgen te maken dat ze er toch niet uit zijn gekomen met sony o.i.d.
Dxue schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:52:

• Belsimpel.nl
• Bol.com
• Coolblue
• GSMWijzer.nl
• GSMWeb
• KPN
• Media Markt
• Mobiel.nl
• Optie1
• Phone House
• Telfort Zakelijk
• Tele2
• Telecombinatie
• T-Mobile

dit zijn alle winkels die meedoen aan de pre order actie volgens de actie voorwaarden van sony.
dat zou dus raar zijn, aangezien ze wel op de website zijn aangegeven door sony zelf.

[ Voor 53% gewijzigd door Dxue op 06-04-2018 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
Dimiz schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:30:
[...]

Dat we de koptelefoon sowieso krijgen dat weet je zeker? Ik kon hier namelijk niks over vinden in de voorwaarden.
De voorwaarden stellen dat je hem gekocht moet hebben bij een deelnemende partner, hetgeen Tele2 is, want dat staat gewoon in de voorwaarden. Daarnaast moet je hem gekocht hebben in de actieperiode, wat inhoudt dat je hem tussen 16-03-18 en 05-04-18 besteld moet hebben bij Tele2.
Dus diegenen die een pre-order geplaatst hebben bij Tele2, hebben gewoon recht op de koptelefoon. Het is enkel nog even afwachten of de telefoon op tijd geleverd wordt om de headset te claimen, want dit kan immers enkel tot met 24 april 2018. Maar dat moet zelfs Tele2 nog wel kunnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Dimiz schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:30:
[...]

Ja als de orderdatum op de factuur 05-04-18 of eerder is, Kun je tot 24 april de headset aanvragen. Dus ook al krijg je je mobiel op 20 april geleverd. Op de factuur staat altijd een order datum. Daar kijkt Sony naar.

Als je de telefoon pas na 24 april geleverd krijgt. Is het natuurlijk een ander verhaal. Maar ik kan me niet voorstellen dat het zo lang gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:08:
volgende keer dus gewoon mobiel.nl.
Mobiel.nl maakt op mij anders een hele slechte indruk, krijg zojuist in de status update te zien dat de telefoon niet voorradig is en dat levering mogelijk is vanaf eind week 15.

Op hun website staat de telefoon echter als op voorraad aangemerkt, vind het niet bepaald een zuivere manier van handelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En ik krijg een afspraak SMS van tele2/OPD doorgestuurd. Er lijkt dus schot in de zaak te komen!

edit: Gekozen voor zaterdag 7 april tussen 9 en 13:15 uur. Ben benieuwd. _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door knakworst op 06-04-2018 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Zojuist besteld?? Ik snap hier helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
Hier ook een afspraak sms van Tele2 binnen gekregen. Blijkbaar is de storing opgelost :P
(bestelling van twee weken geleden, dus ze zijn de pre-orders aan het verwerken) O-)

[ Voor 5% gewijzigd door MrHiddeV op 06-04-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nie-0
  • Laatst online: 23-04 21:38
Gisteren meerdere keren geprobeerd de telefoon te bestellen bij Tele2 zelf maar dat is niet gelukt omdat ze de telefoon 'niet in de bestellijst' hadden staan. Zowel bij de telefonische klantenservice als in de winkel konden ze daar niets aan veranderen en kon ik daar dus niets bestellen. Dat probleem lijkt dus nog niet helemaal opgelost.

Omdat ik de koptelefoon niet wilde mislopen heb ik vervolgens via mobiel.nl besteld en ik kreeg zojuist bericht dat de telefoon geleverd is op het Postnl afhaalpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Dimiz schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:45:
Zojuist besteld?? Ik snap hier helemaal niks van.
Als je tijdens de pre-order periode (16 maart t/m 5 april) de Xperia XZ2 of XZ2 Compact hebt besteld bij een van de deelnemende aanbieders, kan je na ontvangst van je telefoon hier tot en met 24 april de Sony Wireless Noise Cancelling Headphone claimen.
Als je vandaag hebt besteld, ontvang je de headset sowieso niet!
Maar als je de headset bijv gisteren hebt besteld, maar pas over een week ontvangt. Heb je wel gewoon recht op de headphone.

Zo duidelijk ? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Sefaex op 06-04-2018 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Nou ik heb de bezorgafspraak ook kunnen maken. Blij dat mijn doemdenken weer voor niets was.
Kijk er erg naar uit om hem te gaan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
Hier ook net een afspraak gemaakt voor zondag. Ze lezen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk leest Mediamarkt ook mee. Heb de groene xz2c los simlockvrij besteld op 19 maart en krijg steeds te horen dat het toestel nog in het Mediamarkt magazijn in Goes ligt. Vandaag zei er iemand van de telefoon klantenservice dat er storing was in hun verzendsysteem met de gecontracteerde vervoerder postnl en klanten zouden daarover al een e-mail gekregen hebben. Ik niet.
Misschien wordt die morgen verzonden en ik moest maar hopen dat de trace code e-mail morgen zou komen.
pffffffffff coolblue klanten hebben hun toestel vanmorgen ontvangen en zitten er nu mee te spelen en te ontdekken ipv op tweakers te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 20:23
Net even een account aangemaakt....Ik heb mijn XZ2 Compact op 31 maart besteld bij Tele2. Krijg mijn telefoon morgen tussen 9.00 uur en 13.15 uur geleverd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Incognitum schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:58:
Hier ook net een afspraak gemaakt voor zondag. Ze lezen mee :)
Ik dacht dat je geannuleerd had???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
knakworst schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:12:
[...]

Ik dacht dat je geannuleerd had???
We zullen maar zeggen dat de mail net op tijd kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:24
knakworst schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:44:
En ik krijg een afspraak SMS van tele2/OPD doorgestuurd. Er lijkt dus schot in de zaak te komen!

edit: Gekozen voor zaterdag 7 april tussen 9 en 13:15 uur. Ben benieuwd. _/-\o_
Idem :) We gaan het zien. Zou niet erg zijn als het nog even duurt, mijn huidige telefoon is pas 2 maanden oud en werkt nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Vandaag geleverd, prima telefoon. Haalt niet het niveau van de z3c, maar dat had ik ook niet verwacht.
Complimenten voor mobiel.nl / gsmeasy , bestellingen gaan daar altijd erg goed.

[ Voor 28% gewijzigd door Sport_Life op 06-04-2018 19:44 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:33
Zojuist geleverd via GSMwijzer.nl. Een gesealde doos, grijze seal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTCHolland
Sport_Life schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 19:43:
Vandaag geleverd, prima telefoon. Haalt niet het niveau van de z3c, maar dat had ik ook niet verwacht.
Complimenten voor mobiel.nl / gsmeasy , bestellingen gaan daar altijd erg goed.
Waarom niet als ik vragen mag? Ben ook altijd 100% tevreden geweest over de z3c btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

HTCHolland schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 20:07:
[...]

Waarom niet als ik vragen mag? Ben ook altijd 100% tevreden geweest over de z3c btw.
Ik bedoel met name de vooruitgang die de z3c boekte tov zijn generatie genoten. Voor wat betreft xz2c vs z3c is de eerste natuurlijk beter qua specs, maar z3c voelde fijner aan. Heb ook het idee dat de xz2c een stuk zwaarder aanvoelt.

De z3c is toe nu toe de beste telefoon geweest die ik heb gehad, van 2001 tm nu gemiddeld iedere 2 jaar een nieuwe gehad. En sinds de K750i altijd bij Sony gebleven :P.

[ Voor 20% gewijzigd door Sport_Life op 06-04-2018 20:27 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

Hier ook ontvangen vandaag (besteld via mobiel.nl), met een verlenging (T-Mobile). Blijkt dat Mobiel Voordeel (T-Mobile Alles onder 1 dak; meerdere abonnementen op hetzelfde adres) enkel werkt als er meerdere abonnementen zijn afgesloten na 29 januari 2018. Er zijn meerdere abonnement van T-Mobile op hetzelfde adres, echter niet afgelopen twee maanden afgesloten, resultaat: geen korting. Echter vervalt T-Mobile Samen (2,50 euro korting) en sparen via T-Mobile Extra wel... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Heel raar dit.. 27 maart de groene versie besteld bij mobiel.nl met een T-Mobile verlenging, krijg ik vandaag bericht:

Artikel: Sony Xperia XZ2 Compact (verwacht: Helaas vertraagd, eind week 15 verwacht)

Hoe kan dit nou weer? Op de website staat dat hij nu direct leverbaar is.. en ik lees dat mensen hem hier gisteren hebben besteld en vandaag binnen hebben! Ik hoop echt dat ik hem op tijd heb om überhaupt nog met de actie mee te kunnen doen.. Anders krijgen ze de doos + contract gewoon weer terug gestuurd.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoera mediamarkt leest ook tweakers, morgen komt mijn groene xz2c binnen!!!
Joepie joepie dansje op het stoepie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:42:
[...]

Mobiel.nl maakt op mij anders een hele slechte indruk, krijg zojuist in de status update te zien dat de telefoon niet voorradig is en dat levering mogelijk is vanaf eind week 15.

Op hun website staat de telefoon echter als op voorraad aangemerkt, vind het niet bepaald een zuivere manier van handelen :/
gisteren om ~23.50 de bestelling geplaatst en betaald. vanmorgen voor 1200 al klaar om te verzenden. ik krijg hem morgen voor 1300. moet dan nog een dag wachten, vanwege liquid screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
Ik heb ook een bezorgafspraak kunnen maken. Morgen in de middag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Dxue schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:28:
[...]

gisteren om ~23.50 de bestelling geplaatst en betaald. vanmorgen voor 1200 al klaar om te verzenden. ik krijg hem morgen voor 1300. moet dan nog een dag wachten, vanwege liquid screenprotector.
De zwarte versie?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
zilver, maar alledrie was beschikbaar. wel bij tele2, maar bij t-mobile was het weer niet beschikbaar. denk dat het ook wel te maken heeft met de provider waar je een contract hebt afgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 21:28:
[...]

Probleem is de groene versie , wel op voorraad maar niet als je hem met T-mobile wilt hebben. Wat blijkt de toestellen van T-mobile komen niet uit hun eigen voorraad. Wat ik persoonlijk misleidend vind is dat het een single sim model betreft bij T-mobile, Het toestel op hun website is dual sim. Dit staat ook duidelijk bij de technische specificatie, mobiel.nl maakt zich dus schuldig aan misleiding op hun website. Heb hun om opheldering gevraagd maar ze bieden alleen de optie tot annuleren aan. Tot dusver niet onder de indruk van mobiel.nl :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet tof nee, heeft hier mee te maken: CLB in "[Sony Xperia XZ2 Compact] Ervaringen & Discussie"

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste