Op vrijdag 15 februari 2002 22:38 schreef netwerkbeheerder het volgende:
wat een gelul, als het al mogelijk is, moet je het niet doen, want de kans is groot dat je met een adres werkt wat al gebruikt wordt, en dat je gegevens ook ergens anders komen. Waarom moeten mensen toch altijd zo knoeien met dat spul. En als er weer wat fout gaat...kunnen wij alles herstellen.
Misschien moeten jullie eens een "CISCO SYSTEMS Networking Technology" Diploma halen. 
Nou nee, misschien wel iets te moeilijk voor jullie, en te duur.... Kennen jullie de 7 Layers? bestuur dat allemaal maar 's voordat je weer iets verteld...
En trouwens Faken is alles voor de gek houden, dus je hebt het adres nog steeds niet gewijzigd. Net zoals je een fout adres op geeft als je wordt aangehouden, maar je echte adres blijft nog steeds hetzelfde!
WOW! Wat kun JIJ een hoop uit je nek lullen zeg!!! Geweldig!!
Ik snap niet hoe je dit alles durft te zeggen... Heb zelf nl al een paar keer de rotzooi die jullie als 
gecertificeerd netwerk engineer hebben gecreerd heb moeten opruimen.... (ok zal niet iedereen over 1 kam scheren maar er zitten tussen die CNE'ers gewoon een hoop n00bs)... En volgens mij weet je zelf niet eens wat die 7 Layers zijn... Boeit opzich nl geen ene ruk. Als je wil kun je het ook met 1 layer af, 't is moeilijk maar mogelijk.
Enne wat betreft faken, dacht het niet he. Ik heb de proef op de som genomen in w2k met een 3cC905B-TX. Mijn originele MAC adres volgens Ethereal (op mn linux server) is 00:01:02:db:80:89. Daarna heb ik m ingesteld op 00:01:02:db:81:99 en ja hoor, deze staat gewoon als MAC in ethereal.
Dus wat jij blaat over dat het gefaked wordt, klopt niets van. In de eerste instantie zal je nic idd gewoon zn eigen MAC adres hebben, maar nadat de driver wordt geladen zal ie gewoon dat nieuwe MAC adres overnemen en daar mee gaan werken.
En het zou me trouwens niets verbazen als je met de standaard 3com tooltjes die voor iedereen te downloaden zijn dit MAC adres permanent kan wijzigen... Immers, bij 3com hebben ze toch zelf ook dat mac adres ergens moeten instellen...
Dus ga je naam eens eer aan doen en duik de boeken weer eens in, want mensen zoals jij verzieken de markt met al hun onzin geblaat.
Ik ga hier trouwens ook niet verder over in discussie, want dat vind ik het zeker niet waard maar wilde toch even laten weten hoe ik er over denk. En ja ik weet dat dit een regelrechte, maar m.i. terechte flame is naar 'netwerkbeheerder'.