Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Techno-liefhebberij-topic

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:41
L I V E geen idee wat het is :) [edit: wel een idee wat het is, en very nice it is]

YouTube: ADE 2018 - Pursuit Recordings | Club LNR (Amsterdam)

Echt heb zin in de dikke setjes van ADE ! Kom maar op met alles.

Ondertussen zet ik even de zagerij aan met Ryan Dallas

ppeterr wijzigde deze reactie 18-10-2018 17:34 (32%)

MENTAL SHUTDOWN

• ppeterr
jullie missen iets nu :) Of ik, dat ik daar niet ben.

Maar die live stream van hierboven is dik!

ppeterr wijzigde deze reactie 18-10-2018 19:34 (62%)

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:43
ppeterr schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:33:

Ik doe het nog even rustig aan door livestreams te kijken. Al moet ik wel vermelden dat ik niet meer dan 3uurtjes heb geslapen vannacht :+

PSN ID: P1K4NT0

• AyeAyeCaptain!
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
ppeterr schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:33:

Ik kijk em nu, heb het idee dat het feest nog niet echt op gang is gekomen, zo weinig mensen...

AyeAyeCaptain! wijzigde deze reactie 18-10-2018 21:02 (18%)

PSP 1000 + 6.60 pro c2 (256GB)
PSVita + Henkaku Enso (128GB)
Old 3DS + Luma3DS (Boot9strap) (160GB)
Nintendo Switch 3.0.1 original firmware

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18:26
Phoe #lekkergoings die livestream vanuit club LNR!!

Be at tv is ook live vanaf ADE Free Your Mind festival: YouTube: Nick Warren b2b Hernan Cattaneo (Part 2) @ Free Your Mind - ADE 2018...

Gaargod wijzigde deze reactie 18-10-2018 22:23 (9%)

• ppeterr
AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:00:
[...]

Ik kijk em nu, heb het idee dat het feest nog niet echt op gang is gekomen, zo weinig mensen...
Ha ja mee eens het is een wat rare ruimte, maar ergens rond de 2uur in de set
gaat een of andere kaiserdisco draaien. Het is een soort showcase van een nieuw
label. Die doet toch wel erg lekker zijn best!

MENTAL SHUTDOWN

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23:17

s0kkie

Mozambique 'ere

Kaiserdisco is al een aardig gevestigde naam heel wat jaren in de business lol

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Tjesus
Als iemand nog zin heeft:

Ik heb net de livestream van Dubfire en Nicole Moudaber van vannacht gevonden.

https://www.facebook.com/.../videos/2397609703599602/

• Gaargod
Live vanuit de NDSM kraan:
YouTube: Kristijan Molnar @ EXIT Showcase - Amsterdam Dance Event 2018 (BE-AT...

EDIT

Die is afgelopen, nu de Boiler Room met lekkere hyper electro / break beat toestanden van TITIA (mij onbekend maar zit lekker te bouncen :+ )
YouTube: TITIA | Boiler Room x ADE Amsterdam | DJ Set

Gaargod wijzigde deze reactie 19-10-2018 19:33 (35%)

• ppeterr
Gaargod schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:43:
YouTube: Kristijan Molnar @ EXIT Showcase - Amsterdam Dance Event 2018 (BE-AT...

EDIT

Die is afgelopen, nu de Boiler Room met lekkere hyper electro / break beat toestanden van TITIA (mij onbekend maar zit lekker te bouncen :+ )
Ik heb er ook wel lol mee, niet echt top maar ja de video haha och boiler room.

MENTAL SHUTDOWN

• Viper®
  • Niet online
wilde morgen naar Awakenings met Joris Voorn gaan, draait altijd wel lekker.
Maar toch maar weekendje rustig aan.

• Noxa
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22:10

EDIT

oh Titia kan zo lekker draaien!! Die draaide de zondag avond op Lowlands de hele Hacienda los, fantastisch!!

• Tjesus

EDIT

BE-AT gaat weer lekker door met het uitzenden van Exit Showcase

YouTube: Mladen Tomic b2b Sinsa Tamamovic @ EXIT Showcase - Amsterdam Dance E...
Noxa schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:47:
[...]
oh Titia kan zo lekker draaien!! Die draaide de zondag avond op Lowlands de hele Hacienda los, fantastisch!!
Goed om te horen. Ik was die avond in de Bravo los aan het gaan. In het vervolg Titia in de gaten houden mocht zij weer ergens draaien waar ik naartoe ga.

Tjesus wijzigde deze reactie 19-10-2018 21:37 (17%)

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:14
Iemand bij Collabs 3000 geweest gisteren? Ik was van de zomer op 909 en toen vond ik het af en toe tegenvallen maar af en toe ook briljant. Half uur stilte door de ambulance hielp ook niet voor de sfeer natuurlijk. Ben benieuwd hoe het gisteren was.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

sig69 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 23:00:
Iemand bij Collabs 3000 geweest gisteren? Ik was van de zomer op 909 en toen vond ik het af en toe tegenvallen maar af en toe ook briljant. Half uur stilte door de ambulance hielp ook niet voor de sfeer natuurlijk. Ben benieuwd hoe het gisteren was.
OMG ik moet die gasten echt weer eens opzoeken. Mijn eerste ervaring was op Lowlands 2011 en toen ben ik volledig verliefd geworden op dat koppel *O* Ik vond Chris op zijn release party, paar weken geleden, wat minder doordat hij relatief soft draaide. Ik hoop dat ze als Collabs 3000 lekker de beuk erin houden.

Maar nee, ik ben dus niet geweest, helaas. ;)

Evanescent wijzigde deze reactie 19-10-2018 23:48 (4%)

Ruimteverspilling

• AyeAyeCaptain!
  • Niet online

• Gaargod
Die set van Mladen Tomic b2b Sinsa Tamamovic loopt lekker door zeg @Tjesus :D lekker opwarmertje voor Dockyard voor straks hehe.

Nog een klein Reaktor verslagje van afgelopen Donderdag... Was een lekker rauw beukavondje, typisch Reaktor! Kwamen binnen met Electric Indigo die al lekker bezig was. Oscar Mulero draaide daarna een geweldige hypnotiserende set en DVS1 ging daar nog eens even overheen, man wat een bass werd er uit de installatie gepompt echt ongekend. Dat 4u lang was mss wel iets teveel van het goede, op gegeven moment mag er van mij wel wat meer met hi hatjes en clapjes etc gespeeld worden! Hoe dan ook lekker vermaakt, tussendoor nog een klein kijkje in zaal 2 maar daar gebeurde weinig. Zaal 3 was de Breeding Ground, daar werd ook lekker gesnoeid :p. Marcel Dettmann sloot zaal 1 af maar na een half uurtje toch wel gehad, en lekker naar huis gegaan. Props voor het goeie geluid en het fanatieke publiek!

Edit
Dockyard livestream!
YouTube: Blasha & Allatt @ Dockyard Festival ADE 2018 - Machine Stage (BE...

Gaargod wijzigde deze reactie 20-10-2018 12:44 (11%)

• peakrever
  • Registratie: december 2012
  • Nu online
Nog mensen die naar het TOFFLER indoor festival gaan 24 november?
DJ Rush, Amelie Lens, Stephan Bodzin en Charlotte de witte onder andere.

• ppeterr
@Gaargod Lekker dat dockyard! Nu Kirk Degiorgio (ken ik niet maar swingt lekker)

Loopt het uit, of zou de timetable niet kloppen. Kirk zou van 1200 tot 1400u draaien

en weg is de stream, uhmmm wat een geklooi ook zo

@AyeAyeCaptain! Jezus man ik hoor nu overal spook geluidjes in.

YouTube: Dubfire & Miss Kittin - Ride (Solomun Remix)

ppeterr wijzigde deze reactie 21-10-2018 13:15 (77%)

MENTAL SHUTDOWN

• ppeterr
De enige ADE stream die ik kan vinden op dit moment.
Vanuit de platenzaak :) Line up: Alex Bau, Psyk, Yeni

YouTube: ADE 2018 InDeep’n’Dance: Ravelution Records Showcase

Nou dat was ook weer niet interessant, komt er een nieuwe dj in de plaats voor die
meid die beetje plaatjes aan het breien was. Dacht nou Alex even beuken ofzo...maar nee.

Kwakken ze de stream weer uit, maar goed. Had ook maar 6 kijkers pffff...next

Ik kies zelf mijn shit wel uit in plaats van die klote streams 8)

ppeterr wijzigde deze reactie 21-10-2018 17:29 (62%)

MENTAL SHUTDOWN

• AyeAyeCaptain!
  • Niet online
Ik hoor em wel maar voel em niet. :o

• AyeAyeCaptain!
  • Niet online
dit is zo ziek:
YouTube: Nina Kraviz - trip to the Great Wall of China

_/-\o_ :9~ 7(8)7
*O* *O*

AyeAyeCaptain! wijzigde deze reactie 22-10-2018 07:42 (17%)

• Terrz
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:11
Afgelopen zaterdag overdag naar Awakings geweest, en poah wat een feest was dat zeg! Vanaf het begin meteen al goed binnenkomen met Bart Skils, waarna Stephan Bodzin, Boris Brechja, Joris Voorn en Sam Paganini de draaitafels overnamen. Als afsluiter gooiden de heren Pan & Pot de dansvloer plat met bulldozers en heipalen; manmanman wat een lekker geweld!

Benieuwd of hier ook setjes van online komen!

• Edwin__
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20-03 21:24
Op Perc Trax zijn ze weer bommen aan het gooien. _/-\o_ :9~

YouTube: Perc - Hyperlink (Tymon Remix) - Perc Trax

Edwin__ wijzigde deze reactie 22-10-2018 14:37 (30%)

Discogs

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Via-via bij de related videos: YouTube: Awakenings Festival 2018 Saturday - Live set DJ Rush @ Area Y _/-\o_

edit:
Ja, dit is wel écht de techno waar ik nu van houd. Waar alle DJ's van vroeger tegenwoordig allemaal wat tammer lijken te worden, geldt dat ook voor DJ Rush. Alleen was hij juist 'erg stevig' en zit hij nu juist op een perfect niveau voor mij :o d:)b oOo (mooi hoe die laatste smiley ook een beetje qua tempo gelijk zit)

Evanescent wijzigde deze reactie 22-10-2018 15:41 (31%)

Ruimteverspilling

• ppeterr
YOOO die bewaar ik even voor een lekker beuk momentje!!! toptotpoptpptop

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
De uitgezonden livestreams van Awakenings ADE komen langzamerhand allemaal online. (Hard Opening en Drumcode)

YouTube: awakenings

Tijd voor mij om de show van Rebekah en Paula Temple te kijken (en te rippen).

Tjesus wijzigde deze reactie 22-10-2018 16:41 (17%)

• ppeterr
Tjesus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:38:
De uitgezonden livestreams van Awakenings ADE komen langzamerhand allemaal online. (Hard Opening en Drumcode)

YouTube: awakenings

Tijd voor mij om de show van Rebekah en Paula Temple te kijken (en te rippen).
Ja lekker allemaal man, ik gooi even adam beyer aan.
Waarom rip je ze ? bang dat het ooit offline gaat, of een verzamelwoede :P

MENTAL SHUTDOWN

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

ppeterr schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:49:
[...]

Ik download ze vaak als MP3, voor in de auto ;)

Ruimteverspilling

• ppeterr
Evanescent schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:50:
[...]

Ik download ze vaak als MP3, voor in de auto ;)
Aha, ja ik heb gewoon een scherm in mijn dashboard, met youtube, soundcloud, en dat soort gelul.
(niks super fancy hoor, iets uit china met android erop. Maar werkt fantastisch)

ppeterr wijzigde deze reactie 22-10-2018 16:52 (13%)

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
ppeterr schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:49:
[...]

Scheelt aardig wat MB's voor als ik een muziekje moet opzetten op plekken waar nauwelijks WiFi is.

• ppeterr
@tjesus aha, okidoki dan

Ik wordt tegenwoordig helemaal zen van knetterharde techno, is toch wel raar :9

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
ppeterr schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:57:
@tjesus aha, okidoki dan

Ik wordt tegenwoordig helemaal zen van knetterharde techno, is toch wel raar :9
Niet raar genoeg, want ik heb hetzelfde.
Sterker nog, als ik in de sportschool naar dit soort techno luister dan ben ik heel erg gefocust op de oefeningen ipv dat ik afgeleid word door vrouwelijk schoon. :+

• Gaargod
Knijters wat een nummer _/-\o_

Dax J was vannacht ook weer de Gashouder aan het slopen op Ben Klock's Photon nacht, volgens mij was daar alleen geen live stream van dit jaar helaas.

En wat te denken van Solomun die even een in totaal 22 uurs set afdraaide op zaterdag / zondag om te eindigen in de Loft in de ADAM Toren? Heerlijk die ADE dingen: https://3voor12.vpro.nl/a...omun-The-Loft-afterkoning

Zelf was ik afgelopen Zaterdag naar Dockyard / Mystic Garden, wat was dat een vet festival zeg. Dax J brak de 'Machine' tent vakkundig af, om half 4 's middags al :9
Verder mooie sets gehoord van o.a. Roberto Capuano, The Advent vs. Industrialyzer en afgesloten bij Sven Vath!

Vannacht (vanochtend >:)) ADE afgerond in de Undercurrent op de microhouse party van 'Drums', man wat was dat vet zeg. Priku, Rhadoo, Dubtil & Barac en meer bij elkaar op 1 feest, veel beter word het niet als liefhebber van die sound. Het publiek ging er ook vol voor 8)

• ppeterr
ik kruip even in een hoekje van jaloezie ....Ow nee ik ga eten koken voor mijn kindjes O+

Met rebekah en paula aan op de achtergrond haha!

ppeterr wijzigde deze reactie 22-10-2018 17:28 (22%)

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
Gaargod schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:25:
[...]

Knijters wat een nummer _/-\o_

Dax J was vannacht ook weer de Gashouder aan het slopen op Ben Klock's Photon nacht, volgens mij was daar alleen geen live stream van dit jaar helaas.

En wat te denken van Solomun die even een in totaal 22 uurs set afdraaide op zaterdag / zondag om te eindigen in de Loft in de ADAM Toren? Heerlijk die ADE dingen: https://3voor12.vpro.nl/a...omun-The-Loft-afterkoning

Zelf was ik afgelopen Zaterdag naar Dockyard / Mystic Garden, wat was dat een vet festival zeg. Dax J brak de 'Machine' tent vakkundig af, om half 4 's middags al :9
Verder mooie sets gehoord van o.a. Roberto Capuano, The Advent vs. Industrialyzer en afgesloten bij Sven Vath!

Vannacht (vanochtend >:)) ADE afgerond in de Undercurrent op de microhouse party van 'Drums', man wat was dat vet zeg. Priku, Rhadoo, Dubtil & Barac en meer bij elkaar op 1 feest, veel beter word het niet als liefhebber van die sound. Het publiek ging er ook vol voor 8)
Had je trouwens nog de pink panther gezien linksvoor bij Cocoon? :+

Voor mij was Mirella Kroes op Dockyard x Mystic Garden de verrassing. Vond haar echt een goed begin van de dag. De rest van de dag zowat alleen bij Cocoon gestaan vanaf Len Faki. Ik wilde tussendoor nog langs Seth Troxler, maar helaas ging de rest liever verder in Cocoon.
Achteraf gezien was ik liever naar de overkant (de Machine) geweest om de tent af te breken, maar desondanks heb ik een zeer vermakelijke dag gehad.

Ik schrok trouwens wel een beetje van het nieuws dat er iemand rond 20.30uur met pepperspray aan het spuiten was in Terminal One. Dat soort acties horen wat mij betreft niet op een festival/feest/evenement.

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21:42
@Tjesus dat is helaas die nieuwe zakkenrolctaktiek. Pepperspray spuiten en in de paniek mensen rollen. En geloof me die paniek ontstaat. Overigens ook tijdens Elrow gebeurd zaterdag en ik heb het zelf een x meegemaakt tijdens Elrow oud&nieuw 2016/17.

Zelf overigens naar Circo Loco geweest wat een feest met Martinez Brothers b2b Seth Throxler. Zijn nog zeker een uur lamfer doorgegaan. Tussendoor nog even bij Amelie Lens geweest die was flink aan het stampen, maar vond die zaal te druk.

• ppeterr
Wat vinden jullie van die I hate Models set van awakenings dan.

Ik ben er nog niet helemaal over uit, ik ken hem natuurlijk helemaal weer niet.
Maar die gast draait toch wel een paar zeer dikke voor mij onbekende platen, met
een soort industriële sound in wat hoger tempo. Skills heeft hij zeker wel. Maakt mooie dingen.
Zeer fijne opbouw, en een boel energie,

Wel weer een gek doekje voor zijn halve hoofd, dat snap ik ook nog niet helemaal.

Ik denk dat ik zijn set maar erg goed ga vinden :)

YouTube: Awakenings ADE 2018 | I Hate Models

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Tjesus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:51:
[...]

Voor mij was Mirella Kroes op Dockyard x Mystic Garden de verrassing. Vond haar echt een goed begin van de dag. De rest van de dag zowat alleen bij Cocoon gestaan vanaf Len Faki. Ik wilde tussendoor nog langs Seth Troxler, maar helaas ging de rest liever verder in Cocoon.
Achteraf gezien was ik liever naar de overkant (de Machine) geweest om de tent af te breken, maar desondanks heb ik een zeer vermakelijke dag gehad.

Ik schrok trouwens wel een beetje van het nieuws dat er iemand rond 20.30uur met pepperspray aan het spuiten was in Terminal One. Dat soort acties horen wat mij betreft niet op een festival/feest/evenement.
Pink Panther? Nee haha! Ik stond n beetje in het midden van de tent.
Wegens wat logistieke problemem op de heenweg, kwamen wij helaas pas ruim na 15u op het festival aan. Toen gelijk maar Dax J opgezocht, maar daardoor Mirella gemist anders had ik haar zeker gecheckt!

Ik heb op het einde nog wel even 5 minuten bij Ben Sims in de Machine tent gekeken, maar het geluid stond daar zacht(er)! Gauw terug gegaan naar Papa Sven bij Cocoon dus :*)

Heftig verhaal van die pepper spray ja, ik heb het zelf eens meegemaakt op Tomorrowland in een tent. De chaos die dan uitbreekt is echt scary.

Mooi om eindelijk weer eens wat rave reportjes te lezen hier trouwens :)

@tAnk jij was toch naar de Afterlife marathon geweest? Hoe was het?

• Edwin__
Ik kon Tymon al enorm lang qua muziek, heeft ook veel vette hardcore tracks gemaakt.

YouTube: Tymon - Now Who's Laughing
YouTube: Tymon - Gucci ISR65
YouTube: Andre Frauenstein & Tymon - Ethereal

Discogs

• Allie74
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-03 06:37
Tjesus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:05:
[...]

Niet raar genoeg, want ik heb hetzelfde.
Sterker nog, als ik in de sportschool naar dit soort techno luister dan ben ik heel erg gefocust op de oefeningen ipv dat ik afgeleid word door vrouwelijk schoon. :+
Vrouwelijk schoon en techno is toch ook een fijne combinatie in de sportschool :)

• Noxa
Arthur-M. schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:39:
Dank voor het onder de aandacht brengen! Wat en vette line-up, meteen kaarten gekocht.

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Arthur-M. schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:39:
Heel vette line-up, inderdaad (vooral nu ik DJ Rush opnieuw heb ontdekt)! Hoeveel stages heeft dit feest? Ik zie nog geen time-table, of kijk ik slecht?

Evanescent wijzigde deze reactie 23-10-2018 01:50 (7%)

Ruimteverspilling

• Gaargod
De set van Maceo Plex op z'n eigen Mosaic avond @ Awakenings afgelopen vrijdag staat hier online: http://m.wav.media/video/17860

Supervet dat ie deze plaat er ook nog inslingert; YouTube: Poni Hoax - Hypercommunication Alter Ego Remix) HD

Gaargod wijzigde deze reactie 23-10-2018 09:20 (37%)

• tAnk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:11
Gaargod schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:58:
[...]

Pink Panther? Nee haha! Ik stond n beetje in het midden van de tent.
Wegens wat logistieke problemem op de heenweg, kwamen wij helaas pas ruim na 15u op het festival aan. Toen gelijk maar Dax J opgezocht, maar daardoor Mirella gemist anders had ik haar zeker gecheckt!

Ik heb op het einde nog wel even 5 minuten bij Ben Sims in de Machine tent gekeken, maar het geluid stond daar zacht(er)! Gauw terug gegaan naar Papa Sven bij Cocoon dus :*)

Heftig verhaal van die pepper spray ja, ik heb het zelf eens meegemaakt op Tomorrowland in een tent. De chaos die dan uitbreekt is echt scary.

Mooi om eindelijk weer eens wat rave reportjes te lezen hier trouwens :)

@tAnk jij was toch naar de Afterlife marathon geweest? Hoe was het?
Ik zit thuis op de bank bij te komen... maar het weekend heeft compleet anders uitgepakt. En hoe.

Vrijdagavond last-minute-call nog naar Richie Hawtin (Loveland) geweest. Dat werd een pittige avond. Waanzinnige set.

Zaterdag bijgekomen en zondag arriveerden we rond 18.00 uur op de ADE '18 Closing Afterparty... om vervolgens maandagochtend 11.00 uur naar buiten te lopen. Het was madness. Het was geniaal. Ik ben totaal de weg kwijt. Wat een ADE.

-edit-

Neeee ik lees nu dat jij er ook was! DOH!

• peakrever
  • Nu online
Evanescent schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 01:44:
[...]

Heel vette line-up, inderdaad (vooral nu ik DJ Rush opnieuw heb ontdekt)! Hoeveel stages heeft dit feest? Ik zie nog geen time-table, of kijk ik slecht?
Line up is volgens mij nog niet bekend inderdaad.

Kom er achter dat ik 26 november een tentamen heb :X :X

Nog maar even kijken of ik dan ga naar TOFFLER festival.

• mydogisgone
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17:21

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Gaargod schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:25:
[...]

Dockyard / Mystic Garden was echt super afgelopen zaterdag. O+
Tjesus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:51:
[...]

Cocoon! O+ Heb ik ook vrij lang gestaan. Alleen eind van de middag was het veel te druk en te warm in de tent. :o

mydogisgone wijzigde deze reactie 23-10-2018 10:42 (50%)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Gaargod
@tAnk dat heb je netjes gedaan haha, mooi toch dit soort parties. Knettergoed geluid ook in die toko, en een publiek wat er helemaal in mee ging. Echt zwaar genoten! Heb t zelf van 22u tot 9u uitgehouden, vond ik mooi zat :D

Ik zit ook nog ff thuis te revalideren vandaag na dit heftige lange weekend met dit chille setje van een van de heren van die Drums avond: YouTube: PRIKU Romanian house & tech set. [Neversea Takeover]

• tAnk
Gaargod schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:44:
@tAnk dat heb je netjes gedaan haha, mooi toch dit soort parties. Knettergoed geluid ook in die toko, en een publiek wat er helemaal in mee ging. Echt zwaar genoten! Heb t zelf van 22u tot 9u uitgehouden, vond ik mooi zat :D

Ik zit ook nog ff thuis te revalideren vandaag na dit heftige lange weekend met dit chille setje van een van de heren van die Drums avond: YouTube: PRIKU Romanian house & tech set. [Neversea Takeover]
Ik vond Priku echt heel sterk. Thanks!

• AyeAyeCaptain!
  • Niet online

• Gaargod
Ik doe t ff rustiger aan na dit lange weekend, met deze heerlijke 4u durende trip van de heer Damian Lazarus. Koptelefoontje op, luister deze voor tribal beats, fijne trommeltjes, klatsende houtblokjes & crispy claps :D
Listen to Live @ Desert Hearts - Damian Lazarus - 098 by Desert Hearts Records
https://soundcloud.com/de...hearts-damian-lazarus-098

• Tjesus
Gaargod schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:07:
Ik doe t ff rustiger aan na dit lange weekend, met deze heerlijke 4u durende trip van de heer Damian Lazarus. Koptelefoontje op, luister deze voor tribal beats, fijne trommeltjes, klatsende houtblokjes & crispy claps :D
Listen to Live @ Desert Hearts - Damian Lazarus - 098 by Desert Hearts Records
https://soundcloud.com/de...hearts-damian-lazarus-098
Kon ik het maar rustiger aan doen. Mijn vrienden zijn al aan het bespreken naar welke feest we nu gaan. Grote kans dat het Toffler indoorfestival wordt.

• Gaargod
Morgen doet BE-AT.tv een re-run van de Dockyard Machine stage performances :D
Schaamteloze copy paste vanaf de Dockyard FB pagina:

Stream times will be:

▣ Dax J 16:00 - 17:29
▣ Blawan 17:30 - 19:28
▣ Robert Hood // Floorplan 19:30 - 21:30
▣ Ben Sims 21:35 - 23:28

Be there or be a vierkantje |:(

• tAnk
Tjesus schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:19:
[...]

Kon ik het maar rustiger aan doen. Mijn vrienden zijn al aan het bespreken naar welke feest we nu gaan. Grote kans dat het Toffler indoorfestival wordt.
Wij gaan 10 november Kompass in Gent eens checken: Tale Of Us all night long.

• Gaargod
Whaaaat RPR Soundsystem in de Elementenstraat op 15 Februari!! VBX is lekker bezig zeg. Ik blok mijn agenda alvast O+ O+ O+

https://www.residentadvisor.net/events/1177961

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Evanescent schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:53:
[...]

Via-via bij de related videos: YouTube: Awakenings Festival 2018 Saturday - Live set DJ Rush @ Area Y _/-\o_

edit:
Ja, dit is wel écht de techno waar ik nu van houd. Waar alle DJ's van vroeger tegenwoordig allemaal wat tammer lijken te worden, geldt dat ook voor DJ Rush. Alleen was hij juist 'erg stevig' en zit hij nu juist op een perfect niveau voor mij :o d:)b oOo (mooi hoe die laatste smiley ook een beetje qua tempo gelijk zit)
Hoewel, die DJ Rush is toch ook weer niet helemaal perfect... Dat continu wegdraaien van de bass met verschillende effectjes "gets really old, really fast". Laat die lekkere flow nou eens gaan, man! :o :X

Maar de muziekstijl blijft puur goud. O+

Ruimteverspilling

• tAnk
Gaargod schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 16:35:
Whaaaat RPR Soundsystem in de Elementenstraat op 15 Februari!! VBX is lekker bezig zeg. Ik blok mijn agenda alvast O+ O+ O+

https://www.residentadvisor.net/events/1177961
Yeap. Ticket in the pocket! :9~

• Gaargod
Ik heb kaarten gehaald voor het Thuishaven Wintercircus op 23 December: Job Jobse 10hrs :)
Eindelijk eens een extended set van deze baas gaan horen! Dat wordt lekker de Kerst ingaan.

• ppeterr

MENTAL SHUTDOWN

• Lollercopter
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16:19
Jezus mina dan lurk je al tig jaar op tweakers en dan weet je niet dat er een techno topic is 8)7 8)7 8)7

Ik ga al zeker 10 jaar techno feestjes af :9 . Nog steeds jammer dat awakenings niet meer in de Maassilo Rotterdam is dat waren nog eens feestjes godnondeju

Mijn favoriete track: YouTube: Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden remix) :9~ :9~
Fugitive2008 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:58:
Gaan er mensen op de vrijdag naar DGTL X Paradise met o.a. Maya Jane Coles en Dubfire?
Helaas was ons donderdag feestje gecancelled (audio obscura) best jammer maar goed des te fitter ben ik de werkweek na het weekend...
Heb iig zin in de vrijdag!!
Yup ik was er vrijdag, ik vond echt een zeer matig feest. Wat vond jij ervan ? ijskoud daar binnen, en gewoon algemene sfeer + aankleding mehhhhh. 4 euro voor een water ... really ? Ik was gewoon aan de pils trouwens maar dat terzijde. Volgend jaar gaan we echt een obscuur feestje uitkiezen met ADE denk ik.

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Lollercopter schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:11:
Jezus mina dan lurk je al tig jaar op tweakers en dan weet je niet dat er een techno topic is [...
Nou ja, dit topic is natuurlijk pas dit jaar opgericht, dus schaam je niet ;)
[...] Yup ik was er vrijdag, ik vond echt een zeer matig feest. Wat vond jij ervan ? ijskoud daar binnen, en gewoon algemene sfeer + aankleding mehhhhh. 4 euro voor een water ... really ? [...]
Wauw, dat soort organisatoren gaan bij mij resoluut op de blacklist. Daar doe ik echt niet aan mee. Net als betalen voor het toilet... zijn ze nou helemaal van de pot gerukt?! :X :r

Ruimteverspilling

• Lollercopter
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16:19
Evanescent schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:43:
[...]

Nou ja, dit topic is natuurlijk pas dit jaar opgericht, dus schaam je niet ;)

[...]

Wauw, dat soort organisatoren gaan bij mij resoluut op de blacklist. Daar doe ik echt niet aan mee. Net als betalen voor het toilet... zijn ze nou helemaal van de pot gerukt?! :X :r
Haha oke ik hoef me niet te schamen dus.

Ja hij word nog mooier he, de eerste keer dat je water betaald betaal je 2 euro borg voor dat flesje. Dus dan reken je 18 euro af voor 3 water :+ :+ 8)7 . Ik heb lekker water op de plee gehaald het gehele feest, uitzuigers. Normaal ben ik daar echt niet van maar als het zo moet

• ppeterr
YouTube: Blawan @ Dockyard Festival ADE 2018 - Machine Stage (BE-AT.TV)

Lekker stampertje hoor!

4 euro voor water is gewoon problemen afroepen zeg, mee eens - belachelijk.

En betalen voor plassen is vrij normaal dacht ik. Maar goed daar is inderdaad vaak ook water.

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
Lollercopter schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:25:
[...]

Haha oke ik hoef me niet te schamen dus.
Helemaal niet.
Ik vind het zelf ook abnormaal om zoveel voor een flesje water te betalen.
De grens zit bij mij ook op anderhalf muntje voor 0.5L (ook rond de 4euro). Als ik meer moet betalen, dan vertik ik dat. Kan dan net zo makkelijk drinkwater halen bij het toilet.

Net als toilet. Dan betaal je al een ticket van 45-60euro, mag je per toiletbezoek 50cent gaan betalen. 8)7
Dat had ik meegemaakt op Rotterdamse Rave in maart, dit jaar. Ik had geen contant geld meer op zak, alleen consumptiemuntjes en een pinpas. Ik ben maar gewoon doorgelopen, want achter mij stonden nog 20 man die ook heel nodig moesten.

Tjesus wijzigde deze reactie 25-10-2018 18:55 (7%)

• ppeterr
volgens mij zijn de extra kosten van het toilet voor de host van de pis pot.
En met over het algemeen de varkens die daar schijten en pissen is 50 cent dan wel redelijk.

Was het niet in de Mazzo vroeger, 5 gulden hele nacht pissen, in een keer betalen
ofzo, of was dat marcanti....ik weet het niet meer....:P

ppeterr wijzigde deze reactie 25-10-2018 19:06 (32%)

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
ppeterr schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:00:
En met over het algemeen de varkens die daar schijten en pissen is 50 cent dan wel redelijk.

Was het niet in de Mazzo vroeger, 5 gulden hele nacht pissen, in een keer betalen
ofzo, of was dat marcanti....ik weet het niet meer....:P
Nu je dat zegt, dan is die 50cent toch wel redelijk.
Toch zie ik liever een mogelijkheid om voor 2euro oid onbeperkt naar het toilet te kunnen gaan. En dat bieden ze helaas niet altijd aan op festivals waar ze geld vragen voor een toiletbezoek.

Edit:
Robert Hood samen met Floorplan
YouTube: Robert Hood @ Dockyard Festival ADE 2018 - Machine Stage (BE-AT.TV)

Tjesus wijzigde deze reactie 25-10-2018 19:31 (11%)

• ppeterr
Tjesus schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:29:
[...]

Nu je dat zegt, dan is die 50cent toch wel redelijk.
Toch zie ik liever een mogelijkheid om voor 2euro oid onbeperkt naar het toilet te kunnen gaan. En dat bieden ze helaas niet altijd aan op festivals waar ze geld vragen voor een toiletbezoek.

Edit:
Robert Hood samen met Floorplan
YouTube: Robert Hood @ Dockyard Festival ADE 2018 - Machine Stage (BE-AT.TV)
Ja lekker lekker lekker lekker, hierna ben sims, vraag mij af of dat wat wordt.
Vind sims zeker oke, maar de line up en de time table, met daxj en die anderen
hiervoor. Krijg een beetje het idee dat het van hard naar zacht gaat :)

MENTAL SHUTDOWN

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

ppeterr schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:00:
Ben ik echt niet met je eens. Die toiletten worden gedurende het feest nauwelijks onderhouden. Als je geluk hebt, wordt er een rolletje toegevoegd maar vaak dat al niet eens. Zelfs de zeep bij de kraantjes wordt vaak niet eens aangevuld. Pas aan het eind van het feest gaat men er met de brandslang overheen en klaar is kees. Die kosten zitten gewoon in het kaartje. Ook de 2 euro onbeperkt plassen vind ik onzin. Ook dan had gewoon het kaartje 2 euro duurder moeten zijn. Iedereen zal het toilet moeten gebruiken, dus dat als extra kosten rekenen is gewoon achterbaks. Het is gewoon een basisbehoefte. Beetje zoals de vliegtuigmaatschappijen steeds extra, verborgen kosten wilde berekenen tijdens het boeken van de vlucht. Dat pikken we toch ook niet meer? ;)

Nou, genoeg azijn gezeken :+

Evanescent wijzigde deze reactie 25-10-2018 19:55 (28%)

Ruimteverspilling

• Noxa
Ik kan me echt kapot ergeren aan het extra moeten betalen voor het toilet bezoek. Dat moet je gewoon verdisconteren in de ticketprijs. Naast dat het belachelijk extra kosten zijn is het ook nog eens irritant als er een opstopping ontstaat bij de plee omdat iedereen zijn stempeltje moet laten controleren. Volgens mij kun je die persoon beter in zetten aan de bar om meer omzet te genereren.

• ppeterr

MENTAL SHUTDOWN

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Ruimteverspilling

• ppeterr
Dit is toch wel veel meer techno dan daxj die er 3 sets voor zat.
Daxj ook oke hoor - maar Sims heeft toch wel de old skool feeling zeg.

MENTAL SHUTDOWN

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20-03 12:54
Heb even je ge-blabla-ed ;). Maya en Dubfire draaide wel lekker maar die kerel aan het einde die bakte er niks van imho, maar goed we bleven toch maar in die zaal staan tot 0645. Toen ging er iemand out naast onze groep en had ik zoiets van 'kom het heeft geen zin om hierbij te staan' dus toen zijn we ook maar naar onze slaapplek in A'dam gegaan. 'Helaas' was ik mijn portemonnee verloren VOORDAT we naar het feest gingen (bleek uiteindelijk thuis te liggen in mijn werktas 8)7 ) dus kon ook 'helaas' niks betalen die avond. We waren met een redelijk grote groep denk ong 14 mensen waarvan 12 dames en die bleven maar bier halen dat is eigenlijk mijn grootste verwondering geweest haha en nu nogsteeds op een gegeven moment had ik 1.5 biertje in mijn hand en stond er een vriendin van me met nog een biertje voor me, leek beetje carnaval. Maar idd die ruimte is veel te groot voor een feestje zoals dat, maar goed maak wat dat betreft weinig perfecte locaties mee wat dat betreft. In het klokgebouw in Eindhoven kan het vaak warm zijn hier was het dan weer te koud, moet toch niet zo heul moeilijk zijn. Denk dat het voor de drugsgebruikers wel wat fijner is dat het wat frisser kan zijn. Maar goed voor mij door de 'gratis' drank kreeg de avond een 7.5 :9 heb me prima vermaakt maar idd het was geen Awakenings Gashouder.

• ppeterr
Nog even een ADE dingetje voor de vrijdag middag.
Vrij rustig maar stevig setje.

En wat ik eigenlijk stiekem leuker ga vinden denk ik. Want Beyer, niet iedereen zal het daar
mee eens zijn geloof ik. Maar voor mij toch nog steeds een topper! (start om 17u)

YouTube: Adam Beyer | The Revolution, Space - Ibiza (Spain)

ppeterr wijzigde deze reactie 26-10-2018 16:40 (31%)

MENTAL SHUTDOWN

• ppeterr
Energie voor 100 hier, zelfs op een doordeweekse woensdag!

Daarom Toffler beetje hard, beetje super lekker hoor!

YouTube: Thope - 142 (Original Mix) Plays Richie Hawtin.

ppeterr wijzigde deze reactie 31-10-2018 20:03 (20%)

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
Kan wel lekker inkomen op de set. Alleen grootste minpunt vind ik wanneer Adam Beyer er doorheen praat. Leuk om te horen dat Marco Faraone tot een van zijn favoriete dj's behoord, maar doe dat alsjeblieft in het begin of op het eind :O

Overigens staat de eerste feest voor 2019 al in de agenda. 25 januari naar Intercell - Acid Night. Ik ben wel benieuwd, omdat de line-up, op Thomas P. Heckmann na, nogal onbekend is voor mij. H7 Warehouse is voor mij ook een onbekende locatie.
Beverly Hills 808303
Ceephax Acid Crew
Thomas P. Heckmann [acid set]
Alien Rain
Jawbreakers [JKS & Mayeul live]
030303
En niet te vergeten een goed vervolg van Paula Temple op haar set van Katharsis vorig jaar:
https://soundcloud.com/pa...-temple-at-katharsis-2018

(Mocht je die van 2017 nog niet hebben gehoord:
https://soundcloud.com/pa...-temple-at-katharsis-2017 )

Tjesus wijzigde deze reactie 02-11-2018 19:53 (11%)

• ppeterr
@Tjesus ik denk dat je hem wel hebt mee gekregen in dit topic ergens, maar je
tikte Heckman, en ik heb gelijk die edge detection podcast maar weer even aangezet!

Ik rebound hem gewoon nog maar eens dan. Want het is zeker een van mijn favoriete sets.
Met natuurlijk emanuel top op 46min, en dan sluit hij af met DRAX ltd...wat wil je nog meer..

https://soundcloud.com/ed...cast-01-thomas-p-heckmann

En die sets van paula. Sodeju ! Die ga ik in een andere mood zeker laten knallen hier!!!!

ppeterr wijzigde deze reactie 02-11-2018 21:59 (10%)

MENTAL SHUTDOWN

• Edwin__
Tjesus schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:50:
[...]

Overigens staat de eerste feest voor 2019 al in de agenda. 25 januari naar Intercell - Acid Night. Ik ben wel benieuwd, omdat de line-up, op Thomas P. Heckmann na, nogal onbekend is voor mij. H7 Warehouse is voor mij ook een onbekende locatie.

[...]
Wat een vette lineup!

Ceephax is altijd vet live

Discogs

• ppeterr
Ik ben wel een behoorlijke 303 slettebak, en dat is er te weinig in dit topic

DUS

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Zo, na 1,5 week ADE-bijkom-vakantie ben ik weer volledig opgeladen om verder bij te dragen aan dit topic :)
Mooie discussie over water en toilet prijzen gemist, scheelt weer tikwerk voor een bijdrage :p

Puntje over DGTL en de kille / koude Scheepsbouwloods ook gezien, mee eens... Paar jaar terug was ik tijdens ADE op de Kompakt label night, goeie muziek maar te groot & koud daar.

@Tjesus Thomas P Heckmann is zo vet... Eerder dit jaar op 'n Reaktor of Vault Sessions party gezien, gekkenhuis. Hier ga je; YouTube: Juno Reactor - Mona Lisa Overdrive (Thomas P Heckmann Remix)

De set van Maceo Plex tijdens ADE die ik hier al eerder postte staat inmiddels ook gewoon op YouTube: YouTube: MACEO PLEX banging DJ set at Gashouder ADE 2018
Gisteren eerste uurtje geluisterd, gaat wel lekker! En mooi in beeld gebracht.

Dan nog een leuke zondag longread van Resident Advisor met / over Benny Rodrigues: https://www.residentadvisor.net/features/3353

• Tjesus
Eindelijk bijgekomen van zaterdagnacht :)
Zaterdag een technoavond gehad, met als line-up: Chung, Headless Horseman(live) en Seek The Note (alias LSZL).

Chung (de verrassing) en Seek The Note waren heel goed. Harde techno op het goede tempo. Seek The Note zocht duidelijk meer de industrial kant, toch was het heel goed te doen. Zelfs een maat van mij die niet van techno houdt, vond het een lekkere avond.

Headless Horseman keek ik ook wel naar uit vanwege zijn Boiler Room sessie. BPM was misschien wel iets lager, maar de bass was bij hem het hardst en heel goed te voelen (vooral als je vooraan stond). Je moet er maar van houden. Al met al heb ik een hele toffe avond gehad. *O*

(Kleine impressie hoe het op het eind aan toe ging: https://1drv.ms/u/s!AoQ0Yl6pjkZgi5RMbse0jqyS905QQA)
ppeterr schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:13:
Ik ben wel een behoorlijke 303 slettebak, en dat is er te weinig in dit topic

DUS

[Soundcloud: SYNOID PODCAST 048 // 999999999 (live) by SYNOID]
:o
Gaargod schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:39:
@Tjesus Thomas P Heckmann is zo vet... Eerder dit jaar op 'n Reaktor of Vault Sessions party gezien, gekkenhuis. Hier ga je; YouTube: Juno Reactor - Mona Lisa Overdrive (Thomas P Heckmann Remix)

De set van Maceo Plex tijdens ADE die ik hier al eerder postte staat inmiddels ook gewoon op YouTube: YouTube: MACEO PLEX banging DJ set at Gashouder ADE 2018
Gisteren eerste uurtje geluisterd, gaat wel lekker! En mooi in beeld gebracht.

Dan nog een leuke zondag longread van Resident Advisor met / over Benny Rodrigues: https://www.residentadvisor.net/features/3353
Kan eigenlijk niet meer wachten om Thomas P. Heckmann te horen draaien.

Leuk artikel van RA om te lezen. Sowieso behoort Benny Rodrigues tot een van mijn favoriete DJ's. Niet alleen vanwege zijn veelzijdigheid, maar vooral omdat zijn passie goed te voelen is op de dansvloer. Plus zijn Facebook berichten zijn leuk om te lezen.
Nog een leuk housesetje van Benny: https://soundcloud.com/be...elter-amsterdam-3-11-2018

• Bolko
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 19:33
Tjesus schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:50:
[...]

Ik zat er ook aan te denken om hier naartoe te gaan. Even kijken of ik wat vrienden zo ver kan krijgen die meewillen. Ik weet wel dat Beverly Hills 808303 de dj I-F is. Rest is mij ook onbekend

• Edwin__
Bolko schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:40:
[...]

Ik zat er ook aan te denken om hier naartoe te gaan. Even kijken of ik wat vrienden zo ver kan krijgen die meewillen. Ik weet wel dat Beverly Hills 808303 de dj I-F is. Rest is mij ook onbekend
Ceephax is een behoorlijke grote naam eerlijk gezegd. Heeft onder andere op Rephlex (label van Aphex Twin) en op Planet Mu (label van U-Ziq) releases uitgebracht. Zijn muziek is heel erg speels vaak, maar zit muzikaal gezien behoorlijk strak in elkaar. Zweeft beetje tussen acid, ambient, techno, breaks en IDM in.

Live-act is ook daadwerkelijk live, altijd hele berg hardware mee (303, 808, 909 etc). Je moet alleen wel beetje tegen humor kunnen.

YouTube: Ceephax- Vladijenk
YouTube: Ceephax Acid Crew - Camelot Chronicles
YouTube: Ceephax - Flight of the Condor
YouTube: ceephax Essex Remblance

_/-\o_

Discogs

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Tjesus schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:36:
[...]

(Kleine impressie hoe het op het eind aan toe ging: https://1drv.ms/u/s!AoQ0Yl6pjkZgi5RMbse0jqyS905QQA)

[...]
Klinkt heel goed!

Ruimteverspilling

• ppeterr
stream van afgelopen zaterdag ergens in roemenie,...beukt behoorlijk

YouTube: Luca Agnelli @ Database, Timișoara (BE-AT.TV)

ppeterr wijzigde deze reactie 07-11-2018 06:51 (62%)

MENTAL SHUTDOWN

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

ppeterr schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:35:
stream van afgelopen zaterdag ergens in roemenie,...beukt behoorlijk

YouTube: Luca Agnelli @ Database, Timișoara (BE-AT.TV)
Wat een heerlijke bunker! Doet me denken aan de tijd dat ik nog licht deed in net zo'n laag pand. Vergt leuke creativiteit! _/-\o_

Ruimteverspilling

• peakrever
  • Nu online

• Gaargod
Woensdag gehaktdag :D
YouTube: Thomas P. Heckmann - Provide The Future (Dax J Remix) [MONNOM016]

Sorry ppeterr voor de repost maar jouwe was al een paar maandjes terug, goede muziek kan niet vaak genoeg terugkomen toch!

• ppeterr
Gaargod schreef op woensdag 7 november 2018 @ 17:41:
Woensdag gehaktdag :D
YouTube: Thomas P. Heckmann - Provide The Future (Dax J Remix) [MONNOM016]

Sorry ppeterr voor de repost maar jouwe was al een paar maandjes terug, goede muziek kan niet vaak genoeg terugkomen toch!
Van mij mag die iedere gehaktdag terug komen! Gelijk weer aangeslingerd...standje 100

Over Thomas gesproken, onderstaand yt channel zit bomvol met demo's en dergelijke
van bergen van toffe gasten, en waar ze hun gear uitleggen. Als je in het channel zoekt
op heckmann komen verschillende filmpjes met hem naar voren.

YouTube: Telekom Electronic Beats

Leuk voorbeeld van de content

ppeterr wijzigde deze reactie 07-11-2018 19:06 (34%)

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Ik groove 'm het weekend in met deze chille beats, gebracht door een helft van mijn favo vrouwelijke DJ duo: Blond:ish! Live from The Lab LA zo je kamer in: YouTube: BLOND:ISH (Vivie-Ann) in The Lab LA

• Stinger_Ventura
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15:11
https://itunes.apple.com/...6514?mt=2&i=1000423452672

DJ Rush Live @ 30 Years of Techno In Berlin (Funkhaus Berlin, Germany) - 14-SEP-2018

Man man man... wat een lekker setje!

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online
@Gaargod 't Is eerder tribal tech house wat Blondish vaak neer zet, maar ik had toevallig dat setje eerder vandaag op en was wel lekker. Ook hun Essential Mix van enkele jaren geleden is wel chill :)

@Stinger_Ventura Hier een youtube linkje van DJ Rush 30 Years of... YouTube: DJ Rush Live @ 30 Years of Techno In Berlin (Funkhaus Berlin, German...

edit: 't Lijkt alsof die set van DJ Rush al op youtube stond onder YouTube: DJ Rush @ Funkhaus Berlin (Full Set HiRes) – ARTE Concert
En die had ik toevallig al geliked :+

kevz wijzigde deze reactie 09-11-2018 18:52 (19%)

Mijn YouTube

• Gaargod
Phoe, Roman Flugel in de Boiler Room. Roman Flugel? Ja, Roman Flugel ja. Van deze hit: YouTube: Roman Flugel - Geht's Noch?

Here wee goooo... YouTube: Roman Flügel | Boiler Room x SCOPES

@kevz je hebt helemaal gelijk hoor, maar om een tribal tech house topic te openen gaat me iets te ver haha. Ik spam het vrolijk hier neer, in de hoop er iemand blij mee te maken :)

• Stinger_Ventura
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15:11
kevz schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:47:
@Gaargod 't Is eerder tribal tech house wat Blondish vaak neer zet, maar ik had toevallig dat setje eerder vandaag op en was wel lekker. Ook hun Essential Mix van enkele jaren geleden is wel chill :)

@Stinger_Ventura Hier een youtube linkje van DJ Rush 30 Years of... YouTube: DJ Rush Live @ 30 Years of Techno In Berlin (Funkhaus Berlin, German...

edit: 't Lijkt alsof die set van DJ Rush al op youtube stond onder YouTube: DJ Rush @ Funkhaus Berlin (Full Set HiRes) – ARTE Concert
En die had ik toevallig al geliked :+
Thanks, hopelijk nog meer van die set 👍 staat al de hele dag hier op repeat 😋

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online
Deze van Rush vind ik ook super YouTube: Awakenings Festival 2018 Saturday - Live set DJ Rush @ Area Y

Hij had ook een Boiler Room Rotterdam set die wel goed was, alleen de geluidskwaliteit is helaas niet het beste... YouTube: DJ Rush | Boiler Room Rotterdam

Mijn YouTube

• Gaargod
Deze van Rush is ook lekker:
YouTube: DJ Rush @ Awakenings by Day, ADE 2017 (BE-AT.TV)
Zowel deze als die op Awake fest live mogen meemaken, wat een genot :)

Gaan er trouwens nog mensen naar Awakenings / Reaktor / andere raves met / rondom oud en nieuw?
Ik denk erover om de 29e naar Awakenings te gaan, o.a. Sam Paganini, Nina Kraviz en jawel, Rush op de bill :D

• Tjesus
Gaargod schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 20:30:
Deze van Rush is ook lekker:
YouTube: DJ Rush @ Awakenings by Day, ADE 2017 (BE-AT.TV)
Zowel deze als die op Awake fest live mogen meemaken, wat een genot :)

Gaan er trouwens nog mensen naar Awakenings / Reaktor / andere raves met / rondom oud en nieuw?
Ik denk erover om de 29e naar Awakenings te gaan, o.a. Sam Paganini, Nina Kraviz en jawel, Rush op de bill :D
Dat setje van Rush vind ik ook heel lekker. Ik heb DJ Rush alleen niet vaak kunnen meemaken. Alleen op Awakenings Festival voor ongeveer een half uurtje denk ik. Heb mij iig later terug kunnen vinden op de livestream :+

Voor Awakenings twijfel ik nog wel een beetje om wel/niet te gaan. Daar kom ik later nog op terug.

• Edwin__
https://soundcloud.com/pe...preading-plague-perc-trax

Zit al op deze track te wachten sinds Perc hem op Unpolished draaide dit jaar :D

Discogs

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True