Tjesus schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:51:
[...]
Had je trouwens nog de pink panther gezien linksvoor bij Cocoon?
Voor mij was Mirella Kroes op Dockyard x Mystic Garden de verrassing. Vond haar echt een goed begin van de dag. De rest van de dag zowat alleen bij Cocoon gestaan vanaf Len Faki. Ik wilde tussendoor nog langs Seth Troxler, maar helaas ging de rest liever verder in Cocoon.
Achteraf gezien was ik liever naar de overkant (de Machine) geweest om de tent af te breken, maar desondanks heb ik een zeer vermakelijke dag gehad.
Ik schrok trouwens wel een beetje van het nieuws dat er iemand rond 20.30uur met pepperspray aan het spuiten was in Terminal One. Dat soort acties horen wat mij betreft niet op een festival/feest/evenement.
Pink Panther? Nee haha! Ik stond n beetje in het midden van de tent.
Wegens wat logistieke problemem op de heenweg, kwamen wij helaas pas ruim na 15u op het festival aan. Toen gelijk maar Dax J opgezocht, maar daardoor Mirella gemist anders had ik haar zeker gecheckt!
Ik heb op het einde nog wel even 5 minuten bij Ben Sims in de Machine tent gekeken, maar het geluid stond daar zacht(er)! Gauw terug gegaan naar Papa Sven bij Cocoon dus
Heftig verhaal van die pepper spray ja, ik heb het zelf eens meegemaakt op Tomorrowland in een tent. De chaos die dan uitbreekt is echt scary.
Mooi om eindelijk weer eens wat rave reportjes te lezen hier trouwens
@
ericafterdark jij was toch naar de Afterlife marathon geweest? Hoe was het?