Monday mood... Baas Oscar Mulero!
YouTube: Oscar Mulero Live From #DJMagHQ
YouTube: Oscar Mulero Live From #DJMagHQ
Wat een Beest!Edwin__ schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:12:
https://soundcloud.com/pe...preading-plague-perc-trax
Zit al op deze track te wachten sinds Perc hem op Unpolished draaide dit jaar
[ Voor 30% gewijzigd door ppeterr op 13-11-2018 16:09 ]
Shit dit doet me denken aan een 90's/00's hardcore plaat. Kak hoe heet ie ook alweer?ppeterr schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:44:
Zit eigenlijk meer in de vuile gore rag techno dinsdag modus. (niet te lang, want dan...gek en buren etc)
YouTube: Perc - Hyperlink (Tymon Remix) - Perc Trax
[ Voor 12% gewijzigd door Noxa op 13-11-2018 17:58 ]
Tymon is ook een hardcore producer. Draait al heel wat jaartjes mee trouwens.Noxa schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:44:
[...]
Shit dit doet me denken aan een 90's/00's hardcore plaat. Kak hoe heet ie ook alweer?
Ninja edit:// [YouTube: Project Omeaga - Prednison Attack (Full)]
Deze twee draai ik thuis ook vaak door techno sets heen;It's slow, it's hypnotizing, but it's still hard as a kick in the face with a frozen ski boot! Stormtrooper is back with some tunes that will kickstart your hardcore party and make your techno party go supernova!
[ Voor 28% gewijzigd door PWSteal op 13-11-2018 21:39 ]
Wij zitten niet synch in de mood swingsGaargod schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:51:
Morgen komt het album uit, The World of Monnom Black
https://monnomblack.bandc...the-world-of-monnom-black
(vind overigens dat nummer van Airod weinig bijzonder, dan liever deze: YouTube: AIROD - Hypertension [ELXR001] )
Haha ja super, vandaag alle 14 tracks even geluisterd. Helemaal top!Gaargod schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:48:
Hoe zit je erin vandaag @ppeterr ? Hoop goed
Misschien nog wat vroeg maar evengoed een fijn weekend technotweakers! Hiermee kunnen jullie 'm lekker kickstarten![]()
![]()
https://soundcloud.com/mo...nsional-hardcore-business
Years of Denial - Here in the gut
Emmanuel Top - Attraction
Atom™ & Tobias. - Physik E7532
Minimum Syndicat - SweatANDstrobe
Thomas Schumacher - Embody
Johnny Island - Inspiration
Nur Jaber - Weapons of mass destruction
Regal - Babel
Emmanuel Top - Detune My Fortune (Thomas P. Heckmann Remix)
Soul Edifice - Get my crack
Airod - Acid tools
Ege Bam Yasi - Sponge (DJ Hi-Shock & Psi Room Remix)
The Kosmik Kommando - Passion doesn't pay
Push - Cosmonautica
[ Voor 81% gewijzigd door ppeterr op 16-11-2018 18:20 . Reden: zinnen mij niet lopen lekker dus wel nu ]
[ Voor 40% gewijzigd door ppeterr op 16-11-2018 19:15 ]
Het was hier de start van de zaterdag middag, het beukt maar doorGaargod schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 23:58:
Zo dat zijn lekkere snoeiers @ppeterr vooral die 1e en die 2e en die 3e oh wacht
Slaapmutsje dan maar!
YouTube: Thomas P. Heckmann - Death The High Costs Of Living (Perc Remix)
YouTube: Weyner - When The Drugs Kick In (Jaelos Exclusive)
YouTube: AIROD - Universe Of 90's Techno Parties [MLKL007]
[ Voor 25% gewijzigd door Gaargod op 17-11-2018 19:38 ]
[ Voor 16% gewijzigd door -36- op 18-11-2018 17:40 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ja die van Klock kan ik wel waarderen, loopt erg lekker. Niet een stamper, jammer...Gaargod schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:09:
Zo, dat setje van Ben Klock dat ik gisteren postte zit goed in elkaar. Goeie start van de werkdag om 8u vanochtend!
Nieuwe dingen: een b2b2b met Nicole Moudaber, Dubfire en Paco Osuna. Dit zou vuurwerk kunnen zijn! Ik zeg zou, want ook deze heb ik nog niet gezien / gehoord. Here we go! YouTube: Nicole Moudaber b3b Dubfire b3b Paco Osuna @ MoodRAW | Outpost NYC (...
[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 21-11-2018 19:37 ]
[ Voor 12% gewijzigd door assn op 22-11-2018 10:39 ]
[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 23-11-2018 18:00 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Gaargod op 23-11-2018 20:01 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Prima avondje gehad inderdaad!Noxa schreef op zondag 25 november 2018 @ 03:10:
Oei Toffler is goed zeg! Dak er af. Thanks voor de tip.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
[ Voor 134% gewijzigd door Tjesus op 26-11-2018 11:37 ]
Wat gaat die Heckman los in deze set! Waanzinnig! Haalt mij zeker uit mijn techno-dipjeTjesus schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:32:
Net een setje gevonden. Weet nog niet of het wat is (heel waarschijnlijk wel, Thomas P Heckmann op Soenda 2 weken terug )
Thomas P. Heckmann @ Soenda Indoor Utrecht 10 - 11 - 2018
[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 26-11-2018 16:27 ]
Zwaar vette lineup inderdaad!Gaargod schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:39:
Zo, Reaktor dropt een Maandagbommetje... Unpolished 2019!
https://www.residentadvisor.net/events/1191440
MPIA3 en veel meer moois op de line-up![]()
Dat wordt weer geblokt weekend in de agenda!
[ Voor 7% gewijzigd door PWSteal op 26-11-2018 20:49 ]
[ Voor 18% gewijzigd door ppeterr op 28-11-2018 18:50 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Gaargod op 29-11-2018 17:05 ]
Nooit van Wooferland gehoord, maar door de set ben ik er wel geïnteresseerd geworden.Gaargod schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:08:
Wooferland staat nogsteeds op mijn lijst van festivals om nog eens heen te gaan. Praktisch naast de deur maar nog nooit geweest, kan er eigenlijk niet eens echt een antwoord op geven waarom niet. Meh!
Nog wat ietsje rustig(er)e acid erbij;
YouTube: Disk Space - Runtime Error
YouTube: Boston 168 - Cybernetics [ODDEVEN014]
YouTube: SHNGL - San Junipero
Nog een bonustrackedit
YouTube: D-Rex - Octane 8 [GFR051]
[ Voor 69% gewijzigd door Tjesus op 29-11-2018 18:55 ]
Net deze even geluisterd. Man, wat een brute set. Zeer zware, diepe, smerige techno kost! Heerlijk!Tjesus schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:32:
Net een setje gevonden. Weet nog niet of het wat is (heel waarschijnlijk wel, Thomas P Heckmann op Soenda 2 weken terug )
Thomas P. Heckmann @ Soenda Indoor Utrecht 10 - 11 - 2018
Die plaat vind ik altijd erg lekker van hem. Vind het wel jammer dat zijn muziek vaak zo plat is, na een paar nummers begin ik het altijd zo saai te vinden.Gaargod schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:39:
Knetters, die Heckmann set @ Soenda die @Tjesus postte gaat echt lekker. Vanochtend vroeg in de auto naar werk mee begonnen![]()
En nu dook zomaar Dax J weer even op in mijn Spotify playlist, heerlijk om die after lunch dip door te komen!
YouTube: Dax J - The Invisible Man
SUPER vet!!!!Tjesus schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:24:
Voor sommigen misschien te vroeg, maar ik had wel zin in acid
https://soundcloud.com/missdjax/wooferland-27-08-2016
ACID - 303 !!!! ow yeah, daar zit wat lekkers tussen top!Gaargod schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:08:
Nog wat ietsje rustig(er)e acid erbij;
YouTube: Disk Space - Runtime Error
YouTube: Boston 168 - Cybernetics [ODDEVEN014]
YouTube: SHNGL - San Junipero
Nog een bonustrackedit
YouTube: D-Rex - Octane 8 [GFR051]
Die kon ik al, dankzij een eerdere suggestie van jou van Klock! Lekker!Gaargod schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:59:
Een tijdje terug postte ik de set van Ben Klock z'n Photon party in de Gashouder tijdens Awakenings op ADE 2017. Ben bracht zijn Photon concept echter ook al eerder naar Printworks in London met mooi resultaat! Meer van hetzelfde voor de liefhebber: YouTube: Ben Klock @ Photon, Printworks London 2017 (BE-AT.TV)
Niet alles lekker, maar HATE altijd +1 !!!kevz schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:16:
Hier zijn mijn laatste 4 favo sets van de afgelopen weken. Voornamelijk rollende beats met een lekker mix tempo
https://soundcloud.com/hate_music/yan-cook-hate-podcast-110
^ Lekker punchy en gaat over in atmosferische/melodieuze beats.
[ Voor 109% gewijzigd door ppeterr op 01-12-2018 22:06 ]
Staat nog op mijn luisterlijst. Volgens mij is dit een van de haar eerste set, anders haar eerste, live.ppeterr schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:38:
Even een multi-replyMaar eerst even wat beukerdebeuk van rebekadebeka.
Die Sten Dhödh is zeker goed! Prima afsluiter van de weekEn daaronder staat een set die ik afgelopen week tegenkwam. Zeer de moeite, veel gezaag en knettertjes.
(ow yeah, nu ik hem nog een keer luister die set van Sten Dhohd. ik vind hem super)
[Soundcloud: Download: Rebekah Live At Verknipt, ADE 2018 by XLR8R]
[Soundcloud: Voight-Kampff Podcast - Episode 36 // Sten Dhödh by Voight-Kampff]
Nog maar een setje van die Sten gast er achter aan. Lekker tempo, hard en fris tegelijk.
Hij schrijft er zelf bij: After more than eight years of rheumatic hell, cancer, broken bones and addiction I finally did a mix after a lot of silence. My dexterity is not what it used to be, but this is something
[Soundcloud: STEN DHÖDH - JUST FOOLING AROUND #01 by Sten Dhödh]
Ook op mijn luisterlijst.Gaargod schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:27:
Zo @ppeterr die set van Sten Dhodh gaat prima!
Juan Sanchez nam vorige week de HATE Podcast voor z'n rekening met lekker resultaat: https://soundcloud.com/ha...-sanchez-hate-podcast-111
[ Voor 11% gewijzigd door Tjesus op 03-12-2018 09:32 ]
[ Voor 21% gewijzigd door ppeterr op 03-12-2018 19:06 ]
Zo, vandaag ben ik er dan eindelijk aan toe gekomen om deze set te luisteren en dat was het wachten waardppeterr schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:36:
@Gaargod dat system7 is echt heel fijn, daarom even gezocht.
En ik vind het prachtig, wat een duo.
YouTube: System 7 Live Paris 2009
hah! heerlijk gozer, en het grappige is - die zet ik zelf ook vast nu weer snel aan (fijne reminder)Gaargod schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:45:
[...]
Zo, vandaag ben ik er dan eindelijk aan toe gekomen om deze set te luisteren en dat was het wachten waard
Zo gaaf om te zien dat live gebeuren. Qua muziek een beetje trance-achtig heb ik het idee! Lekkergoings op de maandagavond
YouTube: System7 - Alpha Wave ( Plastikman acid house remix )Gaargod schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:45:
[...]
Zo, vandaag ben ik er dan eindelijk aan toe gekomen om deze set te luisteren en dat was het wachten waard
Zo gaaf om te zien dat live gebeuren. Qua muziek een beetje trance-achtig heb ik het idee! Lekkergoings op de maandagavond
[ Voor 38% gewijzigd door ppeterr op 03-12-2018 20:02 ]
Haha lekker bezig Edwin! We kwamen destijds juist op System7, omdat ik die track toen postteEdwin__ schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:34:
[...]
YouTube: System7 - Alpha Wave ( Plastikman acid house remix )
Kan nog even 20 minuten doorgaan
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
[ Voor 67% gewijzigd door Zakkenwasser op 05-12-2018 17:04 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
[ Voor 28% gewijzigd door Zakkenwasser op 06-12-2018 17:38 ]
DSNT Records heeft inmiddels ook mijn aandacht. Niet alleen vanwege Ryan Dallas, maar ook vanwege een setje van Paula Temple. Toegegeven, het is vergelijkbaar met haar set op Nuits Sonores dat eerder werd gepost, maar nu twee uur lang. Afsluitertje van de set was zeker lekker, en al helemaal niet leuk voor de buren.ppeterr schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:29:
Het gaat maar door. Ryan heeft sowieso mijn aandacht wel. En anders DSNT records wel.
(setje is wat harder dan verwacht, maar ja is dan ook 2uur ruim. Eerste half uur is wel rustig, beloof ik)
Ik ga er volledig in mee, erg dikke set. Soms heb ik zelfs het idee dat het mij iets te "vuil" is bijTjesus schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:09:
[...]
DSNT Records heeft inmiddels ook mijn aandacht. Niet alleen vanwege Ryan Dallas, maar ook vanwege een setje van Paula Temple. Toegegeven, het is vergelijkbaar met haar set op Nuits Sonores dat eerder werd gepost, maar nu twee uur lang. Afsluitertje van de set was zeker lekker, en al helemaal niet leuk voor de buren.![]()
Het was iig een prima set om gisteren de week doormidden te zagen.
https://soundcloud.com/ds...aula-temple-live-at-lumen
[ Voor 13% gewijzigd door ppeterr op 06-12-2018 18:58 ]
[ Voor 31% gewijzigd door ppeterr op 06-12-2018 20:32 ]
haha idd niet heel bijzonder maar vond m wel lekker net in de trein..ppeterr schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:26:
Dat kan ik beter @Arthur-M. Volgens mij jij zelf ook wel, ja toch.
[YouTube: Brennen Grey – H is for Hercules]
[YouTube: Harvey McKay - The Other Side Of The Void (Original Mix) [Suara]]
Klopt als een bus! Vanavond een nachtje Roemeens voor de fijnproevers onder ons!Gaargod schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:54:
Kom ik weer met die diepe shit. YouTube: Barac - Superlate Check In
@ericafterdark volgens mij ging jij morgen naar de [a:rpia:r] bazen in Antwerpen?
Veel plezier daar, ik kan niet anders zeggen dan dat ik jaloers ben. Kan niet wachten tot ze in februari bij VBX staan
Ik ga morgen zelf naar de RAUW resurr-erectie party in de Melkweg met favo dinosaur DJ Joost van Bellen! Benieuwd wat die er van gaat maken. Hoop op wat ouwe elektro beukerts
Hier had uw reclame kunnen staan.
Bazennummerppeterr schreef op donderdag 6 december 2018 @ 20:26:
Dat kan ik beter @Arthur-M. Volgens mij jij zelf ook wel, ja toch.
[YouTube: Brennen Grey – H is for Hercules]
Ja, ik ga de vrijdag!Tjesus schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:46:
Zijn er nog tweakers hier die naar Unpolished gaan? @Edwin__ en @Gaargod misschien?
Zag net op fb dat de early en de regular tickets na een uur ongeveer al weg zijn.
Alleen de late tickets zijn nog beschikbaar.
[ Voor 20% gewijzigd door PWSteal op 11-12-2018 21:17 ]
Unpolished ga ik niet heen. Begin maart heb ik nogal wat verjaardagen die ik dan "moet" bijwonen.Gaargod schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:33:
Unpolished is voor mij geen zekerheidje zoals voorgaande jaren.
Ik heb Vault Sessions begin Februari al op de planning, en halverwege Februari VBX met arpiar. Da's allemaal in de Elementenstraat, dus om dan ook nog Unpolished te doen... Het geld kan ook maar 1x uitgegeven worden. Kortom, ik heb er dus niet voor in de digi-wachtrij gestaan.
Ga jij wel @Tjesus ?
Zit trouwens door m'n iTunes lijst te spitten, beetje opruimen, kom ik dit pareltje van Gregor Tresher toch tegen. Wat een genot! YouTube: Gregor Tresher - Permafrost
Dat was inderdaad een mooi feestje! Zelf stond ik ook te kijken van de rijen voor de ingang, meestal is dit niet zo een probleem bij het Klokgebouw. Zelfde met de WCs, alleen als je bij de ruimte met de lockers gaat hoef je geen 10 minuten te wachten...Fugitive2008 schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:59:
Vrijdag naar Strafwerk/Elrow geweest in mijn thuisbasis Eindhoven en dan wel in het Klokgebouw. Locatie is top naja al vele techno feesten meegemaakt en deze was een makkelijke meepakker. Bij aankomst stonden er lange rijen overal waardoor het een half uur of 45 min duurde voordat we echt binnen waren was wel een klein irritatie puntje voor mij maar goed wel wat gewend inmiddels, leven bestaat tegenwoordig wanneer je wat leuks wilt gaan doen vooral uit wachten hehe.
Het is wel een fantastisch nummer. Clouds is trouwens sowieso wel een goeie producer producers. Ik ken hem ze vooral van dit nummer: YouTube: Clouds - Chained to a Dead CamelEdwin__ schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:13:
Zoek de verschillen.
2018:
YouTube: Clouds - Clubber's Guide To Wreaking Havoc
Fucking oldschool hardcore, YEAH!
[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 12-12-2018 22:03 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Had wel gesierd als het gewoon Knightvision - Knight of Visions (Clouds Remix) had geheten. Maar Ruffneck zelf kon er ook wel om lachen zei die.Room42 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:50:
[...]
Het is wel een fantastisch nummer. Clouds is trouwens sowieso wel een goeie producer producers. Ik ken hem ze vooral van dit nummer: YouTube: Clouds - Chained to a Dead Camel![]()
[...]
Fucking oldschool hardcore, YEAH!
Maar ik hoor wat je bedoelt, ja.Twee druppels water in een ander genre. Geïnspireerd of gekopieerd? The comments onder die van Clouds staat ook vol met Ruffneck, inderdaad.
edit:Clouds is een duo, lees ik net
[ Voor 34% gewijzigd door Gaargod op 14-12-2018 18:25 ]
[ Voor 69% gewijzigd door ppeterr op 15-12-2018 19:37 . Reden: blaffende 303's ]
vroegah speelde wij de xmix vhs bandGaargod schreef op zondag 16 december 2018 @ 02:08:
In het kader van de industrial sounds icm spacende visuals...
!! Epilepsiewaarschuwing!!
YouTube: Klamer - Social Immunity (Vizionn__'s Colour Maze)
[ Voor 10% gewijzigd door ppeterr op 16-12-2018 09:44 ]
[ Voor 74% gewijzigd door ppeterr op 19-12-2018 20:42 . Reden: sunglasses at night...so i can..... ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq