Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Techno-liefhebberij-topic

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:16
VrijMiBo tijd! *PLOP*!
Na het zien van deze video is het internet ook weer uitgespeeld voor vandaag :+
YouTube: Dentis - Barrow

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 05:35
Zeker, heerlijk. Dit is een set die op het einde op standje buren ruzie staat! :P

MENTAL SHUTDOWN

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 05:50
Ik luister de laatste tijd veel naar Speedy J sets. De rollende endless beats en zijn subtiele opbouw en je pas na een half uur of een uur een drop los laten blijft wel vet. Echt het tegenovergestelde van commerciële Dubstep wat dat betreft. Ik heb zelf ook een mix techno mix gebouwd op 't zelfde princiepe, lekker door blijven rollen :D

Van een rustige intro tot wat stevige tracks halverwege, naar een zwevende outro:

Tracklistje:
01 Plastikman - Ask Yourself
02 Orphx - Vanishing Point
03 Markus Suckut - First Movement
04 Blawan - Atlas
05 Marco Bailey - Lost Gravity
06 Planetary Assault System - Bawoo Bawoo
07 Ben Klock & Marcel Dettmann - No One Around
08 Subjected & Sawlin - Texture 3
09 DVS1 - Lower
10 Audio Injection - Operation A (Speedy J Remix)
11 Reeko - Capitulo 5
12 James Ruskin - Correction Centre A
13 UVB - Five O
14 LSD - Process 1
15 Lewis Fautzi - Eerie (Sleeparchive Remix)
16 Christian Morgenstern - The Future Is On Fire Pt.1 (Stanislav Tolkachev Remix)
17 Karenn - Pace Yourself
18 Chris Liebing & Green Velvet - Auf Und Ab Und Kinda High (Dustin Zahn Mix)
19 Carlo Lio - All She Wants
20 DJ Rush - She's Fine (Gary Beck Remix)
21 Slam - Age Of Intolerance
22 Benjamin Damage - Revolve
23 Ambivalent - Drag (Amotik Remix)
24 Amotik - Solah
25 L'estasi Dell'oro - Achieve Ignition

Mijn YouTube

• ppeterr
kevz schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:26:
Ik luister de laatste tijd veel naar Speedy J sets. De rollende endless beats en zijn subtiele opbouw en je pas na een half uur of een uur een drop los laten blijft wel vet. Echt het tegenovergestelde van commerciële Dubstep wat dat betreft. Ik heb zelf ook een mix techno mix gebouwd op 't zelfde princiepe, lekker door blijven rollen :D

Van een rustige intro tot wat stevige tracks halverwege, naar een zwevende outro:

[Soundcloud: Kev - A Trip Through Techno Mix 2018]

Tracklistje:
04 Blawan - Atlas
09 DVS1 - Lower
11 Reeko - Capitulo 5
13 UVB - Five O
14 LSD - Process 1
16 Christian Morgenstern - The Future Is On Fire Pt.1 (Stanislav Tolkachev Remix)
24 Amotik - Solah
Heb hem aangeslingerd.

Even de tussenstand
Karenn - Pace Yourself - gaf mij even een brein reset, jezus wat een vette plaat

Lekkere set hoor! De hele tracklist vind tof, op een track na dan. (UVB)

Intro mag van mij wel iets vlotter naar hoe de rest van de set is, de eerste 15min
staan namelijk wel ietwat in contrast met de rest van de set. Ik houd dan ook wel van
doorbeuken :P

ppeterr wijzigde deze reactie 29-09-2018 16:51 (6%)

MENTAL SHUTDOWN

• kevz
ppeterr schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:26:
[...]
Lekkere set hoor! De hele tracklist vind tof, op een track na dan. (UVB)

Intro mag van mij wel iets vlotter naar hoe de rest van de set is, de eerste 15min
staan namelijk wel ietwat in contrast met de rest van de set. Ik houd dan ook wel van
doorbeuken :P
Thanks man!
'James Ruskin - Correction Centre A' + 'Karenn - Pace Yourself' komen er altijd zo lekker in, dat zijn ook mijn favo tracks van de laatste tijd :o En dan een beetje dirty met 'DJ Rush - She's Fine (Gary Beck Remix)' haha, raunchy track 8)

Mijn YouTube

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Gaargod schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:00:
VrijMiBo tijd! *PLOP*!
Na het zien van deze video is het internet ook weer uitgespeeld voor vandaag :+
YouTube: Dentis - Barrow
Ik vind Kånde • echt fantastisch. _/-\o_ Hele brute (als in bruut) clips, met hier en daar een signaal. Nog altijd mijn favoriet: YouTube: NoneoftheAbove - A1 [Grounded], zeker vanaf 3:47 niet meer te stoppen. Die gaat mij m'n oren nog eens kosten!

[Soundcloud: Kev - A Trip Through Techno Mix 2018]

Tracklistje:
04 Blawan - Atlas
09 DVS1 - Lower
11 Reeko - Capitulo 5
13 UVB - Five O
14 LSD - Process 1
24 Amotik - Solah
Dikke set! Die zweverige outro mag me gestolen worden, dat vind ik echt helemaal niks. :X Sterker nog, ik vind het echt een nare party pooper, als DJ's dat doen. Ik bepaal zelf wel wanneer ik moe word. ;)
Maar tot 1:15:00 uur is ie echter prima in orde (daarna begint w.m.b. de aftakeling :P).

Evanescent wijzigde deze reactie 30-09-2018 02:11 (14%)

A magician asked me a trick question. And I still have no idea how he did it.

• kevz
Evanescent schreef op zondag 30 september 2018 @ 01:52:
Dikke set! Die zweverige outro mag me gestolen worden, dat vind ik echt helemaal niks. :X Sterker nog, ik vind het echt een nare party pooper, als DJ's dat doen. Ik bepaal zelf wel wanneer ik moe word. ;)
Maar tot 1:15:00 uur is ie echter prima in orde (daarna begint w.m.b. de aftakeling :P).
Hahah, ik snap wat je bedoeld. Ik heb al snel de neiging om meer dan 1 type muziek er in te gooien. Dat op/afbouwen is iets wat uit mijn Trance tijd komt denk ik. Vroegah wat te veel naar A State of Trance geluisterd, daar werd het altijd opgebouwd van Progressive Trance op een lager bpm naar de Uplifting/Hard Trance. Ik had ook nog ff een stintje in de Liquid DnB, en sinds 2015 ofzo is het eigenlijk alleen maar Techno geweest.

Maar zoals je zegt, het opstarten en afbouwen bij Techno is niet echt een dingetje op misschien 1 track na dan als ik de meeste sets hoor, dus die tip neem ik mee voor de volgende 8)

Mijn YouTube

• Gaargod
Goedemorgen Technotweakers... Ik heb een mooie track voor het zure (get it?) herfstweer!
YouTube: Dax J - Reign Of Terror [EDLX051]

Het is hier trouwens rustig met feestverslagen & ravestories de afgelopen weken, is iedereen aan het voorbereiden voor ADE? Stilte voor de storm? Of wordt er gelurkt zonder te delen :o

• Tjesus
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18-11 11:35
Gaargod schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:35:
Goedemorgen Technotweakers... Ik heb een mooie track voor het zure (get it?) herfstweer!

Het is hier trouwens rustig met feestverslagen & ravestories de afgelopen weken, is iedereen aan het voorbereiden voor ADE? Stilte voor de storm? Of wordt er gelurkt zonder te delen :o
Connect niet te vergeten. Dat is over twee weken al. Als het goed is gaan een paar mensen uit dit topic daar naartoe.

Volgende technofeestje is voor mij toch wel ADE Dockyard & Mystic Garden. Twee area's bezoeken met elk 3 stages. Het is alleen nog wachten op een timetable, zodat ik kan bepalen op welk tijdstip bij welke stage moet zijn.

Edit: lekker plaatje btw.

PSN ID: P1K4NT0

• Terrz
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19-11 17:42
Hey vet een techno topic! Ik ben al wat jaartjes fervent liefhebber en heb inmiddels aardig wat feestjes diverse malen bezocht; de dampende bravo (op Lowlands), Time-Warp, Awakenings (gashouder en festival), Paradigm etc.

Fan van het drumcode label en de DJ's die daaronder hangen, al blijft het lastig om 1 favoriet te noemen. Vind de setjes van Adam Beyer, Bart Skills, Pan-Pot bijna altijd wel fijn (beetje die donkere sound met rollende beukers). Al ben ik ook wel fan van de vieze acid sound van Reinier Zonneveld en immer diep gaan de droom setjes van Tale of Us.

Aankomende zaterdag ga ik naar Soenda indoor (Eindhoven) voor het betere beukwerk met Speedy J, Dave Clarke en FJAAK.
Tijdens ADE ga ik naar "Joris voorn invites" editie van Awakenings (zaterdag overdag).

Nog meer Tweakers die naar een van bovenstaande feesten gaan?

• danslo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22:13
Terrz schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:57:
Aankomende zaterdag ga ik naar Soenda indoor (Eindhoven) voor het betere beukwerk met Speedy J, Dave Clarke en FJAAK.
Tijdens ADE ga ik naar "Joris voorn invites" editie van Awakenings (zaterdag overdag).

Nog meer Tweakers die naar een van bovenstaande feesten gaan?
Ik pak op vrijdag straf_werk met kolsch/recondite (https://www.amsterdam-dan...rogram/2018/ipso/9571001/)

En op zaterdag waarschijnlijk Awakenings met Capriatti (https://www.amsterdam-dan...capriati-invites/8255397/)

• ppeterr
Toch nog wel iets gevonden wat voor de maandag middag lekker beukt.

Een aparte B2B.

Digweed die ik absoluut niet in de techno hoek neer zou zetten.
John vond ik jaren terug altijd wel cool draaien. En dan die muppet Moudaber die
ik tegenwoordig best wel cool vind van wat ik van haar hoorde.

Apart duo zo samen, maar tof hoor.

YouTube: John Digweed b2b Nicole Moudaber live at Ultra Japan 2018 Full HD S...

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Ik ben nog niet klaar met m'n zuurbak voor vandaag. YouTube: Dentis - Spacerijen (Anthro Remix) [B55]

@Tjesus nice, ik ga ook naar Dockyard / Mystic Garden. De timetable staat trouwens online hoor, eat your heart out :D https://dockyardfestival.com/ade-2018/#line-up
Ik zie Sandrien, Dax J, Blawan, Robert Hood & Ben Sims al staan... Maarja dan hang ik weer de hele dag bij één stage. Zie wel hoe 't gaat!

@Terrz klinkt als een mooi feestje, Soenda! Ik heb FJAAK tijdens Kingsday gezien op 't Blijburg terrein, was lekker knallen met de boys. Lekker 'snelle' stijl.

Ik zit nogsteeds te twijfelen om Donderdag nog ff Reaktor mee te pakken met ADE. Marcel Dettmann al een tijd niet meer gezien (gehoord), die man kan er wat van. Keuzes, keuzes...

• ppeterr
Gaargod schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:35:
Heb je nog meer in die zuur bak van jou, deze is namelijk ultiem lekker en verwacht meer.

ondertussen zet ik dit setje maar lekker aan - geheel niet zuur, lekker zonnig zelfs! wel ietwat hard.

YouTube: Dax J @ Awakenings X ADE Closing 2016

ppeterr wijzigde deze reactie 01-10-2018 17:39 (23%)

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Haha YES die set van Dax J @ppeterr!! Was ik live bij. AnD was net klaar met dat live gerammel en geknetter van ze (hier: YouTube: AnD live @ Awakenings ADE 2016 Closing Party Gashouder), ging Dax J er om 6u 's ochtends ofzo nog ff overheen. Mensen keken elkaar aan en wisten niet meer waar ze het zoeken moesten, een van m'n beste indoor Awakenings momenten ever.

Duik zo nog ff die bak in, zit zeker nog wel wat meer in.

• ppeterr
Gaargod schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:56:
Haha YES die set van Dax J @ppeterr!! Was ik live bij. AnD was net klaar met dat live gerammel en geknetter van ze (hier: YouTube: AnD live @ Awakenings ADE 2016 Closing Party Gashouder), ging Dax J er om 6u 's ochtends ofzo nog ff overheen. Mensen keken elkaar aan en wisten niet meer waar ze het zoeken moesten, een van m'n beste indoor Awakenings momenten ever.

Duik zo nog ff die bak in, zit zeker nog wel wat meer in.
Zit net op het stukkie met emanuel top, yeah ahh yeah....krijg er toch een top gevoel van!
Die AnD pak ik later even op!

Wat een gekkigheid op 37 min, zo van we verstoppen ons even onder de tafels.
en doen net alsof we er niet meer zijn...maar dan beuk ik nog even 15min door :P

Maar sodeju wat hij dan inzet....welke plaat is dat ook alweer.

#schoolreisje

YouTube: Oxia - Domino

ppeterr wijzigde deze reactie 01-10-2018 18:44 (18%)
Reden: are you still awake

MENTAL SHUTDOWN

• bal130
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:19
Jullie posten te veel, ik kan dit niet bijhouden. :9~ _/-\o_

Nina Kraviz heeft iets heel anders online gezet op Soundcloud vandaag. :o
https://soundcloud.com/ni...20-alumni-mix-nina-kraviz

• ppeterr
bal130 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:59:

ja, juist, nee toch niet. Beetje gekke set.

MENTAL SHUTDOWN

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 16:48
bal130 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:59:

Vond haar op Draaimolen festival een beetje tegenvallen om eerlijk te zijn. Daarvoor stonden oscar mulero, karenn en LSD live (Function, Luke Slater, Steve Bicknell). Die draaide wat duidelijkere sets en behoorlijk wat steviger vond ik. Desalniettemin tnx voor je setje ga em sowieso luisteren.

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:12

-36-

Trust me. I'm an amateur

Nene H - Live @ Funkhaus Berlin (Full Set HiRes) – ARTE Concert Had er nog nooit van gehoord maar best een aardig live setje met oa een Analog Rytm MKII Elektron en DSI Tempest. Kennis van me vroeg zich af of die Turkse toeter van rond 24:30 ook op een track terug te vinden is. Het leek mij eigenlijk een losse sample maar wie weet herkend iemand het hier?..

Naast het soort Techno dat het hier eerder treffend omschreven werd als een door het moeras tijgerende marinier luister ik de laatste tijd ook veel naar wat meer ontspannen deuntjes (op het kazige af)
mini-edit: DJ Koze natuurlijk niet dat is een held

DJ Koze - I Want To Sleep

DJ Le Roi feat. Roland Clark - I Get Deep (Late Nite Tuff Guy Remix - Emanuel Satie Rework)

Fatima Yamaha (= Bas Bron = Producer van DJVT )- What's A Girl To Do

Artist - Untitled 02

So Inagawa - Selfless State

Quixotic by MOON

Aleksandir - Yamaha

edit2: @ppeterr linkjes beter zo?

-36- wijzigde deze reactie 05-10-2018 12:23 (11%)

• ppeterr
Zet hem zo even aan, klinkt behoorlijk lekker als ik er even snel doorheen klik.
Link doet wat raar trouwens, tweakers denkt dat het een afbeelding is.
Maar dat ligt vast aan hier want je andere linkjes doen het ook niet uhmmm.

edit, nee je hebt de linkjes wat raar gepaste denk ik.

edit, @-36- yep yep you fixxed it (y)

ppeterr wijzigde deze reactie 05-10-2018 16:16 (33%)

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Prima plaatjes @-36-. DJ Koze O+ die man heeft toch wat beste platen / remixen gemaakt.
Ik zou het alleen niet kazig willen noemen haha.

In het kader van ietwat relaxtere techno, hier nog een mooi linktipje.
YouTube: ROBAG WRUHME techno set in the jungle at Bahidorá Festival 2018

Edit;
En toen schoot me deze podcast weer te binnen van de man:
https://soundcloud.com/resident-advisor/ra145-dj-koze
Moet je wel ff voor in de mood zijn... Pretty deep. Komt die Beyond The Stars (Speedy J Remix) nog ff in voorbij zetten... 8)

Gaargod wijzigde deze reactie 04-10-2018 17:23 (27%)

• Gaargod
Vrijdag livestream tip: local hero Dimitri! Op DanceTelevision
YouTube: Dimitri | Recycle Lounge Gallery Club, Amsterdam

• ppeterr
Ow leuk, voor mij zeker een all time hero. Ook leuk de video, de jeugd van toen,
Ja toffe set, dankjewel voor de tip!

Ik had eigenlijk de volgende in de planning om nog eens aan te zetten. Ik heb hem
vanmiddag al geluisterd op mijn werk - werk voor 3 dagen verzet.

Maar eerst Dimitri, dan weer beuken!

ppeterr wijzigde deze reactie 05-10-2018 19:30 (39%)

MENTAL SHUTDOWN

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Iemand nog een leuke techno-tip voor vanavond (regio arnhem/nijmegen)? Ik verveel me dood maar ik sta bol van de energie! :D
Oei! Lekkere mix dit!

Evanescent wijzigde deze reactie 05-10-2018 19:58 (54%)

A magician asked me a trick question. And I still have no idea how he did it.

• ppeterr
Evanescent schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:41:
Iemand nog een leuke techno-tip voor vanavond (regio arnhem/nijmegen)? Ik verveel me dood maar ik sta bol van de energie! :D
Nou als je dit heel hard aanzet daar in arnhem, of nijmegen denk ik dat het wel een
lekkere techno tip is om even te gaan staan springen in je woonkamer, of waar dan ook :)

https://soundcloud.com/el...omas-schumacher-apollo-ii

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Lastig @Evanescent, ik ben totaal niet bekend in die regio. Kom niet verder dan de Doornroosje in Nijmegen te noemen... Dan maar een pompsetje thuis ;)

Ik heb net ff de buren alhier getrakteerd op mijn draaikunsten, ook een soort thuisfeestje :+

Kwam ik deze superchille track nog tegen in m'n playlist:
YouTube: Nick Curly - Sun City

• Tjesus
Gaargod schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:08:
Lastig @Evanescent, ik ben totaal niet bekend in die regio. Kom niet verder dan de Doornroosje in Nijmegen te noemen... Dan maar een pompsetje thuis ;)
Ik ook niet. Weet alleen dat er morgen Nachtparlement met Dr. Rubinstein is in Deventer. Zij draaide op Lowlands dit jaar wel zeker prima.

• Noxa
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20:50
ppeterr schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:47:
Toch nog wel iets gevonden wat voor de maandag middag lekker beukt.

Een aparte B2B.

Digweed die ik absoluut niet in de techno hoek neer zou zetten.
John vond ik jaren terug altijd wel cool draaien. En dan die muppet Moudaber die
ik tegenwoordig best wel cool vind van wat ik van haar hoorde.

Apart duo zo samen, maar tof hoor.

YouTube: John Digweed b2b Nicole Moudaber live at Ultra Japan 2018 Full HD S...
Wait, what? Moudaber is mijn all time favoriet en Digweed is ook wel goed maar op een totaal ander vlak!

Ik ga luisteren.

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:12

-36-

Trust me. I'm an amateur

Eerder een op hol geslagen heimachine dan een marinier, maar net zo genadeloos

Mazut & Skouren - Soundbomber 4 - B1 - Untitled

-36- wijzigde deze reactie 06-10-2018 04:02 (58%)

• Gaargod
Grote klappen gauw thuis @-36- :D lekkah!

• Gaargod
En nog een livestream tip! Nu Mr William Kouam Djoko
YouTube: William Djoko Live from Cuttin' Headz Tobacco Dock London

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:44
Ik luister de laatste tijd veel naar Speedy J sets.
https://m.soundcloud.com/...y-j-bunker-nyc-9-hour-set
Een oudje al, maar ben je weer 9 uur onder de pannen d:)b

sig69 wijzigde deze reactie 06-10-2018 18:45 (10%)

• peakrever
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19-11 14:14
Boom Room is soms ook wel chill voor in de trein. Geen echt beukwerk, maar wel chill voor op de achtergrond. En het commentaar van Gijs is ook wel mooi af en toe.

• Tjesus
-36- schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 03:27:
Eerder een op hol geslagen heimachine dan een marinier, maar net zo genadeloos

Mazut & Skouren - Soundbomber 4 - B1 - Untitled
Iets te snel voor mij, wel lekker genadeloos.

Kleine opwarmer voor Dockyard/Mystic Garden ADE: https://m.soundcloud.com/...stic-garden-festival-2018

• kevz
Had 'm ff geprobeerd, maar is niet helemaal mijn ding. Best veel techhouse/techno, wat eigenlijk niet zo gek is voor een NYC set, stad van de funky techhouse :+

Ik heb oa deze sets in mijn soundcloud favs staan:
https://soundcloud.com/jochempaap/speedy-j-berghain-nov-2012
https://soundcloud.com/jochempaap/poema-2012-pt-1
https://soundcloud.com/jochempaap/poema-2012-pt-2
https://soundcloud.com/jochempaap/speedy-j-may2015
https://soundcloud.com/by...y-the-creek-festival-2017
https://soundcloud.com/platform/speedy-j-b2b-lucy (Zeitgeber is ook vet, Speedy J + diepere techno synths met Lucy)
https://soundcloud.com/lucy/lucy-berghain-berlin-29-dic
https://soundcloud.com/lu...ach-you-all-things-mix-cd

En ik wissel dat af met meer pompende beats ala Dustin Zahn, lekker vlot tempo 3-deck mixjes van hem:
https://soundcloud.com/in...e-podcast-421-dustin-zahn

't Is wel ff een overdosis aan techno met al deze links, maar ik kon het niet laten 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
YouTube: THE TUNNEL: Charlotte de Witte

Ow ow charlotte toch, deze set na 30min ofzo...sodeju

ppeterr wijzigde deze reactie 07-10-2018 18:19 (255%)
Reden: de witte

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Edwin__
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:17
Wat is dit een heerlijke release zeg.

https://soundcloud.com/selfreflektion/reflekt010b

Discogs

• ppeterr
Daar gaat mijn zondags rust!

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Tijd voor een beetje klassiek op deze prachtige woensdagmorgen, nadenkende over het ADE dat over een week alweer losbarst... Enjoy! YouTube: Jeff Mills & Montpelier Philharmonic Orchestra - The Bells

Mary Go Wild komt vlak voor het ADE overigens met een nieuwe uitgave, het boek "30 Years of Dutch Dance". Mijn pre-order staat al :)

Tevens zal er op de VPRO een 3-delige docu worden uitgezonden op 20 Okt, 27 Okt en 3 Nov om 22:55u!
Linkje; https://marygowild.nl/30years/

• ppeterr
Leuke tips.en yeah Mills altijd!

Maar ook een bijzonder fijn setje voor de woensdag

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Even aangeslingerd, dank @ppeterr.

Is dit dezelfde Noir als die van de megaklapper van een paar jaar terug: YouTube: Noir & Haze - Around (Original mix)
Beste verandering qua stijl dan :o

• ppeterr
Gaargod schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:39:
Even aangeslingerd, dank @ppeterr.

Is dit dezelfde Noir als die van de megaklapper van een paar jaar terug: YouTube: Noir & Haze - Around (Original mix)
Beste verandering qua stijl dan :o
Ik heb geen idee, had er niet eerder van gehoord.
Ik check wel altijd de sets van Gem Fm.

Maar als ik Noir & Haze beluister op beatport, denk ik niet dat het dezelfde zijn eigenlijk.

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Hier nog een leuk mixje voor de woensdagmiddag;
https://soundcloud.com/in...ast-002-w-hans-bouffmyhre

• ppeterr
@gaargod - dat was een heerlijk setje ik heb er van genoten deze middag.

Even de spanning van de woensdag wat opbouwen in de namiddag dan maar.

CJ Bolland, niet tegengekomen in dit topic eerder, terwijl hij toch een toonaangevend
producer is die een behoorlijke trend gezet heeft. Het setje is beetje zoals zijn platen
waren. Iets elektronisch/industrieel/ zelfs vind ik het soms experimenteel. Maar goed,
ik pleur zelden iets in hokjes dus zal dat nu ook niet doen. Niet alles uit de set vind
ik super, maar als geheel vind ik hem wel weer heel tof.

ppeterr wijzigde deze reactie 10-10-2018 16:48 (13%)

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
YES, CJ Bolland heb ik op Reaktor's "Unpolished" gezien dit jaar 8) Dat was gaaf!
Hier een kleine impressie; YouTube: CJ Bolland at Reaktor Unpolished in Warehouse Elementenstraat, Amste...

Dat setje van 'm gaat nu even in de 'later luisteren' map.

• Edwin__
Gaargod schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:40:
YES, CJ Bolland heb ik op Reaktor's "Unpolished" gezien dit jaar 8) Dat was gaaf!
Hier een kleine impressie; YouTube: CJ Bolland at Reaktor Unpolished in Warehouse Elementenstraat, Amste...

Dat setje van 'm gaat nu even in de 'later luisteren' map.
Heb inderdaad ook wel even kort gekeken daar. Was overigens een vermakelijk feest. Die sets van Djax, Ryan James Ford, Shawn O Sullivan en Manu Le Malin waren ook heel vet.

Discogs

• Techno Overlord
  • Laatst online: 19-11 13:41

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Iemand overmorgen naar Connect? Ik kan haast niet kiezen welke zaal ik naar toe moet. Ben me alweer de hele week aan 't verheugen gvd! :D

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

• Gaargod
Dat geloof ik @Techno Overlord, die line up is echt dik. Keuzestress! Als ik een tip mag geven: Rødhåd!
Ik ga er zelf niet heen, houd m'n kruit droog tot ADE volgende week, maar ben hoe dan ook benieuwd hoe deze eerste editie van Connect gaat uitpakken, ook qua venue / aankleding enzo. Awakenings & Time Warp kennende zal dat wel goed zitten. Hopelijk doen ze net zo'n goed liveverslag als Awakenings Festival had dit jaar, dan tune ik gewoon mooi in op de livestream :)

(Edit: Hoe ga je heen eigenlijk? Pendelbus? Overnachting in Dusseldorf?)

@Tjesus prima mixie van Dispar Vulgo dat je v/d week postte, had die naam al een tijd niet meer gezien :)
Prima begin van de Donderdagmiddag zo.

Doe ik ook nog even een duit in het Donderdagsetjes zakje, lekker hypnotiserend van de Prince of Denmark deze O-)
https://soundcloud.com/sm...smoke-machine-podcast-090

Gaargod wijzigde deze reactie 11-10-2018 13:13 (4%)

• Techno Overlord
  • Laatst online: 19-11 13:41

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Gaargod schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:13:
Dat geloof ik @Techno Overlord, die line up is echt dik. Keuzestress! Als ik een tip mag geven: Rødhåd!
Ik ga er zelf niet heen, houd m'n kruit droog tot ADE volgende week, maar ben hoe dan ook benieuwd hoe deze eerste editie van Connect gaat uitpakken, ook qua venue / aankleding enzo. Awakenings & Time Warp kennende zal dat wel goed zitten. Hopelijk doen ze net zo'n goed liveverslag als Awakenings Festival had dit jaar, dan tune ik gewoon mooi in op de livestream :)

(Edit: Hoe ga je heen eigenlijk? Pendelbus? Overnachting in Dusseldorf?)
Wij gaan met een groepje van 8 man met een taxibusje. Kost ons € 250,- voor een retourtje. Het is voor ons maar 50 minuutjes rijden naar Dusseldorf dus een hotel (wat we normaal doen) hoeft nu niet en dat geld steken we dus in de taxibus.

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

• ppeterr
Had even zin in wat stevigs. Kom ik toch weer op Remco uit. Solide set!

https://soundcloud.com/re...city-282-remco-beekwilder

Iemand nog wat hints naar wat vergelijkbaar. Altijd leuk even wat nieuws te horen.

@Techno Overlord die line up is dik in orde, ik zou het wel weten!

ppeterr wijzigde deze reactie 11-10-2018 17:40 (13%)

MENTAL SHUTDOWN

• Noxa
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20:50
ppeterr schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:39:
Had even zin in wat stevigs. Kom ik toch weer op Remco uit. Solide set!

https://soundcloud.com/re...city-282-remco-beekwilder

Iemand nog wat hints naar wat vergelijkbaar. Altijd leuk even wat nieuws te horen.

@Techno Overlord die line up is dik in orde, ik zou het wel weten!
Die Remco weet er wel raad mee inderdaad!

+1 voor Rødhåd. Solide opbouw en daverend einde, heb hem een paar keer gezien en ben nog nooit teleurgesteld.

Ik zoek tips voor goede techno/deephouse sets die je aanzet als je een borrel hebt oid. Het hoeft dus niet meteen te rammen maar meer gezelligheid uitstralen. Alle Farben vind ik daar wel een beetje in passen. Meer tips welkom!

• ppeterr
Noxa schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:58:
[...]
Ik zoek tips voor goede techno/deephouse sets die je aanzet als je een borrel hebt oid. Het hoeft dus niet meteen te rammen maar meer gezelligheid uitstralen. Alle Farben vind ik daar wel een beetje in passen. Meer tips welkom!
Ik slingerde deze zomer wel eens ibiza radio aan, dat is toch wel wat warmer geluid met af
en toe een spaans brabbeltje er tussen door. En dan heb ik eigenlijk als enige in mijn
soundcloud lijst het volgende staan wat misschien een beetje past bij het "gezellig" :)

https://soundcloud.com/kollektivturmstrasse

Maar goed ik ben niet zo van de gezellige techno eigenlijk, remco heeft wel een paar zeer
fijne releases op zijn emerald label. Zoals deze gezellige track :P

ppeterr wijzigde deze reactie 11-10-2018 18:12 (17%)

MENTAL SHUTDOWN

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Die Charlotte is ook niet onaardig O-) :+

• Gaargod
Noxa schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:58:
[...]

Dit is heerlijk relaxed;
Listen to PABELS Live @ NYC Public Hotels' The Roof w/ Bespoke Musik 13/10/17 by Pabels #np on #SoundCloud
https://soundcloud.com/pabels/pabelsnyc

Of dit;
Listen to KaterCast 01 - Sven Dohse - Kiosk Edition by Kater Blau #np on #SoundCloud
https://soundcloud.com/ka...-sven-dohse-kiosk-edition

@ppeterr 2x voor wat steviger:
https://soundcloud.com/stefak/stefak-october-2016-mix
https://soundcloud.com/aw...lectric-deluxe-24-03-2016 (live meegemaakt :9~ )

Gaargod wijzigde deze reactie 12-10-2018 09:20 (23%)

• ppeterr
Ah...Die Stefak vind ik wel wat donkerder uhhh maar niet steviger, in tegendeel zelfs..wel wat relaxed.
En Dasha, ja die stampt ook niet echt lekker door, misschien bedoel ik stampen ipv steviger :$

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Haha ok, kleine herkansing dan. Kan alle kanten op tenslotte met deze muziek!
https://soundcloud.com/ed...ge-of-motion-october-2015
YouTube: Cosmin TRG Boiler Room & Ballantine's True Music Russia DJ Set

Edit 16:00 Vrijdagmiddagborrel tijd;
En toen kwam deze even voorbij zetten in mijn Spotify playlist 8)
YouTube: Atix - The Dome [TRIP005]
@ppeterr rave lekker door hoor hiermee :+

Gaargod wijzigde deze reactie 12-10-2018 16:02 (30%)

• Tjesus
ppeterr schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

Ah...Die Stefak vind ik wel wat donkerder uhhh maar niet steviger, in tegendeel zelfs..wel wat relaxed.
En Dasha, ja die stampt ook niet echt lekker door, misschien bedoel ik stampen ipv steviger :$
Stampen, misschien/ja. Stevig, ja.

https://soundcloud.com/re...-18?in=rebekah/sets/mixes

• ppeterr
Gaargod schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:14:
Haha ok, kleine herkansing dan. Kan alle kanten op tenslotte met deze muziek!
https://soundcloud.com/ed...ge-of-motion-october-2015
YouTube: Cosmin TRG Boiler Room & Ballantine's True Music Russia DJ Set

Edit 16:00 Vrijdagmiddagborrel tijd;
En toen kwam deze even voorbij zetten in mijn Spotify playlist 8)
YouTube: Atix - The Dome [TRIP005]
@ppeterr rave lekker door hoor hiermee :+
OW! Beide lekkere setjes, zeker die in de boiler room. Lekkere open electro achtige techno daar kan
ik echt van genieten. Het is geen stamp set, vind ik dan. Zo zie je ieder pakt dat anders op.

haha en dat rave nummer, instant flashback naar vroegah!
Rebekah staat in mijn soundcloud volgers, ook naar een tip van hier. Heerlijk ruig ja!
Dankje voor de tip, deze set knal ik straks even aan vanaf het begin, klinkt als feest!

MENTAL SHUTDOWN

• ppeterr
RUSH LIVE (gestreamed ofzo) thuishaven summer closing
gekke tijd voor rush....naja, youtube zegt live :P

YouTube: DJ Rush | Thuishaven Summer Closing (Netherlands)

ow het was in augustus natuurlijk lees ik net, klinkt wel lekker even goed!

ppeterr wijzigde deze reactie 12-10-2018 17:22 (32%)

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
Goed nieuws voor de mensen die, zoals ik, niet aanwezig zijn op de Awakenings ADE Hard Opening Night. Van het evenement komt er een livestream, dus onderstaande link even bookmarken en een reminder instellen. :>

YouTube: Awakenings ADE Hard Opening Night 2018 Livestream

• AyeAyeCaptain!
  • Niet online

Retro Sale 2019!
PSP 1000 + 6.60 pro c2 (256GB)
PSVita + Henkaku Enso (128GB)
Old 3DS + Luma3DS (Boot9strap) (160GB)
Nintendo Switch 3.0.1 original firmware

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Gaargod
Een bakkie techno in de morgen, is een dag zonder zorgen! Besloten toch maar naar Reaktor x DVS1 te gaan op de ADE Donderdag, dus alvast ff voor luisteren...
Listen to DVS1 live from Katharsis 2017 by DVS1
https://soundcloud.com/dvs1/dvs1-live-from-katharsis-2017

Haha strak setje van Ben he @AyeAyeCaptain!!

• AyeAyeCaptain!
  • Niet online
ziekkk, ben nog even aan het bijkomen van vannacht. was echt zo heerlijk om naar te luisteren.

Retro Sale 2019!

• ppeterr
Gaargod schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:55:
Een bakkie techno in de morgen, is een dag zonder zorgen! Besloten toch maar naar Reaktor x DVS1 te gaan op de ADE Donderdag, dus alvast ff voor luisteren...
Listen to DVS1 live from Katharsis 2017 by DVS1
https://soundcloud.com/dvs1/dvs1-live-from-katharsis-2017

Haha strak setje van Ben he @AyeAyeCaptain!!
Fantassssstisch lekker door beuk trippy tekno rakketakketak setje!
Knetterhard aan op het werk vandaag, dag vloog voorbij!

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Nou kom op, waar blijven die Connect verhalen!? Of zijn de Techno Tweakers nog aan het bijslapen / afteren haha.
Ik zie de hele dag op FB (Raad de Plaat groep) al hele sicke filmpjes voorbijkomen van o.a. Nina & Amelie. Visuals etc. lijken ook tiptop in orde...

• ppeterr
Te stil. Dus dit.

Maar goed, lekker rustig op de achtergrond setje met oke plaatjes keuze.
Maar beter skip even door naar de Advent set die ik stukje hieronder plakte.
Tja, geen connect maar hoooo wat een stamperd.

ppeterr wijzigde deze reactie 15-10-2018 17:27 (32%)

MENTAL SHUTDOWN

• AyeAyeCaptain!
  • Niet online
@Gaargod in die set van Ben Klock @timewarp2018 kun je op 01:31:17 hoor je ineens een soort van super spacey sound erdoorheen komen dit heb ik op meerdere feestjes gehoord. Hoort dit soms bij een bepaald nummer?
Ik dacht namelijk dat ik me dit altijd verbeelde op de feestjes zelf, dat het onderdeel was van het veel te ver heen zijn door de drugs :o

AyeAyeCaptain! wijzigde deze reactie 15-10-2018 17:10 (26%)

Retro Sale 2019!

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• ppeterr
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:06:
@Gaargod in die set van Ben Klock @timewarp2018 kun je op 01:31:17 hoor je ineens een soort van airy ghost sound erdoorheen komen dit heb ik op meerdere feestjes gehoord. Hoort dit soms bij een bepaald nummer?
Ik dacht namelijk dat ik me dit altijd verbeelde op de feestjes zelf, dat het onderdeel was van het veel te ver heen zijn door de drugs :o
YouTube: Troy - Redshift [KW021]

Klockworks!

En over Klockworks gesproken en Ben Klock. Behoorlijk dikke set van The Advent!

ppeterr wijzigde deze reactie 15-10-2018 17:21 (17%)

MENTAL SHUTDOWN

• AyeAyeCaptain!
  • Niet online
“Fast paced. Uplifting. Driving big room techno power trips.” :o

Retro Sale 2019!

• ppeterr
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:15:
[...]

“Fast paced. Uplifting. Driving big room techno power trips.” :o
ow shit je hebt net mijn edit van Clock naar Klockworks niet mee gequote :P
Maar goed ik heb lekker die "airy ghost" sound van jou te pakken haha!

ppeterr wijzigde deze reactie 15-10-2018 17:18 (11%)

MENTAL SHUTDOWN

• Sup4rdurt
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:39
In de hoop dat er een Tweaker met brede kennis meeluisterd:

https://www.reddit.com/r/...nd_this_song_played_at_a/

(ik kreeg het niet voor elkaar om alleen het filmpje te linken)

Why waste time say lot word when few word do trick?

• Tjesus
Ik was nog vergeten dat er vandaag vanaf 16.30uur (of later) een livestream is van Nina Kraviz op de Eifeltoren gehost door Cercle.

Feestje is nog in volle gang.

https://www.facebook.com/cerclemusic/videos/263355567710858/

Edit: 19.50uur afgelopen

Tjesus wijzigde deze reactie 15-10-2018 19:50 (8%)

• Gaargod
Heeft er iemand zin om een stukje mee te gaan varen op de USS Severe? :+
YouTube: Trip 002 B1 Barcode Population - Barcode Population

Fijne plaat @ppeterr van Troy!!

Die livestream van Nina v/d week maar ff terugkijken als ie (hopelijk) op YouTube komt, knal ik 'm op de TV :)

@Sup4rdurt je kunt dat filmpje mss op FaceBook in de 'Raad de Plaat' groep gooien?
Ik zie dat ze 't op die reddit page hebben over de 'IOM group' das de Engelse / internationale tegenhanger maar die haalt ' t volgens mij niet bij de NL groep, daar zit zo gigantisch veel kennis!

Edit, never mind, die IOM groep heeft met 90k+, zo'n beetje 3x zoveel leden als de raad de Plaat groep. Ik was in de war met de "Hack the track" groep, die heeft niet zoveel leden.

Gaargod wijzigde deze reactie 15-10-2018 21:41 (43%)

• ppeterr
Joris was er ook bij. Ook een vrij rustig setje.

ppeterr wijzigde deze reactie 16-10-2018 16:02 (7%)

MENTAL SHUTDOWN

• AyeAyeCaptain!
  • Niet online
@ppeterr Ik weet al waar ik dit nummer eerder heb gehoord! Chateu techno in 2015! Ik weet het nog goed omdat er toen een dude mij vertelde dat hij dit een dik pillennummer vond. Ik keek em aan, dikke pupillen. Ja, man helemaal gelijk. Knettergek. 😎

Ken je nog meer van dat soort nummertjes toevallig?

Hoe heet dat nummer op 01:12:00 van YouTube: Ben Klock @ ADE 2017 - Awakenings x Klockworks present Photon (BE-AT... ?
Die klinkt ook best wel ghosthouse airy!

AyeAyeCaptain! wijzigde deze reactie 16-10-2018 17:48 (40%)

Retro Sale 2019!

• Tjesus
Gisteravond nog een lekker setje gevonden.

Richie Hawtin op BPM festival in Portugal.

https://www.mixcloud.com/...ival-portugal-19092018mp/

• ppeterr
Hier staat de hele tracklist :)

https://www.1001tracklist...-be-at-tv-2017-10-22.html
Tjesus schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:32:
Gisteravond nog een lekker setje gevonden.

Richie Hawtin op BPM festival in Portugal.

https://www.mixcloud.com/...ival-portugal-19092018mp/
Die zet ik even lekker aan, Hawtin altijd goed!! ben benieuwd.
(owja wat een baas die Ritchie, heerlijk maar zijn stijl is wel iets veranderd, of lekker met zijn tijd mee eigenlijk) (sjezus wat een set, dit is wel even een van de topperts op dit moment voor mij) +++++

@AyeAyeCaptain! @1h:09 ghosttechno airy sounds bij deze set

ppeterr wijzigde deze reactie 16-10-2018 19:09 (32%)
Reden: Techno Tuesday

MENTAL SHUTDOWN

• Moshi
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 07-03 20:46
Ik ben voor donderdagavond op zoek naar een techno-feestje op een leuke, niet standaard locatie voor ADE. Iemand een tip?

Enrico Sangiuliano vind ik top, maar helaas vind ik de sfeer op Awakenings in de Gashouder niet zo.

Moshi wijzigde deze reactie 16-10-2018 19:14 (29%)

• Gaargod
Moshi schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:09:
Ik ben voor donderdagavond op zoek naar een techno-feestje op een leuke, niet standaard locatie voor ADE. Iemand een tip?

Enrico Sangiuliano vind ik top, maar helaas vind ik de sfeer op Awakenings in de Gashouder niet zo.
Intercell in de H7. Harder kom je niet op de Donderdag :D
O.a. AnD en Tommy47 op de bill....

En Reaktor in de Elementenstraat niet te vergeten natuurlijk haha, daar ga ik zelf heen.

Er zijn wel wat meer underground locaties te bedenken (Noorderlicht bijv.) daar zou je ook naar kunnen kijken.

Gaargod wijzigde deze reactie 16-10-2018 19:59 (19%)

• ppeterr
@Moshi nou vergeet @Gaargod denk ik even per ongeluk 909 in mediahaven.

Maar goed ik ben al een tijdje uit het stap en feest leven

MENTAL SHUTDOWN

• Edwin__
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:32:
@ppeterr Ik weet al waar ik dit nummer eerder heb gehoord! Chateu techno in 2015! Ik weet het nog goed omdat er toen een dude mij vertelde dat hij dit een dik pillennummer vond. Ik keek em aan, dikke pupillen. Ja, man helemaal gelijk. Knettergek. 😎

Ken je nog meer van dat soort nummertjes toevallig?

Hoe heet dat nummer op 01:12:00 van YouTube: Ben Klock @ ADE 2017 - Awakenings x Klockworks present Photon (BE-AT... ?
Die klinkt ook best wel ghosthouse airy!
Lijkt mij een remix/live edit van New Order - Confusion

Discogs

• Gaargod
Dank @ppeterr die was me ontschoten ja!

En nog 1: Verknipt heeft nl. ook een HEEL lekkere techno line up staan, in de Amsterdam Studio's. Nooit geweest maar wie weet! De line up ziet er fijn uit met o.a. Mirella Kroes, ROD, Ansome, SNTS & Keepsakes (YouTube: Keepsakes - Easy Now :D :D) etc etc.

• ppeterr
Edwin__ schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:00:
[...]

Lijkt mij een remix/live edit van New Order - Confusion
denk dat het een nummer verder is.
Developer - Snap Over [FA-SA]

Alhoewel dat vage stemmetje wel van new order kan zijn.....
YouTube: New Order - Confusion

ppeterr wijzigde deze reactie 16-10-2018 22:05 (23%)

MENTAL SHUTDOWN

• Moshi
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 07-03 20:46
Verknipt staat inmiddels op de short list. Ken de locatie ook niet maar dat is alleen maar goed.

Moshi wijzigde deze reactie 16-10-2018 21:44 (40%)

• Gaargod
@Moshi Thuishaven heeft ook een retestrak programma trouwens, das Donderdag overdag, tot 4u 's nachts. Echter geen grindtegel & heipalen techno maar meer chillende beats!
Paar van mijn persoonlijke favorieten op de line-up uit de Flying Circus stal zoals Audiofly en de dames van Blond:ish. Mocht je wat anders zoeken ;)

Edit; zoiets dus O+
https://soundcloud.com/ro...ot-heart-burning-man-2018

Gaargod wijzigde deze reactie 16-10-2018 22:00 (13%)

• Tjesus
DGTL heeft ook wel een leuke line-up:
Area 1
Jeff Mills
Nina Kraviz
Bicep
Floorplan
Carlos Valdes

Area 2
Mall Grab
De Sluwe Vos
Tracey

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 19-11 12:25
Verknipt en ook Awakenings hebben altijd wel een vette line-up maar vind de sfeer daar altijd maar matig. Veel te veel strakke broeken, lange t-shirt, strakke kapseltjes boys. Die vooral heel erg hard willen gaan.

• Gaargod
ghighoegha schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:07:
Verknipt en ook Awakenings hebben altijd wel een vette line-up maar vind de sfeer daar altijd maar matig. Veel te veel strakke broeken, lange t-shirt, strakke kapseltjes boys. Die vooral heel erg hard willen gaan.
Op Awakenings hangt het er best wel vanaf naar welke editie je gaat. Daarnaast ook nog eens de plek waar je staat in die technoton, als je net wel de liefhebbers of voor jou juiste personen om je heen hebt draagt dat al ontzettend bij aan de sfeer en kun je er op en top feestjes maken. Uiteraard is dit voor een ieder persoonlijk maar ik heb eigenlijk nooit een matige sfeer gevoeld op Awake.

Bijvoorbeeld, vorig jaar was ik tijdens ADE op de Awakenings by Day editie. Was een wat ouder publiek dan normaal, iedereen ging er vol voor en top sfeer! Of de Electric Deluxe avond tijdens ADE 2015, was een erg fanatiek publiek, met de vette kubus boven de stage (YouTube: Highlights Awakenings presents Electric Deluxe, October 18th 2015) & een meesterlijke set van Speedy J.

Ik ben ook benieuwd hoe dat dit jaar met ADE zal zijn, bijvoorbeeld de avond van Maceo op de (geloof ik) vrijdag, staan toch wat apartere (niet standaard Awakenings) artiesten op de bill. Goed om te zien dat Awakenings wat probeert daarin.

Verknipt kan ik verder niet over spreken, nooit geweest.

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 16:48
Gaan er mensen op de vrijdag naar DGTL X Paradise met o.a. Maya Jane Coles en Dubfire?
Helaas was ons donderdag feestje gecancelled (audio obscura) best jammer maar goed des te fitter ben ik de werkweek na het weekend...
Heb iig zin in de vrijdag!!

Fugitive2008 wijzigde deze reactie 17-10-2018 11:59 (17%)

• Gaargod
Ben Sims B2B DJ Bone live vanaf de Wallen :D
http://redlightradio.net/

• AyeAyeCaptain!
  • Niet online
Het volgende nummer heet:
Like a machine van Paul Ritch

YouTube: Ben Klock ATTime Warp playing Paul Ritch - Like A Machine

Alleen waar komt dat intro vandaan die het nummer tussen 0:04 en 0:10 inleid? Vind dat zo beestachtig herkenbaar allemaal!

Retro Sale 2019!

• ppeterr
Een leuke docu wel, ik had hem nog niet gezien. Ergens na een half uur
wordt het wat persoonlijker over zijn leven. Is wel een docu van een aantal jaar terug.

Als je een uurtje te niksen hebt;

YouTube: CARL COX 24/7 FULL DOCUMENTARY

MENTAL SHUTDOWN

• Tjesus
ppeterr schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 18:32:
Een leuke docu wel, ik had hem nog niet gezien. Ergens na een half uur
wordt het wat persoonlijker over zijn leven. Is wel een docu van een aantal jaar terug.

Als je een uurtje te niksen hebt;

YouTube: CARL COX 24/7 FULL DOCUMENTARY
Morgen maar eens kijken.

De livestream van Awakenings is inmiddels ook begonnen! *O*

• ppeterr
Tjesus schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:51:
[...]

Morgen maar eens kijken.

De livestream van Awakenings is inmiddels ook begonnen! *O*
Ik zeg het niet snel, maar dit beukt even behoorlijk voor mijn net wakker
wordende oortjes!!!

MENTAL SHUTDOWN

• Gaargod
Zo dat was een lekker livestreampje, ik pakte vanochtend vroeg ff het staartje mee van I Hate Models, en het begin van SHDW & Obscure Shape :D lekker wakker worden hoor!

Ik was gisteren bij het ADE Opening Concert van Colin Benders met het Metropool Orkest in de Melkweg, goh wat was dat gaaf zeg. Wel een heel ander geluid, niet wat Colin normaal tijdens een liveset uit dat apparaat perst, maar even goed genieten.

Vanavond Reaktor op het program, dan gaat het echt beginnen. Kan niet wachten :D

• Tjesus
ppeterr schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 05:16:
[...]

Ik zeg het niet snel, maar dit beukt even behoorlijk voor mijn net wakker
wordende oortjes!!!
Niet gek als je in de laatste 15min van Rebekah en Paula Temple komt. Met deze duo is het altijd oppassen als je net wakker wordt :+

Ik had de stream nog voor een deel gekeken.
Charlotte de Witte werd ik niet bepaald blij van haar platenkeuze. Wat ik opzich wel een beetje jammer vond.
DJ Rush kwam daarna. Hij maakt het altijd goed voor mij. :)

Tjesus wijzigde deze reactie 18-10-2018 10:13 (6%)

• danslo
  • Laatst online: 22:13
Gaat er nog iemand naar Awakenings x Maceo Plex morgen? Kan niet wachten :D

• Gaargod
Ik niet, ik sla Awakenings over dit jaar, bewuste keuze gemaakt voor andere feesten dit jaar. Maar die Vrijdag line-up had wel degelijk mijn interesse!

Ik las op 'Raad de Plaat' gemengde reacties op de set van Charlotte, goeie platen op zich (zag ook wat mooie filmpjes) maar weinig samenhangde set.

De kachel stond ook weer op standje sambal begreep ik van wat vrienden die heen waren :P
Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True