Hier had uw reclame kunnen staan.
[Soundcloud: https://soundcloud.com/inhospito_records/inhospito-series-002-mixed-by-gve]
Tracklist:
01. The Return Of Old School (Original Mix) - Rod
02. Dragon - GVE
03. Improv-dub - GVE
04. In My Soul (Original Mix) - Jonas Kopp
05. The Etheric Body(Original Mix)- Surgeon
06. Fever (Orginal Mix) - GVE
07. Good Luck feat. Lisa Kekaula (Butch Drum Tool)- Basement Jaxx, Lisa Kekaula
08. Atlantide (Original Mix) - Reform (IT)
09. 707 Collision (Original Mix) - Hemka
10. Dance of the Warrior (Original Mix) - Newa
11. Black Sky (Original Mix) - Deas
12. Let Me Know When (Original Mix) - KAS:ST
13. Scope (Orginal Mix) - GVE
14. EXILE 008 A1 (Original Mix) - Johannes Heil
15. Reef (Original Mix) - Yan Cook
16. Set it Free (Original Mix) - FBK
17. Feeling (Reeko Remix) - Secluded
18. Obsession (Oscar Mulero Remix) - Shlomo
19. Endless Exodus (Takaaki Itoh Remix) - KAS:ST
20. Endless Sea (Original Mix) - Anetha
21. AC750 (Original Mix) - Remco Beekwilder
22. Tagma - Archivist
23. The Radiant City (Original Mix) - Artefakt
Ik zag 't voorbijkomen. Mijn laatste Timewarp was het 20 jarig jubileum, dus moet deze 25e bday eigenlijk ook gewoon meepakkenEiríkr schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:29:
De datum (6 april 2019) voor 25 jaar Time Warp is vandaag bekend gemaakt. Hotel geboekt!
Eerst aankomend weekend maar eens ff lekker (micro)housen bij VBX in Bar Bret
Haha ja das toevalligEiríkr schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:11:
@Techno Overlord leuk jou hier tegen te komen! We kennen elkaar :-) Zal je een bericht sturen.
Ik vond DC10 (Circoloco) en Amnesia (Cocoon) ook goed te doen qua sfeer. Alhoewel DC10 echt te druk is. Zonde. Maarja, dat geluid he.... dat geluid.... wow.
Dat het niet meer het Ibiza van 10 (of meer) jaar geleden is, geloof ik meteen.

Trouwens, check deze eens. Stuk van setje Job Jobse. Job is voor mij dé ontdekking van 2018. Wellicht wat laat maarja beter laat dan nooit he.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Cool man. Ja wel een beetje ver voor mij (200+ km). Clubben doe ik niet meer zo vaak. Festival hier of daar wel uiteraard nog maar lang niet meer zo vaak als vroeger (jammergenoeg). Wel goeie zaak van die stickers... moeten ze vaker doen.paragon schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:16:
@Techno Overlord misschien is De School wat voor je. Job is daar resident of meer zelfs(eigenaar?). Last van filmende mensen heb je niet want er gaat een stcker over de lens en het is er sws veel te donker

Forever raver!
Job is een beste baas ja... Check ook deze podcast, die opbouw in het 1e uur hierin phoe wat een kunst.Techno Overlord schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:12:
[...]
Trouwens, check deze eens. Stuk van setje Job Jobse. Job is voor mij dé ontdekking van 2018. Wellicht wat laat maarja beter laat dan nooit he.
https://soundcloud.com/jobjobse/resident-advisor-podcast
De 'Lizard Man' trouwens die links van Job staat (voor de kijkers rechts dus) is echt een internet held... Hij kwam naar voren o.a. in de set van Or:la op AVA Festival vorig jaar, zie: YouTube: Or:la Boiler Room x AVA Festival DJ Set
[ Voor 4% gewijzigd door Gaargod op 03-08-2018 15:20 ]
Forever raver!
youtube channel "People of Boiler room".......
En dan was er weken terug hier nog een gesprekje of het allemaal niet een beetje raar was
Straks even als ik thuis ben lekker luisteren!djerror schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:20:
Laatst een mixje gemaakt voor onderstaand label.
Ow
en zie dit net in mijn aanbevelingen op youtube - het is live
YouTube: Boiler Room x Dekmantel 2018
[ Voor 80% gewijzigd door ppeterr op 03-08-2018 15:20 ]
Het is in die kelder zo donker... ik heb daar een keer met Dixon all-night rondgespookt, ik vond niemand meerparagon schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:16:
@Techno Overlord misschien is De School wat voor je. Job is daar resident of meer zelfs(eigenaar?). Last van filmende mensen heb je niet want er gaat een stcker over de lens en het is er sws veel te donker
Dat zijn de mooie momenten. Heb helemaal in een deuk gelegen toen ik de video zag.Gaargod schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:21:
Vergeet ook 'Ellum Guy' niet uit de Maceo Plex Boiler Rooms... Hilarisch
Ninja edit @ppeterrdie livestream gelijk maar ffies aanslingeren, had 'm nog niet gezien!
Voor wie het gemist heeft: YouTube: The Heartwarming True Story of Ellum Guy - Boiler Room Moments
Identified Patient is ook niet mijn ding.ppeterr schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:54:
Heb het maar weer uitgezet, wordt vrij ongelukkig van die Elena..
Heerlijke tent, geweldige duistere ravekelder. Ik was er vorig jaar met de all nighter van Nina Kraviz, en ergens eind vorig jaar met o.a. Gesloten CirkelEiríkr schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:30:
[...]
Het is in die kelder zo donker... ik heb daar een keer met Dixon all-night rondgespookt, ik vond niemand meer![]()
Tip van je Tweakers RPR mattie: https://www.residentadvisor.net/events/1143947Gaargod schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:55:
[...]
Heerlijke tent, geweldige duistere ravekelder. Ik was er vorig jaar met de all nighter van Nina Kraviz, en ergens eind vorig jaar met o.a. Gesloten Cirkel
Bij Nina was ik ook. Vanuit Thuishaven spontaan door en om 7uur naar huis 👻👻👻Gaargod schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:55:
[...]
Heerlijke tent, geweldige duistere ravekelder. Ik was er vorig jaar met de all nighter van Nina Kraviz, en ergens eind vorig jaar met o.a. Gesloten Cirkel
ramt er nu wel een behoorlijke set uit, op die live stream van Dek Man Tel
edit, en boss boiler room met baard en pet staat er naast
[ Voor 23% gewijzigd door ppeterr op 03-08-2018 19:01 ]
Nice, meteen even in de groep gegooid en het animo is hoog! Welk hotel heb je geboekt? Zat te denken aan een AirBnB of trein retourtje.Eiríkr schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:29:
De datum (6 april 2019) voor 25 jaar Time Warp is vandaag bekend gemaakt. Hotel geboekt!
https://www.facebook.com/events/2134343790220152/ / https://www.time-warp.de/germany/index_eng.html
Goed bezig! IntercityHotel naast het station.Noxa schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:48:
[...]
Nice, meteen even in de groep gegooid en het animo is hoog! Welk hotel heb je geboekt? Zat te denken aan een AirBnB of trein retourtje.
Kim uit rotjeknor - setje aan de zee. Italie, LIVE.
Draait wel leuk vanaf haar usb stikje.
link naar event voor hele avond live dingetjes
YouTube: LIVE: Corona Sunsets Italy 2018
[ Voor 24% gewijzigd door ppeterr op 04-08-2018 19:06 ]
diepe techno. prima muziekje om lekker op weg te spacen.
en ik kan het toch niet laten toch wat tekno te droppen
Rave Party Teknival
Cirkus Alien vs Lego - Hardtek_hardtekno_2001
Frome Free party 26th August 2017 zoals een goed feestje eruit hoort te zien
[ Voor 143% gewijzigd door -36- op 05-08-2018 04:38 ]
Of om lekker mee wakker te worden!-36- schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 00:35:
Oscar Mulero Boiler Room Berlin DJ Set
diepe techno. prima muziekje om lekker op weg te spacen.
en ik kan het toch niet laten toch wat tekno te droppen
Rave Party Teknival
Cirkus Alien vs Lego - Hardtek_hardtekno_2001
Frome Free party 26th August 2017 zoals een goed feestje eruit hoort te zien
Volruptus de grootste verrassing van de avond. Post-Rephlex electro en braindance, enorme lading energie en afsluitend rond de 160 bpm
Pessimist die goed op dreef was. Combinatie van techno en jungle beheerst hij zo enorm goed.
https://soundcloud.com/xlr8r/xlr8r-podcast-540-pessimist
Daarnaast Galaxian, Lakker, Container en Ancient Methods nog gezien.
YouTube: rhythm & sound w/ cornell campbell - king in my empire
Gelijk maar op de ADE shortlist gezet: een van de VBX parties meepakken!
even de dekmantel stream weer. Nu met Joey Anderson. Lekkere 303 knaagjes.
Maar zie dat hij alweer klaar is, op naar de volgende
Maar ik zie een gast dame een behoorlijke gear naar voren schuiven, ben benieuwd (Xosar)
Ze maakt er een beetje een rommeltje van, maar nu schijnt het een geleende setup te zijn.
Haar eigen spullen zijn kwijt geraakt onderweg naar amsterdam.
YouTube: Dekmantel 2018 - Sunday
Na nu die mislukte set, een andere meid met haar platen koffer mee. Uhmmm
"Mama Snake" - nooit van gehoord ook, maar zet me toch even een solide set neer.
[ Voor 85% gewijzigd door ppeterr op 05-08-2018 18:52 ]
Mij iets te disco/italo maar David Vunk maakt er ook een mooi feestje vanppeterr schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:05:
Worden jullie maar even wakker van een nachtje feesten, kijk ik
Maar ik zie een gast dame een behoorlijke gear naar voren schuiven, ben benieuwd (Xosar)
Ze maakt er een beetje een rommeltje van, maar nu schijnt het een geleende setup te zijn.
"Mama Snake" - nooit van gehoord ook, maar zet me toch even een solide set neer.

Dit vond ik wel een lekker dekmantel momentje in 2016
Met de toevoeging van de UFO II is er op Dekmantel toch echt wel een ruim aanbod aan techno, ook met een wat rauwer randje nu.
Wat mij wel verbaasde is dat Mama Snake een trance nr in haar set had.ppeterr schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:05:
Worden jullie maar even wakker van een nachtje feesten, kijk ik
Check deze link maar ff:
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ik vond haar hele set wel verrassend met aparte platen.mydogisgone schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:32:
[...]
Wat mij wel verbaasde is dat Mama Snake een trance nr in haar set had.(LSG - Netherworld)
Check deze link maar ff:
Zondermeer het beste wat ik gezien heb van de br streams daar.
Moet zeggen dat haar set idd wel een van de meest verrassende was. Ben zelf echt een trance liefhebber en luister zo nu en dan naar techno.ppeterr schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:16:
[...]
Ik vond haar hele set wel verrassend met aparte platen.
Zondermeer het beste wat ik gezien heb van de br streams daar.
YouTube: SAM PAGANINI @ Kappa Futur Festival 2016
Normaal begint mijn techno dinsdag ergens in de avond, maar heb hem nu aangeknalt.Gaargod schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:02:
FF de Dinsdagmiddag omvergooien met dit setje van Sam Paganini... Die 1e keer als die beat erin komt. Manmanman! Wel ff kijken met goed geluid uiteraard
YouTube: SAM PAGANINI @ Kappa Futur Festival 2016
Ik doe altijd de audio casten naar mijn set met dik geluid. Vervolgens een tweede tab van
chrome openen voor het beeld, voel mij soms een DJ om dan het beeld en geluid weer
te synchen haha! Even lekker luisteren!
Gaan er nog mensen naar Loveland. Sam Paganini is iig aanwezig.
Echter heb ik Lowlands in het vooruitzicht voor het eerst dit jaar, dus doe ik aankomend weekend maar ff rustig aan
Line-up van Loveland ziet er wel weer lekker uit, met Spokenn, tINI, ROD b2b Juan Sanchez (!) en Guy J b2b Herna Cattaneo zal ook wel heel vet zijn denk ik!
Guy J eerder dit jaar voor het eerst gezien op We are Lost Festival @ Thuishaven, wat was die gozer fijn bezig. Die set staat ook op YouTube trouwens bedenk ik me, nog ff terugkijken: YouTube: Guy J LIVE at We Are Lost Festival 2018! (BE-AT.TV)
Ow, dit had zomaar een ben-bits reclame kunnen zijn - lekker Sven
Even een linkje die ik in mijn archiefje heb staan setje met sven 25 jaar geleden.
Dit om te compenseren, met al die nieuwe namen die ik doorkrijg van jullie hier in dit topic.
@mydogisgone Luister jij dit setje eens vanaf 59min. (of gewoon helemaal)
[ Voor 48% gewijzigd door ppeterr op 07-08-2018 18:51 ]
Ik heb hetzelfde. Al heb ik dit jaar wel mooie festivals bezocht (Free Your Mind, Awakenings, Welcome to the Future).Gaargod schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:01:
Echter heb ik Lowlands in het vooruitzicht voor het eerst dit jaar, dus doe ik aankomend weekend maar ff rustig aan
Volgende week nog Lowlands, en dan nog Smeerboel om het festivalseizoen af te sluiten.
Het enige grote feest dat daarna nog op de planning staat is Dockyard ADE en tussendoor de lokale techno avondjes in Apeldoorn.
Overigens lach ik mij helemaal scheel om de chat van Dekmantel x Boiler Room streams, zoals NB guy.

[ Voor 8% gewijzigd door Tjesus op 07-08-2018 19:04 ]
Ik zal eens even gaan luisterenppeterr schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:32:
Even een video embed ivm met de schattige aspect ratio van toen.
Ow, dit had zomaar een ben-bits reclame kunnen zijn - lekker Sven![]()
[video]
Even een linkje die ik in mijn archiefje heb staan setje met sven 25 jaar geleden.
Dit om te compenseren, met al die nieuwe namen die ik doorkrijg van jullie hier in dit topic.
***members only***
@mydogisgone Luister jij dit setje eens vanaf 59min. (of gewoon helemaal)
Haha fannypack guy.Tjesus schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:01:
[...]
Overigens lach ik mij helemaal scheel om de chat van Dekmantel x Boiler Room streams, zoals NB guy.
[ Voor 16% gewijzigd door mydogisgone op 08-08-2018 09:46 ]
dezelfde conclusie als gisteren
Maar het is dus:
YouTube: Sven Väth - L'Esperanza
Wat je daar hoort.
Lekker nr idd. Nr is grotendeels trance qua opzet. Later het nr vind het wat meer naar techno gaan qua soundppeterr schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:21:
@mydogisgone Ondertussen ben ik zelf het even terug aan het luisteren en kom niet tot
dezelfde conclusie als gisterenDacht even een plagiaat stukje, of remix stukje terug te horen op 59min.
Maar het is dus:
YouTube: Sven Väth - L'Esperanza
Wat je daar hoort.
Trouwens zie aan de reacties dat ze hem wel graag terug willen in de trance scene
[ Voor 7% gewijzigd door mydogisgone op 08-08-2018 11:13 ]
Mazzo Expect The Unexpected
Mazzo - Expect The Unexpected 2 by Dj Cellie
DJ Cellie - Mazzo Mixup [1998]
Mazzo Mix-Up Billy Nasty 005
Mazzo Mixup vol 6 by Dj Carlijn
Mazzo Mixup Vol 7 by Dj Phil Perry
Mazzo Mixup 8 - Mixed by Dj Angelo
bonus (jarenlang mn favoriete auto cdtje geweest):
Sven Väth - Six In The Mix - Fusion Remix Collect
Ik ga zaterdag naar Loveland. Hele dag in de Nest areaparagon schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:47:
@Gaargod een van m'n favo sets dit. Dat begin blijft ooh zo lkkr.
Gaan er nog mensen naar Loveland. Sam Paganini is iig aanwezig.
Helaas een clash in de timetable met me 2 favo artiesten op de line-up. Umwelt en Hellfish tegelijk
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Nou vooruit dan!ppeterr schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 18:59:
@-36- och och heb daar wat rond gestruind, en Cellie, die was ik echt vergeten.
Nog even wat verder terug, en er komt straks nog RoxY materiaal voorbij.
https://soundcloud.com/search?q=dimitri%20roxy
https://soundcloud.com/search?q=it%20amsterdam
etc.
Natürlich, mein Freund-36- schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:12:
Heeft iemand toevallig een linkje naar de Boiler Rom dekmantel sets van vrijdag en saturdag? betreffende videos staan op verborgenc
thnxppeterr schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:28:
[...]
Natürlich, mein Freund
Dan Pan Pot @ Untold festival maar ff proberen: YouTube: PAN-POT techno set @ Untold, Romania 2018 🙌
nice, wel een set zonder thomas zie ik, naja dat was toch meer de gekke bekke trekkerGaargod schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:32:
DGTL is aan het livestreamen vanuit Barcelona, Ben Klock via FB te zien. Kan 'm helaas niet op YouTube vinden, die livestream.
Dan Pan Pot @ Untold festival maar ff proberen: YouTube: PAN-POT techno set @ Untold, Romania 2018 🙌
van de 2, dan de gene die het draaien doet
Vette stage daar op untold, lijkt wel een UFO - mooi gedaan hoor
[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 10-08-2018 20:44 ]
idd een te gekke stage, knalt m'n tv uit hier
pan it is haha...ja hij beukt lekker ik zet hem even 4 standjes harder.Gaargod schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 20:51:
Ik vraag me af, is dit nu Pan of Pot dan?
idd een te gekke stage, knalt m'n tv uit hierde buurtjes kunnen ook lekker meegenieten.
(niet op de tv, want die....
heeft geen 6miljoen-watt-tripple-sub-wooperdooper-speaker zooi zoals mijn muziek setje)
[ Voor 14% gewijzigd door ppeterr op 10-08-2018 20:56 ]
YouTube: Tale Of Us @ Zurich Street Parade 2018 (BE-AT.TV)
@Gaargod die bastian bux die nu live is op een van die streams klinkt wel gezellig! - fijne tip
eerdere stream van joris
YouTube: Joris Voorn @ Zurich Street Parade 2018 (BE-AT.TV)
[ Voor 85% gewijzigd door ppeterr op 11-08-2018 20:07 ]
Oh ja, little late... Maar veel plezier aan de Tweakers die op Loveland de honneurs waarnemen
Capriati om 21u.
[ Voor 20% gewijzigd door ppeterr op 11-08-2018 20:37 ]
[ Voor 19% gewijzigd door ppeterr op 11-08-2018 21:17 ]
http://www.suara-music.co...t_files/5b5b295745be1.mp3
Suara is een spaans techno label en besteed een aanzienlijk deel van hun winst aan het redden en steriliseren van straatkatten
http://www.suara-music.com/
[ Voor 4% gewijzigd door justmike op 11-08-2018 21:52 ]
YouTube: Dax J @ Neopop Electronic Music Festival 2018 (BE-AT.TV)
YouTube: Pan-Pot @ Zurich Street Parade 2018 (BE-AT.TV)
YouTube: Joseph Capriati @ Zurich Street Parade 2018 (BE-AT.TV)
YouTube: Adam Beyer B2B Joseph Capriati @ Resistance Ibiza: Adam Beyer Presen...
En deze ben ik even doorheen geskipped, maar ga ik zeker even beluisteren binnenkort.
Al is het alleen al om die stapel gear die voor hun staat eens goed te bekijken.
YouTube: Octave One Boiler Room x Ballantine's True Music Valencia
YouTube: Octave One | 909 Festival, Amsterdam DJ Set | DanceTrippin
YouTube: Octave One Boiler Room Moscow Live Set
edit: ik heb het even goed bekeken, en een knappe set zetten die gasten neer zeg. De eerste 20
minuten is wat lauw, maar na een half uur knettert het toch behoorlijk. Ik ben er over uit, als ik
later groot ben wil ik ook zo veel knopjes!
DJ tech Tools - How i play - knopjes explained
YouTube: How I Play: Octave One Interview + Live Setup Walkthrough
[ Voor 42% gewijzigd door ppeterr op 12-08-2018 20:27 ]
Genoten van Loveland (alleen zaterdag geweest). Hele dag bij de kleinste stage (Nest) staan grooven met als hoogtepunt een heerlijk uitdagende en knallende set van tINI. Genieten geblazen. Top sfeer en top geluid bij die stage. Ferro en co. en Apollonia overigens ook weer steengoed.Gaargod schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:14:
Ik zit nu Loco Dice te checken vanaf de Street Parade. Vind zijn 'ghetto gangster tech house' wel wat hebben op dit moment
Oh ja, little late... Maar veel plezier aan de Tweakers die op Loveland de honneurs waarnemen
Octave One is echt gaaf he. Zoveel groove zit erin. De set op 909 heb ik toen live meegemaaktppeterr schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:41:
En deze ben ik even doorheen geskipped, maar ga ik zeker even beluisteren binnenkort.
Al is het alleen al om die stapel gear die voor hun staat eens goed te bekijken.
YouTube: Octave One Boiler Room x Ballantine's True Music Valencia
YouTube: Octave One | 909 Festival, Amsterdam DJ Set | DanceTrippin
YouTube: Octave One Boiler Room Moscow Live Set
Die mannen hebben een knopje voor iedereen...
En wat een nekspieren moet die ene gast hebben, met z'n 'schuin omhoog kijken headbang' dingetje
Die Ballantine set had ik nog niet gezien, staat nu in m'n watch later lijstje.
Die in Moskou had 'k al eens gezien, dat publiek, helemaal van de kaart
@ericafterdark mooi te horen, ik zag al wat fijne filmpjes voorbij komen op o.a. Facebook.
YouTube: ARCHIE HAMILTON in The Lab LA
Tune in voor een klein anderhalf uur aan vloeiende grooves, chille beats & crispy hi hatjes, kom er maar in!
Helemaal niet verkeerd! Thanks!Gaargod schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 20:29:
Pfoe, personal favourite Archie Hamilton dropt een set bij de mensen van Mixmag!
YouTube: ARCHIE HAMILTON in The Lab LA
Tune in voor een klein anderhalf uur aan vloeiende grooves, chille beats & crispy hi hatjes, kom er maar in!
Als je echt ff de diepte in wilt gaan check dan deze knusse living room session van de man samen met Rossko. Dit is echt
YouTube: Livingroom Session with Archie Hamilton & Rossko | Kasheme, Zuri...
Ben zaterdag ook geweest, gemiddelde leeftijd lag vrij hoogEiríkr schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 08:16:
[...]
Genoten van Loveland (alleen zaterdag geweest). Hele dag bij de kleinste stage (Nest) staan grooven met als hoogtepunt een heerlijk uitdagende en knallende set van tINI. Genieten geblazen. Top sfeer en top geluid bij die stage. Ferro en co. en Apollonia overigens ook weer steengoed.
Hoogtepunt was toen Jeff Mills The Bells live speelde nadat de stroom uitviel
Ja dat is wel typisch LovelandBSOD baby schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:58:
[...]
Ben zaterdag ook geweest, gemiddelde leeftijd lag vrij hoog![]()
Hoogtepunt was toen Jeff Mills The Bells live speelde nadat de stroom uitviel
Forever raver!
Vooral Enrico en Amelie vond ik lekker, Amelie was aardig aan het doorpakken
Voor de rest ook bij Ida Engberg, Adam Beyer, Pan Pot, Marco Faraone (deze vond ik heel chill, kende ik nog niet van tevoren) geweest.
Al met al zeker geslaagd
Ik maakte me op de heenweg wat zorgen, met m'n korte broek, omdat er druppels op de voorruit vielen maar gelukkig is het droog en warm gebleven
Chapeau voor de organisatie dat er naast de entree verder geen kosten waren voor randzaken (op de lockers na) en al het budget rechtstreeks de drank in kon
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Oranje was ook wel gaande. Wel een kleine stage maar Ida Engberg ramde aardig doorRoom42 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 11:21:
Ik vond Drumcode ook erg lekker! Ik moet zeggen dat ik vooral Blue en Purple de betere stages vond, de rest had de neiging wat tam te blijven (enkele uitzonderingen daargelaten). Amelie was een heerlijke afsluiter en ook Nicole Moudaber stond heerlijk te stampen! Verder echt een heerlijke dag gehad.
Ik maakte me op de heenweg wat zorgen, met m'n korte broek, omdat er druppels op de voorruit vielen maar gelukkig is het droog en warm gebleven
Chapeau voor de organisatie dat er naast de entree verder geen kosten waren voor randzaken (op de lockers na) en al het budget rechtstreeks de drank in kon
Maar ben het verder wel eens met je, Purple en Blue waren echt heel chill.
Voor nu zet ik even wat Lekebusch op, een lekker relaxed zondag middag setje.
[ Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 19-08-2018 17:21 ]
Eerder (lees lang geleden) zou ik per direct een ja hebben geroepen, en daar vanaf minuut 1 staan.Arthur-M. schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:38:
Nog mensen hier die 7 september naar Chris Liebing gaan? 10 uur durende set in amsterdam. 15€
Welke locatie is dat ? Liebing heeft een grote plek in mijn techno hartje.
Even wat anders, in mijn zoektocht om mijn 303 honger te voeden. Kwam ik het volgende tegen.
(veel live performance's kan ik niet echt vinden, en zeker niet met wat zagende 303's)
YouTube: Phuture - Live at Block 9, Glastonbury LIVE: ON AIR
YouTube: Phuture live at Bloc. - RA INSIDE | Resident Advisor
Dus bij deze, ik zou graag wat linkjes zien met vergelijkbaar, of hopelijk beter, lekkerder, harder. Anyone
[ Voor 40% gewijzigd door ppeterr op 19-08-2018 20:59 ]
In het nachtprogramma op Zaterdag lekkere sets gehoord van Surgeon, Dr. Rubinstein, Tom Trago en de Red Axes (die ik voor het eerst 'live' zag, dat was gaaf
Zondag kwam ik bij toeval binnenlopen bij 'Kiasmos', duo dat live minimal techno ten gehore brengt en wat was dat gaaf zeg. Hier zijn ze live te zien; YouTube: Kiasmos (full concert) - Live @ Sonar Festival
Daarna nog Ame II Ame & stukje Max Cooper meegepakt, toen was het wel weer gedaan
@ppeterr , bedoel je zoiets...
YouTube: 999999999 - X0004000X [NTNLTD001X]
YouTube: 999999999 live @ Encore x Tapage Nocturne, Club Transbo, Lyon (15th ...
YouTube: Spokesman - Acid Creak \[1994]
edit:
Moet ik MPIA3 niet vergeten natuurlijk.
YouTube: MPIA3 live in the Boiler Room
[ Voor 6% gewijzigd door Gaargod op 20-08-2018 16:53 ]
Zaterdag de aftrap met Richie Hawtin, beste set van het weekend wat mij betreft. Daarna in 1 streep door door naar het einde met Daniel Avery, Charlotte de Witte
Zondag had ik eigenlijk niks op de planning staan en heb ik me laten verassen. Zo ben ik ook bij Kiasmos beland (iedereen space ), Nick Murphy, vette dansbare maar dromerige act. En als klap op de vuurpijl Titia in de Hacienda. Wow wat een sfeer, dak ging er daar van af!!
Vrijdag heb ik een klein kwartiertje van Bicep meegepakt voordat we naar de reggae night gingen (Lima tent), Bicep kon ons niet genoeg boeien om er te blijven plakken.
Nu maar ff een weekje revalideren
Op naar Connect!
[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 21-08-2018 10:07 ]
Forever raver!
hehe die 999999999 live is goed voor een 303 overdoseGaargod schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:49:
@ppeterr , bedoel je zoiets...
YouTube: 999999999 - X0004000X [NTNLTD001X]
YouTube: 999999999 live @ Encore x Tapage Nocturne, Club Transbo, Lyon (15th ...
YouTube: Spokesman - Acid Creak \[1994]
edit:
Moet ik MPIA3 niet vergeten natuurlijk.
YouTube: MPIA3 live in the Boiler Room

Dat sluit zeker aan thx! Zal er eens wat meer van zoeken.
Dat MPIA3 niet helemaal, krijg er wel een heerlijk oldskool gevoel bij zeker een fijne
set. Niet eerder gehoord, ook hier ga ik ook wat meer van opzoeken.
Nu een of andere boat party met Valentino Kanzyani b2b Ian F. (bikini babe alert
ow yeah daar was ik wel even aan toe, lekker beats with a great viewGaargod schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 18:25:
Sonus festival livestream: YouTube: Valentino Kanzyani b2b Ian F. @ Sonus Festival 2018 (BE-AT.TV)
Nu een of andere boat party met Valentino Kanzyani b2b Ian F. (bikini babe alert)
@Gaargod Liebing
ow wauw kleine fuckup in de regie daar nu atm
[ Voor 19% gewijzigd door ppeterr op 23-08-2018 20:50 ]
Ligt t nu aan mij of draait Chris een prefab setje van z'n laptop? (prima muziekje verder)ppeterr schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:44:
YouTube: Chris Liebing @ Sonus Festival 2018 (BE-AT.TV)
@Gaargod Liebing
ow wauw kleine fuckup in de regie daar nu atm
edit: ahh geluid en video lopen niet synchroon dat zal het zijn dd
[ Voor 9% gewijzigd door -36- op 29-08-2018 17:55 ]
Lijkt een half om half performance, set is iets te pref/perfect - mee eens.-36- schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 22:33:
[...]
Ligt t nu aan mij of draait Chris een prefab setje van z'n laptop? (prima muziekje verder)
Dacht toevallig net, chris probeert iets nieuws
verder loopt mijn video ook totaal uit synch met live dingen. (casting issues)
[ Voor 20% gewijzigd door ppeterr op 23-08-2018 22:40 ]
Wel wat leuke dingen gezien. Maar nu Darren Emerson. Dacht laat het jullie even weten.
Want volgens mij is deze wel oke. (live)
YouTube: Darren Emerson @ Creamfields 2018 (BE-AT.TV) wrong link.
Oke die Darren set was solid, daarna die nicole met die ruige bos krullen. Erg dik setje,
en nu Cox - die beukt meer dan behoorlijk. Niet mis met dat feestje daar.
[ Voor 23% gewijzigd door ppeterr op 25-08-2018 18:30 ]

YouTube: DJ WiNK - Sixth Sense
Helaas zit de 'piep' in dit nummer precies op mijn Tinnitus-frequentie, dus dat doet echt fysiek pijn om te horen

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 25-08-2018 14:41 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Chris Liebing staat ook mooi mee te genieten achter de booth
Komend jaar voor de 9e keer op rij naar Time Warp. Wat een feest. Gekkenhuis! Ondanks dat ik tegenwoordig kleinere feesten of clubs prefereer is dit gewoonweg genieten.Gaargod schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:27:
Zaterdagfeesttip! Ik bounce bijna m'n huis uit met deze set van Loco Dice... YouTube: LOCO DICE. Time Warp 2018
Chris Liebing staat ook mooi mee te genieten achter de booth
Adam staat met voorsprong bij mij op nr 1 op dit moment.
Goed, die nummer 1 door de helluf dan maar met Chis.
tech tip van de week, deze onderstaande live stream, of al doe je het niet live.
Maakt niet uit. De video loopt echt perfect synchroon met die set van Chris.
Wel even audio uit, bij yt.
YouTube: Chelina Manuhutu @ CDLN x Casa Boat Party (BE-AT.TV)
Maar goed, dan weer even iets serieus, een ongelooflijk dikke set
van iemand die ik echt niet ken, ene Alex Bau. Op het soundcloud channel
van marco bailey. Het hele huis trilde hier van de sub en bass loops.
enjoy!
https://soundcloud.com/ma...io-show-036-with-alex-bau
[ Voor 70% gewijzigd door ppeterr op 27-08-2018 20:16 ]