Doe eens rustig jongens met al die feestjes (jealous)
Adam en Amelie vind ik moeilijk, beide erg sterk. Enrico wel over Joseph weet ik nu wel zeker eigenlijk. Laatste track die Adam Beyer op Awakenings gooit is ook van Enrico trouwens.ppeterr schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:15:
Und wer sind wir hier, Herr Beyer!
YouTube: Awakenings Festival 2018 Sunday - Liveset Adam Beyer @ Area V
Zijn platen keuze, opbouw, en techniek van draaien steekt toch wel erg boven vanalles uit. (toch)
(niet gelijk de dikste set, maar jahoo) alhoewel, van awakefest is dit toch zeker....erg vet
YouTube: Dan ben je toch wel een held als je deze er even tussen door ramt!
[...]
If you ask me, adam over amelie, en pan pot zeker, die anderen moet ik mij nog even in verdiepen denk ik
Naar een drumcodefestival gaan en dan Adam Beyer overslaan? Dat kan natuurlijk niet! 
Voor degenen die gaan, veel plezier!
Voor degenen die gaan, veel plezier!
Laatste keer AWFS hebben we de verkeerde uitgang genomen en besloten we te gaan lopen naar Sloterdijk (leek zo dichtbij)... Lopen op de weg en weg ging rechtsaf terwijl we recht voor ons Sloterdijk zagen... Alleen moesten we even over een hek heen klimmen. (en langs het spoor lopen)...sig69 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:28:
[...]
Ik woon in de buurt en word gebracht en gehaald op een mooi plekje. Geen gedoe met bussen en overvolle kiss & rides. Binnen een uur na de laatste beat ben ik thuis![]()
Was een topfeest. Ideaal weer, lekker sfeertje en wederom geen enkele vorm van agressie gezien. Zo hoort het
1e trein denderde luid toeterend voorbij (arme man zou zich rot geschrokken zijn).... 2e trein kwam stapvoets aan met de vraag wat we aan het doen waren....
Nouja, flinke preek gekregen (totaal nutteloos want ik had meer interesse in alle knopjes van de cabine) en een lift naar sloterdijk gekregen... Trein hoefde daar niet eens te stoppen. (Was sneltrein H'lem-M'tricht die pas op CS zou stoppen)....
Zijn we achteraf gezien goed vanaf gekomen zeg

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Het viel mij trouwens wel op dat er een verschil in zit hoe Amelie draait qua setting. Ik vond haar op Rotterdamse Rave (Maassilo) en zondag op Awakenings op Area V veel beter draaien dan op de zaterdag in Area X (grote tent).Arthur-M. schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 20:59:
[...]
Adam en Amelie vind ik moeilijk, beide erg sterk.
Leek wel alsof zij niet zo "hard" mocht draaien. Maar dat kan weer aan mij liggen.
Overigens heb ik nog een opname gevonden van Nina Kraviz van afgelopen zaterdag. Jammer genoeg geen video.
https://www.mixcloud.com/...-y-amsterdam-30-jun-2018/
Ik heb een keer vanaf Sloterdijk naar Dance Valley gelopen (was nog op het nieuws toen zelfs). Ik had een deur van een taxi in m'n hand. Ik hoor het die maar van me nog zeggen: "welnee klein stukje, we lopen wel ff". 4 uur later waren we er...Technomania schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:21:
[...]
Laatste keer AWFS hebben we de verkeerde uitgang genomen en besloten we te gaan lopen naar Sloterdijk (leek zo dichtbij)...
Eerste keer dat ik haar hoorde zaterdag. We hebben een half uurtje gekeken en zijn weer doorgelopen. Niet ons ding denk ik.Tjesus schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:35:
[...]
Overigens heb ik nog een opname gevonden van Nina Kraviz van afgelopen zaterdag. Jammer genoeg geen video.
[ Voor 31% gewijzigd door sig69 op 05-07-2018 01:39 ]
Verplicht kijken 
Topic start beetje aangepast!
Topic start beetje aangepast!
[ Voor 74% gewijzigd door Zakkenwasser op 05-07-2018 10:48 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
DJs draaien vaak anders qua setting al kan ik me ik me voorstellen dat ze in X niet zo hard mocht draaien. Maar luister bijvoorbeeld naar Adam Beyer z'n set bij de opening van Antz.Tjesus schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:35:
[...]
Het viel mij trouwens wel op dat er een verschil in zit hoe Amelie draait qua setting. Ik vond haar op Rotterdamse Rave (Maassilo) en zondag op Awakenings op Area V veel beter draaien dan op de zaterdag in Area X (grote tent).
Leek wel alsof zij niet zo "hard" mocht draaien. Maar dat kan weer aan mij liggen.
AyAy ...uhm wat een flut filmpjes hierboven 
Maar weer even terug naar wat lekker beuk werk.
Ik heb even Ben Sims opgegraven....imho zeg je liebing zeg je sims.
YouTube: Ben Sims - Live @ Boiler Room, London (Octubre.2016)
Maar weer even terug naar wat lekker beuk werk.
Ik heb even Ben Sims opgegraven....imho zeg je liebing zeg je sims.
YouTube: Ben Sims - Live @ Boiler Room, London (Octubre.2016)
[ Voor 10% gewijzigd door ppeterr op 09-07-2018 16:38 ]
Deze mannen draaien toch wel erg lekker. Ik hou wel van die old-school soundEdwin__ schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:44:
[...]
Voor de info; degene die hierachter zitten zijn 50% van The Outside Agency en 50% van Mindustries. Beide grote namen uit de industrial hardcore scene. Draaien al onderhand 20 jaar mee in die scene
Ook leuke mix van hun 2Maakt gelijk duidelijk waar die harde en industriele tint vandaan komt.
YouTube: Thunderdome Fight Night 2009 2 The Outside Agency vs Mindustries
Maar dan zonder zo'n schreeuwende MC en zonder breaks, zoals het hoort op een techno feest.
Ik kon de acidcore afsluiter van Charlotte de Witte op Awakenings Sunday ook wel waarderen, helaas staat die set niet online
Net m'n kaartje voor Drumcode besteld.
Holy shit, hoe kan ik dit topic nu pas tegenkomen op GoT 
Goed om te zien dat er best wel wat leven in de technobrouwerij zit!
Voor mij staat aankomend weekend 18hrs Festival op de agenda, 1e keer dat ik er heen ga. Tweakers die ook heen gaan en / of reeds eerdere edities hebben meegepakt?
Ik kijk vooral uit naar de sets van Juan Sanchez (jarenlang fan, maar al tijdje niet meer gezien), Ansome, Ben Sims & Tommy47.
Mag ik ook nog een klein relaas doen van mijn AWFS? Vast wel...
Ik was 2 dagen heen, volle bak (dus ff 12u binnen tot bittere einde)
Zoals alle jaren was de insteek om rustig aan te beginnen, zoals alle jaren was dat na 'n uurtje alweer vergeten.
Zaterdag mooie sets meegepakt van Mirella Kroes (herontdekt!), Patrice Baumel, Villalobos & Troxler, I Hate Models, Paula Temple & Rebekah, (dat was ff rennen voor die 3 sets ja), DJ Rush (baas!), Len Faki & afgesloten bij Carl Cox.
Zondag was het de beurt aan Marco Faraone, andhim, Format:B & Oliver Schories, Patrick Topping, Charlotte de Witte, Sam Paganini, Dax J, Nina Kraviz en als afsluiter Richie Hawtin. Wat was dat gaaf zeg, zijn 'CLOSE' show.
Eindstand na 2 dagen: 112.000 'stappen', 98 'km' & bijna 13.000 calorien verbrand. Handig, zo'n activity tracker!
Goed om te zien dat er best wel wat leven in de technobrouwerij zit!
Voor mij staat aankomend weekend 18hrs Festival op de agenda, 1e keer dat ik er heen ga. Tweakers die ook heen gaan en / of reeds eerdere edities hebben meegepakt?
Ik kijk vooral uit naar de sets van Juan Sanchez (jarenlang fan, maar al tijdje niet meer gezien), Ansome, Ben Sims & Tommy47.
Mag ik ook nog een klein relaas doen van mijn AWFS? Vast wel...
Ik was 2 dagen heen, volle bak (dus ff 12u binnen tot bittere einde)
Zoals alle jaren was de insteek om rustig aan te beginnen, zoals alle jaren was dat na 'n uurtje alweer vergeten.
Zaterdag mooie sets meegepakt van Mirella Kroes (herontdekt!), Patrice Baumel, Villalobos & Troxler, I Hate Models, Paula Temple & Rebekah, (dat was ff rennen voor die 3 sets ja), DJ Rush (baas!), Len Faki & afgesloten bij Carl Cox.
Zondag was het de beurt aan Marco Faraone, andhim, Format:B & Oliver Schories, Patrick Topping, Charlotte de Witte, Sam Paganini, Dax J, Nina Kraviz en als afsluiter Richie Hawtin. Wat was dat gaaf zeg, zijn 'CLOSE' show.
Eindstand na 2 dagen: 112.000 'stappen', 98 'km' & bijna 13.000 calorien verbrand. Handig, zo'n activity tracker!
@Gaargod Ik ga er niet heen (ben bij DTM in zandvoort, autootjes), maar als ik die line up zie....yay!
Ik zie dat Remco Beekwilder er ook is, check zijn soundcloud. Ik zou zeker
bij hem even gaan feesten! (en sims zeker, zie 2 postings terug, is een topper natuurlijk)
Ik zie dat Remco Beekwilder er ook is, check zijn soundcloud. Ik zou zeker
bij hem even gaan feesten! (en sims zeker, zie 2 postings terug, is een topper natuurlijk)
[ Voor 13% gewijzigd door ppeterr op 09-07-2018 17:03 ]
Remco Beekwilder staat idd ook al op de lijst 
DTM is zeker niet verkeerd, zelf ook wel wat jaartjes heen geweest. Veel plezier daar alvast!
DTM is zeker niet verkeerd, zelf ook wel wat jaartjes heen geweest. Veel plezier daar alvast!
Begin is niet zo bijster, althans..is wat saai - ik start hem op 45 minuten...
New mix up for the end of June/ start of July! Just a load of tunes I'm loving at the moment. Starts off with the deeper stuff, then really kicks off around the 45-50 minute mark.
Ryan Dallas
[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 10-07-2018 15:51 ]
@Gaargod Ik vond zelf 18hours niet zo goed vorig jaar. Geluid was slecht, vooral in de technotent(kon je elkaar op meer dan een meter afstand gewoon verstaan zonder stem te verheffen) Qua sfeer was het ook niet echt top. Het werd pas leuk toen het feestje binnen verder ging. Best een goede club, wat ik dan weer niet had verwacht. Heb wel het idee dat ze het dit jaar wat beter aanpakken dus wie weet. Ik sla hem over ondanks dat ik een kaartje heb gekregen.
Ik ga ook naar 18hr Festival. 1e keer trouwens, heb er wel zin in. Een dagje festival met de after er aan vast. Volgens mij is die toko de oude Hemkade? Eind jaren 90 begin 2000 laatste feestjes gehad, was toen een gezellige lokatie.
Ik heb Justin Timmer, Juan Sanchez, Remco Beekwilder en Ben Sims op de lijst staan. De rest laat ik me verassen.
Ik heb Justin Timmer, Juan Sanchez, Remco Beekwilder en Ben Sims op de lijst staan. De rest laat ik me verassen.
Zitten er ook nog liefhebbers van mooie microhouse / minimal tussen hier? Ik ben sinds een paar jaar helemaal weg van de 'Roemeense' minimal sound, zoals bijvoorbeeld Barac die hier ten gehore brengt:
YouTube: Barac at Mioritmic Festival, Cluj Napoca Romania
Denk verder aan artiesten als Nu Zau, Petre Inspirescu, Gescu, Rhadoo, Raresh (was ook op AWFS, helaas gemist), Cristi Cons etc. etc. Helaas draaien deze jongens vrijwel niet in NL.
Voor 2019 staat dan ook het festival 'Sunwaves' in Mamaia bovenaan mijn lijstje om te bezoeken
Wat dichter bij huis in dit genre: de deze week aangekondigde line-up van de VBX ADE feesten zien er dan wat mij betreft ook erg lekker uit.
Daarnaast heb ik kaarten voor Barac in Bar Bret op 4 Augustus reeds in de pocket
Denk verder aan artiesten als Nu Zau, Petre Inspirescu, Gescu, Rhadoo, Raresh (was ook op AWFS, helaas gemist), Cristi Cons etc. etc. Helaas draaien deze jongens vrijwel niet in NL.
Voor 2019 staat dan ook het festival 'Sunwaves' in Mamaia bovenaan mijn lijstje om te bezoeken
Wat dichter bij huis in dit genre: de deze week aangekondigde line-up van de VBX ADE feesten zien er dan wat mij betreft ook erg lekker uit.
Daarnaast heb ik kaarten voor Barac in Bar Bret op 4 Augustus reeds in de pocket
Afgelopen zaterdag bij by the creek in vianen geweest het eerste festival feestje na 6 jaar ofzo (yikes ik weet het, maar nieuwe vriendin en die houd er nog wel van) anyways ! heerlijke techno onder de brug.. awakie 2019 here i come !!
[ Voor 3% gewijzigd door Njay op 12-07-2018 08:27 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
MicrohouseGaargod schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:08:
Zitten er ook nog liefhebbers van mooie microhouse / minimal tussen hier? Ik ben sinds een paar jaar helemaal weg van de 'Roemeense' minimal sound, zoals bijvoorbeeld Barac die hier ten gehore brengt:
Zoals Moudaber bijvoorbeeld. Wat een monster set was dat op Awake Fest 2015. Veel en veel te hard om 14u 's middags maar mijn god wat geweldig.
YouTube: Nicole Moudaber @ Awakenings Festival 2015, Amsterdam (28-06-2015)
Haha, het is ook een redelijke niche (denk ik), die microhouse. Vond het ook al zo stil hier qua reactiesNoxa schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:02:
[...]
MicrohouseNooit eerder van gehoord. Minimal wel maar dat kan me echt niet bekoren, het kan mij (bijna) niet hard genoeg. Opzwepend, ruig, donker en hard is wat mij betreft goede techno.
Zoals Moudaber bijvoorbeeld. Wat een monster set was dat op Awake Fest 2015. Veel en veel te hard om 14u 's middags maar mijn god wat geweldig.
Nicole Moudaber is een topper, heb haar set van AWFS'18 van de week ff zitten terugkijken op YouTube en dat was genieten! Elegante opbouw. Zal die van AWFS'15 ook eens opzetten.
Ben je wel eens op een van de Reaktor feesten geweest? bijv. Unpolished of Katharsis? Dat past wel in jouw straatje qua harde techno! Unpolished 2017 is een van de vetste / hardste raves die ik heb meegemaakt in de +/- 10 jaar dat ik techno luister. Katharsis zit er ook aan te komen, sla ik zelf over dit jaar maar hebben een vrij 'experimentele' line up staan. Kun je wellicht eens naar kijken.
@Njay , hoezo pas 2019
Leuk om te horen, ik zag op Facebook (Raad de Plaat groep) aardig wat filmpjes voorbijkomen van BTC, zag er nice uit onder dat viaduct en klonk ook lekker stevig.
ik moest echt even 2 dagen bijkomen hahaGaargod schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:20:
[...]
@Njay , hoezo pas 2019![]()
Leuk om te horen, ik zag op Facebook (Raad de Plaat groep) aardig wat filmpjes voorbijkomen van BTC, zag er nice uit onder dat viaduct en klonk ook lekker stevig.
Niet bepaald mijn ding. Ik kan er wel naar luisteren, maar de bpm is net te laag voor mij.Gaargod schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:08:
Ook meer mijn ding. Nicole Moudaber staat nog steeds bij mij op een lijst van "Must see DJ's".Noxa schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:02:
[...]
Opzwepend, ruig, donker en hard is wat mij betreft goede techno.
Volgende week Welcome to the Future. Ik moet nog kijken welke sets ik ga bijwonen.
@Njay Zag van de week nog een filmpje van Perc op By the Creek. Zag er ook wel dik uit hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Tjesus op 12-07-2018 14:27 ]
SolomunGaargod schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:08:

YouTube: Solomun @ Théâtre Antique d'Orange for Cercle
de tering wat een locatie
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Cool !Tjesus schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:25:
[...]
@Njay Zag van de week nog een filmpje van Perc op By the Creek. Zag er ook wel dik uit hoor.
Nice, thanks voor de tip!Gaargod schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:20:
[...]
Ben je wel eens op een van de Reaktor feesten geweest? bijv. Unpolished of Katharsis? Dat past wel in jouw straatje qua harde techno! Unpolished 2017 is een van de vetste / hardste raves die ik heb meegemaakt in de +/- 10 jaar dat ik techno luister. Katharsis zit er ook aan te komen, sla ik zelf over dit jaar maar hebben een vrij 'experimentele' line up staan. Kun je wellicht eens naar kijken.
Heel gaaf die Cercle set van hem ja. Solomun z'n zus, Magdalena, heeft ook al een keer bij Cercle op de buhne gestaan! Sowieso echt props voor Cercle, wat die gasten elke keer weer weten neer te zetten... Die set van Pan Pot voor Cercle is ook echt epischChiron schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:34:
[...]
Solomun![]()
YouTube: Solomun @ Théâtre Antique d'Orange for Cercle
de tering wat een locatie
Deze Boiler Room set van Solomun is ook echt zo geniaal... Das gewoon een speelfilm wat zich daar allemaal afspeelt op de achtergrond: YouTube: Solomun Boiler Room DJ Set
Lees dit verhaal erbij voor een goeie grijns op je gezicht: http://www.deephouseamste...-is-solomuns-boiler-room/
Maar hoe goed Solomun ook is, zou ik de muziek die hij draait toch zeker niet onder eerdergenoemde Microhouse of Minimal willen scharen. Eerder een combi van Tech- en Deep House met een vleugje Techno, oid ?
Om nog even terug te komen op awakenings, tja ben nog de streams aan
het luisteren. Maar wat is die set van carl cox goed zeg.
Dit is echt een top van een opbouw, volgens mij als je daar zou staan tip je
drie keer in het rond, vanaf het 2e uur wat hij draait. Zou bijna denken dat ik
hem niet steviger heb horen draaien dan dat.
Dat gezegd. Liebing is nog steeds de gekste set die ik gehoord heb van dat weekend
het luisteren. Maar wat is die set van carl cox goed zeg.
Dit is echt een top van een opbouw, volgens mij als je daar zou staan tip je
drie keer in het rond, vanaf het 2e uur wat hij draait. Zou bijna denken dat ik
hem niet steviger heb horen draaien dan dat.
Dat gezegd. Liebing is nog steeds de gekste set die ik gehoord heb van dat weekend
tja het is gewoon heel breed, tegenwoordig draaien djs steeds vaker niet meer in 1 afgebakend hokje. Die set van Solomun begint idd erg deephousig, maar halverwege vloeit het toch echt over naar wat minimalere tracksGaargod schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:19:
[...]
Heel gaaf die Cercle set van hem ja. Solomun z'n zus, Magdalena, heeft ook al een keer bij Cercle op de buhne gestaan! Sowieso echt props voor Cercle, wat die gasten elke keer weer weten neer te zetten... Die set van Pan Pot voor Cercle is ook echt episch(hier: https://youtu.be/2j5Ok1rYJHk). Die van Bambounou trouwens ook. En en en en, zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Deze Boiler Room set van Solomun is ook echt zo geniaal... Das gewoon een speelfilm wat zich daar allemaal afspeelt op de achtergrond: YouTube: Solomun Boiler Room DJ Set
Lees dit verhaal erbij voor een goeie grijns op je gezicht: http://www.deephouseamste...-is-solomuns-boiler-room/
Maar hoe goed Solomun ook is, zou ik de muziek die hij draait toch zeker niet onder eerdergenoemde Microhouse of Minimal willen scharen. Eerder een combi van Tech- en Deep House met een vleugje Techno, oid ?
Vroeger was ik fan van Hobo:
YouTube: Hobo - Symptom [MINUS86]
Die is tegenwoordig ook meer richting deephouse aan het gaan.
---
kwam nog een leuke tegen: als we nog verder terug gaan, toen het begrip 'minimal' nog moest worden uitgevonden had je deze kneiter:
YouTube: DJ HYPERACTIVE - Wide Open
heel hard op gegaan back in the days

[ Voor 8% gewijzigd door Chiron op 12-07-2018 20:51 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik begon de AWFS Zondag afsuiting bij Chris, hopende op vuurwerk maar kon er niet inkomen. Ben na 3 kwartier naar Richie Hawtin overgelopen! Chris Liebing stelt normaal zeker niet teleur maar was die avond ff niet de juiste voor mij. Wellicht stond zijn 4u lange 909 festival set als Collabs 3000, met Speedy J, nog iets teveel als eikpunt in mijn geheugenppeterr schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 18:04:
@Chiron Wide Open is idd een lekkere rammer! Nog vers leven in geblazen door Len Faki met zijn edit natuurlijk wat jaartjes terug. Ik mag graag in de krochten van YouTube rondstruinen op zoek naar van dat vuige oude werk. Kun je je uuuren mee vermaken
Len Faki ben ik wisselend enthousiast over.. neigt een beetje naar pannekoekenschranz af en toe, met de diepgang van een platbodem.
Nog een pareltje:
YouTube: Point Blank a.k.a. Secret Cinema - Meng's Theme -1994
1994 (!) bijna 25 jaar oud, waarschijnlijk nog voor de geboortedatum van veel AWFS bezoekers
Nog een pareltje:
1994 (!) bijna 25 jaar oud, waarschijnlijk nog voor de geboortedatum van veel AWFS bezoekers
Eens wat betreft 'ome Len'Chiron schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:23:
Len Faki ben ik wisselend enthousiast over.. neigt een beetje naar pannekoekenschranz af en toe, met de diepgang van een platbodem.
Nog een pareltje:
Hoewel die wel zeer effectief is in de Gashouder op z'n tijd hehe.
Aardig heftig nummer van Secret Cinema is dat! Kende 'm nog niet.
Één van mijn 'oude favs' qua pareltjes van Secret Cinema is deze: YouTube: Secret Cinema vs. Private Productions - Gung Ho || EC Records - 1999
Dat ik dit topic nu pas zie, even bookmarken.
Even op de vrijdagmiddag om de werkweek lekker af te sluiten: https://soundcloud.com/dg...l-festival-2016-amsterdam
Even op de vrijdagmiddag om de werkweek lekker af te sluiten: https://soundcloud.com/dg...l-festival-2016-amsterdam
Erg tof die video, even in mijn mappie gekeken. En vond er maar een set van Jeroen. (vanaf > 11min.)Chiron schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:00:
Jeroen is sowieso een held:
YouTube: Secret Cinema Celebrates A Quarter Century Of Dutch Techno
15 jaar oud setje....beleef de plaatjes opnieuw
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
En een bonus, zat toch in de zooi te spitten, 20 jaar oud setje, maar lekker hoor.
Toni Rios + Liebing @ omen - Frankfurt
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 20% gewijzigd door ppeterr op 13-07-2018 17:48 ]
ik heb ergens nog een liveset van Secret Cinema, Alexander Kowalski en Joris Voorn samen, van meer dan 10 jaar geleden, nooit gepubliceerd. Eens kijken of ik die op mixcloud/soundcloud oid. kwijt kan..
Tof topic! Had zelf de grote eer dat niemand minder dan Dimitri mijn eigen plaatje draaide op de zaterdag van Awakenings festival! Kippevel momentje
https://www.facebook.com/nlgve/videos/1488602921245225/
https://www.facebook.com/nlgve/videos/1488602921245225/
Van het weekend 18hr Festival bezocht. Wat een genot! De organisatie kan wat strakker maar het festival zelf was genieten. Vooral de overgang van dag (outdoor) naar nacht (indoor) was erg vet. Het feestje ging naadloos over in de after. Veel goede acts gehoord (Juan Sanchez!!) en fantastisch sfeer.
Jammer alleen dat de organisatie op het station de boel niet op orde had. Geen bordjes waar de bus stond. Vervolgens in de bus iemand die de Nederlandse taal niet machtig was maar wel verantwoordelijk was over de pendelbus tickets. Waarbij het scan systeem niet werkte.Vervolgens wist de buschauffeur niet waar hij precies moest stoppen en keren.
Nog wat min puntjes:
- Munten prijs 2,90. Hapje eten koste je al snel 6 piek, f*cking duur.
- Muntje betalen om te kunnen pissen, serieus!?
Verder top dag/nacht!
Jammer alleen dat de organisatie op het station de boel niet op orde had. Geen bordjes waar de bus stond. Vervolgens in de bus iemand die de Nederlandse taal niet machtig was maar wel verantwoordelijk was over de pendelbus tickets. Waarbij het scan systeem niet werkte.Vervolgens wist de buschauffeur niet waar hij precies moest stoppen en keren.
Nog wat min puntjes:
Verder top dag/nacht!
Ik heb mezelf ook prima vermaakt, het was sowieso een erg mooie dag met dat weer natuurlijk. Wij waren om 14u aanwezig (was nog rustig toen, dat had een redenNoxa schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:34:
Van het weekend 18hr Festival bezocht. Wat een genot! De organisatie kan wat strakker maar het festival zelf was genieten. Vooral de overgang van dag (outdoor) naar nacht (indoor) was erg vet. Het feestje ging naadloos over in de after. Veel goede acts gehoord (Juan Sanchez!!) en fantastisch sfeer.
Nog wat min puntjes:
Verder top dag/nacht!

De muziek dan!
Mirella Kroes zette ondanks slecht geluid in de Techno Moves tent een prima elegante opbouw / opwarm set neer, helaas wist Remco Beekwilder daar niet op voort te borduren. Die schakelde gelijk 4 versnellingen hoger, wat op dat moment gewoon ff te gek was. Zat ook totaal geen 'lijn' / opbouw in zijn set, anders had ik het beuken nog wel kunnen waarderen. Hij stond er zelf ook wat verveeld bij had ik het idee. Dus zijn 'm daar snel weer naar buiten gepeerd, samen met ons aardig wat anderen ook zag ik...
Benny Rodrigues & Michel de Hey waren gelukkig een fijn housefeestje aan het bouwen op de main, zoals zij dat kunnen. Nog een klein (best geinig) stukje Noneoftheabove meegepakt bij Techno Moves, en Prunk op de Flow stage was ook bazig bezig! Bij deze Flow (binnen)stage was het geluid echt supergoed in orde.
Jay Lumen gevolgd door Juan Sanchez op de main was genieten, Juan gooide Irregular Acid van Remco Beekwilder er nog ff lekker in
Wij hadden helaas wat te fanatiek staan partyen overdag waardoor we al redelijk gesloopt het nachtprogram ingingen, waarvan we alleen Tommy 47 hebben meegepakt, toen waren er geen ruggen en voeten meer over helaas. Ik had nog wel zin in Ben Sims maar het zat er gewoon ff niet meer in, dus naar huis gegaan.
Denk dat ik volgend jaar nog wel een keer heenga, ff beter inplannen dan

Was een topsfeertje, goeie muziek (ook qua variatie), geluidskwaliteit was wel erg wisselend per stage.
Paar uur geleden was er een livestream van Carl Cox op Château de Chambord georganiseerd door Cercle.
Hele gave locatie en weer een hele lekkere set van Koning Carl. Vooral het eind was heerlijk, omdat er oude nummers voorbij kwamen. De stream is jammer genoeg verdeeld over twee video i.v.m. copyrightschending volgens Sony. Hopelijk krijgt Cercle het voor elkaar om het als een geheel op YouTube te plaatsen.
https://www.facebook.com/.../videos/1103008526520797/
https://www.facebook.com/.../videos/1103169559838027/
Hele gave locatie en weer een hele lekkere set van Koning Carl. Vooral het eind was heerlijk, omdat er oude nummers voorbij kwamen. De stream is jammer genoeg verdeeld over twee video i.v.m. copyrightschending volgens Sony. Hopelijk krijgt Cercle het voor elkaar om het als een geheel op YouTube te plaatsen.
Was al op die set aan het wachten.
Zaterdag naar WTTF. Denk lekker ontspannen tussen 3 en 4 naar binnen en dan eerst even met de flow van de groep mee. Afsluiten bij Pan Pot. Hoop Hot Since 82 en Chris Liebing ook nog even mee te pakken.
Zaterdag naar WTTF. Denk lekker ontspannen tussen 3 en 4 naar binnen en dan eerst even met de flow van de groep mee. Afsluiten bij Pan Pot. Hoop Hot Since 82 en Chris Liebing ook nog even mee te pakken.
Dat stuk video van Cox rond "loosing your mind" is toch heerlijk, wat staat die gast zelf te genieten !Tjesus schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 00:32:
Paar uur geleden was er een livestream van Carl Cox op Château de Chambord georganiseerd door Cercle.
Ik raak hem wel een beetje kwijt, met the age of love, en daarna inner city
Hieronder je weekly "dosis" liebing;
Ik heb hem even stiekem snel vervangen voor "173" ipv 176 die ik als eerste neer plemte...deze is dik!
@Great Wall Festival in Beijing China. This gig was the third in a row of my little Asia tour in May, which also brought me to Seoul and Tokyo the nights before. Great nights, and because of that and our flight schedule, we arrived in China with very little sleep. But who needs sleep when you have the Great Wall to visit....
[ Voor 29% gewijzigd door ppeterr op 17-07-2018 19:58 ]
Liefhebber present! Ik ben gek op de “Roemeense” sound. In Nederland hebben we dankzij VBX al wat aardige avonden kunnen beleven. All-nighters in Shelter bijvoorbeeld. Ferro is ook echt een aanwinst voor deze niche.Gaargod schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:08:
Hier had uw reclame kunnen staan.
@ericafterdark nice! Ferro is idd lekker bezig, heb 'm al een paar keer gezien her en der.
Ook zijn alias 'Unknown Artist' mag er zijn
YouTube: Unknown Artist - Ijzeren Rots [DIGWAH03]
Ook zijn alias 'Unknown Artist' mag er zijn
Hij heeft ‘m wel echt overal gedraaid haha. Leuk om een mede-liefhebber op GoT te hebben!Gaargod schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:55:
@ericafterdark nice! Ferro is idd lekker bezig, heb 'm al een paar keer gezien her en der.
Ook zijn alias 'Unknown Artist' mag er zijnYouTube: Unknown Artist - Ijzeren Rots [DIGWAH03]
Volledige set staat ondertussen op youtube in z'n geheel.Tjesus schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 00:32:
YouTube: Carl Cox @ Château de Chambord for Cercle
Veel plezier vandaag voor de WTTF (en andere festival) bezoekers!
Via FB zijn er van WTTF livestreams te volgen voor de thuisblijvers (me included).
Hoop dat ze wat moois vanaf de Techno stage uitzenden
Via FB zijn er van WTTF livestreams te volgen voor de thuisblijvers (me included).
Was er vorig jaar wel heen, festival zelf is goed te doen. Maar wat een gedoe op de terugweg. Sommigen 4 uur lang in de file gestaanGaargod schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:44:
Veel plezier vandaag voor de WTTF (en andere festival) bezoekers!

Lekker setje aan staan nu;
https://soundcloud.com/perc/perc-unpolished-2018
Ja niet normaal he. Ze hebben dit jaar zo'n 20% minder tickets verkocht zeggen ze. Om de sfeer weer wat intiemer te maken en de doorstroom te bevorderen, niet alleen op de heen / terug reis maar ook op het festival terrein zelf.
Die set van Perc heb ik live bijgewoond op Unpolished
superdik!
Die set van Perc heb ik live bijgewoond op Unpolished
Ik was toen in area 2, Ryan James Ford die jungle/breakcore/gabber set deed, en daarna Shawn o Sullivan met een industriele hardcore set.Gaargod schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:43:
Ja niet normaal he. Ze hebben dit jaar zo'n 20% minder tickets verkocht zeggen ze. Om de sfeer weer wat intiemer te maken en de doorstroom te bevorderen, niet alleen op de heen / terug reis maar ook op het festival terrein zelf.
Die set van Perc heb ik live bijgewoond op Unpolishedsuperdik!
Sets van Solumun & Adriatique, welke genre zou je dit noemen? Nu ook op TML, heerlijk om op weg te drijven...
Set van vorig jaar : YouTube: Tomorrowland Belgium 2017 | Adriatique
Set van vorig jaar : YouTube: Tomorrowland Belgium 2017 | Adriatique
[ Voor 37% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 21-07-2018 22:16 ]
Toevallig paar posts terug nog over gehad met Chiron 
Deep house, beetje tech house, minimal, techno.
Nog een mooie van Adriatique: https://soundcloud.com/af...-voyage-009-by-adriatique
Deep house, beetje tech house, minimal, techno.
Nog een mooie van Adriatique: https://soundcloud.com/af...-voyage-009-by-adriatique
wat een onwijs goed en fijn feestje was dat! WTTF
dit in tegenstelling tot vorig jaar.
Er werden dit jaar minder bezoekers toe gelaten, merkte je direct aan de drukte...die was er namelijk nauwelijks tot niet (terwijl het wel Sold Out was).
Nooit langer dan 5 a 10 minuutjes wachten bij de bar, pendelbussen vanaf Sloterdijk was dik in orde en hoorde dat parkeren dit jaar ook picobello in orde was.
Publiek was top! Een grote gezellige boel....en de afsluiter Pan Pot...pfff....nog kippevel als ik dit schrijf
dit in tegenstelling tot vorig jaar.
Er werden dit jaar minder bezoekers toe gelaten, merkte je direct aan de drukte...die was er namelijk nauwelijks tot niet (terwijl het wel Sold Out was).
Nooit langer dan 5 a 10 minuutjes wachten bij de bar, pendelbussen vanaf Sloterdijk was dik in orde en hoorde dat parkeren dit jaar ook picobello in orde was.
Publiek was top! Een grote gezellige boel....en de afsluiter Pan Pot...pfff....nog kippevel als ik dit schrijf
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 22-07-2018 06:44 ]
Ik geloof je direct! Hopelijk zien we die pan pot set binnenkort ergens online.Geert1976 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 06:43:
wat een onwijs goed en fijn feestje was dat! WTTF
(Ik ga weer even verder aan het werk)
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
WTTF was uiteindelijk echt heerlijk. Sws omdat we weer met een hele leuk groep waren. Voornamelijk bij main gestaan. Wel even de techno tent ingedoken tijdens Rod, maar dat vond ik op dat moment een tikkeltje te snel gaan.
Vond de set van Joris Voorn echt slecht. Snapte er niet veel van. Ilario Alicante maakte het meteen van de start goed. Wat een heerlijke set weer. En Pan Pot ging lkkr door. Ook fijn dat ze tot 23:59 doorgaan en je dus lkkr lang in het donker staat.
Vond de set van Joris Voorn echt slecht. Snapte er niet veel van. Ilario Alicante maakte het meteen van de start goed. Wat een heerlijke set weer. En Pan Pot ging lkkr door. Ook fijn dat ze tot 23:59 doorgaan en je dus lkkr lang in het donker staat.
Eens. Lekker kleinschalig en het had ook een hele leuke sfeer. Tahko bij de Basement area vond ik wel top. Had hem eerder horen draaien, maar de setting vond ik vooral leuk (3 partytenten aan elkaar en alles afgeschermd zodat er geen licht doorkwam). Daarna tot half 5 ongeveer bij de Main gebleven om vervolgens de rest van de dag bij de Technotent te staan.paragon schreef op zondag 22 juli 2018 @ 18:13:
WTTF was uiteindelijk echt heerlijk.
Klein stukje van Pan Pot gevonden:
Dit weekend ff snel naar Ibiza.
Vrijdag Music On(Al vond ik Marco Corola beide dagen zwak tijdens het festival). Vorig jaar was het top met Joey Daniel die voor Marco opwarmde.
Zaterdag naar Ants(Joris Voorn draait en die vond ik dus zaterdag slecht) dat beloofd dus wat.
Dit weekend ff snel naar Ibiza.
Vrijdag Music On(Al vond ik Marco Corola beide dagen zwak tijdens het festival). Vorig jaar was het top met Joey Daniel die voor Marco opwarmde.
Zaterdag naar Ants(Joris Voorn draait en die vond ik dus zaterdag slecht) dat beloofd dus wat.
[ Voor 9% gewijzigd door paragon op 24-07-2018 15:53 ]
paragon schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:51:
Edit: Ik kwam ook uit de house tent waar het iets sneller ging. Denk dat het een stuk scheelt als je van de Techno tent kwam
[ Voor 19% gewijzigd door Bolko op 24-07-2018 16:11 ]
Voor wie het nog niet gezien heeft: https://www.facebook.com/.../videos/1738509109560374/
Kennelijk zat Benny Rodrigues op 140bpm.
WhaaTjesus schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 18:19:
Voor wie het nog niet gezien heeft: https://www.facebook.com/.../videos/1738509109560374/
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Had het gezien idd. Ging met toen ff te snel hahaha. Kon het gewoon letterlijk niet bijbenen.Tjesus schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 18:19:
Joris Voorn vind ik meestal wel lekker draaien.Bolko schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:09:
[...]
Ik vond Joris Voorn heerlijk draaien zaterdag
Edit: Ik kwam ook uit de house tent waar het iets sneller ging. Denk dat het een stuk scheelt als je van de Techno tent kwam
Dan moet je keer AnD checken, wel eens op 160 BPM zien draaienparagon schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 19:07:
[...]
Had het gezien idd. Ging met toen ff te snel hahaha. Kon het gewoon letterlijk niet bijbenen.
Was dat bij blijburg aan zee toevallig ?paragon schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:16:
@Edwin__ Jij wilt dat ik struikel.
@Viper® Laatste x dat ik hem zelf gezien heb en goed vond was vorig jaar Pleinvrees(zelfde locatie als WTTF) . Wat ook echt een super lekkere afsluiter was van m'n festival seizoen.
stond hij in de main tent volgens mij
Ah vet!! Jaren 90 tempo dit.Tjesus schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 18:19:
Ik wil al jaren Love Family Park een keertje doen. Dit jaar is het zo ver. Niet toevallig meer mensen hier die zaterdag die kant op gaan?
nina kravitz niceEiríkr schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:27:
Ik wil al jaren Love Family Park een keertje doen. Dit jaar is het zo ver. Niet toevallig meer mensen hier die zaterdag die kant op gaan?
Oe, Solomun. Die draaide toen ik op Ibiza was in Pacha.
Frankfurt wel beetje uit de buurt
[ Voor 4% gewijzigd door Viper® op 25-07-2018 10:10 ]
Ik vond Kraviz dit jaar echt out-of-this-world op Time Warp. Was een genot om bij te zijn. De combinatie van haar muzikale selectie, visuals en gewoon het moment op Time Warp zelf was bizar.Viper® schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:07:
[...]
nina kravitz nice
Oe, Solomun. Die draaide toen ik op Ibiza was in Pacha.
Frankfurt wel beetje uit de buurt
Wat een heerlijke line-up zeg. Niet te doen qua keuzes... Heel veel plezier & keuzewijsheid gewenstEiríkr schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:27:
Als je vroeg heengaat geef ik je Butch als tip mee, die man kan draaien!
Gaat helemaal goed komen. Wellicht dat ik het laatste uur van Butch nog wel kan meepakken!
Straks even aan de buren van 2 straten verderop vragen hoe ze dit setje vonden.
the music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
[Soundcloud: https://soundcloud.com/edge-detection/edge-detection-podcast-01-thomas-p-heckmann]

[ Voor 43% gewijzigd door ppeterr op 26-07-2018 17:26 . Reden: centreren weet je wel !! ]
Ow wil jullie deze ook even mee geven, Bodzin for Circle
Lang geen echt leuke dingen gezien/gehoord van Bodzin, dit is wel leuk.
Locatie is fantastisch/absurd, verder wel een beetje van het zelfde.
YouTube: Stephan Bodzin @ Piz Gloria for Cercle
Lang geen echt leuke dingen gezien/gehoord van Bodzin, dit is wel leuk.
Locatie is fantastisch/absurd, verder wel een beetje van het zelfde.
YouTube: Stephan Bodzin @ Piz Gloria for Cercle
[ Voor 11% gewijzigd door ppeterr op 26-07-2018 19:05 ]
Nu de temperaturen buiten weer wat gedaald zijn kan er wel weer een heet setje in dit topic denk ik zo 
Geniet van Paula Temple in Nuits Sonores:
YouTube: Paula Temple, live @ Nuits Sonores (full set HiRes) – ARTE Con...
Yes Yes erg vet setje, en toffe setting. Ik ga die even afluisteren, en klik ik daarnaGaargod schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:15:
Nu de temperaturen buiten weer wat gedaald zijn kan er wel weer een heet setje in dit topic denk ik zo
dit setje hieronder aan!
Ik dacht even dat dit gisteren was, maar dit had ik vorige maand al gezien en geluisterd dus.
Niet te min een lekkere set!
YouTube: DJ Rush | Boiler Room Rotterdam
En dan staan er best een paar aardige sets van tommorowland online, o.a. beyer, panpot en 100 andere
dj's die ik verder niks vind. Maar dat terzijde.
Wat doen ze daar nou, mooie setting, goeie dj, fijne regie en video...maar al hun sets
hebben het geschreeuw en geluid van het publiek er de hele tijd doorheen. Dus is gelijk
wat mij betreft 10x niks
[ Voor 28% gewijzigd door ppeterr op 29-07-2018 11:49 ]
Fijn voor tijdens het hardlopen:
Oliver Koletzki @ Fusion 2018
https://www.mixcloud.com/avid/oliver-koletzki-fusion-2018/
Zitten aantal heel lekkere tracks in IMHO
Oliver Koletzki @ Fusion 2018
https://www.mixcloud.com/avid/oliver-koletzki-fusion-2018/
Zitten aantal heel lekkere tracks in IMHO
[ Voor 28% gewijzigd door Fugitive2008 op 30-07-2018 08:42 ]
En ben je alweer geland @ericafterdark ? Mooi festival?
@ppeterr die van Rush in de Rotterdam Boiler Room stond ook al in mijn watchlist
Meeste recente Tomorrowland sets zijn vrij 'meh' vind ik, hoewel de aankleding wel fenomaal blijft daar. Levert mooie plaatjes op
Heb er zelf 2 keer (weekenders) rondgelopen, in 2012 & 2013. Esther Duijn in de rave cave toen... Fenomenaal!
Van het weekend de sets van Rodhad (werd die hier nou Rodnok genoemd?
) en de B2B van Joris Voorn & Kolsch @ Awake Fest nog ff teruggekeken, die mannen waren ook lekker bezig zeg.
@ppeterr die van Rush in de Rotterdam Boiler Room stond ook al in mijn watchlist
Meeste recente Tomorrowland sets zijn vrij 'meh' vind ik, hoewel de aankleding wel fenomaal blijft daar. Levert mooie plaatjes op
Van het weekend de sets van Rodhad (werd die hier nou Rodnok genoemd?
Zeer geslaagd. Fijne park sfeer aan het water. Werkelijk waar TOP geluid op alle stages.Gaargod schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:27:
En ben je alweer geland @ericafterdark ? Mooi festival?
Hoogtepunten; Adriatique, Maceo Plex, Richie Hawtin. Hawtin vol energie en Plex lekker rauw en aggressief. Zijn sci-fi/80s invloeden van momenteel zijn echt een succes.
Tegenvallend: Dixon. Hij is het echt kwijt. De Innervisions sound waar hij zo succesvol mee werd is dood en hij is zoekende naar iets nieuws. Momenteel kan hij het verschil niet meer maken. Niet zo lang geleden in Bloemendaal (Woodstock) was het niet veel soeps en dat werd nu weer bevestigd. Voor mij voorlopig afgeschreven. Nina Kraviz was wel OK maar haar sound van dit moment doet het gewoon beter in een donkere hal om 10 uur 's ochtends (Time Warp dit jaar was subliem).
Next up: Loveland Festival (specifiek de zaterdag). Ik ga voor de Nest area (Frank Haag, Traumer, Spokenn, tINI, Apollonia) met wellicht een uitstapje naar de Arena area voor Mathias Kaden (te lang geleden!).
ik ga naar katharsis
hopelijk is het qua temperatuur nog uit te houden
Ik ga ook, dit jaar alleen de vrijdag. Vorig jaar beide dagen geweest.pepernood schreef op maandag 30 juli 2018 @ 21:19:
ik ga naar katharsis
Qua temperatuur gaat het nog wat worden inderdaad, vooral area twee is altijd vrij warm.
* Tukk zit over een goede week in Valencia, iemand die daar een leuke technoclub heeft gevonden?
[ Voor 8% gewijzigd door Tukk op 31-07-2018 10:31 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
@Tukk Misschien kun je via Resident Advisor iets moois vinden, link hieronder. Ben zelf nooit die kant op geweest dus kan je geen verdere tips geven helaas!
https://www.residentadvis...h.aspx?searchstr=valencia
https://www.residentadvis...h.aspx?searchstr=valencia
Ik vind die engberg helemaal 10x niks, met haar brilletje en haar blonde haartjes beetje
rommelen, verkeerde platen keuze en geen "totaal plaatje" wat mij ook enigzins trekt.
Maar wat heeft die Beyer er een dikke set met haar van gemaakt
Aan mijn mening worden geen rechten en waarden ontleend
Zo gisteren terug gekomen van een weekendje Ibiza.
Vrijdag na lekker gegeten te hebben naar Music On gegaan. Was erg gezellig(best veel bekenden) en die Marco Corola zette echt een heerlijk rollende set neer. Tot het einde gebleven. Niet al te lang geslapen om ook nog van zon, zee en strand te kunnen genieten.
Zaterdag naar Ants en wat een feest was. Dat weer zeg. Voor het eerst Waff gehoord(beetje Music on Style) en dat klonk deed ie goed. Daarna kwam Jorus Voorn en die stelde me dit keer zeker niet teleur. Heerlijke set en we hadden backstage. Man man toch wel dik hoor. Om het hele publiek te kunnen zien en op die manier de energie te voelen. Echt een supermooie ervaring. Na Joris sloot Andrea Oliva af was ook weer lekkere set al lag m'n aandacht wat minder bij de muziek.
Na Ants door naar de Hi voor wat Black Coffee. Is niet echt my cup of tea, maar het was toch wel een bijzondere ervaring. Stond echt front row op ongeveer een meter van de draaitafels. Eerst 2.5uur Apalonia als warmup en toen nog een uurtje Black Coffee. We vonden het toen wel mooi geweest. Op zondag nog even in de Hi geweest, maar dat was niet voor de muziek 🤣🤣🤣
Vrijdag na lekker gegeten te hebben naar Music On gegaan. Was erg gezellig(best veel bekenden) en die Marco Corola zette echt een heerlijk rollende set neer. Tot het einde gebleven. Niet al te lang geslapen om ook nog van zon, zee en strand te kunnen genieten.
Zaterdag naar Ants en wat een feest was. Dat weer zeg. Voor het eerst Waff gehoord(beetje Music on Style) en dat klonk deed ie goed. Daarna kwam Jorus Voorn en die stelde me dit keer zeker niet teleur. Heerlijke set en we hadden backstage. Man man toch wel dik hoor. Om het hele publiek te kunnen zien en op die manier de energie te voelen. Echt een supermooie ervaring. Na Joris sloot Andrea Oliva af was ook weer lekkere set al lag m'n aandacht wat minder bij de muziek.
Na Ants door naar de Hi voor wat Black Coffee. Is niet echt my cup of tea, maar het was toch wel een bijzondere ervaring. Stond echt front row op ongeveer een meter van de draaitafels. Eerst 2.5uur Apalonia als warmup en toen nog een uurtje Black Coffee. We vonden het toen wel mooi geweest. Op zondag nog even in de Hi geweest, maar dat was niet voor de muziek 🤣🤣🤣
Klinkt goed! Met Apalonia bedoel je Apollonia denk ik? Die boys vind ik echt top. Combinatie van nieuwe en classic house. Vrijwel alleen maar vinyl. En ieder telkens één plaat. Dat werkt!paragon schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:09:
Zo gisteren terug gekomen van een weekendje Ibiza.
Klinkt goed @paragon !
Mag ik vragen wat je qua geld er doorheen jaagt in zo'n weekend? Ik bedoel dan voor vlucht & entreetickets.
Mag ik vragen wat je qua geld er doorheen jaagt in zo'n weekend? Ik bedoel dan voor vlucht & entreetickets.
@ericafterdark ja dat klopt. Haha part time job die boys, maar klonk erg goed idd.
@Gaargod vliegticket was nu relatief duur ivm het hele late boeken, maar je zou het zeker voor €250 kunnen boeken. Tickets altijd in de pre-sale kopen niet ivm de prijs, maar vooral ivm het in 1x door kunnen lopen bij de entrée.
Music On kost pre €50-60 aan de deur €60-70
Ants kost tot pre voor 1900u binnen €30 en na 1900u binnen €45. Kregen meteen een kortings bandje voor Black Coffee in de Hi en dat kaartje koste €35 ipv €50 aan de deur.
Solomun in Pacha koste in de presale volgens mij €65
Onderschat vooral de kosten van drinken niet. Watertje kost al snel €8 a 9 voor 500ml of minder en een colaatje kost in bijvoorbeeld Amnesia €14 geloof dat de vodka dan gratis is, maar dat weet ik niet zkr.
@Gaargod vliegticket was nu relatief duur ivm het hele late boeken, maar je zou het zeker voor €250 kunnen boeken. Tickets altijd in de pre-sale kopen niet ivm de prijs, maar vooral ivm het in 1x door kunnen lopen bij de entrée.
Music On kost pre €50-60 aan de deur €60-70
Ants kost tot pre voor 1900u binnen €30 en na 1900u binnen €45. Kregen meteen een kortings bandje voor Black Coffee in de Hi en dat kaartje koste €35 ipv €50 aan de deur.
Solomun in Pacha koste in de presale volgens mij €65
Onderschat vooral de kosten van drinken niet. Watertje kost al snel €8 a 9 voor 500ml of minder en een colaatje kost in bijvoorbeeld Amnesia €14 geloof dat de vodka dan gratis is, maar dat weet ik niet zkr.
Ik ben vorig jaar een keer op maandagmiddag naar Ibiza gevlogen. Vervolgens in een taxi gestapt naar DC10 voor Circoloco. Tot middernacht gebleven om daarna een taxi naar Amnesia te nemen. Cocoon zat toen nog op maandagavond in Amnesia.
Tot het eind gebleven en met een taxi naar het strand gegaan. Ligbedje gehuurd en even geslapen. Vervolgens terug naar het vliegveld, terug naar huis.
Geniaal. Zou het zo weer doen.
Tot het eind gebleven en met een taxi naar het strand gegaan. Ligbedje gehuurd en even geslapen. Vervolgens terug naar het vliegveld, terug naar huis.
Geniaal. Zou het zo weer doen.
Ik vind Ibiza zo overrated. Al jaren. Publiek is er meer van zien en gezien worden ipv echte liefhebbers voor de muziek. Laatste keer dat ik geweest was, was bij de closing van 2014. Daarvoor zeker 10x geweest en het werd met het jaar maar erger. Ik kan mij voorstellen dat het nu helemaal een fiasco is.
Je kunt wel zeggen dat dat nix uit mag maken. Ik ga ook naar de grotere festivals in NL en ook daar heb je dat soort lui. Maar ik kan mij er niet niet aan storen. Sorry maar bok gewoon eens op met je iPhone en je filmpjes maken voor de booth en niet eens eens dansen.
Je kunt wel zeggen dat dat nix uit mag maken. Ik ga ook naar de grotere festivals in NL en ook daar heb je dat soort lui. Maar ik kan mij er niet niet aan storen. Sorry maar bok gewoon eens op met je iPhone en je filmpjes maken voor de booth en niet eens eens dansen.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Thanks voor de reacties!
@Techno Overlord , dat beeld zit ook in mijn hoofd moet ik je eerlijk zeggen. Als je bijv. ook kijkt naar een van de vele Boiler Rooms die op Ibiza zijn opgenomen komt dit beeld vwb het publiek ook duidelijk naar voren (hoewel dat zich zeker niet beperkt tot Ibiza & dat dat elders niet heel veel anders is moet ik vaak constateren maar ik dwaal af, das een ander verhaal).
Maar zou toch eens een keer heen willen om zelf te zien & mee te maken
@Techno Overlord , dat beeld zit ook in mijn hoofd moet ik je eerlijk zeggen. Als je bijv. ook kijkt naar een van de vele Boiler Rooms die op Ibiza zijn opgenomen komt dit beeld vwb het publiek ook duidelijk naar voren (hoewel dat zich zeker niet beperkt tot Ibiza & dat dat elders niet heel veel anders is moet ik vaak constateren maar ik dwaal af, das een ander verhaal).
Maar zou toch eens een keer heen willen om zelf te zien & mee te maken
Moet echt eerlijk zeggen de vibe in Amnesia was erg goed.
Voor de rest ben ik van mening dat je er zelf wat van moet maken. Positive Vibe dingen. Altijd goed met de mensen met wie ik ben en we trekken dan ook altijd weer leuke andere mensen aan.
Voor de rest ben ik van mening dat je er zelf wat van moet maken. Positive Vibe dingen. Altijd goed met de mensen met wie ik ben en we trekken dan ook altijd weer leuke andere mensen aan.
@Techno Overlord leuk jou hier tegen te komen! We kennen elkaar :-) Zal je een bericht sturen.
Ik vond DC10 (Circoloco) en Amnesia (Cocoon) ook goed te doen qua sfeer. Alhoewel DC10 echt te druk is. Zonde. Maarja, dat geluid he.... dat geluid.... wow.
Dat het niet meer het Ibiza van 10 (of meer) jaar geleden is, geloof ik meteen.
Ik vond DC10 (Circoloco) en Amnesia (Cocoon) ook goed te doen qua sfeer. Alhoewel DC10 echt te druk is. Zonde. Maarja, dat geluid he.... dat geluid.... wow.
Dat het niet meer het Ibiza van 10 (of meer) jaar geleden is, geloof ik meteen.
YouTube: Dax J Boiler Room x Eristoff "Into The Dark" DJ Set
Kan hier nog net zo maf van worden als 20 jaar geleden, dik hoor.
Kan hier nog net zo maf van worden als 20 jaar geleden, dik hoor.