Ik deel eerlijk gezegd die mening niet. Maar gewoon benieuwd wat vindt je niet chill aan Paradiso dan?Tranzity schreef op donderdag 2 april 2026 @ 12:39:
Had liever gezien dat STOOR ergens anders werd gehouden. Paradiso is gewoon kak met Techno. En helemaal verschrikkelijk tijdens ADE.
ik las wat over geluidsoverlast van paradiso, en snap dat nu wat meer, hoe gaaf ik het vind, beetje rare lokatieJantjo schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 16:26:
STOOR Live in Paradiso - March 2026 - Erika x Function x .VRIL x Wata Igarashi x Speedy J
Ik zou hier even rustig voor gaan zitten, tis maar 7 uurtjes ;-)
.
[YouTube: STOOR Live in Paradiso - March 2026 - Erika x Function x .VRIL x Wata Igarashi x Speedy J]
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Gewoon oprecht benieuwd. Wat heeft het een met het ander te maken?franssie schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 01:02:
[...]
ik las wat over geluidsoverlast van paradiso, en snap dat nu wat meer, hoe gaaf ik het vind, beetje rare lokatie
En in dit geval geluidsoverlast met Techno en tevens een rare locatie? Paradiso bestaat namelijk al een jaartje of 50 (iig als evenementen locatie)... In Nederland is het jammer genoeg zo dat 1 klagende persoon een heel feest of locatie kan stil leggen. Maar ligt het dan aan de persoon of aan de locatie die dan raar gevonden wordt?
Dus ben best benieuwd naar de argumenten waarom het dan een rare locatie is volgens jou?
Dan kan ik je opmerking misschien beter begrijpen.
@Jantjo ligt een aanname van mij onder, dat het zeven uur lang duurt, tot diep in de nacht. Paradiso is een fantastische lokatie, maar ook niet zo geluiddicht als bijvoorbeeld een Patronaat. Dus dat lijkt mij meer overlast te geven dan een rock concert dat om 23:00 wel eens stopt.
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ah op die manier. Ik kan me vinden in je opmerkingen. Alhoewel ik ook van mening ben dat er in een stad geleefd moet worden. Het probleem dat Amsterdam tegenwoordig ervaart, is dat nieuwe bewoners van buiten de stad zich vestigen, bijvoorbeeld in de buurt van Paradiso, een bar die er al meer dan 20 jaar zit, of op de Wallen, en vervolgens klagen over geluidsoverlast. En wat ik eerder al postte 1 persoon is helaas al genoeg om zo een tent dan vervolgens de das om te doen.. En dat is uiteraard erg jammer voor de mensen die wel van uitgaan houden.. en nadelig voor het karakter van een hele buurt (de wallen)
Volgens mij zijn er plannen om de Paradiso te gaan verbouwen , gaat maar 93 mio kosten
https://www.paradiso.nl/n...atie-en-nieuwbouw/2819660
Even terug naar STOOR, want daar gaat je aanname opmerking niet helemaal op.
Zij beginnen meestal rond 16:00 en stoppen om 00:00.
Volgens mij zijn er plannen om de Paradiso te gaan verbouwen , gaat maar 93 mio kosten
https://www.paradiso.nl/n...atie-en-nieuwbouw/2819660
Even terug naar STOOR, want daar gaat je aanname opmerking niet helemaal op.
Zij beginnen meestal rond 16:00 en stoppen om 00:00.