Jantjo schreef op woensdag 17 december 2025 @ 19:07:
Beetje offtopic: Afgelopen zaterdag een uitstapje gedaan naar het onbekende en voor het eerst in mijn leven naar Thunderdome geweest. Het feest was ver boven verwachting. Wat een vet feest!
In tegenstelling tot de hard techno die de afgelopen jaren erg populair is, waar ik zelf geen grote fan van ben, vond ik hardcore/gabber prima te doen en veel minder eentonig, helemaal niet zelf! Heb me echt lang niet zo vermaakt als dit feest!
Hey ik was daar ook. Ben zelf vroeger heel veel naar hardcore en hardstyle feesten geweest (2007-2015) dus ben vooral bij de early en millennium stage geweest.
Muzikaal was het inderdaad erg goed, ik vond het organisatorisch gezien een van de allerslechtste feesten waar ik ooit geweest ben.
Want een drama met mensen massa’s, rijen bij de bar, wc’s, zalen in en uit, bewegwijzering was slecht en beveiliging greep ook nergens in als het ophoopte.
Bij de opening in 00:00 was de main blijkbaar vol, maar er werd niets afgesloten. Ze bleven maar mensen doorlaten..
Vroeger bij A State of trance geweest in de jaarbeurs en daar werd de toegang gewoon afgesloten zodat je geen gedrang voor de ingang van de zaal kreeg.
Snap echt niet hoe dit allemaal kan, het is ook niet dat ze nog nooit een Thunderdome hadden georganiseerd in de Jaarbeurs 😂