Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jadjong schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 20:28:
Neeuh, denk het niet. Al vind ik dit wel een gaaf ontwerp voor volgend jaar.
Het is met wat kunst en vliegwerk toch gelukt. Nog geen livestream, maar het veld staat vol en er is een DJ. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
bRuud83 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 15:49:
[...]

Absoluut niet. Ik vind de zogenaamde hard(style) Techno ook echt helemaal niets aan. Is meer een ding voor de wat jongere feestgangers. Ik zou die stage ook gewoon lekker overslaan en de techno veteranen blijven opzoeken. Is Dekmantel geen leuk feestje of Komm Schon Alter waar meer de wat oudere feestgangers komen.
Ik vind het juist wel leuk. Heeft wat mij betreft vrij weinig met techno te maken maar geeft wel het gevoel van de eerdere hardstyle(TNT, Arome, Technology) voordat ze er complete symfonie orkesten bij gingen produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Na afscheid van de Q-Dance stage niet meer uitverkocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
jadjong schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 17:11:
[...]

Het is met wat kunst en vliegwerk toch gelukt. Nog geen livestream, maar het veld staat vol en er is een DJ. *O*
Ik vond het nogal ambitieus toen ze aankondigde een nieuwe te bouwen. Maar het is alleen een heel groot ledscherm. Maar toch tof dat het ze gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
jadjong schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 17:16:
[...]

Ik kan het ook niet goed schatten wat er aan de hand is, uit het artikel lijkt het een echte reorganisatie alsof het niet meer zo goed liep. Maar had vorig jaar niet het idee dat er minder bezoekers waren en dacht dat het altijd zonder veel moeite wel steady uitverkocht was… En het hele concept omgooien begrijp ik ook niet zo.. wát moet je dan omgooien?

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 18-07-2025 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online

Deze is van wat maanden geleden en een klein inzage hoe ID&T er zelf over denkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08:38
Ik ben afgelopen weekend voor het eerst naar Wildeburg geweest (in plaats van Awakenings). Ik ben redelijk wat festivals geweest, maar dit festival steekt er met vlag en wimpel bovenuit. Nog nooit zo'n goed festival meegemaakt. Prachtig terrein, bijzondere sfeer en er zaten steengoede (niche) boekingen tussen.

Geen echte main stage, maar intieme stages die allemaal volwaardig voelen. Ik heb gelijk kaarten voor volgend jaar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jadjong schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 17:16:
[...]

Daarvoor ook niet hoor. Denk dat t goed is als ze even pauze nemen om daarna sterk terug te komen. Persoonlijk hoop ik wel dat de Q-dance stage terugkeert, dat hoort er wel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Cartman! schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 00:05:
[...]

Daarvoor ook niet hoor. Denk dat t goed is als ze even pauze nemen om daarna sterk terug te komen. Persoonlijk hoop ik wel dat de Q-dance stage terugkeert, dat hoort er wel bij.
Ik snap wel dat de Q-stage een beetje een probleem was voor ID-T want ook wij stonden 80% van de dag bij Q en de rest zagen we alleen bij 2 of 3 “grote rondjes lopen” op een dag.

Ik snap ook wel een beetje dat ze de richting kwijt zijn, want waarin is Mysteryland nog onderscheidend? Voor mij eigenlijk alleen dik op één de locatie die gewoon heel tof is. Maar de kwaliteit en aankleding waar ze 10 jaar geleden nog onderscheidend mee waren is inmiddels door alle andere organisaties wel gekopieerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online

Iemand hier naar Fusion geweest dit jaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Nee dit jaar helaas niet, vriendin was hoogzwanger 😊. Volgend jaar weer.

Zijn wel weer mooie setjes vandaan gekomen o.a. die set van Bart Skills, Teenage Mutants, Sahra Wild. En hoop mooie dingen van het Sonnendeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:06
Cartman! schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 00:05:
[...]

Het is dit jaar juist al 1,5 maand van tevoren uitverkocht.. volgens mij al voordat dit nieuws naar buiten kwam

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Blackouts schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:04:
[...]

Het is dit jaar juist al 1,5 maand van tevoren uitverkocht.. volgens mij al voordat dit nieuws naar buiten kwam
Hoe kom je daarbij? Je kunt voor elke dag gewoon nog tickets kopen in de officiële shop dus uitverkocht is het zeker niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:06
Cartman! schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:24:
[...]

Hoe kom je daarbij? Je kunt voor elke dag gewoon nog tickets kopen in de officiële shop dus uitverkocht is het zeker niet.
Ah ja ik zie het nu. Alleen de weekendkaarten zijn uitverkocht

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 23:02
Dekmantel livestream, met blurred gezichten van het publiek :p
YouTube: @dkmntl Festival | Radar Stage Livestream | Saturday, 2nd August

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Niet altijd, helaas, maar wel een goed initiatief. Ik vind het altijd zo irritant dat je tegenwoordig altijd maar automatisch deel van de 'exposure' (marketing) moet zijn omdat alles maar op social media moet.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Met die naam verwacht je ook niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hapMmyHwtZ1crtIDOPP_sLti90=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UfdprZAOLCMl8TIe9d7zE5Dp.png?f=fotoalbum_large

Ik denk dat dit komt doordat er een dame achter de DJ stond met doorschijnend shirt en huidkleurige BH. Dat zal het Youtube-algoritme wel niet leuk gevonden hebben. :o :+

edit:
Hij is terug.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Room42 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:31:
[...]
Ik vind het altijd zo irritant dat je tegenwoordig altijd maar automatisch deel van de 'exposure' (marketing) moet zijn omdat alles maar op social media moet.
Daar ga je mee akkoord bij het kopen van een kaartje. Dat hebben (in ieder geval de grote) organisatoren in de algemene voorwaarden opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dennisdn schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:19:
[...]

Daar ga je mee akkoord bij het kopen van een kaartje. Dat hebben (in ieder geval de grote) organisatoren in de algemene voorwaarden opgenomen.
offtopic:
Laat ik hier maar geen discussie over de privacywet beginnen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Drie dagen dekmantel achter de kiezen. Voor het festival had ik muzikaal het meest uitgekeken naar vrijdag. Maar het viel nogal wat tegen, de sfeer was wat minder. Maar zaterdag en zondag hebben dat helemaal goed gemaakt. Met als totale uitschieter Voices, wat een set hebben ze neergezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 17:37
Deze kwam ik recent tegen ..geen zware techno maar een lekker Techhouse setje!

EXIT 2025 | Solomun live at Dance Arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:00
WasBak schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:54:
Drie dagen dekmantel achter de kiezen. Voor het festival had ik muzikaal het meest uitgekeken naar vrijdag. Maar het viel nogal wat tegen, de sfeer was wat minder. Maar zaterdag en zondag hebben dat helemaal goed gemaakt. Met als totale uitschieter Voices, wat een set hebben ze neergezet.
Ik was alleen vrijdag en vond het eigenlijk juist top! Stond vooral bij de selectors stage. Afgelopen jaren ook naar Dekmantel Selectors geweest en vind dat ook altijd wel weer een heel dik festival.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
KW25 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 11:20:
[...]

Ik was alleen vrijdag en vond het eigenlijk juist top! Stond vooral bij de selectors stage. Afgelopen jaren ook naar Dekmantel Selectors geweest en vind dat ook altijd wel weer een heel dik festival.
Het was ook niet slecht op vrijdag, maar ik merkte, en wat vrienden, dat het wat beter was dan vrijdag. Maar dat kan ook maar net de stage zijn waar je staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Toch maar naar LIEF O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:51
Het is weer tijd om een oude klassieker op te zetten. Niet te vergelijken met wat hij nu draait.

https://soundcloud.com/sn...hle-at-one-last-time-2021

[ Voor 42% gewijzigd door Tjesus op 25-08-2025 18:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Lekkere mix van Ghost in the machine @ Dox'Art festival 2025:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Nog een weekje *O* !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

LIEF

ROD sluit af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

En zoals het er nu naar uit ziet kunnen we met het weer het seizoen goed afsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joderoo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:29
Yes! Zin in!!!

Ga je ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Zeker, ook weekend? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joderoo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:29
Vanzelfsprekend ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:43
Woehooeee ik ben er ook weer een volledig weekend bij!

Iedereen al de petitie getekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:02
Ik ga zaterdag naar Wooferland. Zondag hebben ze een techno special, maar ik rust graag uit op de zondag na een festival. Wel jammer, want die line-up is echt meer dan prima.

Grote variatie aan (oude) namen, maar ik ga hopelijk weer eens kijken bij Angelo. Die heeft in het verleden wel een aantal lekkere sets neergezet. Hij staat vaak wel vroeg geprogrammeerd, en ze geven geen timetable vooraf. Dus hopelijk mis ik hem niet.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:51
bal130 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 13:02:
Woehooeee ik ben er ook weer een volledig weekend bij!

Iedereen al de petitie getekend?
Draaimolen heb ik nog nooit bezocht. Toch heb ik de petitie getekend. Vind dit nogal schadelijk voor de techno community. Dat zagen/zien we ook terug in het festivalbeleid in Amsterdam. Plus de set van Mulero/DVS1 op Draaimolen heb ik ook helemaal grijs gedraaid.

[ Voor 21% gewijzigd door Tjesus op 03-09-2025 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:02
Wooferland was weer gezellig. Heb nog net een kwartier van Angelo mee kunnen krijgen, want die stond zoals ik al vreesde vroeg geprogrammeerd. Hij draaide samen met Cellie en dat klonk wel lekker. Verder was het zaterdag qua techno wat dun bezaaid. Komt natuurlijk omdat ze zondag de techno special hadden.

Heb Lucien Foort nog gezien en dat was prima en ook Isis had best een leuk setje. Verder was het een mooie festivaldag waar ik heel veel lol heb gehad. Ben voor het eerst ooit geen enkele bekende tegengekomen, maar alleen een paar collega's.

Kleine domper richting het einde was dat de muziek bij een stage werd stilgelegd ivm een reanimatie. De ambulance stond er een half uur later nog en is niet met spoed vertrokken. De stage bleef de rest van de avond dicht. Dat gaf weinig hoop, maar hopelijk heb ik het fout.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Hoe was het dit jaar? Ben er de afgelopen jaren 2 keer geweest, maar had bij alle stages toen zo’n net niet gevoel. Main te soft en techno tent was m ook niet. Tevens thuiswedstrijd waarbij ik uiteindelijk het halve schoolplein tegen kwam en vond dat nog het minst chill :+

@Malfunctions Even gespiekt op Instagram en hij heeft het gered blijkbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Southern Sun op 08-09-2025 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Malfunctions schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:34:
Wooferland was weer gezellig. Heb nog net een kwartier van Angelo mee kunnen krijgen, want die stond zoals ik al vreesde vroeg geprogrammeerd. Hij draaide samen met Cellie en dat klonk wel lekker. Verder was het zaterdag qua techno wat dun bezaaid. Komt natuurlijk omdat ze zondag de techno special hadden.

Heb Lucien Foort nog gezien en dat was prima en ook Isis had best een leuk setje. Verder was het een mooie festivaldag waar ik heel veel lol heb gehad. Ben voor het eerst ooit geen enkele bekende tegengekomen, maar alleen een paar collega's.

Kleine domper richting het einde was dat de muziek bij een stage werd stilgelegd ivm een reanimatie. De ambulance stond er een half uur later nog en is niet met spoed vertrokken. De stage bleef de rest van de avond dicht. Dat gaf weinig hoop, maar hopelijk heb ik het fout.
Wooferland ook vaak geweest, lekker om de hoek altijd. Vond dat eigenlijk nooit echt een techno feest, veel oude trance, house en oldschool, early en acid etc. Hele vette sets van Buzz Fuzz en Dano daar genoten.

Wel altijd een leuke sfeer met het wat oudere publiek die lekker een dagje maximaal uit is 👀
Pagina: 1 ... 47 48 Laatste