Het is met wat kunst en vliegwerk toch gelukt. Nog geen livestream, maar het veld staat vol en er is een DJ.jadjong schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 20:28:
Neeuh, denk het niet. Al vind ik dit wel een gaaf ontwerp voor volgend jaar.

Het is met wat kunst en vliegwerk toch gelukt. Nog geen livestream, maar het veld staat vol en er is een DJ.jadjong schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 20:28:
Neeuh, denk het niet. Al vind ik dit wel een gaaf ontwerp voor volgend jaar.
Ik vind het juist wel leuk. Heeft wat mij betreft vrij weinig met techno te maken maar geeft wel het gevoel van de eerdere hardstyle(TNT, Arome, Technology) voordat ze er complete symfonie orkesten bij gingen produceren.bRuud83 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 15:49:
[...]
Absoluut niet. Ik vind de zogenaamde hard(style) Techno ook echt helemaal niets aan. Is meer een ding voor de wat jongere feestgangers. Ik zou die stage ook gewoon lekker overslaan en de techno veteranen blijven opzoeken. Is Dekmantel geen leuk feestje of Komm Schon Alter waar meer de wat oudere feestgangers komen.
Na afscheid van de Q-Dance stage niet meer uitverkocht?Dennisdn schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 17:13:
Geen Mysteryland in 2026…
https://www.ad.nl/show/my...t-vol-te-houden~ab7fdd67/
Ik vond het nogal ambitieus toen ze aankondigde een nieuwe te bouwen. Maar het is alleen een heel groot ledscherm. Maar toch tof dat het ze gelukt isjadjong schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 17:11:
[...]
Het is met wat kunst en vliegwerk toch gelukt. Nog geen livestream, maar het veld staat vol en er is een DJ.
Ik kan het ook niet goed schatten wat er aan de hand is, uit het artikel lijkt het een echte reorganisatie alsof het niet meer zo goed liep. Maar had vorig jaar niet het idee dat er minder bezoekers waren en dacht dat het altijd zonder veel moeite wel steady uitverkocht was… En het hele concept omgooien begrijp ik ook niet zo.. wát moet je dan omgooien?jadjong schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 17:16:
[...]
Na afscheid van de Q-Dance stage niet meer uitverkocht?
[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 18-07-2025 17:22 ]
Daarvoor ook niet hoor. Denk dat t goed is als ze even pauze nemen om daarna sterk terug te komen. Persoonlijk hoop ik wel dat de Q-dance stage terugkeert, dat hoort er wel bij.jadjong schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 17:16:
[...]
Na afscheid van de Q-Dance stage niet meer uitverkocht?
Ik snap wel dat de Q-stage een beetje een probleem was voor ID-T want ook wij stonden 80% van de dag bij Q en de rest zagen we alleen bij 2 of 3 “grote rondjes lopen” op een dag.Cartman! schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 00:05:
[...]
Daarvoor ook niet hoor. Denk dat t goed is als ze even pauze nemen om daarna sterk terug te komen. Persoonlijk hoop ik wel dat de Q-dance stage terugkeert, dat hoort er wel bij.
Nee dit jaar helaas niet, vriendin was hoogzwanger 😊. Volgend jaar weer.jadjong schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 10:33:
[Soundcloud: FUSION 2025 - Sunday - EXTRAVAGANZA Closing Set by Thomas Schumacher]
Iemand hier naar Fusion geweest dit jaar?
Het is dit jaar juist al 1,5 maand van tevoren uitverkocht.. volgens mij al voordat dit nieuws naar buiten kwamCartman! schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 00:05:
[...]
Daarvoor ook niet hoor. Denk dat t goed is als ze even pauze nemen om daarna sterk terug te komen. Persoonlijk hoop ik wel dat de Q-dance stage terugkeert, dat hoort er wel bij.
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Hoe kom je daarbij? Je kunt voor elke dag gewoon nog tickets kopen in de officiële shop dus uitverkocht is het zeker niet.Blackouts schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:04:
[...]
Het is dit jaar juist al 1,5 maand van tevoren uitverkocht.. volgens mij al voordat dit nieuws naar buiten kwam
Ah ja ik zie het nu. Alleen de weekendkaarten zijn uitverkochtCartman! schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:24:
[...]
Hoe kom je daarbij? Je kunt voor elke dag gewoon nog tickets kopen in de officiële shop dus uitverkocht is het zeker niet.
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Niet altijd, helaas, maar wel een goed initiatief. Ik vind het altijd zo irritant dat je tegenwoordig altijd maar automatisch deel van de 'exposure' (marketing) moet zijn omdat alles maar op social media moet.Gaargod schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:51:
Dekmantel livestream, met blurred gezichten van het publiek
YouTube: @dkmntl Festival | Radar Stage Livestream | Saturday, 2nd August
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Gaargod schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:51:
Dekmantel livestream, met blurred gezichten van het publiek
YouTube: @dkmntl Festival | Radar Stage Livestream | Saturday, 2nd August
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Daar ga je mee akkoord bij het kopen van een kaartje. Dat hebben (in ieder geval de grote) organisatoren in de algemene voorwaarden opgenomen.Room42 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:31:
[...]
Ik vind het altijd zo irritant dat je tegenwoordig altijd maar automatisch deel van de 'exposure' (marketing) moet zijn omdat alles maar op social media moet.
Dennisdn schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:19:
[...]
Daar ga je mee akkoord bij het kopen van een kaartje. Dat hebben (in ieder geval de grote) organisatoren in de algemene voorwaarden opgenomen.
Ik was alleen vrijdag en vond het eigenlijk juist top! Stond vooral bij de selectors stage. Afgelopen jaren ook naar Dekmantel Selectors geweest en vind dat ook altijd wel weer een heel dik festival.WasBak schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:54:
Drie dagen dekmantel achter de kiezen. Voor het festival had ik muzikaal het meest uitgekeken naar vrijdag. Maar het viel nogal wat tegen, de sfeer was wat minder. Maar zaterdag en zondag hebben dat helemaal goed gemaakt. Met als totale uitschieter Voices, wat een set hebben ze neergezet.
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Het was ook niet slecht op vrijdag, maar ik merkte, en wat vrienden, dat het wat beter was dan vrijdag. Maar dat kan ook maar net de stage zijn waar je staat.KW25 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 11:20:
[...]
Ik was alleen vrijdag en vond het eigenlijk juist top! Stond vooral bij de selectors stage. Afgelopen jaren ook naar Dekmantel Selectors geweest en vind dat ook altijd wel weer een heel dik festival.
[ Voor 42% gewijzigd door Tjesus op 25-08-2025 18:22 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Draaimolen heb ik nog nooit bezocht. Toch heb ik de petitie getekend. Vind dit nogal schadelijk voor de techno community. Dat zagen/zien we ook terug in het festivalbeleid in Amsterdam. Plus de set van Mulero/DVS1 op Draaimolen heb ik ook helemaal grijs gedraaid.bal130 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 13:02:
Woehooeee ik ben er ook weer een volledig weekend bij!
Iedereen al de petitie getekend?
[ Voor 21% gewijzigd door Tjesus op 03-09-2025 15:18 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hoe was het dit jaar? Ben er de afgelopen jaren 2 keer geweest, maar had bij alle stages toen zo’n net niet gevoel. Main te soft en techno tent was m ook niet. Tevens thuiswedstrijd waarbij ik uiteindelijk het halve schoolplein tegen kwam en vond dat nog het minst chill
[ Voor 13% gewijzigd door Southern Sun op 08-09-2025 12:55 ]
Wooferland ook vaak geweest, lekker om de hoek altijd. Vond dat eigenlijk nooit echt een techno feest, veel oude trance, house en oldschool, early en acid etc. Hele vette sets van Buzz Fuzz en Dano daar genoten.Malfunctions schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:34:
Wooferland was weer gezellig. Heb nog net een kwartier van Angelo mee kunnen krijgen, want die stond zoals ik al vreesde vroeg geprogrammeerd. Hij draaide samen met Cellie en dat klonk wel lekker. Verder was het zaterdag qua techno wat dun bezaaid. Komt natuurlijk omdat ze zondag de techno special hadden.
Heb Lucien Foort nog gezien en dat was prima en ook Isis had best een leuk setje. Verder was het een mooie festivaldag waar ik heel veel lol heb gehad. Ben voor het eerst ooit geen enkele bekende tegengekomen, maar alleen een paar collega's.
Kleine domper richting het einde was dat de muziek bij een stage werd stilgelegd ivm een reanimatie. De ambulance stond er een half uur later nog en is niet met spoed vertrokken. De stage bleef de rest van de avond dicht. Dat gaf weinig hoop, maar hopelijk heb ik het fout.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq