We zijn inmiddels alweer dinsdagavond. Gisteren had ik vrij, ik liep ook pas 8h30 bij Lofi naar buiten

maar ik voel mij alweer verrassend fris.
Zaterdag 16h - 00h30: Club RAUM weekender. In het begin was alleen Studio open met Shay Malt en daarna Angel D'Lite. Geen techno maar ondanks dat het af en toe cheesy was, had ik de meeste fun tijdens Angel D'lite haar set. Ook eerste keer dat de nieuwe zaal 'EXPO' open was. Stukjes van Twiena en High Future gezien. Ik wil zeker nog eens terug want de EXPO heeft zeker potentie. Het was er alleen bloedje heet. Blijkbaar stonden ze bij het licht en geluid op zondagavond zelfs met paraplu's
Op zondagochtend nog even beste maatje gaan supporteren tijdens halve marathon van Amsterdam en daarna nog die extra uurtjes rust gepakt voordat ik naar CODA in Lofi ging. Om 19u gearriveerd bij LoFi. Ik liep nog langs RAUM maar doorsale / re-entry was op dat moment al gesloten anders was ik toch nog even teruggegaan. Dat was heel even balen maar zodra ik bij LoFi naar binnen liep was dat meteen voorbij. Overgrote deel van de avond/nacht in de ColorFloor doorgebracht waar Nelly, Reptant & KIA, Garçon

!! en Sybil draaide. Tussendoor het laatste halfuur van Quelza nog gezien. Ik vond het super vet, 15 minuten voor het einde al een soort closing doen en dan knetterhard Donna Summer met een harde beat er in knallen

maar niet iedereen kon dat waarderen.
Uiteindelijk laatste anderhalf uur van Jane Fitz en Marco Shuttle nog gezien. Helaas toch weer een beetje teleurstellend nadat Marco Shuttle in de zomer ook wat tegenviel. Quelza into DJ Nobu into Efdemin scheen ook geweldig geweest te zijn. Vervolgens namen bovengenoemden om 4u over waarna zij het tempo er meteen helemaal uithaalde en bijgevolg ook de energie. Het was prima rond 7u toen de vermoeidheid toesloeg maar niet al om 4u.
Tijdens dit weekend drie geweldige evenementen gedaan. Ik heb wel op safe gespeeld door enkel naar venues te gaan waar ik eerder al was geweest. Volgend jaar wil ik wat meer experimenteren en anders venues ontdellen. Zeker STOOR wil ik eens meemaken.