Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:16
WasBak schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:27:
[...]

Dat zijn wel hele korte feestjes. ;) Misschien wel slim, maar dan zou ik liever een feestje pakken en dan de volle rit uitzitten. Meestal is het met ADE toch een tegenvaller, het is gewoon een beetje FOMO om een tweede feestje te pakken.

Ik verwacht overigens maandag om 8 uur pas de Lofi uit te rollen, dus geen meetings voor mij. :P
haha ja dat klopt. maar merk dat ik veeel meer moeite met het 2de feestje als ik de dag ervoor
de hele dag ben geweest. Dit is zeg maar een workaround ;-)
Maar 2 dagen (de volle rit) achter elkaar doe ik sowieso niet meer,
dat trek ik niet meer. dan ben ik echt nog wel 3 dagen aan het bijkomen. In geval van ADE mocht ik 2 feesten doen zit er minimaal 1 dag tussen.

Pas om 8 uur richting huis dat zijn de mooie feesten ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:40
Hoewel ik het idee heb dat ik te stevig wat minder begin te waarderen wordt het met ADE toch nog een keer los gaan op DGTL bij Brutalismus 3000. Met name omdat iemand uit de groep het daar al vrij vaak over heeft gehad en we dat dus graag een keer willen meemaken. Vrees wel daarna weer een week bijkomen nu ik op weg ben naar de 40 :'), maar 1 keer per jaar maak ik nog een uitzondering voor een nacht feest. STOOR lijkt me ook wel tof, maar die houden we in gedachten voor volgend jaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Southern Sun op 05-10-2024 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 11:46
HansAnders07 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:19:
[...]

Ben er nog niet over uit. Awakenings is vaak wel vaste prik maar kan me niet bekoren. Zit naar Audio Obscura x Innervions te kijken, verder weet ik het niet..
Hier nog even op terug komen.
Het wordt toch Dockyard Warehouse festival in Zaandam. Zochten iets overdag en met wat rustigere / melodieuze techno als de wat hardere en denk dat we hier de meeste variatie hebben voor een mooi bedrag.

Na vorig jaar ga ik niet meer naar dat andere Dockyard festival in de Amsterdam haven, vieze koude modderige bedoening daar. Dat Taets terrein in Zaandam is een stuk beter en alles lekker in loodsen.

Audio Obscura innervisions tickets gingen voor 90 euro op TicketSwap, net te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:54
HansAnders07 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:16:
[...]

Het wordt toch Dockyard Warehouse festival in Zaandam. Zochten iets overdag en met wat rustigere / melodieuze techno als de wat hardere en denk dat we hier de meeste variatie hebben voor een mooi bedrag.

Na vorig jaar ga ik niet meer naar dat andere Dockyard festival in de Amsterdam haven, vieze koude modderige bedoening daar. Dat Taets terrein in Zaandam is een stuk beter en alles lekker in loodsen.

Audio Obscura innervisions tickets gingen voor 90 euro op TicketSwap, net te gek.
Vorig jaar was Dockyard inderdaad echt een bende. Kwam wel door de regen hoor, andere jaren geen last van gehad namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
HansAnders07 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:16:
[...]

Ben zelf ook geen fan van die locatie, maar dat heeft helaas ook met de Gemeente van Amsterdam te maken die dit bepalen. Dit terrein ligt al zo goed als aan de rand van Amsterdam. Tenzij je er niet naast woont kan je hier alleen met de auto of de pendelbus komen.

Er zijn en blijven minder en minder plekken over waar er feesten gegeven mogen worden in Amsterdam.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bownbreaker
Daar gaan m'n plannen om ADE maar te skippen dit jaar... Zojuist 1 ticket voor de 5hr gratis ki/ki gashouder party gekregen. Die ga ik toch niet overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:20
Ik wilde ook skippen. Al weekje aan het hoesten en proesten. Maatje komt aanzetten met kaarten voor DIØN presents. Rough Material in het muziekgebouw.

Nu mezelf nog weerhouden van ticketswappen om er niet nog wat achteraan te plakken :X

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Even offtopic maar tegenwoordig (althans dat ik het heb opgemerkt) werkt Ticketswap
met een 'loting / raffle' systeem. Je komt er gewoon niet meer doorheen om zo nog een kaartje te krijgen (los van geluk).

Elk kaartje wat vrijkomt is een nieuwe loting ;(

Mogelijk dat dit per event aan en uitgezet kan worden, maar als dit voor de populaire festivals het geval zal zijn is laatste moment kaarten kopen niet echt een optie meer. Laat staan als je met meerdere mensen gaat. Wat dus neerkomt dat je zo goed als altijd tijdens de reguliere verkoop je kaartje zal moeten kopen.

Best balen dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jantjo schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:22:
Even offtopic maar tegenwoordig (althans dat ik het heb opgemerkt) werkt Ticketswap
met een 'loting / raffle' systeem. Je komt er gewoon niet meer doorheen om zo nog een kaartje te krijgen (los van geluk).

Elk kaartje wat vrijkomt is een nieuwe loting ;(

Mogelijk dat dit per event aan en uitgezet kan worden, maar als dit voor de populaire festivals het geval zal zijn. Is laatste moment kaarten kopen niet echt een optie meer. Laat staan als je met meerdere mensen gaat. Wat dus neerkomt dat je zo goed als altijd tijdens de reguliere verkoop je kaartje zal moeten kopen.

Best balen dit.
Ja, ik baal hier ook wel van, normaal kwam je met een beetje toewijding er echt nog wel doorheen. Maar de “populaire” feesten is nu echt niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
WasBak schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:36:
[...]

Ja, ik baal hier ook wel van, normaal kwam je met een beetje toewijding er echt nog wel doorheen. Maar de “populaire” feesten is nu echt niet meer te doen.
Ik denk dat dit wel een eerlijker systeem is dan door bots gedomineerde verkoopt op basis van wie er het eerste bij was. Dat won je nooit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
HansAnders07 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 08:56:
[...]

Ik denk dat dit wel een eerlijker systeem is dan door bots gedomineerde verkoopt op basis van wie er het eerste bij was. Dat won je nooit.
Het is “eerlijker” maar tegelijkertijd niet betrouwbaar genoeg meer om na de offficiele tickets nog uit te kunnen gaan van een kaartje.
Wat voor deze feature dus wel het geval was met enige inspanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
WasBak schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:36:
[...]

Is het niet zo dat de host van een bepaald feest kan kiezen voor raffle of het oude systeem?

Ik kan me namelijk herinneren dat ik in 2021 probeerde tickets te krijgen voor een Reaktor feest in Groningen (dat uiteindelijk nooit heeft plaatsgevonden, COVID 🥲). Zij hadden destijds ook een raffle systeem. Sindsdien heb ik ook nog vaak tickets kunnen krijgen zonder raffle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
bownbreaker schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 07:07:
[...]

Is het niet zo dat de host van een bepaald feest kan kiezen voor raffle of het oude systeem?
Volgens mij is het hoge vraag naar tickets en weinig aanbod = raffle. Misschien dat de organisatie invloed heeft maar dat zie je nergens terug. DVS1 in levenslang werd deze week ineens een raffle namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
WasBak schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 08:03:
[...]

Volgens mij is het hoge vraag naar tickets en weinig aanbod = raffle. Misschien dat de organisatie invloed heeft maar dat zie je nergens terug. DVS1 in levenslang werd deze week ineens een raffle namelijk.
Ja zo heb ik dat ook ervaren. Kaarten werden eerste zonder raffle verkocht (oude manier).
En denk anderhalve week geleden werd dat ineens raffle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 17:55
Zaterdag naar Joris Voorn in de gashouder, sowieso een DJ die ik eens wilde zien! dus kwam even goed uit met Awakenings. Nu nog eens een feestje van hem waar hij meer housy draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:18
Jaguar645 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:02:
Zaterdag naar Joris Voorn in de gashouder, sowieso een DJ die ik eens wilde zien! dus kwam even goed uit met Awakenings. Nu nog eens een feestje van hem waar hij meer housy draait
Dat is dan niet Awakenings. Vorig jaar was ik ook bij Awake met Joris en dat ging op een behoorlijk tempo! Niet wat ik van hem ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Nee klopt op Awakenings draait hij steviger maar dat is wat men daar ook verwacht :)

Vindt juist zijn wat relaxtere techhouse erg fijn had daarom ook graag zijn paradiso show in februari willen zien maar was al weg (en heb eigenlijk ook niet veel zin in nachtfeestjes meer😋)

Hij komt vast wel weer eens met een setje naar thuishaven ofzo. Paar jaar geleden deed ie daar een platen only set (aas ik ook helaas al weg grmbl) en dat vind ie ook altijd tof dus hoop dat het nog eens een keer voorbij komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
bownbreaker schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:01:
Daar gaan m'n plannen om ADE maar te skippen dit jaar... Zojuist 1 ticket voor de 5hr gratis ki/ki gashouder party gekregen. Die ga ik toch niet overslaan.
Hoe was dit? Zag filmpjes voorbij komen, lichten in de gashouder zijn wel weer sick. Dat plafond ziet er echt bizar uit, echt 3x zoveel leds als voorgaande keren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-06 17:17
Gisteravond mijn eerste ADE event gedaan: Club RAUM x Clone Records. Net voor 1h00 was ik binnen zodat ik laatste paar minuten van Serge nog kon meepakken. Vervolgens toffe set gehoord van The Exaltics. Daarna was het even afwachten hoe de overgang naar The Lady Machine (op krukken!) zou zijn omdat ik haar vooral van de techno scene ken. Maar ze begon met electro en evolueerde langzaam naar Techno om daarna weer met electro te eindigen. Toffe set! Uiteindelijk ben ik gebleven tot iets voor 6h ondanks Wata Igarashi heerlijk aan het draaien was. Wata heeft gedraaid tot 7u maar ik heb zaterdagmiddag nog Spielraum en zondagnacht CODA* op de planning staan dus niet te hard van stapel gelopen.

3voor12 had ook iemand ter plaatse en heeft ook een klein verslagje gepubliceerd. Ik beaam de sfeer, het was een leuke mix tussen queer en music nerds. Op de dansvloer was het dansen en praten werd ergens anders gedaan.

Jammer dat Oscar Mulero niet meer komt en vervangen wordt door Efdemin. Maakt voor mij wel de keuze gemakkelijker om voor Garçon te kiezen }) Efdemin heb ik twee weken geleden nog gezien met Altinbas in Open Ground Wuppertal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Jaguar645 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 18:51:
Nee klopt op Awakenings draait hij steviger maar dat is wat men daar ook verwacht :)

Vindt juist zijn wat relaxtere techhouse erg fijn had daarom ook graag zijn paradiso show in februari willen zien maar was al weg (en heb eigenlijk ook niet veel zin in nachtfeestjes meer😋)

Hij komt vast wel weer eens met een setje naar thuishaven ofzo. Paar jaar geleden deed ie daar een platen only set (aas ik ook helaas al weg grmbl) en dat vind ie ook altijd tof dus hoop dat het nog eens een keer voorbij komt
Ik raad je sowieso aan om hem nog een te gaan zien als hij in de Paradiso draait. Die vorige editie was erg vet! Erg goeie sfeer en ook goeie visuals en uiteraard de vertrouwde skills van Joris. 🙌🏻

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jantjo
STOOR was echt weer fantastisch!🙌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Iedereen inmiddels weer bijgekomen? 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Jantjo op 21-10-2024 15:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Southern Sun
Jantjo schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:10:
Ik ben blij dat ik vrij heb genomen :+ DGTL was tof, erg goed vermaakt bij Boys Noize en Brutalismus. Was om 8.30 thuis uiteindelijk, nu goed gaar nog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
Southern Sun schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:33:
[...]

Ik ben blij dat ik vrij heb genomen :+ DGTL was tof, erg goed vermaakt bij Boys Noize en Brutalismus.
Was om 8.30 thuis uiteindelijk, nu goed gaar nog!
Kijk dat zijn mooie tijden! Voor mij altijd een teken dat het een geslaagd feest was :-)
Ik ben bijzonder 'fit' tegen mijn eigen verwachtingen in .Zelfs nog de hele dag gewerkt.
Had verwacht dat ik zou inkakken ergens rond de middag.
Maar niet moe ofzo

[ Voor 9% gewijzigd door Jantjo op 21-10-2024 18:26 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• bal130
Jantjo schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:10:
We zijn inmiddels alweer dinsdagavond. Gisteren had ik vrij, ik liep ook pas 8h30 bij Lofi naar buiten :+ maar ik voel mij alweer verrassend fris.

Zaterdag 16h - 00h30: Club RAUM weekender. In het begin was alleen Studio open met Shay Malt en daarna Angel D'Lite. Geen techno maar ondanks dat het af en toe cheesy was, had ik de meeste fun tijdens Angel D'lite haar set. Ook eerste keer dat de nieuwe zaal 'EXPO' open was. Stukjes van Twiena en High Future gezien. Ik wil zeker nog eens terug want de EXPO heeft zeker potentie. Het was er alleen bloedje heet. Blijkbaar stonden ze bij het licht en geluid op zondagavond zelfs met paraplu's 8)7

Op zondagochtend nog even beste maatje gaan supporteren tijdens halve marathon van Amsterdam en daarna nog die extra uurtjes rust gepakt voordat ik naar CODA in Lofi ging. Om 19u gearriveerd bij LoFi. Ik liep nog langs RAUM maar doorsale / re-entry was op dat moment al gesloten anders was ik toch nog even teruggegaan. Dat was heel even balen maar zodra ik bij LoFi naar binnen liep was dat meteen voorbij. Overgrote deel van de avond/nacht in de ColorFloor doorgebracht waar Nelly, Reptant & KIA, Garçon :9~ !! en Sybil draaide. Tussendoor het laatste halfuur van Quelza nog gezien. Ik vond het super vet, 15 minuten voor het einde al een soort closing doen en dan knetterhard Donna Summer met een harde beat er in knallen _/-\o_ maar niet iedereen kon dat waarderen.

Uiteindelijk laatste anderhalf uur van Jane Fitz en Marco Shuttle nog gezien. Helaas toch weer een beetje teleurstellend nadat Marco Shuttle in de zomer ook wat tegenviel. Quelza into DJ Nobu into Efdemin scheen ook geweldig geweest te zijn. Vervolgens namen bovengenoemden om 4u over waarna zij het tempo er meteen helemaal uithaalde en bijgevolg ook de energie. Het was prima rond 7u toen de vermoeidheid toesloeg maar niet al om 4u.

Tijdens dit weekend drie geweldige evenementen gedaan. Ik heb wel op safe gespeeld door enkel naar venues te gaan waar ik eerder al was geweest. Volgend jaar wil ik wat meer experimenteren en anders venues ontdellen. Zeker STOOR wil ik eens meemaken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Vrijdag naar levenslang geweest, was leuk vanaf het moment dat DVS1 draaide. Ook al was het duidelijk dat er een opbouw qua muziek zou zijn, viel dat voor mij en vele met mij nogal tegen. Hijzelf maar vooral Phillipa Pacho maakte het erg goed. De venue zelf vond ik mwaa, iets te gelikt voor de omgeving waar je bent of wat het was.

Zondag CODA, en het overtrof grotendeels weer mijn hoge verwachtingen. Wat een vibe en wat een groep mensen trekt dat toch aan. Ik was er rond 7 uur en Quelza was nog bezig, prima opbouw voor mij naar de meester Nobu en dat was echt elke minuut genieten. De hele vloer stond vol en geen moment gedacht dat ik ff moest pauzeren. Daarna Efdemin, die Mulero moest vervangen maar heeft dat echt perfect gedaan… daarna… Marco Shuttle en Jane, tja, echt een hele foute boeking wat mij betreft. De overgang was veel te hard. Iedereen liep zowat weg en m’n energie was ook gelijk weg. Nog even op de CF gestaan totdat die dicht ging en een kwartier later naar huis gegaan. Het was wel mooi geweest.

Nu ff rusten tot Ratherlost NYD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danoam
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 22:34

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• danoam
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 22:34

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaguar645
Jeff Mills volgend jaar in Thuishaven O+

de locatie vind ik altijd al top want het is niet te groot of te druk en er is ook prima te eten, dus het is altijd fijn als er grote namen voorbij komen om heen te gaan!

Zo gaan we 9 november naar wat oudere techno/rave ook daar want dan doen Wooferland/Mazzo/The Beginning een 'Rave' organiseren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
.
FADI MOHEM B2B RØDHÅD 3-HR SET at 909 FESTIVAL 2024 | AMSTERDAM

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jantjo
Vroegaaaahhhhhh 8)

Impact - House gewoon uit je dak (1992)

Andere Tijden: House, pillen en extase [Dutch repo subtitled English]

Niet mijn beelden maar wel een leuke compilatie "Dance Valley History"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-06 13:55
Ga straks even kijken bij Dimitri (roxy) in Luxor Arnhem en hopen dat ie weer wat van me draait :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:55
Jantjo schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 16:02:
Vroegaaaahhhhhh 8)

Impact - House gewoon uit je dak (1992)

[YouTube: Impact - House gewoon uit je dak (1992)]

Andere Tijden: House, pillen en extase [Dutch repo subtitled English]

[YouTube: Andere Tijden: House, pillen en extase [Dutch repo subtitled English]]

Niet mijn beelden maar wel een leuke compilatie "Dance Valley History"
[YouTube: Dance Valley History]
Prachtig. Ik zie een piepjonge Dj Isis en Dj Dano. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
bRuud83 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:39:
[...]

Prachtig. Ik zie een piepjonge Dj Isis en Dj Dano. _/-\o_
Ja allemaal nog jonkies toennn ;-)
Flamman en Abraxis zitten er trouwens ook in.

Maar altijd leuk om die oude docu's te zien. Toen was alles nog vrij nieuw
als het ging om House en Techno.

Krijg toch altijd wel een spontane glimlach bij het zien van deze oude beelden. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Jantjo op 10-11-2024 02:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:50
Hoi, ik pleur ffe een linkie neer. En tis echt een beetje de oude Chris.

Toedeloe.

Doei!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 05:41
Ik pleur ook even weer een linkje:

Het laatste uurtje staat ook op YouTube:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Dit weekend en de komende twee weekenden is het Electro Challenge op Intergalactic FM. Uiteindelijk ook allemaal techno. Er zijn al wat vette mixen voorbij gekomen

Hier te luisteren

Hier meer info

[ Voor 25% gewijzigd door yrew op 29-11-2024 18:08 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Dat was dus echt onwijs goed. De eerste dertig mixen zijn geweest en daarin slechts een enkele keer een dubbel nummer gehoord. Al zo'n breed spectrum van het genre gehoord. Volgende week verder en in de tussentijd zijn op hotmixes alle mixen terug te luisteren.

https://intergalactic.fm/hotmixes

intergalactic.fm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bal130
https://on.soundcloud.com/hLwwoCn47eoRNCP9A

DJ NOBU tijdens CODA een aantal weken geleden. Ik heb de set niet live gehoord omdat ik in de andere zaal stond maar heel veel goede reacties over gehoord. Ook Nobu zelf heeft zijn ervaringen over deze set gedeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
bal130 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 13:46:

DJ NOBU tijdens CODA een aantal weken geleden. Ik heb de set niet live gehoord omdat ik in de andere zaal stond maar heel veel goede reacties over gehoord. Ook Nobu zelf heeft zijn ervaringen over deze set gedeeld.
Machtige set was dit, ik kreeg kippenvel toen ik 'm weer begon te luisteren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Balen! Ben nog nooit in de gashouder geweest dus dacht ik volgend jaar te mikken op Awakenings easter na goede verhalen over afgelopen jaar te horen, gaan ze 1.5 jaar dicht 8)7 Zit een beetje te kijken naar de agenda in maart/april/mei, maar vind het nog niet heel denderend aan overdag opties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:44
Southern Sun schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 15:34:
Balen! Ben nog nooit in de gashouder geweest dus dacht ik volgend jaar te mikken op Awakenings easter na goede verhalen over afgelopen jaar te horen, gaan ze 1.5 jaar dicht 8)7 Zit een beetje te kijken naar de agenda in maart/april/mei, maar vind het nog niet heel denderend aan overdag opties.
Gewoon nog even 29 December meepakken overdag ;) ik ben er iig bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo

VET!! :9
Ga volgende ook maar eens een kijkje nemen als hij draait 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb net deze leren kennen en dat vind ik echt een fantastisch lekkere mix:
https://soundcloud.com/user-553954387/albi-in-the-mix_07-24

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Dit jaar ook geen Awakenings Eindhoven lijkt het. Kaartverkoop ging ook niet heel hard vorig jaar, we mochten namelijk gratis blijven hangen voor de nachteditie nadat we de “by day” editie hadden bezocht.

Gashouder wordt ook verbouwd straks, zouden ze nog uitwijken naar een andere locatie voor Pasen en ADE of helemaal niets organiseren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-06 08:46
https://on.soundcloud.com/k4D1iCoVxMT6nSBB9
Ik vond deze een van de betere sets dit jaar.

Ik zie dat hij al eerder werd genoemd.

Edit: https://on.soundcloud.com/Dt5TcGgucTknLNQM6
Deze is een ander favoriet

[ Voor 76% gewijzigd door Tartarus op 24-12-2024 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Tartarus schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 21:11:
https://on.soundcloud.com/k4D1iCoVxMT6nSBB9
Ik vond deze een van de betere sets dit jaar.

Ik zie dat hij al eerder werd genoemd.

[...]

Edit: https://on.soundcloud.com/Dt5TcGgucTknLNQM6
Deze is een ander favoriet
1 januari draait Phillipa gelukkig alleen bij RatherLost. Hoor haar toch liever alleen dan een B2B.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-06 18:47
Voor de Joris Voorn liefhebbers onder ons, ik heb een tribute mix gemaakt met enkel zijn nummers en remixes.

https://soundcloud.com/ericabbot/tribute-to-joris-voorn

Enjoy voor diegene die dit weekend in de Gashouder staan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:46
Kan ik iemand blij maken met een locker ticket voor Awakenings in de gashouder morgen overdag?
Ben zelf helaas ziek...
Stuur maar een pm

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:18
Meer mensen gisteren Awakenings geweest?

Er werd fijn gedraaid. Beter dan verwacht! Lekker uptempo, maar wel groovy.
Joris Voorn set van de dag. Blijft één van de betere Nederlandse dj's.
Len Faki draaide - zoals altijd - een oersaaie, generieke set. En dat als afsluiter... Het BPM werd flink teruggeschroefd. Wat zien mensen in deze dj?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Fuujii schreef op zondag 29 december 2024 @ 14:13:

Len Faki draaide - zoals altijd - een oersaaie, generieke set. En dat als afsluiter... Het BPM werd flink teruggeschroefd. Wat zien mensen in deze dj?
;(

Wel jammer uiteraard als een DJ zijn set totaal niet aansluit op de rest van avond/vibe.
Als afsluiter mag je verwachten dat het dak er eigenlijk af zou moeten vliegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantjo
Alvast voor volgend jaar 😉😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEPTJMrBMz9qkmemaP_Kro08BYY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mgy9vF4TZ6a4wojVxplLlUgf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joderoo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:43

Ik ben zondag overdag geweest, Funk Assault, Ben Klock en Rodhead waren heel erg goed

Maar Awakenings.. het is niet meer zoals vroeger.
80% van de mensen staat alleen maar te praten of filmpjes te maken. Ik vond het behoorlijk sfeerloos eerlijk gezegd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaargod
Ik was er ook gisteren. Echt lekkere sets gehoord van Jakojako en Funk Assault, en Ben Klock als absoluut hoogtepunt. Nina Kraviz... Tsja. Dat was 'm niet. Daarom rond 22u naar huis gegaan, was mooi geweest. Wel weer dikke visuals, mooi tijdelijk afscheid want voorlopig 1,5 jaar geen Gashouder meer !

Oh ja, had ik al gezegd dat een biertje EUR 4,- kost? En zo'n EUR 70,- voor de tickets... Ik snap wel waarom er zoveel "last call for tickets" mails uit moesten, ze krijgen 't niet meer uitverkocht. Daardoor wel lekker de ruimte om te dansen gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-06 09:36

Stimulate14

⭐⭐⭐

Tjsa, ik vind 4 euro dan wel duur, maar normaal. Ik heb regelmatig 6 betaald en 8 euro voor 1 pizzapunt.
Ze zijn allemaal aan het doorslaan.

Vind je het gek dat de jongere generatie aan de drugs gaat zoals de miauw, ben je voor 10 euro de hele avond zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
joderoo schreef op maandag 30 december 2024 @ 08:15:
[...]

Ik ben zondag overdag geweest, Funk Assault, Ben Klock en Rodhead waren heel erg goed

Maar Awakenings.. het is niet meer zoals vroeger.
80% van de mensen staat alleen maar te praten of filmpjes te maken. Ik vond het behoorlijk sfeerloos eerlijk gezegd.
Een reden waarom ik al een tijd niet meer naar feesten in de Westergas ga.
Ik heb het nog enkele keren geprobeerd tot een aantal jaar geleden maar vaak toch met diezelfde bevinding.
Totdat ik besloot om dan liever maar helemaal niet meer te gaan :|

Ik heb daar echt een paar top feesten meegemaakt, dus die herinneringen wil ik liever zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Stimulate14 schreef op maandag 30 december 2024 @ 10:21:
Tjsa, ik vind 4 euro dan wel duur, maar normaal. Ik heb regelmatig 6 betaald en 8 euro voor 1 pizzapunt.
Ze zijn allemaal aan het doorslaan.

Vind je het gek dat de jongere generatie aan de drugs gaat zoals de miauw, ben je voor 10 euro de hele avond zoet.
Die 4,- is tegenwoordig wel een beetje de standaard geworden op festivals helaas :-/
Zolang we met zijn allen massaal blijven gaan en ook drinken blijven bestellen zal die niet veranderen ben ik bang van. Maar een kleine bier voor 4,- .. 2 slokken en het is op.. het gaat gewoon nergens meer over.
Ik geef die jongere generatie groot gelijk anders ben je na 2 festivals in de zomer al blut.

Dan hebben we het nog niet eens over de 'mixed' alcohol drankjes gehad 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Laatst online: 02:51
Stimulate14 schreef op maandag 30 december 2024 @ 10:21:
Dus eigenlijk is er in 30 jaar niets veranderd, alleen heette het toen XTC, Blue69 of Explosion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
De grootste teleurstelling qua drank en prijzen afgelopen ADE bij DGTL was dat ze voor dat bedrag BUD schonken |:( Na de eerste slok voelde ik me pas echt goed afgezet, niet te pruimen. Gauw over gegaan op water :9

[ Voor 25% gewijzigd door Southern Sun op 30-12-2024 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 22:01

Ik was er ook en Len Faki vond ik idd de slechste set van de dag. Dat uurtje extra wat we kregen had dus ook niet gehoeven. Joris was de headliner. Althans ik ga er altijd vanuit dat ze de set met vuurwerk het belangrijkst vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SE USER
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 30-05 00:19
Is er iemand die weet of de vinyl versie van "DJ Kicks Stacey Pullen - The tracks" de complete versies zijn die er op staan? Op het eerste zicht lijkt dit wel zo, maar heb mijn twijfels ivm de track "Wulf-N-Bear - Raptures Of The Deep". Op het label vermeld is deze 8min.20, terwijl de originele maxi meer dan 11 min. duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
SE USER schreef op maandag 6 januari 2025 @ 13:49:
Is er iemand die weet of de vinyl versie van "DJ Kicks Stacey Pullen - The tracks" de complete versies zijn die er op staan? Op het eerste zicht lijkt dit wel zo, maar heb mijn twijfels ivm de track "Wulf-N-Bear - Raptures Of The Deep". Op het label vermeld is deze 8min.20, terwijl de originele maxi meer dan 11 min. duurt.
Ik weet niet of dit helpt.

Neem bijvoorbeeld.

DJ Kicks Stacey Pullen - The tracks -> Wulf-N-Bear - Raptures Of The Deep = 8m19

vs.

Wulf-N-Bear Raptures Of The Deep (VIS003) Vinyl
- A1 - Wulf-N-Bear - Untitled = 9m07
- B1 - Wulf-N-Bear - Untitled = 10m44

De versie die op de Stacey Pullen versie staat is redelijk compleet maar dus niet helemaal :)
Het is in principe dezelfde versie als (A1) alleen dan uitgefade vanaf 8m19.

Kans bestaat dat dit bij de andere tracks dus ook het geval kan zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Jantjo op 06-01-2025 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SE USER
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 30-05 00:19
Jantjo schreef op maandag 6 januari 2025 @ 17:30:
[...]

Ik weet niet of dit helpt.

Neem bijvoorbeeld.

DJ Kicks Stacey Pullen - The tracks -> Wulf-N-Bear - Raptures Of The Deep = 8m19

vs.

Wulf-N-Bear Raptures Of The Deep (VIS003) Vinyl
- A1 - Wulf-N-Bear - Untitled = 9m07
- B1 - Wulf-N-Bear - Untitled = 10m44

De versie die op de Stacey Pullen versie staat is redelijk compleet maar dus niet helemaal :)
Het is in principe dezelfde versie als (A1) alleen dan uitgefade vanaf 8m19.

Kans bestaat dat dit bij de andere tracks dus ook het geval kan zijn.
Mja, had ook al dit vermoeden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Binnenkort in Luxor Arnhem, Dave Clark :9.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Stimulate14 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 15:13:
Binnenkort in Luxor Arnhem, Dave Clarke :9.
FTFY ;)

Thanks!
Misschien maar eens samen met mijn zwager @emteebee het leeftijdsgemiddelde wat omhoog komen krikken daar :+

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Dat doe ik al hoor :P ;).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppeterr
Chris en Jochem. Do i need to say more *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
Jah lekker!! Die gaat zo ff luid over de speakers hiero. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Dave Clarke komt terug naar Luxor Live tijdens de nieuwe clubnacht De Fusie! Dit verse concept draait om techno in haar puurste vorm: het authentieke geluid, de diepe grooves en de onvervalste energie die dit genre zo onweerstaanbaar maken. Techno met klasse, die vernieuwend is en tegelijkertijd recht doet aan de oorsprong van het genre. Wie anders dan UK techno legend Dave Clarke om deze allereerste editie af te trappen?! Hij wordt bijgestaan door lokaal talent Vivace en technosensatie Beste Hira; als DJ en producer neemt ze je mee naar de donkere hoekjes van hypnotische, fast paced techno. Zie je bij De Fusie!

Dave Clarke (UK)
Eindelijk komt Dave Clarke weer naar Arnhem! De Britse DJ en producer is al ruim 30 jaar een onwrikbare kracht in de scene. Hij staat bekend om sets vol rauwe energie en hypnotiserende ritmes, die worden voortgestuwd door uptempo grooves. Maar bovenal is hij erg selectief met zijn DJ gigs, dus laat deze kans niet aan je voorbij gaan!

Beste Hira
Met een voorliefde voor hypnotische, snel voortstuwende en duistere techno brengt Beste Hira een unieke energie naar de dansvloer. Haar muzikale achtergrond hoor je terug in haar verfijnde producties en sets, waarin ze experimenteert met geluid en moeiteloos de grenzen van haar comfortzone opzoekt. Met een feilloze intuïtie weet ze zelfs de meest kritische crowds te verrassen en mee te slepen in haar technowereld.

De Fusie
De Fusie is toen en nu, avond en nacht, jong en oud, jij en ik. De Fusie verbindt generaties en laat je zien wat techno allemaal kan zijn; zowel legendarische techno pioniers als opkomend lokaal talent, zowel jarenlange finesse als frisse energie.

Line-up grote zaal
Dave Clarke
Beste Hira
Vivace

Line-up kelder
TBA
https://www.luxorlive.nl/...t-dave-clarke-beste-hira/

Wij gaan even rondneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 18:05

psy

Ik ga de 24e naar een hardcorefeestje in de Melkweg, dat is dus een plek waar ik nog nooit ben geweest en ik vraag me af waar ik de auto moet gaan zetten.

Iemand tips?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
psy schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:50:
Ik ga de 24e naar een hardcorefeestje in de Melkweg, dat is dus een plek waar ik nog nooit ben geweest en ik vraag me af waar ik de auto moet gaan zetten.

Iemand tips?
Ik parkeer altijd onder Museumplein.
vd zomer op 909 Festival!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bal130
Als er nog interesse is in Ratherlost. De volgende editie is aangekondigd, 20 op 21 april (Pasen).

Onder andere Aurora Halal, Dasha Rush, DVS1 en Oscar Mulero op de line-up. Gerucht gaat echter wel dat DVS1 een electro set zal draaien.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jantjo
psy schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:50:

Iemand tips?
Ik zou persoonlijk niet in een garage parkeren (daar moet je namelijk ook na 0:00 (middernacht blijven door betalen)

Als je ergens hier parkeert langs de gracht/water ter hoogte van de Nassaukade , Tweede of Derde Helmer straat (zie groene markering) dan is het hoogstens 5 minuten lopen (zie blauwe markeringen) en na 0.00 gratis parkeren.

Parkeermeter: 12021, 12015, 12021

Let op: parkeer NIET bij de bewaakte parkeerplaats waar slagbomen zijn (zie dikke rode kruis)
daar betaal je namelijk wel na middernacht ;-)

ps. let op in vele delen van Amsterdam ma je maar 30 km/h ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MC-dtMjZZ22CI7aE5_QnxgqLEI0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o9lVQ7XFThwegR2fhg6LKA1t.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 18:05

psy

Jantjo schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:36:
[...]

Ik zou persoonlijk niet in een garage parkeren (daar moet je namelijk ook na 0:00 (middernacht blijven door betalen)

Als je ergens hier parkeert langs de gracht/water ter hoogte van de Nassaukade , Tweede of Derde Helmer straat (zie groene markering) dan is het hoogstens 5 minuten lopen (zie blauwe markeringen) en na 0.00 gratis parkeren.

Parkeermeter: 12021, 12015, 12021

Let op: parkeer NIET bij de bewaakte parkeerplaats waar slagbomen zijn (zie dikke rode kruis)
daar betaal je namelijk wel na middernacht ;-)

ps. let op in vele delen van Amsterdam ma je maar 30 km/h ;(

[Afbeelding]
Bedankt voor je uitgebreide reactie, wordt zeer gewaardeerd! _/-\o_

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
psy schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:31:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide reactie, wordt zeer gewaardeerd! _/-\o_
Geen dank hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
bal130 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 23:44:
Ik ben morgen ook naar Loveland! Dit jaar maar een dagje. Het was vorig jaar mijn eerste 'grote' festival. Vrienden wouden opnieuw gaan nadat we vorig jaar een weekend waren geweest. Het is ook vanwege hen dat ik opnieuw ga.

Zelf ben ik afgelopen jaar snel geëvolueerd naar de meer underground sound zoals die op Dekmantel (of Draaimolen!) te vinden is. Sinds vorig jaar Draaimolen ga ik dus ook 90% alleen en kom ik inmiddels op deze feestjes vaak dezelfde mensen tegen waardoor het tegenwoordig ook niet meer als echt solo voelt. Twee weken geleden naar de Dekmantel techno zaterdag geweest bij het HEM. Oscar Mulero/Quelza/Woody92/Mala Junta d:)b

Morgen kijk ik iig wel uit naar Ben Sims B2B Sandrien en voor de rest even afwachten. Jammer dat Rodhad zondag is, daarentegen wel Ben Klock. We'll see :)
Haha, ik herken me wel in het dingen alleen gaan. Ga sinds de tweede editie (2014) naar Dekmantel Festival en heb alleen 2022 gemist (COVID nasleep). Voor mij wel een beetje het walhalla qua muziekstijlen.

In 2019 heb ik zelf afgesloten bij DJ Storm in UFO II op een drum & bass / jungle set terwijl de rest aan het stampen was elders. Ook dit jaar afgesloten bij Spekki Webu bij Radar terwijl de helft van m'n vrienden het niet aankon :P - heerlijk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jantjo
Helaas iets te ver voor mij , maar voor sommige hier op het forum om de hoek ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQlwKeAnmxh8EH2vzVcW7e9fOHY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MViN9xHctUlWsUOTql6RBYV2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Oh vet! Maar jammer die (nu niet meer zo) nieuwe Doornroosje. Ik heb vroeger Jeff Mills nog gezien in de oude. Met stof in mn bier en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Danjel schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:51:
Oh vet! Maar jammer die (nu niet meer zo) nieuwe Doornroosje. Ik heb vroeger Jeff Mills nog gezien in de oude. Met stof in mn bier en al.
Ik had laatst ook zo een momentje, dat ik dacht, de feesten (locaties) en producties zijn te goed en te mooi geworden. In de zin van het hele rauwe karakter wat er vroeger was icm techno feestjes is er bijna niet meer.
Dit was toch wel iets wat me altijd aansprak van die feesten. Hoop toch stiekem dat zulke locaties er weer zullen komen. back to basic , simpel maar wel wel knallen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Jantjo schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:15:
[...]

Ik had laatst ook zo een momentje, dat ik dacht, de feesten (locaties) en producties zijn te goed en te mooi geworden. In de zin van het hele rauwe karakter wat er vroeger was icm techno feestjes is er bijna niet meer.
Wat mij betreft hebben ze dat met het rookverbod op 1 juli 2008 al om zeep geholpen…
Donkere technokelders horen vol blauwe rookmist te hangen :9

Maar inderdaad, het was een toffe ervaring vroeger om feesten te hebben op plekken die daar niet speciaal voor waren gemaakt. Industrie, sporthallen, jaarbeurs, RAI en zelfs de eerste Sensations hadden dat gevoel nog. Inmiddels zijn alle beschikbare locaties wel voorzien van een uitgekouwde blauwdruk en loopt alles té perfect….

[ Voor 25% gewijzigd door Dennisdn op 31-01-2025 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
Dennisdn schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:21:
[...]

Wat mij betreft hebben ze dat met het rookverbod op 1 juli 2008 al om zeep geholpen…
Donkere technokelders horen vol blauwe rookmist te hangen :9
Eens.
Ik rook zelf niet en ook nooit gedaan , maar vond roken toch iets dat bij uitgaan hoorde.
Ook het hele sociale aspect wat er bij kwam kijken.

Als je thuiskwam van een avondje stappen rook je dat gelijk 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Jantjo schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:22:
Helaas iets te ver voor mij , maar voor sommige hier op het forum om de hoek ;-)

[Afbeelding]
Op de fiets _/-\o_ .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaargod
Hij is hier al eerder voorbij gekomen, ook door mijzelf, maar goede muziek mag vaker gehoord worden toch! Classic Speedy J:
YouTube: Speedy J at Berghain 2012 - 4 Hour Set

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:12
Gaargod schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:35:
Hij is hier al eerder voorbij gekomen, ook door mijzelf, maar goede muziek mag vaker gehoord worden toch! Classic Speedy J:
YouTube: Speedy J at Berghain 2012 - 4 Hour Set
Die heb ik al vaker gedraaid haha, goede set. Ik zag deze ook voorbij komen recentelijk, zelf ook nog even opzetten maar het kan niet verkeerd zijn met Speedy J toch

YouTube: SPEEDY J at LOVELAND FESTIVAL 2024 • AMSTERDAM

Mijn YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:26

Fanta

FordPerformance™️

Gewoon een heerlijk setje. Niet kneiterhard, maar wel lekker energiek.

Pffffff vanaf hier toch een bak kippevel.... :o

[ Voor 21% gewijzigd door Fanta op 13-02-2025 20:22 ]

Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
Ik was vannacht bij Dyed Soundorom (een van de Apollonia boys) in Levenslang. Met een set van 7 uur in één woord: geweldig. Leuk publiek en ik blijf het een leuke locatie vinden. Zeer geslaagd.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Iemand toevallig 3 tickets over voor Joris Voorn all night long in de Lofi op 28 feb? Ik zoek 3 tickets, maar de loterij op ticketswap maakt het me lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
ericafterdark schreef op zondag 16 februari 2025 @ 15:33:
Ik was vannacht bij Dyed Soundorom (een van de Apollonia boys) in Levenslang. Met een set van 7 uur in één woord: geweldig. Leuk publiek en ik blijf het een leuke locatie vinden. Zeer geslaagd.
Tot op heden nog niet geweest naar die locatie!
Ik zie wel wisselende ervaringen voorbijkomen. (Goed en minder goed)
Vanuit jouw belevenis iets wat je kan delen? Wat je oa. aanspreekt over/met die locatie ben wel nieuwsgierig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantjo
bownbreaker schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:28:
Iemand toevallig 3 tickets over voor Joris Voorn all night long in de Lofi op 28 feb? Ik zoek 3 tickets, maar de loterij op ticketswap maakt het me lastig.
Ohh hebben ze die klote 'raffle' aangezet.
Dat is echt een van de meest afknappende features die ze hebben geïntroduceerd op dat platform.
Je komt er praktisch niet meer doorheen :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Jantjo schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:58:
[...]

Ohh hebben ze die klote 'raffle' aangezet.
Dat is echt een van de meest afknappende features die ze hebben geïntroduceerd op dat platform.
Je komt er praktisch niet meer doorheen :-/
Dit inderdaad. Normaal ging ik er even voor zitten en lukte het wel. Nu heb ik die “garantie” niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjo
bownbreaker schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:06:
[...]

Dit inderdaad. Normaal ging ik er even voor zitten en lukte het wel. Nu heb ik die “garantie” niet meer :(
Ja vreselijk. Ik weet niet meer voor welk evenement dat meer was, maar heb toen anderhalve week elke dag een aantal momenten gezeten om er doorheen te komen en gewoon niet gelukt :-/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Ok, beetje soundcloud aan het scrollen. En het meeste is best kut.

Maar gelukkig bassie to the rescue! Lekker 3 uur rammen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 13:36
Ik ben de lijst aan het opmaken voor de komende tijd:

Winter Garden - 22 maart
DGTL - 20 april
Awakenings - 17 mei
Mystic Garden - 14 juni
Loveland - 9 augustus

Zijn er meer tweakers die naar een van deze festivals gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:00
Misha schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 07:02:

Winter Garden - 22 maart
DGTL - 20 april
Awakenings - 17 mei
Mystic Garden - 14 juni
Loveland - 9 augustus

Mooi lijstje.

Ik ga naar;
Dgtl
Music On
Extrema Outdoor
Awakenings summer
Loveland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 13:36
BigF25 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 09:11:
[...]

Mooi lijstje.

Ik ga naar;
Dgtl
Music On
Extrema Outdoor
Awakenings summer
Loveland
Ook mooi! Als we tegelijk bij een festival zijn kunnen we ook wel een kleine meetup doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:00
Misha schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:26:
[...]

Ook mooi! Als we tegelijk bij een festival zijn kunnen we ook wel een kleine meetup doen!
Ok! :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Misha schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:26:
[...]
Als we tegelijk bij een festival zijn kunnen we ook wel een kleine meetup doen!
Zo begonnen de Partyflock-meetings ooit ergens begin jaren 2000 en dat werden best grote meetings na een tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Ah leuk, lijstjes !

- Awakenings Upclose Zon 18 Mei
(- Komm Schon Alter Zat 7 Juni - met potlood in de agenda)
- De Weide festival Zat 14 Juni - mijn highlight van vorig jaar!
- Down the Rabbit Hole 4 - 6 Juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier:

Awake Upclose (beide dagen)
909 (zaterdag)
...
Dekmantel
Loveland (beide dagen)
Lowlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:46
Misha schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 07:02:

Winter Garden - 22 maart
DGTL - 20 april
Awakenings - 17 mei
Mystic Garden - 14 juni
Loveland - 9 augustus

Eerste jaar sinds 2007 dat ik niet naar Awakenings ga. Weet niet... Ben er een beetje klaar mee. Steeds meer popi-jopi publiek, kermistechno, woke gedoe met dat vegan eten. Zelfs de mayo op de friet is niet te vreten.

Vooralsnog gepland dit jaar:
- 909 Festival
- Mysteryland
- Wat lokale early hardstyle / oldschool feestjes

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Pagina: 1 ... 45 ... 47 Laatste