• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:21
Gisteren draaide hij bij Thuishaven 5 uur lang vinyl. Leek me wel tof, maar heb deze laten schieten omdat ik binnenkort nog ADE heb staan en 19 november ook al naar Joris Voorn ga bij Paradigm in Groningen.

• bownbreaker
Er staat nu een deel van z’n vinyl set bij thuishaven online: https://youtu.be/J523azCzsvU

Lees net in de beschrijving van deze video dat hij tijdens de eerste twee uur van z’n set problemen had met de draaitafels. Daarom heeft hij deel 1 niet geüpload en begint hij met deel 2.

[Voor 48% gewijzigd door bownbreaker op 23-09-2022 12:16]

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:24
bownbreaker schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:31:
[...]

Gisteren draaide hij bij Thuishaven 5 uur lang vinyl. Leek me wel tof, maar heb deze laten schieten omdat ik binnenkort nog ADE heb staan en 19 november ook al naar Joris Voorn ga bij Paradigm in Groningen.
Me too…. :)

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wat is iedereen van plan met ADE?

Zelf ga ik zaterdagnacht naar DGTL, wordt nog lastige keuzes maken met de lineup. Paula Temple tegelijk met DJ Stingray 313 en Ki/Ki tegelijk met SFPDJ

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:05
Ik ga naar de Joris Voorn Awakenings in de Gashouder. Ben benieuwd
Deze is wel lekker trouwens!

[Voor 68% gewijzigd door HansAnders07 op 14-10-2022 09:56]

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Preau schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:27:

Zelf ga ik zaterdagnacht naar DGTL, wordt nog lastige keuzes maken met de lineup. Paula Temple tegelijk met DJ Stingray 313 en Ki/Ki tegelijk met SFPDJ
Ik ga ook naar DGTL zaterdagnacht, veel zin in. Line-up is erg nice, waar je ook staat zal het wel goed zijn. :)
Ik denk wel dat ik mij het meeste ga vermaken in Area 2.

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:22

Zaterdag overdag en begin van de avond Sasha b2b Patrice Bäumel in Het Sieraad. Dan een hapje eten om vervolgens de nacht door te pakken bij VBX x Sunrise in Lofi (Doudou MD, Ion Ludwig, Raresh, Reiss, Rhadoo).

stats.fm/ericafterdark | letterboxd.com/ericafterdark

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 21:53

Hier ook zaterdagnacht naar DGTL.
Ik zoek heel misschien nog een ticket, alleen de Ticketswap app werkt nu niet mee. App krijgt een Force Close bij het openen van een notificatie. :'(

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-05 20:22

Verknipt techno special. Feestje is vrijdag overdag 15:00-23:00, wat even de enige mogelijkheid is ivm verplichtingen zaterdag.

• bownbreaker
Had heel graag zaterdag naar DGTL gewild, helaas is bij ons Dockyard & Mystic Garden festival vaste prik tijdens ADE. Vind dat eigenlijk heel erg jammer. Dockyard & Mystic Garden is namelijk gewoon een normaal festival zoals je er zoveel hebt in de zomer. Juist met ADE zijn er heel erg veel feesten op hele toffe locaties. Voelt voor mij dus een beetje als een gemiste kans.

Misschien heeft iemand na Dockyard & Mystic Garden nog zin in een after, hopen dat er dan nog tickets beschikbaar zijn... :)

• Preau
  • Niet online
bownbreaker schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:05:
Had heel graag zaterdag naar DGTL gewild, helaas is bij ons Dockyard & Mystic Garden festival vaste prik tijdens ADE. Vind dat eigenlijk heel erg jammer. Dockyard & Mystic Garden is namelijk gewoon een normaal festival zoals je er zoveel hebt in de zomer. Juist met ADE zijn er heel erg veel feesten op hele toffe locaties. Voelt voor mij dus een beetje als een gemiste kans.

Misschien heeft iemand na Dockyard & Mystic Garden nog zin in een after, hopen dat er dan nog tickets beschikbaar zijn... :)
Bij mij precies hetzelfde, heb er dit jaar voor gekozen dan maar solo naar DGTL te gaan. Dockyard is inderdaad een beetje standaard festival, en de lineup vind ik ook niet denderend.

• WasBak
  • Niet online
Preau schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:17:
[...]

Bij mij precies hetzelfde, heb er dit jaar voor gekozen dan maar solo naar DGTL te gaan. Dockyard is inderdaad een beetje standaard festival, en de lineup vind ik ook niet denderend.
Nice! Solo vind ik vaak ook heel erg leuk, heel lang alleen ben je meestal dan toch niet echt.

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:07
Ga ook naar Awakenings met Joris Voorn. Mooi overdag raven in de technoton :D
En wie weet nog een stiekeme after (ik zie je @Eiríkr ;))

• Eiríkr
Gaargod schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:54:
Gezellig!

• HansAnders07
Gaargod schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:54:
Haha ja dat overdag de technoton in ben ik wel benieuwd naar. Maar eenmaal binnen merk je weinig meer denk ik

• kraanwagen
Ik vind het héél relaxed dat het overdag is. Maakt idd weinig uit en de volgende dag kan je er beter tegen aan.

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:29

Ik ga ook naar DGTL! Niet normaal veel zin in.

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:45
Ik ben present bij Stoor Paradiso live improv van speedy jochem, rodhead,rod etc

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 13:03
Ron Morelli Fuck ADE livestream. Heb hem al een paar keer horen draaien of live gezien en weet me steeds weer te verbazen

https://www.intergalactic.fm/

hierna komt Traxx

[Voor 8% gewijzigd door yrew op 22-10-2022 01:10]

intergalactic.fm

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-05 23:01
Iemand nog aanraders voor morgen (zaterdag) voor lleuke locatie, niet te groots, wat rauwere techno + mogelijk beschikbare tickets? :9

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

• Gaargod
@FSSF Intercell en Vault Sessions? DGTL ook niet te vergeten maar is wel groots en volgens mij uitverkocht.

• Blackouts
  • Laatst online: 13:20
Op de terugreis naar Limburg vanuit Awakenings in de Ziggodome. Was erg geslaagd. Mooie opbouw van de avond met Reinier als afsluiter. *O*

Ideaal zo'n dagfeestje. Zelfs met de reistijd erbij nog op tijd in bed voor deze 40iger :7

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• HansAnders07
Ik ben ook net terug van Awakenings, Joris Voorn presents Spectrum in de Gashouder. Was prima, heb betere feesten gehad in de techno ton. Len Faki goeie set, Setaoc Mass kende ik niet maar hele fijne afsluiter! Alleen Joris Voorn viel me ietwat tegen.

Wat een drama trouwens met die treinen zeg pff, overal werkzaamheden

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:58
Blackouts schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:54:
Op de terugreis naar Limburg vanuit Awakenings in de Ziggodome. Was erg geslaagd. Mooie opbouw van de avond met Reinier als afsluiter. *O*

Ideaal zo'n dagfeestje. Zelfs met de reistijd erbij nog op tijd in bed voor deze 40iger :7
Ziggo dome was lekker vanmiddag inderdaad! Wat iedereen met die Reinier heeft snap ik niet, maar goed dat is persoonlijk. Ook 40+ en lekker kwalificatie gekeken daarna :)

Roomba E5 te koop

• Gaargod
@HansAnders07 eens, heb zeker betere edities meegemaakt. De liveset van Onyvaa was rommelig, ze leek ook wat technische issues te hebben. Ben Klock & Marcel Dettmann liepen wat aan te klooien... Was mijn grootste teleurstelling denk ik. Vooral Dettmann leek er niet in te zitten. Joris Voorn simpel en enigzins doeltreffend, Len Faki die het tempo eruit haalde en een lekkere set bouwde. Toch wel bijzonder hoe hij de gashouder weet te bespelen. Ook mooie interactie met publiek dat bij de anderen niet (zichtbaar) aanwezig was. Setaoc Mass was voor mij een positieve verrassing, kende hem nog niet. Wat een dikke afsluiter, er werd ook eindelijk gedanst in de ton. Tam publiek vond ik ook.

Oh ja, de biertjes waren ook 2 maten kleiner dit keer... En 3,60 per stuk. Man man. Begin ik nu een ouwe zeikerd te worden? :D

• kraanwagen
Gaargod schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:48:
@HansAnders07.

Oh ja, de biertjes waren ook 2 maten kleiner dit keer... En 3,60 per stuk. Man man. Begin ik nu een ouwe zeikerd te worden? :D
Nee joh, is gewoon duur. IJsje: 3,60??! Maar echt vervelend vond ik dat ze geen flesjes water hadden.

Joris Voorn vond ik tegenvallen.

Trouwens drukker dan vorig jaar. Sfeer vond ik verder prima.

• HansAnders07
@HansAnders07 eens, heb zeker betere edities meegemaakt. De liveset van Onyvaa was rommelig, ze leek ook wat technische issues te hebben. Ben Klock & Marcel Dettmann liepen wat aan te klooien... Was mijn grootste teleurstelling denk ik. Vooral Dettmann leek er niet in te zitten. Joris Voorn simpel en enigzins doeltreffend, Len Faki die het tempo eruit haalde en een lekkere set bouwde. Toch wel bijzonder hoe hij de gashouder weet te bespelen. Ook mooie interactie met publiek dat bij de anderen niet (zichtbaar) aanwezig was. Setaoc Mass was voor mij een positieve verrassing, kende hem nog niet. Wat een dikke afsluiter, er werd ook eindelijk gedanst in de ton. Tam publiek vond ik ook.

Wij kwamen pas binnen bij Klock en Dettmann. Ook wel een lastige tijd voor die twee, normaal altijd wat steviger dan ze nu deden.

Inderdaad, de rest was een beetje plichtmatig plaatjes opzetten, Faki heeft altijd iets bijzonders in de Gashouder.

Heel tam publiek ook, maar moest er zelf ook een beetje inkomen omdat het relatief ‘vroeg’ was. En ook ontzettend druk nog tot het eind, normaal taait iedereen wel af als het wat later wordt en de middeltjes uit beginnen te werken snachts, dan heb je wat meer ruimte.

• bownbreaker
Was voor mij ADE ook weer. Donderdag toch nog even bij wat vrienden aangesloten die naar de gashouder gingen die nacht. Blijft echt een bijzondere tent. Inmiddels al 7 keer in de gashouder geweest en het voelt nog steeds speciaal. Begin van de avond vond ik het aardig druk, maar de drukte loste eigenlijk heel snel op na de set van Adam Beyer. Lichtshow was zoals altijd dik in orde, hele plafond en de muren voorzien van lichten, heel indrukwekkend. Geluid komt ook echt op een hele bijzondere manier binnen in de gashouder. Adam opende z'n set met hele rare robot-achtige geluiden. Kwam op de een of andere manier heel erg binnen toen ik daar stond. Helaas werd ik om 6 uur in de ochtend betrapt en moest ik de gashouder verlaten terwijl ik er nog aardig zin in had.

Bij Dockyard festival erg genoten van de set van Egbert en Secret Cinema. Heerlijk tempo, iedereen ging ook helemaal los. Leuk afsluitertje. Het weer was ook echt heerlijk voor een festival in oktober. Zonnetje en 18 graden.

Deze set om ff na te genieten van dit weekend:

[Voor 19% gewijzigd door bownbreaker op 23-10-2022 15:13]

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 21:51

Jij niet alleen hoor. Een festival is een behoorlijke uitgave tegenwoordig.
Beginnend bij het kaartje zelf en dan alles wat er nog bijkomt zoals kluisjes en drinken en eten.

Groot biertje 6,- Eur...

Ik irriteer me ook mateloos aan die 'recycle' fee (dat extra muntje) wat sinds een paar jaar word gehanteerd.Voor mij is dat echt pure uit melkerij.

• Jantjo
Gisteren naar DGTL (DGTL ADE: DAX J, PAULA TEMPLE, KI/KI, AND MORE) geweest ,
maar ik kwam er helaas niet echt lekker in.

Net een iets te hoog tempo als je daar helemaal broodnuchter aankomt vond ik :)
Het was redelijk druk maar het ging niet echt los.

Eerder op de dag ook nog even een kijkje gaan nemen bij Dockyard / Mysticgarden.
Eerste keer tijdens een ADE editie. Best onder de indruk. Had het niet zo groot verwacht, 't was gewoon een volwaardig festival! met een uitgebreide line-up.

Vond alleen de locatie k*t :X best een onderneming om daar te komen als je niet met de auto bent.

• kraanwagen
Jantjo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:25:
[...]

Ik irriteer me ook mateloos aan die 'recycle' fee (dat extra muntje) wat sinds een paar jaar word gehanteerd.Voor mij is dat echt pure uit melkerij.
Het is een verdienmodel geworden. Veel mensen verliezen of vergeten het bekertje, hoeveel borg je er ook voor moet betalen. En dan mag je opnieuw een muntje extra dokken.

• bownbreaker
Ik vind dat recycle muntje nooit zo'n probleem. Als ik m'n muntje kwijtraak, pak ik gewoon een beker van de grond. Er liggen er meestal genoeg namelijk. Je merkt op het eind van de avond ook wel echt verschil in de hoeveelheid afval die op de grond ligt.

• Jantjo
kraanwagen schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:47:
[...]

Het is een verdienmodel geworden. Veel mensen verliezen of vergeten het bekertje, hoeveel borg je er ook voor moet betalen. En dan mag je opnieuw een muntje extra dokken.
Exact. en dat vind ik het kwalijke eraan. Tuurlijk je mag mensen er best bewust van maken niet zomaar overal je beker neer te kwakken. Maar om op deze manier extra geld te genereren vind ik niet zo netjes.

• FSSF
Gaargod schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 07:24:
@FSSF Intercell en Vault Sessions? DGTL ook niet te vergeten maar is wel groots en volgens mij uitverkocht.
Daar was niks meer voor te krijgen. Naar Unreal in de AFAS geweest, dik een uur in de rij gestaan buiten.Niet spectaculair maar goed vermaakt dus al met al prima :9

• Eiríkr
Ik ben ook weer boven water na 2 feestjes back 2 back.

Heerlijke middag en avond in Het Sieraad en vervolgens een uitstekende nacht/ochtend in Lofi.

Jammer dat we 2 uur pauze tussen de feesten hadden. Die kans maar aangegrepen om nog een drankje te doen in een traditioneel Amsterdams cafe.

[Voor 9% gewijzigd door Eiríkr op 23-10-2022 17:34]

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:29
Jantjo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:38:
Gisteren naar DGTL (DGTL ADE: DAX J, PAULA TEMPLE, KI/KI, AND MORE) geweest ,
maar ik kwam er helaas niet echt lekker in.

Net een iets te hoog tempo als je daar helemaal broodnuchter aankomt vond ik :)
Het was redelijk druk maar het ging niet echt los.

Eerder op de dag ook nog even een kijkje gaan nemen bij Dockyard / Mysticgarden.
Eerste keer tijdens een ADE editie. Best onder de indruk. Had het niet zo groot verwacht, 't was gewoon een volwaardig festival! met een uitgebreide line-up.

Vond alleen de locatie k*t :X best een onderneming om daar te komen als je niet met de auto bent.
Heb mij echt top vermaakt op DGTL. Sets van Kobosil en Paula Temple waren echt goed. Vond het geluid wel matig. Je moest echt zorgen dat je tussen de speakers stond.

• Blackouts
  • Laatst online: 13:20
sig69 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 01:35:
[...]

Ziggo dome was lekker vanmiddag inderdaad! Wat iedereen met die Reinier heeft snap ik niet, maar goed dat is persoonlijk. Ook 40+ en lekker kwalificatie gekeken daarna :)
Met techno heeft de muziek van Reinier niet veel meer te maken inderdaad. Zou het ook niet de hele dag willen horen, daarvoor kom ik niet naar Awakenings. Vroeger naar veel naar hardstyle feestjes geweest (toen het nog hardstyle was <2003) dus kan het op zich wel waarderen.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• Preau
  • Niet online
Mutybay schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:54:
[...]

Heb mij echt top vermaakt op DGTL. Sets van Kobosil en Paula Temple waren echt goed. Vond het geluid wel matig. Je moest echt zorgen dat je tussen de speakers stond.
Helemaal mee eens, Paula Temple was zoals verwacht het hoogtepunt van de avond, elke keer dat ik haar live gezien heb is het geweldig geweest. KI/KI was cool maar stond wat mij betreft te laat op de avond, na het geweld daarvoor was het opeens terugschakelen.

Geluid was inderdaad aan de zijkanten echt slecht.

• WasBak
  • Niet online
Wij zijn halverwege Kobosil naar Area 2 gegaan en eigenlijk niet meer weggegaan. Airod, Vladimir en SPFDJ stonden wat mij betreft echt lekker te draaien. De drukte hij 1 vond ik echt maar niks.

• Tjesus
Voor wie dit weekend Time Warp wil volgen: Het YouTube kanaal van ARTE Concert zal vandaag en morgen een deel livestream.

Link vrijdag:
YouTube: Time Warp 2022 LIVE w/ Reinier Zonneveld, Pan-Pot, Maceo Plex, Perel...

Link zaterdag :
YouTube: Time Warp 2022 LIVE w/ Kölsch, Paula Temple, Kobosil, Solomun, Adam ...

[Voor 15% gewijzigd door Tjesus op 29-10-2022 19:50]

• HansAnders07
Tjesus schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 23:08:
Voor wie dit weekend Time Warp wil volgen: Het YouTube kanaal van ARTE Concert zal vandaag en morgen een deel livestream.

Link vrijdag:
YouTube: Time Warp 2022 LIVE w/ Reinier Zonneveld, Pan-Pot, Maceo Plex, Perel...

Link zaterdag :
YouTube: Time Warp 2022 LIVE w/ Kölsch, Paula Temple, Kobosil, Solomun, Adam ...

[Afbeelding]
Mooi feest, die staat ook nog wel op mijn wishlist voor de toekomst

• Eiríkr
HansAnders07 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 01:21:
[...]

Mooi feest, die staat ook nog wel op mijn wishlist voor de toekomst
Dan wel in het voorjaar gaan naar de traditionele editie voor de ultieme ervaring.

• Jantjo
Eiríkr schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:00:
[...]

Dan wel in het voorjaar gaan naar de traditionele editie voor de ultieme ervaring.
Je was me voor maar wilde dat ook gaan zeggen.

Het is zeker een belevenis.
Kwa (geluids)normen is er ook een verschil ten opzichte van Nederland. Ons hard is niet Duits hard 😆

Ik hou zelf van hard geluid maar daar had ik zelf zoiets van jeeees dit staat wel erg hard!

Tis inmiddels alweer een tijd geleden maar destijds had ik nog nooit zoveel lasers gezien in een zaal. Mocht je last hebben van epilepsie dan zijn niet alle zalen aanbevolen.

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:45
Nog steeds aan het nagenieten van Stoor - ADE - Paradiso wat een live set performance was dat zeg.
Gelijk ook inspiratie gehad om zelf weer wat live op te nemen vh weekend met mn machientjes..stukje sneller dan wat ik normaal fabriceer.

• Jantjo
Iedereen al helemaal weer bijgekomen van ADE? ;) 8)

[Voor 4% gewijzigd door Jantjo op 01-11-2022 16:05]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:19

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tjesus schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 23:08:

Link vrijdag:

Link zaterdag :

[Afbeelding]
Reinier blijft toch wel een baas <3 Bedankt voor de tip!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• AMES
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-05 22:28
De Loods | Stan Christ, Deep Dimension, Franky-B, AMESOME B2B De Componist
Deel 1/4: YouTube: De Loods | AMESOME B2B De Componist, De Graanbeurs Breda (DJ - set)

• Jantjo
Premiere (recap) van

"STOOR live in Paradiso - ADE 2022"

featuring

Dasha Rush x Rod20 x Rødhåd x Surgeon x Speedy J live in Paradiso

.

[Voor 26% gewijzigd door Jantjo op 20-11-2022 17:07]

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:59
Mijn dochter (3) heeft duidelijk (nog) niet de voorliefde voor techno van papa geërfd. Ik was zaterdag een ikea bed voor haar in elkaar aan het zetten en had een setje van Carl Cox opgezet om dat muzikaal te omlijsten.

Toen ze binnenkwam om mijn voortgang te controleren kreeg ik de vraag wat ik voor een stomme tik-tik muziek had opgezet. Of ik niet kinderen voor kinderen kon opzetten..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Jantjo
Malfunctions schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:12:
Mijn dochter (3) heeft duidelijk (nog) niet de voorliefde voor techno van papa geërfd. Ik was zaterdag een ikea bed voor haar in elkaar aan het zetten en had een setje van Carl Cox opgezet om dat muzikaal te omlijsten.

Toen ze binnenkwam om mijn voortgang te controleren kreeg ik de vraag wat ik voor een stomme tik-tik muziek had opgezet. Of ik niet kinderen voor kinderen kon opzetten..
Het was destijds (~ het begin van de pandemie) meer als een grap bedoeld, dat ik voor mijn neefje en nichtje wat happy hardcore nummers draaide (Party Animals).

Maar ik kan je zeggen dat het tot de dag van vandaag nog steeds een groot succes. Het is nu zelfs zo dat ze uit zichzelf komen vragen of we weer gaan 'hakken'? :-)

Dus misschien dat je ze zo kan warm krijgen voor het elektronische genre ;-)

• bownbreaker
Afgelopen weekend bij Paradigm in Groningen geweest met als hoofdact Joris Voorn. Hij draaide van 21:00 tot 0:00. Blijft toch wel genieten met hem altijd. Draaide echt een heerlijk setje waarbij er ook een aantal klassiekers langskwamen.

Vond het helaas wel erg druk in de zaal en overal waar ik stond kwamen er telkens mensen langs lopen waardoor je erg weinig ruimte had. Waren ook de hele avond op zoek naar een goed plekje die we helaas niet echt gevonden hebben. Alleen helemaal achteraan vond ik het goed te doen. Ook wel bijzonder dat de DJ bij Paradigm op dezelfde hoogte als het publiek staat en je die dus eigenlijk bijna niet ziet.

• kraanwagen
Ben ook geweest. Heerlijke set. Beter dan in de gashouder vorige maand. Links- of rechts vooraan was volgens mij voldoende ruimte en zicht op JV (wel van de zijkant).

• bownbreaker
kraanwagen schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:58:
Ben ook geweest. Heerlijke set. Beter dan in de gashouder vorige maand. Links- of rechts vooraan was volgens mij voldoende ruimte en zicht op JV (wel van de zijkant).
Zal wel aan mij gelegen hebben dan :) Was echt een goede set inderdaad! Kwam echt van alles langs, classics, melodische tracks, wat hardere platen. Sowieso ben ik altijd groot fan van de wat langere sets en meestal zit dat bij Joris ook wel goed. Was dan ook erg blij toen ik binnen kwam en tegen mijn verwachting in op de timetable zag dat Joris 3 uur draaide in plaats van (de door mij verwachte) 2.

• Freddy22
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-05 17:14
Malfunctions schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:12:

Ik neem aan dat zij zelf de rest van het bed in elkaar heeft gezet?

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
* ppeterr kijkt eens om het hoekje, en gooit dit eens neer.

MENTAL REBOOT

• Tjesus
Normaal gesproken wel fan van 999999999, alleen begint mijn liefde voor (hard)techno langzamerhand af te brokkelen. Ik zie vaak dezelfde namen (Nico Moreno, Dyen, Trym, Shlomo als enkele voorbeelden). Het is voor mij niet meer zo spannend meer. Alsof het muziek steeds sneller en harder moet.
Ik betrap mijzelf erop dat ik het nu probeer te vermijden en op zoek ben naar iets wat "speelser" is.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Tjesus schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:54:
Normaal gesproken wel fan van 999999999, alleen begint mijn liefde voor (hard)techno langzamerhand af te brokkelen. Ik zie vaak dezelfde namen (Nico Moreno, Dyen, Trym, Shlomo als enkele voorbeelden). Het is voor mij niet meer zo spannend meer. Alsof het muziek steeds sneller en harder moet.
Ik betrap mijzelf erop dat ik het nu probeer te vermijden en op zoek ben naar iets wat "speelser" is.
Yep, ik kan mij daar wel in vinden. Ben een jaar ofzo niet in dit topic geweest. En heb mijn aandacht
voor muziek ook iets verlegt naar iets rustigers. Dus ja....het zal een reden hebben.

Aan de andere kant, knal ik dus deze aan. En denk ik weer bij sommige stukken....ow yeahhhhhh oOo oOo

Vooral in deze set, (maar dat heeft 999999999 eigenlijk altijd wel, maar nu lijkt het extra veel) zitten veel
samples en dingetjes die mij gewoon 20 jaar terug zetten in de tijd. Wel wat harder en ruiger....maar goed!

Heb even terug geklikt in dit topic, en er wordt veel gepraat :) Mis wel de linkjes naar mooie dingen een beetje.

MENTAL REBOOT

• WasBak
  • Niet online
Tjesus schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:54:
Helemaal mee eens, het is ook een heel ander type volk wat erop af komt. Dat bepaalt voor mij toch ook wel de sfeer van een leuk feestje. Jammer maar helaas.

• bownbreaker
WasBak schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:51:
[...]

Helemaal mee eens, het is ook een heel ander type volk wat erop af komt. Dat bepaalt voor mij toch ook wel de sfeer van een leuk feestje. Jammer maar helaas.
En of er een ander type volk op af komt. Was vorige week bij Free Your Mind in Groningen. Daar was een stage met Trym, DYEN, Otta en I Hate Models. Sfeer was niet te vergelijken met Joris Voorn waar ik de week ervoor was. Er waren gasten met bivakmutsen, mensen die Twister aan het spelen waren in de zaal en ik zag zelfs iemand die een dweil mee had genomen.

Heb eigenlijk vrijwel de hele dag bij de andere stage gestaan met Bart Skils, Benny Rodrigues en Luigi Madonna. Maar je merkt wel echt dat er een nieuwe generatie mensen is die naar dit soort feesten gaat. Iedereen ook zonder shirt, zag je normaal niet zo veel. Gemiddelde leeftijd lag ook een stuk lager, ik denk rond de 23.

• Preau
  • Niet online
Ik vind nog wel een groot verschil zitten tussen hard en hard, bijvoorbeeld wat Paula Temple en Dax J neerzetten kan je ook hard noemen maar dat vind ik niet dezelfde categorie als Trym, Dyen en soortgenoten.

Die eerste vind ik dan wel betere en interessantere muziek dan de tweede wat gewoon rammen is, maar ik kan beide op het goede moment wel waarderen.

• bownbreaker
Preau schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:03:
Ik vind nog wel een groot verschil zitten tussen hard en hard, bijvoorbeeld wat Paula Temple en Dax J neerzetten kan je ook hard noemen maar dat vind ik niet dezelfde categorie als Trym, Dyen en soortgenoten.

Die eerste vind ik dan wel betere en interessantere muziek dan de tweede wat gewoon rammen is, maar ik kan beide op het goede moment wel waarderen.
Zeker mee eens hoor. Bij Trym en Dyen gaat het alleen om hard, harder, hardst. Bij Dax J zit er wat meer gelaagdheid in een set. Sowieso begrijp ik dat steeds hardere niet. Af en toe heb je toch een dal nodig om de daaropvolgende piek juist meer te kunnen waarderen?

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:44
Jantjo schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:05:
Premiere (recap) van

"STOOR live in Paradiso - ADE 2022"

featuring

Dasha Rush x Rod20 x Rødhåd x Surgeon x Speedy J live in Paradiso

.

[YouTube: STOOR live in Paradiso - ADE 2022]
Ben hier geweest. Mijn god wat was dit goed!

In Februari is er ook een vet feestje in de TivoliVredenburg, Etmaal. Uit de mouw van Colin Benders.

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:51

pwuahhh, wat een set, x aantal keer geluisterd laatste weken _/-\o_

Had zo een collab kunnen zijn van Colin Benders x Richie Hawtin

• Jantjo
Noxa schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:35:
[...]

Ben hier geweest. Mijn god wat was dit goed!

In Februari is er ook een vet feestje in de TivoliVredenburg, Etmaal. Uit de mouw van Colin Benders.
Naar zo een reactie was ik dus op zoek. Ik zat afgelopen ADE nog te overwegen om te gaan.
Alleen had ik die dag al een ander feest en kon dus niet naar STOOR ;(

Maar ga komende ADE denk ik dus wel! :)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:58
Afgelopen zaterdag heb ik denk ik nog wat carl cox sets geluisterd met wat biertjes op, vandaag kwam dit binnen:

Ik heb geen platenspeler 8)7

Roomba E5 te koop

• Jantjo
Waarschijnlijk kijken de meeste mensen nu voetbal..

Maar een lichtpuntje voor het uitgaan! (eindelijk zou je bijna zeggen)
Hopelijk zet deze trent zich veel verder voort! _/-\o_

Nachtclub Shelter verbiedt telefoons op dansvloer: ‘Je ziet dat mensen constant afgeleid zijn’
Link: https://www.parool.nl/ams...t-afgeleid-zijn~b5c332a6/

• kraanwagen
Jantjo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:11:
Waarschijnlijk kijken de meeste mensen nu voetbal..

Maar een lichtpuntje voor het uitgaan! (eindelijk zou je bijna zeggen)
Hopelijk zet deze trent zich veel verder voort! _/-\o_

Nachtclub Shelter verbiedt telefoons op dansvloer: ‘Je ziet dat mensen constant afgeleid zijn’
Link: https://www.parool.nl/ams...t-afgeleid-zijn~b5c332a6/
Heel goed! Hopelijk op meer plaatsen.

• Bapuu
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 05-04 01:07
Haa Leute, mooi topic! Nieuw hier. Recent naar aanleiding van wat feestjes de smaak weer wat meer te pakken gekregen en een playlistje samengesteld. Met name (hard)techno en hardtrance icm af en toe wat acid. Hoop dat sommigen van jullie dit kunnen waarderen.

https://open.spotify.com/...Z_Hg&utm_source=copy-link

Shuffel 'm maar.

PS samenvatiing van wat favorieten

YouTube: Deborah De Luca & Ballarak - Dondake (Original Mix)

YouTube: Vixen - Maladaptive Daydreamer [LT097]

YouTube: Orderly Chaos (Original Mix)

[Voor 75% gewijzigd door Bapuu op 10-12-2022 12:31]

• Gaargod
Een week geleden was ik bij Epika in de Lichtfabriek in Haarlem. Super tof neergezet, het kwam wat laat op gang maar de stemming zat er goed in. Oliver Weiter & Mike Ravelli sloten af, verder veel nieuwe namen op de Line up. Beetje old skool GZG vibes. Volgend jaar plannen ze 4 party's! Super om weer eens een nieuw concept te zien.
Wat achtergrond,
https://www.ijmuidercourant.nl/cnt/dmf20220916_78136213

• Jantjo
Gaargod schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 11:31:
Een week geleden was ik bij Epika in de Lichtfabriek in Haarlem. Super tof neergezet, het kwam wat laat op gang maar de stemming zat er goed in. Oliver Weiter & Mike Ravelli sloten af, verder veel nieuwe namen op de Line up. Beetje old skool GZG vibes. Volgend jaar plannen ze 4 party's! Super om weer eens een nieuw concept te zien.
Wat achtergrond,
https://www.ijmuidercourant.nl/cnt/dmf20220916_78136213
Ik had em voorbijzien komen ja! Zag de dagen erna ook wat filmpjes van de avond zelf. Heel nice.
Zag er trouwens niet supergroot uit (wat ik persoonlijk wel prettig vind!)
Mike Ravelli (En Weiter uiteraard ook maar die draait nog regelmatig) is inmiddels ook al een oude rot, maar zie zijn naam tegenwoordig niet zo vaak meer voorbijkomen. GZG feesten waren toch vaak een garantie van goeie feestjes, dus ga misschien volgende keer wel een kijkje nemen.

----------------------

ps. Naar aanleiding van het artikel -> Niet alleen Haarlem heeft daar last van. Veel clubs (ook in grote steden) zijn helaas overal een beetje op de achtergrond geraakt als het gaat om clubavonden icm techno/(deep)house oa. door de vele festivals die tegenwoordig het gehele jaar worden gegeven. Vroeger was er nog een festival 'seizoen' en daarna werden de feesten verplaatst naar de clubs.
Maar tegenwoordig duurt het seizoen het hele jaar

[Voor 18% gewijzigd door Jantjo op 10-12-2022 12:43]

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-05 22:12
Dacht wellicht leuk om te delen; Op 7 Januari 2023 organiseer ik voor het eerst mijn eigen techno oriented event in Eindhoven! Op een nieuwe locatie genaamd MYLC; erg industrieel en raw.

Mocht je in de buurt wonen en zin hebben in een feestje, jullie zijn van harte welkom :)

Website: https://odyssea.events/
Partyflock: https://partyflock.nl/party/444038:Odyssea

• FSSF
Jammer dat ik hier vandaag niet bij kon/kan zijn. }:|

[Voor 3% gewijzigd door FSSF op 17-12-2022 20:00]

• Gaargod
Stil hier... Nina stond laatst een uurtje in de sportschool... Do u even lift bro? oOo
YouTube: nina kraviz hace ejercicios stream

• Tjesus
Room42 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:50:
Hebben jullie Collabs (Speedy J & Chris Liebing) wel eens live gezien? Mijn kennismaking met deze combi was op Lowlands. Holy fuck!! _/-\o_

Voorbeeldsetje: :)

Chris Liebing & Speedy J (Collabs) @ Lehmann Club,Germany (21.04.2012)
[YouTube]
Ik was weer een keer op zoek naar een Collabs 3000 set, en ging in dit topic even zoeken.

Man, man, man _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Jantjo
Tot vanavond? ;-)

Nog meer mensen richting Awake?

• WasBak
  • Niet online
Jantjo schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:51:
Tot vanavond? ;-)

Nog meer mensen richting Awake?
Zeker, maar zondag pas, ben je er dan nog? ;)

• Jantjo
WasBak schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:00:
[...]

hahah ik zou graag willen maar zulke marathons lukt mij helaas niet meer :9~ :D

• Jantjo
Moet het toch maar even benoemen.. maar het geluid in de Westergas is gewoon niet zo goed :|
Dit is nu de tweede keer dat het me al opvalt.

Alleen helemaal vooraan bij de DJ is het enigzins te doen maar zelfs daar kan het beter.
Hoe verder je van de DJ (in een rechte lijn naar achter) gaat staan hoe sneller de kwaliteit al gauw achteruit gaat (als in zacht en dof). Ga je voorbij de grote boxen die links en rechts van de DJ hangen dan ervaar je hetzelfde :/ Dit gaat helaas echt ten koste van een goede beleving.

Nog anderen die dit ook zo ervaren?

• bownbreaker
Jantjo schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:19:
Moet het toch maar even benoemen.. maar het geluid in de Westergas is gewoon niet zo goed :|

Alleen helemaal vooraan bij de DJ is het enigzins te doen maar zelfs daar kan het beter.
Hoe verder je van de DJ (in een rechte lijn naar achter) gaat staan hoe sneller de kwaliteit al gauw achteruit gaat (als in zacht en dof). Ga je voorbij de grote boxen die links en rechts van de DJ hangen dan ervaar je hetzelfde :/ Dit gaat helaas echt ten koste van een goede beleving.

Niet echt last van gehad afgelopen ADE. Ik sta meestal bij de bar aan de rechterkant, bij die toiletten. Vond het geluid daar echt heel goed te doen. Beter dan bijvoorbeeld bij Mystic Garden festival, waar ik die dag erna was. Sta dan volgens mij nog wel achter de eerste rij speakers, niet de tweede.

Wel met je eens dat geluid echt een van de belangrijkste punten op een feest is. Is het geluid slecht, dan kom ik er ook minder goed in.

• Noxa
Jantjo schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:19:

Nog nooit zo ervaren eigenlijk. Er is wel een sweetspot halverwege de zaal (waar ik dan ook graag sta). Helemaal voorin vind ik te hard en achteraan komt de bass terug via de wanden. Maar ik ga het morgen testen ,ik kom er op terug.

• Jantjo
Noxa schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:51:
[...]

Nog nooit zo ervaren eigenlijk. Er is wel een sweetspot halverwege de zaal (waar ik dan ook graag sta). Helemaal voorin vind ik te hard en achteraan komt de bass terug via de wanden. Maar ik ga het morgen testen ,ik kom er op terug.
Graag ben benieuwd naar jouw ervaringen. Ik probeer dit echt een plek te geven.
Of mijn gehoor is naar de klote dat kan natuurlijk ook nog >:)

Maar het is iig een van de dingen waar ik altijd op let als ik naar een festival ga.

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 29-05 09:39
WasBak schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:00:
[...]

Nice, ik ga ook morgen Awake meepakken. Enige feest overdag en dus relaxt :')

• WasBak
  • Niet online
Fuujii schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 21:37:
[...]

Nice, ik ga ook morgen Awake meepakken. Enige feest overdag en dus relaxt :')
Haha ja toch? We hebben een hotel op loopafstand, dus lekker rustig aan B-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noxa
Jantjo schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 15:45:
[...]

Graag ben benieuwd naar jouw ervaringen. Ik probeer dit echt een plek te geven.
Of mijn gehoor is naar de klote dat kan natuurlijk ook nog >:)

Maar het is iig een van de dingen waar ik altijd op let als ik naar een festival ga.
Het viel me weer niet tegen. We stonden aan de rechterkant net iets achter de discobal. Gewoon strak geluid en vooral niet te hard. Achterin wordt het wel snel slechter. Verder naar voren vind ik on oncomfortabel hard.

Het is dus een beetje wat je prettig vind. Ik wil de bass vooral voel maar hoef er geen gehoorbeschadiging aan over te houden. Een beetje het niveau waarop je nog net wel / net niet een gesprek kan voeren.

Het geluid bij Stoor in de Paradiso was overigens wel snoeihard. Wel super crips geluid maar wel overweldigend hard.

• Fuujii
WasBak schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 22:11:
[...]

Haha ja toch? We hebben een hotel op loopafstand, dus lekker rustig aan B-)
Wat vond je ervan?

Laatste keer Awakenings was voor mij flink wat jaren geleden. Ik heb me erg goed vermaakt. De locatie en lichtshow spelen hierin een grote rol. Verder fijne sets, vooral SPFDJ en Ki/ki heb ik erg van genoten. Richie vond ik een klein beetje tegenvallen. Maar dat het meer te maken met de timing denk ik.

Daria Kolosova vond ik ook een aangename verassing. Dat was de enige op de line-up die ik niet kende. :)

• Fuujii
Preau schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:03:

Beetje een bump, maar toch wil ik hier op reageren.

Dit is ook iets wat mij stoort. Door TikTok lijkt er een nieuwe generatie """ravers""" te zijn ontstaan die shirtloos willen beuken op hersenloos 145 BPM+ techno. Het klinkt voor mij voor als hersenloos gebeuk zonder ritme, percussie, melodie, soul, groove. Weinig variatie en creativiteit. In het algemeen lijkt techno daardoor deze kant op te bewegen (kijk naar Verknipt. Rotterdamse Rave, Soenda, Club Basis) om er een paar te noemen.

Ik kan persoonlijk genieten van een set van IHM, Dax J, Speedy J, Ki/ki of SPFDJ. Artiesten als Trym, Dyen Nico Moreno? Ik skip... Misschien word ik langzaam oud... ;)

• bownbreaker
Fuujii schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:02:
[...]

Dit is ook iets wat mij stoort. Door TikTok lijkt er een nieuwe generatie """ravers""" te zijn ontstaan die shirtloos willen beuken op hersenloos 145 BPM+ techno. Het klinkt voor mij voor als hersenloos gebeuk zonder ritme, percussie, melodie, soul, groove. Weinig variatie en creativiteit. In het algemeen lijkt techno daardoor deze kant op te bewegen (kijk naar Verknipt. Rotterdamse Rave, Soenda, Club Basis) om er een paar te noemen.

Ik kan persoonlijk genieten van een set van IHM, Dax J, Speedy J, Ki/ki of SPFDJ. Artiesten als Trym, Dyen Nico Moreno? Ik skip... Misschien word ik langzaam oud... ;)
Je merkt inderdaad wel dat er een shift gaande is in de techno scene 3voor12 heeft er ook een stuk over geschreven. Zie ook wel organisaties verschillende kanten opgaan. Awakenings lijkt het toch vooral te houden bij wat ze al een lange tijd doen. Zie daar geen artiesten als Trym en Dyen geboekt worden. Terwijl Free Your Mind, Rotterdam Rave en Verknipt inderdaad juist die andere kant opgaan. Zijn wel echt twee verschillende stromingen die een totaal ander publiek trekken. Verwacht wel dat de feesten met de techno zoals wij die gewend zijn gewoon zullen blijven bestaan en we er dus geen last van hoeven te hebben :)

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13:03
Ook ik kom me hier melden, en zoals vaker genoemd, weer een jonkie. :)

Met mijn 23 jaar ga ik dit jaar samen met mijn vader naar mijn eerste technofestival, heel veel zin in!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:10
Er is genoeg andere techno hoor. Wellicht zijn er op festivals wat meer DJ's te vinden die wat harder draaien, maar zo lang er variatie is is dat prima toch? Je zal altijd constante verandering zien gebaseerd op wat dan het meest populair is. Ik vind het zelfs wel fijn dat we terug naar snellere techno gaan, alleen voor mij hoeft het ook niet harder kwa sound.

Ik heb het afgelopen jaar meer naar wat diepere techno geluisterd, Martinou, Wata Igarashi, Markus Suckut's podcast, en het Youtube kanaal van Drift Deeper. Een 130-135 bpm deep/dub/trippy techno achtig sausje.

Maar ik kan ook prima naar techno rondom de 145bpm luisteren als de stijl soepel en groovy blijft.
DJ's zoals D.Dan, Rove Ranger, Vil, Talismann en Lars Huisman. Als je wat setjes van hun opzet dan heb je genoeg tempo, maar het klinkt nooit hard. Zo ken het ook :D

Mijn YouTube

• Jantjo
Noxa schreef op zondag 1 januari 2023 @ 15:44:
[...]

Het viel me weer niet tegen. We stonden aan de rechterkant net iets achter de discobal. Gewoon strak geluid en vooral niet te hard. Achterin wordt het wel snel slechter. Verder naar voren vind ik on oncomfortabel hard.

Het is dus een beetje wat je prettig vind. Ik wil de bass vooral voel maar hoef er geen gehoorbeschadiging aan over te houden. Een beetje het niveau waarop je nog net wel / net niet een gesprek kan voeren.

Het geluid bij Stoor in de Paradiso was overigens wel snoeihard. Wel super crips geluid maar wel overweldigend hard.
Heyy! Nog bedankt voor je reply! Ik zal Awake (binnen) misschien weer een kans geven met een komende editie , zal wel ergens pas in oktober worden ofzo, kijken of mijn ervaring dan anders is. Geluid is iets waar ik erg op let als ik naar een festival/club ga dus ga je er ook meer op letten als het anders is dan je 'verwacht'.

Je hebt daar zeker een punt uiteindelijk is het ook de persoonlijk smaak die nog een factor is.
Ik hou zelf ook wel van om die bass te voelen, maar heb ook voorkeur aan harder (geluid).
Maar dan moet het dus wel crisp zijn ;-)

• kraanwagen
wErudite schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:33:

Met mijn 23 jaar ga ik dit jaar samen met mijn vader naar mijn eerste technofestival, heel veel zin in!
Leuk man. Zo ga ik wel eens samen met mijn zoon…. Gewoon lekker los gaan!

• Jantjo
Fuujii schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:02:
[...]

Die shift valt ook mij ook al een tijdje op. Denk dat dit rond corona is ontstaan. Zowel DJ's als bezoekers. Ook bij afgelopen Awake (29ste) was daar een behoorlijke gehalte (bezoekers) van aanwezig. Maar ook de DJ's die draaien 'harder' soms is het nog bijna geen hardcore maar komt wel in de buurt. En wat ik nu ook vaker en vaker hoor is psytrance (ben daar zelf geen grote fan van)

En natuurlijk draai je als DJ bepaalde nummers die op dit moment populair zijn maar als iedereen zo gaat draaien dan blijft er maar weinig variatie over op een gegeven moment.

Het jammere is dat de 'nieuwe generatie' ravers helaas niets anders kent en of weinig referentie materiaal heeft. De technofeesten die ik ken van (~2008-2014) met shirtloze peeps was voornamelijk omdat het dak er helemaal afging en het gewoon te heet was tijdens het dansen 8)

Ik heb het inmiddels ook al een beetje geaccepteerd.. ik word ook oud :)

• Jantjo
wErudite schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:33:

En weet je al welk feest het gaat worden? ;)

• WasBak
  • Niet online
Fuujii schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:51:
[...]

Wat vond je ervan?

Laatste keer Awakenings was voor mij flink wat jaren geleden. Ik heb me erg goed vermaakt. De locatie en lichtshow spelen hierin een grote rol. Verder fijne sets, vooral SPFDJ en Ki/ki heb ik erg van genoten. Richie vond ik een klein beetje tegenvallen. Maar dat het meer te maken met de timing denk ik.

Daria Kolosova vond ik ook een aangename verassing. Dat was de enige op de line-up die ik niet kende. :)
Precies hetzelfde, ik vond Richie niet tussen de namen passen. Of had hem gewisseld met Daria. Ik ken haar toevallig omdat m’n Russische vriendin en Ukrainse vrienden haar al vaker hebben gezien. Was erg goed vond ik.

Verder was het geluid wel prima, veel vooraan gestaan, maar met doppen is dat prima te doen. 😉

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13:03
Jantjo schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:57:
[...]

En weet je al welk feest het gaat worden? ;)
Free Your Mind op Koningsdag! Echt heel veel zin in.
kraanwagen schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:51:
[...]

Leuk man. Zo ga ik wel eens samen met mijn zoon…. Gewoon lekker los gaan!
Komt zeker goed! 8)

• Jantjo
bownbreaker schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:27:
[...]

Je merkt inderdaad wel dat er een shift gaande is in de techno scene 3voor12 heeft er ook een stuk over geschreven. Zie ook wel organisaties verschillende kanten opgaan. Awakenings lijkt het toch vooral te houden bij wat ze al een lange tijd doen. Zie daar geen artiesten als Trym en Dyen geboekt worden. Terwijl Free Your Mind, Rotterdam Rave en Verknipt inderdaad juist die andere kant opgaan. Zijn wel echt twee verschillende stromingen die een totaal ander publiek trekken. Verwacht wel dat de feesten met de techno zoals wij die gewend zijn gewoon zullen blijven bestaan en we er dus geen last van hoeven te hebben :)
Moest er gisteren ineens aan denken maar zelfs onze Benny (Rodriguez) die begon er een tijdje geleden over in zijn online 'dagboek' :*)

• WasBak
  • Niet online
[...]

Al merk je wel dat Awakenings wel een beetje meedoet. Een drumcode avond(vind ik persoonlijk niks) is er ook niet geweest, en dat was eigenlijk ook wel een standaard iets. Het is allemaal niet super hard, maar wel de hardere kant op.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:59
[...]

Is dat niet altijd een golfbeweging? Toen ik "begon" met techno ~'04 had je bijvoorbeeld DJ Rush en miss Djaxx die flink harder stonden te beuken dan de anderen. Als ik het me goed herinner had je toen op Awakefest in 2005 (oude terrein <3 ) een vrij klein hardtechno tentje, en werd die de jaren erna rap groter. En kreeg je als tegenbeweging in de jaren erna de opkomst van minimal, wat weer werd gevolgd door de revival van Detroit techno.

Nou ga ik al een tijdje niet meer actief naar feesten, maar volgens mij zijn dit normale patronen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• WasBak
  • Niet online
Malfunctions schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:45:
[...]

Is dat niet altijd een golfbeweging? Toen ik "begon" met techno ~'04 had je bijvoorbeeld DJ Rush en miss Djaxx die flink harder stonden te beuken dan de anderen. Als ik het me goed herinner had je toen op Awakefest in 2005 (oude terrein <3 ) een vrij klein hardtechno tentje, en werd die de jaren erna rap groter. En kreeg je als tegenbeweging in de jaren erna de opkomst van minimal, wat weer werd gevolgd door de revival van Detroit techno.

Nou ga ik al een tijdje niet meer actief naar feesten, maar volgens mij zijn dit normale patronen.
Ja idd, vroeger had je de Z tent waar hard techno werd gedraaid. Toen die wegging waren er best wat mensen pissig.

• Jantjo
Malfunctions schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:45:
[...]

Ja eens.

ps. Niet te vergeten het hele Minimal tijdperk (~2010 - 2016?) ;-)
Wat toch best wel wat jaartjes dominant is geweest.
Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee