Maar goed, ik zeg ook maar wat....

@Blackouts ik zou Raresh en Villalosbol meepakken

[Voor 43% gewijzigd door Gaargod op 31-07-2022 13:34]
Beetje late reactie. Had even tijd nodig om wakker te worden.Blackouts schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:46:
Vandaag dag 3. Vooral Alleen op pad vandaag. Wat zijn volgens de kenners de aanraders?
[Afbeelding]
Gezien het tijdstip nu zou ik zeggen:
- Kink (Area W, 16.00-17.45)
- Tommy Four Seven (Area A, 16.00-18.00)
Voor later:
Area W
- Villalobos (17.45 - 19.30, ik heb hem nooit gezien, dus je moet het zelf beoordelen of het wel iets voor je is)
- Richie Hawtin (19.30 - 21.15)
- Amelie Lens (21.15 - 23.00)
Area Y
- Ellen Allien (17.30 - 19.30)
- Dax J (19.30 - 21.15)
- 999999999 (21.15 - 23.00)
Area U
- Robert Hood (17.45 - 19.25)
- Surgeon (19.25 - 21.15)
- Jeff Mills (21.15 - 23.00)
Area X
- Shdw & Obscure Shape (18.30 - 20.00)
- Dj Rush (20.00 - 21.30)
Area A
- Daria Kolosova (18.00-19.30)
- Héctor Oaks (21.00 - 23.00)
In ieder geval genoeg om uit te kiezen

Alleen klein stukje lopen, maar de bar bij Area B was veel rustiger dan bij A.Tranzity schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:24:
Gister heerlijk dagje gehad in Area A, lekker koel voor de soundbooth + niet te drukke bar.
Hadone, Tigerhead, Cera Khin(!), Bjarki
Tussendoor ook nog even Anetha en beetje spacen bij Mathame.
Nu met de auto, want vanwege OV moest ik gister om 22u al weg.
Vandaag mooiste line up, veel keuze deze zondag, lastig lastig!
De livestream op Facebook werkt net iets beter.Gaargod schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:31:
Maar waarom waarom hebben ze niet gewoon een YouTube livestreammeer traffic naar eigen website trekken oid? Beetje jammer dit.
@Blackouts ik zou Raresh en Villalosbol meepakkenmaar das niet echt van beukenstein. Zie ook Surgeon, heel vet. Dax J, Tommy 4-7... Geniet ervan en wijsheid met je keuze, can't go wrong
[Voor 35% gewijzigd door Tjesus op 31-07-2022 16:46]

Ben op de livestreams aangehaakt maar krijg zo nu en dan toch wel weer zo een momentje van
shit stond ik daar nu ook maar

Heb me vooral laten leiden door de groep waarmee ik was en dus niet alles gezien wat ik wilde zien. Het terrein is voor mijn gevoel aardig groter dan de voorgaande edities, lopen vanaf area W naar area V kostte bijvoorbeeld al snel ongeveer 15 minuten. Had dus ook echt het idee dat ik gewoon te weinig tijd had in die ene dag dat ik er was. Ook al hadden we 2 uurtjes extra. Stiekem wil ik wel een weekend, maar dat sloopt je ook hoor. Vandaag ook goed naar de kloten namelijk.
Heb van 17:00 tot 19:00 bij Bart Skils b2b Layton Giordani gestaan, die 4 uur daarna een beetje rondgekeken en wat gezeten en om 23:00 afgesloten op Area V bij Adam Beyer.
Is deze locatie (Hilvarenbeek) van Awakenings festival alleen dit voor jaar of is dit nu de nieuwe locatie?
https://3voor12.vpro.nl/a...ein-dromen-waarmaken.htmlJantjo schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:21:
Trouwens weet iemand dit toevallig?
Is deze locatie (Hilvarenbeek) van Awakenings festival alleen dit voor jaar of is dit nu de nieuwe locatie?
Zoals ik het lees is het een blijvertje en de oude Awakenings dus een maandje eerder.
Sven draait inderdaad met vinyl.Blackouts schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:41:
[...]
Heb het niet kunnen zien, maar ik meende gisteren op awakenings wel af en toe een vinyl kraakje te horen tijdens de set van sven väth
Last.fm - https://www.last.fm/user/eric8bits
Goed om te lezen/zien dat er toch nog met vinyl wordt gedraaid 👍🏻
Klopt, dat is echt prima te managen.Psyx88 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:59:
ah, dus feedback op de naald op zo'n grote stage is dus een 'broodje aap'-verhaal 😁
Goed om te lezen/zien dat er toch nog met vinyl wordt gedraaid 👍🏻
En alsof het zo had moeten zijn, na 2 jaar zonder nieuwe live performances van Mall Grab op YouTube, gooit Mixmag er zaterdag gewoon eentje online. En wat voor eentje. Geniet:
MM
Zullen we je zien op de Boilerroom streams?WasBak schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:24:
Dit weekend Dekmantel, voor mij samen met Draaimolen mijn favoriet. Lekker drie dagen struinen door het Amsterdamse bos, nog meer Tweakers die gaan?

Haha vast wel, maar niet bij de booth, dat is niet te doen.Jantjo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 00:12:
[...]
Zullen we je zien op de Boilerroom streams?

Ik weet niet of je er kent maar ik zou misschien ff een kijkje nemen bij "Helena Hauff".WasBak schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 07:52:
[...]
Haha vast wel, maar niet bij de booth, dat is niet te doen.
Zij draait meestal wel dikke sets en ook niet de standaard techno
Uiteraard ken ik HelenaJantjo schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 00:01:
[...]
Ik weet niet of je er kent maar ik zou misschien ff een kijkje nemen bij "Helena Hauff".

Ze draait alleen wel relatief vroeg op zondag, hopelijk ben ik dan al fit.
Ik begrijp volkomen wat je bedoeldWasBak schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:16:
[...]
Uiteraard ken ik Helena
Ze draait alleen wel relatief vroeg op zondag, hopelijk ben ik dan al fit.

Ik zag het ja.. jammer bepaalde artiesten wil je liever wat later op de dag zien.
Zit nog te kijken naar Intercell op Donderdag met 999999999

VetGaargod schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:42:
Jep, ik heb kaartjes voor Joris Voorn op Zaterdag, Gashouder overdag. Mooie line-up met Ben Klock & Marcel Dettmann en Len Faki!

Ik ben present op LOVELAND.

Ja, ik ook zaterdag. Maar Amelie Lens heb ik nog nooit live gezien, dus begin nu te twijfelen…Gaargod schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:42:
Jep, ik heb kaartjes voor Joris Voorn op Zaterdag, Gashouder overdag. Mooie line-up met Ben Klock & Marcel Dettmann en Len Faki!
Nice, ik wil 999999999 heel graag nog een keer live zien!Gaargod schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:42:
Leuk! Ga je beide dagen? Ik ben er de zondagStimulate14 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 11:21:
[...]
Vet.
Ik ben present op LOVELAND.![]()
![]()
.

Verbouwblog van ons Schrootjespaleis uit 1925.
Wel veel overlap in de artiesten die we willen zien, altijd een dilemma he.

Als het kon, dan was ik wel gegaan. Aan de line up ligt het in ieder geval niet aan. Ben ook wel benieuwd naar Amelie Lens, aangezien ze tegenwoordig iets harder draait qua geluid in vergelijking met vorig jaar en eerder. Dat had ik opgemerkt bij haar livestream van Awakenings Festival.kraanwagen schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 11:52:
[...]
Ja, ik ook zaterdag. Maar Amelie Lens heb ik nog nooit live gezien, dus begin nu te twijfelen…
Helaas vormt de zondag 9 van de 10 keer voor mij een belemmering i.v.m. werk.
Zaterdag iets eerder weg, zondag iets later aanwezigbownbreaker schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:57:
Dit weekend ook weer twee festivals gepland staan. Zaterdag paradigm in Groningen en zondag Loveland. Moet nog even kijken of ik zondag fit genoeg ben om Loveland te bezoeken, Paradigm pak ik sowieso mee.

Helena Hauff was vet, Stingray erna draaide nog vetter vol op het gas ook, ik heb hem nog nooit zo hard horen draaien. Daarna afsluiten met Herrensauna. Zondag was vet.Jantjo schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 00:01:
[...]
Ik weet niet of je er kent maar ik zou misschien ff een kijkje nemen bij "Helena Hauff".
intergalactic.fm
Nice! Verassend ben dat niet echt gewend van Stingray.yrew schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 23:37:
[...]
Helena Hauff was vet, Stingray erna draaide nog vetter vol op het gas ook, ik heb hem nog nooit zo hard horen draaien. Daarna afsluiten met Herrensauna. Zondag was vet.
Volgend jaar ook maar weer een kijkje nemen op DKMNTL dan ;-)
Dit was ff mijn 'rust' weekend. Trek helaas niet zo goed elke week een festival meer tegenwoordig.
T/m gisteren stonden er best een aantal sets online bij Boilerroom, maar die hebben ze voor nu weer op unlisted gezet..

Heb je het overleefd?WasBak schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:24:
Dit weekend Dekmantel, voor mij samen met Draaimolen mijn favoriet. Lekker drie dagen struinen door het Amsterdamse bos, nog meer Tweakers die gaan?

Gisteren ook opgemerkt. Een paar werden zelfs op private gezegd. Gelukkig had ik nog een paar open staan als tabblad. Ik zal kijken of ik de linkjes nog kan achterhalen in mijn geschiedenis van YouTube. Moet zeggen dat de streams vanaf Mad Miran/Dettmann meer op mijn smaak liggen. Vind ze een stuk leuker in vergelijking met de vrijdag/zaterdag.Jantjo schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 00:54:
T/m gisteren stonden er best een aantal sets online bij Boilerroom, maar die hebben ze voor nu weer op unlisted gezet..
Edit:
Wel meer Trance, maar vind deze alsnog heel leuk om te luisteren. Het zag ook wel weer uit als een oude "vertrouwde" Boiler Room.
YouTube: Young Marco | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
Edit2:
Alleen VTSS ontbreekt nog. Deze staat nog thuis op mijn pc open. (Dikgedrukt zijn voor mij de aanraders)
YouTube: Carrot Green & Trepanado | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: OMOLOKO | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Suze Ijó | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: OKO DJ | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: SHERELLE | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Palms Trax | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Josey Rebelle | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Phillip Jondo b2b DJ Python | Boiler Room x Dekmantel 2022
YouTube: Oceanic | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Lena Willikens | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: upsammy | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Akua | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Juliana Huxtable b2b JASSS | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: mad miran | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Marcel Dettmann | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Mary Lake | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Eris Drew | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Anz | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Call Super b2b Objekt | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
Edit3:
Set van Job Jobse staat ook inmiddels op Soundcloud.
Edit4:
Nu ook VTSS
YouTube: VTSS | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
[Voor 87% gewijzigd door Tjesus op 12-08-2022 18:44]
Had toevallig deze nog openstaan.Een voor mij totaal onbekende DJ maar heb genoten van haar set. Een erg goeie techno set (als je van oldskool techno houdt)Tjesus schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 07:10:
[...]
Gisteren ook opgemerkt. Een paar werden zelfs op private gezegd. Gelukkig had ik nog een paar open staan als tabblad. Ik zal kijken of ik de linkjes nog kan achterhalen in mijn geschiedenis van YouTube. Moet zeggen dat de streams vanaf Mad Miran/Dettmann meer op mijn smaak liggen. Vind ze een stuk leuker in vergelijking met de vrijdag/zaterdag.
Edit:
Wel meer Trance, maar vind deze alsnog heel leuk om te luisteren. Het zag ook wel weer uit als een oude "vertrouwde" Boiler Room.
YouTube: Young Marco | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
Edit2:
Alleen VTSS ontbreekt nog. Deze staat nog thuis op mijn pc open.
YouTube: Carrot Green & Trepanado | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: OMOLOKO | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Suze Ijó | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: OKO DJ | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: SHERELLE | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Palms Trax | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Josey Rebelle | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Phillip Jondo b2b DJ Python | Boiler Room x Dekmantel 2022
YouTube: Oceanic | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Lena Willikens | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: upsammy | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Juliana Huxtable b2b JASSS | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: mad miran | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Marcel Dettmann | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Mary Lake | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Eris Drew | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Anz | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
YouTube: Call Super b2b Objekt | Boiler Room x Dekmantel Festival 2022
Edit3:
Set van Job Jobse staat ook inmiddels op Soundcloud.
[Soundcloud: Job Jobse at Dekmantel Festival 2022 by dekmantel]
Ik hoor tegenwoordig weer best veel oude Trance en zelfs Dance tracks die worden gebruikt in sets.
Zelf daar wel een fan van dat het gebeurd (hoeft uiteraard niet de volledige set mee gevuld te zijn), ben namelijk zelf een minder grote fan van de monotome techno die de afgelopen jaren wordt gemaakt.
[Voor 3% gewijzigd door Jantjo op 12-08-2022 09:44]
Wij ook. Misschien pas om 17 uur en dan ook het nachtprogramma.Stimulate14 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:28:
We gaan maar een uurtje later weg straks, wat een hitte.
[Voor 51% gewijzigd door Tjesus op 13-08-2022 19:28]
Verbouwblog van ons Schrootjespaleis uit 1925.
Have fun man.EMP schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:36:
Onderweg naar Loveland 💕
Ik was er gisteren. Wel pas wat later op de dag maar er hing een goeie sfeer!
Geluid bij de meeste stages was ook prima in orde.
Er wordt wat minder hard gedraaid daaro (meer deep en space) maar bij de CIRCLE stage hing gisteren iig een hele goeie vibe. Kleine knusse stage.
YouTube: DAY 2 ▪ LIVE from 909 at LOVELAND FESTIVAL
Edit
En andere stage: YouTube: DAY 2 • CHANNEL 1 // LOVELAND FESTIVAL 2022
[Voor 34% gewijzigd door Gaargod op 14-08-2022 16:40]
Zijn de streams nog ergens gecapured? Was bij pan-pot en dan knalde lekker door 🤪Gaargod schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:39:
Livestream vanaf Loveland 909 stage 😀
YouTube: DAY 2 ▪ LIVE from 909 at LOVELAND FESTIVAL
Edit
En andere stage: YouTube: DAY 2 • CHANNEL 1 // LOVELAND FESTIVAL 2022
American Express vraagbaak
Denk dat dat een kwestie van tijd isStinger_Ventura schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:31:
[...]
Zijn de streams nog ergens gecapured? Was bij pan-pot en dan knalde lekker door 🤪

Meestal komen veel van die streams een weekje na het event online.
Het ging goed los op die FIRE stage ja. Wat een beuk platen dat laatste uur!

Ik trek haar heel slecht, meer met zichzelf bezig dan de rest.
Heel simpel, alleen luisteren en niet kijkenStimulate14 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:55:
[...]

Als ik haar naam zie raak ik al geïrriteerd, maar dat is mijn beperkingTjesus schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 12:49:
[...]
Heel simpel, alleen luisteren en niet kijken

Omdat Paradigm zo tegenviel hebben we tijdens dat festival maar direct besloten een hotel te boeken voor Loveland. Wat een contrast was dat zeg. Loveland zat de sfeer er echt heel dik in en ging iedereen helemaal los. Laatste 2 uur bij Adam Beyer gestaan en heb daar geen enkel nummer gehoord die ik twee weken geleden ook heb gehoord bij z’n Awakenings set. Mooie verrassing dus. Deze set was iets meer richting de tech-house. Topdag gehad.
Check deze set maar eens. Ik stond hier in het publiek en het was echt waanzinnig. Geen poespas en een briljante selectie. Wat een avond.Stimulate14 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:55:
[...]
[Voor 57% gewijzigd door krijn1985 op 17-08-2022 13:31]
Edit:
Stom dat je je sommige platen/clips voor altijd herinnerd.
Eerder in dit topic ging het over de Awakenings editie met storm na afloop. Toen we dus 's ochtends om 08.45 eindelijk thuis in Arnhem waren en TMF aan hadden kwam de clip van DJ Rolando - Jaguar voorbij. Dat maakte de slechte terugtocht iets minder slecht

[Voor 66% gewijzigd door jopie op 17-08-2022 14:21]
Dit lijkt m inderdaad te zijn. Thanks!krijn1985 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:28:
Die daarvoor klinkt als: Dj Rolando - Jaguar/Knight of the jaguar
[YouTube: DJ Rolando aka The Aztec Mystic - Jaguar (Original Mix)]
Ik hoorde aan het eind ook niet echt een ander nummer.jopie schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:49:
Plus 1 voor DJ Rolando, maar ik hoor niet eens iets anders in die laatste 3 seconden.
Mooi!bownbreaker schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:12:
[...]
Dit lijkt m inderdaad te zijn. Thanks!
Ik ga ook naar dezelfde als jij! Lekker overdag sprak me wel aan en mooie diverse Line up. Twijfel nog over Afterlife in de Ziggo Dome, die locatie icm awakenings viel me vorig jaar tegen.Gaargod schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:42:
Wel dik hoor wat ze neerzetten met dit aantal evenementen op die locaties.
Oke, ga ik vanavond doenEiríkr schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 19:01:
[...]
Check deze set maar eens. Ik stond hier in het publiek en het was echt waanzinnig. Geen poespas en een briljante selectie. Wat een avond.
[YouTube: Nina Kraviz b2b Helena Hauff @ Time Warp 2019 – ARTE Concert]

YouTube: De Loods Events | Hard Duister Topsfeer - AMESOME w/ Techno, The Net...
Omdat we er net lekker in zaten toen het festival alweer voorbij was besloten we naar Basis te gaan voor een afterparty. Daar werd zo gruwelijk hard gedraaid dat je er echt helemaal gesloopt uit komt. Echt continue 150+ bpm met heel af en toe een korte break eens in de 10 minuten. Iedereen is daar ook echt helemaal van de kaart. Nog nooit in die Berlijnse clubs geweest, maar kan me indenken dat dat nog extremer is dan Basis.
[Voor 20% gewijzigd door Stimulate14 op 22-08-2022 09:51]
Create happiness and make great memories!

Als ik niet naar Lowlands was geweest was ik misschien wel een kijkje gaan nemen!Empathy schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:18:
Morgen Onder de Radar op Vliegbasis Twenthe. Coole locatie én D.Dan, Freddy K & Marrøn een keertje in de regio
Lineup is zeker nice!

Heb je ook het zonnetje zien opkomen bij de ArmidiLLow Maandagochtend? Ik vond het weer fantastisch.
Meer aan het bijkomen van 5 uur stilstaan op de parkeerplaatsGaargod schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 09:36:
Haha @Jantjo ben je nog aan het bijkomen dan?
Heb je ook het zonnetje zien opkomen bij de ArmidiLLow Maandagochtend? Ik vond het weer fantastisch.

Heb het niet zooo bond gemaakt dat ik 5 dagen na het festival nog steeds moet bijkomen, dat zou wat zijn ;-)
Ben rond ~05.30 richting de tent gegaan maandag ochtend:-) Maar na 4 dagen feesten vind ik een kleine pauze niet verkeerd. En voor mij is Enschede niet echt om de hoek. Dus het wordt voor mij waarschijnlijk volgend jaar dat ik die kant op ga.
ps. Vond je Lowlands dit jaar niet een beetje 'druk' ?
Ik heb het zonnetje Maandag nog wel zien opkomen en toen ook afgehaakt, was denk 06:30. Wel heerlijke muziek en m'n voeten eraf gedanst. Was al stiekem begonnen in de Lima tijdens het piratenfeest natuurlijk

Druk was het zeker... Wat een gekkenhuis. 5000 kaarten meer dit jaar toch?
Over de voedselprijzen zal ik maar helemaal niet beginnen.
Begint voor mij nu wel op een punt te komen dat ik twijfel om volgend jaar heen te gaan.
Gaan sinds een paar jaar met een club van zo'n 8 a 10 man. Kunnen ook een weekend Center Parcs pakken dan oid...
@Gaargod Ik ga inmiddels al een jaartje of 10 maar voor mij praktisch dezelfde argumenten!Gaargod schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:20:
@Jantjo heftig idd. Parkeerterrein was dramatisch dit jaar... Wij hebben 3,5u echt stilgestaan, geen centimeter bewogen. Toen nog 3 kwartier over gedaan om van het parkeerterrein te komen.
Ik heb het zonnetje Maandag nog wel zien opkomen en toen ook afgehaakt, was denk 06:30. Wel heerlijke muziek en m'n voeten eraf gedanst. Was al stiekem begonnen in de Lima tijdens het piratenfeest natuurlijk
Druk was het zeker... Wat een gekkenhuis. 5000 kaarten meer dit jaar toch?
Over de voedselprijzen zal ik maar helemaal niet beginnen.
Begint voor mij nu wel op een punt te komen dat ik twijfel om volgend jaar heen te gaan.
Gaan sinds een paar jaar met een club van zo'n 8 a 10 man. Kunnen ook een weekend Center Parcs pakken dan oid...
Ik vind het gewoon lastig te begrijpen, dat organisaties met zoveel jaar ervaring bepaalde dingen nog steeds niet goed geregeld hebben. Waaronder het parkeerdrama. Het inzetten van verkeersregelaars (zo simpel dat het kan zijn) is gewoon absoluut niet goed gedaan. En als je besluit om xxxx kaarten teveel te verkopen. Zorg dan iig dat er genoeg voorzieningen zoals toilettten zijn voor die extra mensen. Elke avond weer rijen voor de WC's niet normaal..

Ik kijk het voor volgend jaar ook ff aan. Voor een paar honderd euro meer zit je al ergens in Turkije All inclusief ;-)
Het is voor mij niet het aller belangrijkste als ik naar Lowlands ga, maar ik heb dit jaar echt mijn best moeten
doen om een beetje toffe optredens/artiesten te vinden.Ik ga er altijd redelijk open-minded naar toe en heb zo ook veel nieuwe artiesten leren kennen. Maar dit jaar vond ik dat erg lastig. Veel was gewoon net niet..
Ik weet niet of je der ook bij was? maar vrijdag X-RAY met AFRA. Wat een set en wat een vibe!
Ga ik ook heen! Zag tickets voor 20 euro op ticketswap staan. Kon het niet laten voor dat bedrag. Aardig in de buurt ook voor mij. Hoor al lang goede verhalen over Job Jobse. Ga hem dus ook zeker checken morgen!Empathy schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:18:
Morgen Onder de Radar op Vliegbasis Twenthe. Coole locatie én D.Dan, Freddy K & Marrøn een keertje in de regio
Weersverwachting ziet er prima uit. Dit wordt echt m’n laatste festival deze zomer.
Job Jobse was echt de perfecte afsluiter van DGTL dit jaar, ben benieuwd hoe hij begin avond draait (al draait Freddy K dan ook, dus weet niet of ik 'm ga checken).bownbreaker schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:59:
[...]
Ga ik ook heen! Zag tickets voor 20 euro op ticketswap staan. Kon het niet laten voor dat bedrag. Aardig in de buurt ook voor mij. Hoor al lang goede verhalen over Job Jobse. Ga hem dus ook zeker checken morgen!
Weersverwachting ziet er prima uit. Dit wordt echt m’n laatste festival deze zomer.
Create happiness and make great memories!
@Stimulate14 Bedoel je zoiets als dit?Stimulate14 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 13:53:
[...]
Als ik haar naam zie raak ik al geïrriteerd, maar dat is mijn beperking.

Echt verschrikkelijk. Sync knop aan en dansen als een manke WC eend.
Sorry jongens ik kan hier helemaal niets mee

Ik vraag me ook af waar ze de tijd vandaan haalt om zo uitgebreid te dansen.Stimulate14 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 09:49:
[...]
Echt verschrikkelijk. Sync knop aan en dansen als een manke WC eend.
Sorry jongens ik kan hier helemaal niets mee![]()
.
Ik draai zelf ook maar heb echt absoluut geen tijd om dat te doen..

Nee, en die headphone zit vaker op dan om de nek.Jantjo schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:01:
[...]
Ik vraag me ook af waar ze de tijd vandaan haalt om zo uitgebreid te dansen.
Ik draai zelf ook maar heb echt absoluut geen tijd om dat te doen..
Dat zou ik nog enigszins kunnen verklaren. Als je een set voorbereid en alle .cue points en loops van te voren programmeert. Dat kan tegenwoordig zo goed als met alle apparatuur/softwareStimulate14 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:02:
[...]
Nee, en die headphone zit vaker op dan om de nek.
maar dat wilt uiteraard nog niet zeggen dat je er dan een dansshow van moet maken

[Voor 10% gewijzigd door Jantjo op 29-08-2022 10:11]

Op de vorige (bloedhete) editie ben ik nog uit m'n plaat gegaan op Rødhåd, maar dit soort sets heb ik nu niet gehoord helaas, blijkbaar moet het tegenwoordig óf trancy of kneiterhard (Paula Temple) zijn. Beide niet mijn kopje thee (meer) helaas.
Ben benieuwd naar de special in Oktober.

Freddy K was idd top, als altijd.
Die zonsondergang achter het podium heb ik ook gezien! Was mooi inderdaad. Vond wel dat ze wat meer bars en toiletten hadden mogen hebben rondom de stages, moest toch wel een stukje lopen steeds als ik naar de wc moest. Geluid was dik in orde en vond ook het scherm en de lichtshow op de main heel tof. Heb eigenlijk weinig andere stages bezocht. Houd zelf niet van het kneiterharde gebeuk van bijvoorbeeld een Paula Temple, maar aangezien de meeste van m'n groep daar stonden heb ik daar ook maar het festival afgesloten. Vind toch wel dat ze iets moois hebben neergezet, en het was nog maar de 3e editie.sjoukelien schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:44:
Zelf echt genoten op ODR. Job Jobse vond ik zelf wat minder. Nina Kraviz en Paula Temple draaiden echt lekker, hoewel je wel moet houden van wat stevig gebeuk. Kon zeker merken dat Nina Kraviz gedurende de set wat steeds harder ging, maar dat mag ook wel als Paula de tent daarna afbreekt. Freddy K was ook echt top en Marrøn heeft me echt verrast, Marrøn is overigens voormalig basketballer van onder andere het Nederlandse team. Leuk om hem ook eens wat anders te zien spelen dan basketbal. Ten opzichte van de vorige editie waren de podia echt wel beter ingedeeld, vooral de main was goed gepositioneerd, perfect met de zonsondergang achter het podium. Verder goede lichtshows in de tent en bij de main.
Ben benieuwd naar de special in Oktober.
https://www.mixcloud.com/sakete/sakete-beyond-2022-08-21/
[Voor 11% gewijzigd door Sakete op 29-08-2022 16:39]
YouTube: Amber Broos | Tomorrowland 2022 - WE2
Nooit van Amber Broos gehoord (maar nogmaals, ik ben er al een tijdje 'uit'), maar wat een feestje om te luisteren.

Amelie Lens | Tomorrowland 2022 - WE3

https://www.mixcloud.com/sakete/sakete-break-20220905/
Dit is meer een beetje funky / tech-house achtige mix.
Zou toch jammer zijn als ze niets meer orgraniseren, altijd goede feestjes.
Ik meen ergens op Facebook op hun pagina of kkomunity gelezen te hebben dat ze geen feestjes meer in 2022 gingen organiseren. Hopelijk in 2023 wel weer, want ik heb nog een aantal vouchers liggen n.a.v. de annulering van Kobosil x Dax J.Preau schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:33:
Iemand enig idee of Reaktor nog in leven is? Laatste posts zijn allemaal best oud of social media. Normaalgesproken zou je rond deze periode al Katharsis hebben gehad en misschien wat dingen voor later in het jaar aangekondigd.
Zou toch jammer zijn als ze niets meer orgraniseren, altijd goede feestjes.
Baal er nog steeds van dat die Kobosil x Dax J all nighter is gecanceld. Had daar echt heel erg veel zin in. Ze hebben destijds volgens mij ook gezegd dat ze deze niet opnieuw gaan verschuiven en dat er dus een streep door gaat.Tjesus schreef op donderdag 8 september 2022 @ 17:18:
[...]
Ik meen ergens op Facebook op hun pagina of kkomunity gelezen te hebben dat ze geen feestjes meer in 2022 gingen organiseren. Hopelijk in 2023 wel weer, want ik heb nog een aantal vouchers liggen n.a.v. de annulering van Kobosil x Dax J.
Net aangekondigd:
Register now and be the first to know when the line-up drops and get your ticket: https://bit.ly/Sudor-register
[Voor 5% gewijzigd door Tjesus op 08-09-2022 18:43]
Lol dat is ook toevallig, ben benieuwd wat het wordt!Tjesus schreef op donderdag 8 september 2022 @ 18:42:
@Preau Toch nog een event van Reaktor, maar dan onder de naam Sudor.
Net aangekondigd:
[...]
Ook wel een aanrader:
https://on.soundcloud.com/vMgNEUyWrhPthN938
[Voor 11% gewijzigd door WasBak op 12-09-2022 18:23]
Toevallig ook naar Smeerboel geweest?Fuujii schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:10:
Dit weekend eindelijk een keer I Hate Models en Shlømo gezien. Vooral IHM stond al jaren op mijn lijstje. Man, wat een energie, maar niet té rauw en saai zoals veel hedendaagse techno in mijn ogen.
Was weer een leuke dag, en het weer was ook heel top.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak bij de technostage stond, omdat ik de muziek te hard vond. (En omdat ik een steeds grotere allergie begin te ontwikkelen voor alles boven de 140bpm met korte (hardcore) kicks.)
De Centrale was boven verwachting echt heel goed uitgepakt. Ja, het was wel meer house met o.a. de Sluwe Vos en Kerri Chandler, maar dat hield mij niet tegen om er een hele leuke dag van te maken.
Gebruik je geen plugs?Tjesus schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:58:
[...]
Toevallig ook naar Smeerboel geweest?
Was weer een leuke dag, en het weer was ook heel top.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak bij de technostage stond, omdat ik de muziek te hard vond.
[Voor 31% gewijzigd door WasBak op 12-09-2022 19:15]
Jawel, al ruim 5 jaar gebruik ik plugs. En ik let ook wel op de plek waar ik sta. Qua volume/aantal decibel heb ik ook geen klacht over. Eerder meer welke richting techno opgaat.
Heb daar zelf ook niet heel veel mee. Merk wel in mijn omgeving dat heel veel mensen naar die feesten zoals Verknipt gaan, daar is die hele harde semi-hardcore techno aardig populair aan het worden. Ook vaak met dezelfde line-ups met gasten zoals Trym en Dion. Is volgens mij vooral populair onder de wat jongere festivalgangers (18 tot 25 jaar).Tjesus schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:31:
[...]
Jawel, al ruim 5 jaar gebruik ik plugs. En ik let ook wel op de plek waar ik sta. Qua volume/aantal decibel heb ik ook geen klacht over. Eerder meer welke richting techno opgaat.
Had ik bij By The Creek ook een beetje, daar werd onder die brug alleen maar van die 140+bpm techno gedraaid, heb daardoor op die dag ook grotendeels bij de Zeezout en de house tent gestaan.
Er zullen vast wel genoeg feesten blijven bestaan met andere muziek die wij wel kunnen waarderen

YouTube: Operator Radio | AMESOME B2B De Componist
ook wel een aanrader | 15 okt | Stan Christ, Deep Dimension, Franky-B, AMESOME B2B De Componist
https://eventix.shop/gqt8guux