Toon posts:

Het grote Techno-liefhebberij-topic

Pagina: 1 ... 33 ... 36 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:42
Iemand toevallig nog tips voor uitgaan in Ibiza? Ga er over 2,5 week een weekje heen, maar zie dat de grote clubs vooral op vrijdag/zaterdag een programma hebben, en woensdag of donderdag lijkt me ook wel leuk om ergens techno te horen. Toen ik het op thuishaven aan een spanjaard vroeg werd ik zo'n beetje uitgelachen bij de gedachte aan kleinere clubs, maar ik dacht misschien hebben jullie een goede tip.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
@bownbreaker dat publiek komt vooral omdat het kdag is. Dat was bij Loveland ook zo. Gemiddeld veel jonger. Vond de muziek goed te doen, maar het publiek echt minder.

Over Loveland gesproken. Volgens m'n vriendin was de set van Pan-Pot gewoon een oude. Ze wist iig elke x welk nummer de volgende was.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
jopie schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 17:14:
Iemand toevallig nog tips voor uitgaan in Ibiza? Ga er over 2,5 week een weekje heen, maar zie dat de grote clubs vooral op vrijdag/zaterdag een programma hebben, en woensdag of donderdag lijkt me ook wel leuk om ergens techno te horen. Toen ik het op thuishaven aan een spanjaard vroeg werd ik zo'n beetje uitgelachen bij de gedachte aan kleinere clubs, maar ik dacht misschien hebben jullie een goede tip.
Op maandag Circoloco bij DC10, ben er zelf begin juni. Ik zou er alleen niet teveel van verwachten. Uiteindelijk vind ik Nederland echt 10x beter als het om technofeesten gaat.

[Voor 9% gewijzigd door WasBak op 01-05-2022 17:33]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:08
WasBak schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:32:
[...]

Op maandag Circoloco bij DC10, ben er zelf begin juni. Ik zou er alleen niet teveel van verwachten. Uiteindelijk vind ik Nederland echt 10x beter als het om technofeesten gaat.
Ben er ook in juni (27). Dat geluid op het 'terras'... heerlijk. Van die lekker klappende kicks.

Last.fm - https://www.last.fm/user/eric8bits

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:42
paragon schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:12:
@bownbreaker dat publiek komt vooral omdat het kdag is. Dat was bij Loveland ook zo. Gemiddeld veel jonger. Vond de muziek goed te doen, maar het publiek echt minder.

Over Loveland gesproken. Volgens m'n vriendin was de set van Pan-Pot gewoon een oude. Ze wist iig elke x welk nummer de volgende was.
Ja, op Koningsdag is er inderdaad een ander publiek (meer van ‘ het is Koningsdag, dus ik moet knallen’ in plaats van ‘yes, techno!’ )

> Pan-Pot oude set..
Oei, dat kan echt niet! Of ben ik hier ouderwets in.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Eiríkr
kraanwagen schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:47:
[...]

Ja, op Koningsdag is er inderdaad een ander publiek (meer van ‘ het is Koningsdag, dus ik moet knallen’ in plaats van ‘yes, techno!’ )

> Pan-Pot oude set..
Oei, dat kan echt niet! Of ben ik hier ouderwets in.
Neemt iemand die act überhaupt nog echt serieus?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:49
Rob SOS schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 10:00:
[...]

Tijden geleden 3 jaar achter elkaar geweest, maar dit jaar Martin Garrix & Chainsmokers.... ewww.. :F

Toen ik er was in 02, 03 & 04 was het Underworld, Moloko & Chemical Brothers. _/-\o_

Iets met goeie ouwe tijd. haha.
2006 en 2007 hier. Kraftwerk, Audio Bullys, Basement Jax, DJ Hell, Kowalski, James Holden, Johannes Heil, Faithless en Ame. Wat een tijden 🤤

Acties:
  • +3Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
WasBak schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:32:
[...]

Wel een paar legendarische nachten meegemaakt tijdens circoloco dc10 :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eiríkr
paragon schreef op zondag 1 mei 2022 @ 19:51:
[...]

Wel een paar legendarische nachten meegemaakt tijdens circoloco dc10 :D
Zeg dat. Geniaal!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:04

Was helaas niet bij Awakenings Easter Festival, maar wat een vette tent is dit. Lijkt wel of ze gewoon een complete loods hebben opgebouwd! Hoop dat ze deze meenemen naar Awakenings Summer Festival.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:28
YouTube: Joris Voorn Live at Mayday Dortmund 2022 (Video + Animation) prima gaande op deze set van Joris Voorn :)
Half live video en half animatie, wel geinig gedaan. Wat een dikke tracks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:13

EMP

Krulloos!

Gaargod schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:49:
YouTube: Joris Voorn Live at Mayday Dortmund 2022 (Video + Animation) prima gaande op deze set van Joris Voorn :)
Half live video en half animatie, wel geinig gedaan. Wat een dikke tracks!
Ik had hem op 1 van mijn schermen aangezet bij het werken. De video leuk, maar iets tè intens qua lichtflitsen voor bij het werken :>

Verbouwblog van ons Schrootjespaleis uit 1925.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ArmyOfQueens
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:41
Nice, een techno-topic op Tweakers, wist niet dat die er was :P
Komende zaterdag knallen op Toffler Festival in Rotterdam :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
bownbreaker schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:03:
[YouTube: Perc - Awakenings Easter Festival 2022]
Was helaas niet bij Awakenings Easter Festival, maar wat een vette tent is dit. Lijkt wel of ze gewoon een complete loods hebben opgebouwd! Hoop dat ze deze meenemen naar Awakenings Summer Festival.
Mwoah, wel aardig ja

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:43
Draaimolen heeft hun line-up bekend gemaakt :9~

A WORLD OF SERVICE live by JASSS & BEN KREUKNIET
ADAB
AKUA
ANGEL D’LITE
ANZ
AVALON EMERSON b2b OCEANIC
AXEL BOMAN live
AYA live
BADSISTA b2b CRYSTALLMESS
BAKE b2b RYAN MARTIN
BEA1991 live
BLAWAN live
BORED LORD b2b OCTO OCTA
C.FRIM
CASHU b2b VALESUCHI
CEM b2b DJ NOBU
CLAIRE MORGAN b2b JULIE
CÕVCO
D.DAN
DANIELLE
DEADBEAT & OM UNIT live
DJ NOBU
DJ SALIVA b2b SALOME
DJ WAWA
DJRUM b2b SKEE MASK
DVS1 & OSCAR MULERO :o
EHUA
ERIS DREW b2b MYSTIC BILL
EVERSINES live
FAUZIA
FREDDY K
GIGI FM b2b KONDUKU
GRAND RIVER live
HÉCTOR OAKS live
HONEY DIJON
IFEOLUWA
ISABELLA KOEN
JASMINE INFINITI
JING LEKKER
JOB JOBSE
JOHN TALABOT b2b OBERMAN
KETIA
KI/KI live
KIKELOMO
KORELESS live
L.B. DUB CORP
LAFAWNDAH live
LAURENT GARNIER
LEZZER QUEST
LORAINE JAMES live
LUC MAST
MARIE K live
MARTINOU live
MARY LAKE
MATTHEIS live
MCMLXXXV b2b UMEK
NASTYA VOGAN & ALBERT VAN ABBE present ЛІСОВI ПІСНI live
NELLY b2b TAMMO HESSELINK
NENE H & ENSEMBLE BASIANI present CHELA live
OBJEKT b2b UPSAMMY
OCEANIC presents CHORAL FEELING live
OVERMONO live
PARRISH SMITH & OKITAP live
PEDER MANNERFELT live
PIETER JANSEN
RISSA GARCIA
RP BOO live
RUSSELL E.L. BUTLER
SASS: MOXIE x PEACH x SAOIRSE x SHANTI CELESTE
SAYANG
SEGA BODEGA live
SPFDJ
TETO PRETO live
TSVI b2b LORAINE JAMES
TWO SHELL
TYGAPAW live
VOX SUPREME
YOUNGER REBINDS
THE SECRET B2B

Acties:
  • +2Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Tjesus schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 16:57:
Draaimolen heeft hun line-up bekend gemaakt :9~
Lekker! DVS1 en Mulero waren vorig jaar goed!
Dit jaar twee dagen festival 😎

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
Draaimolen ❤️

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:37

Nhz

Deventer

Techno Overlord schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:30:
Nog mensen leuke (techno) festivals op de planning? Ik heb (tot nu toe) tickets gescoord voor Awakenings Summer Festival, Pukkelpop en Sonne, Mond und Sterne.
Volgende week zondag Free Your Mind, 'onder de brug' in Arnhem. Relatief dicht bij huis. We worden ook nog eens opgehaald met een busje, luxe!

Daarna op 23 juli naar Welcome to the Future in 't Twiske. De laatste editie daar, heb ze dan, op de eerste na, allemaal meegemaakt.

Misschien in september nog naar Smeerboel in Utrecht, maar dat is nog hoogst onzeker, last minute beslissing waarschijnlijk. Dat is dan ook meer omdat er veel vrienden vanuit Utrecht gaan. Zal ook mede afhangen van de lineup en het weer.

Groetjes Bas

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tjesus
Voor wie het 909 festival vandaag nog een beetje wil volgen.
We're going live! Tune in for a selection of musical craftsmen live from the festival at youtube.com/909festivalamsterdam

📺 Streaming schedule▪︎Saturday 28 May
13:00 Vince Watson
15:00 Dave Angel
16:45 Dimitri Kneppers
20:30 RØDHÅD

• AMES
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-01 13:30
Daar is ie weer!

YouTube: De Loods & DRLD Radio - AMESOME w/ Techno, The Netherlands (DJ - set)

[Voor 57% gewijzigd door AMES op 01-06-2022 23:00]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• bownbreaker
Aankomend weekend 2 festivals gepland staan. Vrijdag eerst Extrema Outdoor in België, vond ik vorig jaar zo tof dat we dit jaar weer gaan. Dan op zondag Freshtival in Enschede, heeft altijd wel een toffe techno stage georganiseerd door Basic Grooves. De rest van het festival is van alles wat qua muziekstijlen. Ook EDM, Hardstyle en Rap etc. Vind ik altijd wel wat minder als het op de sfeer aankomt. Zie altijd wel veel bekenden daar dus zal vast wel leuk worden.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-02 21:33
Spontaan besloten met vrienden om naar Pleinvrees te gaan, dag begon goed maar als je van techno houdt is dit festival niet echt een aanrader. 5 stages maar overal werd praktisch hetzelfde gedraaid. Normaal gesproken met zoveel stages is er iig 1 tent waar ze wat steviger draaien dan de andere. Leek alsof ze met zijn allen 124BPM hadden afgesproken :| Voor begin van de dag is dat leuk maar het moet voor mij moet er wel een overgang zijn naar hogere BPM's. Maar dus niet op dit festival. ;(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eiríkr
Gisteren toevallig Mirella Kroes meegepakt. Eerste keer voor mij en viel niet tegen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bownbreaker
Gisteren wel even flink lopen beuken bij Freshtival in de regen zeg. Snoeiharde set van Ellen Alien. Regen droop door de tent heen, maar dat heeft ook wel eens wat. Gelukkig was het tot ongeveer 18 uur wel droog. Was wel weer een lekker feestje. Extrema was ook leuk.

Eerstvolgende voor mij is Awakenings.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bownbreaker
bownbreaker schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:03:
Gisteren wel even flink lopen beuken bij Freshtival in de regen zeg. Snoeiharde set van Ellen Alien. Regen droop door de tent heen, maar dat heeft ook wel eens wat. Gelukkig was het tot ongeveer 18 uur wel droog. Was wel weer een lekker feestje. Extrema was ook leuk. Geluid was echt opvallend goed voor een buitenfestival.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Eiríkr
bownbreaker schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:03:
Gisteren wel even flink lopen beuken bij Freshtival in de regen zeg. Snoeiharde set van Ellen Alien. Regen droop door de tent heen, maar dat heeft ook wel eens wat. Gelukkig was het tot ongeveer 18 uur wel droog. Was wel weer een lekker feestje. Extrema was ook leuk.

Voor mij Ibiza eind deze maand. Ouderwets een avondje Amnesia en DC10 (Circoloco).

Acties:
  • +3Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Eiríkr schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:07:
[...]

Voor mij Ibiza eind deze maand. Ouderwets een avondje Amnesia en DC10 (Circoloco).
Ik vanavond DC10 😎

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eiríkr
Heerlijk! Genieten!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Megalomania
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:02
Ellen Alien, lekker man!!

Ik ga naar lago lago, ook wel een goeie line up.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:38
Misschien niet helemaal techno, maar zijn er hier mensen die weleens op Fusion festival geweest zijn? Wij gaan daar over een paar weken heen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jantjo
The Crave Festival - KI/KI | HÖR - Jun 4 / 2022

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
Gaaf @HansAnders07 . Paar jaar terug was ik ingeloot maar kreeg helaas niemand mee :( staat nog steeds wel op mijn to go lijstje. @Fugitive2008 heeft een mooi Fusion reportje in dit topic staan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:28
Zometeen naar Atmoz in Eindhoven. Zo lang geleden dat ik bij een festival ben geweest. Weliswaar geen techno maar gebeukt zal er worden *O* oOo

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Zaterdag by the Creek, best wel zin in, de eerste keer voor mij, ik ben wel benieuwd. Ik ga normaal niet naar festivals waar andere muziek dan house/techno is.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jantjo
WasBak schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:07:
Zaterdag by the Creek, best wel zin in, de eerste keer voor mij, ik ben wel benieuwd. Ik ga normaal niet naar festivals waar andere muziek dan house/techno is.
Ben ook wel benieuwd hoe dat zal zijn. Heb even de lineups/stages bekeken maar zie toch best wel uiteenlopende genres op 1 festival.

Onder die brug word er wel heel hard gedraaid tov. van de overige stages. Ik zie namelijk een stage van vunzige deuntjes waar er meer afro house en urban gedraaid zal worden. en een stage verder meer latin en tropical.

Hoeft niet perse slecht te zijn maar vind het best grappig om te zien hoe de (verschillende) festivals en de genres die er gedraaid worden meer en meer naar elkaar zijn gegroeid.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bownbreaker
WasBak schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:07:
Ik krijg het altijd aan de stok met mensen die van andere muziek houden als house/techno wanneer we richting de uitgang lopen en ik m'n bluetooth speaker uit m'n tas trek. Bij Freshtival was het ook weer raak ;). Ik ga zaterdag ook By The Creek, ben benieuwd.

Ga wel rustig aan doen omdat ik in augustus heel erg veel gepland heb staan en ik toch een beetje wil opladen voor Awakenings.

[Voor 3% gewijzigd door bownbreaker op 29-06-2022 14:33]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Jantjo schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:18:
[...]

Onder die brug word er wel heel hard gedraaid tov. van de overige stages. Ik zie namelijk een stage van vunzige deuntjes waar er meer afro house en urban gedraaid zal worden. en een stage verder meer latin en tropical.
Ik zal ook voornamelijk onder de brug te vinden zijn, misschien nog even op het einde naar Benny. Maar als hij teveel als Benny zelf draait ben ik snel weer terug. Dan is het voor mij vaak net te soft.
bownbreaker schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:32:
[...]

Ik krijg het altijd aan de stok met mensen die van andere muziek houden als house/techno wanneer we richting de uitgang lopen en ik m'n bluetooth speaker uit m'n tas trek. Bij Freshtival was het ook weer raak ;). Ik ga zaterdag ook By The Creek, ben benieuwd.
Ik kan wel begrip voor die mensen opbrengen. Na zo’n dag is iedereen toch vaak wel gesloopt en als er dan iemand z’n muziek aan je opdringt, denk ik ook weleens zet dat ding uit. 😉

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bownbreaker
WasBak schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:41:
[...]

Ik zal ook voornamelijk onder de brug te vinden zijn, misschien nog even op het einde naar Benny. Maar als hij teveel als Benny zelf draait ben ik snel weer terug. Dan is het voor mij vaak net te soft.

[...]

Ik kan wel begrip voor die mensen opbrengen. Na zo’n dag is iedereen toch vaak wel gesloopt en als er dan iemand z’n muziek aan je opdringt, denk ik ook weleens zet dat ding uit. 😉
Vanuit hun perspectief begrijp ik het ook wel hoor. Ik zou het ook niet chill vinden als iemand hardstyle gaat blazen terwijl we richting de uitgang van Awakenings lopen. Ik ga zelf alleen heel erg slecht als de muziek ineens uit gaat. Daar biedt dat speakertje wel een mooie uitkomst. Is natuurlijk wel wat egoïstisch :P

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jantjo
Daar zit dus helaas nog wel een verschil in mentaliteit zeker bij de festivals waar er voornamelijk urban gedraaid wordt en subgenres. Dat er sneller gevochten wordt. Bij techno (only) festivals maak je dar bijna nooit meer mee.

Heeeel af en toe nog als ze er gasten bij zijn die iets te straks staan van de witte poeder... je kent ze wel die gasten die voor het festival nog naar de sportschool zijn geweest en vergeet niet de shirts uit :-P

[Voor 9% gewijzigd door Jantjo op 29-06-2022 16:20]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Jantjo schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 16:19:

Heeeel af en toe nog als ze er gasten bij zijn die iets te straks staan van de witte poeder... je kent ze wel die gasten die voor het festival nog naar de sportschool zijn geweest en vergeet niet de shirts uit :-P
En daardoor extreem zweten en dan de helft van hun zweet langs je arm halen….

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tjesus
WasBak schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 16:41:
[...]

En daardoor extreem zweten en dan de helft van hun zweet langs je arm halen….
Heb dat gehad bij Katharsis 2019. Ik was pas 5min binnen en kreeg al gelijk een zweetarm langs mij heen :r

Maar leuk dat er best wel wat Tweakers naar By the Creek gaan. Van de week had ik besloten om ook te gaan, maar dan op de zondag. De line up van de zaterdag is hartstikke prima, alleen de zondag sprak mij toch iets meer aan (vooral omdat ik vakantie heb).

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jantjo
Veel plezier bij de Tweaker stage vandaag en morgen in Utrecht :P

Ik weet niet wat het dit jaar is maar er zijn toch best wat weekenden geweest met erg goed festival weer! 8)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Ik was op Down The Rabbit Hole en heb enorm genoten van Mezerg en Colin Benders! Echt van begin tot eind staan dansen daar pal voor de speakers oOo (met goede oordoppen gelukkig).

Bicep was ook leuk maar wat relaxter en AFRODEUTSCHE deed het niet echt voor mij, maar dat was geen probleem want die andere twee waren echt geweldig :*)

Een vriendin van mij was ook op by the creek, maar is rond 21:00 weer weggegaan omdat ze alleen maar zachter gingen draaien (ze is Paula Temple fan :> )

[Voor 22% gewijzigd door EMP op 04-07-2022 23:01]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
EMP schreef op maandag 4 juli 2022 @ 22:58:

Een vriendin van mij was ook op by the creek, maar is rond 21:00 weer weggegaan omdat ze alleen maar zachter gingen draaien (ze is Paula Temple fan :> )
Begrijpelijk, Talisman en Stranger deden het voor mij ook niet echt meer. De hele dag was het flink gassen en daarna maar mwa.

Verder was het wel een leuk feestje en niet zoveel gemerkt van het gemixte publiek. Lekker vooraan gestaan. En ook nog een tijd met de vader van Dion staan ouwehoeren.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bownbreaker
WasBak schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 07:17:
[...]

Begrijpelijk, Talisman en Stranger deden het voor mij ook niet echt meer. De hele dag was het flink gassen en daarna maar mwa.

Verder was het wel een leuk feestje en niet zoveel gemerkt van het gemixte publiek. Lekker vooraan gestaan. En ook nog een tijd met de vader van Dion staan ouwehoeren.
Vond het ook een prima feestje, heb het grootste deel van de dag bij de Zeezout stage gestaan. Geluid onder de brug vond ik niet heel erg goed. Ben er daardoor niet heel erg lang blijven hangen.

Blijkbaar hadden wij zondag tickets in plaats van zaterdag tickets, gelukkig zijn we gematst bij de ingang en mochten we gewoon naar binnen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Emperor_
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 09:24
HansAnders07 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:10:
Misschien niet helemaal techno, maar zijn er hier mensen die weleens op Fusion festival geweest zijn? Wij gaan daar over een paar weken heen
Een paar keer zelfs. Echt een van de betere festivals naar mijn mening.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Down The Rabbit Hole toppers waren voor mij Moderat, Skee Mask, Afra vs Serge en Mama Snake (rammen!!!) Rex stage was goed!!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bownbreaker
Gaan er hier eigenlijk nog mensen naar Awakenings eind van deze maand? Ik ga zelf op zaterdag. Vervoer is al geregeld, wordt een lange trip. Ga de dag erna op vakantie. Ik kom waarschijnlijk ergens om 5 uur in de ochtend thuis en moet er om 8 uur helaas alweer uit. Heb gelukkig wel een chauffeur ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Tranzity schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:59:
Down The Rabbit Hole toppers waren voor mij Moderat, Skee Mask, Afra vs Serge en Mama Snake (rammen!!!) Rex stage was goed!!
Skee Mask was ik inderdaad ook nog even, die draaide erg lekker inderdaad!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HansAnders07
Emperor_ schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 09:15:
[...]

Een paar keer zelfs. Echt een van de betere festivals naar mijn mening.
Voor mij zelfs hét beste festival. Wat een muzikaal aanbod, wat een sfeer!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jantjo
Klopt het dat je moet worden ingeloot voor Fusion? Of is dat alleen als de reguliere verkoop voorbij is.?

• SE USER
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14:15
Aan linkdrops doen we niet, graag de volgende keer met meer onderbouwing

[Voor 87% gewijzigd door Outerspace op 06-07-2022 22:33]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tjesus
bownbreaker schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 07:43:
[...]

Vond het ook een prima feestje, heb het grootste deel van de dag bij de Zeezout stage gestaan. Geluid onder de brug vond ik niet heel erg goed. Ben er daardoor niet heel erg lang blijven hangen.

Blijkbaar hadden wij zondag tickets in plaats van zaterdag tickets, gelukkig zijn we gematst bij de ingang en mochten we gewoon naar binnen :)
Zondag was ik bijna de hele tijd bij de brug. Rond 19.00uur naar Zeezout geweest om naar Courtesy te gaan. Die stond al heel lang op mijn lijst. En een korte pauze van het gebeuk was ook wel fijn. Ik vond eerlijk gezegd Nico Moreno wel een beetje tegenvallen. Misschien had ik wel iets te hoge verwachtingen na het een en ander gezien te hebben op social media. Plus het feit dat ik The Outsiders T78 remix (Azyr edit) meerdere keren heb moeten aanhoren die dag :Z

Nu is het afwachten tot Awakenings(zaterdag). :7

[Voor 4% gewijzigd door Tjesus op 06-07-2022 21:52]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SE USER
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14:15
SE USER schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:44:
[Mbr]Aan linkdrops doen we niet, graag de volgende keer met meer onderbouwing [/]
Ah ok, dat wist ik niet. Ik zelf heb niks met de track, noch de artiest te maken. Maar vond het wel een leuk nummertje om eens te posten hier. Dacht dat men hier de favoriete techno tracks van het moment zou kunnen posten. Maar blijkbaar kan dit niet. Verder weet ik er ook niks van. Dus ik kon dit niet "onderbouwen".

[Voor 3% gewijzigd door SE USER op 07-07-2022 07:33]

• Freddy22
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-02 16:58
Jullie nog tips voor ADE? Meestal ben ik te laat met tickets dus hoop nu eens op tijd te zijn.
Harde techno ben ik fan van (verknipt had ik al voorbij zien komen ;))

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-01 09:44

Stimulate14

⭐⭐⭐

bownbreaker schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 13:46:
Gaan er hier eigenlijk nog mensen naar Awakenings eind van deze maand? Ik ga zelf op zaterdag. Vervoer is al geregeld, wordt een lange trip. Ga de dag erna op vakantie. Ik kom waarschijnlijk ergens om 5 uur in de ochtend thuis en moet er om 8 uur helaas alweer uit. Heb gelukkig wel een chauffeur ;)
Yes we can!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Gaargod
@Freddy22 hou bijvoorbeeld Intercell & Reaktor goed in de gaten. Zeezout schiet me nu tijdens het typen ook te binnen, ben ik zelf nooit geweest maar mss is dat wat. Awakenings kan er ook zeker wat van... de Zondag afsluiter is traditioneel stevig. Zal Electric Deluxe in 2015 (?) en AnD en Dax J in 2016 in de Gashouder nooit vergeten, wat een geweld.

Edit: ik verwacht de Awakenings ADE programma presentatie na hun aankomende summer festival :)

[Voor 12% gewijzigd door Gaargod op 12-07-2022 12:14]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Freddy22 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:44:
Jullie nog tips voor ADE? Meestal ben ik te laat met tickets dus hoop nu eens op tijd te zijn.
Ik zou idd kijken naar Intercell, DGTL zaterdagnacht.
Reaktor doet vaak hele kleine events met ADE.
Zal Electric Deluxe in 2015 (?) en AnD en Dax J in 2016 in de Gashouder nooit vergeten, wat een geweld.
2015 idd, dat was echt een hele lekkere avond. Heb nog vaak de set van Blawan geluisterd.

(Voor de liefhebbers)
https://soundcloud.com/aw...deluxe-special-18-10-2015

[Voor 29% gewijzigd door WasBak op 12-07-2022 16:00]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:14
bownbreaker schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 13:46:
Ja zeker! Wordt mijn 13de awakenings festival, sinds 2007 elk jaar gegaan, op 1 jaar na toen m'n vrouw hoog zwanger was.(Pasen dit jaar ook overgeslagen)
In het begin zaten we relaxed op loopafstand op park spaarnwoude. Helaas is dat de afgelopen jaren niet meer mogelijk...
Dit jaar dus maar het hele weekend geboekt incl camping. Hoop dat ik 3 dagen festival tot 05:00u overleef :Z.

We zitten in ieder geval op het relax resort dus ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen :P

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tjesus
Freddy22 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:44:
Naast bovengenoemde tips zou je ook kunnen kijken naar Audio Obscura op de vrijdagnacht. Line up zag er ook wel heel goed uit.

Edit:
Ook nog het vernoemen waard: Vault Sessions.

[Voor 6% gewijzigd door Tjesus op 13-07-2022 16:15]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gaargod
Shelter had vorig jaar trouwens ook een mokerharde ADE afsluiter, Richie Hawtin brak vakkundig de tent af daar met Hector Oaks. Kortom, een berg namen om in de gaten te houden :)

Die set van Richie staat trouwens online :D
https://soundcloud.com/ri...rdam-netherlands-17102020

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jantjo
Herrensauna wordt ook aardig hard gedraaid (145+.BPMs)
Ben zelf niet geweest maar vorig jaar ADE hadden ze colabs met Draaimolen.

(SPFDJ, VTSS, Hector Oaks, MCMLXXXV draaien daar oa. voor)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jantjo
Gaargod schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:32:
Shelter had vorig jaar trouwens ook een mokerharde ADE afsluiter, Richie Hawtin brak vakkundig de tent af daar met Hector Oaks. Kortom, een berg namen om in de gaten te houden :)

Die set van Richie staat trouwens online :D
https://soundcloud.com/ri...rdam-netherlands-17102020
Ik wilde graag naar die toe, maar ben in slaap gevallen op de bank ivm feesten de dagen ervoor :O

Acties:
  • +4Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-01 17:25
Vrijdag Charlotte de Witte meegepakt op Tomorrowland. Man, man, man, dat was rammen zeg! _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bownbreaker
Nog 1 week tot Awakenings! Wat heb ik er zin in zeg. Zat net de weersverwachting te bekijken en die kan er niet beter uit zien dan nu. 27 graden met volop zon. Iets aan de warme kant maar gelukkig gaat het tot 01:00 door en zal de temperatuur ‘s avonds dus heel erg aangenaam zijn.

Iemand nog tips voor de zaterdag? Die zijn heel erg welkom namelijk =)

• HansAnders07
Jantjo schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 16:33:
Klopt het dat je moet worden ingeloot voor Fusion? Of is dat alleen als de reguliere verkoop voorbij is.?
Ja klopt. Er is daarna altijd ook nog een extra loterij/raffle van alle overgebleven en niet betaalde tickets.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Gaargod
@bownbreaker nice, heb de timetable even bekeken, echt voor elk wat wils :)

- Roberto Capuano opent op A, die heeft een paar vette tracks. Of 'ie ook kan draaien weet ik echter niet.
- Vladimir Dubyshkin = trippy stuff
- Dasha Rush kan vet zijn
- Rod op Awakenings... Dat gebeurt niet vaak toch. Op Awakenings Easter Festival stond 'ie ook al, wel als Benny Rodrigues, als invaller voor (weet ik ff niet meer, KiNK misschien?).
- Archie Hamilton is een van mijn favorieten voor lekkere (tech) house.
- Boris Werner al te lang niet gehoord, ook gaaf om op deze line-up te zien.

- Nina Kraviz lijkt in bloedvorm te zijn, op 909 draaide ze laatst een verrassend lekkere set met wat psytrance erin, deze verse set van Ultra festival Kroatie wilde ik hier vorige week al neerknallen maar schoot er ff bij in. De moeite waard! YouTube: Nina Kraviz live from Ultra in Croatia

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Tjesus
bownbreaker schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 10:19:
Nog 1 week tot Awakenings! Wat heb ik er zin in zeg. Zat net de weersverwachting te bekijken en die kan er niet beter uit zien dan nu. 27 graden met volop zon. Iets aan de warme kant maar gelukkig gaat het tot 01:00 door en zal de temperatuur ‘s avonds dus heel erg aangenaam zijn.

Iemand nog tips voor de zaterdag? Die zijn heel erg welkom namelijk =)
Ik ben zelf ook niet helemaal uit over wat ik ga bezoeken de zaterdag. Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk toch op het geluid afgaan en na een paar seconden/minuten beslissen om wel/niet te blijven.
Sowieso dat ik de openingsacts ga missen. Hilvarenbeek is voor mij een stukje verder, en de gehuurde touringcar vertrekt ook pas om 13.00uur, aankomst ong. 14.45uur)

Namen die voor mij in ieder geval wel leuk zijn:
- Deniro
- Anastasia Kristensen
- Rebekah
- Bart Skils x Layton Giordani (Wordt op de zondag nog gestreamd)
- Chris Liebing (Wordt op de zondag nog gestreamd)
- Fjaak
- Speedy J
- Cera Khin (sla ik heel misschien over. Hangt ervan af of er hardcore of hardtechno wordt gedraaid)
- Joseph Capriati
- ROD
- Volvox
- Bjarki (nooit gezien. Wordt op de zaterdag nog gestreamed)
- Nina Kraviz (sla ik ook heel misschien over. Psytrance past helaas niet bij mijn smaak)
- Len Faki
- Dasha Rush
- SNTS
- Talismann x Tafkamp (Wordt op de zaterdag nog gestreamed)
- Chris Stussy (meer voor mijn vrienden)

Stone Techno Festival heeft ook al de eerste paar streams online geplaatst.

YouTube: Ellen Allien - Stone Techno 2022 - @ARTE Concert

YouTube: Patrick Mason - Stone Techno 2022 - @ARTE Concert

YouTube: KI/KI - Stone Techno 2022 - @ARTE Concert

Edit: Ik zie nu pas op de facebookpagina van Awakenings welke namen er via een livestream worden uitgezonden. Hoogstwaarschijnlijk zal ik een aantal van die namen dan ook overslaan, zodat ik weer andere namen kan bezoeken. ;)

[Voor 8% gewijzigd door Tjesus op 25-07-2022 23:09]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gaargod

• Tjesus
YouTube: KiNK - Stone Techno 2022 - @ARTE Concert

Ook heel leuk. Einde vind ik wel iets minder, ook wel begrijpelijk na 2 uur :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jantjo
. @Tjesus was me voor zag ik met posten O-)

[Voor 194% gewijzigd door Jantjo op 27-07-2022 18:18]

• bownbreaker
Heel tof om dat publiek te zien gaan, ga hier even van genieten! Jammer dat hij er zaterdag niet is bij Awakenings.

[Voor 9% gewijzigd door bownbreaker op 28-07-2022 19:05]

• Tjesus
Ben Sims b2b Oscar Mulero.
Twee hele goede namen.
YouTube: Ben Sims B2B Oscar Mulero - ARTE

@bownbreaker nog gefeliciteerd!

• bownbreaker

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-01 07:33
WasBak schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 15:59:
[...]

Ik zou idd kijken naar Intercell, DGTL zaterdagnacht.
Reaktor doet vaak hele kleine events met ADE.

[...]

2015 idd, dat was echt een hele lekkere avond. Heb nog vaak de set van Blawan geluisterd.

(Voor de liefhebbers)
https://soundcloud.com/aw...deluxe-special-18-10-2015
Voor DGTL maar 8 kaartjes gekocht :*) Hopen dat mijn vrienden kunnen haha. Heb ook nog 2 vouchers voor Reaktor. Mochten ze ooit weer eens iets organiseren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jantjo
Tjesus schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:36:
Ben Sims b2b Oscar Mulero.
Twee hele goede namen.
YouTube: Ben Sims B2B Oscar Mulero - ARTE

@bownbreaker nog gefeliciteerd!
Dikke set(s) dit man! Nog even aan het luisteren voor dat het weekend begint. 8) 8)

• psy
Moet zeggen, Tomorrowland wordt live uitgezonden (nu live op Ziggo) maar ook op YouTube, de muziek is niet direct techno, maar WAT een show daar. Niet normaal!

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jantjo
psy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 00:48:
Moet zeggen, Tomorrowland wordt live uitgezonden (nu live op Ziggo) maar ook op YouTube, de muziek is niet direct techno, maar WAT een show daar. Niet normaal!
Ben een paar jaar geleden geweest (wel om te werken) maar ik was wel onder de indruk.
De omvang van de mainstage en het festival terrein, de hoeveelheid stages etc..

En ook de logistiek. Vond alles echt zeer goed geregeld.

Een klein nadeel.. het festival terrein is zooo groot en je kan maar op plek tegelijk zijn..

[Voor 8% gewijzigd door Jantjo op 30-07-2022 10:03]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19:45
Awakenings festival is ook gewoon te volgen via een stream:

https://live.awakenings.com/

of via hun facebook pagina.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• psy
Jantjo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 09:57:
[...]

Ben een paar jaar geleden geweest (wel om te werken) maar ik was wel onder de indruk.

Een klein nadeel.. het festival terrein is zooo groot en je kan maar op plek tegelijk zijn..
Kan me Dancevalley 2001 nog herinneren daar raakte ik mijn vrouw kwijt bij de main stage. Dikke stress, pas bij de uitgang weer tegengekomen. Veel te druk, waren geloof ik 120.000 man. Was de beruchte editie waarbij het ging regenen en veel mensen onderkoeld zijn geraakt omdat ze niet weg konden komen. Te druk is niet fijn nee.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Eiríkr
Morgen ook een dag naar Awakenings. Ik treed een keer uit de comfort zone en kies voor een aantal artiesten die ik normaal gesproken niet snel zou meepakken (Wallis, Onyvaa, Adiel). Uiteraard ook naar Hawtin en Oaks.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eiríkr
psy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:11:
[...]

Kan me Dancevalley 2001 nog herinneren daar raakte ik mijn vrouw kwijt bij de main stage. Dikke stress, pas bij de uitgang weer tegengekomen. Veel te druk, waren geloof ik 120.000 man. Was de beruchte editie waarbij het ging regenen en veel mensen onderkoeld zijn geraakt omdat ze niet weg konden komen. Te druk is niet fijn nee.
Dat was die editie waarbij mensen op de snelweg liepen, niet?

• Jantjo
[...]

[...]

Ja dat was vroeger nog wel een dingetje. De tijd dat nog niet iedereen een mobiel had en dan zullen we het maar niet hebben over het bereik, wat zeker op festivals zwaaaar bagger was. Kwijt was kwijt.

Grappig dat je daarover begint. Ik was ook bij die editie! Was mijn allereerste festival waar ik werkte achter de bar met vrienden (direct ook mijn laatste hahah). Ik was namelijk een van die mensen die onderkoeld was geraakt. Maar we kunnen er inmiddels na al die jaren toch wel een beetje om lachen.

Maar wat een chaos. Lege bussen die gewoon voor je neus wegreden en taxi's die 250 Euro vroegen voor een ritje naar Sloterdijk pfff.. en zijn dus toen maar gaan lopen.. :-(

• psy
Eiríkr schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:17:
[...]

Dat was die editie waarbij mensen op de snelweg liepen, niet?
Klopt helemaal. Verkeer stond muurvast dus velen konden niet opgehaald worden. Wat een bende. Gelukkig stond onze auto dicht bij de ingang dus wij zaten warm in de auto tecwachten tot we weg konden komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:42
Ik was daar ook en liep over de snelweg. Herinner me nog dat we over containers moesten klimmen om verder te komen. Sommigen werden door bewakingshonden (of politiehonden) weer naar beneden getrokken.
Bizarre tocht naar het station. Bijna onmogelijk dat er niemand is omgekomen die nacht.

• psy
Jantjo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:23:
Ja dat was vroeger nog wel een dingetje. De tijd dat nog niet iedereen een mobiel had en dan zullen we het maar niet hebben over het bereik, wat zeker op festivals zwaaaar bagger was. Kwijt was kwijt.

Grappig dat je daarover begint. Ik was ook bij die editie! Was mijn allereerste festival waar ik werkte achter de bar met vrienden (direct ook mijn laatste hahah). Ik was namelijk een van die mensen die onderkoeld was geraakt. Maar we kunnen er inmiddels na al die jaren toch wel een beetje om lachen.

Maar wat een chaos. Lege bussen die gewoon voor je neus wegreden en taxi's die 250 Euro vroegen voor een ritje naar Sloterdijk pfff.. en zijn dus toen maar gaan lopen.. :-(
Ja exact, bereik was toen pet en je had alleen bellen en sms. Beiden werkte toen niet want veel te druk.
Was ook ons eerste echte buitenfestival. Kan me herinneren dat deze editie ook veel groter was en dat ze zich verslikt hadden in de benodigde vervoercapaciteit als zoveel mensen weg willen.

Ja wij hadden echt mazzel, we zagen "jullie" lopen dn dat zag niet prettig uit zeker niet na zo'n dag 😜

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jantjo
Maar een positief ding ondank alle chaos en drama we praten er nog steeds over ;-)

Maar leuk om te lezen veel ouwe festival rotten hiero gezien het feit dat velen hierover mee kunnen praten 8) _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:42
Jantjo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 09:57:
[...]

Ik heb een paar optredens op TV gezien. Maar op mij komt de stage nogal kitcherig over. En heel veel Top 40-muziek.

En Kolsch: heel goede DJ, maar zijn set op Awakenings leek wel erg op die van Tomorrowland. (Maar wellicht is dat normaal?)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psy
kraanwagen schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 13:19:
[...]

Ik heb een paar optredens op TV gezien. Maar op mij komt de stage nogal kitcherig over. En heel veel Top 40-muziek.

En Kolsch: heel goede DJ, maar zijn set op Awakenings leek wel erg op die van Tomorrowland. (Maar wellicht is dat normaal?)
Helaas op tv slechts de mainstage en dat is ook wel veel mainstream muziek. Gisteravond was Tiësto die draaide een enkel vet nummer maar daarna was Hardwell als afsluiting en die draaide toch wel erg lekker hoor.

Ik weet dat het eerste weekend één stage de Pussy Lounge was daar werd wel heel wat steviger gedraaid. Maar er zijn zoveel stages dat je gewoon moet plannen. Zelfs welk weekend je gaat 😂

• psy
Jantjo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:37:
Maar een positief ding ondank alle chaos en drama we praten er nog steeds over ;-)

Maar leuk om te lezen veel ouwe festival rotten hiero gezien het feit dat velen hierover mee kunnen praten 8) _/-\o_
Zo is het maar net 👍🏻

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20:15
[...]

Hehe was er ook. Wij zijn voor de laatste pendelbus die vertrok gesprongen en hij mocht er pas langs als hij ons nog meenam. Rest van de club heeft daar uren door de bossen gedwaald, snelweg gelopen en in tuinhuisjes overnacht. Achteraf een mooi verhaal… Memories. Mooie dingen meegemaakt in 15 jaar feestjes. oOo

• psy
Cool dat je zo dicht bij de DJ kan staan/dansen, dat heb ik nooit zo gezien.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
psy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 14:16:
[...]

Cool dat je zo dicht bij de DJ kan staan/dansen, dat heb ik nooit zo gezien.
Boilerroom doet dat al jaren. Als ik soms de mensen zie kan ik mij inbeelden dat het voor een DJ soms erg irritant is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psy
WasBak schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:31:
[...]

Boilerroom doet dat al jaren. Als ik soms de mensen zie kan ik mij inbeelden dat het voor een DJ soms erg irritant is.
Het blijft trouwens wel jammer dat je bijna nooit meer het gebruik van echte platen ziet. Dat vind ik toch wel mooier vinden. Als ik een DJ zie klooien met zijn digitale mixpaneel en aan wat knopjes zie draaien weet ik nooit of hij nu een set van tevoren heeft gemixt of wel live nog zijn tracks aan elkaar breit. Het ziet best wel stom uit eigenlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
psy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:04:
[...]

Het blijft trouwens wel jammer dat je bijna nooit meer het gebruik van echte platen ziet. Dat vind ik toch wel mooier vinden. Als ik een DJ zie klooien met zijn digitale mixpaneel en aan wat knopjes zie draaien weet ik nooit of hij nu een set van tevoren heeft gemixt of wel live nog zijn tracks aan elkaar breit. Het ziet best wel stom uit eigenlijk.
Ja, het heeft wel wat, maar laten we ook gewoon met de tijd meegaan en de digitale tijdperk omarmen. Er zijn er natuurlijk nog wel een paar die het doen, Vath volgens mij?

Ik snap denk ik wel wat je bedoelt hoor, het voelt toch meer als een specialisme dan plaatjes aan elkaar knopen zoals nu.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19:45
Vinyl werkt niet meer in DJ booths. Door de geluidssystemen die vandaag de dag worden gebruikt, krijg je feedback omdat de naald de output van de boxen op pikt. Althans zo is het me ooit uitgelegd door een DJ die veel vinyl draaide.

Wat je wel steeds meer ziet is dat DJs zelf nummers maken on stage. Voorbeelden hiervan zijn: Richie Hawtin, Paul Kalkbrenner, Reinier Zonneveld (to name a few) en natuurlijk de meesterlijke sets van Colin Benders en zijn Modular Mayhem 😁

[Voor 3% gewijzigd door Psyx88 op 31-07-2022 12:21]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gister heerlijk dagje gehad in Area A, lekker koel voor de soundbooth + niet te drukke bar.
Hadone, Tigerhead, Cera Khin(!), Bjarki
Tussendoor ook nog even Anetha en beetje spacen bij Mathame.

Nu met de auto, want vanwege OV moest ik gister om 22u al weg.
Vandaag mooiste line up, veel keuze deze zondag, lastig lastig!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:14
WasBak schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:44:
[...]

Ja, het heeft wel wat, maar laten we ook gewoon met de tijd meegaan en de digitale tijdperk omarmen. Er zijn er natuurlijk nog wel een paar die het doen, Vath volgens mij?

Ik snap denk ik wel wat je bedoelt hoor, het voelt toch meer als een specialisme dan plaatjes aan elkaar knopen zoals nu.
Heb het niet kunnen zien, maar ik meende gisteren op awakenings wel af en toe een vinyl kraakje te horen tijdens de set van sven väth

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Pagina: 1 ... 33 ... 36 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee