Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 21:29
Ik zit 't net te lezen op de website van 't Parool. Wie stonden er op de line up @bownbreaker ?

Fijn setje voor de liefhebbers hier!
YouTube: UVARSTREAM 001 // SEPP & NU ZAU

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-11 19:32
Gaargod schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:42:
Ik zit 't net te lezen op de website van 't Parool. Wie stonden er op de line up @bownbreaker ?

Fijn setje voor de liefhebbers hier!
YouTube: UVARSTREAM 001 // SEPP & NU ZAU
Colin Benders, Joris Voorn, Reinier Zonneveld, Nicky Elisabeth, Philou Louzolo, Fafi Abdel Nour, Suze Ijo en Lion Kojo.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
bownbreaker schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:32:
Event van a.s. zaterdag helaas uitgesteld -_-. Heb me net gisteren laten testen, woon in het oosten en en je moet je op een van de door Fieldlabs aangewezen testplaatsen laten testen. Deze locaties bevinden zich in Utrecht, Eindhoven, Rotterdam en Amsterdam. Heb dus gisteren in totaal 4 uur lang in de auto gezeten en heb 400km gereisd voor een test van 5 minuten die achteraf niet meer geldig blijkt te zijn. Volgende week dus weer die kant op...
Las het vanmorgen, heel erg kut voor je. Maar het is het vast waard!!!

• AMES
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08 08:13
Welke tracks ik zelf vet vind:

- Phutek - World of LSD
Link: https://open.spotify.com/...si=l1srMDoeROa198QVLHB7yA

- Murat Ugurlu - Transmission
Link: https://open.spotify.com/...si=lvCitIcZSA28jUc3GQnCDQ

- Nico Moreno - Confined in Hell
Link: https://open.spotify.com/...si=w9q91H8kQKypzf-_unezQA

- Raveyard
Link: https://open.spotify.com/...si=44W13FlASzGkHUtBP2olOQ

AMES - Into The Woods
Live-setje! YouTube: AMES - Into The Woods @ The Netherlands (DJ live - set) House / Tech...
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/604ce3d063e56/604ce3d05d90d-2021-03-10_19.59.23-1.thumb.jpg
Heerlijk voor je weekend!

En voor jullie de vraag. Wanneer, als het weer mag. Maar welk eerste feest ga je?

• ppeterr
  • Nu online
27 jaar geleden, deze track.

YouTube: JOEY BELTRAM - Flash Cube (TRAX RECORDS)

Kwam hem tegen in deze set.....ow yes.

En ja, vast een re-post....maar goed, dat is de afgelopen 12 maanden al.....een re-post.

[ Voor 48% gewijzigd door ppeterr op 14-03-2021 17:38 ]

• Gaargod
Soms kom je in ene zo'n track tegen dat je denkt, oh ja! Net dus met deze zwever van Gabriel Ananda (die nog geen enkele keer genoemd is in dit topic leert een snelle search :o)

Wat een plaat dit. YouTube: Gabriel Ananda - Smash
(hier een ingekorte versie met mooi clipje: YouTube: GABRIEL ANANDA - SMASH short)

@ixfire 909 staat in de agenda hier, net als Lowlands en Awakenings Festival. Laat maar komen :)

• ppeterr
  • Nu online
@Gaargod Ik vind het een lekkere plaat. Beetje zweverig inderdaad maar genoeg energie.
Ik ben wat verder gaan zoeken naar die Gabriel, en kwam wat live-sets tegen. Die waren niet
helemaal mijn ding...maar kwam wel de volgende tegen tijdens mijn zoek tocht,

Niet hard, maar wel "zweverig" maar toch wel ruig op zijn manier. Een wat afwijkende platen keuze,
dat bevalt mij eigenlijk altijd wel. Laat je niet misleiden door de "electro" tag. Want dat is het niet, het is toch
echt meer techno, maar wat in de wat zweverige "verfijnde" hoek.

Misschien vinden jullie hem ook tof.

• Gaargod
Dat is een prima ochtendarbeidsvitaminen set @ppeterr !! Op het kanaal van DVS1, hoe kan het ook anders. Lekker hypnotiserend.

Ik waande me gisteravond even in de Maimarkthalle in Mannheim met deze set van Maceo Plex, heerlijk divers. Time Warp staat ook gewoon nog in mijn agenda, voor eind Oktober! YouTube: Maceo Plex @ Time Warp 2019 – ARTE Concert

• ppeterr
  • Nu online
Gaargod schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:53:
Ik waande me gisteravond even in de Maimarkthalle in Mannheim met deze set van Maceo Plex, heerlijk divers. Time Warp staat ook gewoon nog in mijn agenda, voor eind Oktober! YouTube: Maceo Plex @ Time Warp 2019 – ARTE Concert
Ik haak er op in :D

YouTube: Ben Klock @ Time Warp 2019 – ARTE Concert

• Gaargod
Die Time Warp set van Ben Klock luister ik nog zeer regelmatig. Een echte masterclass in opbouw als je het mij vraagt. Die man is zo in controle, eerste uur(tje) beetje plagen duwen en trekken, en gas geven op precies de juiste momenten om dat 2e uur flink door te stampen en weer ietwat af te bouwen... Waanzinnig.

Deze koudste DJ set van heel YouTube (?) van Yotto vond ik overigens ook best lekker gaan: YouTube: Yotto - A Very Cold DJ Set - Lapland, Finland
Ik had hem wat meer in de softe hoek zitten maar deze set gaat best lekker.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:34
ppeterr schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:36:
@Gaargod Ik vind het een lekkere plaat. Beetje zweverig inderdaad maar genoeg energie.
Ik ben wat verder gaan zoeken naar die Gabriel, en kwam wat live-sets tegen. Die waren niet
helemaal mijn ding...maar kwam wel de volgende tegen tijdens mijn zoek tocht,

Niet hard, maar wel "zweverig" maar toch wel ruig op zijn manier. Een wat afwijkende platen keuze,
dat bevalt mij eigenlijk altijd wel. Laat je niet misleiden door de "electro" tag. Want dat is het niet, het is toch
echt meer techno, maar wat in de wat zweverige "verfijnde" hoek.

Misschien vinden jullie hem ook tof.

[Soundcloud: Centrific (DJ set)@Future Classic Redbull Radio by DVS1]
Ja ik weet niet precies waar de electro tag vandaan komt, die set is pure techno, mijn soort techno :D
Na een uurtje ben ik blij dat er nog 2 uurtjes aan komen haha. Er zijn trouwens wel wat overeenkomsten met Ben Klock kwa style en track selectie, ook die gast kan een partij goed draaien. Subtiel, groovy, hypnotiserend en supersoepele mixing skills.

Mijn YouTube

• Gaargod
Ik heb 'm nog niet geluisterd maar de comments zijn (alweer) positief. Nieuwe vinyl set van Joris Voorn, dit keer gelabeld 'Techno'!
YouTube: Joris Voorn Vinyl DJ Mix | Techno Pt.1

• ppeterr
  • Nu online
Gaargod schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:52:
Ik heb 'm nog niet geluisterd maar de comments zijn (alweer) positief. Nieuwe vinyl set van Joris Voorn, dit keer gelabeld 'Techno'!
Instant CLICK!

Met tracklist in de ehhh....timeline. Jeff Mills begint het mee O+
Wel heel kort, alleen een intro joh....daarna Sims - Ik ben er klaar voor :)

40 platen in 1u18m

[ Voor 19% gewijzigd door ppeterr op 18-03-2021 16:57 ]

• bownbreaker
Wat een vakman is het ook, heerlijke set!

• ppeterr
  • Nu online
bownbreaker schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:53:
[...]

Wat een vakman is het ook, heerlijke set!
Ben jij er klaar voor 😀

[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 19-03-2021 08:59 ]

• bownbreaker
ppeterr schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:06:
[...]

Ben jij er klaar voor 😀
Zeker, gisteren voor de 2e keer laten testen in Utrecht. Achteraf toch wel blij dat het is uitgesteld, was namelijk wel echt sch**t weer afgelopen weekend. Weersverwachting ziet er voor dit weekend een stuk beter uit.

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bownbreaker schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:02:
[...]

Zeker, gisteren voor de 2e keer laten testen in Utrecht. Achteraf toch wel blij dat het is uitgesteld, was namelijk wel echt sch**t weer afgelopen weekend. Weersverwachting ziet er voor dit weekend een stuk beter uit.
Geniet ervan! Wat een vooruitzicht om weer te kunnen feesten.

Hopelijk gaat dit ook echt door:
https://nos.nl/artikel/23...e-voor-organisatoren.html

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 16:49
Nice classic 90s techno volgens mij had ik ook 80% van die platen op vinyl..7 jaar geleden alles weggedaan.(geen spijt) ik draaide echt niet meer.en heb nog een koffertje met dierbare platen ;-) die je nog steeds niet digitaal hebt.

• VHS
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-10 13:12

VHS

Ik stuiter het weekend in met KAS:ST

Ik kende de heren nog niet maar hou ze vanaf nu in de gaten. Met de klassieke / opera invloeden die ze gebruiken zetten ze naar mijn bescheiden mening een fijn sfeertje neer.

https://soundcloud.com/re...u-city-297-pt1-kasst-live
met 320k. mp3 download!

https://www.youtube.com/watch?v=Pn2fKIWwwM0
is dezelfde

Prettig weekend :)

• djerror
Ja nieuwe werk ben ik niet helemaal fan maar deze gasten zijn creme de la creme
De Hell on Earth track van ze is toch wel een highlight van deze tijd qua cinema icm techno

YouTube: KAS:ST - Hell On Earth (Official Video)

Zou ze nog wel eens live een keer willen zien.
Sowieso de hele nieuwe franse lichting is interessant

• Gaargod
Grasduinen door m'n YouTube Watch Later lijst, kom ik dit pareltje tegen... Lekkergoings op je zaterdagmiddag zeg. YouTube: 999999999 @ Soenda Indoor Festival 2020 (full set)

• ppeterr
  • Nu online
Gaargod schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 14:19:
Grasduinen door m'n YouTube Watch Later lijst, kom ik dit pareltje tegen... Lekkergoings op je zaterdagmiddag zeg. YouTube: 999999999 @ Soenda Indoor Festival 2020 (full set)
Dus die heb ik dus gewoon gemist vorig jaar!! Hier ook aan, gaan met die, baa...ehh trein :)

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/JtHBueAV0xFew/giphy.gif

Gemiste kans dat er geen stream uit Biddinghuizen is.....

[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 20-03-2021 14:46 ]

• bownbreaker
Feestje was echt heel dik. Eigenlijk was je verplicht om het mondkapje gedurende het feest op te houden, maar bijna niemand hield zich hieraan. Uiteindelijk voelde het als een feest zoals vanouds, publiek had er ook echt zin in.

• WasBak
  • Niet online
bownbreaker schreef op zondag 21 maart 2021 @ 00:22:
Feestje was echt heel dik. Eigenlijk was je verplicht om het mondkapje gedurende het feest op te houden, maar bijna niemand hield zich hieraan. Uiteindelijk voelde het als een feest zoals vanouds, publiek had er ook echt zin in.
Niet onwennig?
En verliep de binnenkomst soepel?

• ppeterr
  • Nu online
bownbreaker schreef op zondag 21 maart 2021 @ 00:22:
Heb wat beelden gezien, erg raar dat ik het nu raar vind die beelden. We lopen al maanden in grote bochten om mensen heen. Dan is dit toch wel een aparte setting.

Hopelijk komt er een positief besluit uit de resultaten van field-lab.

Colin Benders, ben je daar bij geweest?

• bownbreaker
WasBak schreef op zondag 21 maart 2021 @ 00:36:
[...]

Niet onwennig?
En verliep de binnenkomst soepel?
Totaal niet onwennig, ik denk dat het artikel van 3voor12 het goed beschrijft.

Aan het begin misschien een beetje vreemd, maar zodra je achter de ingang stond voelde het eigenlijk als een festival zoals altijd. Festivalterrein was mooi compact ingericht, 2 area's die gedeeltelijk overdekt waren zodat je altijd droog stond. Alles stond heel dicht bij elkaar, geluid was goed. Het was ook niet zo dat iedereen gelijk helemaal uit z'n dak ging hoor, verloop van het festival was eigenlijk zoals altijd. Publiek moet eerst een beetje warm worden, vanaf 15:00 toen Joris Voorn kwam ging het goed los.

• bownbreaker
ppeterr schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:37:
[...]

Heb wat beelden gezien, erg raar dat ik het nu raar vind die beelden. We lopen al maanden in grote bochten om mensen heen. Dan is dit toch wel een aparte setting.

Hopelijk komt er een positief besluit uit de resultaten van field-lab.

Colin Benders, ben je daar bij geweest?
Ben daar inderdaad geweest. Heb aan het begin buiten gestaan, daar was een andere stage met meer disco achtige muziek en in de grotere tent was toen nog niemand. Vanaf 15:00 begon Joris Voorn en toen werd het drukker, set van Colin Benders was dik maar helaas wel de kortste van de avond, duurde volgens mij maar drie kwartier.

• Gaargod
Time Warp heeft een set uit de archieven op hun Soundcloud geslingerd, van Maetrik (aka Maceo Plex :))
https://soundcloud.com/ti...e_twde2012_the_lost_tapes

Ik vind 'm fijn!

• Gaargod
Ik ben niet zo van het delen van mijn eigen werk hier maar deze wil ik toch even kwijt! Meestal zit ik niet zo in de techno hoek qua eigen draaisels maar van de week zat ik in zo'n bui. Commentaar uiteraard welkom (graag zelfs) :)

Mixcloud!

• ppeterr
  • Nu online
Gaargod schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:44:
Ik ben niet zo van het delen van mijn eigen werk hier maar deze wil ik toch even kwijt! Meestal zit ik niet zo in de techno hoek qua eigen draaisels maar van de week zat ik in zo'n bui. Commentaar uiteraard welkom (graag zelfs) :)

Mixcloud!
Verrassend fijn, zit op de 20min, Heb je niet een tracklist ?

• Gaargod
Thanks @ppeterr !!
Tracklist had ik in eerste instantie in mijn post maar weer weggehaald om er nog wat verrassing in te laten zitten :)

Ik post 'm vanavond!

• ppeterr
  • Nu online
Gaargod schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:42:
Thanks @ppeterr !!
Tracklist had ik in eerste instantie in mijn post maar weer weggehaald om er nog wat verrassing in te laten zitten :)

Ik post 'm vanavond!
Top, eigenlijk als ik naar sets luister vind ik het super fijn om de platen die ik niet ken op te zoeken en dan soms zelfs het origineel er later even bij te "luisteren". Je hebt een fijne set gemaakt, met afwisseling en een aantal plaatjes die ik zeker even opzoek.

Wel 2 opmerkingen :P

Ik vind een uur te kort, en ik support soundcloud :) Doet niks af aan je dikke set...maar goed toch wat te zeiken.

Maar dat maak je dan weer helemaal goed met "helaas net niet het origineel" aan het einde, maar heerlijke vibe :)

[ Voor 7% gewijzigd door ppeterr op 25-03-2021 17:06 ]

• Gaargod
@ppeterr tnx voor je reacties, waardeer ik!
Mijn Soundcloud heb ik echt al heel lang niet bijgewerkt... Ik ben juist soort van geswitched naar Mixcloud destijds omdat SC 'moeilijk' ging doen met max. upload tijd, en soms wat licensing gedoe.

De tracklist:
Inland - Dromolaxia
Macromism - Drone (Jerome Sydenham)
Mars Bill - Isolate (Original Mix)
Inter Gritty - Stac Lee
DVS1 - [Ecks]
Mauro Picotto, Riccardo Ferri - Moonquake (Original Mix)
Charles Fenckler - Frozen Room (Christian Wunsch Remix)
Cleric - Tool 101 (Original Mix)
Stranger - Highest Sense
Jack Master - Bang the Box (Slam Remix)
2000 And One - Space Thang (Original Mix)
Clouds - Complete Control (Slam Remix)
Planetary Assault Systems - Diesel Drudge (Function Rework)
Robert Hood - Magnet (Original Mix)
Mars Bill - Panorama (Original Mix)
Gary Martin - Well (Robert Hood Remix)
Secret Cinema - Timeless Altitude (Slam Paragraph Remix)

• ppeterr
  • Nu online
Gaargod schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:31:
@ppeterr tnx voor je reacties, waardeer ik!
Mijn Soundcloud heb ik echt al heel lang niet bijgewerkt... Ik ben juist soort van geswitched naar Mixcloud destijds omdat SC 'moeilijk' ging doen met max. upload tijd, en soms wat licensing gedoe.

De tracklist:
Inland - Dromolaxia
Macromism - Drone (Jerome Sydenham)
Mars Bill - Isolate (Original Mix)
Inter Gritty - Stac Lee
DVS1 - [Ecks]
Cleric - Tool 101 (Original Mix)
Stranger - Highest Sense
Jack Master - Bang the Box (Slam Remix)
2000 And One - Space Thang (Original Mix)
Clouds - Complete Control (Slam Remix)
Planetary Assault Systems - Diesel Drudge (Function Rework)
Robert Hood - Magnet (Original Mix)
Mars Bill - Panorama (Original Mix)
Gary Martin - Well (Robert Hood Remix)
Secret Cinema - Timeless Altitude (Slam Paragraph Remix)

Deze 2 vond ik een opvallend stuk, ik kon ze niet helemaal plaatsen. Picotto met een heerlijke plaat met wat ik dan noem verschillende laagjes. En een wat "old-skool" geluid er achteraan. Erg goed gelukt! Nou ben ik wat van de oude garde zoals je weet, en verwacht dan enigzin's doorstampen. Dat lukt redelijk :P (stranger vind ik een mindere plaat) Maar goed het is een uurtje, en om dan gelijk helemaal van god los te gaan, ik snap hem.

Leuk man sets, van de mensen hier. Ik zou willen dat ik ermee overweg kon, gevoel er voor heb ik genoeg - het talent ontbreekt :)

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ik ben geen diehard Techno fan, maar vind het soms wel lekker om te luisteren. En soms kijk ik in dit topic mee.

Maar op deze set wil ik toch even reageren, en met name hoe het in beeld is gebracht, echt schitterend. Met afzonderlijke camera's op de 2 platenspelers en ook op het mengpaneel. Je ziet echt precies hoe hij alle knoppen bediend en met zijn platen omgaat. Een mooi inzicht in hoe hij werkt.

Hier kunnen veel andere producties nog wat van leren. Vaak zijn er maar een paar shots (vaak overall of vanuit een rare hoek), die ook nog niet eens kwalitatief zo goed zijn. Dus dan zie je alsnog niet wat een DJ allemaal doet. Ik heb affiniteit met draaien, al doe ik het niet professioneel of zo, maar ik vind het altijd geweldig hoe DJ's werken. Ik kan echt blij worden van een set die mooi in beeld is gebracht zodat je kunt begrijpen hoe geweldige overgangen en mixes zijn opgebouwd en gemaakt.

Dank voor het delen, ik heb weer een aantal Youtube video's erbij die ik kan bekijken. _/-\o_

• Gaargod
Super om te zien in die sets van Joris Voorn idd @PatrickPR , dan is het nog echt werken :)
Zijn vinyl set @ Awakenings op YouTube is ook vet.

Jeff Mills kan er natuurlijk ook wat van... Masterclass, helaas niet in full HD ;)
YouTube: Jeff Mills - "Exhibitionist Mix" ( Full version)

En op een heel andere manier, Sven Vath. YouTube: Sven Väth Boiler Room Berlin Groove Magazine DJ set
Compleet andere mixing stijl maar wel volledig in controle over wat hij doet met die platen. Mag er graag naar kijken.

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
@Gaargod ik heb persoonlijk wat minder met vinyl en wat meer met digitaal draaien (CDJ2000 en zo/gelijkwaardig, controllers etc.). Maar ik vind het wel gaaf om te zien, echt oldskool. Geweldig hoe ze precies weten waar ze de naald moeten neerzetten.

Chris Deluxe heeft ooit samen met Pioneer een soort Masterclass / Tips & tricks video gemaakt. Daarin legt hij op een gegeven moment uit hoe dat werkte met vinyl en posities en hot cues en zo. Erg interessant.
https://www.youtube.com/watch?v=O2uFFPlyVks

• terror-oehoe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:35

• bownbreaker

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01:25
PatrickPR schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:50:
Geweldig hoe ze precies weten waar ze de naald moeten neerzetten.
Een kennis van mij die DJ't met vinyl beweert dat dat hij een plaat kan "lezen", dat hij in de groeven de beats kan zien. Elke keer dat ik hem van dichtbij bezig zie ben ik geneigd om dat te geloven.

[ Voor 7% gewijzigd door justmike op 26-03-2021 16:48 ]

• Gaargod
Vanavond om 20u, Paula Temple x Reaktor x Elementenstraat: YouTube: Paula Temple x Reaktor x Warehouse Elementenstraat - HATE Podcast 230

Knallen!

• bownbreaker
Joris Voorn gaat z'n set van afgelopen zaterdag bij Back to Live festival ook opnieuw streamen vanavond. Ik heb niet het idee dat die set daar opgenomen werd, maar ik verwacht dat hij de platen die hij daar heeft gedraaid vanavond weer gaat draaien. Is te vinden op z'n facebook pagina.

Het is wel gewoon de footage van bij het festival, heerlijk nagenieten zo!

[ Voor 10% gewijzigd door bownbreaker op 27-03-2021 21:14 ]

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
justmike schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:46:
[...]

Een kennis van mij die DJ't met vinyl beweert dat dat hij een plaat kan "lezen", dat hij in de groeven de beats kan zien. Elke keer dat ik hem van dichtbij bezig zie ben ik geneigd om dat te geloven.
Vinyl DJ hier; het is eigenlijk vrij simpel om te zien waar de beats zitten in een track aan de hand van de groeven. Het werkt eigenlijk hetzefde als een waveform: donkere plekken zijn stiller als lichtere plekken.

Nog even wat schaamteloze zelfpromotie. Laatst nog live een setje op YouTube gedraaid (vinyl only), combinatie van acid, electro, idm, techno en breakbeat. Paar schoonheidsfoutjes erin, en rond de 25min ergens een flinke misser. Maar ik vind hem alsnog wel lekker.

YouTube: Livestream abcdef fedcba

[ Voor 25% gewijzigd door PWSteal op 27-03-2021 20:46 ]

• ppeterr
  • Nu online
Ik sta op knallen, en dit setje helpt daarbij NIET!

[Soundcloud: Ryan Dallas - XXXIII by ryan-dallas]

• ppeterr
  • Nu online
bownbreaker schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 17:34:
Joris Voorn gaat z'n set van afgelopen zaterdag bij Back to Live festival ook opnieuw streamen vanavond. Ik heb niet het idee dat die set daar opgenomen werd, maar ik verwacht dat hij de platen die hij daar heeft gedraaid vanavond weer gaat draaien. Is te vinden op z'n facebook pagina.

Het is wel gewoon de footage van bij het festival, heerlijk nagenieten zo!
Oke, welke debiel zit er steeds door heen te fluiten......bah. Moest je bij geweest zijn denk ik :|
PWSteal schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:09:
[...]

Vinyl DJ hier; het is eigenlijk vrij simpel om te zien waar de beats zitten in een track aan de hand van de groeven. Het werkt eigenlijk hetzefde als een waveform: donkere plekken zijn stiller als lichtere plekken.

Nog even wat schaamteloze zelfpromotie. Laatst nog live een setje op YouTube gedraaid (vinyl only), combinatie van acid, electro, idm, techno en breakbeat. Paar schoonheidsfoutjes erin, en rond de 25min ergens een flinke misser. Maar ik vind hem alsnog wel lekker.

YouTube: Livestream abcdef fedcba
Je doet Solid Session strak, dus per direct een +1, leuk man!
En de rest is ook tof, dus nog meer +jes.!!

[ Voor 38% gewijzigd door ppeterr op 31-03-2021 18:54 ]

• bownbreaker
ppeterr schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:20:
[...]

Oke, welke debiel zit er steeds door heen te fluiten......bah. Moest je bij geweest zijn denk ik :|

[...]

Je doet Solid Session strak, dus per direct een +1, leuk man!
Is me niet echt opgevallen moet ik eerlijk zeggen, nu ik het terugluister hoor je dat gefluit wel hard terugkomen inderdaad.

• ppeterr
  • Nu online
bownbreaker schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:54:
[...]

Is me niet echt opgevallen moet ik eerlijk zeggen, nu ik het terugluister hoor je dat gefluit wel hard terugkomen inderdaad.
Zijn er al resultaten? Worden die überhaupt gedeeld met de test konijntjes ?
Of is het weer wachten op een half pers statement.

• bownbreaker
ppeterr schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:56:
[...]

Zijn er al resultaten? Worden die überhaupt gedeeld met de test konijntjes ?
Of is het weer wachten op een half pers statement.
Ik had verwacht dat de resultaten al binnen zouden zijn, donderdag moest ik testen en ik had m'n (negatieve) testuitslag dezelfde avond nog binnen. Als het goed is moest iedereen diezelfde donderdag testen. Ze zouden alles dus al binnen moeten hebben. Nog even wachten dus.

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 19:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GDWfBOTz_rJa6sLSQqzR5h4JUeM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QRfhtO4mbERL9knqdKyECnfT.jpg?f=fotoalbum_large

Vanavond ✌️

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:34
^ 1900u 20.00u vanavond op www.twitch.tv/stoorlab en ze uploaden vaak later de geremasterde versie op YouTube: YouTube

Met zo veel man zullen ze vast wel weer een 5-8 uur sessie doen ofzo hah

edit; Het was 2000u, oops 8)7

edit2; comment van stoorlab zelf over hoe lang ze gaan streamen:

stoorlab
* We're going till 5am at least due to curfew. At least that's the plan.

Dat word een lange zit, denk niet dat ik zo veel mee zal krijgen hahah :+

[ Voor 37% gewijzigd door kevz op 04-04-2021 20:17 ]

Mijn YouTube

• v1nzent-
Ah, vroeg me al af hoe laat :)

• ppeterr
  • Nu online
kevz schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:44:
^ 1900u 20.00u vanavond op www.twitch.tv/stoorlab en ze uploaden vaak later de geremasterde versie op YouTube: YouTube

yeah, ik kijk 2 min terug, en zie alleen die podcast......uhmmm
20:00! Komt dat even goed uit, ben ik geen uur te laat :)

• ppeterr
  • Nu online
kevz schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:44:

You sure ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8a_WP3g64IETOmp5eSbDNzL0kXg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WOGe5z8Z7sXWnNtVGbETcUq3.jpg?f=fotoalbum_large

• ppeterr
  • Nu online
@kevz Yes you are, het is gestart! tof!

Maar ehh, 25 min later - ik ben ondertussen op Jupiter beland. Graag even een beat :P
Colin staat al strak die heeft er zin in, wie helpt mij even wie zijn de rest ?

[edit #7] ik zit ondertussen op een SpaceX raket, maar here we go :)

Ik vind het zo fantastisch, sodeju.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGJ1fjCI2yoFWLZMqAwj5zl_dNg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q1a9KqIIabdkoDPOIKKWY0Ys.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 131% gewijzigd door ppeterr op 04-04-2021 21:32 ]

• v1nzent-
Ik vind het zo fantastisch, sodeju.
lekker diep en tempo zit er goed in _/-\o_

• Gaargod
Kwam zomaar een Boiler Room set tegen van Elli Arakawa, nog nooit van gehoord. Het mixen gaat soms niet helemaal jofelnootje maar er zitten wel fijne spaceplaten in vind ik :)
YouTube: Elli Arakawa | Boiler Room Tokyo x Super Dommune

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 14:53

Quinie

.nl

Toevallig zie ik dit topic voorbij komen in de actieve topic lijst. Had geen idee dat er een techno topic op tweakers liep. Voor covid hield ik samen met een paar andere Dj's hier in het dorp regelmatig een feestje. Soms een leuke buiten locatie of ergens in een boerenschuur. Nu is dat even niet meer.

We zijn echter volledig overgestapt op online uitzenden om toch invulling te geven aan onze hobby. Na mate de covid langer duurt word onze techniek om uit te zenden steeds beter, we blijven tweakers immers. Toch zijn we altijd opzoek naar verbetering.

Mocht iemand het interessant vinden ik en mijn vrienden zijn te vinden op
www.wereoutthere.nl
www.twitch.tv/wereoutthere

Afgelopen weekend hebben we van 3 tot 3 gedraaid (easter festival) en zullen vanaf nu om de 2 weken weer uitzenden. En wellicht met Koninginnedag wellicht weer iets specials.

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

• Gaargod
Richie Hawtin in z'n element op Lost Village festival. YouTube: Richie Hawtin - Live from Lost Village

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 22:58
Afbeeldingslocatie: https://www.intergalactic.fm/festival/2021/images/IFMfest2021flyer_1080x1080.jpg

Nu al zin in het pinkster weekend 8)

intergalactic.fm

• ppeterr
  • Nu online
Die is echt super lekker!!! Nieuw huisje, dus ik ga de buren even verwennen ermee :P

• bownbreaker
16 besmettingen bij de Fieldlab testevenementen waar ik bij was. Ik vind het niet veel, vrijwel niemand droeg een mondkapje en je weet ook nog niet eens zeker of de besmettingen daadwerkelijk bij het festival plaatsvonden of in de dagen ervoor of erna. Daarnaast is het aantal besmettingen in Nederland op dit moment sowieso hoog, als dit in de komende maanden wat zakt zal het alleen nog maar veiliger zijn.

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-11 13:07
Gaargod schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:59:
Kwam zomaar een Boiler Room set tegen van Elli Arakawa, nog nooit van gehoord. Het mixen gaat soms niet helemaal jofelnootje maar er zitten wel fijne spaceplaten in vind ik :)
YouTube: Elli Arakawa | Boiler Room Tokyo x Super Dommune
Ik sta altijd open voor nieuwe DJ's maar ik kwam helaas niet door deze set heen mede door haar mixing skills. Ze heeft zeker wat interessant tracks ertussen maar de "rode draad" en constante flow in haar set ontbreekt.

• justmike
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8ahqnHiUjXpUbJgLsh75GSZndg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MI2Nm4AzWtZ09IqkffnFncJB.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag tickets geboekt voor " Echoing Through Eternity"

Een pop up expo over het 27 jarige bestaan van de legendarische Techno Tempel in Brussel die tijdens mijn jeugd zowat mijn tweede thuis was.

https://fuse.be/exhibition/

Voor de mensen die Fuse niet kennen, een mini doc uit 2018 gemaakt door RedBull Music.

• ppeterr
  • Nu online
@justmike

Leuk kan je een uurtje herinneringen opdoen. Geinig concept.

In mij geval was het een rond loopje in Amsterdam.

Van RoXY naar de Escape, naar de Mazzo door naar de Pacha eindigen in de
Thee tuinen, of Afterhour power Zaandam.......wat een feest, wat een herinneringen :)

• justmike
ppeterr schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:28:
@justmike

Leuk kan je een uurtje herinneringen opdoen. Geinig concept.
Ze zijn net als andere clubs nu al meer dan een jaar gesloten, en het word moeilijk om nog verder te blijven overleven. Dit evenement laat hen toe om binnen de corona maatregelen toch iets te doen om wat geld in het laatje te brengen.
Het lijkt alvast een succes te worden want ze hebben al twee weekends toegevoegd aan de kalender wegens grote vraag. :)

• ppeterr
  • Nu online
justmike schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:59:
[...]

Ze zijn net als andere clubs nu al meer dan een jaar gesloten, en het word moeilijk om nog verder te blijven overleven. Dit evenement laat hen toe om binnen de corona maatregelen toch iets te doen om wat geld in het laatje te brengen.
Het lijkt alvast een succes te worden want ze hebben al twee weekends toegevoegd aan de kalender wegens grote vraag. :)
Ja het is iets, zal wel niet echt kosten dekken. Maar het houd het misschien even wat langer
in leven hoop ik dan maar. Maak je er een soort reünie van met je maten ?

@bownbreaker Ik zet em ffe an!

• Gaargod
Plastikman heeft met de firma Endel een of ander project gedaan, AI powered soundscapes focus achtige muziek. Ik kom hier wel de werkdag mee door :D

Korte copy paste uit de YouTube description:
Now Richie and Endel are launching Deeper — a scientifically engineered soundscape to help people focus in times of enormous anxiety and a global shift in the music industry and club culture.

Deel 1 (12u vd 24u) hier: YouTube: Part 1: Plastikman x Endel: 24 hours of Deeper Focus | AI-powered so...

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 22:58

intergalactic.fm

• Jantjo
die bewaar ik voor later. Had me nog niet helemaal ingesteld op zulk stampwerk :-P

• Jantjo
Joris Voorn and Michiel Borstlap Live Detroit Techno Jazz Session
.
.
.

* vanaf 8:20m gaan ze echt lekker!
.
.
.
.
Moest daar aan denken toen ik dit filmpje zag.
Sinds een paar maanden heeft een vriend van me mij geintrodcueerd met Maschine/Ableton en zijn hele setup (analoge drumcomputers en synths) wat is dat vet! Echt een hele nieuwe wereld voor me open gegaan als het gaat om muziek en het maken ervan. Mogelijkheden zijn echt onbeperkt. Heb nu zeker veeeeel meer waardering gekregen voor al die DJ's die dit ook live on stage doen. Ben dus aan het sparen voor mijn eigen Maschine en daarna een Elektron Analog Rytm drumcomputer :9~

[ Voor 59% gewijzigd door Jantjo op 25-04-2021 22:22 ]

• Jantjo
Gaargod schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:58:
Plastikman heeft met de firma Endel een of ander project gedaan, AI powered soundscapes focus achtige muziek. Ik kom hier wel de werkdag mee door :D

Korte copy paste uit de YouTube description:
Now Richie and Endel are launching Deeper — a scientifically engineered soundscape to help people focus in times of enormous anxiety and a global shift in the music industry and club culture.

Deel 1 (12u vd 24u) hier: YouTube: Part 1: Plastikman x Endel: 24 hours of Deeper Focus | AI-powered so...
Deel 2!
Part 2: Plastikman x Endel: 24 hours of Deeper Focus | AI-powered soundscape | @Beatport​ Live
.
.

• ppeterr
  • Nu online
Plusje voor Voorn, hoewel ik het niet echt super lekker vind gaan. Maar de setup en het idee is tof.

Plastikman....met Endel....die ga ik een andere keer aanzetten als ik in een andere mood ben :)
Het zelfde geld trouwens voor de set die @yrew nee zette....joooo. die knalt dan wel een andere keer :)

Dan maar even Oscar die op visite is bij HATE!

• Jantjo
ppeterr schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:17:
Plusje voor Voorn, hoewel ik het niet echt super lekker vind gaan. Maar de setup en het idee is tof.

Plastikman....met Endel....die ga ik een andere keer aanzetten als ik in een andere mood ben :)
Het zelfde geld trouwens voor de set die @yrew nee zette....joooo. die knalt dan wel een andere keer :)

Dan maar even Oscar die op visite is bij HATE!

[Soundcloud: Oscar Mulero - HATE Podcast 233 by HATE]
Hij wordt pas echt goed vanaf 8:20m ;-) daarvoor klinkt het nog niet super.

• ppeterr
  • Nu online
Jantjo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:41:
[...]

Hij wordt pas echt goed vanaf 8:20m ;-) daarvoor klinkt het nog niet super.
Het is ook wel cool, maar niet helemaal mijn ding. Heb wat moeite met het net uit de toon of maat zijn.
Zo was ik jaren terug eens op een strand feestje....lekker te dansen, en opeens een saxofoon er doorheen. In eerste instantie dacht ik lekker dat swingt......maar het veranderde in een beetje een ergenis...

Bleek Candy Dulfer te zijn trouwens. Het idee was leuk, maar na 2 minuten ben ik het wel zat.

Overigens is Joris wel super tof bezig met zijn sets en experimenten. Hopelijk komt er nog meer tofs.

• Jantjo
ppeterr schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:47:
[...]

Het is ook wel cool, maar niet helemaal mijn ding. Heb wat moeite met het net uit de toon of maat zijn.
Zo was ik jaren terug eens op een strand feestje....lekker te dansen, en opeens een saxofoon er doorheen. In eerste instantie dacht ik lekker dat swingt......maar het veranderde in een beetje een ergenis...

Bleek Candy Dulfer te zijn trouwens. Het idee was leuk, maar na 2 minuten ben ik het wel zat.

Overigens is Joris wel super tof bezig met zijn sets en experimenten. Hopelijk komt er nog meer tofs.
I feel ya! Ik let ook op zulke dingen en zeker alss het netttt niet synchroon loopt. Dan gaat het idd irriteren.
Maar als je setup goed is (heb ik geleerd dan he :) dan loopt als het goed is alles volgens dezelfde midi clock. Maar met zulke performances met meerdere personen is de menselijk factor het risico voor dat soort
oneffenheden.

Waar ik me dan de laatste tijden ook aan erger..dat het volume te zacht staat, waardoor ik er dan gewoon net niet lekker in kom. En dit is helaas iets wat ik bij veel festivals heb gemerkt de afgelopen jaren.

En als je dan een keer naar Duitsland gaat om te feesten dan wordt bijna weggeblazen.
Daar blijf ik liever toch een eindje van de speakers vandaan dat is weer too much 8)

• ppeterr
  • Nu online
@Jantjo Ow ik kreeg gelijk zin in wat Ceephax.....

Als je die niet kent, search dit topic. Of een kleine preview:

YouTube: Ceephax Acid Crew at Bomb O Matic 01-08-08 excerpt 01

Deze heerser mag alles uit synch en fout doen :)

• Jantjo
ppeterr schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:07:

Ja die ken ik wel! Ik ben dol op (live) artiesten icm deze stijl.
Ken er alleen niet zoveel die ook nog MC zijn :P _/-\o_

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-11 09:27
ppeterr schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:47:
[...]

Veel beter dan Balance 14 gaat lastig worden. _/-\o_

https://www.discogs.com/J...lance-014/release/1639822

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-11 15:36

• Jantjo

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
ppeterr schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:07:

Ceephax al wel 10x live gezien denk ik, enorme held van mij.
Op BangFace Weekender in de UK altijd een stukje magie: ballonnen, glowsticks, lasers en enorm dikke soundsystem.

YouTube: Ceephax Acid Crew Bangface Weekender 2017

Dit is zijn broer trouwens:
YouTube: Squarepusher - Terminal Slam (Official Video)

• Jantjo
Is al een wat oudere set (2018) maar blijf deze toch wel vaker luisteren.
Een energierijke set, variërend en een aantal overgangen tijdens deze set zijn echt nice

Misschien iets meer mannen op een feest dan wat je gewend bent ;-).
Maar de algemene vibe deed me gewoon denken aan de feestjes van 10 jaar geleden toen iedereen naar een feest kwam om te feesten, lekker rauw en waar het helemaal los ging ;-)

Beelden zeggen toch altijd meer dan woorden.
*eentje uit het feest archief. 8) O+

Hoop dat er weer festivals komen waar mensen hun telefoon in hun zak laten en dansen tot de laatste plaat. 8) 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Jantjo op 27-04-2021 11:55 ]

• Jantjo

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11 10:02
Zag dees er niet tussen staan, enjoy!

• ppeterr
  • Nu online
@Jantjo De vibe is heerlijk, ik voelde mij wat klote en de herrensauna sound maakt het wel iets beter.

Die vid uit je feest archief. Wat is het. Waar is het ?

• Jantjo
ppeterr schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:32:
@Jantjo De vibe is heerlijk, ik voelde mij wat klote en de herrensauna sound maakt het wel iets beter.

Die vid uit je feest archief. Wat is het. Waar is het ?
@ppeterr vanwege ...een beetje corona moe ? ;(

Ik wilde eigenlijk vorig jaar naar Berlijn om een keer zo een Herrensauna feest
mee te maken maar helaas gooide corona roet in het eten.
Maar als alles mee zit mogen we weer knallen over 2-3 maandjes :9~
Ik neem na een dik jaar genoegen met elk goed feest 8)7

Dat was volgens mij in de WesterUnie van On&On!
Ze gaven daarvoor feesten in de Bunker _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Jantjo op 29-04-2021 23:11 ]

• Sakete
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 21:40
Voor de liefhebbers, een mixje van mij. Meer richting tech-house, maar af en toe wel een stevige techno plaat erdoorheen.

https://www.mixcloud.com/sakete/sakete-emerge-20210430/

• ppeterr
  • Nu online
Sakete schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:05:
Voor de liefhebbers, een mixje van mij. Meer richting tech-house, maar af en toe wel een stevige techno plaat erdoorheen.

Liefhebber meld zich, en heeft hem net aangeklikt. Ondanks dat ik mixcloud niet zo tof vind.

I'll report. Voor nu eerste track. I approve!....2e ook nu ondertussen :)

@Sakete Op een minuut of 30 nu, maar ik moet zeggen....je mix momenten en je platen keuze, in combinatie
met de "sound engineering" (het klinkt super) zijn echt erg goed. Zit inderdaad nog wat in de tech-house vibe, in het begin een beetje in de zondag IT stemming zelfs. Wat een verrassing voor dit topic :)

Nog een uurtje, zin an!

@Sakete Eind oordeel :9

Wat een fijne set, niet geheel techno maar dat maakt niks uit. De opbouw is lekker, van house naar inderdaad de paar laatste tracks wat harder. Het klinkt ook goed, ik hoor dat het er aandacht aan besteed is. Dat waardeer ik!. Ik hoor graag meer van jou. Ik heb er van genoten O+

[ Voor 43% gewijzigd door ppeterr op 02-05-2021 20:05 ]

• Sakete
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 21:40
ppeterr schreef op zondag 2 mei 2021 @ 18:29:
[...]

Liefhebber meld zich, en heeft hem net aangeklikt. Ondanks dat ik mixcloud niet zo tof vind.

I'll report. Voor nu eerste track. I approve!....2e ook nu ondertussen :)

@Sakete Op een minuut of 30 nu, maar ik moet zeggen....je mix momenten en je platen keuze, in combinatie
met de "sound engineering" (het klinkt super) zijn echt erg goed. Zit inderdaad nog wat in de tech-house vibe, in het begin een beetje in de zondag IT stemming zelfs. Wat een verrassing voor dit topic :)

Nog een uurtje, zin an!

@Sakete Eind oordeel :9

Wat een fijne set, niet geheel techno maar dat maakt niks uit. De opbouw is lekker, van house naar inderdaad de paar laatste tracks wat harder. Het klinkt ook goed, ik hoor dat het er aandacht aan besteed is. Dat waardeer ik!. Ik hoor graag meer van jou. Ik heb er van genoten O+
Fijn dat je er zo van genoten hebt :)

Op m'n mixcloud account staan nog wat oudere mixjes als je naar nog meer wil luisteren.

• Jantjo
Sakete schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:05:

Een paar vette tracks in die mix van je!

• Jantjo
KHIDI 中 LOCKDOWN SERIES 02 - Yanamaste
.
.
.
.

Gewoon lekkere techno zonder poespas :)

• djerror
Recente mix van op verzoek van het label waar ik op release (doe eigenlijk bijna geen mixen meer)
wat eigen platen erin en van wat kennissen en anderen :-)

tracklijst:
Confidence - G-prod [brigue rouge]
Bleep me down - GVE [inhospito records]
3rd wave - Gerwin Van Engelenburg [brigue rouge]
Hypnotic Toads - GerwinVan Engelenburg [metrohm]
Malamute - Deniro [indigo aera]
Valentijn - ROD [rod self release]
888 (Sandra Mosh remix) - Ultra Station [SoHaSo]
Star in a Circle - Archivist [Secondnature]
Puzzle - Shekon [Skryptom]
Untitled - GVE - Mechanique - Jordy [unreleased]
Void (Pulse mix) - Bas Dobbelaer & Vand [SoHaSo]
Orbiting - Gerwin Van Engelenburg [Trippy Drops]
Limerence - Mechanique [Benthic]

• WasBak
  • Niet online
Gisteren heeft Wildeburg besloten dit jaar geen festival te doen. Wat mij enigszins sceptisch maakt voor de rest van het festivalseizoen dit jaar. Dat zou toch wel weer een grote domper zijn!

• Gaargod
@WasBak dat is balen. Zie dat Wildeburg begin Juli zou plaatsvinden, ik heb nog wel ergens hoop op festivals in Augustus.

• bownbreaker
Gaargod schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:06:
@WasBak dat is balen. Zie dat Wildeburg begin Juli zou plaatsvinden, ik heb nog wel ergens hoop op festivals in Augustus.
Pukkelpop en Tomorrowland gaan als het goed is ook door, heb er ook wel hoop in vanaf augustus of september.

• WasBak
  • Niet online
Er is dus blijkbaar veel onduidelijk over het potje geld van de overheid. Door het bericht van Wildeburg ben ik dus een beetje sceptisch geworden. Ik ging er ook vanuit dat we augustus toch wel iets zouden moeten kunnen, ik blijf hopen.

• Gaargod
KI/KI was vorige week bij HOR Berlin: YouTube: Mess - KI/KI / May 14 / 5pm-6pm

Paar lekkere oldskool tranceklappers!

• Gaargod
Even een wat rustigere mood als ik het vergelijk met gisteren, kwam deze set van ENØS tegen. Die typische Afterlife label sound, best fijn! YouTube: ENØS live for VSNZ - Stockhorn
Pagina: 1 ... 27 ... 48 Laatste