Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Techno-liefhebberij-topic

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23-06 16:32
@hershel ik postte een dub reggae set. Too much champagne. Wel dub, geen dub techno. Mss zijn deze sets meer van toepassing!
https://soundcloud.app.goo.gl/YTnw
https://soundcloud.app.goo.gl/RFkUs

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 04:55
vj_slof schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 01:41:
[...]

https://scontent-amt2-1.x...147185166fad4&oe=60127738[Afbeelding]

Ah cool plaatje van Dadara. Heb deze ooit zelf ontworpen en gedrukt in de jaren 90 voor een feest in Munchen. Ben daar ook zelf gaan draaien en een liveset gegeven als Slolov feat. the sound of Psychosis. In de trein met een sampler, een paar synths en effectenbak en een zooi platen reisje Munchen. Wat een gesjouw. Nooit een cent voor gekregen. Dadara ook niet. organisator was na het feest van de aardbodem verdwenen. Drukkerij waar ik werkte boos. Dadara boos. Dimitri boos omdat ik in de zaal ernaast zijn muziek totaal overstemde met m’n herrie. Hier de scans van de originele films. Flyer was ook in stansvorm uitgesneden.
Goed verhaal, dat vergeet je never meer :) Erg tof ook om te zien wat je met de flyer gedaan hebt. Ik heb zelf 20 jaar in de offset gewerkt voor de muziek industrie.
Gaargod schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 02:11:
@hershel ik postte een dub reggae set. Too much champagne. Wel dub, geen dub techno. Mss zijn deze sets meer van toepassing!
https://soundcloud.app.goo.gl/YTnw
https://soundcloud.app.goo.gl/RFkUs
Dat is al iets meer techno :) Hij zocht een vergelijk met die Joris Voorn set die je eerder poste.

De beste wensen allemaal!

MENTAL REBOOT

• _Bailey_
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
iemand nog hoop op dikke feestjes/festivals deze zomer?

Ik heb t wel erg gemist afgelopen zomer; maar tegelijk kan ik me nauwelijks nog een festival met zo'n 20.000-40.000 man deze zomer voorstellen...
Denk dat, als we ze deze zomer uberhaupt zullen hebben, festivals echt een radicaal andere opzet/organisatie zullen gaan krijgen

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22:16
Of we gaan ernaartoe dat je je bij de ingang moet testen en alleen bij negatieve uitslag naar binnen mag. Ik denk dat er best mensen zijn die een tientje extra willen betalen om getest naar binnen te kunnen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bownbreaker
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22-06 10:50
_Bailey_ schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 14:00:
iemand nog hoop op dikke feestjes/festivals deze zomer?

Ik heb t wel erg gemist afgelopen zomer; maar tegelijk kan ik me nauwelijks nog een festival met zo'n 20.000-40.000 man deze zomer voorstellen...
Denk dat, als we ze deze zomer uberhaupt zullen hebben, festivals echt een radicaal andere opzet/organisatie zullen gaan krijgen
Grote festivals verwacht ik zelf niet, maar dat maakt mij niet heel veel uit zolang er kleinere feesten zijn met 200/300 man. Misschien max 1000 bezoekers. Zolang je maar geen 1,5m afstand hoeft te houden vind ik het prima.

Neem aan dat tegen de zomer de grootste groep kwetsbaren wel gevaccineerd is en ze de teugels weer een beetje kunnen laten vieren.

Luisterde laatst naar een podcast met Awakenings Rocco, hij was er van overtuigd dat het feest door zou gaan dit jaar met sneltesten eventueel. We gaan het zien.
Of we gaan ernaartoe dat je je bij de ingang moet testen en alleen bij negatieve uitslag naar binnen mag. Ik denk dat er best mensen zijn die een tientje extra willen betalen om getest naar binnen te kunnen.
Zou inmiddels bijna 100 euro extra betalen om een feestje te kunnen bijwonen :P wordt echt tijd hoor.

[Voor 13% gewijzigd door bownbreaker op 03-01-2021 15:54]

• ppeterr
Ik trap dit jaar af met The Advent. Lekker begin Huh! O+
Ruim 2 uur lang - fantastisch!

MENTAL REBOOT

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 23:22
ppeterr schreef op donderdag 31 december 2020 @ 20:14:
[...]

Dat is een beetje een lastige vooral omdat Voorn hier erg veel classics in heeft gezet en het een uitermate dikke set is. Ik wil wel een voorzichtige suggestie doen. geen ambient...nagenoeg geen dub. Maar dat vind ik ook niet terug in de set van Voorn.

Bailey met een set dik toch wat donker, vol energie - met minder bekende plaatjes.

Ik zet hem ook weer aan :)

https://soundcloud.com/ma...how-080-with-marco-bailey
Ik heb deze vanmiddag opgezet tijdens het hardlopen, maar werd er niet heel erg enthousiast van. Ik ben niet tot het einde gekomen omdat m'n rondje maar een minuut of 40 duurt, maar ik miste een beetje een hoogtepunt.

Voor volgende keer maar even op m'n oude laptop naar wat leuke sets zoeken, Billy Nasty ofzo oOo :P

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• ppeterr
Malfunctions schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:19:
[...]

Ik heb deze vanmiddag opgezet tijdens het hardlopen, maar werd er niet heel erg enthousiast van. Ik ben niet tot het einde gekomen omdat m'n rondje maar een minuut of 40 duurt, maar ik miste een beetje een hoogtepunt.

Voor volgende keer maar even op m'n oude laptop naar wat leuke sets zoeken, Billy Nasty ofzo oOo :P
Nasty O+ agreed, love it also :)

Anderzijds, die set van Bailey zit inderdaad niet een opbouw in waar je de laatste 10 minuten van je hardlopen opeens van gaat knallen. Zo is die set inderdaad niet, wel tjok vol met andere super plaatjes.

Genoeg ander leuks in dit topic waar je de 20km opeens onder het uur van gaat lopen.

MENTAL REBOOT

• Tukk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22-06 18:58

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Whut...

[Voor 30% gewijzigd door Tukk op 11-01-2021 18:31]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 23:22
@ppeterr als dat wonder ooit plaatsvindt ben je de eerste die het hoort. Maar reken er maar niet op..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Gaargod
Nou ik durf me weer in dit topic te vertonen hoor na die schuiver tijdens de jaarwisseling. Goedmakertje in de vorm van deze fijne NYE set van Ellen Allien! YouTube: Ellen Allien NYE Balcony Streaming

• ppeterr
Gaargod schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:13:
Nou ik durf me weer in dit topic te vertonen hoor na die schuiver tijdens de jaarwisseling. Goedmakertje in de vorm van deze fijne NYE set van Ellen Allien! YouTube: Ellen Allien NYE Balcony Streaming
Cheers :9B Deze set van Ellen ga ik eens de komende dagen aanzetten.

Ik mis wel een beetje de "speciaaltjes" in dit topic, komen toch meestal van jou.

Anyway nieuw jaar, nieuwe kansen - hopelijk zout dat virus eens snel op!

MENTAL REBOOT

• Tjesus
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23-06 18:37
Tijd niet gereageerd in dit topic. De afgelopen tijd ook meer op zoek naar wat anders dan recht toe, recht aan techno. Al waren de streams van Reaktor laatst wel weer lekker.

Om jullie nog even te kunnen vermaken:

YouTube: Quarantine FM #21 Dr. Rubinstein & Hector Oaks

Gaat een beetje mis op 1:27:45, wel een gigantisch mooie redding van Dasha Rush
YouTube: Quarantine FM #23 Dr. Rubinstein & Dasha Rush

Net klaar met luisteren en ik mis de nachten serieus :'(
YouTube: STERAC & Deniro at Dekmantel Connects 2020

• ppeterr
Lang niks van hem gehoord:

Uurtje Ben Klock, bijna zeker te weten super fijn setje. Ik knal hem aan!

(uurtje verder, en ik vind em...mwoah...net niet nee..maar goed, zo veel horen we Ben niet voorbij komen)

[Voor 17% gewijzigd door ppeterr op 12-01-2021 18:19]

MENTAL REBOOT

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 05:41
Ik vond Ben z'n setje wel goed te doen hoor, alleen deze was net ietsje beter: YouTube: Rødhåd DJ set - Junction 2 Connections | @Beatport Live

Hier nog meer setjes van de laatste tijd op het Beatport kanaal YouTube: YouTube

Mijn YouTube

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23-06 19:53
Lekker live hardware setje van dave mech..

• Gaargod
Volgens mij heb ik deze nog niet voorbij zien / horen komen hier. Paar jaar terug, Awakenings 20 yr, Joris Voorn, met vinyl, in de Technoton!
YouTube: Joris Voorn Vinyl DJ Mix | Awakenings 20 Years - 2 Hour Set

Fun fact: Tijdens de Awakenings 20yr anniversary edities deelden ze van die lekkere Tony C chocorepen uit met Awakenings wrapper. Happy times! Ik ben toen volgens mij 3 avonden heen geweest dus behoorlijk wat van die repen weggenast :D
Heb zelfs nog een wrapper thuis liggen #collectorsitem

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22:16
Gaargod schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:17:
Volgens mij heb ik deze nog niet voorbij zien / horen komen hier. Paar jaar terug, Awakenings 20 yr, Joris Voorn, met vinyl, in de Technoton!
YouTube: Joris Voorn Vinyl DJ Mix | Awakenings 20 Years - 2 Hour Set

Fun fact: Tijdens de Awakenings 20yr anniversary edities deelden ze van die lekkere Tony C chocorepen uit met Awakenings wrapper. Happy times! Ik ben toen volgens mij 3 avonden heen geweest dus behoorlijk wat van die repen weggenast :D
Heb zelfs nog een wrapper thuis liggen #collectorsitem
Thanks, deze ga ik onder het werk helemaal luisteren, heb hem snel gescanned, maar wat staan er lekker veel classics in!

• Gaargod
Nuzometeenstraks om 20u een nieuwe livestream van Joris Voorn, dit keer acid. Ik ben onder de indruk van wat ik het laatst van hem heb gehoord, dus heb wel wat verwachtingen! YouTube: Joris Voorn Vinyl DJ Mix | Acid Pt.1

• ppeterr
Gaargod schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 18:26:
Nuzometeenstraks om 20u een nieuwe livestream van Joris Voorn, dit keer acid. Ik ben onder de indruk van wat ik het laatst van hem heb gehoord, dus heb wel wat verwachtingen! YouTube: Joris Voorn Vinyl DJ Mix | Acid Pt.1
Mee eens, hij zet een heerlijk geluid neer. Deze acid set komt op mijn later te luisteren lijst! Ben erg benieuwd!

edit:

Leuke set, maar niet helemaal in zijn straatje denk ik. Deze popte up in mijn lijstje tijdens het luisteren van zijn acid set. Dit is meer een tech - club house set, dat gaat hem beter af. Lekker strak, zonder extra toeters.

YouTube: Joris Voorn - 3 Decks No FX - Vinyl Set at Marktkantine Amsterdam

[Voor 27% gewijzigd door ppeterr op 15-01-2021 16:54]

MENTAL REBOOT

• ppeterr
Breek de week gewoon eens een dag eerder ofzo!

MENTAL REBOOT

• ppeterr
Bij gebrek aan beter, uhmmmm ik vind het stiekem wel een lekkere stampert!

Kop op gasten! Ik vermoed dat een aantal pappenheimer een beetje te commercieel of mee "lifter" vind. Maar hij en zijn maatjes zetten toch wel leuke festival achtige doorbeuk setjes neer.

Deed hij altijd al, maar misschien is dat nu wel iets meer te waarderen toch. KLIK!

MENTAL REBOOT

• Gaargod
Prima begin van de vrijdagavond met Konstantin Sibold! YouTube: Konstantin Sibold – Time Warp 2018 (Full Set HiRes) – ARTE Concert

• WasBak
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Zijn er al mensen die voorzichtig durven dromen van een half festivalseizoen?

• ppeterr
Een van jullie heeft dit op mijn Soundcloud stream getoverd!

Lekker hoor.

En, door stampen:

Met op 42min een zeer DIKKE versie van.. .. ... .........nou

[Voor 34% gewijzigd door ppeterr op 23-01-2021 17:33]

MENTAL REBOOT

• Jantjo
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 23:55

SHS 31 Lady Starlight x Rødhåd x Speedy J live

.
YouTube: SHS 31 Lady Starlight x Rødhåd x Speedy J live
Airdate : Jan 21, 2021

• Nhz
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23:18

Nhz

Deventer

WasBak schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:53:
Ik droom er al een paar maanden van, soms zelfs letterlijk, 's nachts dus. Zoals net. Man man man, wat een (eerste wereld) ellende. ;)

[Voor 3% gewijzigd door Nhz op 24-01-2021 03:37]

Groetjes Bas

• Jantjo

STERAC & Deniro at Dekmantel Connects 2020

.
YouTube: STERAC & Deniro at Dekmantel Connects 2020

:P

• Jantjo

Highsnobiety & United We Stream present: BERLIN, BERLIN with Patrick Mason

.
Highsnobiety & United We Stream present: BERLIN, BERLIN with Patrick Mason (& Ellen Allien x Dr.Rubinstein)

Had eerlijk gezegd nog nooit van Patrick Mason gehoord. Ik luisterde eigenlijk speciaal voor Ellen Allien maar vond die dit keer iets minder. Echter vond ik Patrick Mason daarintegen met een lekkere energie draaien! Een beetje excentriek met zijn draaien maar dat vind ik dan weer typisch iets van Berlijn :)

Dr.Rubinstein - vanaf begin
Patrick Mason - vanaf 60 min
Ellen Allien - vanaf 120 min

• Jantjo
WasBak schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:53:
Grote festivals ga ik nog niet echt vanuit maar ik hoop wel ergens rond de zomer op de wat kleinere feestjes (100-300) man. Iig om even wat stoom af te blazen :) Na een jaar te hebben binnen gezeten gaat toch wel een klein beetje vervelen nu :| Maar denk dat wel voor meer mensen geld.

• bownbreaker
Mooi dat er in ieder geval een garantiefonds is gekomen voor de evenementenindustrie. Kunnen we daar onze hoop voorlopig op vestigen. Helaas zijn er een aantal mensen die er nog steeds weinig vertrouwen in hebben.

Alle berichten van de afgelopen dagen stemmen me eerlijk gezegd ook niet heel erg positief over het aankomende festivalseizoen. Vaccineren gaat heel erg traag hier in NL en met al die andere opkomende virusvarianten moeten we het nog maar zien.

[Voor 4% gewijzigd door bownbreaker op 25-01-2021 19:31]

• ppeterr
Zet dit maar even aan dan, om te relaxen en een traantje weg te pinken }:|

Nee naja, een rustig kwalitiet setske van Huntemann!

MENTAL REBOOT

• v1nzent-
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23-06 13:04
ppeterr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:56:
Een van jullie heeft dit op mijn Soundcloud stream getoverd!

Lekker hoor.

[Soundcloud: UMEK @ Playground / Burning Man Project / 2019 by UMEK]

En, door stampen:

[Soundcloud: Awakenings Podcast #094 - Wehbba by Awakenings]

Met op 42min een zeer DIKKE versie van.. .. ... .........nou
Geen dank! ;)

• Gaargod
Gisteren mail gehad van Awakenings dat de Paasedities weer een jaar worden doorgeschoven. Geen verrassing uiteraard. Line-ups blijven hetzelfde, en ze bieden wederom de keuze tot doorschuiven ticket, voucher ontvangen, of refund krijgen. Ik laat 'm lekker nog een jaartje staan :)

Re. festivalseizoendromen: die heb ik zeker en komen vanzelf wel weer uit, met het wanneer ben ik niet bezig. Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat ik het laatst in een club stond: half Februari in de Shelter bij VBX.

Zit de laatste tijd weer lekker in de Roemeense minimal sound, fijn setje van de heren van NTFO hier: YouTube: Rewired Story ▸ NTFO

• ppeterr
legendary chicago dj bla bla bla ook lang niet gehoord :)

RUSH!

[edit] Deze set is voor mij de topper van de maand Januari oOo oOo

[Voor 11% gewijzigd door ppeterr op 27-01-2021 18:23]

MENTAL REBOOT

• PWSteal
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23-06 12:38
Gaargod schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:12:
Gisteren mail gehad van Awakenings dat de Paasedities weer een jaar worden doorgeschoven. Geen verrassing uiteraard. Line-ups blijven hetzelfde, en ze bieden wederom de keuze tot doorschuiven ticket, voucher ontvangen, of refund krijgen. Ik laat 'm lekker nog een jaartje staan :)

Re. festivalseizoendromen: die heb ik zeker en komen vanzelf wel weer uit, met het wanneer ben ik niet bezig. Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat ik het laatst in een club stond: half Februari in de Shelter bij VBX.

Zit de laatste tijd weer lekker in de Roemeense minimal sound, fijn setje van de heren van NTFO hier: YouTube: Rewired Story ▸ NTFO
De dag dat lockdown begon was ik nog op een festival in het buitenland. Zat toen al wel te twijfelen om te gaan, maar blij dat ik geweest ben. Wel corona opgelopen, maar achteraf was dat het wel waard. Letterlijk de sfeer op zondag toen Squarepusher en Plaid werden gecancelled: THE LAST RAVE ON EARTH

Was behoorlijk surrealistisch. Echt zo een domper dat artiesten gingen afzeggen, maar die werden vervangen door mensen van de organisatie zelf en ging gewoon enorm los. Iedereen had het idee dat dit echt de laatste was voor een hele lange tijd.

• ppeterr

[Voor 167% gewijzigd door ppeterr op 28-01-2021 17:54]

MENTAL REBOOT

• kevz
Voor de momenten dat je even geen zin hebt in stamptechno;

Een lange ambient/techno mix:

En een chille dubtechno achtige mix:

[Voor 25% gewijzigd door kevz op 28-01-2021 17:59]

Mijn YouTube

• Jantjo

Oscar Mulero at Reaktor 2019

.
.
YouTube: Oscar Mulero at Reaktor 2019

.
.

Ancient Methods & Vatican Shadow at Reaktor 2019

.
.
YouTube: Ancient Methods & Vatican Shadow at Reaktor 2019

[Voor 58% gewijzigd door Jantjo op 29-01-2021 22:58]

• Gaargod
Hele fijne nieuwe uploads op 't YouTube kanaal van Reaktor @Jantjo!! Die set van Mulero stond al een tijd in mijn SoundCloud favorieten, nu ook met beeld erbij, super!!

• Blackouts
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08:00
Inmiddels is er ook meer bekend over awakenings festival. Dat zal in het weekend van 11-12 september zijn. Als het kan...

Blijkbaar hebben ze een optie op 2 locaties. Dus wellicht niet op spaarnwoude dit jaar??

@Gaargod 11-12 inderdaad. Heb 't aangepast

[Voor 11% gewijzigd door Blackouts op 30-01-2021 15:17]

• Gaargod
@bramv82 bedoel je 11-12 September? Of gaan ze stiekem voor 2 edities :o ik kreeg gisteren ook de mail binnen. Hoop dat het kan tegen die tijd!!

• Blackouts
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08:00
Hoop ik ook! Zou mijn 13de awakenings festival worden dus het voelde een beetje leeg afgelopen jaar

• ppeterr
Door stampen met Kirsten, heb er werkelijk een scroll hand aan over gehouden in mijn soundcloud stream.
We gaan een dag of 30 terug, maar lekker setje hoor. Wel hard, veel geknetter. Eigenlijk een berg toffe platen.

Onder de SC link, een video linkje. Kan je der plezier zien hebben *O* oOo *O* oOo

YouTube: UNFRAMED livestream with Kerstin Eden

MENTAL REBOOT

• ppeterr
Re-post, Pre-covid.

MENTAL REBOOT

• Gaargod
Even twee uur ongecompliceerd luisteren naar ome Len. Simpel doch doeltreffend en op z'n tijd niets mis mee :) YouTube: Time Warp DE 2016 - Len Faki (Full Set)

• kevz
Gaargod schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:00:
Even twee uur ongecompliceerd luisteren naar ome Len. Simpel doch doeltreffend en op z'n tijd niets mis mee :) YouTube: Time Warp DE 2016 - Len Faki (Full Set)
Op z'n tijd zegt hij, haha. Voor mij is het meer andersom, een mix wat tussen minimal en normale techno zit is wat ik liever aan heb staan hoor, en heel af en toe een iets hardere set :)

edit: Ik zet deze nog een keertje op (is een repost)

[Voor 21% gewijzigd door kevz op 04-02-2021 18:28]

Mijn YouTube

• Gaargod
@kevz, je weet toch dat ik hier van de 'softe' microhouse ben :p

Hoe dan ook:
Ik heb stiekem de hele dag Len Faki aangehad tijdens het werken. En dat was genieten!
Begon met die Time Warp 2016 set die ik postte.
Toen Time Warp 2018 (IMHO de beste uit dit rijtje --> YouTube: Len Faki – Time Warp 2018 (Full Set HiRes) – ARTE Concert bij vlagen heerlijk funky!)
Toen Time Warp 2019 --> meer van beukensteinen.

Qua productiviteit een topdag gehad :D

• ppeterr
Yay. Wat lekker. Wat je zegt, dit is niet super hard. Maar ik vind het behoorlijk knallen op een wat rustigere manier. Zeker het laatste uur bevalt mij.

[Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 05-02-2021 18:54]

MENTAL REBOOT

• kevz
Gaan vandaag lekker verder; Eerst een warmupje met Dustin Zahn (dat kan nooit fout gaan) YouTube: AMTK Radio - Dustin Zahn / January 28 / 9pm-10pm

En dan ff het tempo omhoog krikken met een nieuwe favoriet van mij Fadi Mohem YouTube: Spandau20 - Fadi Mohem / January 27 / 6pm-7pm

Mijn YouTube

• ppeterr
Zit weer eens in een nostalgische bui.

Kent iemand dit ?

MENTAL REBOOT

• SubSense
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-06 14:53

SubSense

Onverklaarbaar bewoond

Hi allen, hier nog een groot liefhebber van EDM maar ook zeker van Techno.
Ik kan enorm genieten van deze dudes. https://www.mixcloud.com/nagyzolee/
Luister niet op YouTube, kwaliteit is een stuk minder (compressie)

*Niet 100% techno, wel goed.

• ppeterr
SubSense schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:35:
Hi allen, hier nog een groot liefhebber van EDM maar ook zeker van Techno.
Ik kan enorm genieten van deze dudes. https://www.mixcloud.com/nagyzolee/
Luister niet op YouTube, kwaliteit is een stuk minder (compressie)

*Niet 100% techno, wel goed.
Well, als ik die link klik krijg ik een set of 20miljoen te zien :) Brede smaak hoor.

MENTAL REBOOT

• SubSense

SubSense

Onverklaarbaar bewoond

zet of set? ;-)
Er zit rommel tussen maar het meeste vind ik heerlijk.

Edit, je hebt het al aangepast sie ik.

[Voor 22% gewijzigd door SubSense op 06-02-2021 18:44]

• ppeterr
SubSense schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:44:
zet of set? ;-)
Er zit rommel tussen maar het meeste vind ik heerlijk.
Tiep foutje :) Set bedoel ik. Maar ehh, dat is toch ietswat meer trance ?

Luisterde ik voorheen ook best veel...

MENTAL REBOOT

• kevz
Trance in het Techno draadje? Toe maar :P

Nee maar ik had ff zitten bladeren in je setlijst, maar ik hoor alleen maar 100% exclusief Trance muziek. Vroeger wel naar geluisterd, tegenwoordig vind ik persoonlijk dat er weinig over is van de Trance dat ooit goed was, maar dat is mijn mening dan heh :)

Sterker nog, het soort Trance wat ik goed vond had wat overlap met Techno, je zou het TechTrance kunnen noemen. Het spul dat tussen de 135-142bpm aan zat en wat minder de nadruk lag op de breakdown en wat meer op het ritme bewaren enzo. Dit setje had ik afgelopen week toevallig nog opstaan, blijft piek Trance muziek als je het mij vraagt YouTube: Ferry Corsten ‎– Mixed Live: Spundae @ Circus, Los Angeles
Of uhh, op m'n eigen kanaal staat ook een TechTrance mixje :P YouTube: Tech Trance Mix 2008

Mijn YouTube

• SubSense

SubSense

Onverklaarbaar bewoond

Ja, excuses dat ik het Techno draadje heb vervuild met een trancelinkje :-)
Over Ferry Corsten gesproken, Tsunami One, beste mix die ik ken van hem.
Maar goed, dit is het laatste wat ik over trance roep hier, eerst maar eens 103 pagina's terug lezen en luisteren.....Je moet wat tegenwoordig ;)

• djerror
Sinds tijden een dj-guest mix gedaan voor een bevriende dj/producer (het 2e uur)..geen roffel de roffel techno maar een mix van house/techno etc.
Ze hebben alleen mijn naam geswedished ofzo..whatever haha

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
djerror schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:39:
Is vast een error?

I'll let myself out! :+

Te koop....

• djerror
albino71 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:19:
[...]

Is vast een error?

I'll let myself out! :+
Ja it hunts me LOL

• ppeterr
djerror schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:39:
Sinds tijden een dj-guest mix gedaan voor een bevriende dj/producer (het 2e uur)..geen roffel de roffel techno maar een mix van house/techno etc.

[Soundcloud: Eddie Merced - From Within - EP08 - Garwin Van Engelenberg by istreem radio]
Ow gezellig setje! Klinkt lekker! Zit nu op de 30min, top plaat! Daarvoor trouwens een plaat waar ik French Kiss vibes van krijg. Lekker door gemixxed! Kort daarna even op pauze gezet, maar daarna gelijk door met Scanline... oOo oOo oOo Beetje ruig voor Garwin :9 Wat je dan niet doorzet, en je na het eerste uur een 2e pre-recorded setje inzet ? uhmmmm...

[Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 11-02-2021 18:46]

MENTAL REBOOT

• ppeterr
Deze dan weer, om de stemming er in te houden!
Een lekkere dosis acid chaos oOo

[Voor 7% gewijzigd door ppeterr op 13-02-2021 16:52]

MENTAL REBOOT

• Gaargod
Dus, vorige week zaterdag beetje aan het browsen op YouTube, krijg je dit zo tussendoor aanbevolen. Wat een dope video dit!! YouTube: Shakti Stream 4 ♈︎ Dana Montana ‡ Audiovisual Mildly Erotical Experi...

• kevz
Live techno met Colin Benders x Speedy J x Rachmad?

https://www.facebook.com/...e/posts/10159180267438293
https://www.twitch.tv/colinbenders

edit:

VOD van het evenement: https://www.twitch.tv/videos/911308257

Is inderdaad 32 uur haha, het het zelf niet eens door dat het serieus zo lang was. Had zelf de eerste twee uurtjes meegepakt van het moment dat ik de post maakte, voordat ik wat anders ging doen :+

[Voor 73% gewijzigd door kevz op 14-02-2021 16:50]

Mijn YouTube

• ppeterr
Gaargod schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:21:
Dus, vorige week zaterdag beetje aan het browsen op YouTube, krijg je dit zo tussendoor aanbevolen. Wat een dope video dit!! YouTube: Shakti Stream 4 ♈︎ Dana Montana ‡ Audiovisual Mildly Erotical Experi...
Eerlijk ik ehhhhh weet even niet :+ Beetje freaky hoor :o
Ik dacht wat een korte set, is het gewoon 32uur....dus ik haak even in op 28uur... SODEJU!!!!!!!!!!
Ik denk dat ik even 4 uur in de turbo stand ga hier _/-\o_

Colin staat zelf in de Duracel stand joejoe

[Voor 24% gewijzigd door ppeterr op 14-02-2021 16:15]

MENTAL REBOOT

• ppeterr
kevz schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:09:

edit:

Is inderdaad 32 uur haha, het het zelf niet eens door dat het serieus zo lang was. Had zelf de eerste twee uurtjes meegepakt van het moment dat ik de post maakte, voordat ik wat anders ging doen :+
Nou pak de laatste 4 uur eens.

Ik zeg met gemak nu al: Deze set is voor mij de topper van de maand Februari oOo oOo

op 30u14min wordt Colin overgehaald om stukje hardcore te doen :P Oeh, dat lukt hem :)F :)B

[Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 14-02-2021 17:37]

MENTAL REBOOT

• ppeterr
kevz schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:09:

edit:

Shitfuck - zit ik net in de laatste 30min, video opeens offline :'( :'(

MENTAL REBOOT

• kevz
Oh inderdaad, de VOD is verwijderd. Weet niet precies wat de gedachte daarachter is, want live muziek kan je niet DMCA'en geloof ik, of ze willen dat het een soort 'live only' evenement was, geen idee...

Mijn YouTube

• ppeterr
Hoorde net in een setje "Jens - Loops & Tings (Veerus Bootleg)" een soort 2021 versie.
Ik kan die 2021 versie niet online vinden, maar ik dacht ik kan jullie de nostalgie van het
orgineel niet onthouden :)

Toch wel herinneringen aan die track poepoe

YouTube: Jens - Loops & Tings (Fruit Loops Remix)

YouTube: Jens - Loops & Tings (Original Version)

[Voor 22% gewijzigd door ppeterr op 19-02-2021 17:50]

MENTAL REBOOT

• kevz
Ik vind die remakes 9 van de 10 keer net niks. Meestal is het gewoon het tempo er uit halen bij een melodie'tje wat tempo nodig heeft. Geef mij maar gewoon de oude Marco V Remix

Ook een oldschool baas trouwens, Marco V. Lekkere Techno en Tech Trance tunes van hem vroegah :D

[Voor 3% gewijzigd door kevz op 19-02-2021 17:52]

Mijn YouTube

• ppeterr
kevz schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:52:
Ik vind die remakes 9 van de 10 keer net niks. Meestal is het gewoon het tempo er uit halen bij een melodie'tje wat tempo nodig heeft. Geef mij maar gewoon de oude Marco V Remix

Ook een oldschool baas trouwens, Marco V. Lekkere Techno en Tech Trance tunes van hem vroegah :D
Ik vind die remixes in zo verre fijn, dat ze mij soms 20. En soms 30 jaar terug zetten. En dat was een tijd :)
Deze remix van Marco V is echt top! Zal straks even vragen aan de buren van 2 straten verderop wat hun er van vonden 8)

MENTAL REBOOT

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:20
https://www.skoften.net/s...gewoon-hun-feestje-buiten

Weet iemand misschien hoe dit nummer heet of welke liveset dit is??

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:20
Yes! Wat een heerlijk nummer zeg. Luister normaal gesproken veel rawstyle en up-tempo maar dit is ook heerlijk.

Ga morgen 10km hardlopen. Weet je nog een goeie liveset :9

• ppeterr
Wackmack schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:12:
[...]

Yes! Wat een heerlijk nummer zeg. Luister normaal gesproken veel rawstyle en up-tempo maar dit is ook heerlijk.

Ga morgen 10km hardlopen. Weet je nog een goeie liveset :9
Ow joh er staat zo veel in dit topic, ik zou zeggen klik er eens op los.

Maar een hint naar een setje die vorige maand voorbij kwam:

ppeterr in "Het grote Techno-liefhebberij-topic"

[Voor 11% gewijzigd door ppeterr op 20-02-2021 08:20]

MENTAL REBOOT

• ppeterr
Mooi. Zeer fijne track keuze van meneer Liebing.

Best relaxed :) Komt van een 5 uur durende set.

[Voor 39% gewijzigd door ppeterr op 23-02-2021 17:25]

MENTAL REBOOT

• Gaargod
@Wackmack hey mede hardloper. Zoek even op 999999999 in dit topic als je het vuur uit je sloffen wilt lopen ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ppeterr
Man man, te stil hier :'(

MENTAL REBOOT

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bownbreaker
Heb weinig te melden, moet eerlijk bekennen dat ik veel en veel minder techno luister dan in de tijd dat ik nog wel naar festivals en feesten kon gaan. Als ik nu techno luister herinnert me dat aan die tijd en word ik er een beetje down van :9. M'n liefde voor techno werd ook juist aangewakkerd door die festivals en feesten, heb m'n draaitafel ook al bijna een jaar niet meer aangeraakt. Zit de laatste tijd weer wat meer naar 80's en 90's hip-hop te luisteren. Hoop dat we deze zomer weer een feestje kunnen bezoeken.

Ik heb trouwens tickets weten te scoren voor dat fieldlab-event met Reinier en Joris Voorn volgende week zaterdag, zin in!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-06 22:30
Speciaal voor jou :>

https://soundcloud.com/re...or/ra637-tommy-four-seven

[Voor 65% gewijzigd door w4v3g0d op 03-03-2021 17:21]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
bownbreaker schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:17:
[...]

Heb weinig te melden, moet eerlijk bekennen dat ik veel en veel minder techno luister dan in de tijd dat ik nog wel naar festivals en feesten kon gaan. Als ik nu techno luister herinnert me dat aan die tijd en word ik er een beetje down van :9. M'n liefde voor techno werd ook juist aangewakkerd door die festivals en feesten, heb m'n draaitafel ook al bijna een jaar niet meer aangeraakt. Zit de laatste tijd weer wat meer naar 80's en 90's hip-hop te luisteren. Hoop dat we deze zomer weer een feestje kunnen bezoeken.

Ik heb trouwens tickets weten te scoren voor dat fieldlab-event met Reinier en Joris Voorn volgende week zaterdag, zin in!
De reden is duidelijk dat is echt kut, ik zelf heb daar niet zo veel last van. Ik ging toch al niet meer naar festivals en feesten. Ik moet het echt hebben van de input die daaruit van jullie voorkomt. En dat is dus eigenlijk wel "niks" te noemen deze tijd. Maar goed, ik struin dan soundcloud af, en kom wel een en ander tegen wat redelijk fijn is........maar niks vernieuwends, niks echt met een leuk verhaal.

@bownbreaker Hopelijk heb jij een leuk verhaal na komend weekend!!!

MENTAL REBOOT

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
2 jaar oud ! Toen was alles nog gewoon, ik zet hem aan !!!!!!!!

MENTAL REBOOT

Acties:
  • +2Henk 'm!

• w4v3g0d
ppeterr schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:22:
[...]

2 jaar oud ! Toen was alles nog gewoon, ik zet hem aan !!!!!!!!
Goeie ouwe tijd :p

Ja ik mis het eerlijkgezegd toch wel heel erg. Heb me in 2020 heel erg gedeist gehouden en kon het wel redelijk uit m'n hoofd zetten dat feestjes/festivals het voorlopig niet zouden worden.

Dit begon halverwege januari 2021 toch wel een beetje om te slaan, ik mis het nu best wel erg.

Maargoed, dat komt wel weer.

Kan niet wachten tot het eerste feestje in Paradigm weer begint <3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
bownbreaker schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:17:
[...]

Colin benders!!!!!!!!

MENTAL REBOOT

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gaargod
Stip op de horizon: afgelopen weekend gewoon tickets gescoord voor 909 Festival op 28 Augustus.

Ben zo'n 1 a 2 keer per maand lekker zelf aan het draaien, wel weinig ekte techno maar wat rustiger / housier. Heb sinds een week of 2 een Roland TR-8S naast m'n setup staan. Wat een dikke machine is dat zeg! Wel weer 'even' het gevoel terugkrijgen, laatste keer dat ik met de voorganger TR-8 werkte is wel wat jaartjes geleden.

• w4v3g0d
Gaargod schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:04:
Stip op de horizon: afgelopen weekend gewoon tickets gescoord voor 909 Festival op 28 Augustus.

Ben zo'n 1 a 2 keer per maand lekker zelf aan het draaien, wel weinig ekte techno maar wat rustiger / housier. Heb sinds een week of 2 een Roland TR-8S naast m'n setup staan. Wat een dikke machine is dat zeg! Wel weer 'even' het gevoel terugkrijgen, laatste keer dat ik met de voorganger TR-8 werkte is wel wat jaartjes geleden.
Beetje offtopic... maar vertel eens meer over je setup!
Of is daar een specifiek topic aan gewijd toevallig?

• w4v3g0d
ppeterr schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:21:
[...]

De reden is duidelijk dat is echt kut, ik zelf heb daar niet zo veel last van. Ik ging toch al niet meer naar festivals en feesten. Ik moet het echt hebben van de input die daaruit van jullie voorkomt. En dat is dus eigenlijk wel "niks" te noemen deze tijd. Maar goed, ik struin dan soundcloud af, en kom wel een en ander tegen wat redelijk fijn is........maar niks vernieuwends, niks echt met een leuk verhaal.

@bownbreaker Hopelijk heb jij een leuk verhaal na komend weekend!!!
Om nog even op je SC opmerking terug te komen, mocht je het leuk vinden kunnen we onderling wel dingen uitwisselen.

Echt vernieuwende dingen tegen komen is voor mij ook moeilijk, maar heb gemerkt dat wanneer je met andere mensen muziek gaat uitwisselen en dat een like geeft je op die manier het algoritme van SC weer een beetje momentum kan geven. Ookal is het niet helemaal je ding, het helpt wel met nieuwe dingen vinden.

Zo kan je stukje bij beetje je library uitbreiden, tevens leuke tijdsbesteding(vind ik dan).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
@w4v3g0d dat kan wel even tussendoor vind ik :D er is hier ook een DJ topic overigens hoor.

Ik heb 2 stuks Pioneer CDJ-900NXS staan, met daartussenin een prachtige Xone:92 mixer. En nu dus de TR-8s erbij! Ik heb ook een tijdje een Pioneer RMX500 en een Boss DD-7 erbij gehad maar die heb ik 2 jaar terug verkocht wegens te weinig gebruik. Nu met corona gebeuren begon het toch weer te jeuken, zat te twijfelen tussen een 3e speler of een drumcomputer. Het is dus dat laatste geworden :)

• w4v3g0d
Gaargod schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:29:
@w4v3g0d dat kan wel even tussendoor vind ik :D er is hier ook een DJ topic overigens hoor.

Ik heb 2 stuks Pioneer CDJ-900NXS staan, met daartussenin een prachtige Xone:92 mixer. En nu dus de TR-8s erbij! Ik heb ook een tijdje een Pioneer RMX500 en een Boss DD-7 erbij gehad maar die heb ik 2 jaar terug verkocht wegens te weinig gebruik. Nu met corona gebeuren begon het toch weer te jeuken, zat te twijfelen tussen een 3e speler of een drumcomputer. Het is dus dat laatste geworden :)
Dat is wel een dikke set!

Doodzonde dat ik 2 jaar geleden m'n hele rotzooi verkocht heb, vooral nu ik vrijwel de hele dag thuis ben en een zee aan tijd over heb naast de vaste bezigheden.

Wat zijn tegenwoordig een beetje normale prijzen voor een setje(of enkele) CDJ-900?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
@w4v3g0d dat kan je zeggen, zonde. Wat had je staan?
Ik heb wel een paar keer met het idee gespeeld om mijn set weg te doen en dan eventueel een all in one ervoor terug te kopen maar blij dat ik het niet heb gedaan. Vooral die mixer is zo'n fijn apparaat _/-\o_ O+

Sorry maar ik kan je niet echt helpen met tips verder, ik ben echt slecht thuis in de huidige markt. Verdiep me er alleen in als ik op zoek ben naar iets nieuws... Weet wel dat Pioneer mooie all in one controllers heeft!
Dan verwijs ik je toch naar het DJ topic waar wat meer van dat soort vragen voorbij komen :)

• w4v3g0d
Gaargod schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:08:
@w4v3g0d dat kan je zeggen, zonde. Wat had je staan?
Ik heb wel een paar keer met het idee gespeeld om mijn set weg te doen en dan eventueel een all in one ervoor terug te kopen maar blij dat ik het niet heb gedaan. Vooral die mixer is zo'n fijn apparaat _/-\o_ O+

Sorry maar ik kan je niet echt helpen met tips verder, ik ben echt slecht thuis in de huidige markt. Verdiep me er alleen in als ik op zoek ben naar iets nieuws... Weet wel dat Pioneer mooie all in one controllers heeft!
Dan verwijs ik je toch naar het DJ topic waar wat meer van dat soort vragen voorbij komen :)
2x CDJ850 zilver, DJM800 en 2x SL1200 mk4

Vooral die Technics had ik niet weg moeten doen, betaal nu astronomische prijzen voor die ouwe meuk :P

• w4v3g0d
@ppeterr deze set staat vandaag overlast te bezorgen; https://soundcloud.com/reaktorevents/rod-at-unpolished-2019

Heb jij nog suggesties?

edit; kut, hij voegt hem niet samen met m'n vorige post :/

[Voor 18% gewijzigd door w4v3g0d op 04-03-2021 13:49]

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:18
Nu hier ook.

Edit: Speedy J - Krekc op 46 minuten. was ook een van de hoogtepunten op 5 jaar Awakenings. _/-\o_

• ppeterr
Op de 100 pagina's vol suggesties na, heb ik even geen nieuwe suggestie :)

De hele lijst 2020 zit ook veel leuks tussen.
https://soundcloud.com/reaktorevents/sets/unpolished-2020

MENTAL REBOOT

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaargod
Zo, dacht je Ha het weekend is Done? Even uitademenen en het weekend uit met deze klappert!
YouTube: Hadone - EXHALE Together Live Stream

Acties:
  • 0Henk 'm!

• w4v3g0d
Gaargod schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:18:
Zo, dacht je Ha het weekend is Done? Even uitademenen en het weekend uit met deze klappert!
YouTube: Hadone - EXHALE Together Live Stream
Heey beter hè!

Ben nog onderweg naar huis, maar knal hem zometeen even over de speakers!

• ppeterr
Ik heb er echt een hekel aan als ik een fantastische track hoor, maar hem niet terug kan vinden op het grote boze internetz....

Michael Klein - Joker Smile

Maar goed, wel zijn SC gevonden, en die voldoet voor nu :)

https://soundcloud.com/michaelkleinberlin

[Voor 91% gewijzigd door ppeterr op 11-03-2021 07:43]

MENTAL REBOOT

• ppeterr
Ow toch een beetje gevonden. Track 2

https://www.laternarecord...mercy-second-state-audio/

Is blijkbaar unreleased - PRE-ORDER ITEM. EXPECTED ON OR AROUND: 16-04-2021

[Voor 24% gewijzigd door ppeterr op 11-03-2021 17:27]

MENTAL REBOOT

• bownbreaker
Event van a.s. zaterdag helaas uitgesteld -_-. Heb me net gisteren laten testen, woon in het oosten en en je moet je op een van de door Fieldlabs aangewezen testplaatsen laten testen. Deze locaties bevinden zich in Utrecht, Eindhoven, Rotterdam en Amsterdam. Heb dus gisteren in totaal 4 uur lang in de auto gezeten en heb 400km gereisd voor een test van 5 minuten die achteraf niet meer geldig blijkt te zijn. Volgende week dus weer die kant op...
Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True