Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:32
Vandaag is lift off om 1600 Central Intergalactic Time:

https://www.intergalactic.fm/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_sfXLJzMbqVDfIc1ZZHfh7_sGXk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/onzX54puHIDqcsUbvMebg4OZ.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 23% gewijzigd door yrew op 21-05-2021 10:10 ]

intergalactic.fm

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:01
yrew schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:10:
Vandaag is lift off om 1600 Central Intergalactic Time:

[Afbeelding]
Deze denk ik dan...via de site zelf krijg ik een error.

https://www.intergalactic.fm/cbstv/

Iets te vaag voor mij nu :) Ik tune later weer eens in.

[ Voor 5% gewijzigd door ppeterr op 21-05-2021 17:02 ]

• yrew
Ja de stylen wisselen elkaar snel af

Dit is een link die ook in vkc werkt:

https://intergalactic.tv/live/cbstv/playlist.m3u8

intergalactic.fm

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-11 00:53
Adriatique set vanuit een helikopter hoog boven de Alpen. Erg nice! :Y

YouTube: Adriatique for VSNZ - Above the Alps [4K]

• ppeterr
yrew schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:50:
Ja de stylen wisselen elkaar snel af

Dit is een link die ook in vkc werkt:

https://intergalactic.tv/live/cbstv/playlist.m3u8
yeh yeah. Acid nu, inclusief fout trainingspak. En plaat 2 +10 in pitch :) Ik vind leuk *O*
Watskeburt?! Van de jeugd van tegenwoordig in je set prakken +1200010200
En "ken je klassiekers" sample's van huisbaas Bob..

Kan ik ergens zien wie er draaien....

Wies deesdan :P :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3UNHfj-NSH0VcnzcxXYX76D403o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/98i5jnztBrp920Am6gnEPiN9.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door ppeterr op 22-05-2021 17:49 ]

• ppeterr
Wakker worden met wat chill geluidjes. Wel weer een aparte snuiter :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SftvUC5IYVQT5bQn6ANsn1eZq8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/a3gfMyDq2Lz7P6W0rleRuL2L.png?f=user_large

• yrew
Zo gisteren avond met DJ Maaco, italoconnection, Loud-e en DJ Overdose was echt super vet.

Nu is het ook echt te gek. Sauna! Super vaag fucking vet

intergalactic.fm

• ppeterr
yrew schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:41:
Zo gisteren avond met DJ Maaco, italoconnection, Loud-e en DJ Overdose was echt super vet.

Nu is het ook echt te gek. Sauna! Super vaag fucking vet
Ik moet er even inkomen 8) Vaagheid ten top dit jaar poeh.

• yrew
Hierna komt shitcluster. Dat wil je niet missen heb ik begrepen

intergalactic.fm

• ppeterr
yrew schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:53:
Hierna komt shitcluster. Dat wil je niet missen heb ik begrepen
Dan ga ik even eten, en het bos op roken waar die gasten gitaar in staan te jengelen met vage teksten....

ehhh.... haha nee, ben benieuwd !

• yrew
http://schedule.hott.mx/

Hier wordt bijgehouden wie er spelen

intergalactic.fm

• ppeterr
He is real chagereinug of de corona thing :) Ow....ik laat het even aan staan.

@yrew fluffylittleclouds incoming, uhmmmmmmm echt een flashback dit voor mij.

Anyway "te vaag" :) Ik skip.

[ Voor 18% gewijzigd door ppeterr op 23-05-2021 18:12 ]

• ppeterr
Ik klik em an. :) Dat ben jij die daar draait neem ik even voor het gemak aan ?

• AMES
  • Laatst online: 26-08 08:13
ppeterr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:54:
[...]

Ik klik em an. :) Dat ben jij die daar draait neem ik even voor het gemak aan ?
Jup dat klopt :)

• ppeterr
Tof gedaan, fijn setje zo voor in de middag. Lekker relaxed. Zie dat je best professioneel bezig bent, daarvoor mijn complimenten, Ziet er allemaal goed uit.

Ik zet straks even "De loods" aan. Iets meer mijn soort plaatjes en tempo denk ik.

Thanks voor het delen.

• AMES
ppeterr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:25:
[...]

Tof gedaan, fijn setje zo voor in de middag. Lekker relaxed. Zie dat je best professioneel bezig bent, daarvoor mijn complimenten, Ziet er allemaal goed uit.

Ik zet straks even "De loods" aan. Iets meer mijn soort plaatjes en tempo denk ik.

Thanks voor het delen.
dankuu zeer

• yrew
Jerome Hill nu op:

Het gaat waarschijnlijk nog tot zondag avond door.

http://schedule.hott.mx/

intergalactic.fm

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-11 19:32

• AMES
Heerlijk dit!

YouTube: AMES - Desert Storm, The Netherlands (DJ - set) Techno

Nu live

[ Voor 3% gewijzigd door AMES op 28-05-2021 20:47 ]

• ppeterr
Yes, ik doe even mee stamp stamp !! Lekker, lijkt wel weer een tandje steviger.....i like :)

Tof gedaan weer zeker, lekker setje. Stampt goed, zeker mijn ding. Camera werk is ook best goed, her en der wat ruw. Maar past redelijk bij de setting steeds. Ik zie dat er over is na gedacht.

Maar. Wat ik graag zou zien in een set. En wat ik wel bij de 1 miljoen succesvolle views/sets zie.
Dat mis ik wel bij die van jou. Zie het niet als kritiek, maar ehhh doe er wat mee of niet :)

Het einde van deze set, dessert storm......helemaal kut. Zo eindig je geen set.
Video, laat eens wat van je acties zien op de knoppen.....en wissel dat eens af dan met de omgeving.

En een gezellig DJ doet het vaak ook heel goed hoor :) Je doet je best, maar een enthousiaste gozer
die er vol in gaat zet de sfeer. (zonnebril verbergt veel ook). Maar goed zie het niet als commentaar, ik doe het je nog niet een minuscuul deeltje na..

Ben benieuwd naar de volgende!

[ Voor 62% gewijzigd door ppeterr op 28-05-2021 21:12 ]

• AMES
ppeterr schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:48:
[...]

Yes, ik doe even mee stamp stamp !! Lekker, lijkt wel weer een tandje steviger.....i like :)

Tof gedaan weer zeker, lekker setje. Stampt goed, zeker mijn ding. Camera werk is ook best goed, her en der wat ruw. Maar past redelijk bij de setting steeds. Ik zie dat er over is na gedacht.

Maar. Wat ik graag zou zien in een set. En wat ik wel bij de 1 miljoen succesvolle views/sets zie.
Dat mis ik wel bij die van jou. Zie het niet als kritiek, maar ehhh doe er wat mee of niet :)

Het einde van deze set, dessert storm......helemaal kut. Zo eindig je geen set.
Video, laat eens wat van je acties zien op de knoppen.....en wissel dat eens af dan met de omgeving.

En een gezellig DJ doet het vaak ook heel goed hoor :) Je doet je best, maar een enthousiaste gozer
die er vol in gaat zet de sfeer. (zonnebril verbergt veel ook). Maar goed zie het niet als commentaar, ik doe het je nog niet een minuscuul deeltje na..

Ben benieuwd naar de volgende!
Hi Peterrrrr,

Bedankt voor je input! Ga ik / wij zeker iets mee doen. Een heel prettig weekend gewenst he. Bedankt voor je enthousiasme. Kom jij dan een keer kijken als publiek?, dan gaan we samen los _/-\o_

Klopt, einde was niet zo netjes! Maar ik werd in mijn kraag gevat :) 8) dus vandaar. Wel spannend dat wel

• ppeterr
AMES schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 23:22:
[...]

Hi Peterrrrr,

Bedankt voor je input! Ga ik / wij zeker iets mee doen. Een heel prettig weekend gewenst he. Bedankt voor je enthousiasme. Kom jij dan een keer kijken als publiek?, dan gaan we samen los _/-\o_

Klopt, einde was niet zo netjes! Maar ik werd in mijn kraag gevat :) 8) dus vandaar. Wel spannend dat wel
Ik ga al jaren niet meer naar feestjes :) Die tijd is een beetje voorbij voor mij.

Maar ehh, waar hebben jullie dit op genomen dan? Stond er opeens een boswachter voor je snuffert ofzo ?

• AMES
ppeterr schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 06:11:
[...]

Ik ga al jaren niet meer naar feestjes :) Die tijd is een beetje voorbij voor mij.

Maar ehh, waar hebben jullie dit op genomen dan? Stond er opeens een boswachter voor je snuffert ofzo ?
feestjes zijn voor jong en oud (niet lullig bedoelt) >:)

Drunense duinen:)

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:14
Feestjes zijn idd voor jong en oud.
Zelf ben ik nu 44, en kijk ongelofelijk uit naar weer een festival.

Merk wel dat nu mijn oudste al 12 is ik er ook een beetje tegenop zie om over een tijdje tussen haar leeftijd te staan. Maar dat is een probleem voor dan :)

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
jopie schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 12:15:
Feestjes zijn idd voor jong en oud.
Zelf ben ik nu 44, en kijk ongelofelijk uit naar weer een festival.

Merk wel dat nu mijn oudste al 12 is ik er ook een beetje tegenop zie om over een tijdje tussen haar leeftijd te staan. Maar dat is een probleem voor dan :)
Ik ben 40 en kijk er ook echt naar uit, ben voorlopig niet van plan om te stoppen. Maar de festivals met echt alleen maar jonge mensen vermijd ik wel.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:14
In welk deel van het land zoek je het dan op? Zelf in het oosten, en heb eigenlijk alleen pas Nest in Nijmegen op de planning staan.

• WasBak
  • Niet online
jopie schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 15:03:
In welk deel van het land zoek je het dan op? Zelf in het oosten, en heb eigenlijk alleen pas Nest in Nijmegen op de planning staan.
Overal wel hoor, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Tilburg en Nijmegen(Drift) ook wel. Andere steden kom ik bijna nooit eigenlijk. Ik woon zelf in Den Bosch, maar alles is prima bereikbaar.

• yrew
Nu David Vunk live op https://intergalactic.fm daarna Legowelt en IF, althans denk ik. Alles kan anders worden

[ Voor 3% gewijzigd door yrew op 29-05-2021 23:41 ]

intergalactic.fm

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 12:54
Vandaag kwam het nieuws dat awakenings festival, wat verzet is naar september, dan wederom niet doorgaat. Had er goede hoop op dat het tegen die tijd wel weer zou kunnen.....

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:12
@bramv82 ik kreeg de mail ook. Ze krijgen blijkbaar de vergunning niet rond. Dacht je dat dat virus het probleem was, krijg je dit... Echt jammer!! Benieuwd of er nog een iets uitgebreider statement naar buiten komt dan de oneliner uit de mail, vind het wel een beetje vreemd verhaal.

Ze komen deze maand iig wel met de presentatie van hun ADE program, laat dat dan maar mindblowing zijn. Wat mis ik die technoton!

• Jantjo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-11 13:07
bramv82 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:43:
Vandaag kwam het nieuws dat awakenings festival, wat verzet is naar september, dan wederom niet doorgaat. Had er goede hoop op dat het tegen die tijd wel weer zou kunnen.....
Link: https://www.parool.nl/amsterdam/awakenings-festival-weer-jaar-uitgesteld-gemeente-geeft-geen-toestemming~b20a1470/

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 12:54
Jammer dat het dan daarop mis gaat, terwijl het volgens de corona ontwikkelingen wel zou kunnen.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• WasBak
  • Niet online
Ik snap wel dat ze geen vergunning geven voor een verplaatste festival met zoveel bezoekers. Laat ze de bestaande festivals eerst doorgaan, dan is er volgens mij nog genoeg keus toch?

• Gaargod
En, nog iemand door die Awakenings ADE wachtrij gekomen gisteren? Ik had graag naar Ellum gewild maar kwam er niet door jammer genoeg. Alles inmiddels stijf uitverkocht... Zouden mensen zin hebben in een feestje :p

Zelfde verhaal met Thuishaven trouwens, gisterochtend 10u begonnen er een aantal kaartverkopen maar ook daar een groot drama.

• Jantjo
Gaargod schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:35:
En, nog iemand door die Awakenings ADE wachtrij gekomen gisteren? Ik had graag naar Ellum gewild maar kwam er niet door jammer genoeg. Alles inmiddels stijf uitverkocht... Zouden mensen zin hebben in een feestje :p

Zelfde verhaal met Thuishaven trouwens, gisterochtend 10u begonnen er een aantal kaartverkopen maar ook daar een groot drama.
Er komen nog herkansingen voor Thuishaven iig (Awakenings is helaas uitvkerocht :-( )
Een soort van Mini Ellum ;-) met alleen Maceo dan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/abR02068ZRDj03I1-KR-PbTxb-Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PFrtHtFPxSccd2PsCt8uavub.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Jantjo op 16-06-2021 12:40 ]

• joderoo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:51
Gaargod schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:35:

Awakenings met een groepje vrienden geprobeerd. Ik kwam als laatste in de wachtrij en had uiteindelijk als 1e kaartjes voor de zaterdagnacht. De rest van het groepje is het uiteindelijk ook gelukt, maar het is zeker niet helemaal eerlijk gegaan. Het lijkt meer een soort loting geweest te zijn.

Thuishaven is me niet gelukt, dat was helemaal een chaos zonder wachtrij en uiteindelijk een pagina waarbij het betalen niet lukte.

Dekmantel en Rotterdam Rave was geen probleem..

• Gaargod
Ik baal best wel van Awakenings. Eerst het Festival dat toch niet doorgaat, en nu geen tix voor de Technoton. Toch een ADE traditie voor mij.
Een vriend van me was wel door de queue voor Awake x Reinier Zonneveld in de Ziggo Dome gekomen (tot 2x aan toe), maar die laat ik rustig aan me voorbij gaan. Ben niet echt een Reinier fan, en zie Awake in de Ziggo ook niet zitten.

Gelukkig heb ik Time Warp DE nog 8)

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 11:40
Om het weekend te vieren:

Slechts 400 views. Nu ben ik als groot Techno fan ontzettend biased maar dit verdient toch veel meer views?
O-)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Jantjo
ChojinZ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:35:
[YouTube: EXTRAWELT - Murder Ballet - Plugged at Watergate]

Slechts 400 views. Nu ben ik als groot Techno fan ontzettend biased maar dit verdient toch veel meer views?
O-)
Laatste keer gezien bij de laatste ADE in het Muziekgebouw. Er waren best wel wat zalen , maar uiteindelijk de hele avond in de kleine zaal gebleven waar zij onder andere moesten optreden.
Met een dikke smile weer naar huis gegaan :P

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:20

On_E

Housemusic

Ik had ook wel zin in een festival bedacht ik me toen bekend werd dat het na juni weer echt zou kunnen. Maar uiteraard is alles allang uitverkocht. :+

Misschien dat ik tzt via ticketswap wat probeer en anders moet ik maar een weekend plannen met wat oude livesets en een paar vrienden in de tuin.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:47

momania

iPhone 30! Bam!

edit:
Verkeerd topic :x

[ Voor 90% gewijzigd door momania op 20-06-2021 12:19 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• ppeterr
momania schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:23:
Gerald: “brabbel…. brabbel….”

Clarkson: “………………. Yes”
Uhhh DJ gerald b2b with Clarkson :?
ChojinZ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:35:
[YouTube: EXTRAWELT - Murder Ballet - Plugged at Watergate]

O-)
Ik wordt altijd happy van de sound die Extrawelt neerzet. Vrolijk maar toch met een knagend duistere laag erin. Super track! Staan nog 2 tracks opgenomen blij "Plugged at Watergate". Ik zet ze aan!
(en daarna ook even Soopertrack (YouTube: Extrawelt - Soopertrack Original (High Quality)) Die knaagt helemaal.)) Maar goed, die link pleur ik ieder jaar wel hier neer :9

Nou vooruit, dan mag ook niet mijn all-time hersen kraker ontbreken.
YouTube: Popof- Serenity [HQ]

En nu weer terug tot de orde van de dag. oOo

Detroit, Mills, Tresor, Minimal, Berlin - Yes yes

[ Voor 83% gewijzigd door ppeterr op 19-06-2021 18:02 ]

• Jantjo
ppeterr schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:19:
[...]

Uhhh DJ gerald b2b with Clarkson :?

[...]

Ik wordt altijd happy van de sound die Extrawelt neerzet. Vrolijk maar toch met een knagend duistere laag erin. Super track! Staan nog 2 tracks opgenomen blij "Plugged at Watergate". Ik zet ze aan!
(en daarna ook even Soopertrack (YouTube: Extrawelt - Soopertrack Original (High Quality)) Die knaagt helemaal.)) Maar goed, die link pleur ik ieder jaar wel hier neer :9

Nou vooruit, dan mag ook niet mijn all-time hersen kraker ontbreken.
YouTube: Popof- Serenity [HQ]

En nu weer terug tot de orde van de dag. oOo

Detroit, Mills, Tresor, Minimal, Berlin - Yes yes

[Soundcloud: Awakenings Podcast #110 - Robert Hood by Awakenings]
Extrawelt gaat bij mij ook nooit vervelen. Hun producties en sets zijn altijd erg solid en zeker icm een goede geluid installatie komt hun muziek als beste tot hun recht. Die diepe bass die ze altijd gebruiken gaat echt door je heen. En in tegenstelling tot veel nieuwe techno van de afgelopen 2-3 jaar klinken hun tracks gelukkig nooit monotoon.

Btw 'Soopertrack' _/-\o_ wat een track!

Robert Hood ook een solid dj ;-) vind hem persoonlijk beter solo dan wanneer hij onder Floorplan draait.
Zijn dochter is helaas nog niet zo ervaren als die pa van der :)

• Carmeldt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23-06-2021
Lieve allemaal,

Voor mijn afstudeerscriptie ben ik op zoek naar respondenten tussen de 20 en 40 jaar die wel eens (dub) techno evenementen/festivals bezoeken en/of dit muziekgenre leuk vinden!

De enquête is in het Nederlands en neemt 5 tot 10 minuten in beslag. Ik zou het zeer waarderen als jullie hem willen invullen via de volgende link : https://www.survio.com/survey/d/X9J7O3Q5K3Q8E9U3G

Alvast heel erg bedankt!! _/-\o_ _/-\o_

Groetjes,
Carmel

• ppeterr
Thomas again! Lekker Lekker.

Alleen op klikken als je onder de 20 of boven de 40 bent 8)

• Gaargod
Kaartje in de tas voor Intercell op 23 Juli... Man man man (vrouw), nu al in zin!!! Kan het me nog helemaal niet voorstellen om over een maand gewoon weer zoals vanouds in een zweterige loods schouder aan schouder te staan met mederavers, technovlinders & liefhebbers etc. :9~ O+ oOo

Met o.a. 999999999 en Stranger op de line-up gaat dit een beste klappert worden :)

Ook wat minder nieuws, Time Warp DE gaat toch niet door in Oktober dit jaar. Ze hebben 'm nu verzet naar April '22...

• ppeterr
Gaargod schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:18:
Kaartje in de tas voor Intercell op 23 Juli... Man man man (vrouw), nu al in zin!!! Kan het me nog helemaal niet voorstellen om over een maand gewoon weer zoals vanouds in een zweterige loods schouder aan schouder te staan met mederavers, technovlinders & liefhebbers etc. :9~ O+ oOo

Met o.a. 999999999 en Stranger op de line-up gaat dit een beste klappert worden :)

Ook wat minder nieuws, Time Warp DE gaat toch niet door in Oktober dit jaar. Ze hebben 'm nu verzet naar April '22...
Lekker man! Dat wordt superextra te gek vermoed ik :)

Ow en ik scroll net even verder in mijn SC stream, en wie kom ik tegen.....

[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 24-06-2021 16:27 ]

• Jantjo
Iets minder harde techno maar zojuist kaartjes voor Secret Project Festival (link) gehaald :-). Wel pas voor ADE maar ik kan nog wel nog een paar extra maandjes wachten :)

• ppeterr
Jantjo schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:33:
Iets minder harde techno maar zojuist kaartjes voor Secret Project Festival (link) gehaald :-). Wel pas voor ADE maar ik kan nog wel nog een paar extra maandjes wachten :)
Toffe line up zeg, en Klock met Dettmann. Die 2 samen zou ik zeker niet missen daaro :)
Hopelijk duikt die set online op, ben er erg benieuwd naar. Wat een combo.

• Jantjo
ppeterr schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:38:
[...]

Toffe line up zeg, en Klock met Dettmann. Die 2 samen zou ik zeker niet missen daaro :)
Hopelijk duikt die set online op, ben er erg benieuwd naar. Wat een combo.
Heb zojuist wel 1 kleine maar ontdekt wat totaal niks met de lineup zelf te maken heeft...
het is niet in Amsterdam :| Maar in Zaandam.. wist niet dat de ADE ook voor Zaandam stond |:(

• ppeterr
Jantjo schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:47:
[...]

Heb zojuist wel 1 klein maar ontdekt wat totaal niks met de lineup zelf te maken heeft...
het is niet in Amsterdam :| Maar in Zaandam.. wist niet dat de ADE ook voor Zaandam stond |:(
Naja, Zaandam denkt dat het Amsterdam is. Net zoals Purmerend trouwens. De voorlopers van Almere....

Hemkade, zou voor mij al snel goed genoeg zijn :)

• Jantjo
ppeterr schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:50:
[...]

Naja, Zaandam denkt dat het Amsterdam is. Net zoals Purmerend trouwens. De voorlopers van Almere....

Hemkade, zou voor mij al snel goed genoeg zijn :)
Heeft meer met de weg terug te maken ;-)
Had niet persee zin om terug naar huis te moeten rijden..
Maar aan de andere kant Zaandam is niet het einde van wereld. voor die lineup heb ik dat ritje er wel voor over :*)

• ppeterr
Jantjo schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:01:
[...]

Heeft meer met de weg terug te maken ;-)
Had niet persee zin om terug naar huis te moeten rijden..
Maar aan de andere kant Zaandam is niet het einde van wereld. voor die lineup heb ik dat ritje er wel voor over :*)
Taxi toet toet :)

• Jantjo
Ik weet niet of jij bekend bent met die "Amsterdamse" taxi prijzen? dat is gerust 60-80 euro... :|

• ppeterr
Jantjo schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:04:
[...]

Ik weet niet of jij bekend bent met die "Amsterdamse" taxi prijzen? dat is gerust 60-80 euro... :|
Nee eigenlijk niet meer....maar ik zou het er wel voor over hebben. Zeker als
je met een paar man in de taxi zit. Anyway bijzaak :) Zoek het uit....tof feestje dat denk ik wel :)

• Jantjo
ppeterr schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:08:
[...]

Nee eigenlijk niet meer....maar ik zou het er wel voor over hebben. Zeker als
je met een paar man in de taxi zit. Anyway bijzaak :) Zoek het uit....tof feestje dat denk ik wel :)
Agreed :P

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-11 15:36
Gaargod schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:18:

Kan hier ook niet wachten.
Volgende week zaterdag gelijk knallen met Thuishaven overdag.
Juli lijkt een rustige maand voor mij te worden (2-7 Thuishaven overdag en 31-7 Free Your Mind).
Augustus wordt dan wel weer een knalmaand. (7-8 Thuishaven Luke Slater en co, 14-8 Amelie Lens Atomium, 20-8 Lowlands en 28-8 Onder de Radar) :9~

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 16:49
Weer een mixie gedaan op verzoek van het label waar ik bij zit. Wat deep techno met tracks van oa. wat bevriende artiesten

Tracklist:
Morning Routine (short edit) - Manuel-M
Nomansland - Bas Dobbelaer & Vand (SoHaSo)
Drama - Taupe - (ÆX 006)
Move - Nuages - (Fcomm)
Transfigured - minimalArchiv (Integrity records)
Lumina (G-Prod rmx ) - Loloman (Nocturbulous Techno City)
Éphémère (Beatless Mix) - Chris Gavin (3ToThe3rd)
Videotape - ModelSon - (Brique Rouge)
Radio Ciocco - Ma Spaventi (M.O.S)
Departure - Emanuel Satie (Cocoon)
When Spies Fall in Love - Eddie Merced (Lumina)
Take Me instrumental - Satoshi Fumi (Bedrock)
0318 - Gerwin Van Engelenburg (Metrohm)
From Nowhere With Love - Elegia (Fcomm)

• WasBak
  • Niet online
Dit weekend verknipt op zondag, ik ben er nog nooit geweest, als er geen Corona was geweest had ik m geskipt denk ik.

Dit jaar nog Dekmantel en net tickets gekocht voor Draaimolen 10+11 september 😎

Mooi dat het eindelijk weer kan!

• ppeterr
Niet indutten, lekker perc@synoid! Industriële beuk techno.

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:02
Jantjo schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:33:
Goede keus! Ik ga er ook heen. Ging eerst naar Tinlicker ADE, maar heb die verkocht en ben voor dit festival gegaan.
Ben vooral benieuwd naar Artbat live! :9~

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:34
Van PERC naar even de hele andere kant van techno, een hele chille soort deep-techno set van Martinou:

[ Voor 15% gewijzigd door kevz op 30-06-2021 16:01 ]

Mijn YouTube

• ppeterr
kevz schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:00:
Van PERC naar even de hele andere kant van techno, een hele chille soort deep-techno set van Martinou:

[Soundcloud: Sure Thing Mix 105: Martinou by Sure Thing]
Moet wel heel erg zoeken naar het soort techno :) Maakt niks uit, wat wel uit maakt dat ik dit wel
waardeer. Alleen dan in het zonnetje chillen in het tuintje...dus ik bewaar hem :) Want kut weer.

• kevz
ppeterr schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 18:49:
[...]

Moet wel heel erg zoeken naar het soort techno :) Maakt niks uit, wat wel uit maakt dat ik dit wel
waardeer. Alleen dan in het zonnetje chillen in het tuintje...dus ik bewaar hem :) Want kut weer.
Ja de 1 noemt het House, de ander Techno. Ik vind dat het er tussen in zit. Maar wat het verschil maakt is dat deze set wel heel goed dat hypnotiserende ritme vasthoud, en dat is wat Techno voor mij is :)

edit; En dan dat nummertje hieronder noem ik popmuziek :P

[ Voor 5% gewijzigd door kevz op 01-07-2021 13:28 ]

Mijn YouTube

• Jantjo
Om alvast even in de festival sfeer te komen!

Maar na 18h mag van mij het tempo wel iets omhoog :P

[ Voor 3% gewijzigd door Jantjo op 01-07-2021 13:26 ]

• Gaargod
Oef, 23 Juli doet Ben Klock een all nighter in de Marktkantine... Bijna (bijna!) spijt van m'n Intercell kaartje op dezelfde dag.

• Jantjo
Gaargod schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 13:48:
Oef, 23 Juli doet Ben Klock een all nighter in de Marktkantine... Bijna (bijna!) spijt van m'n Intercell kaartje op dezelfde dag.
Het is maar 15 min. rijden van de ene naar de andere locatie :-P

• Gaargod
@Jantjo dan toch maar 999999999 in de H7 checken en de rest in de Marktkantine doorbrengen :p

Krijg net mail binnen van Reaktor, die doen Zondag 18 Juli een mooie outdoor / indoor dag / nacht rave bij Lo-Fi! o.a. DVS1 en Talismann op de line up. Verkoop begint morgen om 18u. Daar ga ik even voor zitten :)

• ppeterr
djerror schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:17:
Weer een mixie gedaan op verzoek van het label waar ik bij zit. Wat deep techno met tracks van oa. wat bevriende artiesten

Tracklist:
Morning Routine (short edit) - Manuel-M
Nomansland - Bas Dobbelaer & Vand (SoHaSo)
Drama - Taupe - (ÆX 006)
Move - Nuages - (Fcomm)
Transfigured - minimalArchiv (Integrity records)
Lumina (G-Prod rmx ) - Loloman (Nocturbulous Techno City)
Éphémère (Beatless Mix) - Chris Gavin (3ToThe3rd)
Videotape - ModelSon - (Brique Rouge)
Radio Ciocco - Ma Spaventi (M.O.S)
Departure - Emanuel Satie (Cocoon)
When Spies Fall in Love - Eddie Merced (Lumina)
Take Me instrumental - Satoshi Fumi (Bedrock)
0318 - Gerwin Van Engelenburg (Metrohm)
From Nowhere With Love - Elegia (Fcomm)

[Soundcloud: Gerwin Van Engelenburg - Metrohm - Maxximixx - June - Festival - 26.06 by GVE | Gerwin Van Engelenburg]
Lekker setje, warm sfeervol - ben weer helemaal zen voor het komende uurtje :)

• Jantjo
Gaargod schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:18:
@Jantjo dan toch maar 999999999 in de H7 checken en de rest in de Marktkantine doorbrengen :p

Krijg net mail binnen van Reaktor, die doen Zondag 18 Juli een mooie outdoor / indoor dag / nacht rave bij Lo-Fi! o.a. DVS1 en Talismann op de line up. Verkoop begint morgen om 18u. Daar ga ik even voor zitten :)
@Gaargod ik zag die net ook op mijn insta voorbijkomen. Vriendin van me moet dan ook draaien.
Ben blij om te zien dat weer feesten gegeven mogen worden. met de bijkomstige 1ste wereld dilemma's...

1) ik kan niet op 2 feesten tegelijkertijd zijn.

2) welk feest moet ik dan naar toe!? 8) :P

• ppeterr
Ow Ow Ow Ow :Y oOo :Y

• WasBak
  • Niet online
Gisteren m'n eerste festival gehad, man man man, wat heb ik dat gemist.
Dat warme drukkende gevoel in een tent, met zoveel blije mensen om je heen, alsof het nooit was weggeweest. Kippenvel!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 13:23

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

WasBak schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:15:
Dat warme drukkende gevoel in een tent, met zoveel blije mensen om je heen, alsof het nooit was weggeweest. Kippenvel!
Ploegendienst?

Zij was goooeeed!

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• ppeterr
Oeh enge chick. Met meer emotie in der navel dan op dat koppie van der.

Wel dikke set *O*

• Tjesus
WasBak schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:15:
Hier hetzelfde op Thuishaven zaterdag. Af en toe kneep ik hem wel tussenuit, omdat ik letterlijk plat werd gedrukt linksvoor/midvoor vanwege een paar druppels. In de loods was de hitte na 10 minuten helemaal niet meer te doen. Dat was letterlijk standje sauna.

• ppeterr
Heb een stuk of 8 van deze doosjes liggen jongens :)

Hoop echt dat jullie goed uit de "strijd" komen, wel een risico pfff.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eomUxhbSo9ffPhZ3irPcF2qo1qw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q84M5VROqai33INSr750SgUo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door ppeterr op 05-07-2021 17:38 ]

• WasBak
  • Niet online
Nope, Verknipt.
Cera Khin was voor mij de topper van de dag.

Al had ik SPFDJ ook graag gezien.

YouTube: Cera Khin / June 25 / 4pm-5pm

• WasBak
  • Niet online
Tjesus schreef op maandag 5 juli 2021 @ 17:35:
[...]

Hier hetzelfde op Thuishaven zaterdag. Af en toe kneep ik hem wel tussenuit, omdat ik letterlijk plat werd gedrukt linksvoor/midvoor vanwege een paar druppels. In de loods was de hitte na 10 minuten helemaal niet meer te doen. Dat was letterlijk standje sauna.
Dat was tijdens Cera Khin ook, het begon te regenen en de mensen van de main, liepen allemaal naar binnen bij ons. Zo druk en zo warm, niet normaal.

• Jantjo
Volg haar inmiddels al een tijdje. Maar ze is idd echt goed! Geen poes pas 5de versnelling en rammen maar ;)

• Jantjo

Joris Voorn : Studio DJ Set Traktor X Beatport LINK

• bownbreaker
Zondag thuishaven gepland staan, zou het kabinet besluiten voor die tijd de clubs weer dicht te gooien? Zou wel zuur zijn, kan ik eindelijk weer naar een feestje toe, ben ik één weekend te laat.

• WasBak
  • Niet online
Daar lijkt het wel op, wat een zonde..

• Jantjo
Het was een -kort- festival seizoen ;w

• Gaargod
Mijn YouTube tijdlijn staat in ene vol met Japanse techno achtige dingen, ik trek het!
Deze live dude bij een of ander radarstation, mooie beelden en lekkere trippy sounds. Doet me ergens een beetje Oscar Mulero achtig aan, hypnotiserend maar dan op een tikkie lager tempo.

YouTube: ETCHED 003 巡感 - Wata Igarashi (Live Set) / Yatsugatake , Japan

• kevz
Wata Igarashi is een beetje een hidden gem, verdient meer aandacht/views dan hij krijgt. Ik keek even rond in mijn likes op youtube en daar is die wel in te vinden hoor :D

YouTube: Wata Igarashi - Spirits In The Rain [MDG014.1]
YouTube: Wata Igarashi - Eruption [WIP03]
YouTube: Aurora Halal ‎- Eternal Blue (Wata Igarashi Crossing Remix) [MD003]
YouTube: Wata Igarashi - Decrypt [WIP03]

Mijn YouTube

• Gaargod
@kevz nice, deed net even een snelle search in dit topic naar Wata. Kijk dan naar deze post van jou, op een dag na een jaar geleden! Toeval?
kevz in "Het grote Techno-liefhebberij-topic"

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-11 20:57
Deze van de week cadeau gekregen op 10" vinyl. Heerlijke beuker

• bownbreaker
Afgelopen week ook zelf uiteindelijk toch nog corona gekregen, kon dus sowieso niet naar thuishaven mocht het wel zijn doorgegaan. Verzacht de pijn voor mij toch een klein beetje :). Verder geen klachten op wat lichte keelpijn na.

• Jantjo
.

[ Voor 103% gewijzigd door Jantjo op 10-07-2021 09:51 ]

• Jantjo
Een vraag voor de mensen die recentelijk bij een of meerdere festivals geweest zijn?

Het blijft uiteraard voor iedereen een persoonlijke mening maar kun je je ergens vinden bij de
besluiten van gisterenavond door de overheid? (Met name als het gaat om verspreiding of beter gezegd om verspreiding te voorkomen)

Of zeg je juist die hadden ze makkelijk kunnen laten doorgaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Jantjo op 10-07-2021 09:37 ]

• bownbreaker
Jantjo schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:26:
Een vraag voor de mensen die recentelijk bij een of meerdere festivals geweest zijn?

Het blijft uiteraard voor iedereen een persoonlijke mening maar kun je je ergens vinden bij de
besluiten van gisterenavond door de overheid? (Met name als het gaat om verspreiding of beter gezegd om verspreiding te voorkomen)

Ik ben wel van mening dat ze de nachtclubs en discotheken te snel hebben geopend. Ze hadden daar beter mee kunnen wachten tot september omdat het nu toch het festivalseizoen is. Daarnaast zijn buitenfestivals ook vele malen veiliger m.b.t. het oplopen van een besmetting. Die slecht geventileerde feestcafés zijn denk ik een van de belangrijkste oorzaken van al die besmettingen de laatste tijd.

• WasBak
  • Niet online
bownbreaker schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:42:
[...]

Ik ben wel van mening dat ze de nachtclubs en discotheken te snel hebben geopend. Ze hadden daar beter mee kunnen wachten tot september omdat het nu toch het festivalseizoen is. Daarnaast zijn buitenfestivals ook vele malen veiliger m.b.t. het oplopen van een besmetting. Die slecht geventileerde feestcafés zijn denk ik een van de belangrijkste oorzaken van al die besmettingen de laatste tijd.
Helemaal mee eens, ik geloof dat festivals echt wel veilig kunnen. Mits getest, geen gesjoemel en voldoende vaccinaties. Zelfs in combinatie met een tent die goed geventileerd is.

• Fuwor
  • Nu online

Afgelopen zondag naar Verknipt geweest. Ik weet in ieder geval van drie verschillende groepen die zijn geweest dat zij daar Corona hebben opgelopen. Zelf de dans gelukkig ontlopen maar vier vrienden die met mij mee waren zijn positief getest.

Ondanks dat het zich (vrijwel) allemaal buiten afspeelde dus toch veel besmettingen. Niet helemaal waterdicht dat TvT en ik denk achteraf toch dat ze iets wat snel hebben versoepeld, zeker voor grote evenementen als Verknipt.

Desondanks wel enorm genoten van het eerste feestje in tijden. :)

• Jantjo
Ik vind het jammer dat met name een aantal festivals de dupe zijn geworden maar ik heb er zelf ook wel begrip voor dat ze deze beslissing hebben moeten nemen. Zeker met de rappe toename van besmettingen.
Hadden ze dat maar eerder geweten dan hadden organisaties ook eerder de afweging kunnen maken om het door te laten gaan of juist niet..

En ben het ook eens met de reacties hierboven dat ze ook even hadden kunnen wachten met clubs enzo.

Ik denk dat er bij veel mensen nog steeds de perceptie is van als je gevaccineerd bent je dan ook immuun bent maar dat is dus helaas niet aan de orde. En zoals wardjj hierboven al vermeldde zelfs met een buitenlucht festival is er dus nog steeds risico dat je het kan oplopen...

Hopelijk zijn we over een maand in een betere situatie waar dan alsnog op korter termijn veel dingen wel weer kunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jantjo op 10-07-2021 20:12 ]

• Tjesus

Deels wel, deels niet.
Buitenfestivals/buitenclubs hadden van mij wel door mogen gaan. Er is vrij veel data verzameld met de Fieldlabs evenementen en op basis daarvan een advies opgesteld. Tot nu toe heb ik nog geen bericht gezien dat er een mogelijke besmetting was geweest op Thuishaven. Zolang clubs en evenementen zich aan de regels houden, dan wordt de kans op een besmetting ook kleiner. Hoe dan ook, een besmetting kan altijd gebeuren.

Waarom niet? In mijn omgeving, Apeldoorn, heb ik al van twee cafés berichten gelezen dat er een mogelijk besmetting is geweest, en als ik dat combineer met de verhalen over fraude of hoe makkelijk mensen binnen kunnen komen dan, misschien te kort door de bocht, hebben de ondernemers dat aan zichzelf te danken.

Daarnaast vind ik ook dat er iets te snel is versoepeld. Vanwege twee redenen:
1) Niet iedereen is gevaccineerd en zelfs na de eerste prik zou er nog gewacht moeten worden, omdat je niet direct bent beschermd. Ik hield mij bijvoorbeeld nog aan de regels voor de niet gevaccineerden, ondanks dat ik anderhalve week geleden een Janssen-vaccin heb gehad.
2) Delta-variant begon op dat moment aan een opmars. En dan gooi je alles open. 8)7
Ik ben geen wetenschapper/expert, maar mag toch wel hopen dat iemand dit een groot risico vindt?

En om het af te sluiten, deel ik dezelfde mening als van de interviewer/geïnterviewden:

https://m.facebook.com/st...434140&id=104539121292361

Edit:
Om het nog gezellig te houden:

[ Voor 4% gewijzigd door Tjesus op 10-07-2021 20:59 ]

• ppeterr
Fuwor schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:52:
[...]

Afgelopen zondag naar Verknipt geweest. Ik weet in ieder geval van drie verschillende groepen die zijn geweest dat zij daar Corona hebben opgelopen. Zelf de dans gelukkig ontlopen maar vier vrienden die met mij mee waren zijn positief getest.

Ondanks dat het zich (vrijwel) allemaal buiten afspeelde dus toch veel besmettingen. Niet helemaal waterdicht dat TvT en ik denk achteraf toch dat ze iets wat snel hebben versoepeld, zeker voor grote evenementen als Verknipt.

Desondanks wel enorm genoten van het eerste feestje in tijden. :)
Het was net zelfs op het nieuws. Meer dan 200 mensen ziek geworden na Verknipt. :|

• WasBak
  • Niet online
ppeterr schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 17:52:
[...]

Het was net zelfs op het nieuws. Meer dan 200 mensen ziek geworden na Verknipt. :|
Besmet is nog niet ziek.

Het schijnt dat het er inmiddels meer dan 1000 zijn. Ik heb nergens last van gelukkig. Wel de hele dag in de tent gestaan.

• ppeterr
WasBak schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 17:59:
[...]

Besmet is nog niet ziek.

Het schijnt dat het er inmiddels meer dan 1000 zijn. Ik heb nergens last van gelukkig. Wel de hele dag in de tent gestaan.
Ahh excuses, je hebt gelijk. Ik bedoel besmet. Gelukkig allemaal jonge gasten denk ik. Wat een ellende.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 13:23

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Hoe buiten was buiten bij verknipt? Ze hebben daar toch tenten die alleen aan de zijkanten open zijn?

Ik, oudere jongere, was naar ploegendienst. Daar was alles zonder dak, zijl of plafond. Twee keer mezelf getest, niets opgelopen.

BTW, controle had echt beter gekunt. Die was knudde

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Pagina: 1 ... 28 ... 48 Laatste