De ETH-bot is hier inmiddels met de stoploss methode aan de gang, tussendoor nog even de nodige dust getrade voor BNB (kan blijkbaar ineens bij Binance) en nu maar hopen dat dit onder de streep winst oplevert.
Helaas is de PBL wel flink uitgedund, voor de verandering waren er tegen de 60 munten, nu iets meer dan 20. Kan ik daar weer achteraan, kijken wat er aan de hand is.
En ik zag een munt (CTR) die zonder ge-emailde waarschuwing van Binance van de markt is gehaald, daar kan ik nu dus helemaal niets meer mee
edit: De PBL komt zo te zien door het minimale volume dat ik al een hele tijd op 1000 had staan, meeste zit er tegenwoordig onder.
edit2: Nog niks positiefs te melden over het DCA-loos draaien met stoploss, tot nu toe geen winst, alleen verlies (onder de streep).
edit3: Die stoploss trigger werkt niet helemaal goed, net eentje getriggered met -10.73%, terwijl de trigger op -4 staat.
[Voor 27% gewijzigd door Raven op 10-06-2018 11:00]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde