Toon posts:

[Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:29
Raven schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:30:
[...]

Hmm.... dat zou wel handig zijn als dat kan.
Ik heb niets kunnen vinden over een door de gebruiker in te stellen periode voor de price_drop_trigger.
Inmiddels heb ik met behulp van PTMagic wel een soortgelijke functionaliteit werkend sinds vanavond.
Ik heb daarvoor twee markettrends (Top 50 coins en BTC/USD) toegevoegd die een periode van 10 minuten aanhouden.

https://tweakers.net/ext/f/BpD5yuJo9ZuVbbMCXiwbYGZY/thumb.png
https://tweakers.net/ext/f/J0dOGVUjlBBOd1e2uvAlftIB/thumb.png

Vervolgens heb ik een nieuwe Global Setting (met de toepasselijke naam 'NiagaraFalls' :+ ) toegevoegd boven aan de lijst. Deze activeert de Sell Only Mode als één van bovenstaande trends een snelle val laat zien:
https://tweakers.net/ext/f/ZP6Tj0Jw53wnCvZZvUGdqU2u/thumb.png

De triggers staan momenteel vrij strak (-0,2% en -0,25%). Ik ga het wel even aanzien de komende dagen wat realistische waardes zijn. Door oude bags gaat er hier verder toch niet veel gebeuren denk ik.

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ligt de Binance API er weer eens uit? Het regent hier "looks like order #******* for ***ETH could not be validated, let's revalidate it" meldingen met "message null, result:" erachteraan.

[Voor 16% gewijzigd door Raven op 22-06-2018 09:38]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kan weg

[Voor 144% gewijzigd door Raven op 24-06-2018 14:15]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mijn BTC-bot draait na lange tijd weer, heb die bijgewerkt naar PT 2.0.13 en heb PTMagic er ook maar meteen bij op gezet.

Nu staat er in PBL (ook bij PTM) overal max pairs, terwijl de bot nog helemaal niks in pairs en (uitgeschakelde) DCA heeft staan, iemand enig idee hoe dat kan? :S max_trading_pairs staat niet op nul.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-03 07:57
Vinden jullie PT Pro echt meerwaarde hebben t.o.v. Basic? Scheelt 40 euro voor 3 maanden abo (Binance).
Je krijgt alleen PT Notifications en PT Tracker erbij hiervoor.

Is dat het waard?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-12-2022
Binance heeft ALLE API keys gereset

Hierdoor werkt je profittrailer binance niet meer (https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360006669152)

Inmiddels is het aanmaken van api keys wel weer toegestaan (https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360006669852)

Traden, zowel op de site als via PT, werkt nog niet op het moment van schrijven

Om je Binance bot weer aan de praat te krijgen dien je de volgende stappen te nemen:

1) Maak een nieuwe Default and Trading API key aan in je binance account
2) Vervang de oude keys op de juiste plaatsen in de application.properties file van je bot(s)
3) Vervang de oude keys door de nieuwe bij de PT Assistant op discord

Voor meer info: https://wiki.profittrailer.com/doku.php?id=pt_assistant

Als je alle stappen goed gedaan hebt en binance het traden nog steeds niet enabled heeft dat kan je de volgende melding krijgen:

"ERROR BinanceWebSocketAdapterKline - onWebSocketError: Timeout on Read"

Hier kunnen we niets aan doen behalve wachten op binance. Tot die tijd zullen ook verschillende saldo bedragen niet kloppen waarschijnlijk.

Om op de hoogte te blijven van binance updates, volg ze op twitter (https://twitter.com/binance) of via telegram (https://t.me/binance_announcements)

Meer info: https://www.newsbtc.com/2...nance-to-suspend-trading/

meh.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

nAffie schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:17:
Binance heeft ALLE API keys gereset
Apart, eerst de halve nacht "There is something wrong, is the exchange api having problems?" en sinds het resetten van de API keys geen foutmelding meer in Telegram, wel in de cmd-vensters (invalid API-key, IP or permissions for action), blijkbaar worden niet alle errors geTelegrammed?

Straks maar eens mee aan de gang...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39
Raven schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:40:
[...]

Apart, eerst de halve nacht "There is something wrong, is the exchange api having problems?" en sinds het resetten van de API keys geen foutmelding meer in Telegram, wel in de cmd-vensters (invalid API-key, IP or permissions for action), blijkbaar worden niet alle errors geTelegrammed?
Klopt. Ook temp-bans worden niet via telegram gemeldt. Kan best verneukeratief zijn als je meerdere bots op hetzelfde IP adres hebt draaien.

https://www.socialcooling.com/

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Inmiddels heb ik hier de keys opnieuw aangemaakt en ingevoerd, maar de foutmeldingen m.b.t. ongeldige keys/IP bleven tot ik beide bots herstarte. Blijkbaar kun je niet elke instelling tijdens het draaien aanpassen, althans, niet succesvol.

Inmiddels draaien ze beide weer en 1 geeft de aangegeven "ERROR BinanceWebSocketAdapterKline - onWebSocketError: Timeout on Read" fout, de ander geen foutmeldingen :?

Edit: "System maintenance complete", trading gaat vanaf 0800 AM (UTC) weer verder.

[Voor 9% gewijzigd door Raven op 04-07-2018 09:35]

Oscar Wilde

• Moshi
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 07-03-2019
Geen wonder dat ik 61 meldingen had vandaag

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier is iets vreemds aan de hand. Zag laatst dat TCV ineens lager was geworden en het verschil staat in dust. De betreffende munt (GASBTC) heeft echter bij date -- staan, bij bid price 0.00200700 (het verdwenen verschil) en bij bought price 0.00000000.

Op https://www.binance.com/userCenter/balances.html zie ik echter 0.00000005 als BTC waarde bij de betreffende munt en de totale waarde (minus BNB) is afgerond 0.039 i.p.v. de 0.037 dat PT aangeeft, waarbij het verschil dezelfde hoeveelheid heeft als dat in dust zou staan.

Is er door de vele API issues van laatst ergens iets mis gegaan en hoe kan ik dit oplossen? :S Het lijkt alsof er in PT 2.0.13 iets is blijven hangen of zo. Een herstart heeft niet geholpen.

[Voor 5% gewijzigd door Raven op 07-07-2018 10:35]

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hoort PT Magic met de Freefall Block niet te voorkomen dat munten worden gekocht die druk bezig zijn met dalen in waarde? Heb namelijk weer eens de nodige diep in de min staan :/

[Voor 6% gewijzigd door Raven op 10-07-2018 12:37]

Oscar Wilde

• Quacko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-01 08:48
Is er iemand geïnteresseerd in een Profittrailer lifetime licentie voor Binance? Pm me dan. Één te koop.
Ik heb de tijd en zin niet meer om me er mee bezig te houden en heb nog een oude levenslange licentie van voor het subscription model van 20/04/2018.

[Voor 42% gewijzigd door Quacko op 27-07-2018 17:33]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb net de ETH-bot ook maar eens bijgewerkt naar v2 en sindsdien geven beide bots ineens dit aan:
ERROR ProfitTrailerService - CB - Error in reading response Address already in use:
Achter : staat echter niets, weet iemand wat dit inhoud?

PT Magic van de BTC bot stopte op het zelfde moment met werken, unable to contact Binance for fresh market data.

@anboni Ik heb net teruggebladerd, jij kreeg een melding die specifiek temp-ban aangaf? Die melding zie ik hier niet, maar dat lijkt het volgens mij wel te zijn.

De verliezen blijven overigens doorgaan, ik probeer nog 1 andere config, als dat ook niets verandert is het wat mij betreft genoeg, deze bot kan blijkbaar niets dan verliezen genereren en PT Magic verandert er vooralsnog niets aan :/

[Voor 37% gewijzigd door Raven op 28-07-2018 12:13]

Oscar Wilde

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39
Raven schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 12:02:
Ik heb net de ETH-bot ook maar eens bijgewerkt naar v2 en sindsdien geven beide bots ineens dit aan:
ERROR ProfitTrailerService - CB - Error in reading response Address already in use:
Achter : staat echter niets, weet iemand wat dit inhoud?

PT Magic van de BTC bot stopte op het zelfde moment met werken, unable to contact Binance for fresh market data.

@anboni Ik heb net teruggebladerd, jij kreeg een melding die specifiek temp-ban aangaf? Die melding zie ik hier niet, maar dat lijkt het volgens mij wel te zijn.
"Address already in use" doet mij denken dat er een process op je pc is gecrasht die de poort nog steeds in gebruik houdt. Ik zou eerst de PC 'ns restarten.

https://www.socialcooling.com/

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anboni schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 12:23:
[...]

"Address already in use" doet mij denken dat er een process op je pc is gecrasht die de poort nog steeds in gebruik houdt. Ik zou eerst de PC 'ns restarten.
Nope, het lijkt toch echt die temp ban te zijn, een van de 2 bots uit, paar minuten wachten: Probleem met de nog draaiende bot en PTMagic (die ook connectiefouten gaf) weg. 2e bot via Proxifier (en socks5 proxy), geen probleem. Behalve dat Proxifier af en toe een login popup laat zien en dan alles op hold zet tot ik er op klik.

Oscar Wilde

• michel808
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-08-2018
Zijn de default AnalyzerSettings van ptm voldoende om mee te starten of moet ik nog echt eerst iets aanpassen?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

michel808 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 21:37:
Zijn de default AnalyzerSettings van ptm voldoende om mee te starten of moet ik nog echt eerst iets aanpassen?
Kijkend naar de Freefall Block zeg ik nee, mijn BTC bot zit ondanks dat met bags waarvan er inmiddels 2 met -40% stoploss zijn verkocht :| en de rest is nog steeds beetje bij beetje aan het zakken. Ik dacht dat die Freefall Block daar bescherming voor zou bieden, dus niet :/

Oscar Wilde

• sp3c0ps
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10-2021
Als je niets toe te voegen hebt, post dan niet.

Als je deskundige / meer ervaring hebt met trading bots dan heb je vast meer te vertellen dan in je originele post.

[Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 02-08-2018 15:19]

• michel808
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-08-2018
Mee eens. Zo veel geheimzinnigheid over de settings. Snap best, het is ingewikkeld, maar een paar hints of tips voor een beginner mag best. Beetje jammer. Niet alleen hier hoor maar ook op Discord.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-12-2022
ProfitTrailer v2.1.0 is onlangs gereleased!

Change log
New Features
  • New Exchange: Kucoin
  • New Exchange: Huobi
  • Easy Config Switching
  • Two config editing Modes: Basic and Advanced
  • Some more advanced settings are currently not configurable in basic edit mode.
  • Basic Editing Features:
  • Simpler editing, no need to worry about typos in parameters
  • Tooltips to help understand each parameter
  • Dropdown menus where possible
  • Error checking of values
  • Toggles for SOM, enabling trading, panic selling etc
  • Approved Public Configs can be copied and used from the setup screen
  • Buy and Sell Buttons
  • Buy Log of buy history
  • New Buy Strategies: STOCHRSID, STOCHRSIK, STOCHRSICROSS
  • STOCHRSID uses K and D values.
  • STOCHRSIK uses K values only
  • LOWBB can be used as a sell strategy
  • Indicators can be given labels to allow the same indicator to be used more than once with different values.
  • Smart Trailing:
  • GROW: trailing profit gets larger as profit increases
  • SHRINK: trailing profit gets smaller as profit increases
  • Reset Button in Testmode - no more searching for the reset link in the wiki
  • Add button to download your configs to txt files
  • Reserve Amount - Keep a set amount of a coin aside while trading the rest.
  • Option to keep pending orders separate in the pending log.
  • Customize the URL you are taken to when clicking a CoinPair.
  • Add a custom Base URL to your bot.
  • Add a separate buy_percentage option in DCA when in SOM.
  • Option to stoploss in DCA before full DCA process is complete.
  • Sell Wall detection
  • Sell Value limits
  • Easy Blacklist/Whitelist Manager
Changes
  • Monitoring page profit calculation now uses Profit Markup
  • Formula part 1: profit =totalSellValue - totalBuyVolume
  • Formula: profitMarkup = profit / totalBuyVolume * 100
  • DCA triggers can be positive (buy more if the coin is profitable)
  • Max number of log history days is set to 1826
  • DCA enabled can be positive
  • Separate indicators for RSI, STOCH and STOCHRSI
  • DCA log shows first and last bought date
  • Max number of strategies increased to 10 (A-J) - This may cause increased processing time and system resource usage
  • Use and display the actual sell value on the sales log. The lowest value will be used if it was a split sale
  • Fix and style the setup page. And allow users to go to it while bot is running - http://localhost:8081/setup
  • Changed monitoring page profit percentage calculation. We now use “profit markup” which calculates the - percentage based on the volume you have traded. Not using the start of day/yesterday/week balance anymore.
  • Display amount of time left for rebuy_timeout to finish
  • Display amount of time left for start_delay to finish
  • Display false_cross and false_spread to indicate exact reason cross strategy is not true yet
  • Move most data to data folder to declutter main directory
  • Change setPassword and changePassword url
  • Backup save file to backup directory every 5 minutes instead of 1.
Fixes
  • Error messages for incorrect timezone offset
  • Logic for strategies behaves uniformly with regards to being greater than or equal to.
  • server.start_trading_delay prevents all trading, buys and sells
  • Fix consecutive buy/sell not always triggering correctly

meh.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Inmiddels draait hier een bot met North Star config. Eens kijken hoe die het gaat doen hier :)

Oscar Wilde

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Heb je een linkje naar de config North Star.

Sinds deze week begon mijn botje weer te lopen, na maanden stilstand:p

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

vinpower schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:08:
Heb je een linkje naar de config North Star.
https://github.com/stevenshizzleh/the-north-star/
Lees de info goed door, je moet even met de Excel-file aan de gang om wat uit te rekenen/controleren en dan de config aanpassen.

[Voor 4% gewijzigd door Raven op 28-08-2018 14:41]

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:58:
Inmiddels draait hier een bot met North Star config. Eens kijken hoe die het gaat doen hier :)
Die config leek goed te werken, nu zit ik met een munt die inmiddels is afgezakt naar DCA level 6 en meer dan de helft van de balance inneemt, met de nodige verlies :/

edit: En zo ineens, uit het niets van -10% naar
Just sold: BCDETH
Sell strat: GAIN
Cost: 0,72328592 (6)
Rate: 0,00829000
Profit: 0,92%
Profit ETH: 0,00654883
:o

[Voor 19% gewijzigd door Raven op 23-09-2018 10:19]

Oscar Wilde

• kkoenen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-03 13:28
Ik gebruik al een paar maanden North Star met PTM en PT2... Maar nu zie ik dat north star ineens verdwenen is van Github. Op discord niets te vinden over het hoe en waarom...

Weet iemand hier wat er is gebeurd? Settings lijken het nog prima te doen, trouwens.

Work at Red Hat - views are my own. Let's connect on Twitter (@keeskoenen)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was mij laatst ook opgevallen, geen idee waarom, aangezien die config nog steeds goed lijkt te werken :)

Oscar Wilde

• pannekoek
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21-03 21:46
Wat zijn de gains met die bots? Wil het een beetje?

• Bartske
  • Laatst online: 09:56

Bartske

Valar Morghulis

Raven schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:39:
Was mij laatst ook opgevallen, geen idee waarom, aangezien die config nog steeds goed lijkt te werken :)
Heb de reden gevonden:
@kkoenen Yea, that’s because Steven was the owner of the github account, but he is unable to be involved with the project at this time due to other personal commitments, and he’s closed the github (since there’s a monthly fee to keep it up and running). @Cabbage has now taken over the project as the lead developer. No Github for now.
Nieuwste versie is te vinden in het support channel van de discord:

https://discord.gg/8zVRct

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

pannekoek schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:15:
Wat zijn de gains met die bots? Wil het een beetje?
Hangt heel erg van de gebruikte config af, de vorige configs die ik heb gebruikt was niets dan verlies, nu heb ik er een die wel winst oplevert (i.c.m. PT Magic), maar met het huidige tempo zal het nog héél lang duren voor ik kan beginnen met het terugverdienen van de licentiekosten voor PT :/

Het helpt ook niet dat de waarde van ETH nogal is gedaald, tijdens een van de vorige configs zat die rond de $500, nu nog niet eens de helft.
Bartske schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:48:
[...]

Heb de reden gevonden:

[...]

Nieuwste versie is te vinden in het support channel van de discord:

https://discordapp.com/channels/440296125946265601
Er zijn geen tekstkanalen
Je bevindt je op een vreemde plek. Je hebt geen toegang tot een testkanaal, of er zijn er geen in deze server.
:?

Oscar Wilde

• Bartske
  • Laatst online: 09:56

Bartske

Valar Morghulis

excuus, dacht dat je wel een adres kon kopieren in discord. Link zou nu de juiste moeten zijn.

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bartske schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:00:
excuus, dacht dat je wel een adres kon kopieren in discord. Link zou nu de juiste moeten zijn.

Bij die link krijg ik telkens iets over het opeisen van mijn account te zien, mijn email-adres invoeren geeft aan dat ie daar al geregistreerd is, ik ben er mee ingelogd...
edit: En nu kom ik niet verder dan "discord app aan het openen", cookies verwijderen helpt niet.
edit2: Lijkt aan FF te liggen, in Chrome gaat het meteen goed :)

[Voor 16% gewijzigd door Raven op 23-10-2018 14:20]

Oscar Wilde

• yannickske232
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-12-2022
Nog steeds elke dag winstgevend hoor >:) >:)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En welke config gebruik jij? ;)

Hier loopt het op het moment niet echt hard, meeste staat in DCA 8-15% in de min en duurt altijd een tijdje voor PT die eruit heeft weten te krijgen...

[Voor 4% gewijzigd door Raven op 05-11-2018 16:01]

Oscar Wilde

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik weet dat het een oud topic kicken is, maar exact een jaar geleden wou ik hier mee starten, toen gooiden ze hun prijzen om naar een subscription model.

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe zo'n bots het gedaan hebben in de slechte markt van de afgelopen maanden, hoeveel moet je balans zijn met een conservatieve strategie om überhaupt je kosten 39 euro + vps / maand te dekken ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:19

bladebla

<Piéééép>

Ik denk vanaf €600-700? Ik vind het lastig te zeggen.

|This Signature Intentionally Left Blank|

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Erg stil hier... Ik heb een probleem waar iemand me hier hopelijk mee kan helpen. Gisteren geupgrade van ProfitTrailer 1.x naar 2.2.5, aangezien 1.x blijkbaar niet meer supported is en dus al een 2 weken niets meer deed blijkbaar (ik kijk er niet meer zo vaak naar als vroeger). Mijn probleem is nu dat de TCV niet klopt. Hij staat nu in SOM en ik heb BNB_trading_enabled op true gezet zodat deze ook meegeteld wordt (is dat niet mogelijk overigens, om BNB wel mee te tellen in de TCV maar niet in te handelen? In 1.x werd BNB gewoon meegeteld). Nu mis ik alleen nog een deel, en na een vergelijk met de balans op binance mis ik mijn BTC positie volledig. Ik heb geen enkele instelling staan waardoor BTC zou kunnen ontbreken. PT zou dit gewoon moeten syncen vanaf de exchange toch? Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Roomba E5 te koop

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misschien omdat de bot (hier i.i.g.) nagenoeg niets meer doet door bags van de afgelopen paar maanden :/ , met name AEETH is hier een probleem. DCA6, ~30% in de min en neemt nogal wat ETH in beslag, de rest kan niks door gebrek aan genoeg saldo.
De TCV is inmiddels gedaald tot minder dan de helft dan wat het in oktober was en zit daarmee onder daar waar ik met de huidige config mee begon. De verliezen blijven dus doorgaan en ik kan dus nog altijd niet beginnen met het terug proberen te krijgen van de licentiekosten :/

Oscar Wilde

• sig69
  • Nu online
Het valt hier gelukkig mee, mede doordat ik DCA op een gegeven moment uit heb gezet. Toevallig heeft ie vanochtend nog een oudje verkocht, waarschijnlijk kon die al een tijdje weg maar 1.x deed niets meer :X

Roomba E5 te koop

• sig69
  • Nu online
Nou het lek is boven: er is dus geen ETH/BTC markt (meer?) op Binance (maar wel een BTC/ETH markt?), dus laat PT ze niet zien. Nu dus maar via een ander coin omgezet naar ETH.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Voor wie het wil weten: de laatste paar weken gaat het best lekker eigenlijk. Ik heb gewoon de base settings gepakt van de wiki en vanaf daar aan gaan passen naar mijn idee. In 4 weken van 1,8 naar 2,1 eth gegaan. Ok, stelt qua waarde nu geen reet meer voor maar gaat best geinig zo :)

Roomba E5 te koop

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier zit ik nog steeds met bags van toen het in oktober ineens slechter ging, al is er gister wel een gepopped:
Just sold: ICXETH
Sell strat: GAIN
Cost: 0,17676180 (5)
Rate: 0,00254700
Profit: 0,59%
Profit ETH: 0,00103586
Helaas zit er bij de zwaarste (AEETH) nog steeds geen beweging in :/

Oscar Wilde

• sig69
  • Nu online
@Raven Had ik ook, op eentje zelfs -68%. Uiteindelijk m'n verlies maar genomen want dat ging toch niet meer goed komen. Ik verkoop nu ook zat met verlies hoor, niet alle buys worden uiteindelijk groen.

Roomba E5 te koop

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sig69 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:31:
@Raven Had ik ook, op eentje zelfs -68%. Uiteindelijk m'n verlies maar genomen want dat ging toch niet meer goed komen. Ik verkoop nu ook zat met verlies hoor, niet alle buys worden uiteindelijk groen.
Dat heb ik bij vorige configs zo vaak gedaan dat ik nog altijd niet kan beginnen met de PT-licentiekosten terug te krijgen met traden :|

Oscar Wilde

• Firebird55
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-02 17:24
Hai mensen

ik heb net een maandlicentietje aangeschaft en ik probeer de discord bot toe te voegen volgens onderstaande handleiding:
https://wiki.profittrailer.com/doku.php?id=pt_assistant

Ik kan alleen de bot niet meer vinden, ook niet met de tag erachter.
Weet iemand of de handleiding outdated is of dat de wiki verouderd is?

Edit: Al gevonden, ik moest eerst de discord server joinen :facepalm:

[Voor 9% gewijzigd door Firebird55 op 13-03-2019 14:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Binance-gebruikers opgelet: Security Update: API Key Reset
Fellow Binancians,

Due to irregular trading on some APIs, Binance will restrict all currently existing API keys to have trading functionality only. These keys will then be removed in full at 2019/05/08 1:30 PM (UTC).

API users can choose to recreate their API keys now to receive full functionality of API usage going forward. These newly created API keys will not be removed at 1:30 PM (UTC).

We apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience.

Thanks for your support!

Binance Team

2019/05/08
edit: Zie ook nieuws: Criminelen stelen 7000 bitcoin bij cryptovalutabeurs Binance

[Voor 12% gewijzigd door Raven op 08-05-2019 18:26]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Op Discord kwam dit voorbij:
Each new version we release brings with it new improvements to the bot and our infrastructure. And to be able to keep improving our systems we need to make sure users are running a recent version of the Bot. Starting Tuesday 14-05-2019 only the following ProfitTrailer versions will be able to authenticate their license against our license servers. V2.1.30 V2.2.12 V2.3 and later If you are running a version other than the ones mentioned above, we strongly advice you to upgrade your bot. You will receive the following error message if you are running an invalid version: **We were unable to authenticate your license**
Gister dus maar eens 2.0.16 naar wat recenters bijgewerkt :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-03 16:50
ik zie dat dit topic het afgelopen jaar behoorlijk stil is geworden in het begin van dit topic heb ik het redelijk gevolgd en toen gestopt met volgen aangezien ik toch bijna geen coins had en de bot dus niet interessant was.

toch vraag ik me nu af hoe de bot het nu doet met deze markt en wat jullie minimaal aan coins gebruiken om de bot een beetje te laten werken.
misschien dat ik dan toch de bot eens ga proberen

FS19 server info http://des-clan.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

PT draait hier nog altijd i.c.m. PTMagic, alleen zit ik weer met bags opgescheept waardoor de bot al lange tijd nagenoeg niets meer kan. Een van de bags zit er sinds eind vorig jaar in :/

Oscar Wilde

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Een hele lange schop, maar zijn er nog stille gebruikers ? Wat zijn de ervaringen tegenwoordig ? Ik zie nu de optie om met een nieuwe Binance account dat je gratis licentie zou kunnen krijgen. Dat lijkt me nog eens de moeite om opnieuw te testen.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Onlangs mee gestopt, na lange tijd met bags opgescheept te zitten (sommige 2 jaar) die steeds verder de min in gingen heb ik het maar opgegeven, zit nu naar Binance Lending te kijken.

Oscar Wilde

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ook mee gestopt. Wel in de plus geëindigd maar eigenlijk al 1,5 jaar niet veel gebeurt.

• Un93m59
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:03
Nog actieve gebruikers hier?

Onlangs weer eens mee begonnen, nu aan het puzzelen voor een leuke config in test modus. Is toch best complex alle variabelen die de buy/sell bepalen haha.

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-03 01:25
Lang geleden mee gestopt. Ik denk niet dat ik er m'n aankoopbedrag heb uit gehaald. Gezien de koersen de dag van vandaag, had ik dat bedrag beter gewoon in BTC laten staan... Er kwam toch ook meer managen bij kijken dan ik wilde.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09-2022
Un93m59 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:49:

Onlangs weer eens mee begonnen, nu aan het puzzelen voor een leuke config in test modus. Is toch best complex alle variabelen die de buy/sell bepalen haha.
Zeker. Ik heb PT sinds 2017 en weer eens het stof er van af gepoetst om te kijken wat het (nog) kan. Met heel wat finetuning: 2% per dag - maar dit betekent ook weten wanneer er een manual sell er uit moet omdat BTC weer klappen krijgt.

Kan het? Ja. Eenvoudig? Nee. Slapend rijk worden? Zeker niet.

[img]http://whatpulse.bounceme.net/sig/Maseo.png[/img]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:44
Un93m59 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:49:

In 2018 en 2019 diepe bags mee verzameld, was ook niet echt de tijd om (onervaren) een crypto-bot op te zetten die BTC tegen alts trade.
Sinds 2020 gebruik ik de bot enkel nog om inzicht in mij pf te houden, handmatig DCA te doen en om handmatige aankopen te verkopen. Handmatige aankopen plaats ik in de "reserved coins" en als ik wil verkopen laat ik daaruit coins 'vrij'. Dan kickt de verkoopstrategie in die is ingesteld met trailing en een ema-cross indicator. Vind het toch fijner om zelf aan de knoppen te zitten en de aankopen te plaatsen, verkopen via PT werkt wel redelijk. Niet helemaal hoe PT bedoeld is, maar ik ben nog een actieve gebruiker *O*

In een alt-season als dit zou elke strategie gewerkt hebben vermoed ik.

De tijd leert of het tij keert

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:10
Waarom zoveel moeite erin steken om vervolgens (althans dat lees ik hier) vaak nog met verlies te verkopen ook.

Stap 1. Koop Bitcoin.
Stap 2. Wacht een jaar of 5.
Stap 3. Verkopen met winst.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee