It canRoybs schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:51:
ALONSO WAS GOING FASTEST
Alonso was on a purple lap before the incident. He literally drove the wheels off the car.
The MCL33 can't be that fast, right...?
Ondertussen:

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
It canRoybs schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:51:
ALONSO WAS GOING FASTEST
Alonso was on a purple lap before the incident. He literally drove the wheels off the car.
Wat zou betekenen dat de wielmoer niet vast zat... zou hij dat pas na 5 snelle rondjes (paarse sector) merken......?Damian schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:51:
Ik neem aan dat alleen het wiel zelf los is, niet de hele ophanging, die moet inderdaad met kabels blijven hangen, het losse wiel (velg + band) uiteraard niet.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verwijderd
The way Alonso is assessing the right-rear of the car, it looks like the wheel simply worked its way loose and pitched him into a spin.Jasphur schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:53:
Oh. Maar de band is er af. Niet het wiel
[afbeelding]
Alonso was als enige op de Soft en de rest heeft de tijden gezet op de Mediums maar toch. Dat klinkt rap!Roybs schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:51:
ALONSO WAS GOING FASTEST
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Mogelijk te aggresief ontwerp van de wielmoer voor dit jaar?Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:53:
[...]
The way Alonso is assessing the right-rear of the car, it looks like the wheel simply worked its way loose and pitched him into a spin.
That'll be a concern for McLaren.
It was on his sixth lap
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De velg zit er niet meer op. Wat je ziet is de carbon omhulsel van de remmenPierre schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:56:
De velg zit er nog op, dus alleen het loopvlak eraf?
neee de velg zit nog aan de band. wat je ziet is de remPierre schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:56:
[ Voor 3% gewijzigd door Heijmenberg99 op 26-02-2018 09:57 ]
De velg en de band zijn eraf, wat je ziet is de behuizing van de rem. (brake drum)Pierre schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:56:
[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 26-02-2018 09:57 ]
PSN
[ Voor 13% gewijzigd door Sporedd op 26-02-2018 10:03 ]
Don't trust an atom, they make up everything.
klopt, groen!Roybs schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:58:
Weer groene vlag volgens de twitter van Catalunya Circuit:
https://twitter.com/Circuitcat_eng
I intend to live forever. So far, so good.
Aha thxHeijmenberg99 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:56:
[...]
neee de velg zit nog aan de band. wat je ziet is de rem
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PSN
[ Voor 78% gewijzigd door Sporedd op 26-02-2018 10:03 ]
Don't trust an atom, they make up everything.
De velg zit gewoon aan de bandSporedd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:02:
edit: gpupdate had het mis.
ninja edit.Sporedd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:02:
edit: gpupdate had het mis.
[ Voor 13% gewijzigd door MuddyMagical op 26-02-2018 10:04 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo zien ze er na 1/2 x opdraaien al uit. Die dingen hebben echt een hele beperkte bruikbaarheidHolkers schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:03:
Die moer was ook geen gloednieuwe zo te zien...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik geloof dat GPupdate was overgenomen.SmithNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:08:
zit dat GPupdate nou letterlijk de blog van autosport.com over te typen...?
Bijna elke post lijkt een 1-op-1 vertaling.....
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik snap ook niet dat dit niet ergens live te zien is. Men heeft het zo over het bereiken van de fans. Als ik zie hoeveel berichten er in dit draadje per minuut worden gepost, dan is er interesse in live beelden. Maar ja,Bullet NL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:08:
Er is naast een live steams geen bewegend beeld van af het circuit? Zou mooi zijn als bijvoorbeeld Sky met een paar camera's de hele dag een beetje aan het warm draaien is
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Lijkt me niet dat ze iemand daar hebben staan met nieuwe inzichten. Iedereen kijkt toch naar dezelfde twitter accounts.SmithNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:08:
Dat zal allicht als basisreden hebben dat ze onderdeel zijn geworden (eind 2017) van de motorsport groep. Waar ook autosport.com van is.SmithNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:08:
Toch wel bizar eigenlijk dat we daar 'blij' mee moeten zijn..Malt007 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:15:
Goed teken voor RB dat ze nog niet stilgevallen zijn, was wel het geval in 2017 op de eerste testdag rond 10:00
https://www.gpupdate.net/...talunya-27-februari-2017/
You can follow live timing from #F1Testing by downloading the Official F1 App and then heading to 'Results'
[ Voor 39% gewijzigd door Remy op 26-02-2018 10:17 ]
Doet me denken aan de rechter lolly.Jasphur schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:33:
I wanna take you to a candy shop. I wanna buy you a lollipop (of zoiets)
[afbeelding]
op supersofts waar de rest op mediums rijd.Remy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:16:
Twee paarse sectors voor ALO voordat hij eraf ging in laatste bocht:
[afbeelding]
edit: volgens de officiële F1 twitter kan je live timing nu in de app volgen:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog even en ze rijden weer zo rond:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Holy... wat is dat voor gedrocht? Iemand meer info?Wom schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:24:
[...]
Nog even en ze rijden weer zo rond:
[afbeelding]
per aspera ad astra
Onder aan staat datroda_djavulen schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:24:
@Roybs Ik zal wel gek zijn maar ik zie geen results in de official f1 app
Ik heb 'm ook niet geïnstalleerd helaas dus kan 't ook niet voor je checkenroda_djavulen schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:24:
@Roybs Ik zal wel gek zijn maar ik zie geen results in de official f1 app
Dat was Jos in de Arrows.....LAD93 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:25:
[...]
Holy... wat is dat voor gedrocht? Iemand meer info?
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Arrows in 2001.LAD93 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:25:
[...]
Holy... wat is dat voor gedrocht? Iemand meer info?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ziggo tweet net dat ze niks mogen uitzenden. Lijkt dus niet een gebrek aan interesse, maar meer een verbod vanuit de FIA.Ome Ernst schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:11:
[...]
Ik snap ook niet dat dit niet ergens live te zien is. Men heeft het zo over het bereiken van de fans. Als ik zie hoeveel berichten er in dit draadje per minuut worden gepost, dan is er interesse in live beelden. Maar ja,
geen livebeelden hier is dan maar even mezelf trakteren op een "Full English".
Staat hij op 'awaiting results', lijkt weinig te doen.
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 26-02-2018 10:28 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
STOMME FIA !MuddyMagical schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:28:
[...]
Ziggo tweet net dat ze niks mogen uitzenden. Lijkt dus niet een gebrek aan interesse, maar meer een verbod vanuit de FIA.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Screentje van iOSroda_djavulen schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:28:
@Formula one thanks, maar hier toch echt niet( android app)
Hier werkt ie ook gewoon
Dat staat in het FIA contractbvbal79 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:36:
waarom staat er weer een mercedes bovenaan de lijst....
Dit jaar zou er toch een streamingdienst vanuit Liberty Media komen voor de die hard fans? Zou mooi zijn geweest om de wintertesten er ook live op uit te zenden dan.....MuddyMagical schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:28:
[...]
Ziggo tweet net dat ze niks mogen uitzenden. Lijkt dus niet een gebrek aan interesse, maar meer een verbod vanuit de FIA.
Dat zal zo te zien niet lang meer duren. ;-)bvbal79 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:36:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ricciardo zit er op het moment behoorlijk dicht achter..bvbal79 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:36:
Helaas niet op de laptopRoybs schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:19:
https://twitter.com/F1/status/968052261522956288
You can follow live timing from #F1Testing by downloading the Official F1 App and then heading to 'Results'.
Voor de geïnteresseerden
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
[ Voor 7% gewijzigd door Lasmibalsingh op 26-02-2018 10:41 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Zelfde kan gezegd worden over de andere teams zonder tijd toch? FI en Williams? Maar nee lijkt me sterk sandbaggenDaMarcus schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:41:
Is Sauber aan het sandbaggen of heb ik iets gemist waarom er nog geen tijd is neergezet?
[ Voor 0% gewijzigd door Oekol op 26-02-2018 10:43 . Reden: Williams zet net een tijd neer ]
Kan zijn dat je even moet inloggen/account moet aanmaken. Is gratisroda_djavulen schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:44:
@Cheesy thanks, bovenin de android app staat er nu in het groen, "join live test" Daarmee ga je naar het live timings screen, welke helaas leeg blijft
inderdaad.....ik zie hetT-homas schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:36:
[...]
Ricciardo zit er op het moment behoorlijk dicht achter..
Ze hebben 10 in-out laps gedaan om dingen te checken.DaMarcus schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:41:
Is Sauber aan het sandbaggen of heb ik iets gemist waarom er nog geen tijd is neergezet?
PSN
Leoon. schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:43:
[...]
Zelfde kan gezegd worden over de andere teams zonder tijd toch? FI en Williams? Maar nee lijkt me sterk sandbaggeneerst maar uberhaupt eens weten of de tunnel info gelijk is met het circuit
Ik had beter eenYakuzA schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:47:
[...]
Ze hebben 10 in-out laps gedaan om dingen te checken.
Verder zullen ze vandaag heus nog wel een echt rondje rijden
Op de iPhone hier doet het het ook niet helaasch.roda_djavulen schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:44:
@Cheesy thanks, bovenin de android app staat er nu in het groen, "join live test" Daarmee ga je naar het live timings screen, welke helaas leeg blijft
Maak je een grapDaMarcus schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:48:
[...]
[...]
Ik had beter eenachter mijn vraag kunnen plaatsen, Sauber naar P1 vanmiddag.
Inmiddels weinig meer van over, aangezien Bottas stevig door rijdt...
[ Voor 18% gewijzigd door coop op 26-02-2018 10:54 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Tleilaxu op 26-02-2018 10:55 ]
✌
Ik leer langzaam aan ook de halo te negeren, net zoals de camera's bovenop, de antennes op de neus, de vloer en advertenties op websites.MJHH93 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:54:
Vind de halo met de dag minder storend vinden. Bij een aantal teams ziet het er al behoorlijk strak uit.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ben ik die enige die de Force India echt een beetje gek vind klinken? Met name als ie het gas los laat en lager in de toeren rijdt.tluijf schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:53:
Nieuwe link Periscope: https://www.periscope.tv/w/1ypKdmWlzwpGW
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq