Hallo beste mensen, gister is dus mijn auto kapot gegaan en de kosten zullen rond de 500 euro zijn. Dit komt dan ook niet goed uit omdat ik de dure december maand niet aan gedacht heb om opnieuw geld opzij te leggen voor dergelijke situaties. Nu is het dat ik leef van een uitkering, daarnaast verdien ik ook wat geld bij doormiddel van mijn auto. Ik heb op internet gezocht naar mogelijkheden om dit probleem op te lossen en zag dat een minilening welicht een oplossing kan bieden, daarvan kon ik 3 verschillende aanbieders vinden (ferratum, loanrider, saldodipje). Bij allemaal heb ik mijn gegevens ingevuld en bij de laatste stap komt er te staan dat ik geen lening kan krijgen gebaseerd op mijn inkomen. Het probleem is, ik heb wel een goed inkomen alleen kan ik het deel dat ik bijverdien niet bij vermelden omdat dat officieel niet als een vast inkomen wordt gezien. Ik snap niet dat je geen geld kunt lenen met een uitkering, ik heb het geld nodig om immers mijn auto te kunnen laten reparen. Bij familie aankloppen is geen optie en dingen verkopen kan ook niet want ik heb niks van waarde. Voor dit soort situaties zou het erg handig zijn om een minilening af te sluiten maar dat krijg ik simpelweg niet.
Nu is mijn vraag, wat zijn verder nog de mogelijkheden om voor het weekend in ieder geval 300 euro te verkrijgen?
Het is een rot situatie en wil hier dus ook snel vanad, graag alleen serieuze reacties.
Nu is mijn vraag, wat zijn verder nog de mogelijkheden om voor het weekend in ieder geval 300 euro te verkrijgen?
Het is een rot situatie en wil hier dus ook snel vanad, graag alleen serieuze reacties.