Hoi, ik wil graag investeren in bitcoins en daar moet ik dus een wallet voor hebben. nu zat ik te kijken naar verschillende aanbieders en wat me opviel is dat ik een fee moet betalen bij elke transactie, en dat bij sommige aanbieders het ook nog eens 1 werkdag duurt tot de bitcoins op de wallet staan en vice versa.
Nu zijn mijn vragen:
- welke aanbieder is het voordeligst en betrouwbaarst? het liefst ook met instant betaling.
-Ik had ook iets gelezen over een wallet die je lokaal op je harde schijf hebt staan, is dat een alternatief? en hoe moet ik dat dan doen?
-zijn er nog andere methoden om een goede bitcoin wallet te verkrijgen?
Ik heb me al goed proberen in te lezen op bestebank.org en nog paar andere sites maar heb niet alles goed kunnen begrijpen. dus ik zou het fijn vinden om de dingen op een makkelijke manier uitgelegd te krijgen.
Nu zijn mijn vragen:
- welke aanbieder is het voordeligst en betrouwbaarst? het liefst ook met instant betaling.
-Ik had ook iets gelezen over een wallet die je lokaal op je harde schijf hebt staan, is dat een alternatief? en hoe moet ik dat dan doen?
-zijn er nog andere methoden om een goede bitcoin wallet te verkrijgen?
Ik heb me al goed proberen in te lezen op bestebank.org en nog paar andere sites maar heb niet alles goed kunnen begrijpen. dus ik zou het fijn vinden om de dingen op een makkelijke manier uitgelegd te krijgen.