Ja idd

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
scripter!Ryan1981 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:50:
[...]
Het is mijn 1e keer dat ik meedoe, en ik heb een mooie grote doos
[Voor 22% gewijzigd door Waah op 01-03-2018 12:57]
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Zinvols, eens even denken, oh oh ik weet het, verlichting die overbodig aanstaat uitzetten!Tusk schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:01:
nou dat was het dan. Dan maar lunchen en iets zinvols doen
3 maanden toch?Viper® schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:03:
Nou jongens, het waren 18 prachtige minuten.
tot volgend jaar
Spot niet met klassiekers!sleezball schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:53:
Ich liebe Ananas ...
Als je dan op tijd komt!Viper® schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:03:
Nou jongens, het waren 18 prachtige minuten.
tot volgend jaar
Datzelfde scherm heb ik ook gehadWaah schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:57:
[afbeelding]
hoezo gekaanstekerij haha.
Je winkelmand is leeg! maar je kan de BOX nog kopen!?
Wat denk je wat ik aan het doen was
Niet dat ik er wat aan had, want heb de 50 euro box al...
Maar het is een reflex. Box=klik=koop=nu!
Heb dat scherm vaak gehad, maar dan wel met "Deze deal heb je gemist". Niet met "Dit is er nu te koop" en dan de box XDRichh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:05:
[...]
Datzelfde scherm heb ik ook gehadvolgens mij loopt er bij iBood iets niet helemaal synchroon
Wel voor mij iig. Zojuist voor de verandering weer eens naast die box gepist. (erin maakt zo'n rommeltje hè)
... Je hébt soms van die dagen ...
Weet je het zeker?Waah schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:57:
Niet dat ik er wat aan had, want heb de 50 euro box al...
Ik dacht een BOX gescoord te hebben, maar nu zie ik in mijn account de 72 batterijen staan? hoe kan dat?
Sokken, ondergoed, serviesgoed, SD kaartjes, kapotte gadgets, enz enzRyan1981 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:29:
Ik heb e-mail bevstiging dat mijn doos waarschijnlijk 2 maart verstuurd wordt. Wanneer kan je hem dan verwachten? Krijg je ook track & trace? Wel spannend iig, wat denken jullie dat er in kan zitten, naast verlichting?
Ik heb idd geprobeerd een glimps te krijgen gebaseerd op vorige hunt maar die dozen hadden een andere naam dus gee idee welke er nu hetzelfde is als mijnemvds schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:31:
[...]
Sokken, ondergoed, serviesgoed, SD kaartjes, kapotte gadgets, enz enz
Ik neem aan dat ze steeds andere spullen erin doen. Ik heb vanalles langs zien komen, tot aan iPads (die 12 inch iPad Pro zou wel tof zijnRyan1981 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:34:
[...]
Ik heb idd geprobeerd een glimps te krijgen gebaseerd op vorige hunt maar die dozen hadden een andere naam dus gee idee welke er nu hetzelfde is als mijne
iedereen die binnen 5 seconden klikt komt in een wachtrij. Daar wordt dan random X winnaars uit getrokken.mvds schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:26:
Wel zuur, ik zou niet weten hoe ze dat Box gebeuren eerlijk kunnen maken, maar zoals het nu is, is het dat in elk geval niet....
Hehe idd maar ik heb al een ipad en mijn ouders hebben net een samsung tablet gekochtmvds schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:36:
[...]
Ik neem aan dat ze steeds andere spullen erin doen. Ik heb vanalles langs zien komen, tot aan iPads (die 12 inch iPad Pro zou wel tof zijn) en laptops aan toe.
Normaal gesproken heb je hem dan een dag later in huis. Je ontvangt uiteraard per mail een Track&Trace zodra je box verzonden is.Ryan1981 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:29:
Ik heb e-mail bevstiging dat mijn doos waarschijnlijk 2 maart verstuurd wordt. Wanneer kan je hem dan verwachten? Krijg je ook track & trace? Wel spannend iig, wat denken jullie dat er in kan zitten, naast verlichting?
V&A en vervolgens kopen wat je wilt hebbenRyan1981 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:51:
[...]
Hehe idd maar ik heb al een ipad en mijn ouders hebben net een samsung tablet gekochtMaar die laptop kan mijn broer goed gebruiken, mijn pa zoekt telefoon en een SSD is altijd mooi meegenomen
Gemiste iBOOD Hunt aanbiedingen van september 2016Ryan1981 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:06:
Dus als ik http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis mag geloven
29 Mooie grote dozen en
14 Dikke dozen
apparaat is wel 20x langsgeweestatillicious schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:11:
Wéér geen Edifier R1700BT weten te bemachtigen, maar ja, altijd hoop op degenen die een Box hebben weten te bemachtigen en er zelf al één hebben of hem niet willen
Ik zag ze langskomen, begon reviews te lezen e.d. en tegen de tijd dat ik er van overtuigd was dat ik er inderdaad 1 wilde was de kleur die ik wilde uitverkocht
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Das wel balen ja. Volgende keer: gewoon bestellen, annuleren kan sowieso tot einde hunt gratisch.SnoeiKoei schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:24:
[...]
Ik zag ze langskomen, begon reviews te lezen e.d. en tegen de tijd dat ik er van overtuigd was dat ik er inderdaad 1 wilde was de kleur die ik wilde uitverkochtLigt aan mij, I know, maar toch jammer.
1 keer net te laat, totaal maar 3 keer voor zover 1DK het laat zien.
De zwarte versie was er op het laatst nog wel, de bruine niet. Anyway, komt nog wel een keer. Heeft geen haast ook. Stiekem vind ik de pricewatch: Edifier S880DB trouwens echt nog wel mooier maar die was meteen weer 100 euro duurder (nog steeds een erg goede deal trouwens). Beetje over budget momenteel.Waah schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:25:
[...]
Das wel balen ja. Volgende keer: gewoon bestellen, annuleren kan sowieso tot einde hunt gratisch.
Maar blijft balen. Misschien komen ze nog eens langs bij de iBOOD sale. Had niet het idee dat ze allemaal verkocht zijn....
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
De spanning is om te snijden! Ik heb er vertrouwen in dat er een stralende inhoud in mijn doos zitWaah schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:47:
Als ik de vorige 50 euro boxen terugzoek...
Houd mijn hart vast haha. Maar als je geen dekbed zoekt wordt het een uitdaging daar de waarde uit te krijgen, of het spul überhaupt verkocht te krijgen
Hopelijk vat je de inhoud niet te licht op.Ryan1981 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 19:09:
[...]
De spanning is om te snijden! Ik heb er vertrouwen in dat er een stralende inhoud in mijn doos zit
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Die is er al, ga naar begin van deze thread en de 3e post ofzoSunflower1982 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:07:
Komt er nog een excelsheet deze keer?
Weet niet waarom hij er 2 linktFrozen schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:59:
Frozenbreak:
Verhandelen van items uit dozen kan zoals gewoonlijk weer in deze sheet
***members only***
Niet in de mijne
[Voor 52% gewijzigd door Ryan1981 op 02-03-2018 09:10]
Ohh bedankt! Overheen gelezen!Ryan1981 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:08:
[...]
Die is er al, ga naar begin van deze thread en de 3e post ofzo
[...]
Weet niet waarom hij er 2 linkt
Signature
bijna 9 euro verzendkosten.
iBood bezorgt de doos met DHL of DPD (weet niet zeker meer welke van de twee), ten minste dat deden ze vorige keer.Viper® schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:27:
[...]
Mijn god, heeft Ibood hun eigen bezorgdienst. Of is het tegenwoordig echt al zo duur.
DHL was het, was inderdaad niet helemaal te vreden hoe pakketen toen werden bezorgd. De 50 euro dozen waren toen met DHL maar de 100 dozen met PostNL. De PostNL dozen waren wel de meeste inderdaad goed van af gekomen maar bijna alles met dhl idd ruk.RutgervdZ schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:30:
[...]
iBood bezorgt de doos met DHL of DPD (weet niet zeker meer welke van de twee), ten minste dat deden ze vorige keer.
Was mij (en anderen) niet goed bevallen, veel dozen waren overduidelijk open geweest. Die van mij viel nog over te twijfelen of hij open is geweest, maar hij zag er in ieder geval uit alsof hij het zwaar heeft gehad.
Ze hebben meegelezen op het forum de vorige keer, dus hoop dat ze deze keer beter ingepakt zijn.
Hopen dat ze deze keer beter verpakken.Helaas hebben wij van de iBood box geen lijsten van de exacte inhoud. Dit omdat elke doos met iets anders gevuld is. we hebben echter wel foto's waarop wij globaal kunnen kijken of of er dingen ontbreken. Ik heb dan ook de foto van de doos die jij ontvangen hebt erbij gepakt en het nagekeken. Alles wat ik op de foto zag staat ook in het lijstje wat je hebt doorgegeven. Sommige producten van het lijstje kan ik niet op de foto zien maar heb je wel ontvangen.
Voor zover we kunnen zien is de doos dus wel compleet.
Hebben ze deze foto ook naar je opgestuurd?incmve schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:35:
Die van mij was idd de vorige keer ook open, heb nog contact gehad met iBood over de inhoud.
[...]
Hopen dat ze deze keer beter verpakken.
Nee joh, ik heb gewoon een hele mooie grote doos en dat mag wat kosten!Viper® schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:27:
[...]
Mijn god, heeft Ibood hun eigen bezorgdienst. Of is het tegenwoordig echt al zo duur.
Inderdaad leuk en aardig, dit hadden ze mij ook verteld (we hebben foto's), maar er is een maar:incmve schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:35:
Die van mij was idd de vorige keer ook open, heb nog contact gehad met iBood over de inhoud.
[...]
Hopen dat ze deze keer beter verpakken.
Ik heb er ook vertrouwen in dat ze het licht gezien hebbenRutgervdZ schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:02:
[...]
Inderdaad leuk en aardig, dit hadden ze mij ook verteld (we hebben foto's), maar er is een maar:
- Iemand anders heeft weer ontkent dat ze met foto's werken
- Ze hebben andere kopers verteld dat ze wél exacte inhoudlijsten hebben.
- Iemand heeft een lijstje opgestuurd weggelaten met 1 product en ze verifieerden dat deze exact overeen kwam met hun 'lijst'
Dit is volgens mij allemaal in het vorige hunt topic langsgekomen als ik het me goed herinner.
Maar laten we hopen dat dit alles gewoon niet aan de orde is deze keer!
Ik heb goede hoop, want de manier waarop ze deze keer de producten snel versturen deze hunt is indrukwekkend. Er zijn mensen die de tweede dag van de hunt hun product dat ze een dag eerder in de hunt gekocht hadden al binnen hadden.
En weer retour!
Be “fearful when others are greedy, and greedy only when others are fearful.”
Weer retour? Why?BTFD schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:59:
[...]
En weer retour!![]()
Heb me op V&A een op de kop getikt, wat ik toch wel fijn vond was een 2de HDMI out en helaas was dat bij deze niet het geval..
Nope nog nietDriftkikkertje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:07:
2 maart zou mijn doos verzonden moeten worden. Ben benieuwd of dat nog gaat gebeuren nu het eind van de dag nadert. Anderen al wel een tracking gehad?
Nee maar gisteren zou mijn e-reader al verstuurd worden en die staat ook nog steeds op status Verwerking.Driftkikkertje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:07:
2 maart zou mijn doos verzonden moeten worden. Ben benieuwd of dat nog gaat gebeuren nu het eind van de dag nadert. Anderen al wel een tracking gehad?
Zei ik tochMitchell schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:58:
Gisteren mijn pricewatch: Zolo Liberty+ (Zwart) binnengekregen en moet toch zeggen dat ik best wel verbaasd ben over het geluid dat eruit komt. Moet de oortjes zelf nog even vervangen met iets dat wat beter bij mijn oren past (de grootste is net te groot en de middel is te klein), maar tot nu toe vind ik ze echt geweldig.
Ja, uiteindelijk had je gelijk, alleen de app is nogal useless. Voegt zo goed als niks toe.
Signature
De app is goed voor 2 dingen: transparency mode aanzetten (handig in het verkeer) en de batterijstatus bekijken.Mitchell schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:45:
[...]
Ja, uiteindelijk had je gelijk, alleen de app is nogal useless. Voegt zo goed als niks toe.
Dat eerste kan ook door het knopje drie seconden ingedrukt te houden en de batterij status kun je niet zien in de app, is eruit gehaald in de laatste versie (kijk maar naar de app reviews).Frozen schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:48:
[...]
De app is goed voor 2 dingen: transparency mode aanzetten (handig in het verkeer) en de batterijstatus bekijken.
[Voor 6% gewijzigd door Mitchell op 02-03-2018 18:55]
Signature
Same. Maar op iBood staat nog in verwerking.rrriesss schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:56:
Ik heb een Dikke Doos die zojuist verstuurd is... DHL...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Omdat ik een mail heb ontvangen van iBood dat hij verzonden is. DHL trace zegt dat hij voorgemeld is, maar dat zegt niet alles, die statussen lopen wel vaker achter.Driftkikkertje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:54:
[...]
En hoe weet je dan datie verzonden is?
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
Meen je... @Webcare iBOOD had na de vorige hunt toegezegd dat dit niet meer ging gebeuren...rrriesss schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:56:
Ik heb een Dikke Doos die zojuist verstuurd is... DHL...
[Voor 9% gewijzigd door Richh op 02-03-2018 22:05]
[Voor 33% gewijzigd door incmve op 02-03-2018 22:26]
[Voor 79% gewijzigd door bottR op 02-03-2018 22:47]
Omdat er 2 sheetjes warenRyan1981 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:08:
[...]
Die is er al, ga naar begin van deze thread en de 3e post ofzo
[...]
Weet niet waarom hij er 2 linkt
same here ..
[Voor 19% gewijzigd door bottR op 03-03-2018 08:18]
Spannend! Zal je de 1e zijn hier die hem kan openen?Osxy schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:02:
Mijn 100 euro box is daadwerkelijk bij DHL, staat op bezorging vandaag.
Dat kun je nog meten als het thuis komt.Pascalx schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:59:
Status van de Dikke Doos zojuist geüpdatet naar Onderweg met de bezorger. Bezorgtijd tussen 11:00 en 15:00.
Helaas laat DHL geen afmetingen of gewicht zien.
Nope maar als wat hier boven staat waar is dan gaat die er ook niet komenimhumannature schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:17:
Bij mij staat er nog steeds dat het pakket is aangemeld maar niet ontvangen door DHL. Anderen al een DHL update?
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details