Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:22
shoombak schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:45:
Wat een bende om deze release. Ik heb KH1/2 met veel plezier gespeeld, maar dit spel niet echt in de gaten gehouden, begint toch wel te kriebelen.
De release is dramatisch ja...

Meeste winkels zeggen dinsdag
Bol zegt zaterdag
Google zegt vandaag

Want duidelijkheid? nee dat zou hip zijn

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Google zegt de 25e omdat ze daar uit gaan van de Japanse release datum.

De officiele release in het westen is op de 29e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-06 06:58
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:26:
Google zegt de 25e omdat ze daar uit gaan van de Japanse release datum.

De officiele release in het westen is op de 29e.
In Nederland(of europa?) dus de 26ste

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:34
energydrank schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:27:
[...]

In Nederland(of europa?) dus de 26ste
Eigenlijk ook de 29ste, maar net een smsje gehad dat ik mijn exemplaar morgen bij ze (Gamemania) mag komen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Akaendra schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:28:
[...]

Eigenlijk ook de 29ste, maar net een smsje gehad dat ik mijn exemplaar morgen bij ze (Gamemania) mag komen ophalen.
Dat dacht ik dus ook, todat @G_Dragon mij wees op het volgende artikel: https://www.techtastic.nl...agen-eerder-in-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:34
Dat is duur puur omdat Square hier in NL daar vandaag de OK voor heeft gegeven, anders was het gewoon aanstaande dinsdag geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Akaendra schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:39:
[...]

Dat is duur puur omdat Square hier in NL daar vandaag de OK voor heeft gegeven, anders was het gewoon aanstaande dinsdag geweest :)
zeker waar, de updates zullen wel nog gewoon op de officiele data zoals aangegeven komen met dus 29 januari de Memory Archive (het verhaal tot nu toe dus) 30 Januari de Epilogue en 31 januari de Secret ending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:13

s0kkie

Cowabunga

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/x21GKgW/Knipsel.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door s0kkie op 25-01-2019 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
Net de Track en Trace binnengekregen van Nedgame, zegt dat hij vandaag tussen 11:30 en 14:00 wordt bezorgd :P op de een of andere manier heb ik moeite het te geloven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:25

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik zie dat dit topic te vinden is in de 'actieve topics'-lijst, en dat is blijkbaar in verband met de releasedatum van deel 3...

Toevallig kwam ik gisteren deze Youtube-video tegen en ik moest er direct weer aan terugdenken. Wilde hem toch even delen:

YouTube: Kingdom Hearts Timeline - Chronologically Confused - Angry Video Gam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
energydrank schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:35:
Net de Track en Trace binnengekregen van Nedgame, zegt dat hij vandaag tussen 11:30 en 14:00 wordt bezorgd :P op de een of andere manier heb ik moeite het te geloven :+
De track&trace wil nog wel eens naar een dag later verspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Icephase schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:39:

Toevallig kwam ik gisteren deze Youtube-video tegen en ik moest er direct weer aan terugdenken. Wilde hem toch even delen:

YouTube: Kingdom Hearts Timeline - Chronologically Confused - Angry Video Gam...
Makkelijkst is om de 'Kingdom Hearts The Story So Far' set te kopen voor de PS4. Dan heb je gelijk alles op KH III na in 1 box. Deze is helaas alleen uitgebracht in de US maar de set is maar $40,00.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 25-01-2019 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Ike. schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:39:
[...]

De track&trace wil nog wel eens naar een dag later verspringen.
.
Weet ik haha, zou alsnog wel cool zijn als hij wel vandaag binnen zou komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Trouwens de officiele recap van het kh verhaal door square enix is al een tijdje in het Japans beschikbaar met vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:05

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik zag de achievements/trophy lijst, maar ik zag geen difficulty achievement? Of kijk ik verkeerd.

Ik heb enkel ooit Kingdom Hearts 1 gespeeld (en was ik een vrij jonge gamer), maar ik kan me herinneren dat dat best wel een lastige game was :) En gelet op dat Trials en Sekiro binnenkort uitkomen wil ik KH3 met name spelen voor de sfeer en het verhaal :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:40:
Ik zag de achievements/trophy lijst, maar ik zag geen difficulty achievement? Of kijk ik verkeerd.

Ik heb enkel ooit Kingdom Hearts 1 gespeeld (en was ik een vrij jonge gamer), maar ik kan me herinneren dat dat best wel een lastige game was :) En gelet op dat Trials en Sekiro binnenkort uitkomen wil ik KH3 met name spelen voor de sfeer en het verhaal :)
Als het goed is heeft kh3 standaard 3 moeilijkheids graden, daarnaast kan er je nog een extra moeilijke unlocken als je hem hebt uitgespeeld. de moeilijkheids graad normaal kan soms al erg pittig zijn, tenzij je ga gaat grinden om een hoger level te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:09:
[...]

Als het goed is heeft kh3 standaard 3 moeilijkheids graden, daarnaast kan er je nog een extra moeilijke unlocken als je hem hebt uitgespeeld. de moeilijkheids graad normaal kan soms al erg pittig zijn, tenzij je ga gaat grinden om een hoger level te komen.
Thanks :) Als er maar geen achievement aan is gekoppeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Hah, de lokale Gamemania heeft nog geen goedkeuring om vandaag te gaan verkopen en wacht op later of anders morgen. Welke ketens/winkels hebben er gebroken en verkopen al vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:40:

KH 1 was niet heel lastig alleen de sephiroth (extra) boss was pittig. Was wel een hele saaie lange grind om 100% te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Ike. schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:31:
[...]

KH 1 was niet heel lastig alleen de sephiroth (extra) boss was pittig. Was wel een hele saaie lange grind om 100% te halen.
Niet heel lastig is subjectief :P vooral als je Jonger bent kunnen sommige games die wij bijvoorbeeld makkelijk vinden nog moeilijk zijn.

Voor degene die de game al hebben wil ik alvast even zeggen: Gebruik de spoiler tags en veel plezier! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Ike. schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:31:
[...]

Heb aardig wat irritatie / moeite met dat Ariël level (die zee heks )

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Laatst online: 17-06 10:03
Heb hem gepreorderd bij de Mediamarkt. Op hun site is de releasedatum ook veranderd van 29 naar 26. Hoop dus dat hij morgen op de mat ligt. Heb geprobeerd contact op de nemen via Twitter en Facebook maar heb nog geen reactie terug helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 15:30
Robbdie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:00:
Heb hem gepreorderd bij de Mediamarkt. Op hun site is de releasedatum ook veranderd van 29 naar 26. Hoop dus dat hij morgen op de mat ligt. Heb geprobeerd contact op de nemen via Twitter en Facebook maar heb nog geen reactie terug helaas.
Ben net bij de Media Markt geweest en ze zeiden 100% dat ze hem morgenochtend in de verkoop deden. Kreeg hem helaas nog niet vanavond mee.

Helaas moet ik morgen zelf werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Robbdie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:00:
Flauw; ik heb de pre-order bij YourGamezone gedaan en toevallig daar gisteren een mail over gestuurd. Daar werd gewoon aangegeven dat ze het pas maandag gingen verzenden ;w

Misschien die annuleren en alsnog naar de MM gaan O-)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Volgens mij verkrijgt yourgamezone zijn games altijd op alternatieve wijze (daarom krijg je soms britse versies van games), dit kan ervoor zorgen dat ze de game nog binnen hebben terwijl bol.com en zo dat wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
Zironako schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:04:
[...]

Ben net bij de Media Markt geweest en ze zeiden 100% dat ze hem morgenochtend in de verkoop deden. Kreeg hem helaas nog niet vanavond mee.

Helaas moet ik morgen zelf werken :(
Hopelijk verzenden ze hem dan ook morgen. Moet zelf ook werken maar zondag, maandag en dinsdag vrij dus dan alle tijd :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Robbdie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:56:
[...]

Hopelijk verzenden ze hem dan ook morgen. Moet zelf ook werken maar zondag, maandag en dinsdag vrij dus dan alle tijd :) .
Net bij bol.com besteld, wordt morgen geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
shoombak schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:25:
[...]

Net bij bol.com besteld, wordt morgen geleverd
Zie daar inderdaad wel staan dat ze morgen gelijk leveren. Bij mediamarkt nog geen bevestiging van gezien. Denk maar op bol.com bestellen en desnoods eentje terugsturen. Wil eigenlijk morgenavond wel al kunnen spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Robbdie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:55:
[...]

Zie daar inderdaad wel staan dat ze morgen gelijk leveren. Bij mediamarkt nog geen bevestiging van gezien. Denk maar op bol.com bestellen en desnoods eentje terugsturen. Wil eigenlijk morgenavond wel al kunnen spelen :+
Heb m ook op bol besteld maar nog geen track and tracé ontvangen , wel van een nieuwe muis die morgen ook komt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Op YouTube zijn intussen allerlei boss battles en andere stukken gezet. Jammer dat dit altijd gebeurt. Ik ben wel hyped. Zodra ik ergens KH III zie liggen voor de PS4 wordt dit natuurlijk een insta buy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:39
Krijg net een SMS van gamemania. Dat ik hem nu op kan halen... Uhhuh is alleen wel even te ver weg om even op te halen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Arunia schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:45:
Krijg net een SMS van gamemania. Dat ik hem nu op kan halen... Uhhuh is alleen wel even te ver weg om even op te halen, maar goed.
En ook nog is duur bij Gamemania ...

Wat me wel opvalt is dat de digitale versie geen aanpassing heeft in release datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-06 11:40

Schuimpje

Couch Warrior

Hier ook kh3 net besteld bij mediamarkt, eerste kingdom hearts die ik ga spelen. Ben benieuwd! Moet ik de andere delen eigenlijk gespeeld hebben voor deze?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-06 16:37
Schuimpje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:12:
Hier ook kh3 net besteld bij mediamarkt, eerste kingdom hearts die ik ga spelen. Ben benieuwd! Moet ik de andere delen eigenlijk gespeeld hebben voor deze?
Dat is wel verstandig om het verhaal te begrijpen. Je kan ook genoeg samenvattingen vinden van het verhaal op youtube en het spel heeft volgens mij ook een soort van memory archive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-05 00:36
Schuimpje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:12:
Ja en nee.

Ja omdat het een sequel is van deel 2 en deel 3. Daarnaast zijn er 7 andere games die ook allemaal met het verhaal te maken hebben. Je snapt waarschijnlijk dus totaal niet waar het over gaat.

Nee omdat zelfs fans van de games geen hol van het verhaal meer begrijpen. De makers hebben het ongelooflijk ingewikkeld gemaakt. Dat is ook het enige nadeel wat ik op internet heb gelezen. Game speelt zo lekker weg dat je gerust lekker kan gamen ;) Je krijgt blijkbaar een korte recap van het verhaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Mm oke.. ben benieuwd hopelijk wordt het niet vervelend dat ik geen story line ken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Misschien helpt deze Timeline video een beetje: YouTube: The (Simplified) Kingdom Hearts Timeline | The Leaderboard
Heb zelf alle games gespeeld maar het verhaal is net een spinnenweb met een spin in het midden. Die spin is het verhaallijn van sora en het web zijn alle verhalen en games er omheen.

[ Voor 40% gewijzigd door Mrjraider op 25-01-2019 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ben net toch maar begonnen met deel 1, benieuwd wanneer ik eindelijk aan deel III kan beginnen, ben bang dat dat ff gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik ga kijken of ik morgen hier KHIII kan krijgen. Anders een richting Deventer naar de mediamarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@taker1987 ach, ben even heen en weer gereden. :p
De medewerkers hebben wel passie voor spellen. Heb nog even staan praten met ze. Heeft ook wel weer wat. Zo de video maar even kijken en het spel beginnen. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Ik zie net dat mijn muis word geleverd door pakket bezorging en kingdom hearts 3 past door de brievenbus dus zal waarschijnlijk pas tegen de avond er zijn 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Filmpje gekeken en begrijpen nu een stuk meer. Gaan de spellen nog wel uitspelen.
Nu de schijf erin en hopen dat er niet meteen een update is.

We hadden al 2 levels gespeeld op de Gamescom. Wat mijn vrouw al zei, je ziet dat het de Unreal Engine is.

[ Voor 27% gewijzigd door Arunia op 25-01-2019 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:01

Meneer iCy

swarma

Heb er nu wel erg veel spijt van dat ik hem digitaal hem digitaal heb gekocht voor de xbox. Mag wachten tot de 29e 😔

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
Nog steeds geen mail dat ze hem gaan bezorgen vandaag😧

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monojack
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-02-2022
Ik was gisteren om 23u45 op bol.com en ik kwam voorbij de games. ik zag KH3 er staan als verkrijgbaar. Wist nog niet dat de release vervroegd was (is wss een unicum). voor 23u59 besteld en blijkt ook al aangekomen in het sorteercentrum in Antwerpen. Nu snel wat video's zien voor de koerier hier is want ik had niet ver<wacht dat het allemaal zo snel ging gaan.

Het heeft toch al een heel hoog Disney gehalte want ik werd daarstraks wakker met "heb ik nou KH3 besteld en ligt die hier zo meteen of had ik dat gedroomd" 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayos
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-09-2021
Robbdie schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 07:18:
Nog steeds geen mail dat ze hem gaan bezorgen vandaag😧
Tot nu al al m’n games bij Mediamarkt op releasedatum ontvangen maar dit is echt shit, ook hier nog geen verzendbevestiging.

Vandaag dan maar weer old skool naar de Intertoys toe, geen Mediamarkt in de buurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
taker1987 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:13:
[...]

Heb m ook op bol besteld maar nog geen track and tracé ontvangen , wel van een nieuwe muis die morgen ook komt .
Is inmiddels op weg naar mijn brievenbus, zal ergens tussen 10 en 12 zijn verwacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Hier is ie zojuist ontvangen! Ben benieuwd, heb gisteren die timeline bekeken van @Mrjraider .. wat een complicated verhaal zeg haha. Hopelijk ga ik het een beetje begrijpen in game. Nooit gedacht dat er zo’n immens verhaal achter kdh zou zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Godver... krijg ik via Bol.com vanochtend "tussen 11:45 en 14:15" dus ik denk YAY! Snel spelen..

Nu bericht "Tussen 1630 en 1800"

>_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Je moet natuurlijk wel weten wat een hearthless en nobodies zijn, daarnaast moet je ook alle varianten van Xenahort en Sora kennen.

Gelukkig is het vrij simpel, Xenahort is de bad buy, later mengt hij zich zelf met een good guy, waarna hij zich later door tweeën splits. Door time travel is er ook een jonge versie van Xenahort, om één of andere reden zijn ze allemaal weer terug na dat je ze verslagen hebt. één versie van Xenahort heb je in 4 verschillende games verslagen.

[ Voor 57% gewijzigd door Nieuwevolger op 26-01-2019 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:15
Geen verzending MediaMarkt, gelukkig nog voor Bol.com gekozen als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:13

s0kkie

Cowabunga

Ik start hem nu op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Smullen dit, de kleuren spatten van het scherm! HDR functie werkt perfect en de graphics zijn echt insane! Alleen het verhaal snap ik niet dus toch wat researchen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Schuimpje schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 12:57:
Smullen dit, de kleuren spatten van het scherm! HDR functie werkt perfect en de graphics zijn echt insane! Alleen het verhaal snap ik niet dus toch wat researchen..
Op wat voor console speel je? Ben benieuwd of de pro extra opties heeft en in welke resolutie hij uiteindelijk speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Game ligt dus ook in de winkels. Meegepikt bij de mediamarkt in Deventer voor de PS4 voor 52 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
:9 _/-\o_ _/-\o_ zojuist ook binnen gehad via bol . zo maar even starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Heb hem digitaal besteld, dus moet nog 3 dagen wachten. Maar is niet erg moet alle voorgaande delen nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Oke, pijnlijk ik dacht even dat ygz hem als nog had opgestuurd nadat de postbode een pakketje door de brieven bus deed, bleek het een enquete te zijn over het open baar vervoer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

sjaak88 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:25:
[...]

Op wat voor console speel je? Ben benieuwd of de pro extra opties heeft en in welke resolutie hij uiteindelijk speelt.
Ps4 pro, op een 4k tv van sony. Kwaliteit is echt onwijs goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Schuimpje schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:39:
[...]

Ps4 pro, op een 4k tv van sony. Kwaliteit is echt onwijs goed!
Ik heb het spel ook binnen maar Kingdom Hearts 3 is geen HDR bij mij. Wel een gemis. Je kan wel de framerate cappen maar dan stottert alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
4 uur erin zitten, maar een heerlijk spel zeg <3 wel 1 frustratie.. meerdere disney characters (tot nu toe 2) hebben geen voice acting. Wel een kleine irritatie, want juist die 2 vond ik erg cool :-(

spoiler:
Hercules - Phil
Rattatouile - Remy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
sjaak88 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:31:
[...]

Ik heb het spel ook binnen maar Kingdom Hearts 3 is geen HDR bij mij. Wel een gemis. Je kan wel de framerate cappen maar dan stottert alles.
Er is naar mijn weten ook helemaal geen HDR. Ik heb de eerste wereld er inmiddels opzitten, echt een lekkere game. Het is overigens tot op heden wel erg eenvoudig, terwijl ik de moeilijkheidsgraad op max heb staan.

[ Voor 21% gewijzigd door NotSoSteady op 26-01-2019 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-06 16:19
Heerlijke game! Hoewel ik gebruikelijk volledig digitaal koop nu voor één keer een uitzondering gemaakt zodat ik dit weekend al kon spelen. Scheelde me ook nog eens 18 euro....dat deed me weer even nadenken waarom ik überhaupt die belachelijk dure online prijzen betaal Maargoed.

Spel draait soepel op eens ps4 pro, die overigens een stuk minder herrie maakt dan bij een god of war of rdr2, er is een optie om de framerate te cappen maar is niet de aanbevolen optie. Wel is het zo dat het zeker geen steady 60fps is, ik schat meer op iets van 50, maar het speelt lekker weg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Echt een heerlijke game , de vele moves en de prachtige kleuren spatten op je scherm .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
https://www.reddit.com/r/...s_ps4_pro_framerate_test/

Frame rate test, de game heeft jammer genoeg frame pacing issues op locked 30 fps net zoals kh0,2 en ff15. Dan lijkt unlocked performance de beste optie. Die zit ergens tussen de 40 en 60 fps.

Frame pacing issues lijkt alleen aanwezig te zijn op de base ps4

[ Voor 17% gewijzigd door Nieuwevolger op 27-01-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Net ineens een update voor de game, terwijl ik de game had gepauzeerd en de Xbox in slaapstand had gezet.. laat ik net niet gesaved te hebben na gevecht met de titans :(. Eigen schuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:27
Erg leuk spel dit. Heb 'm gisteren bij de MM gekocht. Vind alleen wel dat ze een wat beter leesbaar font hadden mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 27 januari 2019 @ 09:29:
https://www.reddit.com/r/...s_ps4_pro_framerate_test/

Frame rate test, de game heeft jammer genoeg frame pacing issues op locked 30 fps net zoals kh0,2 en ff15. Dan lijkt unlocked performance de beste optie. Die zit ergens tussen de 40 en 60 fps.

Frame pacing issues lijkt alleen aanwezig te zijn op de base ps4
Nergens last van maar ik heb het spel ook niet ingesteld op locked frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
tiguan schreef op zondag 27 januari 2019 @ 19:18:
Erg leuk spel dit. Heb 'm gisteren bij de MM gekocht. Vind alleen wel dat ze een wat beter leesbaar font hadden mogen gebruiken.
Ik vind het voornamelijk lelijk, verder prima leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Valt me op dat de hud erg klein is. De map heb je eigenlijk geen hout aan verder.
Je wordt er ook meteen in gegooid. Ik hoor mijn vrouw iig goed mopperen op controls en dat je niet ziet waar je heen moet.
Ook wel wat dingen als een camera die in een baas hangt oid (eerste baas weliswaar).
Filmpje die ineens afgekapt wordt.
spoiler:
seekers
of the black box
lijkt ineens afgekapt te worden.

Nu moet ik zeggen dat we volgens mij de update naar 1.0.1 nog niet hebben geïnstalleerd.

[ Voor 43% gewijzigd door Arunia op 28-01-2019 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:01

Meneer iCy

swarma

Ze kunnen wel een update bij square doorvoeren, maar de datum van de digital release niet vervroegen...

Ach we wachten nog maar even.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Die update van 2gig en een klets voegt de filmpjes toe die @Nieuwevolger hier gepost had. Zalige game en erg leuke combat.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-06 14:16
Arunia schreef op zondag 27 januari 2019 @ 23:07:
Valt me op dat de hud erg klein is. De map heb je eigenlijk geen hout aan verder.
Je wordt er ook meteen in gegooid. Ik hoor mijn vrouw iig goed mopperen op controls en dat je niet ziet waar je heen moet.
Ik heb de complete edition gekocht en ben bij KH 1 begonnen. Laat haar die maar eens spelen, dan heb je reden tot klagen.

Eigenlijk apart dat de serie zo eens succes is, het eerste spel is op technisch vlak erg slecht.
Het is duidelijk dat Square geen ervaring had met platformers, maar het vervelendste is dat ze veel irritante platforming hebben gebouwd rond om iets dat eigenlijk niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
LOTG schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:20:
[...]

Ik heb de complete edition gekocht en ben bij KH 1 begonnen. Laat haar die maar eens spelen, dan heb je reden tot klagen.

Eigenlijk apart dat de serie zo eens succes is, het eerste spel is op technisch vlak erg slecht.
Het is duidelijk dat Square geen ervaring had met platformers, maar het vervelendste is dat ze veel irritante platforming hebben gebouwd rond om iets dat eigenlijk niet werkt.
dus omdat het in Kh1 slecht was, mag je nu niet meer klagen? :+ zo werkt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@LOTG we hebben alle delen een aantal keer. Dus gewend met de gameplay. Maar zij kan slecht omgaan met doseren met een joystick.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• taker1987
Arunia schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:16:
@LOTG we hebben alle delen een aantal keer. Dus gewend met de gameplay. Maar zij kan slecht omgaan met doseren met een joystick.
Heb medelijden met je , mijn vrouw kan er erg goed mee om gaan , alleen op gaming gebied wat minder 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
De eerste Kingdom hearts was z'n succes doordat de Final Fantasy franschise toen op z'n hoogte punt + de combinatie van Disney. De 2e kh is gewoon een hele goeie game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@taker1987 haha. Was ook een voorzet. :p
KH kwam ze goed in want het had haar interesse ivm FF en Disney maar vooral het laatste. Had ik toen niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nieuwevolger schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:45:
De eerste Kingdom hearts was z'n succes doordat de Final Fantasy franschise toen op z'n hoogte punt + de combinatie van Disney. De 2e kh is gewoon een hele goeie game.
Ik ben het ook nog steeds aan het spelen. Ik moet alleen af en toe proberen de controller heel te houden.

De settings is ook erg goed, even als het artwork. Al is het level design ook een zwak punt. Veel levels zijn irritante doolhoven en missen een link met scenes uit de films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-06 13:13
Best veel mensen om mij heen zijn erg hyped voor deze game, zelf alleen nooit een KH gespeeld... Dus net in ieder geval de HD Remix aangeschaft, eens zien waarom iedereen dit zo tof vindt :) . Ben ook benieuwd hoe het hier gaat bevallen.

Het moet me in ieder geval wel liggen, al heb ik niet heel veel met Disney. Als het bevalt, dan ga ik ook maar eens over op KH3. Wel eerst even bedenken in welke volgorde ik het moet gaan spelen, er zijn daar meerdere suggesties voor...

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Grumpmeister schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:13:
Best veel mensen om mij heen zijn erg hyped voor deze game, zelf alleen nooit een KH gespeeld... Dus net in ieder geval de HD Remix aangeschaft, eens zien waarom iedereen dit zo tof vindt :) . Ben ook benieuwd hoe het hier gaat bevallen.

Het moet me in ieder geval wel liggen, al heb ik niet heel veel met Disney. Als het bevalt, dan ga ik ook maar eens over op KH3. Wel eerst even bedenken in welke volgorde ik het moet gaan spelen, er zijn daar meerdere suggesties voor...
Als je Complete (of HD Remix 1.5 + 2.5 / 2.8) hebt zijn ze volgens mij mooi georderd in de volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Laatst online: 06-06 13:13
LOTG schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:17:
[...]

Als je Complete (of HD Remix 1.5 + 2.5 / 2.8) hebt zijn ze volgens mij mooi georderd in de volgorde.
Klopt, maar las weer ergens een van de 1.5 set te veel spoiled van KH2, waardoor het beter te spelen / kijken is nadat je 2 gespeeld had. Ach, ik pak wel de volgorde van de discs dan, zal wel loslopen :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Qua volgorde hebben wij deze gebruikt:
X back cover
Birth by sleep
Blank points
0.2 BbS
Kingdom Hearts 1
Chain of Memories
358/2 days
Kingdom Hearts 2
Coded
3d: dream drop distance
Kingdom Hearts 3

Let wel, een heel stuk overlapt elkaar omdat het soort van tegelijk speelt in de tijdlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
De volgorde van de menu's is op zich prima, het best is om de volgorde van de release dates aan te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Grumpmeister schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:51:
[...]

Klopt, maar las weer ergens een van de 1.5 set te veel spoiled van KH2, waardoor het beter te spelen / kijken is nadat je 2 gespeeld had. Ach, ik pak wel de volgorde van de discs dan, zal wel loslopen :P
ben nu ook aan de 1.5 set begonnen, deel 1 nu aardig gevorderd. maar alle 9 games uitspelen voordat je begint aan 3 gaat aardig wat tijd kosten ben ik bang. zo wel of ik het zolang uithou voordat ik aan 3 ga beginnen. vermaak me we prima met 1 ondanks de brakke camera en wat andere irritatie punten. Ben toch verbaasd hoe onderhoudend een game van 17 jaar oud nog kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
gnauw schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:57:
[...]

ben nu ook aan de 1.5 set begonnen, deel 1 nu aardig gevorderd. maar alle 9 games uitspelen voordat je begint aan 3 gaat aardig wat tijd kosten ben ik bang. zo wel of ik het zolang uithou voordat ik aan 3 ga beginnen. vermaak me we prima met 1 ondanks de brakke camera en wat andere irritatie punten. Ben toch verbaasd hoe onderhoudend een game van 17 jaar oud nog kan zijn.
Het zijn geen 9 games, 3 er van zijn alleen de cutscenes met wat extra dialoog. Iedere set bevat 1 spel in cinematic vorm:

356/2 Days
RE:Coded
X Backcover

Ook varieert de lengte volgens mij nogal.

@Arunia
Dat is min of meer de chronologische orde, hangt er natuurlijk maar vanaf wat je wil.

Dit is de timeline, kun je zelf beslissen of het spoilers bevat.
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/Map_Kingdom_Hearts_Storyline_Basis.png/1920px-Map_Kingdom_Hearts_Storyline_Basis.png
Ik denk dat 356/2 Days waarschijnlijk wat backstory spoilt gezien het in principe de inleiding voor KH2 is. Hij is ook na KH2 uitgekomen, Chain of memories was er voor.

[ Voor 3% gewijzigd door LOTG op 28-01-2019 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik ga morgen gewoon beginnen bij KH3. Heb in een ver verleden ooit deel 1 gespeeld. Ik ga wel even de backstory kijken die in de game is ingebouwd (de filmpjes) maar meer niet. Mijn ervaring met Japanse rpg’s en action games is dat het verhaal de eerste helft van de game goed te volgen is maar daarna sowieso ontspoort in allerlei rare plottwistjes en oppergoden etc etc :p.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-01-2019 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
uchiha tijntje schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:09:
Ik ga morgen gewoon beginnen bij KH3. Heb in een ver verleden ooit deel 1 gespeeld. Ik ga wel even de backstory kijken die in de game is ingebouwd (de filmpjes) maar meer niet. Mijn ervaring met Japanse rpg’s en action games is dat het verhaal de eerste helft van de game goed te volgen is maar daarna sowieso ontspoort in allerlei rare plottwistjes en oppergoden etc etc :p.
Inderdaad, ben ook gewoon maar begonnen en heb inmiddels 8 uur achter de rug. Het spel bevalt me ook zonder het volledige verhaal te kennen uitstekend en lekker in de wereld van Toy Story rondlopen is al vet genoeg. :*) Het spel is tot op heden wel erg makkelijk, vinden jullie dat ook? Speel op de hoogste moeilijkheidsgraad die beschikbaar is, maar nog geen enkele keer doodgegaan.

[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 28-01-2019 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
NotSoSteady schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:43:
[...]

Inderdaad, ben ook gewoon maar begonnen en heb inmiddels 8 uur achter de rug. Het spel bevalt me ook zonder het volledige verhaal te kennen uitstekend en lekker in de wereld van Toy Story rondlopen is al vet genoeg. :*) Het spel is tot op heden wel erg makkelijk, vinden jullie dat ook? Speel op de hoogste moeilijkheidsgraad die beschikbaar is, maar nog geen enkele keer doodgegaan.
Niet dood gegaan 😱😱 ik speel op standaard en heb Soms best moeite .

Vind het wel erg gaaf dat je overal foto’s kan maken , inzoomen op Woody en buzz 😁😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 04-06 17:58
Altijd leuk wanneer Bol.com fouten maken met hun bestelling.

1e bestelling zou op de 29e geleverd worden conform huidige leverdatum, naar voren gebracht wegens onbekende reden en zou dus de 26e geleverd worden.

Blij blij blij, totdat je erachter komt dat het in de bus geleverd zou worden, en opeens volgens de 3S code niet bij postnl afgeleverd is.

contact met bol.com geeft aan dat het inderdaad niet te vinden is en ik zal de bestelling vergoed krijgen, en ik kan mijn geld terug krijgen of opnieuw laten bestellen.

Opnieuw besteld en de 27e ontvangen ipv de 26e.

om 20:45 op de 26e postnl aan de deur met de oorspronkelijke bestelling.

Nu dus tweemaal een KH3 Deluxe edition ontvangen.
NotSoSteady schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:43:
[...]

Als je het te makkelijk vind, kan je de volgende ability inschakelen bij Sora: Zero EXP.

For daring adventurers who want to play without leveling up. >:)

[ Voor 116% gewijzigd door Ienni1983 op 28-01-2019 18:27 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Laatst online: 17-06 12:06
Ik heb van het weekend ook deze game gehaald en ik moet zeggen dat ik me er prima mee vermaak! Ik heb me eerlijk gezegd niet echt verdiept in het verhaal want ik vind het allemaal nogal vaag en ik heb ook niet echt de behoefte om de oudere games te gaan spelen of allerlei filmpjes over het verhaal te gaan bekijken. De graphics spatten in ieder geval van het scherm en de gameplay is solide en dat is ook waarvoor ik dit spel gehaald heb. Ik moet wel zeggen dat het soms een beetje te chaotisch wordt met al die abilities en kermisattracties in beeld maar ook dat heeft wel zijn charme. Ook de muziek in deze game is echt prachtig. Hier ga ik nog wel de nodige uurtjes aan spenderen!

Voor de trophy/achievement hunters is er nu trouwens ook een guide verschenen bij powerpyx.

http://www.powerpyx.com/k...s-3-trophy-guide-roadmap/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-06 18:17
Waarom zijn er eigenlijk nog geen reviews van deze game? op de bekende sites in ieder geval niet, nog een embargo op ofzo?

Ben toch wel benieuwd geworden aangezien het er toch wel heel leuk uit ziet als ik wat streams bekijk, en lekker nostalgisch met donald en goofy ook leuk voor me zoontje van 6 om mee te kijken/spelen

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Stylze schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:55:
Waarom zijn er eigenlijk nog geen reviews van deze game? op de bekende sites in ieder geval niet, nog een embargo op ofzo?

Ben toch wel benieuwd geworden aangezien het er toch wel heel leuk uit ziet als ik wat streams bekijk, en lekker nostalgisch met donald en goofy ook leuk voor me zoontje van 6 om mee te kijken/spelen
Niet groot genoeg voor je? :P

https://kotaku.com/kingdo...the-kotaku-review-5113989
https://www.ign.com/artic...rts-3-review-ps4-xbox-one
https://www.pu.nl/artikelen/review/kingdom-hearts-3-review/

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 29-01-2019 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Stylze Denk niet dat het geschikt is qua speltype voor je zoontje van 6. Maar geen idee. Moet zeggen dat we ons dochtertje van toen 4 ook gewoon Coco hebben laten kijken en ze er niet minder van is geworden. Maar wellicht dat de Heartless enge nachten kunnen gaan geven. Zomaar een idee btw. Het Disney gedeelte buiten de werelden valt erg tegen. Het is meer een Final Fantasy qua stijl dan een Disney. Daarnaast wel epische bosses en gigantisch groot. Maar ook onoverzichtelijk.

@Notna Oops! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 29-01-2019 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Arunia schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:10:
@Notna Denk niet dat het geschikt is qua speltype voor je zoontje van 6. Maar geen idee. Moet zeggen dat we ons dochtertje van toen 4 ook gewoon Coco hebben laten kijken en ze er niet minder van is geworden. Maar wellicht dat de Heartless enge nachten kunnen gaan geven. Zomaar een idee btw. Het Disney gedeelte buiten de werelden valt erg tegen. Het is meer een Final Fantasy qua stijl dan een Disney. Daarnaast wel epische bosses en gigantisch groot. Maar ook onoverzichtelijk.
Psst, je hebt de verkeerde te pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Stylze schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:55:

Op Eurogamer stond vorige week een artikel dat Square wat zuinig was geweest met het verspreiden van review copies. Op dat dag dat het embargo verliep en bijvoorbeeld IGN hun review live ging hadden ze nog steeds geen exemplaar. En ze waren niet de enige.

Ik moet zeggen dat er wel wat dingen slecht geregeld zijn. Geen review exemplaren genoeg en in de VS niet genoeg GameStop exclusive Kingdom Hearts PS4 consoles.

[ Voor 4% gewijzigd door LOTG op 29-01-2019 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-06 18:17
Arunia schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:10:
@Stylze Denk niet dat het geschikt is qua speltype voor je zoontje van 6. Maar geen idee. Moet zeggen dat we ons dochtertje van toen 4 ook gewoon Coco hebben laten kijken en ze er niet minder van is geworden. Maar wellicht dat de Heartless enge nachten kunnen gaan geven. Zomaar een idee btw. Het Disney gedeelte buiten de werelden valt erg tegen. Het is meer een Final Fantasy qua stijl dan een Disney. Daarnaast wel epische bosses en gigantisch groot. Maar ook onoverzichtelijk.

@Notna Oops! :P
Ja zag idd dat het 12 + was maar sommige stukken kan je in een stadje rondlopen en schatkisten zoeken dat kan weinig kwaad:) en dat vindt hij geweldig met Donald en Goofy erbij.

Idd wel paar reviews gevonden nu Maar zijn schaars

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, eerste werelden af (Toybox + Tangled) maar dan krijg je wel echt een bloody levelgap zeg.. van 17 naar 24 O_o dus maar ff grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik vloog richting
spoiler:
de toren van Master Yen Sid, maar daar kwam ik een vijand tegen in space voordat ik er was. Man, wat was die moeilijk zeg. Ben toen maar de normale route op gegaan.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste