Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2cdk22o.jpg
Fact'
  1. Release: 2018
  2. Director(s): Tetsuya Nomura, Tai Yasue
  3. Composer(s): Yoko Shimomura
  4. Engine: Unreal Engine 4
  5. Publisher: Square Enix
  6. Platform: PlayStation 4, Xbox one

Inleiding

Kingdom Hearts III is an upcoming action role-playing video game developed and published by Square Enix for the PlayStation 4 and Xbox One. It is the twelfth installment in the Kingdom Hearts series, sequel to Kingdom Hearts II, and the final chapter in the Dark Seeker saga. Set after the events of Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance, returning protagonist Sora is joined by Donald Duck, Goofy, King Mickey and Riku in their search for the seven Guardians of Light and the "Key to Return Hearts" as they attempt to thwart Master Xehanort's plan to bring about a second Keyblade War. Their journey has them cross paths with characters, and visit worlds based on different Disney properties and Square Enix's Final Fantasy franchise.

Concepts for the game began as early as 2006, after the release of Kingdom Hearts II: Final Mix in Japan, with the game not confirmed to be in development until E3 2013, after years of rumors and speculation. Kingdom Hearts III sees many returning gameplay features from the series, while introducing new "Attraction Flow" attacks that incorporate various Disney Parks attractions. The game was built using Unreal Engine 4, and is scheduled for release in 2018.

Gameplay

Gameplay in Kingdom Hearts III is similar to its predecessors, with director Tetsuya Nomura stating that the combat would be along the lines of the system seen in Kingdom Hearts II, with an evolution similar to what was seen from Kingdom Hearts to Kingdom Hearts II, and closely tied to the gameplay in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. He also revealed that the combat in the handheld games of the series combat was a place he could experiment and try new things, and that some of the well received additions may appear in Kingdom Hearts III. Nomura noted that new gameplay elements are the "skeleton" of the game, saying, "When creating a Kingdom Hearts game, we start with a gameplay system that I think would be a fun element, and once we have an idea of what kind of gameplay or system we want in place, we flesh out the story around it, surrounding the basic concept of what kind of fun we're going to have with this new installment." Additionally, the development team "always want to try something new", taking previously introduced mechanics and making small "tweak[s]" to them so it is customized for Kingdom Hearts III.

Sora returns as the main playable character, once again joined in the party by Donald Duck and Goofy, with the ability to have two additional characters join the party, for a total of five-player parties. This is an increase from previous main entries in the series, where players were limited to two additional party members at any given time along with Sora. Another main playable character will be available in the game, with King Mickey being considered, and multiplayer elements also being considered. Describing the gameplay, Nomura called the action "pretty frantic", "really flashy and exciting. The enemy AI is a lot more intricate, too, and I think the gameplay will reflect that new dynamic balance." Sora can once again perform magic, with a new, powerful tier of each spell available to him, similar to what Aqua has available to her in Kingdom Hearts 0.2: Birth by Sleep – A Fragmentary Passage. Shotlocks also return, first introduced in Kingdom Hearts Birth by Sleep, and uses a focus meter that can target and lock on to individual enemies.

Video's & Trailers

[ Voor 5% gewijzigd door Nieuwevolger op 14-02-2018 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Nomura laat er absoluut geen gras over groeien met het laatste deel uit de negendelige saga en één van de beste actiegame series ooit. De aangekondigde werelden zien er allemaal prachtig uit in de trailers, ze weten de pixar films bijna 1 op 1 te vertalen in een videogame. Ook wel leuk, één wereld zal gebaseerd zijn op z'n oude lsi handheld ( Ja google maar even wat dat is). De gameplay ziet er goed uit en de summons en drive vorms al helemaal. Dit gaat de beste game van het jaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 771129

Ja, ik heb ook zin in deze game. 0.2 speelde heerlijk, dus als het die lijn voortzet zit het wel goed met de gameplay.
Jammer alleen dat ze het verhaal compleet verpest hebben en het nergens meer op slaat. Ook leuk voor degene die deze op de Xbox halen en wellicht nooit een KH game hebben gespeeld. Die snappen er helemaal niks van. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Anoniem: 771129 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:30:
Ja, ik heb ook zin in deze game. 0.2 speelde heerlijk, dus als het die lijn voortzet zit het wel goed met de gameplay.
Jammer alleen dat ze het verhaal compleet verpest hebben en het nergens meer op slaat. Ook leuk voor degene die deze op de Xbox halen en wellicht nooit een KH game hebben gespeeld. Die snappen er helemaal niks van. 8)7
Haha, met het verhaal verpesten heb je het over het tijd reizen in Dream drop distance? of er voor al? Van de logica moet kingdom hearts het in ieder geval niet hebben, deel 3 wordt eigenlijk gewoon een fan fiction game, maar daar draait kingdom hearts eigenlijk alleen maar om. De gameplay van 0.2 was in ieder geval veel belovend, alleen was het deel op zich zelf compleet onnodig en zorgt alleen maar voor fouten in het verhaal.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 771129 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:30:
Het is de reden dat de Kingdom Hearts serie me al een tijd niet meer boeit. Ze verzinnen wat vage zooi en de fanbase probeert er wel een zinnig "verhaal" uit te halen.

Van de ENORM repetitieve combat met de meest repetitieve vijanden in eender welke gaming franchise ooit (ok, ze krijgen een iets andere skin per wereld, maar gedragen zich identiek hetzelfde) heb ik ook wel mijn buik vol.

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 15-02-2018 10:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:56
Super Hyped voor dit spel! zeker vanwege de Toy Story "planeet"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:48
Ik ben inmiddels begonnen met 1.5 + 2.5 remix op de PS4 om een inhaalslag te maken. Daarna 2.8 erachteraan. De gameplay van Chain of Memories vond ik trouwens verschrikkelijk en ben uiteindelijk het verhaal maar gaan kijken op YouTube. Ik kwam ook vers van KH1 dus dan het is kaartsysteem ook maar zo zo.

Volgens mij is KH3 anders niet te volgen zonder voorgaande games gespeeld te hebben. Ook leuk is dat er een mini game in zit met het ratje uit Ratetouille en stiekem hoop ik ook dat de wereld uit Vaiana erin zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:23
@D. Ninjai Je hebt ook nog een PS2 remake gehad. Heb die zelf minder legaal ergens gevonden daar die volgens mij ook niet buiten JP en VS is uitgebracht.
Dat zou nog een optie kunnen zijn (uiteraard doel ik dan op de legale versie!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 19:56
Deze game komt er zeker in bij mij, heb dit helemaal weggespeeld op de PS2 en PS3.
Zit er nog over na te denken om het hele pakket te halen voor de PS4, maar dat ligt ook aan of ik de tijd kan vinden om de rest uit te spelen wat ik nog heb liggen. Stapel wordt iets te groot.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-05 23:17

Extended trailer.

Zoveel zin in! _/-\o_
Ik moet ook nog een inhaalslag maken. Ben ooit begonnen aan Chain of Memories, maar kwam er niet doorheen. Binnenkort nieuwe poging.

[ Voor 3% gewijzigd door Zidane007nl op 18-09-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Afgelopen maand KH1 uitgespeeld. Toen begonnen aan KH CoM PS2 (uiteraard de PS3 remaster meuk op dit moment), maar omdat het eigenlijk hetzelfde qua wereld is, begonnen met op volgorde spelen van spellen. De filmpjes van KH Unchained (telefoon spel) bekeken en daarna gestart met BBS op de PS3.
Deze ook op volgorde van: Terra, Ventus en dan Aqua. Nu bijna aan het einde van Terra.
Lekker alles op easy spelen voor het verhaal. De uitgebreide filmpjes aan het einde kijken we wel vanaf YouTube.
Volgorde die we aan gaan houden voor het verhaal is:
X back cover (filmpje dus van de telefoon versie)
BbS
Blank points (volgens mij de uitgebreide secret trailer aan het einde)
KH1
358/2 (waarschijnlijk de video op de PS3 schijf), maar kan ook emuleren via de pc. (hebben alle KH spellen overigens in bezit.
0.2 BbS (staat op de Ps4 schijf 2.8)
CoM
KH2
Coded (idem, dus video en anders emuleren).
3D: DDD
En dan! KH3. Maar ons kennende zal KH3 gewoon op release gestart gaan worden. Hoe dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Nomura brengt iedereen terug in kh3, toch wel heel benieuwd hoe het complexe verhaal gaat eindigen in deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 31-05 13:28
Ik ben een mega KH fan. Heb alle games verschillende keren uitgespeeld en het is een jaarlijks ding geworden voor me. Hoe meer ik zie van KH3, hoe meer het begint te kriebelen. Bestaan tijd machines al?

• Desutoroiya
Ik hoop dat er een special edition komt, met een figure of iets in die richting. Dan is het instant buy :)

• Arunia
@Desutoroiya https://www.nedgame.nl/pl...0tYAXpEAQYAiABEgJ5MfD_BwE
U riep? Die is al even bekend. Beetje prijzig alleen. Mijn vrouw vond hem gaaf, maar het geld wilde ze er niet voor uitgeven.

• Desutoroiya
Arunia schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:30:
@Desutoroiya https://www.nedgame.nl/pl...0tYAXpEAQYAiABEgJ5MfD_BwE
U riep? Die is al even bekend. Beetje prijzig alleen. Mijn vrouw vond hem gaaf, maar het geld wilde ze er niet voor uitgeven.
Deze had ik ook al inderdaad gezien. Echter een figure van Sora zou mij leuker lijken. Een pin zegt mij niet zoveel. :X

• Arunia
@Desutoroiya weird. Het plaatje laat de special zien met beeld van Dora, Goofy en Donald. Maar idd de tekst heeft het over de gewone met pin.

Doelde uiteraard op de versie met 3 beeldjes. Die is ook een stuk duurder.

https://store.na.square-e...us-bring-arts-figures-ps4

[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 19-09-2018 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DnVF3pZXsAEsTAF.jpg

de Boxart is ook ontzettend vet, zeker poster waardig :D

• Desutoroiya
Arunia schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:43:
@Desutoroiya weird. Het plaatje laat de special zien met beeld van Dora, Goofy en Donald. Maar idd de tekst heeft het over de gewone met pin.

Doelde uiteraard op de versie met 3 beeldjes. Die is ook een stuk duurder.

https://store.na.square-e...us-bring-arts-figures-ps4
Aha, welke is dat dan met de 3 beeldjes? Die heb ik nog nergens voorbij zien komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Desutoroiya Op mijn linkje pakt hij automatisch de "bundle". Die is alleen 229 dollar. Maar kan gewoon in de SE store besteld worden en verstuurd naar NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
Arunia schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:35:
@Desutoroiya Op mijn linkje pakt hij automatisch de "bundle". Die is alleen 229 dollar. Maar kan gewoon in de SE store besteld worden en verstuurd naar NL.
Bedankt, die is zeker zeer prijzig. Dan maar de normale deluxe editie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:53
die winnieh the pooh trailer <3 zo gaaf

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Monster inc. en big hero 6 trailer blijven het best <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 31-05 06:32
Ik vind ze allemaal cool vinden :P

maar die winnieh the pooh trailer indd, ik kan echt niet wachten tot hij uit is O+

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
In China is winnie the pooh uit de game gecensored haha. https://www.resetera.com/...-censored-in-china.82212/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Kingdom hearts 3 (de Xbox versie) zal maar 36GB van je harde schijf in beslag nemen.
Waarschijnlijk zal de ps4 versie hier nog wel wat van afwijken.

zou dat betekenen dat we geen extra download hoeven te doen als je hem op disc koopt? ik meen me te herrineren dat ze ongeveer 50GB op een disc kunnen opslaan dus het zou mij wel fijn lijken als we geen extra download hebben buiten de paar updates/bug fixes.

Source:https://www.psx-sense.nl/341126/vereiste-schijfruimte-voor-kingdom-hearts-iii-lijkt-mee-te-vallen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
pff Square gooit nu ook zoveel screenshots online, heb ik verder geen problemen mee maar oke :P
6 uur geleden kwamen de eerste van Stitch als een Summon, nu hebben we screens van organization 13 erbij, Lenzo en Lea, sora,goofy,donald,mickey en riku die aankomen bij yen sid.

Square zit ons gewoon te fucken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
18 december komt de laatste trailer online :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:11:
18 december komt de laatste trailer online :)
ik denk dat je ;( bedoelt... is super sad natuurlijk :P

Daarnaast voor iedereen die nog een opfrissertje wil maar geen zin heeft om te spelen:
YouTube: The complete story of Kingdom Hearts - Let's Get ready for Kingdom H...
Bedank me later :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Dus de game is anderhalf maand voor release uitgelekt -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:20
nog nooi kingdom hearts gespeeld, maar toch wel nieuwschierig naar kh3.
raden jullie het aan om 1.5 en 2.5 te spelen op de ps4, want ik hoor veel verhalen dat vooral 1 nogal verouderd aanvoelt. en hoe zit het eigenlijk met de rpg elementen? hou voornamelijk van rpg games vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ruudox schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:33:
nog nooi kingdom hearts gespeeld, maar toch wel nieuwschierig naar kh3.
raden jullie het aan om 1.5 en 2.5 te spelen op de ps4, want ik hoor veel verhalen dat vooral 1 nogal verouderd aanvoelt. en hoe zit het eigenlijk met de rpg elementen? hou voornamelijk van rpg games vandaar.
Zeker aan te raden, kingdom hears and chain of memorie zijn behoorlijk verouderd, maar de rest is goed te doen, kh2 helemaal.

Rpg elementen zijn vrij basis, er is bijvoorbeeld geen loot die enemies droppen, maar je hebt wel verschillende keyblades en magic spells, acite gameplay is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
YouTube: 【KINGDOM HEARTS III】Final Trailer
De laatste trailer en wat voor eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:31
Zit er echt een verhaal in? Moet ik de vorige delen gespeeld hebben?

Wil het wel eens proberen, maar als ik de vorige delen per se moet spelen stopt het al vrees ik..

[ Voor 128% gewijzigd door Anton.net op 17-12-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Anton.net Als je het verhaal wilt kunnen begrijpen, is het wel aan te raden of het filmpje hier boven ergens even bekijken op zijn minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
zonder is het wel te spelen, maar zal het verhaal wat vaag/ingewikkeld zijn.

Er zijn op youtube ook wel compilatievideo's te zien met het verhaal tot nu toe.
Dat zou ook al moeten helpen om de achtergrond wat te kennen.

edit: zoals Arunia aangeeft staat een eindje hierboven al een dergelijke video gelinkt

[ Voor 17% gewijzigd door M a r c o op 17-12-2018 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk met een samenvattingsfilmpje je al een enorm eind komt, echt complex is het ook weer niet, gaat enkel om wat er overblijft, Xehenort met z'n nobodies en heartless, en het basis concept (hearts, keyblade wielders, etc), zag wel veel recent spul langs komen, maar vraag me af of dat niet gewoon onderdeel worden van de 'FF style summons', of dat ze daadwerkelijk onderdeel worden (stich uit de trailer lijkt duidelijk een summon).

Ik hoop stiekem vanuit Square Enix ze dezelfde evolutie hebben meegenomen zoals in de FF series, een bredere combat systeem tov voorgaande deeltjes, ik kan me enkel 2.5 remix herinneren op de PS3 die ik heb gespeeld (al heb ik volgens mij deel 2 op de PS2 ook gehad), dat het meer element van de vele characters was, dan dat het echt een focus had op combat.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 17-12-2018 16:25 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
SinergyX schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:24:
Denk met een samenvattingsfilmpje je al een enorm eind komt, echt complex is het ook weer niet, gaat enkel om wat er overblijft, Xehenort met z'n nobodies en heartless, en het basis concept (hearts, keyblade wielders, etc), zag wel veel recent spul langs komen, maar vraag me af of dat niet gewoon onderdeel worden van de 'FF style summons', of dat ze daadwerkelijk onderdeel worden (stich uit de trailer lijkt duidelijk een summon).

Ik hoop stiekem vanuit Square Enix ze dezelfde evolutie hebben meegenomen zoals in de FF series, een bredere combat systeem tov voorgaande deeltjes, ik kan me enkel 2.5 remix herinneren op de PS3 die ik heb gespeeld (al heb ik volgens mij deel 2 op de PS2 ook gehad), dat het meer element van de vele characters was, dan dat het echt een focus had op combat.
Denk dat het idee van de combat een beetje een mix wordt van kh2 en kh birth by sleep. De gameplay van kh2 was al vrij uitgebreid met snelle melee combat, magic, summons en link attack met je party members.

• Arunia
@Nieuwevolger Van wat ik gezien heb tijdens de GamesCom, kwam het daar wel grotendeels op neer. Het vechten was wel soepel wat dat betreft.

Ik vraag me af of die PS4 KH3 controllers ook los te krijgen zullen zijn, zal wel niet. Maar onze PS4 staat diep in een kast, dus die ga je niet zien in alle pracht en praal. Dan is een losse controller wel erg stoer.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:58
Zijn die oude games nog te spelen of is het verschil wel erg groot met moderne games?

• energydrank
NotSoSteady schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:24:
Zijn die oude games nog te spelen of is het verschil wel erg groot met moderne games?
oude games zijn zeker nog te spelen! ze hebben op de ps4 alle games op een disc uitgebracht, KH1 is wel een beetje kwa controls stroef maar daar leer je mee om te gaan na een klein tijdje(voor mij dan).

Zeker een aanrader om de collectie op de ps4 te halen aangezien je dan direct alle games hebt en je niet wil stoppen :P

• NotSoSteady
energydrank schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:36:
[...]

oude games zijn zeker nog te spelen! ze hebben op de ps4 alle games op een disc uitgebracht, KH1 is wel een beetje kwa controls stroef maar daar leer je mee om te gaan na een klein tijdje(voor mij dan).

Zeker een aanrader om de collectie op de ps4 te halen aangezien je dan direct alle games hebt en je niet wil stoppen :P
Oké en Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix is gewoon Kingdom Hearts 1 en 2? Sorry, maar ik heb nog nooit zoveel verschillende titels gezien als met de Kingdom Hearts-serie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• energydrank
NotSoSteady schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:39:
[...]

Oké en Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix is gewoon Kingdom Hearts 1 en 2? Sorry, maar ik heb nog nooit zoveel verschillende titels gezien als met de Kingdom Hearts-serie.
haha, Gelukkig zijn er mensen zoals mij en @Nieuwevolger die er dan wel weer veel verstand van hebben en ik help graag.

bij de versie die jij noemt heb je de Volgende games zitten:
Kingdom hearts 1 remaster
Kingdom Hearts Re:Chain of Memories
Kingdom Hearts 358/2 Days (das eigenlijk gewoon een film)
Kingdom Hearts II FINAL MIX
Kingdom Hearts Birth by Sleep FINAL MIX
Kingdom Hearts Re:coded

dan heb je ze (helaas) nog niet allemaal want dan mis je alleen nog 2.8 als ik het goed heb.

https://www.bol.com/nl/p/...8AOGtMaA.1.4.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/...g.1_16_17.20.ProductTitle

Ik doe zelfs nog even de Bol.com linkjes erbij voor je :)

• Nieuwevolger
KH1 is wel behoorlijk verouderd,
KH COM is nog slechter verouderd,
KH2 is erg goed te doen
KH BBS heeft prima controls, maar werelden zijn grafisch erg simpel omdat het een psp game is.
KH DDD is ietjes beter dan BBS, maar ook grafisch simpel,

Als je geen zin hebt om ze allemaal te spelen, raad ik vooral alleen KH2 aan.

KH0,2 is the proloog op KH3 en is gewoon een unreal engine 4 game en gemaakt voor de ps4, die speelt verder ook heel goed.

• NotSoSteady
Bedankt voor jullie advies, denk dat ik alleen Kingdom Hearts II ga spelen. Van de gameplaybeelden van de overige versies werd ik niet erg warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Ik ben begonnen met de deeltje 1. Wil het verhaal weer oppakken om goed aan te sluiten voor deel 3. Daarnaast wil ik 100% runs doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Desutoroiya schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:04:
Ik ben begonnen met de deeltje 1. Wil het verhaal weer oppakken om goed aan te sluiten voor deel 3. Daarnaast wil ik 100% runs doen :X
heel veel geluk met de 100% runs haha
het is mij nog niet gelukt zonder guide erbij.
tot over een paar weken ;w :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Nieuwevolger De PS2 versie van CoM is wel goed te pruimen, maar moet zeggen dat ik de GBA versie overzichtelijker vind met de kaarten. Het is makkelijker te ontwijken heeft zo zijn eigen charme.

Ben nu overigens nog met de PS2 versie bezig. Ben bang dat we het niet gaan redden en dat we met de rest na KH3 verder gaan. Ben nog wel van plan om 0.2 en BBS 100% te doen. Vond het erg lekkere spellen om te spelen en zie de 100% wel gebeuren.
Een Ps4 pro ga je echt goed zien dat het allemaal op 60Hz draait. Iig CoM Ps2 versie reageert lekker soepel zonder schokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
energydrank schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:06:
[...]

heel veel geluk met de 100% runs haha
het is mij nog niet gelukt zonder guide erbij.
tot over een paar weken ;w :P
Ik zag al dat je minstens 2 keer de eerste moet doen. Maar dat mag de pret niet drukken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
Nieuwevolger schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:40:
[...]

Het einde is wel een hele grote spoiler.
zo'n grote spoiler is het toch niet? we wisten toch al wel wat langer dat Riku tegenwoordig in een toyota rijdt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@Nieuwevolger KH3 review codes zijn beperkt, lees ik. Hopelijk voor jou geen slecht voorteken.

https://www.resetera.com/...ime-for-the-review.95420/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
bram1984 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:30:
@Nieuwevolger KH3 review codes zijn beperkt, lees ik. Hopelijk voor jou geen slecht voorteken.

https://www.resetera.com/...ime-for-the-review.95420/
Zag het al, in eerste instantie leek het er even op dat de reviews pas dinsdag zouden komen, maar nu lijken er toch nog een paar om 16:00 te komen.

Square enix zou dit zogenaamd doen om leaks te voorkomen, wat vrij onlogisch is en de game is uiteindelijk een maand van te voren gelekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nieuwevolger schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:44:
[...]

Zag het al, in eerste instantie leek het er even op dat de reviews pas dinsdag zouden komen, maar nu lijken er toch nog een paar om 16:00 te komen.

Square enix zou dit zogenaamd doen om leaks te voorkomen, wat vrij onlogisch is en de game is uiteindelijk een maand van te voren gelekt.
Precies dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik gok op een 84 metacritic score voor kh3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-06 15:56
Nieuwevolger schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:49:
Ik gok op een 84 metacritic score voor kh3.
Denk ongeveer dezelfde score als Final Fantasy XV. Dus idd 80-85.
En dat is gewoon een uitstekende score.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-06 19:27
Kingdom Hearts III – Gameplay Explanation Video

[ Voor 58% gewijzigd door rejer op 24-01-2019 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
84? Voor een game waarvan nu al verkondigd wordt dat het de beste action game ooit is?
Wat mis ik? :P

FFXV is een game die behoorlijk matig is ontvangen. Waarom liggen de verwachtigen plots zo laag?

[ Voor 32% gewijzigd door Anton.net op 24-01-2019 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
boom

https://opencritic.com/game/1532/kingdom-hearts-iii 90 op opencritic, beste actie game ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
88 inmiddels met nog maar 6 reviews. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik was net even aan het kijken, maar wat is jouw interpretatie van een action game? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
https://www.metacritic.co...kingdom-hearts-iii?ref=hp 88 na 13 reviews! Square enix is terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
"Lastig verhaal voor nieuwkomers"

Dit is wel weer jammer. Heb het al in meerdere reviews gelezen.

Die controls van de remaster van Kingdom Hearts 1 zijn echt ruk. Maar story-wise is het blijkbaar toch echt beter als je eerst de voorgaande delen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Sefaex schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:28:
"Lastig verhaal voor nieuwkomers"

Dit is wel weer jammer. Heb het al in meerdere reviews gelezen.

Die controls van de remaster van Kingdom Hearts 1 zijn echt ruk. Maar story-wise is het blijkbaar toch echt beter als je eerst de voorgaande delen speelt.
er komt gelukkig een soort Gallery mode in waar het hele verhaal tot nu toe wordt samengevat, of kijk op in het kingdom hearts 3 topic hier op tweakers, daar heb ik een filmpje gelinkt met het Verhaal tot nu toe die geen detail gespaard laat waardoor je de games niet perse hoeft te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Heb er godverdomme zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-06 20:09
Blijkbaar is de Nederlandse release naar de 26ste verplaatst. Ik verneem alleen geen andere landen nog.
Alle Nederlandse winkels hebben inderdaad de datum aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
sjaak88 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:57:
Blijkbaar is de Nederlandse release naar de 26ste verplaatst. Ik verneem alleen geen andere landen nog.
Hmm, is dit officieel of gewoon een foutje? want dat zou me perfect uitkomen! De PS Store geeft namelijk nog wel de 29ste aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Zironako op 24-01-2019 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-06 20:09
Zironako schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:07:
[...]

Hmm, is dit officieel of gewoon een foutje? want dat zou me perfect uitkomen! De PS Store geeft namelijk nog wel de 29ste aan.
Vele grote winkels hebben het aangepast. De PS Store heeft het inderdaad nog niet aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
sjaak88 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:57:
Ik heb mijn bestelling bij YGZ geannuleerd, zaterdag al lekker aan de slag. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
https://www.bol.com/nl/p/...Q7xAmg.1.3.ProductPageUrl

Bol.com zegt, vandaag besteld, morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mijn vrouw gilt nu dat ze hem moet hebben!
Gamemania heeft de datum ook al aangepast. Morgen zijn we in de mogelijkheid om hem af te halen. Dus dat zou ook geen probleem moeten zijn. Wellicht vandaag al de mededeling dat we hem op kunnen pikken, geen idee. Eerst maar even kijken welk filiaal we hem besteld hebben. Is al zo lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hmm, heb ygz net gemailed, hun verzenden de game pas een dag voor release. Heb alleen bij hun wel een pre order staan van 44 euro, ipv 57 euro van bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Nedgame stuurt de game ook pas de dag voor release op, is waarschijnlijk een fout in het systeem ofzo(of in dit geval systemen :P)

ik kijk er tenminste heel erg naar uit, heb de Deluxe edition gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heb er zin in :) , vanavond samen met me vriendin de game uitproberen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
ik wacht ook op deze game, ben benieuwd wanneer ik mn bestelling binnen heb

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
G_Dragon schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:01:
Heb er zin in :) , vanavond samen met me vriendin de game uitproberen.
vanavond? Waar heb jij m vandaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

taker1987 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:02:
ik wacht ook op deze game, ben benieuwd wanneer ik mn bestelling binnen heb
Ik heb hem digitaal gepre-orderd uit Brazilië , hoef gelukkig niet te wachten tot die in de bus ligt.
energydrank schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:03:
[...]

vanavond? Waar heb jij m vandaan? :+
Uh release dag is vandaag? iedereen kan hem straks spelen

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2019 10:05 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
G_Dragon schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:03:

Uh release dag is vandaag? iedereen kan hem straks spelen
Wat Dacht je van de 29ste? volgens mij heb je een mixup met Resident Evil 2, die komt namelijk wel uit vandaag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

energydrank schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:08:
[...]

Wat Dacht je van de 29ste? volgens mij heb je een mixup met Resident Evil 2, die komt namelijk wel uit vandaag :P
Ik denk dat je er zelf naast zit, de 29ste was inderdaad de officiele release datum.
De game kwam 3 dagen vroeger uit bron: https://www.techtastic.nl...agen-eerder-in-nederland/

En zag maandag nog bij YGZ en bol.com de release datum staan op 26-01-2019

EDIT: Zit er dan 1 dag naast zie ik nu, op google staat wel 25-01-2019 :F

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
G_Dragon schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:11:
[...]

Ik denk dat je er zelf naast zit, de 29ste was inderdaad de officiele release datum.
De game kwam 3 dagen vroeger uit bron: https://www.techtastic.nl...agen-eerder-in-nederland/

En zag maandag nog bij YGZ en bol.com de release datum staan op 25-01-2019
hmm.. Dan zit ik er inderdaad naast, Niet dat het voor mij veel uitmaakt aangezien ik toch tot 3 februari moet wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

energydrank schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:14:
[...]

hmm.. Dan zit ik er inderdaad naast, Niet dat het voor mij veel uitmaakt aangezien ik toch tot 3 februari moet wachten :+
Ah dat is balen, waarom moet je tot die tijd wachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
G_Dragon schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:15:
[...]

Ah dat is balen, waarom moet je tot die tijd wachten? :)
Stage in het buitenland,gelukkig is het wel een erg leuke stage geweest, maar dat wordt een beetje offtopic :P

Laat maar weten(spoilervrij uiteraard :P) Wat jullie van de game vinden! Dan heb ik wat leuks te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ben zelf een tijd terug met die bundel aan de slag gegaan , heb deel 1 tot het ariel level gespeeld want ik kreeg die zee heks niet dood :P ben nu een paar dagen bezig met deel 2 en zit nu in het level na belle en het beest , nog ff deel 2 spelen tot deel 3 er is en dan ga ik daar maar mee aan de slag :P kan niet wachten om in de wereld van toy story en pirates te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

energydrank schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:17:
[...]

Stage in het buitenland,gelukkig is het wel een erg leuke stage geweest, maar dat wordt een beetje offtopic :P

Laat maar weten(spoilervrij uiteraard :P) Wat jullie van de game vinden! Dan heb ik wat leuks te lezen :P
Klinkt leuk :)!

Ik zal nog wel even laten weten wat ik van de game vind, word mijn eerste Kingdom Hearts game dus laat me volkomen verassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
taker1987 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:20:
ben zelf een tijd terug met die bundel aan de slag gegaan , heb deel 1 tot het ariel level gespeeld want ik kreeg die zee heks niet dood :P ben nu een paar dagen bezig met deel 2 en zit nu in het level na belle en het beest , nog ff deel 2 spelen tot deel 3 er is en dan ga ik daar maar mee aan de slag :P kan niet wachten om in de wereld van toy story en pirates te lopen
Dat zijn ook de 2 van de 3 werelden waar ik naar uitkijk om in rond te lopen, mijn 3e is Monstropolis (monsters inc.)
G_Dragon schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:20:
[...]

Klinkt leuk :)!

Ik zal nog wel even laten weten wat ik van de game vind, word mijn eerste Kingdom Hearts game dus laat me volkomen verassen.
een paar pagina's terug (ik gok 3e pagina, het was de 2e pagina :P) staat een filmpje die ik had gepost met het complete verhaal tot nu toe, erg handig om te kijken om alvast het verhaal te leren, maar als het goed is zal er ook een soort Gallery mode zijn voor mensen die KH3 spelen als eerste KH game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:36

s0kkie

Cowabunga

Heb mijn preorder bij bol al een tijdje staan, ben benieuwd of ik vandaag dan een verzendbevestiging krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
energydrank schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:24:
[...]

Dat zijn ook de 2 van de 3 werelden waar ik naar uitkijk om in rond te lopen, mijn 3e is Monstropolis (monsters inc.)

[...]

een paar pagina's terug (ik gok 3e pagina, het was de 2e pagina :P) staat een filmpje die ik had gepost met het complete verhaal tot nu toe, erg handig om te kijken om alvast het verhaal te leren, maar als het goed is zal er ook een soort Gallery mode zijn voor mensen die KH3 spelen als eerste KH game
zijn de andere wereld delen al bekent ? alladin of lion king enzo ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
taker1987 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:37:
[...]

zijn de andere wereld delen al bekent ? alladin of lion king enzo ?
Voor de zekerheid als mensen nog niet willen weten welke werelden er zijn :P

spoiler: Werelden
Alle (disney)werelden zijn al bekend ja, Alladin en The lion king komen er niet in helaas.
De disney werelden die we krijgen zijn:
*Toy story
*Pirates of the Carribean
*Frozen
*Tangled
*Winnieh the pooh
*Hercules
*Big Hero 6
*Monsters inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wat een bende om deze release. Ik heb KH1/2 met veel plezier gespeeld, maar dit spel niet echt in de gaten gehouden, begint toch wel te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
shoombak schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:45:
Wat een bende om deze release. Ik heb KH1/2 met veel plezier gespeeld, maar dit spel niet echt in de gaten gehouden, begint toch wel te kriebelen.
ik zou zeggen als je veel plezier hebt gehad met 1 en 2 dat je waarschijnlijk ook wel van 3 gaat genieten, althans voor wat ik heb gelezen in de reviews :+

daarbij is Kingdom hearts 3 het einde van de Dark Seeker saga (het verhaal wat in de games tot nu toe is verteld) maar gelukkig betekend dit niet het einde van de complete series.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste