Het is zeker geen slechte game. Vind de Disney cutscenes ook erg vermakelijk. Combat is ook lekker soepel. Maar voor mij als nieuwkomer is het toch niet dé topgame waar ik op gehoopt had.Nieuwevolger schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:11:
Proud stelt ook niet veel voor tot dat je bij het einde bent (en niet hebt zitten grinden).
Daarnaast zijn de orginele kingdom hearts characters/verhaal toch wel het belangrijkst en wat de serie zo speciaal maakt voor de liefhebbers. Vooral Xion, Roxas en Aqua hebben een heel droevige verhaallijn gehad in de serie.
Misschien had ik gewoon bij deel 1 moeten beginnen. Maar daar had ik helaas geen tijd voor. En de vorige keer dat ik KH1 HD probeerde. Vond ik de controls echt geen reet aan.
Lees ook veel dat echte KH fans de game te makkelijk vinden (voorgaande games waren schijnbaar een stuk pittiger). Misschien hebben ze dat wel bewust gedaan. Om zo een breder publiek aan te spreken.
Maar goed, jij had aangegeven dat die eindbaas pittig is. Dus ben erg benieuwd. Had even moeite met een sub-baas in het pirate wereldje. Maar voor de rest valt het tegen qua moeilijkheidsgraad.