hebben meer mensen probelemen met de xz2c en tele2 als provider dat als je een tijdje niet hebt gebeld en dat als je wilt gaan bellen de 1e keer of heeeeel lang duurt voordat het overgaat of dat er geen verbinding wordt gemaakt? bij de 2e poging gaat het dan wel weer een stuk sneller (en helaas dan over 3g en niet volte). heb het idee dat het hele volte nog niet zo lekker werkt met de xz2c of dat de updates ervoor hebben gezorgd dat het niet meer zo lekker werkt.
ook heb ik nu problemen met de BT connectie met de autoradio dat het helemaal flipt en ik bij de autoradio de BT opnieuw moet starten om de connectie weer tot stand te brengen en hopen dat het dan weer een tijd werkt. erg vervelend met gesprekken die wel worden opgenomen, maar het geluid zoek is, niet op mobiel en niet via de radio. op verscheidene autoradio's deze problemen ondervonden, waar het vroeger probleemloos werkte.
ook heb ik nu problemen met de BT connectie met de autoradio dat het helemaal flipt en ik bij de autoradio de BT opnieuw moet starten om de connectie weer tot stand te brengen en hopen dat het dan weer een tijd werkt. erg vervelend met gesprekken die wel worden opgenomen, maar het geluid zoek is, niet op mobiel en niet via de radio. op verscheidene autoradio's deze problemen ondervonden, waar het vroeger probleemloos werkte.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.