Bugs voor mij so far :
-4k filmen vol met freezes en fps drops. *vandaag ook erachter gekomen dat FHD 60 dit probleem heeft... ik kan dus op geen enkel mogelijke manier normaal filmen

ik ga deze telefoon sowieso retourneren. Zie
YouTube: Sony xperia xz2 FHD 60 major fps drop issue
-WhatsApp voice berichten opnemen stopt de microfoon na een paar seconden met opnemen terwijl het bestand door blijft gaan.
-scherm half zwart, zeldzaam tegenwoordig maar noemenswaardig.
-Google assistent start willekeurig. 'Google is listening', zelfs als je de telefoon op je bureau neerlegt zie je heel af en toe dat het scherm aangaat en Google de accu van je telefoon leegzuigt. Gebeurd misschien 1 keer per dag gemiddeld, maar zeer irritant. Kan niet door mijn hoes komen gezien je moet swipen om de assistent te starten.
-camera app blijft bij het starten hangen met het bericht dat de camera niet kan starten. Al een week niet voorgekomen, maar erg vreemd is het wel
Na een review gepost te hebben op tweakers waarbij ik door deze bugs de telefoon 2 sterren gaf, omdat ik voor deze prijs me als een beta tester voel heb ik een privé bericht van sony gekregen voor verdere support. Even afwachten nu hoe het verder gaat. Review in ieder geval verwijderd vanwege dit bericht. Erg tof dat ze hier ook meelezen
[
Voor 18% gewijzigd door
Suncatcher op 20-05-2018 22:02
]