Morgen krijg ik mijn telefoon weer, al in al heeft het een week geduurt. Nu maar hopen dat ik weer gewoon bereikbaar ben, daarvoor koop je uiteindelijk een mobiel (of nouja ik wel).
ik heb mijn vorige liquid screenprotector weggegeven en nu weer een nieuwe gekocht om weer op het toestel te doen. zal morgen wel zien of de oude laag er nog op zit of niet. Als het goed is, zou ik het er wel op moeten zitten, aangezien ze niks met het scherm hoefden te doen.
Edit:ik ik zie op xda dat serajr ook een xz2 heeft. Jammer genoeg niet de compact, maar dit ziet er goed uit voor diegene die custom firmware willen draaien. Ook las ik dat het mogelijk moet zijn om de bootloader te unlocken zonder dat de kwaliteit van de camera achteruit gaat (op basis van vorige toestel, xz2/c moet nog getest worden)
edit2: vandaag dus mijn mobiel terug gekregen, snel even door de setup gegaan en moest daarna naar duitsland. kreeg direct al te horen dat mijn telefoon weer niet werd opgenomen als ik werd gebeld, maar mijn telefoon ging niet over. zelf getest en ging inderdaad niet over, maar als ik heb gebeld, dan gaat die daarna wel over. dat gaat dan even goed en daarna werkt die niet meer. In duitsland had ik een belabberde bereik van Enschede naar Dusseldorf op de snelweg, O2 is geen aanrader (maar is de enige waar Tele2 een roaming contract mee heeft). Ook in Duitsland had ik weer problemen met het ontvangen van gesprekken. en de afgelopen 2 uur ook weer. Dat is toch wel aardig balen. Op de service brief staat dat ze nieuwe software erop hebben gezet, (geen idee van welk land, maar geen duitse firmware, dit keer stond engels als suggestie, heb niet op het land gelet, maar was niet UK). En daarna de standaard testen gedaan. Waarschijnlijk dan eerst gebeld en daarna gebeld worden, en dan toevallig goed gegaan en weer terug gestuurd. Zit ik nu alsnog met een niet werkend toestel

. Iemand hier die weet of ik dit als een niet deugdelijk product kan terugsturen en voor een nieuwe gaan? desnoods via sony als mobiel.nl niet meewerkt? @Gijs van Empel weet jij iets van garantie? binnen een maand 2x naar reparatie is mij iets teveel van het goede...
[
Voor 72% gewijzigd door
Dxue op 02-05-2018 00:58
]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.