Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:45

Audione0

Strijdt der titanen

gibsonneke schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 11:19:
[...]

Ok, dan geef ik het nog een kans. :)

Wat ik trouwens niet begrijp,

Als het regent, is het dan de bedoeling dat je iets zoekt om te schuilen of kan je gewoon verder gaan en maakt het op zich niet zoveel uit?

En is het bezorgen van random paketten aangeraden of volledig optioneel?
Op een gegeven moment kom je gear tegen waarbij je dingen zelf kunt bouwen en onder kunt schuilen.
gibsonneke schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 08:54:
Ligt het aan mij of is het zo moeilijk om in dit spel te komen?

Ik zit nu aan chapter 4 en heb precies niet echt de zin om er nog verder mee te gaan.
Na chapter 4 begint het allemaal wat duidelijker te worden en krijg je steeds meer mogelijkheden, meerdere voortuigen tot je beschikking en kun je andere manieren vinden om te travelen. Ik bedoel hiermee niet de voortuigen maar maar ook om sneller van A naar B te kunnen. Ivm spoilers ga ik hier niet teveel opin. Erg leuk en spannend is het wel :)

Ook het verhaal wordt steeds spannender, krijg je betere wapens om BT's van je af te schudden. En ga zo maar door. Vager wordt het ook. :*)
Ik zou het nog een kans geven als ik jou was. Na je wat verder komt verdwijnt het gevoel van alleen maar pakjes te moeten wegbrengen steeds meer. Het wordt echt vet :*)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:06

westergas

rikkie_pc

Lekker man, die update op de PC. Hiervoor geen last, nu crasht het spel. Ben niet bepaald de enige ook als ik het forum op Steam check :(

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Dag tweakers,

Ik heb even een vraagje wat mijn speelstijl aanzienlijk aan zal passen wanneer het daadewerkelijk kan...

Is het mogelijk om na de game te finnishen terug te gaan dezelfde wereld in? zonder newgame+ oid? Probeer eigenlijk alle achievements mee te pakken maar wil graag weten of ik dat voor het einde van de game moet doen of dat dat er na ook nog kan?

B.v.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

mfneed schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 20:42:
Dag tweakers,

Ik heb even een vraagje wat mijn speelstijl aanzienlijk aan zal passen wanneer het daadewerkelijk kan...

Is het mogelijk om na de game te finnishen terug te gaan dezelfde wereld in? zonder newgame+ oid? Probeer eigenlijk alle achievements mee te pakken maar wil graag weten of ik dat voor het einde van de game moet doen of dat dat er na ook nog kan?

B.v.d.
Yep, na het verhaal word je 2 weken terug de tijd in gestuurd ofzo dacht ik, je kunt iig gewoon verder met missies doen en de trophies/achievements halen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:22
Als je alle achievements wil halen raad ik je wel aan om zoveel mogelijk vóór het uitspelen van het verhaal af te ronden, denk hierbij aan alle preppers op 5 sterren krijgen en het halen van de 20 LoL ratings in elke categorie.
spoiler:
aan het einde van het verhaal komt er een 'allesvernietigende' storm welke ervoor zorgt dat je ziplines waarschijnlijk niet meer bruikbaar zijn. Als je geen zin hebt om het merendeel van je zipline netwerk te repareren is het slim om zoveel mogelijk vóór het einde van het verhaal te doen

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01:32
Afgelopen weekend even opnieuw begonnen met het verhaal... Ik ben nu bezig met chapter 3 en zit nu wel volledig in het spel :) Ik kan ook steeds meer details appreciëren en ook qua performance en graphics is dit toch wel één van de betere ports van de afgelopen tijd.

Dat gezegd zijnde, hoe kan je detectoren omzeilen aan de rand van een MULE kamp? Daarnaast, als je na een tijdje even niet meer gerust hebt, gaat je energie drastisch naar beneden (1,5 strepen max ipv 5). Hoe kan je dit terug verhogen als je geen private room beschikbaar hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
gibsonneke schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:04:

Dat gezegd zijnde, hoe kan je detectoren omzeilen aan de rand van een MULE kamp? Daarnaast, als je na een tijdje even niet meer gerust hebt, gaat je energie drastisch naar beneden (1,5 strepen max ipv 5). Hoe kan je dit terug verhogen als je geen private room beschikbaar hebt?
In eerste instantie: niet. De detectoren detecteren overigens alleen cargo, als je geen vracht bij je hebt is er niets aan de hand. Verderop in het verhaal krijg je andere mogelijkheden. Vooral verder spelen dus.

Energie kun je terug verhogen met energy drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
NLxAROSA schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:29:
[...]
Energie kun je terug verhogen met energy drink.
Klopt maar hoe kan je de maximale hoeveelheid energie terug verhogen nadat die omlaag is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:40
Spel afgelopen week gehaald en geen spijt: na TLOU2 wat mij betreft de beste game op de PS4, en ik ben pas bij de eerste 4 stations.

Graphics en sfeer zijn erg gaaf!

Klopt: in het begin is het verhaal wazig en de menu's erg druk met veel info, maar wat knap dat je zo'n andere game durft neer te zetten qua gameplay. Ik ben fan..

Ow en de muziek: heel mooi als je op sommige momenten een song begint terwijl je door een adembenemend landschap loopt..

Alleen jammer dat je de muziek niet zelf kunt initieren tijdens een walkabout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
gibsonneke schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 12:24:
[...]

Klopt maar hoe kan je de maximale hoeveelheid energie terug verhogen nadat die omlaag is gegaan?
Never mind, kan blijkbaar enkel via een private room.

Ondertussen nog steeds bezig met level 3.

Wat is me dit een lang level zeg, zeker als je met de optionele orders begint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
gibsonneke schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 14:02:
[...]

Never mind, kan blijkbaar enkel via een private room.

Ondertussen nog steeds bezig met level 3.

Wat is me dit een lang level zeg, zeker als je met de optionele orders begint. :)
Je draagt toch ook paar energy drinks mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
Mutatie schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:26:
[...]

Je draagt toch ook paar energy drinks mee?
Ja en daarmee kan je je stamina terug opvullen maar dus niet je max stamina herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:28
Geen idee of deze game wat voor mij is, zag hem in de aanbieding voor €22 bij nedgame.
Wat filmpjes gekeken, en grafisch is het wel een pareltje dacht ik.

Maar volgens mij niet echt game met veel actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
G.Scholtens schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 09:53:
Geen idee of deze game wat voor mij is (...).
Wat filmpjes gekeken, en grafisch is het wel een pareltje dacht ik.

Maar volgens mij niet echt game met veel actie
Klopt.
Het is typisch een game die je zelf moet ervaren. Door het kijken van filmpjes en walkthroughs krijg je de werkelijke kwaliteit en sfeer niet mee imo.
Ik heb ook kort wat streams gekeken voordat ik aan de game begon maar het komt totaal niet over op die manier.

Ik was in het begin ook sceptisch, nu vind ik het één van de beste games die ik op deze generatie gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:28
dvdkiwi schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 13:58:
[...]

Klopt.
Het is typisch een game die je zelf moet ervaren. Door het kijken van filmpjes en walkthroughs krijg je de werkelijke kwaliteit en sfeer niet mee imo.
Ik heb ook kort wat streams gekeken voordat ik aan de game begon maar het komt totaal niet over op die manier.

Ik was in het begin ook sceptisch, nu vind ik het één van de beste games die ik op deze generatie gespeeld heb.
Twijfel ook om hem aan te schaffen, maarja 22euro is wel te missen. Reviews zijn allemaal positief, maar alleen rondlopen en dingen afleveren klinkt niet echt als super.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Het is dan ook veel meer dan een 'PostNL simulator', al snap ik heel goed dat ie als zodanig bekend staat.
Er is maar één manier om erachter te komen: gewoon gaan halen ;)

• gibsonneke
dvdkiwi schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:07:
Het is dan ook veel meer dan een 'PostNL simulator', al snap ik heel goed dat ie als zodanig bekend staat.
Er is maar één manier om erachter te komen: gewoon gaan halen ;)
Klopt zeker, ik had in het begin best wel moeite met de pace of het gebrek daaraan. Maar na een tijdje wordt deze game zo goed. Sowieso één van de betere die dit jaar op pc reeds uitgekomen zijn.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

G.Scholtens schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:03:
[...]

Twijfel ook om hem aan te schaffen, maarja 22euro is wel te missen. Reviews zijn allemaal positief, maar alleen rondlopen en dingen afleveren klinkt niet echt als super.
Je krijgt allerlei tools om van A naar B te komen, je kunt voertuigen maken, of gebruik maken van ziplines en nog veel meer, de game kan soms best een uitdaging zijn. Maar de pace is inderdaad wat traag. Desalniettemin heb ik me erg goed vermaakt met deze game, had er van te voren ook niet veel van verwacht, maar moet zeggen dat de game mij positief heeft verrast. Het is eindelijk weer eens wat anders dan de zoveelste rpg / shooter / etc.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gibsonneke
Afgelopen weekend uitgespeeld. :-) Loont het nog de moeite om side missions en dergelijke na de end game af te werken? Of krijg je gewoon meer van hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Het is leuk voor de achievements, meer niet. Al krijg je bij sommige preppers wel een leuke muts oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 07:44
Ik ben net aangekomen in chapter 4 en hier lijkt de game echt op stoom te komen. Vanaf het einde van chapter 3 stapelen de wtf momenten zich op, fantastisch. Chapter 3 vond ik al geweldig met al die nieuwe gear en de mogelijkheid om wegen te bouwen, maar nu kan ik gewoon niet wachten om verder te komen in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Het was *behoorlijk* door de zure appel heen bijten maar zit eindelijk in chapter 3. Begin echt nu pas al die verwarrende menutjes door te krijgen en kreeg tegen het einde van chapter twee zowaar een beetje lol in het spel. Hopelijk zet die trend zich door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicDnS
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-11-2024
Vraagje. Ik spel op PC met een 3700x en GTX 1070. Een beetje kijkend naar benchmarks zou dan 1080p60 mogelijk moeten zijn met alles aan.

Nu pak ik tussen de 45 en 60 fps, ongeacht of ik settings omhoog/omlaag set. Zelfs als ik de resolutie van 1080 naar 1440 verander, blijft de fps-rate gelijk.

Als ik via de Xbox Gamebar kijk naar ‘prestaties’, dan zijn er geen componenten die op 100% draaien (verre van). Mijn vraag is dus: zit dit in de game of mis ik iets?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Chapter 5 nu. Beste spel wat ik de laatste jaren heb gespeeld. :Y *O* Denk voor mij het beste spel sinds Nier:Automata en dat was alweer in 2017.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
net begonnen aan death stranding (21:9, 3440x1440p, wat een feest en gave game), maar nu kom ik dit tegen:

zo'n ding uit horizon zero dawn!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-c0tyCqkYbe_nfoBeVL1L2w1ZQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wAFjxvRBsHF4Nl8AenXOGYPD.jpg?f=fotoalbum_large

kan toch niet? heel gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
hully schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:55:
net begonnen aan death stranding (21:9, 3440x1440p, wat een feest en gave game), maar nu kom ik dit tegen:

zo'n ding uit horizon zero dawn!!

[Afbeelding]

kan toch niet? heel gaaf
In beide games zitten references naar elkaar omdat ze dezelfde engine gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
mstx schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:34:
[...]

In beide games zitten references naar elkaar omdat ze dezelfde engine gebruiken :P
ah tuurlijk. decima oid! gaaf hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als je een structure hebt gemaakt kun je er voor kiezen om er een hologram naast te projecteren.
Die van Horizon zijn van alle beschikbare wel het tofst imho :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Van het weekend het verhaal uit gespeeld. Als anime liefhebben past dit perfect in mijn straatje, leuk gedaan. Was wel blij dat ik overdag aan het einde zat want er zaten een paar zeer lange cut scenes in het einde en ik heb minstens 2x de aftiteling voorbij zien komen (ook niet te skippen). Als je net voor het slapen gaan in dat riedeltje terecht komt word je niet vrolijk ;)

Ik heb in ieder geval nog niet genoeg van het spel. Ga nog wel even door met porters unlocken/maxen en de laatste paar stukjes weg bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:49
Ik zit nu op het punt waar je je moeder heb verbrand . en nu moet ik terug maar ik krijgt steeds die ... zwarte dingen ( weet niet hoe ze heten of wat het is ) die me vast pakken , en daar kom ik niet door heen .. iemand een tip hoe je dit het beste kunt doen en welke weg je het beste kunt lopen want ze blijven je achtervolgen

Maar het is een heerlijk spel , lekker sfeertje ook ..

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 10-11-2020 19:28 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Rustig lopen, niet te veel lawaai maken en je adem inhouden als ze in de buurt zijn. Is er geen manier om er omheen te lopen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rzd4UEw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Heerlijk spel... sterker nog 1 van de beste games voor je PS4.
Echter als je verhaal uitgespeeld hebt flakt de interesse wel weg.
Hoop op een gratis PS5 upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Het zit er op ben ik bang... :'(
Na het verhaal alles op 5 sterren gezet en de wegen onderhouden. Zit nu op 300000 likes en de rek is er wel uit. Was wel echt een gaaf spel :Y

• westergas

westergas

rikkie_pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:05
De game is nu in de aanbieding in de PlayStation store, maar ik twijfel nog of dit wat voor mij is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
biertje79 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:11:
De game is nu in de aanbieding in de PlayStation store, maar ik twijfel nog of dit wat voor mij is..
Dat kunnen wij ook niet weten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
mstx schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:09:
[...]

Dat kunnen wij ook niet weten :Y)
Dat klopt en er is maar 1 manier om erachter te komen :+ . Ik denk dat ik m maar ga proberen dan. (De game is werkelijk met geen 1 andere game te vergelijken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
biertje79 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:05:
[...]
(De game is werkelijk met geen 1 andere game te vergelijken?)
Daar kunnen we kort in zijn: nee ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:38
dvdkiwi schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:09:
[...]

Daar kunnen we kort in zijn: nee ;)
Het is idd een compleet andere en unieke ervaring. Heb me er vorig jaar goed mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Vermaak me er nu weer mee met de gratis Cyberpunk DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnterToets
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Ik probeer heel erg mijn best te doen om het spel leuk te vinden, en deels vind ik het leuk en het verhaal vind ik ook wel vet. Dan kom ik opeens BT's tegen en weet ik niet zo goed wat moet ik doen, pakken ze me allemaal vast, word ik honderd meter verder gedropt en komt er een groot vliegend spaghetti monster achter me aan. Dit killt wel een beetje de fun voor mij... Elke keer als dit gebeurd ben ik er flink klaar mee.

Iemand tips hiervoor en of dit later nog leuker/beter wordt later in het spel? Ik ben in act 2 en rij nu naar Port City.

[ Voor 6% gewijzigd door EnterToets op 28-12-2020 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Als je door BT's gepakt word doe je het al niet goed. :P
Zodra je odradek aan gaat moet je kruipend/hurkend verder, kijken waar de BT's zijn en zo ver mogelijk bij ze vandaan blijven. Als ze toch dichtbij komen (als de odradek heel snel knippert of oranje wordt) moet je je adem inhouden en de tegenovergestelde richting op lopen als waar de odradek naartoe wijst.

Vergeet ook niet je wapens te gebruiken (ik weet niet welke je al tot je beschikking hebt)
EX Grenade No. 0: Makes a BT flee. After a short time, it will return slowly.
EX Grenade No. 1: Makes a BT disappear for a short time.
EX Grenade No. 1 plus: Makes a BT disappear and, unlike an EX Grenade No. 1, will permanently send the BT to the Beach.
EX Grenade No. 2: Makes nearby BTs move closer to the point of impact. This can be used to lure many BTs to one area before using a hematic grenade to do damage to all of them.
https://www.ign.com/wikis.../How_to_Kill_or_Avoid_BTs

[ Voor 3% gewijzigd door mstx op 28-12-2020 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnterToets
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
mstx schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:33:
Als je door BT's gepakt word doe je het al niet goed. :P
Zodra je odradek aan gaat moet je kruipend/hurkend verder, kijken waar de BT's zijn en zo ver mogelijk bij ze vandaan blijven. Als ze toch dichtbij komen (als de odradek heel snel knippert of oranje wordt) moet je je adem inhouden en de tegenovergestelde richting op lopen als waar de odradek naartoe wijst.

Vergeet ook niet je wapens te gebruiken (ik weet niet welke je al tot je beschikking hebt)

[...]

https://www.ign.com/wikis.../How_to_Kill_or_Avoid_BTs
Ah thanks. Dus als ik op mn motor zit en die dingen komen eraan kan ik het beste afstappen en kruipend verder?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

EnterToets schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:11:
[...]

Ah thanks. Dus als ik op mn motor zit en die dingen komen eraan kan ik het beste afstappen en kruipend verder?
Ik heb het spel uit gespeeld en nog nooit gesneakt of mijn adem in gehouden. Op de motor gewoon goed je scanner in de gaten houden welke kant ie op wijst en dan er langs racen.

1e 10 a 15 uur zijn sowieso niet de leukste. Ik zou de focus geheel op de "orders for Sam" richten zodat je wat meer mogelijkheden krijgt om je te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:49

Wailing_Banshee

You're Next

Vorige week dit spel gekocht bij Humble. Stond al een tijdje op m'n lijst.

Gisteren voor het eerst gespeeld. Ben ergens in hoofdstuk 2 gekomen, maar ik moet nu al nieuwe schoenen hebben! En dan heb ik nog maar 15km gelopen!

Eerste indruk: depressief spel, het regent alleen maar!
Tweede indruk: Ik denk dat ik nog wel even bezig ben met dit spel, ik heb vaak moeite om op gebaande paden te blijven en dat heeft dit spel helemaal al niet eens :D En als ik het goed begrijp, verdwijnen mijn "gebaande paden" ook nog eens (ladders en touwen)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wailing_Banshee schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:17:
(...) ik heb vaak moeite om op gebaande paden te blijven en dat heeft dit spel helemaal al niet eens :D En als ik het goed begrijp, verdwijnen mijn "gebaande paden" ook nog eens (ladders en touwen)
Gebaande paden maak je zelf in deze game ;)
De ladders en touwen die jij aanbrengt blijven (in jouw wereld) aanwezig, tenzij je ze zelf weghaalt.
Wel kunnen ze in met verloop van tijd kapot gaan door timefall (de regen); je moet dus wel af en toe even kijken of er spul aan vervanging toe is. De repair spray werkt alleen op de koffers op je rug, niet op zaken als ladders.
Let wel: ladders in een regengebied gaan sneller kapot dan ladders buiten het regengebied.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 03-02-2021 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Wailing_Banshee schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:17:
En als ik het goed begrijp, verdwijnen mijn "gebaande paden" ook nog eens (ladders en touwen)
Dat is geen issue in het geval van ladders en touwen enz. Pas later zijn er zaken die je wilt behoeden van verval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik ben nu in chapter twee en moet zeggen dat het spel mij echt heeft gegrepen.

Wat ik wel vervelend vind zijn de onoverzichtelijke menu's. De likes snap ik deels maar hoeveel likes geeft 1 punt? Aangezien je bij 10 een level omhoog gaat. Zit nog in dubio in hoeverre ik mij bezig ga houden wat de game allemaal te bieden heeft.

Heb namelijk niet alle tijd van de wereld, helaas. Denk dat ik mij toch het meest met de main story ga bezig houden. Of mis ik hier mee veel en haal ik niet het maximale uit de game?

Kortom, super spel alleen wel weer enorm vermoeiend om erin te komen en te verdiepen om er een beetje in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Die likes boeien niet zo veel, de eerste paar levels omhoog gaan heel snel maar dat gaat steeds langzamer. Ik zou er niet al te veel moeite in steken om die levels te maximaliseren.

Laatst heb ik, een jaar na de 1e keer, de hele story mode weer eens opnieuw gespeeld. Dit keer was ik met 26 uur klaar, 3x zo snel als de 1e keer maar toen had ik vrij veel extra orders gedaan en wegen gebouwd tussen chapter 3-5. Het enige echte voordeel van de extra orders is dat je bij bepaalde preppers extra upgrades kunt krijgen wat de levels erna wat makkelijker kan maken, maar zonder dat is het ook prima te doen. Het bouwen van wegen is ook niet noodzakelijk. Dit kun je na de main story overigens ook allemaal nog doen, dan is er nog genoeg te ontdekken.

Protip: Wanneer je voor het eerst naar Mountain Knot City moet gaan, ga dan even langs bij de Roboticist (ligt op de route), zoek daar in de buurt "lost cargo" en lever dat daar af zodat je:
spoiler:
een all-terrain exoskeleton krijgt, daarmee kun je 10x beter door de sneeuw lopen

[ Voor 4% gewijzigd door mstx op 17-03-2021 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
@mstx, dank je voor je reactie.

Andere vraag, ik ben nu net begonnen met Chapter 3 en snap nog niet veel van het verhaal. Het is allemaal nog super vaag, het strand, personages, ontstaan van BT's. Kan maar niet goed in het verhaal komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
rutgergron schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:31:
Andere vraag, ik ben nu net begonnen met Chapter 3 en snap nog niet veel van het verhaal. Het is allemaal nog super vaag, het strand, personages, ontstaan van BT's. Kan maar niet goed in het verhaal komen.
Dat is geen vraag :+

Gewoon doorspelen, uiteindelijk zou alles steeds meer duidelijk moeten gaan worden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 18-03-2021 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mstx
  • Niet online
Hier een video met wat meer uitleg, dit gaat over hoofdstuk 1-3 dus geen spoilers voor daarna.

Uiteindelijk zul je hem wel helemaal uit moeten spelen want veel dingen worden pas in de laatste 2 uur uitgelegd, dan valt alles op z'n plek.
Dit wordt overigens ook al grotendeels uitgelegd rond hoofdstuk 8.

[ Voor 27% gewijzigd door mstx op 18-03-2021 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
Director's cut incoming 24 september.
https://youtu.be/7KGPRmGGhlw

https://store.playstation.com/concept/234585

Interessant:
''Als je DEATH STRANDING al bezit voor PS4™ kun je de Digital Deluxe Edition van DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT voor PS5™ met korting kopen en hoef je dit product niet aan te schaffen. Als je beschikt over de discversie voor PS4, plaats je deze in de PS5 wanneer je digitale versie voor PS5 wilt downloaden of spelen. Als je de gamedisc voor PS4 hebt en de PS5 digitale editie console hebt gekocht, waarin je geen schijf kunt plaatsen, kun je de versie voor PS5 niet met korting kopen''.

[ Voor 64% gewijzigd door balarina op 09-07-2021 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dit is één van de weinige games die ik op de PS4 al heb gespeeld en straks als ik ooit ergens in de toekomst een PS5 heb zeker nóg een keer wil spelen/beleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:26
balarina schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:57:
Director's cut incoming 24 september.
https://youtu.be/7KGPRmGGhlw

https://store.playstation.com/concept/234585

Interessant:
''Als je DEATH STRANDING al bezit voor PS4™ kun je de Digital Deluxe Edition van DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT voor PS5™ met korting kopen en hoef je dit product niet aan te schaffen. Als je beschikt over de discversie voor PS4, plaats je deze in de PS5 wanneer je digitale versie voor PS5 wilt downloaden of spelen. Als je de gamedisc voor PS4 hebt en de PS5 digitale editie console hebt gekocht, waarin je geen schijf kunt plaatsen, kun je de versie voor PS5 niet met korting kopen''.
Ah hier word ik erg blij van. DS nooit uitgespeeld wegens tijdgebrek. Ga m dus nu nog wat langer laten liggen en upgraden naar de PS5 variant. Ben benieuwd wat de prijs gaat worden.

Edit: een korte google leert me dat het slechtjes een tientje kost. Heeel erg nice.

[ Voor 4% gewijzigd door Tricto op 09-07-2021 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:54
Superkiwi schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:12:
Dit is één van de weinige games die ik op de PS4 al heb gespeeld en straks als ik ooit ergens in de toekomst een PS5 heb zeker nóg een keer wil spelen/beleven!
Ja hier ook. Hoop met nog mooiere graphics. Trailer ziet er wel vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik snap er niets van maar ik lijk wel de enige persoon op de hele wereld die bestellingen voor de missie kwijtraakt 8)7
Ik heb net in missie 38 de waterstofbom weggegooid en wil door om de 9 noodvoorraden bij South Knot City te bezorgen maar ben 1 package blijkbaar kwijtgeraakt.
Kan dit helemaal nergens meer terugvinden en kan dus missie 38 niet voltooien.
Maar als ik dus ga Googelen op verloren vracht e.d vind ik helemaal niets of niemand die hier over tipt en ook in het spel geen enkele clue.
Is dit een bug of zoiets of zie ik iets ongelofelijk voor de hand liggend over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wellicht overbodige vragen maar:
-heb je alle 9 pakketjes opgehaald bij het afhaalpunt?
-is er wellicht één achtergebleven op je motor of in je auto?
-was je te hoog gestapeld waardoor er één achter de deurpost is blijven hangen en eraf is gevallen?
-ben je door enemy territory gegaan en hebben zijn 'm gestolen? Dan zit het in hun postbox.

Er zijn vele manieren om pakketjes kwijt te raken.

Als het nog ergens op de grond ligt open je de map en zoekt naar een rode driehoek in een rondje.
En als laatste optie: start > orders > redeploy cargo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatMich
Superkiwi schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 08:34:
Wellicht overbodige vragen maar:
-heb je alle 9 pakketjes opgehaald bij het afhaalpunt?
-is er wellicht één achtergebleven op je motor of in je auto?
-was je te hoog gestapeld waardoor er één achter de deurpost is blijven hangen en eraf is gevallen?
-ben je door enemy territory gegaan en hebben zijn 'm gestolen? Dan zit het in hun postbox.

Er zijn vele manieren om pakketjes kwijt te raken.

Als het nog ergens op de grond ligt open je de map en zoekt naar een rode driehoek in een rondje.
En als laatste optie: start > orders > redeploy cargo.
De eerste vraag is het antwoord ja, want ik had er nl nog maar 8, dus wel opgehaald.
Vraag 2 weet ik zeker van niet, want met voertuigen was ik snel klaar, ik vind lopen makkelijker.
Vraag 3 zou kunnen maar dan zou ik waarschijnlijk wel ergens op de map die rode driehoek moeten zien en nergens een rode driehoek helaas.
Nee, niet door enemy territory gelopen voor zover ik weet.
Vrees dus dat ik je laatste optie zal moeten uitvoeren waarvan ik niet wist dat dat kon.
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
MatMich schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 10:54:
[...]
(...) want met voertuigen was ik snel klaar, ik vind lopen makkelijker.
Dat dacht ik in het begin ook, totdat ik het hele netwerk aan snelwegen had gebouwd.
Het kost even wat tijd en materialen maar wat zijn die wegen verrekte handig!

Later kom je ook grote orders tegen die te voet (qua hoeveelheid en/og gewicht) gewoon niet te doen zijn.
Je gooit je truck vol, pikt onderweg nieuwe orders op en voor je het weet heb je een Post-Nl busje vol met paketten en voer je tientallen orders tegelijk uit :P
En dat heeft weer invloed op je likes en stats in de diverse categorieën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
De order opnieuw uitvoeren is gelukt ondanks dat de teksten bij het opnieuw uitvoeren vd bestelling nogal onduidelijk waren en er weer maar 8 vd 9 onderdelen op mijn rug zaten terwijl bij aankomst 9 stuks werden gezien (bug?)
Dus dank voor deze tip.
Maar er moeten me wel een paar dingen van het hart, ondanks dat het een basis een leuk spel is/lijkt.
Ik speel dit nu al best wel lang maar kan werkelijk niet wennen aan het hele (menu)systeem.
De manier van selecteren, bevestigen, in uit de menu's, lang of kort drukken op een letter of cijfers.
Bestellingen aannemen bezorgen afdanken recyclen fabriceren in locker gedeelde locker etc. etc. etc.
Optie's in menu's die wel iets doen of die niet clickable zijn.
De honderden symbooltjes op de map die zo te zien nergens verklaard worden of althans ook weer niet makkelijk te vinden.
De brei van informatie die in allerlei verschillende stijlen wordt aangeboden en dus qua "design" absoluut niet consistent is.
Kortom, nou ja kortom ;-)
Ik vind vind spel onvoorstelbaar non-intuïtief en de learning curve belachelijk hoog.
Ik begrijp dat veel mensen dit niet zullen vinden anders was dit spel natuurlijk niet zo hoog gewaardeerd, maar voor mij zit het op de grens van "moet ik hier wel mee doorgaan" ondanks dat het ook wel een soort van verslaving heeft.
Maar wennen en even snel wat handelingen uitvoeren lijkt voor mij niet weggelegd.
Just my thoughts. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
MatMich schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 14:17:
De order opnieuw uitvoeren is gelukt
d:)b

• MatMich
Een wat lang verhaal maar dit slaat voor mij de spijker op de kop wat ik van Death Stranding vind.
Een goed verhaal zonder alleen maar te "ranten"
YouTube: Why Is Death Stranding SO BAD?!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Als je de game niks vind is dat prima hoor, dat hoef je van mij niet te onderbouwen met Youtube videos oid. Zeker als ze al zo'n titel hebben sla ik graag over.
To each their own, net als met alle games ;)

• MatMich
Superkiwi schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:56:
Als je de game niks vind is dat prima hoor, dat hoef je van mij niet te onderbouwen met Youtube videos oid. Zeker als ze al zo'n titel hebben sla ik graag over.
To each their own, net als met alle games ;)
Ik begrijp dat ik dat niet “hoef” te onderbouwen.
Maar je “hoeft” ook niet te melden dat je dat niet nodig vindt, aangezien je dan net zo voor jezelf spreekt als wat je mij min of meer lijkt te verwijten.
En wie zegt dat ik de game “niks” vindt?
Verder iets niet kijken vanwege de titel is onterecht.
In dat geval zijn er wel heel erg veel goede boeken, films etc. die je dan onterecht links laat liggen.
Nogmaals ik vind het filmpje erg goed samenvatten wat ik van de game vind en tegelijkertijd de nogal opgeklopte bewondering van de developer terecht wat relativeert.
Het echt wel een redelijk genuanceerde, zij het wat te lollig wellicht, recensie die mensen die de game nog niet goed kennen wellicht een hoop ergernis kan besparen. _/-\o_

• Superkiwi
MatMich schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 12:07:
En wie zegt dat ik de game “niks” vindt?
Verder iets niet kijken vanwege de titel is onterecht.
Jij, omdat jij zegt dat jij je goed kan vinden in de mening van die Youtuber die in de titel letterlijk heeft staan dat Death Stranding quote: "ZO SLECHT" is, inclusief de capslock ;)
En als jij in de laatste zin aangeeft dat je mensen een hoop ergernis kunt besparen lijkt het me niet dat je het echt een leuke game vond wel?
We zitten op een forum dus we mogen verschillen van mening ;)

Je vergelijking met boeken, films etc is natuurlijk totaal irrelevant.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 12-08-2021 14:17 ]

• MatMich
Superkiwi schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 14:10:
[...]

Jij, omdat jij zegt dat jij je goed kan vinden in de mening van die Youtuber die in de titel letterlijk heeft staan dat Death Stranding quote: "ZO SLECHT" is, inclusief de capslock ;)
En als jij in de laatste zin aangeeft dat je mensen een hoop ergernis kunt besparen lijkt het me niet dat je het echt een leuke game vond wel?
We zitten op een forum dus we mogen verschillen van mening ;)

Je vergelijking met boeken, films etc is natuurlijk totaal irrelevant.
Nee mijn vergelijking met boeken en films is helemaal niet totaal irrelevant 8)7 (leg eens uit dan) aangezien de “slechte” titel totaal de inhoud (helaas) niet dekt.
En “jij” zou je niet zeggen als je het filmpje had gezien.
Hij beschrijft ook heel uitvoerig wat wel degelijk goed is aan de game.
Ik vind je aannames eerlijk gezegd nogal gemakkelijk en zou het netjes vinden dat je pas met je nogal uitgesproken mening komt als je het filmpje hebt gezien.
Nogmaals don’t judge a book by it’s cover. (en dat is niet voor niets een nogal beroemde uitspraak)

• Superkiwi
MatMich schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:46:
[...]
Nee mijn vergelijking met boeken en films is helemaal niet totaal irrelevant 8)7 (leg eens uit dan) aangezien de “slechte” titel totaal de inhoud (helaas) niet dekt.
Omdat het hier niet gaat over de titel van een boek, film of game maar over de titel van een review. Als daarin al gesuggereerd wordt dat de game ZO SLECHT is houdt dat mij al tegen om die review te bekijken.
Als de reviewer de game onder de streep toch (deels) goed blijkt te vinden waarom dan in de titel al aangeven dat de game slecht is?

Ik denk dat we hier niet uit gaan komen dus ik laat het hierbij.

• MatMich
Superkiwi schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:52:
[...]

Omdat het hier niet gaat over de titel van een boek, film of game maar over de titel van een review. Als daarin al gesuggereerd wordt dat de game ZO SLECHT is houdt dat mij al tegen om die review te bekijken.
Als de reviewer de game onder de streep toch (deels) goed blijkt te vinden waarom dan in de titel al aangeven dat de game slecht is?

Ik laat het er ook bij.
prettige dag verder.

[ Voor 45% gewijzigd door MatMich op 13-08-2021 03:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002

Wailing_Banshee

You're Next

Superkiwi schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:52:
[...]

Als je ziet welke video's deze youtuber allemaal upload zien je dat dat zijn "call sign" is. Hij eindigt zijn review titels altijd met hoofdletters.

Ik persoonlijk vind het altijd wel leuk om video's te kijken waarin een review een spel wat ik erg leuk vind als "slecht" beoordeeld. Het geeft je inzicht in de manier waarop anderen spellen spelen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Binnenkort nieuwe beelden van de director's cut op de PS5.

Ik ben toen de game uit kwam gestopt met spelen na z'n 20 uur. Dit vooral vanwege tijdgebrek.
Ik kijk er uit naar de director's cut. Wil m dan weer vanaf t begin gaan spelen.

https://twitter.com/geoff.../1429835826498658305?s=20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

De upgrade van PS4 versie naar PS5 DC versie schijnt 10 Euro te gaan kosten.
Momenteel is het goedkoper om de PS4 versie te kopen en die dan digitaal te upgraden naar de nieuwe versie lol
Ik heb de game toen op release op PS4 gekocht, maar ik ga vrijdag ook gelijk weer de PS5 versie halen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 14-09 21:56

nFo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:13
s0kkie schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:22:
De upgrade van PS4 versie naar PS5 DC versie schijnt 10 Euro te gaan kosten.
Momenteel is het goedkoper om de PS4 versie te kopen en die dan digitaal te upgraden naar de nieuwe versie lol
Ik heb de game toen op release op PS4 gekocht, maar ik ga vrijdag ook gelijk weer de PS5 versie halen _/-\o_
How werkt dit? Ik kan die 10euro upgrade nergens vinden.

Edit: Laat maar. Staat inmiddels netjes in de store. Gister was dit nog niet het geval.

[ Voor 8% gewijzigd door NIB0R op 24-09-2021 07:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

PS5 versie nu aan het installeren, in het weekend weer kilometertjes maken 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Prachtige game, Donderdag avond begonnen aan de director's cut 6 uur gespeeld, en de volgende dag opnieuw begonnen omdat het allemaal zo indrukwekkend en complex was dus ik wou de materie goed tot me nemen.

Vandaag Port knot city te voet bereikt , en is toch wel echt pretty amazing die view samen met de muziek.

Wat een kunstwerk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
Kon het niet laten om de PS5 versie te kopen.Al die extra dingen die in de trailers te zien zijn lijken mij erg tof.

@robzzzzzzzz
Heb je hem op de PS4 niet gespeeld ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
Hier nu een uurtje of 3 in de game.

Weinig tijd met een peuter + een nieuwe woning gekocht.

Maar man, wat speelt dit weer lekker. Echt een game waar je lekker tot rust mee kan komen. Op de PS4 ben ik na +- 20 uur afgehaakt wegens tijgebrek. Hoop nu wel t einde te gaan halen.

• Superkiwi
Vinden jullie het niet jammer dat je met de director's cut toevoegingen een beetje de struggles van het origineel mist? Waar je voorheen soms goed moest plannen of klauteren ga je nu op een robot zitten of schiet je de cargo gewoon door de lucht. Het lijkt me alsof het zo allemaal wat simpeler (misschien té simpel) wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Superkiwi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:37:
Vinden jullie het niet jammer dat je met de director's cut toevoegingen een beetje de struggles van het origineel mist? Waar je voorheen soms goed moest plannen of klauteren ga je nu op een robot zitten of schiet je de cargo gewoon door de lucht. Het lijkt me alsof het zo allemaal wat simpeler (misschien té simpel) wordt.
Ik sta nu in deze versie nu juist open voor dat soort fun.Die eerste run met struggles heb ik op de PS4 al ervaren.

Deze game op de PS5/60fps gaf me net een wauw!!! momentje hoor. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
jori040 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:36:
Kon het niet laten om de PS5 versie te kopen.Al die extra dingen die in de trailers te zien zijn lijken mij erg tof.

@robzzzzzzzz
Heb je hem op de PS4 niet gespeeld ?
Nee ik had een gen overgeslagen dus nooit gespeeld!

Maar echt een geweldige game! snap alle kritiek niet, ben nu 47 uur in en in chapter 8 en heb me geen minuut verveeld met de game. _/-\o_

• robzzzzzzzz
jori040 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:13:
[...]

Ik sta nu in deze versie nu juist open voor dat soort fun.Die eerste run met struggles heb ik op de PS4 al ervaren.

Deze game op de PS5/60fps gaf me net een wauw!!! momentje hoor. :)
Ik gebruik ze allemaal niet, vind het wel wat hebben die hele struggle

• jori040
robzzzzzzzz schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:38:
[...]

Die eerste run is zonder al die nieuwe hulpmiddelen zeker gaaf ja.Het is en blijft een indrukwekkende game!

• jori040
robzzzzzzzz schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:38:
[...]

Die eerste run is zonder al die nieuwe hulpmiddelen zeker gaaf ja.Het is en blijft een indrukwekkende game!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
jori040 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:11:
[...]

Klopt! zoveel details van de private room tot de cut scenes etc etc, echt bizar mooi! en dan nog niet gesproken over de soundtrack....Low Roar Damn! nooit eerder van gehoord maar wauw!

Kojima blijft echt een genius,Bizar veel liefde en aandacht voor extreme details in deze game gestoken een meesterwerk van de meester zelf.

Ik snap jou ook zeker dat je op een 2de run wel voor die nieuwe gimmicks gaat! ga ik ook ooit nog een x doen :*)

[ Voor 20% gewijzigd door robzzzzzzzz op 30-09-2021 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik vond die eerste run (en helemaal het begin) al zo lastig dat ik er niet nogmaals aan ga beginnen. Wel echt een geniale game waar ik zeer veel plezier aan heb beleeft.
spoiler:
Alle wegen gebouwd en wapens gehaald enz

Maar nog een keer? Nee dank je :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deze game is op één of andere manier een bijzondere ervaring, het gevoel van eenzaamheid (soms) en als dan idd de muziek begint te spelen geeft een apart gevoel, likes krijgen voor een gepiste paddestoel blijft ook gewoon leuk :+

Of als je ergens in de middle of nowhere ineens van achter een heuveltje zachtjes muziek hoort spelen en daar staat weer een verdwaalde postbox met muziek 8)

Ik was toendertijd op de PS4 gestopt in chapter 4 en wou het geduld op brengen om te wachten of het nog mooier kon, en dat is nu zeker de moeite waard geweest met de DC.

Deze game is echt prachtig, ik had hem persoonlijk ook wel mooi gevonden zonder de BT's :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik ga hem straks op de PS5 sowieso nog een keer helemaal doorspelen, ondanks dat ik 'm op de PS4 helemaal grijs en platinum heb gespeeld en net als @westergas alle wegen en dergelijke heb gebouwd.
Het blijft een hele bijzondere game dit _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Superkiwi schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:37:
Ik heb beide versies gespeeld en ik heb echt 0 nieuwe dingen in de DC versie gebruikt.
1 keer een katapult even geprobeerd met lost cargo wat ik ergens had opgepakt en die buddy robot helemaal niet gebruikt lol
Ben nu in episode 13 op de PS5 dus bijna klaar, maar het blijft een meesterwerk _/-\o_
Vooral alle cutscenes en episodes met
spoiler:
Clifford Unger

[ Voor 4% gewijzigd door s0kkie op 01-10-2021 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik zit er ook lekker in. Chapter 3. Wie mag ik adden, wel leuk om wat bekende namen bij je strands te hebben ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:39

reaL_G

G

-SaveMe- schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:00:
Ik zit er ook lekker in. Chapter 3. Wie mag ik adden, wel leuk om wat bekende namen bij je strands te hebben ...
Mij mag je adden. Real187

Origineel op een non hdr scherm gespeeld.

Dus DC gaat wel weerr opgestart worden.
Had hem ff snel getest. En loopt wel wat beter en mooier.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

reaL_G schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:38:
[...]
Dus DC gaat wel weerr opgestart worden.
Had hem ff snel getest. En loopt wel wat beter en mooier.
Origineel niet gespeeld, maar het ziet er inderdaad erg strak uit. Ik speel in Quality mode en speelt gewoon soepel...Erg filmisch, love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:39

reaL_G

G

-SaveMe- schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:25:
[...]

Origineel niet gespeeld, maar het ziet er inderdaad erg strak uit. Ik speel in Quality mode en speelt gewoon soepel...Erg filmisch, love it!
Ik speel hem quality en dan wildescreen.
Is iets minder dan native 4k door verhouding maar wel 60fps constant.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Laatst online: 13-09 17:40
-SaveMe- schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:00:
Kan je ook PS4 players adden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

rachez schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:02:
[...]

Kan je ook PS4 players adden?
Geen idee :?

Vraagje, heb net chapter twee afgerond. Klopt het dat het verstandig om gelijk verder te gaan
spoiler:
cross the lake
of beter eerst alle orders overal doen? Ik gad begrepen dat je later nog weer iveral terug kunt, klopt dat?

Game is toch wel meesterlijk, de cutscenes zijn geweldig net als de hele sfeer… _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

reaL_G schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:23:
[...]

Ik speel hem quality en dan wildescreen.
Is iets minder dan native 4k door verhouding maar wel 60fps constant.
Voelt voor super smooth de quality mode… geen klachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
-SaveMe- schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:34:
[...]
Ik gad begrepen dat je later nog weer iveral terug kunt, klopt dat?
Dat klopt inderdaad.
Ik heb wel alles zoveel mogelijk afgewerkt per gebied, scheelt je aan het eind een hoop werk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Superkiwi schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:59:
[...]

Dat klopt inderdaad.
Ik heb wel alles zoveel mogelijk afgewerkt per gebied, scheelt je aan het eind een hoop werk ;)
Ik begreep dat het handig was even te advancen naar chapter 3, zodat he wapens enzo hebt. En dan gebieden afwerken. Ik heb nu idd fast travel, dus kan terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Game is wel echt vet hoor. Vind de online features ook echt geweldig. Zit in Chapter 3 in de midden map. Heb zelf twee avonden 'gewerkt' aan het (af) maken van roads: truck meegenomen uit een mule camp, nadat ik alle mules heb neergehaald, volladen en ritjes maken. Er loopt nu een road van Knot Lake City naar het South Distribution Center. Erg leuk dat gezamenlijk werken aan dit soort dingen.

Game is wel een enorme time sink, volgens mij ben ik nog lang bezig met de game. Platinum zal het niet worden denk ik, dat is wel erg veel werken ...

Wat wordt er moeilijker als je de game op hard speelt ?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste