Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:23
Farabi schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 21:12:
waarom heeft die-hard man en de president soms een masker op? dat gedeelte begreep ik niet helemaal.

@jori040 ik werd gek door de GD's. nu kon ik er makkelijker doorheen.
Dat was was voor mij ook niet heel duidelijk.Ach bij de Metal Gear games zijn er nog wel meer dingen niet duidelijk voor me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik dacht dat het spel uit 14 chapters bestond. Nu is er opeens een chapter 15? Is dit een noodzakelijke chapter? Of alleen maar timefilling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NACrat
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Farabi schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 21:39:
Ik dacht dat het spel uit 14 chapters bestond. Nu is er opeens een chapter 15? Is dit een noodzakelijke chapter? Of alleen maar timefilling?
Dat is inderdaad enkel timefilling en je kan het ook niet voltooien. Als je bijvoorbeeld voor de platinum trophy wilt gaan dan is dit het moment om alle missende trophies te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik heb er 35 uur over gedaan door alleen mainmissies te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 14:56

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik kan ook niet wachten op deel 2!

Eigenlijk had deel 1 (en als ik de trailers van deel 2 zie zal dat ook weer gelden) maar 1 minpunt voor mij: De veel te theatrale en uit de toon vallende bad guy (gespeeld door Troy Baker).
In deel 2 is ie op het clowneske af zie ik. Het is alsof er echt een typisch Japans tragedie poppetje in de game moest worden verwerkt. Die gast haalde mij regelmatig 'uit' de game. Over zijn acteerprestaties (net als de rest van de cast) niets dan lof overigens.

Ach, het is uiteindelijk maar een smetje waar ik makkelijk mee kan leven.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-06 21:35
Kan iemand kort samen vatten hoe deze game is. Zou deze willen proberen voor death stranding 2 uit komt. Betreft directors cut op ps5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:38
Wolverine9000 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 11:10:
Kan iemand kort samen vatten hoe deze game is.
Tof!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-06 21:35
Ben er aan begonnen. Zit nu in Chapter 2. Heb lang struggles gehad . Maat begin het te begrijpen.
Just 1ste brug gebouwd. Wereld staat vol borden van online spelers. Game bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-06 20:00
Ik als groot Metal Gear fan heb me nooit kunnen vinden om deze vreemde game te starten, nu had ik eigenlijk niks om te spelen en de directors cut van deze heb ik blijkbaar in mijn game library staan. Dus ook maar eens aan begonnen en toch best wel Metal Gear vibes vind ik.. Ik denk toch dat ik deze wel ga waarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ergens wel zonde dat je de director's cut speelt en niet het origineel. De nieuwe speeltjes in de upgrade maken het spel op sommige vlakken net wat makkelijker, waardoor je de 'échte' ontberingen van het origineel mist.
Maar dan nog is het een dijk van een game. Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Cardwizard schreef op maandag 21 april 2025 @ 22:59:
Ik als groot Metal Gear fan heb me nooit kunnen vinden om deze vreemde game te starten, nu had ik eigenlijk niks om te spelen en de directors cut van deze heb ik blijkbaar in mijn game library staan. Dus ook maar eens aan begonnen en toch best wel Metal Gear vibes vind ik.. Ik denk toch dat ik deze wel ga waarderen
ik vond het in het begin juist tegenvallen omdat de gameplay teveel op phantom pain leek. Het voelde teveel 1 op 1 gekopieerd. zelfs het menu was allemaal hetzelfde.

na 3x oppakken en de makkelijke director's cut gelukkig toch doorheen gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 22-04-2025 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Superkiwi schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:00:
Ergens wel zonde dat je de director's cut speelt en niet het origineel. De nieuwe speeltjes in de upgrade maken het spel op sommige vlakken net wat makkelijker, waardoor je de 'échte' ontberingen van het origineel mist.
Maar dan nog is het een dijk van een game. Veel plezier!
Welke nieuwe speeltjes zaten er in de directors cut die niet in t origineel zaten?

De eerste helft van de game had genoeg ontberingen vind ik zelf :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De cargo catapult en de buddy bot. Die had ik in het origineel niet, maar wel graag willen hebben :9

[ Voor 55% gewijzigd door Superkiwi op 22-04-2025 11:24 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste