Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 21:48
Nee, niets is missable. Die standard orders respawnen na een tijdje, je kan dus eindeloos pakketjes rondbrengen. (focus dus niet op het clearen van alle side objectives, want dat gaat niet :+ )

Best begin je wel zo snel mogelijk met een netwerk van ziplines, dat is echt nodig voor plat.
Het is sowieso een grind. Story was bij mij 34u, na plat zat ik op 82u

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:45
Ik zit ondertussen op zo'n 45u, level 217 en kom pas net in ch4 aan _O- Echt alles op het gemakje; beetje alle wegen bouwen en daarnaast zo veel mogelijk orders doen. Niet omdat het moet maar omdat het kan.
Het begin van ch4 was echt een "volgens mij zit de verkeerde schijf in de ps4 :/ " momentje.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2019 14:37 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:22
Vandaag begonnen 😄👍 Hier ga ik me wel mee vermaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

MINOR SPOILERS (niets over verhaal, wel over gear en zo) daarom video als link ipv embedded

Kwam gisteren deze video tegen; ik moest erg hard lachen

YouTube: Death Stranding – I Made a “SKI RESORT” For Everyone… For No Practic...

¯\_(ツ)_/¯

• Superkiwi
Kun je map filteren zodat je enkel de door jezelf gebouwde structures kunt zien?

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2019 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vind de trappen die her en der neer gezet zijn door andere spelers best handig enz maar al die Neon borden met Domme smileys of voor de hand liggende “tips” irriteren mij wel zeg.

Kan ik alleen die dingen uit zetten?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Je kunt ze weghalen maar grote kans dat het morgen weer vol staat ;)
Als je door zo'n bord heen rent of rijdt krijgt de plaatser een like, vandaar dat je ze heel vaak op paden en bij distributiecentra ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb de uitleg over Likes even gemist denk ik. Kan ik daar nog wat mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Met likes gaat het level (in de game "Porter Grade" genoemd) van Sam omhoog, door middel van die vijfpuntige ster na het cargo evaluation scherm.

Verschillende soorten orders dragen bij aan een bepaald punt van die ster, bijvoorbeeld:
-orders waarbij je maximaal x% damage mag hebben dragen bij aan 'cargo condition';
-orders waar je een minimaal aantal items of kg moet afleveren dragen bij aan 'delivery volume';
-orders die binnen een bepaalde tijd moeten dragen bij aan 'delivery time';
-likes die je krijgt van anderen (weergegeven in het groen) dragen bij aan 'bridge link';
-cargo die je bv uit Mule camps moet halen dragen bij aan 'miscellaneous'.

Bij elke 10 punten op één van de 5 items wordt Sam een stukje beter in dat item, denk dan aan bv
het kunnen dragen van meer cargo, het langer je adem kunnen inhouden, het minder snel je balans verliezen, het verhogen van je stamina, het minder snel je bewustzijn verliezen, het krijgen van meer likes enz.

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2019 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:58

s0kkie

Cowabunga

Uitgespeeld na 33 uur, echt een applaus waard wat Kojima weer neer heeft gezet.
Ook al konden ze veel meer doen met Higgs en de BT maar damn, dit is echt GOTY persoonlijk voor mij.
Nu nog wat trophies halen en daarna eindelijk beginnen aan Star Wars die al een week ligt weg te stoffen omdat ik het druk had met DS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jeetje ik had zojuist voor het eerst combat met die rivaliserende pakketdienst maar man wat was dit stroef zeg. Dat zit duidelijk de kracht van de game niet.

Krijg ik later nog een pistool ofz?

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 23-11-2019 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonder.h
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 23:21:
Jeetje ik had zojuist voor het eerst combat met die rivaliserende pakketdienst maar man wat was dit stroef zeg. Dat zit duidelijk de kracht van de game niet.

Krijg ik later nog een pistool ofz?
Je krijgt in de loop van de game de beschikking over een 'redelijk arsenaal' aan wapens, zowel dodelijk als niet-dodelijk, die je o.a. kunt gebruiken tegen MULES. (Ik blijf bewust vaag, i.v.m. spoilers)

Andere 'ongewapende' methoden om vijandige pakketverzamelaars uit te schakelen of te vermijden:
- Omverrijden met een voertuig, let wel op dat ze je trike/truck uit kunnen schakelen
- Gebruik een 'pakket' als slagwapen of projectiel. Neem een voorwerp/pakket in je hand (L2/R2 en ingedrukt houden), square/vierkantje om te slaan of square + R2/L2 loslaten om te gooien.
- Als het regent, blijven ze binnen (gooien overigens nog wel speren) Dus als je alleen iets moet ophalen bij het pakketophaalpunt, misschien het weerbericht in de gaten houden.
- Stealth, als je dat wilt. In combinatie met afleidings-koffers of rookgranaten bijvoorbeeld.

[ Voor 38% gewijzigd door zonder.h op 24-11-2019 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Donstil schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 23:21:
Zoals je op de vorige pagina kunt lezen had ik ook behoorlijke moeite met 'blote handen' combat.
De tip van @Anton.net om ze met de Bola gun neer te halen (duurt niet al te lang voordat je die krijgt) bleek de beste; zelfs op hard clear ik nu met relatief gemak de grotere campen. Alleen niet vergeten om ze even een trap na te geven als ze op de grond liggen ;)

Tot die tijd kun je beter gewoon door hun gebied heen rennen (beste is langs de rand) of door het hoge gras sluipen.
Mocht je toch willen vechten, leg je cargo dan net buiten hun gebied op de grond neer, zonder cargo wordt je niet gepingd door hun scanner waardoor je veel stealth kills kunt maken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Tellen bot deliveries eigenlijk ook mee voor de 36 standard orders trophy? Ik kan het niet op Google vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Goede vraag. Al zou ik me daar niet al te druk om maken want die 36 zit je zo aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aah duidelijk Guys. Ik heb nog geen wapens (alleen de bloed granaat) en geen voertuigen.

Ik moet dus nog even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Toch poepsimpel met die koord. Gewoon aimen en wachten tot de ai attackt en dan krijg je "R2" als counterattack. Easy like that.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Kojima heeft aangegeven terug te gaan naar het horror genre nadat PT gecancelled was _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik ben nu bezig met het aanleggen van een zipline netwerk maar dat werkt niet helemaal super...
Zo had ik een aantal dagen geleden een drietal zipline torens gebouwd richting de Junk Dealer, elk zo'n 298m uit elkaar, en een aantal keer heen en weer gezipt. Nu probeer ik vandaag gebruik te maken van diezelfde zipline, blijkt de afstand tussen de middelste en verste paal opeens 308m te zijn :?
Ook verschijnen er soms opeens nieuwe structures in het pad van mijn lijn waardoor je niet meer kunt ziplinen.
Of er verschijnt opeens een 'online' zipline toren in de buurt van de jouwe waardoor het connectielijntje die pakt en niet degene die je zelf gebouwd hebt. Erg handig als je aan een tijdslimiet gebonden bent.

Gelukkig hoef ik nog maar 10 delivery time missies op "Legends of Legends" want dit schiet niet echt op zo...

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 26-11-2019 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Vreemd dat de afstand plots groter wordt. Ben je zeker dat er niet een online zipline is bijgekomen, die op 308m staat? Als je aan een zipline hangt, kan je gewoon kiezen tussen alle beschikbare zipline. Extra online ziplines zijn eigenlijk best handig.
Ik heb ook 2 keer gehad dat er plots een brug door mijn zipline stond. Is wel vervelend ja, gelukkig kan je die brug gewoon verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 02:29:
Ik ben nu bezig met het aanleggen van een zipline netwerk maar dat werkt niet helemaal super...
Zo had ik een aantal dagen geleden een drietal zipline torens gebouwd richting de Junk Dealer, elk zo'n 298m uit elkaar, en een aantal keer heen en weer gezipt. Nu probeer ik vandaag gebruik te maken van diezelfde zipline, blijkt de afstand tussen de middelste en verste paal opeens 308m te zijn :?
Ook verschijnen er soms opeens nieuwe structures in het pad van mijn lijn waardoor je niet meer kunt ziplinen.
Of er verschijnt opeens een 'online' zipline toren in de buurt van de jouwe waardoor het connectielijntje die pakt en niet degene die je zelf gebouwd hebt. Erg handig als je aan een tijdslimiet gebonden bent.

Gelukkig hoef ik nog maar 10 delivery time missies op "Legends of Legends" want dit schiet niet echt op zo...
Heb hier weinig last van gehad eerlijk gezegd. En structures van anderen kan je dismantlen, maar dat zal je wel weten gok ik.

Heb nu zelf ook de platinum binnen. Moest BB van 1,5 ster naar 5 brengen, dat heeft aardig wat BT's slopen gekost.. Heb zelf de 100 uur er voor nodig gehad, maar daar zit grotendeels ook idle time in. Mijn ervaringen van deze top game:

Heeft het de verwachtingen van mij waargemaakt t.o.v. de trailers die getoond werden? Dat zeker, heeft ook te danken aan het feit dat we ook niet wisten wat we konden verwachten. Is het GOTY materiaal? Persoonlijk, ja. Heb weinig games gespeeld die story-wise zo goed in elkaar zaten. Gameplay had zijn sterke en minder sterke kanten, maar voor mij niet storend. De post-endgame content (maxen van facilities, legend of legend beoordelingen halen, memory chips enz) vond ik zelf ook waardig. Weinig games gedaan die me zo konden boeien ook al had ik de main story klaar.

Kan ik het aan iedereen die dit leest aanraden? Zeker. Maar of iedereen er zo van kan genieten als ik is een andere vraag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Anton.net schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:42:
Vreemd dat de afstand plots groter wordt. Ben je zeker dat er niet een online zipline is bijgekomen, die op 308m staat?
Net nog even dubbel gecheckt en het zijn echt mijn eigen ziplines. Dus die middelste maar gesloopt om 8m verderop weer een nieuwe neer te zetten :P

Op 3 stukjes weg na ligt nu ook het complete weggennet op de kaart, dat is toch ook wel erg fijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:26:
[...]

Net nog even dubbel gecheckt en het zijn echt mijn eigen ziplines. Dus die middelste maar gesloopt om 8m verderop weer een nieuwe neer te zetten :P

Op 3 stukjes weg na ligt nu ook het complete weggennet op de kaart, dat is toch ook wel erg fijn hoor :)
Nice! Wegennet heb ik me niet zo mee bezig gehouden. Kan je die zelf ook fabriceren of moet je standaard units langs de wegs upgraden? Eerder heb ik ook een uitbreiding gedaan aan een weg echter stopt deze bij een kloof. dus weet niet echt hoe ik nu verder moet.

Ikzelf had trouwens ook iets geks met de ziplines, had ook een maximale afstand van 300 meter tussen 2 palen. Bij een inlog een paar dagen later was de afstand ineens 358 meter, echter kan ik gewoon tussen die 2 lijnen mijzelf transporteren wat normaal gesproken vanwege de afstand niet zou moeten kunnen. Vind dat verder niet erg hoor 😄 maar wel vreemd dat dat mogelijk is.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Dmp1982 Ziplines kan je upgraden zodat hun bereik langer wordt.

Wegen kan je enkel bouwen met die standard units. Er is 1 'vast' wegennetwerk dat gebouwd kan wordend.
Ik was hier pas na 50 uur mee begonnen, had ik veel eerder moeten doen. Gewoon aan zo'n grote facility starten met een truck en daar zoveel mogelijk resources voor wegen meenemen

[ Voor 68% gewijzigd door Anton.net op 26-11-2019 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Anton.net schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:57:
@Dmp1982 Ziplines kan je upgraden zodat hun bereik langer wordt
Komt ie nu mee :D
Handig weetje, top!

@Dmp1982 wegen liggen op vaste plekken, je moet inderdaad die wegenpaaltjes hebben.
Als de weg die je gebouwd hebt ophoudt moet je gewoon even een stukje doorrijden, vaak zie je een soort zandpad waar de rest van de weg komt te liggen. Volg dat en je komt gegarandeerd weer zo'n paaltje tegen.
*edit
@Anton.net was me voor met zijn ninja-edit ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 26-11-2019 13:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Gisteren ook eindelijk uitgespeeld. Vond hem echt fantastisch, hoewel de overdadige info dump in de laatste paar chapters wel even wat tijd nodig heeft om te verwerken :P Sommige zaken waren wel vrij verwarrend.

De gameplay loop vond ik zelf echt super en verveelde geen moment. Ze breiden heel slim je mogelijkheden uit per chapter zodat het nooit eentonig wordt.

De cinematografie in de cutscenes blijven toch ijzersterk bij Kojima's games. Met name chapter 13 en 14 vond ik heel sterk met
spoiler:
de emotionele breakdown van Die-Hard Man. Heel sterk geacteerd en de facial expressions vond ik ook heel mooi gemaakt. Dat beloofd wat voor de Horizon: Zero Dawn 2! De missie waarbij je Lou naar de incinerator moet brengen vond ik ook heel sterk. Prachtig acteerwerk van Mads Mikkelsen ook.
.

Ik hoop dat Kojima de kans krijgt hier een vervolg op te maken. Ik vind de universe die gebouwd is erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Vraagje over de Legend of Legends trophie, moet je die gewoon binnen het tijdsbestek wat je krijgt leveren of moet dat nog sneller? Want ook als ik keurig op tijd ben krijg ik niet altijd een S. Ik speel sinds het begin al op hard en op internet gaan de geruchten dat je het op iets van 1/5 van de tijd moet doen? En kun je deze trophies ook halen na het uitspelen van de game? Zoveel te doen nog... :9

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@V3g3ta Ik weet niet precies hoe snel je moet zijn, maar het moet zeker een stuk sneller zijn dan die tijdslimiet. (Zo is het toch voor de time deliveries, de 3 andere categorieën hebben geen tijdslimiet)

Je kan dit na de story doen ja, die side deliveries blijven eindeloos respawnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
@V3g3ta ziplines zijn je vriend, daarmee doe je vrijwel elke delivery in luttele minuten. Voor de tijdsmissies met 300+kg cargo pak je best een truck en zorg je dat het weggennet ligt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonder.h
  • Niet online
Voor wie wel eens last heeft van fout geparkeerde voertuigen (bijv. bij de 'Cosplayer' voor de deur)
Good news! We are working on another update to address the most common requests from players such as the ability to increase text size or dispose of individual vehicles.
The update is set for around mid-December. We appreciate all your thoughtful feedback!
https://twitter.com/KojiP...tatus/1199704601471127552

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@Anton.net heb jij die timed delivery van The Doctor naar The Mountaineer gedaan?
Is 500kg aan cargo dus dat moet te voet en met een floating carrier.
Wordt een aardige trip die berg op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@dvdkiwi Hmm, ik denk het niet.
Ik deed alles via zipline in dat gebied. 500kg krijg je niet verplaatst met een zipline |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nee klopt.
Toch ga ik eens een poging wagen, al is het maar om de uitdaging ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dmp1982
Potjandorie wat een game! 2 dagen geleden uitgespeeld. Instant classic voor mij in ieder geval. Het voelt fris om eindelijk een keer verlost te zijn van dezelfde games en dezelfde rotzooi ieder jaar.

De game is af. Geen rare framedrops en onzin. Je ziet gewoon dat het kwaliteit is waar men veel kan leren tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Kan het niet meer dan met je eens zijn, al heb ik de game nog lang niet uitgespeeld.
Enige technische 'issues' die ik merk zijn korte bevriezende laadschermen op het moment dat ik nabij de Junk Dealer aan het ziplinen ben

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 28 november 2019 @ 18:20:
Kan het niet meer dan met je eens zijn, al heb ik de game nog lang niet uitgespeeld.
Enige technische 'issues' die ik merk zijn korte bevriezende laadschermen op het moment dat ik nabij de Junk Dealer aan het ziplinen ben
Hier met de ziplines ook last van(base ps4). Verders een erg goede game en meende, dat het een uurtje of 25-30 zou duren, maar nog steeds in chapter 4 en net in het besneeuwde gebied ziproutes aan het leggen.

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 16:09
Mijn vrouw en ik spelen allebei DS, elk met een online account. Maar hoe kan ik nu een bridge link met haar maken? Zij vind mij niet in de lijst of zij mij niet. Of moet ik haar eerst als psn vriend toevoegen?

• Anton.net
Mhh, in episode 4 zijn geen besneeuwde bergen denk ik ;)

Als je zo 2 uur lang enkel aan het ziplinen bent, wordt de Pro wel redelijk luid ja. Maargoed, grafisch is dat ook een grote inspanning. De map moet dan heel snel gerenderd worden. Framerate was bij mij altijd heel goed. Heb een keer of 5 gehad dat het beeld voor een seconde volledig vasthing, maar dat was het ook

@Cowboy_Henk Dat gaat jammer genoeg niet, je kan niet met vrienden spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:22:
[...]
(...) en meende, dat het een uurtje of 25-30 zou duren, maar nog steeds in chapter 4 en net in het besneeuwde gebied ziproutes aan het leggen.
Ik loop tegen de 100u aan en hang ook nog steeds rond in ch7. Kom toch telkens weer nieuwe orders tegen die ik nog niet gedaan heb en als daar orders bij zitten voor lui die nog niet op 5 sterren staan hebben die prio :P
En ondanks het vele, vele uren pakketjes rondbrengen wordt het nog steeds niet saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Laatst online: 28-08 21:12
Voor de mensen die al heel ver in het spel zitten of hem hebben uitgespeeld. Wat is je score op 10? Want ik twijfel echt nog steeds of ik hem wel wil kopen/spelen. (nu bezig met RDR2 dus zal iets voor met de feestdagen worden, en dan zullen er wel kerstdeals zijn ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:49
.jef schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:11:
Voor de mensen die al heel ver in het spel zitten of hem hebben uitgespeeld. Wat is je score op 10? Want ik twijfel echt nog steeds of ik hem wel wil kopen/spelen. (nu bezig met RDR2 dus zal iets voor met de feestdagen worden, en dan zullen er wel kerstdeals zijn ook)
Zit hier aan het einde.Soms komt het gevoel van sleur wel even opzetten waardoor hij voor mij net niet de GOTY is.

Ik geef het een dikke 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik heb een 10 gegeven op IMDB 8)
Gameplay is niet op alle fronten perfect maar de rest is gewoon een meesterwerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .jef
  • Laatst online: 28-08 21:12
s0kkie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:18:
Ik heb een 10 gegeven op IMDB 8)
Gameplay is niet op alle fronten perfect maar de rest is gewoon een meesterwerk.
Niet op alle fronten perfect, maar wel een 10. Dat is vrij contradictorisch, niet? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 28 november 2019 @ 22:31:
[...]

Ik loop tegen de 100u aan en hang ook nog steeds rond in ch7. Kom toch telkens weer nieuwe orders tegen die ik nog niet gedaan heb en als daar orders bij zitten voor lui die nog niet op 5 sterren staan hebben die prio :P
En ondanks het vele, vele uren pakketjes rondbrengen wordt het nog steeds niet saai.
Ja heb dit zelf ook wel alles zo snel mogelijk naar de 5 sterren. Bij het sneeuw gebied alles verbonden met ziplines, dat maakt het zoveel sneller. Nu in chapter 6 en bijna deze klaar. Nog 9 wegen bouwen en dan zijn die hopelijk klaar. Dit voelde soms wel als een sleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
In de besneeuwde bergen (vanaf chapter 8 ) vind ik het maar lastig om een goed zipline netwerk aan te leggen, zoveel bergtoppen dat het gebruik van een minimaal aantal ziplines niet eenvoudig is. De stations in het westen heb ik vanwege te weinig bandbreedte dan ook (nog) niet kunnen connecten.

Ik hoef nog maar 3 delivery time based LoL beoordelingen dus hopelijk komen er ergens anders nog nieuwe time based orders tevoorschijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
De game gisteravond uitgespeeld, een hele mooie ervaring was deze game zowel gameplay als story wise.
Naar mijn mening duurde de game net iets te lang maar is een klein puntje.

Voor mij toch wel naast Sekiro de beste game van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@Anton.net moet je ook al die geheime preppers zoals bv The Musician op 5 sterren krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@dvdkiwi Ja, iedereen.
Denk er ook aan dat je alle emails opent, sommige facilities levelen anders niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Heb 2 geheime preppers (Ludens Fan en The Musician) in het eerste gebied gemist zag ik, daarnaast ook nog eentje in het centrale gebied. Die gaan we dan eerst maar eens zoeken.

*edit
Kleine preppertjes, stonden binnen no-time op 5 sterren :)
Nu enkel de Veteran Porter nog vinden en ik heb ze (als het goed is) allemaal.

[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 30-11-2019 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zit ergens halverwege part 3 maar het bevalt mij wel.

Gameplay is wat schraal, vechten is matig en de wapens die ik tot nu toe heb ook.

Toch vind ik het fantastisch om met mijn bezorgtruck lekker pakketjes te bezorgen tussen de verschillende hubs, wegen te upgraden enz.

Werkt echt een soort van mediterend ofz, (mijn eigen) muziek op en lekker rond rommelen. Levelen en upgraden.

Tussen stand dus zeker positief tot zo ver ik nu ben. 8/10.

Likes geven aan andere spelers en ontvangen snap ik nog niet zo. Likes krijgen van missies is me duidelijk, daar gaat je poppetje mee omhoog maar die andere likes lijken dat niet te doen. Ik heb er nu bijna 100.000 maar kan er niets mee.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 01-12-2019 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Het is klaar :)
Iedereen zit op het UCA netwerk en is 5 sterren. Het viel op zich best wel mee, enkel de Veteran Porter wilde niet gelijk meewerken. Heb de laatste pizza order gedaan toen ik uit chapter 9 kwam, dat was misschien niet zo heel slim :D
Alle 20 Legend of Legends orders in elke categorie zijn binnen en alle taartpunten zijn level 60 of hoger.
Nu eens rustig verder met het verhaal, heb het idee dat het tegen zijn einde aanloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
Wat een toewijding. Well done Ik verwacht niet dat ik hem zover uit ga spelen. Wel het verhaal en de naast de grote lijnen zeker van alles aan side missies, maar niet bewust werken om hem compleet uit te spelen. Bewondering voor dat je dat voor elkaar krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat de gameplay zo goed is maakt dat het alles behalve vervelend wordt; je doet honderden orders en toch blijft het op een of andere manier leuk. Dit in tegenstelling tot bv het completen van alle challenges in rdr2.
Wat dat betreft weet Kojima de speelduur op een niet vervelende manier behoorlijk te rekken.

*edit
Zojuist het verhaal uitgespeeld, credits rollen over het scherm. Wat een bijzondere game zeg, kan me niet herinneren ooit zoiets gespeeld te hebben.
Ik moet wel even een filmpje kijken waarin het verhaal duidelijk uitgelegd wordt want om in de juiste termen te blijven: I can't connect all the dots ;)

Wel een beetje jammer dat na het uitspelen
spoiler:
al mijn ziplines verroest en dus onbruikbaar zijn. Handig nu ik het restant van de memory chips wil gaan oppikken :/

[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 02-12-2019 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Ik heb een issue met de game. Order 15 aangenomen, is inmiddels ook weg. Maar ik heb nooit Hematic granaten ontvangen, kan ze niet vinden, en niet maken. Wat moet ik doen?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als ik op google zoek vind ik dat je ze voor deze missie automatisch krijgt. Pijltje naar links ingedrukt houden (misschien even switchen van pagina met R3) laat ze niet zien?
Misschien bij het centrum waar je de order vandaan hebt eens kijken in de shared locker > claim cargo > cargo for Sam.

[ Voor 90% gewijzigd door Superkiwi op 04-12-2019 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Dutchzilla schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:35:
Ik heb een issue met de game. Order 15 aangenomen, is inmiddels ook weg. Maar ik heb nooit Hematic granaten ontvangen, kan ze niet vinden, en niet maken. Wat moet ik doen?
Ben erachter, scherm teksten blijkbaar op Nederlands staan. Helemaal niet opgelet.
Maar in het Nederlands noemen ze de Hematic granaten dus bloed granaten 😅
Gebruikte ze dus al vanaf chapter 2 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:28
Dutchzilla schreef op woensdag 4 december 2019 @ 23:53:
[...]

Ben erachter, scherm teksten blijkbaar op Nederlands staan. Helemaal niet opgelet.
Maar in het Nederlands noemen ze de Hematic granaten dus bloed granaten 😅
Gebruikte ze dus al vanaf chapter 2 🥳
Waarom heb je hem überhaupt in het Nederlands staan. 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Knots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Poulske schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:06:
[...]

Waarom heb je hem überhaupt in het Nederlands staan. 7(8)7
Audio stond gewoon op Engels, playstation staat op Engels. Schermteksten inmiddels ook weer. Heb het serieus waar niet doorgehad. Heb bloed granaat als bloodGrenades gelezen. Nu is alles weer normaal! Waar kan ik mijn Darwin Award ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dutchzilla schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:30:
[...]
Waar kan ik mijn Darwin Award ophalen?
Laten we deze knullige ervaring diep wegstoppen in jouw blunderdoosje, welke je vervolgens af kunt leveren bij de incinerator. In het geval je die niet kunt vinden: het is de verbrandingsoven :+

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
dvdkiwi schreef op donderdag 5 december 2019 @ 19:33:
[...]

Laten we deze knullige ervaring diep wegstoppen in jouw blunderdoosje, welke je vervolgens af kunt leveren bij de incinerator. In het geval je die niet kunt vinden: het is de verbrandingsoven :+

:P
🤣 hahahaha prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Voor de twijfelaars, nu €45 bij oa. bol.com! Net besteld :D Vrijdag in huis, ben erg benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Vraag aan degenen die hem uitgespeeld hebben (let op, spoilers!):
spoiler:
Clifford Unger (Mads Mickelson) vertelt vlak voordat hij sterft dat jij BB bent (Sam als baby), maar aan het echte einde van de game wordt verteld dat BB een meisje is en dus noem je de baby Louise in plaats van Lou. Dan klopt het dus niet dat BB baby-Sam is. Hoe kan dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@dvdkiwi
spoiler:
Er zijn heel veel verschillende BB's.
Sam was ooit de BB van Cliff. Cliff is dus niet op zoek naar Lou, maar naar jou (Sam).
Lou is een random andere BB. Sam krijgt haar aan het begin van de game, maar er is verder geen connectie tussen Lou en Cliff/Sam.

Die cutscenes waar Cliff in het ziekenhuis praat tegen een BB; Sam denkt dat dit herinnering zijn van Lou, maar het zijn herinnering van Sam zelf, toen hij een BB was

[ Voor 24% gewijzigd door Anton.net op 11-12-2019 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Anton.net schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:19:
@dvdkiwi
spoiler:
Er zijn heel veel verschillende BB's.
Sam was ooit de BB van Cliff. Cliff is dus niet op zoek naar Lou, maar naar jou (Sam).
Lou is een random andere BB. Sam krijgt haar aan het begin van de game, maar er is verder geen connectie tussen Lou en Cliff/Sam.

Die cutscenes waar Cliff in het ziekenhuis praat tegen een BB; Sam denkt dat dit herinnering zijn van Lou, maar het zijn herinnering van Sam zelf, toen hij een BB was
Dank u! Nu is het helemaal duidelijk :)

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 11-12-2019 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik doe het rustig aan, bijna 100 uur op de teller nu en gisteravond in Chapter 9 aangekomen, Higgs. Misschien had ik dat nog niet moeten doen, ik moest alleen nog The Veteran Porter en South Knot city op 5 sterren krijgen maar ik weet niet of ik nog terug kan.
Ook heb ik al zo'n 7, 8 ofzo pizza's bij Peter bezorgd maar die heeft nog niet 1 volle ster :?
En welk exoskelet heeft jullie voorkeur? Ik gebruik haast enkel de all terrain, voelt alsof je overal makkelijker doorheen banjert.

En als je door BT's gepakt word blijft het leuk om over ze heen te zeiken zodat ze verdwijnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
All terrain gebruikte ik enkel voor in de sneeuw, voor alle andere locaties: power skeleton.

En geen zorgen, je kunt (straks) gewoon nog terug om die andere twee te levellen. Wat precies de situatie is omtrent Peter Englert (de pizza man) word je later nog wel duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
dvdkiwi schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:19:
All terrain gebruikte ik enkel voor in de sneeuw, voor alle andere locaties: power skeleton.

En geen zorgen, je kunt (straks) gewoon nog terug om die andere twee te levellen. Wat precies de situatie is omtrent Peter Englert (de pizza man) word je later nog wel duidelijk ;)
Ah oke, nja ik heb niet vaak zoveel cargo te voet dat ik wat aan dat extra gewicht heb. De all terrain lijkt behoorlijk stabiel, ren en spring over rotsen, klim makkelijk tegen rotswanden e.d. maar ik weet niet zeker of dat aan mn lvl of aan het skelet ligt.
Ik las zoiets over Peter, dacht te lezen dat het met minder bezorgingen kon maar wil niet teveel lezen qua spoilers.
Gister ook voor het eerst een moord gepleegd, wou mn rocket launcher uit testen, oeps, gelukkig was ik vlakbij een meer van teer :+

Ik moet wel zeggen dat de wereld me wat te vreemd over komt, niet logisch. 3 jaar sinds de death stranding, hoe zijn in korte tijd die steden zo geworden, oven gebouwd (in heel amerika maar 2? Dat is veel reizen voor elk gestorven mens. Het lijkt meer alsof het 100'en jaren geleden zou zijn gebeurd. Het voelt alsof het niet echt is, ofzo. Dat soort gedachten gaan wel constant door mn hoofd tijdens mn reizen.

Wel gaaf hoe de wereld veranderd, paden gevormd worden, vraag me af, je leert zo snel de weg kennen, zou dat in een andere playthrough heel anders worden?

Ik heb BB ook nooit horen huilen en troosten tot een paar dagen terug, geluid vd controller stond op 0 :+ Maar daar mis je niks aan blijkbaar :P

En omg wtf Kojima!?!, options skip, options skip, options skip, options skip, options skip, options skip, options skip, options skip, options skip optio......etc etc etc etc 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 11-12-2019 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Het power skeleton is natuurlijk niet alleen maar handig als je veel cargo moet dragen. Bij dezelfde hoeveelheid cargo (ook bij weinig gewicht) zul je met het power skeleton minder snel je balans en stamina verliezen dan zonder power skeleton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
dvdkiwi schreef op woensdag 11 december 2019 @ 19:16:
Het power skeleton is natuurlijk niet alleen maar handig als je veel cargo moet dragen. Bij dezelfde hoeveelheid cargo (ook bij weinig gewicht) zul je met het power skeleton minder snel je balans en stamina verliezen dan zonder power skeleton.
Dat bedacht ik me ook idd, maar het stabiele van de all terrain zou dat dan weer opheffen lijkt me. De verschillen lijk ik niet echt te merken. Vind de all terrain er wel beter uitzien :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonder.h
  • Niet online
Mutatie schreef op woensdag 11 december 2019 @ 18:57:
[...]

Wel gaaf hoe de wereld veranderd, paden gevormd worden, vraag me af, je leert zo snel de weg kennen, zou dat in een andere playthrough heel anders worden?
In zekere zin wel, ben van het weekend begonnen een tweede playthrough op een ander account en het kan nogal verschillen hoe en waar paden gevormd worden, ookal is het in grote lijnen natuurlijk wel vergelijkbaar. Maar zo is de 'Film Director' in mijn tweede playthrough bijvoorbeeld heel netjes bereikbaar met een brug en een nagegoeg vlakke 'oprit' tot aan de voordeur. Geen gedoe met die puntige rotsen (y)
Ik heb BB ook nooit horen huilen en troosten tot een paar dagen terug, geluid vd controller stond op 0 :+ Maar daar mis je niks aan blijkbaar :P
In de Opties kun je het geluid van BB ook uit de 'TV' laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
zonder.h schreef op woensdag 11 december 2019 @ 19:33:
[...]

[...]

In de Opties kun je het geluid van BB ook uit de 'TV' laten komen.
Ik weet het, maar heb nu het controller volume op laag staan, lijkt me enkel irritant en zie na 100 uur dat gemist hebben het voordeel niet.
BB is ook nog niet verward geraakt buiten verhaal stukken om. Ik laat hem dus lekker krijsen })

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 11-12-2019 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
Een aantal dagen geleden heb ik dan eindelijk het spel uitgespeeld. Deed er alles aan om het spel zo lang mogelijk uit te rekken, maar uiteindelijk moet je aan de storyquests geloven. Alle faciliteiten hebben 5 sterren en heb nog ongeveer 90k nodig om aan 1m likes te komen.

Het spel (verhaal) heeft mij emotioneel diep geraakt en heb meerdere malen moeten tranen (vooral tijdens episode 14). 'Weird', 'I don't understand', 'what is Kojima smoking?' waren algemene sentimenten, de geluiden van de menigte bij het zien van de trailers. Heel begrijpelijk en alhoewel ik wel vertrouwen had dat het verhaal zou kloppen was ik ook een beetje terughoudend. Dat was nadat de (echte) credits op het scherm te zien waren weggenomen. It all makes sense.

Nu blijf ik erbij dat het nog steeds niet voor iedereen is. Het spel en met name de gameplay moet in de smaak vallen. Vind je het saai, dan is het simpelweg geen genre voor jou. Dit zeg ik ook bewust omdat de game elementen en het verhaal voor het grootste gedeelte een goede samenwerking hebben, lettend op wat Kojima de speler wil tonen en laten voelen. Ben het er dus niet mee eens dat het spel beter was geweest als film of serie. Heb wel punten van kritiek en een aantal zijn eigenlijk terugkomende struikelblokken van Kojima. Het is dus allerminst een perfecte spel. Wel is het uniek, gedurfd en simpelweg beautiful. (Landschappen, acteerwerk, motioncapture, de boodschappen en het verhaal).

EDIT: Leuk om nu eindelijk jullie reacties te lezen over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Mooi verteld :)
Ik ben wel benieuwd wat jouw kritiekpunten zijn en wat die terugkomende struikelblokken van Kojima zijn waar je over spreekt. Puur naar mijn eigen spelbeleving kijkend kan ik zo snel geen punt van kritiek opnoemen, zelfs de herhalende (korte) cutscenes stoorden me niet en heb ik vaker niet dan wel geskipt.
In mijn ogen klopte alles aan de game, heb me in de dik 100+ uur die ik gespeeld heb echt geen moment verveeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Hier ook uit, gaaf verhaal wel maar het pakte me niet helaas. Niet zoals bv MGS 3 of RDR2 waar ik wel een traan wegpikte. Wel een geweldige game en concept.
Ik zou het zelf een 8,5 geven. Ergens voelt het een beetje ouderwets gamedesign, er zit een beetje slechte flow in imo, de voertuigen zijn zo lomp en clunky, de langere chapters (en alles willen doen) zorgden wel dat ik niet echt in het verhaal kwam.
En zoals ik eerder al zei, ik vind de wereld te onlogisch, ongegrond. Heel gave concepten maar ik kan werkelijk niet plaatsten hoe dit alles zo kan zijn, misschien ook omdat het constant over verbinden van mensen en steden gaat, maar je ziet nooit steden of mensen op de cast na (een enkele porter onderweg). De hele game dacht ik dat Sam misschien in coma lag ofzo en dit zich in een droom oid speelde, een Oblivion film idee zou hebben, of een plottwist zoiets als Nier: automata (waar zijn dan die mensen??).

En wat ik best storend vond is hoe Amerika=de hele wereld, vreemd idee van een niet Amerikaan (misschien inspelen op amerikaans patriottisme om te verkopen, wel weer gek dan de opmerking van Kojima over de amerikaanse reviews).
De gfx, wereld, verhaal en gameplay waren wel echt geweldig al voelde ik vanaf het begin niet de band die Sam met Amelie zou hebben, ook op het eind niet.

Deze game zal ik nooit meer vergeten en toch meer dan 100uur goed mee vermaakt.
Maar ik ga lekker verder op de Decima engine, Horizon nogmaals doen nu met de expansion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Een traan wegpinken in RDR2?

De scene waar je Edge Knot City bereikt brengt meer emoties teweeg dan alle ervaringen opgeteld van RDR2 :p

Deze bedoel ik:
*spoiler chapter 8
https://www.youtube.com/watch?v=0Ky-wuWP_1M

[ Voor 49% gewijzigd door Scifo83 op 13-12-2019 18:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De matige gameplay in rdr2 bracht mij ook regelmatig aan het huilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
dvdkiwi schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 18:30:
De matige gameplay in rdr2 bracht mij ook regelmatig aan het huilen ;)
Twas eigelijk vooral het langdradig verhaal en langdradige missies dat me begonnen te ergeren in RDR2. Van Kojima verwacht ge dat met zijn ellenlange cutscenes maar heb dit in death stranding niet zo ervaren. :p

Kdenk dat bij de death van Arthur ik al een punt bereikt had. ^^ Dat gevecht was ook niet echt memorabel. Zag net de scene met de zonsondergng zo op de achtergrond, dat kan me wel bekoren ^^

RDR 1 was toch andere koek, en kon me wel "pakken"

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Tje ervaringen en smaken zijn persoonlijk. RDR2 makes grown men cry.
spoiler:
Vanaf dat je ziek word en helemaal vanaf Arthur's last ride ging ik echt wel stuk. Ook op de berg sterven, zijn wens naar de zon toe, de muziek, hoe dat toen hem eerder gevraagd werd hoe hij wil sterven ook eindigde zoals hij wou. Ik heb echt in die wereld geleefd vorig winter :) De slome gameplay past imo goed bij de setting en sfeer, maar in de missies was het ronduit kut en geforceerd, weg vrijheid, dat was het enige minpunt voor mij. Het was de wereld zelf en het verhaal dat hem het deed, ik was Arthur Morgan, en hoe alles afliep, en de beloning in het laatste hoofdstuk.

Ja voor mijn waren het de meest memorabele game momenten ooit, misschien zelfs niveau Aerith vroegah :D
Arthur.. ;(

En ik hou niet eens van western :+

Maar een beetje offtopic, ik heb wel uitgelegd wat me wat tegenstond, hoe mooi en surreëel de wereld van DS is en hoe mooi die momenten ook gedaan zijn, het klopt imo niet goed. Maar alsnog vind ik het een geweldige unieke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonder.h
  • Niet online
Zojuist update/patch 1.07 binnen gehaald (~1 GB)
- Multiple problems fixed*
- Adjustment of the text size
The text size can be changed from the "Options" menu on the Title Screen.
- Updated save data version
Save data created in version 1.07 cannot be used with an earlier version.
* o.a. het verwijderen van door andere spelers achtergelaten voertuigen en zichtbaarheid van de Odradek scanner bij 'hoge bepakking' worden genoemd als verbeteringen/fixes, zie bijv. https://www.thesixthaxis....pdate-text-size-december/

Ik zou zelf graag een skip-bare of ingekorte animatie voor het "BT-alarm" zien, want dat kun je op een bepaald moment wel dromen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet niet echt wat ik van deze game moet vinden. Heb de game zelf niet en weet niet of ik hem moet aanschaffen. Toch een aantal puntjes.

- ben ik meer naar filmpjes aan het kijken dan aan het gamen?
- is het gewoon steeds loop van A naar B. Ik zie soms stippellijnen lopen op youtube. Is het dan gewoon volg die stippellijn en je komt er wel?
- zit er ook een beetje uitdaging in de game?

Dit lijkt me een game op lekker languit op de bank te liggen en dan lekker gamen. Maar is dit ook het geval of zit ik werkelijk steeds maar filmpjes te kijken. Filmpje mag best maar niet te veel.

Eigenlijk wil ik niet te veel YT kijken omdat indien ik de game koop dan het gevoel krijg dat ik dit al eens gedaan heb

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Oxigeon schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:20:
- ben ik meer naar filmpjes aan het kijken dan aan het gamen?
Nee. Er zitten inderdaad veel cutscenes in, soms van een half uur en soms een aantal heel dicht op elkaar. Deze vertellen het verhaal echter zo goed dat ze niet als 'te veel' voelen.
- is het gewoon steeds loop van A naar B. Ik zie soms stippellijnen lopen op youtube. Is het dan gewoon volg die stippellijn en je komt er wel?
Zo simpel kun je het niet stellen. Die stippellijn is de route die je zelf uitgestippeld hebt, doe je dat goed dan kun je inderdaad het stippellijntje volgen. Wel in ogenschouw nemende dat je verraderlijk terrein, gevaarlijke gebieden, gevaarlijke regen en weet ik veel wat tegen kunt/gaat komen. Ik heb in ruim 100u trouwens geen stippellijn gebruikt, dat is allemaal aan jezelf.
- zit er ook een beetje uitdaging in de game?
Jawel. Simpel van A naar B lopen, door steile bergen, langs vijandelijke en BT areas, met 170kg cargo op je rug, ik geef het je te doen. Ook zijn er enkele bossfights hier en daar, soms onverwacht.
Je klinkt inderdaad als iemand die wat gameplay heeft gekeken en aan de hand daarvan een veel te eenzijdig oordeel velt, net als de meeste mensen trouwens. Geeft niet, dat hebben we volgens mij allemaal wel gedaan en je moet natuurlijk ergens je mening op baseren. Al is het zo dat het kijken van deze game je een heel ander beeld geeft van de game dan wanneer je zelf speelt. Deze game moet je zelf ervaren, het is geen game die je op Youtube/Twitch oid moet kijken om een oordeel te vellen. Feit is wel dat je voor deze game geduld moet hebben, heb je dat niet dan ga je het ook niks vinden.
Gewoon aanschaffen, erin duiken en zien wat je er van vindt. Vind je het niks, dan verkoop je de game weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonder.h
  • Niet online
Oxigeon schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:20:
Die stippellijnen zie als je een plaats markeert op de kaart, de stippellijn geeft dan de meest directe route aan. Of het altijd een goed idee is om die te volgen, is een andere vraag. Maar je kan dus ook prima zonder stippellijnen (en map markers) spelen en zelf je eigen weg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
zonder.h schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 08:32:
Ik zou zelf graag een skip-bare of ingekorte animatie voor het "BT-alarm" zien.
Ik denk dat die animatie een verborgen laadscherm is om intussen die BT in te laden :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 14-12-2019 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Allen bedankt voor de info. Toch maar eens kijken of ik de ergens goedkoop op de kop kan tikken de komende tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Oxigeon schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:23:
Toch maar eens kijken of ik de ergens goedkoop op de kop kan tikken de komende tijd
Jawel: https://nl.pepper.com/aan...eath-stranding-ps4-127346

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Die zag ik inderdaad voorbij komen. En heb toen even dit topic bekeken. Klopt het dat de game Nederlands ondertiteld is?

Ik heb nog een vrij grote collectie liggen wat ik nog moet uitspelen. Ik wacht dus nog eventjes met aanschaf. Heb me eigenlijk voorgenomen eerst nog Division 2 uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Oxigeon schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:33:
[...]

Die zag ik inderdaad voorbij komen. En heb toen even dit topic bekeken. Klopt het dat de game Nederlands ondertiteld is?
Dat zou ik je niet durven vertellen, als ik ondertiteling aan heb staan is het altijd Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
De game heeft Nederlandse ondertiteling evenals Nederlandse tekst in menu’s en in de gamewereld worden pakketjes ect ook in Nederlands getoond.

Audio is wel gewoon Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
Anton.net schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:05:
[...]

Ik denk dat die animatie een verborgen laadscherm is om intussen die BT in te laden :P
spoiler:
Hmm.. ik weet dat niet zo zeker.. er is een moment in de game waarop je je BB even niet hebt en als je dan BT’s tegenkomt krijg je de animatie volgens mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
@Scifo83 en @Mutatie: Zouden jullie voortaan even kunnen aangeven dat er een spoiler voor een game, in dit geval RDR2, komt. Vooral in het geval je zo uitgebreid uiteenzet hoe het eindigt. Ik moet de game namelijk nog steeds (uit)spelen en het is ook niet zo dat het een game is die al een decennium oud is. Een kleine aankondiging aan het begin van je bericht dat er een flinke spoiler over een game komt zou in zo'n geval wel fijn zijn, want dan had ik het in dit geval niet gelezen. Het is in ieder geval een tip.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag op marktplaats nog een nieuw exemplaar in seal kunnen bemachtigen voor 1/3 van de retailprijs. Benieuwd of en wanneer die aankomt. Ik ga uit van woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Have fun! :)
Deel vooral je ervaringen, ik ben benieuwd.

[ Voor 65% gewijzigd door Superkiwi op 16-12-2019 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
dvd-linden schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:07:
@Scifo83 en @Mutatie: Zouden jullie voortaan even kunnen aangeven dat er een spoiler voor een game, in dit geval RDR2, komt. Vooral in het geval je zo uitgebreid uiteenzet hoe het eindigt. Ik moet de game namelijk nog steeds (uit)spelen en het is ook niet zo dat het een game is die al een decennium oud is. Een kleine aankondiging aan het begin van je bericht dat er een flinke spoiler over een game komt zou in zo'n geval wel fijn zijn, want dan had ik het in dit geval niet gelezen. Het is in ieder geval een tip.
Excuseer |:( gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
No problem!

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mutatie schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 19:36:
Tje ervaringen en smaken zijn persoonlijk. RDR2 makes grown men cry.
spoiler:
Vanaf dat je ziek word en helemaal vanaf Arthur's last ride ging ik echt wel stuk. Ook op de berg sterven, zijn wens naar de zon toe, de muziek, hoe dat toen hem eerder gevraagd werd hoe hij wil sterven ook eindigde zoals hij wou. Ik heb echt in die wereld geleefd vorig winter :) De slome gameplay past imo goed bij de setting en sfeer, maar in de missies was het ronduit kut en geforceerd, weg vrijheid, dat was het enige minpunt voor mij. Het was de wereld zelf en het verhaal dat hem het deed, ik was Arthur Morgan, en hoe alles afliep, en de beloning in het laatste hoofdstuk.

Ja voor mijn waren het de meest memorabele game momenten ooit, misschien zelfs niveau Aerith vroegah :D
Arthur.. ;(

En ik hou niet eens van western :+

Maar een beetje offtopic, ik heb wel uitgelegd wat me wat tegenstond, hoe mooi en surreëel de wereld van DS is en hoe mooi die momenten ook gedaan zijn, het klopt imo niet goed. Maar alsnog vind ik het een geweldige unieke game.
Tegen die tijd was ik de gameplay en de langdradigheid zo zat, dat ik helemaal niks meer voelde bij het einde van RDR2. Ik snakte er naar en wist niet hoe snel ik de disc eruit moest trekken en de game moest verwijderen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ligt het aan mij of zijn bepaalde cutscenes letterlijk next-gen graphics?!

De cutscenes met Cliff en zijn demons zijn toch bijna CGI?!

Overigens zijn de overgangen in deze game mind-blowing.. je kunt dus echt het ene moment in een sneeuwstorm staan op een bergtop 1 minuut later door een riool kruipen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Predje schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:11:
Ligt het aan mij of zijn bepaalde cutscenes letterlijk next-gen graphics?!

De cutscenes met Cliff en zijn demons zijn toch bijna CGI?!

Overigens zijn de overgangen in deze game mind-blowing.. je kunt dus echt het ene moment in een sneeuwstorm staan op een bergtop 1 minuut later door een riool kruipen..
Volgens mij zijn aantal cutscenes pre-rendered video's. Maar sws die gfx in deze game!
De grond is vol gegroeid met mos en kleine planten, sindsdien valt me op hoe kaal en plat de grond in andere games is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Mutatie schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:06:
[...]

Volgens mij zijn aantal cutscenes pre-rendered video's. Maar sws die gfx in deze game!
De grond is vol gegroeid met mos en kleine planten, sindsdien valt me op hoe kaal en plat de grond in andere games is _/-\o_
Ja inderdaad! Rotsen zijn echt behaard met mos!
De sneeuw is imho alleen niet zo mooi als in HZD of GoW.

Prachtig gevoel van schaal ook als je zo'n zipline tower honderden meter ver weg ziet staan.

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Eigenlijk zit ik toch met smart te wachten op het exemplaar wat ik heb gekocht via Marktplaats. Eigenlijk had hij gisteren moeten aankomen. Vandaag lijkt hij ook niet aan te komen zegt mijn Postnl app. Ik begin er bijna in te geloven dat ik opgelicht ben. Maar ik wacht het nog eventjes af.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste