dvdkiwi schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:19:
All terrain gebruikte ik enkel voor in de sneeuw, voor alle andere locaties: power skeleton.
En geen zorgen, je kunt (straks) gewoon nog terug om die andere twee te levellen. Wat precies de situatie is omtrent Peter Englert (de pizza man) word je later nog wel duidelijk

Ah oke, nja ik heb niet vaak zoveel cargo te voet dat ik wat aan dat extra gewicht heb. De all terrain lijkt behoorlijk stabiel, ren en spring over rotsen, klim makkelijk tegen rotswanden e.d. maar ik weet niet zeker of dat aan mn lvl of aan het skelet ligt.
Ik las zoiets over Peter, dacht te lezen dat het met minder bezorgingen kon maar wil niet teveel lezen qua spoilers.
Gister ook voor het eerst een moord gepleegd, wou mn rocket launcher uit testen, oeps, gelukkig was ik vlakbij een meer van teer
Ik moet wel zeggen dat de wereld me wat te vreemd over komt, niet logisch. 3 jaar sinds de death stranding, hoe zijn in korte tijd die steden zo geworden, oven gebouwd (in heel amerika maar 2? Dat is veel reizen voor elk gestorven mens. Het lijkt meer alsof het 100'en jaren geleden zou zijn gebeurd. Het voelt alsof het niet echt is, ofzo. Dat soort gedachten gaan wel constant door mn hoofd tijdens mn reizen.
Wel gaaf hoe de wereld veranderd, paden gevormd worden, vraag me af, je leert zo snel de weg kennen, zou dat in een andere playthrough heel anders worden?
Ik heb BB ook nooit horen huilen en troosten tot een paar dagen terug, geluid vd controller stond op 0

Maar daar mis je niks aan blijkbaar
En omg wtf Kojima!?!, options skip, options skip, options skip, options skip, options skip, options skip, options skip, options skip, options skip optio......etc etc etc etc
[
Voor 4% gewijzigd door
Mutatie op 11-12-2019 19:02
]