Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:28:
Ah op die fiets.
Vraag me af of ik dat zou doen; cargo die ik op pak wil ik het liefst zelf afleveren.
Je vind zoveel lost cargo dat dat niet allemaal op te pakken is. En dan kun je soms toch wat quick likes scoren door het daarin te dumpen, ipv het te laten liggen.

Maar idd het is niet het meest nuttige ding als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:18:
[...]

Deze game heeft voor mij iets unieks en dat is iets dat ik niet zo vaak meer mee maak als 40+ jarige gamer.
Traagheid :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:15

Chrasher

Tevree met z'n PS5

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:12:
Het enige waar ik nog niet de meerwaarde van inzie zijn de ronde opslagplaatsen die je zelf kunt plaatsen.
Als ik onderweg verloren cargo oppik zit daar spul bij voor verschillende bestemmingen. Cargo die bijvoorbeeld terug moet naar mijn startpunt of een andere locatie bewaar ik dus in zo'n opslagplaats, zodat ik die op mijn eventuele terugweg weer kan oppikken. Zo sjouw ik dus alleen cargo mee die echt naar mijn huidige bestemming moet.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:36
Ik dacht dat het spel niks voor mij zou zijn, tot ik wat gameplay video's ging bekijken op YouTube. Na 2 uur gekeken te hebben toch maar besloten om hem te halen en mezelf van niet te veel spoilers te voorzien.

Ben persoonlijk wel een beetje klaar met de CoD en Battlefields van deze tijd. MGS heeft mij nooit getrokken en heb ik dus ook nooit gespeeld.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:45
Ik ben nu in chapter 2 bij de opdracht dat je
spoiler:
een brug moet bouwen

Krijg het alleen met geen mogelijkheid voor elkaar :/
De structure foundation staat er maar waar ik ook kijk of klik, ik zoe echt nergens een optie om de contructie te completen.
Iemand een idee?

*nevermind, ben er achter.
Moest de "contruction menu" knop ingedrukt houden.
Leuk al die kleine lettertjes en symbooltjes maar het maakt het er niet duidelijker op.

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2019 16:03 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:49:
Ik ben nu in chapter 2 bij de opdracht dat je
spoiler:
een brug moet bouwen

Krijg het alleen met geen mogelijkheid voor elkaar :/
De structure foundation staat er maar waar ik ook kijk of klik, ik zoe echt nergens een optie om de contructie te completen.
Iemand een idee?
Je zou bij de fundering moeten zien dat je options ingedrukt moet houden. Dan kan je materialen leveren om verder te bouwen. Ik zou niet te lang in chapter 2 blijven hangen, in de loop van 3 krijg je opties die alles leuker en makkelijker maken. Je kan dan weer terug als je wil.

Edit: ik heb gelukkig een aardig grote tv maar de letters zijn zo klein dat ik me afvraag hoe dat op kleinere schermen leesbaar moet zijn :/

[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 12-11-2019 16:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
Zo ik kom me hier ook maar even melden. Zit net een paar uur in het spel en geniet er zeer van.
Behalve de dosis stress als ik de zwarte smurrie ingetrokken wordt en m'n baby ondertussen aan het krijsen is.
Multi player begin ik net wat te ontdekken en vind ik tot nu toe een super toevoeging. Dat gevoel dat je ergens boven op een berg opeens een touw ziet hangen die iemand anders daar al heeft vastgemaakt. Dat je je dan even wat minder eenzaam voelt.

Of de lost cargo overal om je heen die niet op te pakken is omdat je jezelf op golven van zwarte smurrie bevindt. ( en dus snapt waarom er opeens zoveel lost cargo om je heen ligt ) .
En dan zelf je belangrijkste cargo kwijtraken, waar ik pas achter kwam toen ik weer veilig was, en dus weer terug moest door de ellende.
Totaal niet saai, wel een relaxed tempo, en tot nu toe een grote ontdekkingsreis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Mariekeb schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:15:
Zo ik kom me hier ook maar even melden. Zit net een paar uur in het spel en geniet er zeer van.
Behalve de dosis stress als ik de zwarte smurrie ingetrokken wordt en m'n baby ondertussen aan het krijsen is.
Multi player begin ik net wat te ontdekken en vind ik tot nu toe een super toevoeging. Dat gevoel dat je ergens boven op een berg opeens een touw ziet hangen die iemand anders daar al heeft vastgemaakt. Dat je je dan even wat minder eenzaam voelt.

Of de lost cargo overal om je heen die niet op te pakken is omdat je jezelf op golven van zwarte smurrie bevindt. ( en dus snapt waarom er opeens zoveel lost cargo om je heen ligt ) .
En dan zelf je belangrijkste cargo kwijtraken, waar ik pas achter kwam toen ik weer veilig was, en dus weer terug moest door de ellende.
Totaal niet saai, wel een relaxed tempo, en tot nu toe een grote ontdekkingsreis.
Die stress als je baby aan het krijsen is en die zwarte smurrie onder je zit is prachtig en herkenbaar. Je gaat letterlijk van 0 naar 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 10:57

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Vrijwillig luisteren naar een krijsende baby... Pfff, wat een stelletje die hards hier hoor! :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Ik weet niet of ik de toevoeging van de trike (motor) een toevoeging vind. Ik sjees nu overal klakkeloos doorheen, incl BT territorium. Waarom zou ik die gave route over de berg toepassen met ladders en touwen als ik eromheen kan met minder moeite met een trike? Hoop wel dat (ben nu nog bij chapter 3) het wandelen wel meer de overhand krijgt. Vind ik persoonlijk leuker en avontuurlijker.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Dmp1982 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:56:
Ik weet niet of ik de toevoeging van de trike (motor) een toevoeging vind. Ik sjees nu overal klakkeloos doorheen, incl BT territorium. Waarom zou ik die gave route over de berg toepassen met ladders en touwen als ik eromheen kan met minder moeite met een trike? Hoop wel dat (ben nu nog bij chapter 3) het wandelen wel meer de overhand krijgt. Vind ik persoonlijk leuker en avontuurlijker.
Je kan hem toch ook laten staan en alles lopend doen, als je dat zoveel leuker vind. Of ben je verplicht daar op te rijden? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dmp1982
Ambition88 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:07:
[...]

Je kan hem toch ook laten staan en alles lopend doen, als je dat zoveel leuker vind. Of ben je verplicht daar op te rijden? :+
Touché 😅. Het gevoel van de noodzaak dat je het lopend moet doen vervalt een beetje, misschien is dat een betere verwoording. Persoonlijk vind ik teveel tools niet altijd een verbetering...net zoals chapter 3 in mijn geval al een hele snelweg heeft tussen 2 steden. Sta je daar met je ladder :+ . Het doet een beetje de eerste ervaring ten onder. Maar goed dat is persoonlijk, desondanks geniet ik nog volop van de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Dmp1982 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:29:
[...]

Touché 😅. Het gevoel van de noodzaak dat je het lopend moet doen vervalt een beetje, misschien is dat een betere verwoording. Persoonlijk vind ik teveel tools niet altijd een verbetering...net zoals chapter 3 in mijn geval al een hele snelweg heeft tussen 2 steden. Sta je daar met je ladder :+ . Het doet een beetje de eerste ervaring ten onder. Maar goed dat is persoonlijk, desondanks geniet ik nog volop van de game.
Haha een beetje zeuren om het zeuren dus? :P het was trouwens een serieuze vraag, dacht misschien moet je voor sommige missies verplicht erop rijden. :+ snap wel wat je bedoelt hoor, gemakt dient een mens. het voelt toch alsof je het jezelf ''moeilijker'' maakt door hem te laten staan.

anders wissel je af, ene missie met, andere zonder. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
Geen paniek. Dat je met je trike door BT zones kunt blijven rijden zal niet blijven duren.

Denk ook dat dit komt doordat de BT's concentratie verhoogt verder in het spel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
Net over chapter 7. Verdomme wat is dit verslavend.

De verhalen zijn mooi, ook de bijkarakters zijn interesant.
De acteerprestaties wisselt. Sommige zijn steengoed en anderen zijn wel echt erg slecht.

Het is gelukkig niet al te hinderlijk.
En ik ben verliefd op mama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 11:09
HELP! Ik heb de missie geaccepteerd om de met de poer generator naar de wind farm te gaan, maar heb vervolgens eerst wat andere dingen gedaan. De power generator is nu voor +90% beschadigd en het is nagenoeg onmogelijk om zo door het bos te komen. Zodra een BT je pakt, of je ergens tegen aan loopt, krijgt de generator (cargo) te veel schade en moet ik opnieuw starten.

Elke keer start ik weer vlak voor dat bos met een +90% beschadigde generator. Ik kan de cargo niet repareren, en volgens mij ook geen nieuwe krijgen. Ben nu al 2 uur bezig om er langs te komen, maar steeds krijgt de cargo wel een klein tikje en ben ik weer game over.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
SuperKris schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:30:
HELP! Ik heb de missie geaccepteerd om de met de poer generator naar de wind farm te gaan, maar heb vervolgens eerst wat andere dingen gedaan. De power generator is nu voor +90% beschadigd en het is nagenoeg onmogelijk om zo door het bos te komen. Zodra een BT je pakt, of je ergens tegen aan loopt, krijgt de generator (cargo) te veel schade en moet ik opnieuw starten.

Elke keer start ik weer vlak voor dat bos met een +90% beschadigde generator. Ik kan de cargo niet repareren, en volgens mij ook geen nieuwe krijgen. Ben nu al 2 uur bezig om er langs te komen, maar steeds krijgt de cargo wel een klein tikje en ben ik weer game over.

Iemand een oplossing?
Een save laden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ga naar de order in het menu en kies “redeploy cargo”

Or drop de missie in het geheel, maar volgens mij heeft dat hetzelfde effect uiteindelijk.

[ Voor 45% gewijzigd door Bosmonster op 13-11-2019 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 16:09
Wat gebeurt er eigenlijk als je vergeet te urineren? Zegt Sam dan dat hij moet gaan of gaat hij met geknepen billen zitten? Tot nu toe doe ik het af en toe maar ik ben benieuwd wat er gebeurt als je blaas op springen staat. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:56
SuperKris schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:30:

Iemand een oplossing?
Je kunt toch ook van die spray maken die je cargo weer repareert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:36
Poulske schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:06:
[...]

Je kunt toch ook van die spray maken die je cargo weer repareert?
Die repareert je koffertje, maar niet je cargo zelf dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Iemand ook al eens een middelvinger van Sam gehad? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Requiem19 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:22:
[...]

Die repareert je koffertje, maar niet je cargo zelf dacht ik.
Wat is het verschil? Ik zit nog in chapter 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Poulske schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:23:
[...]

Ik ook :).

Je koffertje slijt eerst (zie cargo scherm). Als die bij 0%, beschermt hij de inhoud niet meer en gaat de inhoud slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Poulske schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:23:
[...]

Het koffertje beschermt je cargo, hoe slechter de staat van je koffer hoe meer schade je cargo oploopt als je valt/ je cargo dropped etc.
En cargo destroyed == game over als het een story mission is :)

Pro tip : zorg ervoor dat je zo snel mogelijk in chapter 3 komt, de hoeveelheid tools die je dan opeens tot je beschikking hebt maken je leven aanzienlijk makkelijker.
Je kunt later altijd terug om nog weer dingen in het eerste gebied te doen

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Requiem19 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:29:
[...]

Ik ook :).

Je koffertje slijt eerst (zie cargo scherm). Als die bij 0%, beschermt hij de inhoud niet meer en gaat de inhoud slijten.
Hans.Solo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:32:
[...]

Het koffertje beschermt je cargo, hoe slechter de staat van je koffer hoe meer schade je cargo oploopt als je valt/ je cargo dropped etc.
En cargo destroyed == game over als het een story mission is :)

Pro tip : zorg ervoor dat je zo snel mogelijk in chapter 3 komt, de hoeveelheid tools die je dan opeens tot je beschikking hebt maken je leven aanzienlijk makkelijker.
Je kunt later altijd terug om nog weer dingen in het eerste gebied te doen
Duidelijk, dank je wel. :)
Ja maar ik laat me niet zo jagen, alleen als er BT in de buurt zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Afgelopen dagen aardig wat uren verder gekomen. Ben me vooral aan het richten op de Orders for Sam (main missie) en natuurlijk checken welke cargo ik mee kan nemen terwijl ik die orders aan het doen ben. Gaat snel, ik heb de meeste equipment of wapens of vervoerspul op lvl 3. Oh en ik had het al eerder gezegd, maar nogmaals: Neem altijd PCC lvl 2 mee voor ziplines te maken. Waar ik in eerste instantie zeker een dik half uur deed om door die bergen te komen, kon ik daarna met gebruik van eigen en andere zip lines het in een paar minuten doen. Scheelt zo veel tijd en frustratie :+

Dan de chapters, las hier en daar mensen die zeiden dat het acteurwerk soms hit or miss is. Ondanks dat het niet aan het acteerwerk lag;

spoiler:
Dat gevoel kreeg ik ook bij de chapter van Deadman (chapter 6). De cutscene waar je met hem in de private room/douche staat kreeg ik de kriebels van. Niet zo zeer het acteerwerk maar meer van de dingen die gezegd werden en hoe dat zich uitbeeldde in de cutscene, maar dan op een goeie manier. Door de conspiracy die genoemd werd kreeg ik opeens een heel ander beeld van de zaken die gebeurd waren.

Dan de chapters met Mads (4 en 7)
spoiler:
De eerste keer dat je met Mads/Cliff te maken krijgt vond ik echt angstaanjagend. Heb meerdere CoDs/Battlefields en dergelijke meegemaakt, maar de gritty sfeer en wat er kwam kijken.. Wow. Zo'n gevoel weinig meegemaakt tijdens een game of film in dat soort omgeving. Helaas, ondanks mijn positivisme voor Death Stranding, vond ik de missie en de combat zwaar tegenvallen. Ik had het even voor de 'gein' uitgetest en het verschil op Very Easy en Hard was dus gewoon dat je de cycle van: vinden > schieten > nieuwe respawn en weer opnieuw een stuk of 8 keer vaker mocht doen..

De tweede keer dat je Clifford tegenkomt.. Wederom het zelfde, de omgeving waar je in begeeft, wauw.. Helaas combat weer het zelfde, ja je hebt wat nieuwe wapens die je kan gebruiken maar verder was het dat ook wel.. Verder, Mads Mikkelsen is gewoon steengoed in acteren en dat laat hij ondanks de weinige tekst wederom zien.

Dan Chapter 8
spoiler:
De chapter waar je Heartman tegenkomt. Wederom zo'n goeie cutscene.. Acteerwerk is niks op aan te merken, ook niet op het script. Deze chapter is wat meer straightforward, maar is desalniettemin een chapter waar veel belangrijke informatie gegeven word.

Chapter 9
spoiler:
Higgs.. Van de chapters die ik tot nu toe heb gedaan vond ik deze tegenvallen. Voor een end-game lijkende plek is het klein. Je komt buiten Edge Knot city terecht, loopt door wat ruïnes van de stad heen (oke, waar wel BTs en iets wat daar op lijkt zich schuil houdt), connect met de terminal in de stad. En dan de Boss fight wat op Hard een peulenschil was, gewoon wat meer HP maar verder niets. Daarna heb je een stukje waar je alleen met Higgs op 't strand bent en waar ook weer meer informatie naar voren komt, waar je een appeltje schilt met Higgs en dan is het wel weer klaar en kan je een naar mijn smaak lang durende cutscene kijken. Wederom niet erg, maar ik had wel wat meer inhoud en body van deze chapters verwacht.

Helaas weer even paar dagen weg van m'n PS4 maar ik ben toch heel erg benieuwd hoe het zich gaat uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik heb nu ongeveer 40 uur in de game zitten en ben nu bezig met chapter 5. Ik dacht dat ik veel te snel door het verhaal ging, maar nu blijkt chapter 5 nog redelijk aan het begin te zijn. :D :D

Mijn enige punt van kritiek is de besturing van de trike. Die vind ik ronduit waardeloos.
Daarom maar alles te voet afleggen ;) .

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Hans.Solo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:32:
[...]
Ik dwaal na ca 10u spelen nog steeds rond in chapter 2 en voorlopig blijf ik daar ook wel even.
Net als @Dmp1982 vind ik het klimmen en klauteren met een flinke stapel koffers op je rug ontzettend leuk om te doen, die beleving wil ik nog even houden ;)
Daarnaast heb ik echt totaal geen haast met de game, alles heerlijk rustig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Tip: gebruik L3 om je voortuig een boost te geven (graat echt een stuk sneller).

Ik vind de cinematic intro's van bosses echt heel vet gedaan, maar de gevechten zelf zijn helaas behoorlijk matig na mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
In het begin vond ik het lastig steeds balans te houden.. Echter loop ik nu gewoon constant met L2/R2 ingedrukt.. Is dit de bedoeling of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Predje schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:56:
In het begin vond ik het lastig steeds balans te houden.. Echter loop ik nu gewoon constant met L2/R2 ingedrukt.. Is dit de bedoeling of mis ik iets?
Je loopt dan iets langzamer, als je hurkt hoef je bijvoorbeeld helemaal geen balans te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Nieuwevolger schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:59:
[...]

Je loopt dan iets langzamer, als je hurkt hoef je bijvoorbeeld helemaal geen balans te houden.
Maar zijn er echt mensen die constant met L2/R2 spelen/reageren of doet iedereen zoals ik gewoon beide vasthouden en steady lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Predje schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:22:
[...]

Maar zijn er echt mensen die constant met L2/R2 spelen/reageren of doet iedereen zoals ik gewoon beide vasthouden en steady lopen?
Als ik best bepakt ben ren ik waar het kan, lastiger terrein houd ik L2 R2 ingedrukt, ook bij snelle bochten, draaien doe ik dat. Geeft best wel het idee van vroegah met rugzakje op pad, de straps vasthouden bij rennen e.d. :) Nu een eind in Chapter 3, de keren dat ik ben gevallen is geloof ik op 1 hand te tellen. Ook ontsnappen aan BT's is niet moeilijk, ik houd de triggers ingedrukt, ram op vierkantje en doe soms een sprongetje. Dat is wel iets, tot nu toe is het erg makkelijk allemaal

[ Voor 21% gewijzigd door Mutatie op 13-11-2019 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Predje schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:22:
[...]

Volgens mij zou je prima L2/R2 heel de tijd kunnen inhouden. Al is het sommige momenten gewoon overbodig is om te doen.

Daarnaast is L2 of R2 indrukken om balans te houden, wanneer dat op het scherm komt te staan, ook geen hogere wiskunde.

[ Voor 14% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-11-2019 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Was er al bang voor; minder diepgang dan ik dacht..
Het is niet spelen met evenwicht voor maximaal resultaat... het is simpelweg "evenwicht ON" bij oneven stukjes en "evenwicht OFF" wanneer het vlak is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbeer
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 29-08 13:09
Net ook maar de game gaan kopen. Vanavond maar eens eraan beginnen >:)

Believe. Imagine. Create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Predje schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:29:
Was er al bang voor; minder diepgang dan ik dacht..
Het is niet spelen met evenwicht voor maximaal resultaat... het is simpelweg "evenwicht ON" bij oneven stukjes en "evenwicht OFF" wanneer het vlak is..
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij als je L2+R2 inhoud, kan je cargo not steeds schreef gaan hangen, waardoor je het moet corrigeren of je loopt minder soepel. De diepgang voor mij zit vooral in het zoeken naar een pad naar je bestemming. De game blijft je tools geven om het interessant te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:49
Mutatie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:26:
[...]

Als ik best bepakt ben ren ik waar het kan, lastiger terrein houd ik L2 R2 ingedrukt, ook bij snelle bochten, draaien doe ik dat. Geeft best wel het idee van vroegah met rugzakje op pad, de straps vasthouden bij rennen e.d. :) Nu een eind in Chapter 3, de keren dat ik ben gevallen is geloof ik op 1 hand te tellen. Ook ontsnappen aan BT's is niet moeilijk, ik houd de triggers ingedrukt, ram op vierkantje en doe soms een sprongetje. Dat is wel iets, tot nu toe is het erg makkelijk allemaal
Als je het door hebt is de game al bij al idd te makkelijk en dat is best jammer.Heb zeker plezier met de game maar qua open-wereld game staat Breath of The Wild toch nog steeds op nummer 1 bij mij. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 13-11-2019 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Nieuwevolger schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:44:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij als je L2+R2 inhoud, kan je cargo not steeds schreef gaan hangen, waardoor je het moet corrigeren of je loopt minder soepel. De diepgang voor mij zit vooral in het zoeken naar een pad naar je bestemming. De game blijft je tools geven om het interessant te houden.
Het nadeel als je R2L2 inhoud is dat je niet kunt rennen. Ik wissel daarom wel vaak af, tenzij ik veel cargo bij heb dan is het fijner dan constant om te vallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 21:48
Heb de game uitgespeeld.
Hier en daar zijn wat dingetjes die beter kunnen, maar als geheel is het echt een dijk van een game.
Objectief gezien is iets als God Of War misschien beter, maar DS is zo uniek. Ze hebben hier iets speciaal willen maken, wat ook gelukt is imo.
Dat gevoel als je eindelijk je bestemming in zicht krijgt, met 10 dozen op je rug, en die muziek begint te spelen..
Deze game is voor mij nu al een klassieker, gaat me nog lang bij blijven.

Moet wel zeggen dat het hoofdverhaal (go west for Amelie) me niet bijzonder veel kon boeien, maar alles daarrond was echt fantastisch. De mooie wereld, de personages met hun eigen verhalen, vakjargon als BB en BT... Je ziet dat deze game met passie is gemaakt.

Vraagje aan Kojima; Mads Mikkelsen als Cliff is f*cking bad ass, nu graag een 'historische sci fi' shooter met hem in de hoofdrol? O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dmp1982
Haha kwam dit tegen. 👍🏻

https://twitter.com/umare.../1193477342611402752?s=12 (geen spoiler als je al in chapter 2/3 zit )

Zelf ook wat meegemaakt. Truck gejat van wat mules (na die gasten flink te hebben toegetakeld) en de truck volgeladen met materialen vanuit het mulekamp. vanaf daar met de truck terug naar een safehouse gereden over redelijk ruig terrein. Dus mijn accu ging sneller leeg dan dat ik had ingecalculeerd. Net voor mijn bestemming (safehouse was in zicht) was er nog 1 obstakel in de vorm van een rivier. Accu van de truck nog op 10 procent o.i.d. Dus ik dacht ‘ik waag het erop’ . Je raad het al.. midden op de rivier mijn accu leeg, en ook niet de mogelijkheid om de materialen uit te laden vanwege de diepte en stroming.

Kon vanaf de zijkant alleen maar hopeloos toekijken hoe mijn hard verdiende materialen nu vast zaten midden op een rivier. 😂

Goeie game dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik vind het level design van Death Stranding echt geniaal. In eerste instantie zal je denken het gewoon wat bergen en rotsen op een willekeurige plek zijn geplaatst. Maar elke locatie heeft wel een pad om op bestemming aan te komen. Daarnaast hoeft dat ene pad niet per se de enigste manier zijn om op locatie aan te komen. Met 1 of 2 ladders kan je ook andere routes nemen, waardoor je eventueel ook om BT's heen kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 11:09
Bosmonster schreef op woensdag 13 november 2019 @ 00:08:
Ga naar de order in het menu en kies “redeploy cargo”

Or drop de missie in het geheel, maar volgens mij heeft dat hetzelfde effect uiteindelijk.
Thanks, nu zie ik de optie wel! was me nog niet gelukt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Geen Monster energy ingame meer, teveel ophef?

Vroeger had je red bull reclameborden in Wipeout PS1, in DS past het misschien wel minder maar ik had er geen probleem mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Mutatie schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:38:
Geen Monster energy ingame meer, teveel ophef?

Vroeger had je red bull reclameborden in Wipeout PS1, in DS past het misschien wel minder maar ik had er geen probleem mee.
Had er niet zo'n probleem mee eerlijk gezegd. Wat ik veel storender vind is dat ik 3 drankjes moet drinken voor 25%... Echt een onnodige tijdverspilling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 14-09 13:02
Bosmonster schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:50:
[...]

Had er niet zo'n probleem mee eerlijk gezegd. Wat ik veel storender vind is dat ik 3 drankjes moet drinken voor 25%... Echt een onnodige tijdverspilling :P
Ja, dit vind ook wel een beetje knullig bedacht. Het scheelt dat je het een soort van kan spammen door op start -> skip te drukken, maar het had fijner geweest als je die boost 1x per zoveel dagen even had op moeten pakken, of dat je maar 1 blikje hoefde te pakken i.p.v. de volle 1.5 liter 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
Zo uitgespeeld. Heerlijke game. Blij dat ik hem heb gespeeld. Ik twijfelde of ik het spel wel leuk zou vinden.
(Denk dat velen dat hebben)
Maar dit is een spel dat je niet mag missen eigenlijk. Dit gaat een klasieker worden.

• Predje
Even een simpele vraag; waar zijn de mensen in de steden? Alles is leeg (ik snap dat iedereen dood is).
Maar ze hebben het ooit over communities.. waar dan?!

En waarom begint elke cutscene met Fragile ermee dat ze zo'n worm in m'n mond probeert te stoppen! :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mariekeb
Ben pas ergens in chapter twee ( ik vermoed aan het eind) , maar vind het echt geweldig. Gisteren ook weer . Ik liep terug van een missie ( iets met windmolens ) en wilde de kortste weg , gewoon over de berg. Ergens halverwege bedacht ik me dat dit misschien toch niet zo'n strak plan was, dus ik leg een lader neer en beslis dat als het daarna niet makkelijker wordt ik toch maar om loop. Aan het eind van de ladder gekomen heb ik uitzicht op een andere ladder, en daarna had weer iemand anders een touw opgehangen om af te kunnen dalen.
Dat gevoel dat Een ander ook die route heeft genomen, en die ladder daar heeft geplaatst, dat is zo mooi. Ik vind het multi-player aspect echt een pareltje in deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Vanavond ook eindelijk mijn carrière als ex-postbode (bijbaantje vroeger) weer een boost geven.

Hoe werkt dat online-gebeuren nou precies? Is het net als bij de Soulsborne-games; kiezen of je online of offline speelt. Wat is aan te raden?
En als je online speelt: is die wereld dan continu in verandering, door middel van toevoegingen van andere spelers? Ik bedoel, zou de spelwereld er voor mij anders uitzien als ik de game over drie weken pas start in plaats van vanavond? Misschien een domme vraag, maar vind dit nog een beetje vaag op voorhand.

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
Predje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:30:
Even een simpele vraag; waar zijn de mensen in de steden? Alles is leeg (ik snap dat iedereen dood is).
Maar ze hebben het ooit over communities.. waar dan?!

En waarom begint elke cutscene met Fragile ermee dat ze zo'n worm in m'n mond probeert te stoppen! :P
De mensen communiceren via hologrammen. Buiten is het te gevaarlijk (timefall, BT's), ze leven dus onder de grond.

enneuh "A cryptobite a day keeps the doctor away" -.-

@spud82: Je kan niet kiezen. Online gedeelte is er automatisch in verwerkt (of je moet je netwerkkabel uittrekken)
Maar neem het van mij en iedereen aan: online is een dikke meerwaarde en tis niet zo dat heel uw spelwereld vol met ladders zal liggen. Dit is best goed uitgewerkt :D

[ Voor 20% gewijzigd door Scifo83 op 14-11-2019 11:02 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mariekeb
Oh Absoluut online spelen.
Zonder al te veel willen spoilen : Je ziet in een gebied niet gelijk wat anderen daar hebben gedaan. Dat opent zich langzaam.

Daarnaast:
- Er is genoeg ,en tegelijk beperkt genoeg, om aangenaam verrast te zijn als je iets tegenkomt van een ander wat je net nodig had.
- Je hebt het eigenlijk nodig voor de voortgang. Het schijnt zonder te kunnen maar daar wordt het niet makkelijker en niet leuker van.

Als je bovenop een berg staat, beseft dat je daar niet naar beneden kan ( en je bent out of building spul) , en er dan achter komt dat iemand anders een klimanker heeft gemonteerd.... , dat is zo'n opluchting :D

• Nieuwevolger
Ik heb z'n gevoel dat een weg alleen door een ander wordt gebouwd, als je er een donatie aan heb bijgedragen. Dus dat raadt ik dan ook aan om te doen. Wel een heerlijk gevoel als je een hele route bij elkaar hebt gebouwd.

• Mutatie
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:03:
Ik heb z'n gevoel dat een weg alleen door een ander wordt gebouwd, als je er een donatie aan heb bijgedragen. Dus dat raadt ik dan ook aan om te doen. Wel een heerlijk gevoel als je een hele route bij elkaar hebt gebouwd.
Ik krijg daar nog niet echt vat op, gisteren 1 weg gebouwd vanaf 0 recources die makkelijk toegankelijk was en waar vlakbij al een brug en andere zaken waren gebouwd, de volgende auto paver had wel behoorlijk wat recources al, de volgende 2 weer niks en de "laatste" zat al bijna vol. Toch 3 stukken weg kunnen completen :)

• Nieuwevolger
Mutatie schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:23:
[...]

Ik krijg daar nog niet echt vat op, gisteren 1 weg gebouwd vanaf 0 recources die makkelijk toegankelijk was en waar vlakbij al een brug en andere zaken waren gebouwd, de volgende auto paver had wel behoorlijk wat recources al, de volgende 2 weer niks en de "laatste" zat al bijna vol. Toch 3 stukken weg kunnen completen :)
Als ik het goed heb krijgt iedereen toegang tot de weg die over de eerste 2 Mule kampen leidt. Ik zit al aardig ver in de game en bijna elke van de weg station zijn gevuld met 2/3e van de resources ongeveer bij mij. Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die de stations met de helft vullen en het daarbij laten. Ik denk dat die wegen in hun game al gecompleet zijn.

• Mutatie
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:31:
[...]

Als ik het goed heb krijgt iedereen toegang tot de weg die over de eerste 2 Mule kampen leidt. Ik zit al aardig ver in de game en bijna elke van de weg station zijn gevuld met 2/3e van de resources ongeveer bij mij. Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die de stations met de helft vullen en het daarbij laten. Ik denk dat die wegen in hun game al gecompleet zijn.
Toen ik voor het eerst in chapter 3 aankwam lag er nog geen enkel stuk weg, een tijd later het 2e stuk vanzelf en een eind verderop een stuk vanzelf waar ik niks mee had gedaan. Daarna via een order het eerste stuk weg zelf gedaan (had ik gemist geloof ik). Daardoor verwachtte ik dat de rest oook vanzelf compleet zou worden door andere spelers maar dat lijkt ook weer niet echt zo te gebeuren Maw, ik snap zelf nog niet hoe dat online precies in elkaar steekt :+
Maar ik vermaak me goed met de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kut user cijfer op Meta Critic en alleen maar saai lopen in gameplay video’s maar toch heb ik heb zojuist nog even snel voor 23:59 bij bol besteld :)

Heeft me eigenlijk niet meer losgelaten nadat ik zondag de eerste 2 uur van de game gezien heb en maandag de Gamer.nl podcast hoorde.

Mijn eerste walking simulator dus ik ben benieuwd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Donstil schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 00:00:
Kut user cijfer op Meta Critic en alleen maar saai lopen in gameplay video’s maar toch heb ik heb zojuist nog even snel voor 23:59 bij bol besteld :)

Heeft me eigenlijk niet meer losgelaten nadat ik zondag de eerste 2 uur van de game gezien heb en maandag de Gamer.nl podcast hoorde.

Mijn eerste walking simulator dus ik ben benieuwd.
No offense naar jou persoonlijk :+
Je eerste walking simulator? Ik hoop ergens dat je een van de Assasins creeds, Witcher 3, HZD, eigenlijk iedere game waar wel een mechanic van "Ga van punt A naar B voor vooruitgang" wel hebt gespeeld toch? Is in essentie van vergelijking dan ook gewoon een walking simulator :)

Veel plezier er mee! Je gaat er geen spijt van krijgen. De game gaat pas echt los vanaf chapter drie, dus aangeraden door mij en vele anderen om het toch vol te houden mochten de eerste 5-10 uur niks aan zijn voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Roybs schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 00:05:
[...]

Je eerste walking simulator? Ik hoop ergens dat je een van de Assasins creeds, Witcher 3, HZD, eigenlijk iedere game waar wel een mechanic van "Ga van punt A naar B voor vooruitgang" wel hebt gespeeld toch? Is in essentie van vergelijking dan ook gewoon een walking simulator :)

Veel plezier er mee! Je gaat er geen spijt van krijgen. De game gaat pas echt los vanaf chapter drie, dus aangeraden door mij en vele anderen om het toch vol te houden mochten de eerste 5-10 uur niks aan zijn voor jou.
Juist!!

En in DS is het reizen van A>B zo uitdagend en moet je zoveel zaken managen dat het veel leuker is dan alleen maar lopen en groepjes vijanden killen.

Nu ben ik in chapter 3 aangekomen en zie ik overal van die palen staan waar ik een hoop materiaal in kwijt kan. Ik doe die ook constant (dan zouden er wegen moeten ontstaan). Zijn die palen door spelers neergezet? Ik krijg nu na elke missie wel gigantisch veel likes en level per missie echt 3-4 keer ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Roybs schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 00:05:
[...]

HZD kon ik niet inkomen en de witcher3 heb ik ook nooit gespeeld maar AC Odyssey is natuurlijk geen Walking simulator. Maar goed die heb ik 100% uitgespeeld (inclusief dlc) in 175 uur dus als DS mij ook zo gaat pakken ben ik meer dan tevreden.

Dat van de chapters hoorde ik al eerder inderdaad, zo snel mogelijk door chapter 1 en 2 was het advies.
Dus ik ga minimaal tot en met drie spelen 👍🏾

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik begrijp best dat niet iedereen de game leuk vind, maar sommige reviewers slaan bij mij de plank volledig mis, waar in geroepen wordt de mechanics frustrerend zijn en dat sommige missies bijna een uur duren. Maar volgens mij speel je de game dan helemaal verkeerd, door je Cargo goed te managen is Sam in de meeste gevallen goed in balans, daarnaast is er altijd een goeie route om op bestemming te komen. Het is mij nog niet voorgekomen dat ik ergens van een berg ben gevallen.

Daarnaast had IGN het over een missie van een uur, maar volgens mij bakte hij gewoon helemaal niks van de game, omdat ik het in 15 minuutjes heb gehaald. Het op de kaart kijken naar de handigste route is ook absoluut geen hogere wiskunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Donstil schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:15:
[...]

HZD kon ik niet inkomen en de witcher3 heb ik ook nooit gespeeld maar AC Odyssey is natuurlijk geen Walking simulator. Maar goed die heb ik 100% uitgespeeld (inclusief dlc) in 175 uur dus als DS mij ook zo gaat pakken ben ik meer dan tevreden.

Dat van de chapters hoorde ik al eerder inderdaad, zo snel mogelijk door chapter 1 en 2 was het advies.
Hehe, nogmaals niet persoonlijke verwijten naar jou toe :-). Ik heb AC:OD ook 100% inclusief dlc, maar dat het geen walking simulator is tuurlijk. Er is zoveel andere shit die daar in gebeurd dat je het lopen van A naar B ook niet als main gameplay mechanic ondervindt. In DS is dat namelijk wel d.w.v. cargo leveren, je route uitstippelen, je eigen zipline netwerk aanleggen, gebruik maken van andere tools zowel van je zelf als anderen (Multiplayer).

Nogmaals, veel plezier er mee! Laat vooral ook weten wat je ervaringen zijn tot en met chapter 3 en verder!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Donstil schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:15:
[...]
Dat soort advies vind ik altijd jammer om te lezen. Ja, er unlockt wat meer spul bij chapter 3 maar dat wil niet zeggen dat je zo snel mogelijk door chapter 1 en 2 moet rushen imo. Juist in die eerste 2 chapters leer je de basics goed kennen en krijg je een feel voor hoe de game in elkaar zit.
Ik heb uiteindelijk een kleine 15-17 uur over chapter 1 en 2 gedaan (in totaal voor 1,5T aan pakketten bezorgd) voordat ik gisteravond naar chapter 3 ging en nooit het idee gehad dat ik dat sneller had moeten doen.

Wel heel tof dat de online community steeds meer 'zichtbaar' wordt, erg goed gedaan :)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 15-11-2019 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Inprincipe kan je ook helemaal niet rushen door je een chapter. Aangezien proberen zo snel mogelijk op een bestemming aan te komen, je alleen maar tijd kan kosten. Daarnaast kan je side opdrachten effiecent uitvoeren als ze op het pad liggen van de main opdrachten. Je zou alleen van niet rushed door de game gaan spreken, als je side opdrachten doet die compleet van je main route afwijken.

Het is wel zo dat tijd investeren in episode 3 je meer oplevert dan in episode 2.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Over (non-)efficiëntie gesproken: ik heb pakketten afgeleverd die meer dan 10km op mijn rug gezeten hebben. In chapter 2.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg toffe game.

Filosofisch gezien gaat het om de reis of de bestemming, dat opzicht doet het wel aan de witness denken.

Enige waar ik erg benieuwd naar ben is de multiplayer koppeling, is dit rechtstreeks met andere spelers of worden alle acties willekeurig van anders spelers in jouw chapter geladen, aangezien als je dit spel over 2 jaar zou spelen wellicht anders geen interactie hebt. Gisteren bv ook met je voice(roepen) en kreeg ook daadwerkelijk andere spelers te horen. Hoe dan ook erg goede manier om zo spelers met elkaar te verbinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Nu ik in chapter 3 een beetje Bob de Bouwer heb uitgehangen stromen de bridge link likes binnen; ben in een klein uurtje van Bridge Link level 14 naar 53 gegaan en even later zat die al op 64.
Dus voorlopig ben ik even druk met het bouwen van een wegennet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Zit er verschil tussen een disk versie van bijvoorbeeld bol.com en de standaard digitale versie via de playstation store zelf? Extra ingame items of zo? In elke winkel is ie 6 tientjes en in de ps store zelf 7 tientjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
In de PS Store kun je precies lezen wat de digitale versie omvat. Als daar geen extra's benoemd worden kun je ervan uitgaan dat daar geen extra ingame items bij zitten. Laat je niet foppen door de hogere prijs; PS Store is altijd ca een tientje duurder dan fysiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 11:52:
Erg toffe game.

Filosofisch gezien gaat het om de reis of de bestemming, dat opzicht doet het wel aan de witness denken.

Enige waar ik erg benieuwd naar ben is de multiplayer koppeling, is dit rechtstreeks met andere spelers of worden alle acties willekeurig van anders spelers in jouw chapter geladen, aangezien als je dit spel over 2 jaar zou spelen wellicht anders geen interactie hebt. Gisteren bv ook met je voice(roepen) en kreeg ook daadwerkelijk andere spelers te horen. Hoe dan ook erg goede manier om zo spelers met elkaar te verbinden.
De game bepaald erg slim welke constructies van een ander wordt achtergelaten. Elk gebied die verbonden is aan het netwerk laat vrij slim een mix van alles wat achter, 2 ladders, een generator, een wachttoren. Het is niet zo dat de game overal 100 ladders heeft klaar staan. Daarnaast hoor je volgens mij "andere" spelers, wanneer je iets roept bij een sign die is achter gelaten door een speler. Het is niet real time iemand die wat terug roept.

[ Voor 8% gewijzigd door Nieuwevolger op 16-11-2019 15:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb de game trouwens net uitgespeeld. Sommige dingen hadden wat beter gekund en het tempo had er beter ingezeten als je niet steeds die onnodige scenes had in bijvoorbeeld het safehouse. Daartegen over is het Kojima wel echt gelukt om een goeie game te maken waarbij je een pakket bezorger bent. Het level design en de tools die je krijgt zijn top notch. Het gevoel dat je America aan het connecten bent was echt heel goed uitgewerkt, doormiddel van de online interactie, het bouwen van wegen en de steeds nieuwe tools die je krijgt tijdens het verder spelen van de game. Cutscenes waar ook heel erg goed uitgevoert, alleen wel soms te langdradig.

Ik geef het een 8.8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:58

s0kkie

Cowabunga

Chapter 4 gewoon.... WOW _/-\o_
Het chain linken van onbelangrijke plekken is soms wel saai maar als je eenmaal weer in het verhaal zit met de cutscenes dan is het gewoon zo een ontzettend goede game :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

God wat is deze game soms toch een emo-trip. Reed met mn vrachtwagen de bergen in, kwam vast te zitten. Spullen uitgeladen en op mn rug en maar te voet verder. Begint het natuurlijk te sneeuwen en er begint wat heerlijke muziek te spelen.

De game is echt niet perfect, maar weinig games weten dit gevoel naar boven te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik snap maar weinig van de combat, raak redelijk vaak k.o. tegen die Mule lui :/
Iand tips hoe je die lui het beste aan kunt pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
dvdkiwi schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:04:
Ik snap maar weinig van de combat, raak redelijk vaak k.o. tegen die Mule lui :/
Rammen op vierkantje! En 1 tegelijk aanpakken.

Je kan ze het beste beetje ontwijken als ze met hun staf recht op je af komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Er staan er 7 om me heen. En waar ze opeens allemaal vandaan komen is mij een raadsel :/
Vierkantje rammen probeer ik maar door het camerastanpunt zie ik niet wanneer die anderen op me af komen met hun bibberstaven. Dodgen zoals in de tips staat werkt ook niet echt. Ben nu 4 keer k.o. door dezelfde lui, niet leuk meer. En ze hebben ook nog eens mijn schoenen gejat :/

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 17-11-2019 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@dvdkiwi Ik gebruik altijd een Bola gun om ze te stunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik zal het eens proberen ;)

*edit
De Bola gun en ze daarna even een trap na geven is een prima tactiek inderdaad, zelfs op hard.

[ Voor 98% gewijzigd door Superkiwi op 23-11-2019 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:04:
Strand equipen l2 inhouden komt wel melding van parry met r2 en hierna kun je ze vastbinden. Weer met r2

Tot op heden nog nooit ko gegaan vind ze zelf op bovenstaande manier te simpel. Redelijk wat kampen op deze manier tijdelijk leeggemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Oh serieus komt er een parry melding?
Dan gaan we dat ook eens proberen.
*edit
Op hard komt die melding niet in beeld en is de window behoorlijk kort. Weer dood...
Voor het clearen van die kampen schakel ik wel even naar very easy in het vervolg.

Het kamp was trouwens niet voor niks zwaarbewaakt, moest een paar keer met de truck op en neer rijden om alles leeg te halen.

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 18-11-2019 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Speel op normal en krijg de meldingen ook. Tot nu toe eigenlijk geen problemen gehad nog, al ontwijk ik de meeste camps door er gewoon doorheen te rennen/rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik vind persoonlijk de Mule's en BT's totaal geen uitdaging, ik struggle meer met het landschap om ergens te komen of niet elk steentje te raken met de lompe besturing van de vehicles :P
Ben nu in episode 8 en dit is voor mij ook echt al GOTY materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Op welke moeilijkheid speel je?
Ik merk al een behoorlijk verschil tussen normal en hard bij de Mules. Gelukkig is combat ook gelijk het enige wat beïnvloed wordt door de moeilijkheidsgraad.

Voor wat betreft voertuigen ben ik het deels met je eens.
Zo'n Mule truck rijdt echt ontzettend goed, ik heb meer problemen met die trikes in offroad terrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

dvdkiwi schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:51:
Op welke moeilijkheid speel je?
Ik merk al een behoorlijk verschil tussen normal en hard bij de Mules. Gelukkig is combat ook gelijk het enige wat beïnvloed wordt door de moeilijkheidsgraad.

Voor wat betreft voertuigen ben ik het deels met je eens.
Zo'n Mule truck rijdt echt ontzettend goed, ik heb meer problemen met die trikes in offroad terrein.
Op Normal, maar inderdaad op Hard zou het al een stuk lastiger zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 21:12
Ik vraag me wel af hoe't gaat zijn qua multiplayer-ervaring als je het spel veel later gaat spelen, zoals ik. Ik heb een enorme backlog aan games. (ben net begonnen met RDR2 op de PS4 om maar iets te zeggen) En gaat dus nog even duren voor ik aan deze begin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

.jef schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:26:
Ik vraag me wel af hoe't gaat zijn qua multiplayer-ervaring als je het spel veel later gaat spelen, zoals ik. Ik heb een enorme backlog aan games. (ben net begonnen met RDR2 op de PS4 om maar iets te zeggen) En gaat dus nog even duren voor ik aan deze begin...
Ik denk dat je hier weinig verschil in gaat merken, het is niet zo dat de wereld uiteindelijk vol wordt gebouwd maar het is ook niet zo dat alles gaat verdwijnen wanneer de game minder wordt gespeeld. Dit wordt allemaal op de server bijgehouden en geregeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik lees ook her en der op het internet dat de game nu al verpest wordt door gasten die voertuigen voor een bepaalde weg zetten om alles te blokkeren, gelukkig zelf nog niet meegemaakt maar waarom heb je altijd weer van die klootviolen |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat ik wel jammer vind is dat je geen zichtbare link hebt met mensen uit je friendlist. Heb best wel wat mensen die de game spelen en het zou leuk zijn om eens wat bekende namen tegen te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wnwiigrtz
  • Laatst online: 00:00
s0kkie schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:18:
Ik lees ook her en der op het internet dat de game nu al verpest wordt door gasten die voertuigen voor een bepaalde weg zetten om alles te blokkeren, gelukkig zelf nog niet meegemaakt maar waarom heb je altijd weer van die klootviolen |:(
Ben ik ook een paar keer tegen gekomen inderdaad, gelukkig nog geen belemmering geweest. Heb het wel voor mezelf verpest, maar dat was een ongelukje. Ik was met zo'n grote truck het ravijn bij de Cosplayer naar binnen gereden. Stond direct voor de ingang, wagen gaat geen kant meer op, ook niet door te springen. Na uitstappen kwam ik ineens 30m verder terecht, instappen is geen optie meer. Iemand enig idee hoe je zo'n ding aan de kant krijgt? Kan nu niet meer naar binnen toe om m'n vracht af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Predje schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:19:
[...]
Nu ben ik in chapter 3 aangekomen en zie ik overal van die palen staan waar ik een hoop materiaal in kwijt kan. Ik doe die ook constant (dan zouden er wegen moeten ontstaan). Zijn die palen door spelers neergezet?
Palen om wegen te bouwen staan op fixed punten en zijn van de game zelf. Er is geen vrijheid om wegen te bouwen waar je zelf wil.

Heb nu in chapter 3 al een weg of 11 aangelegd; het is echt de moeite waard om zo snel mogelijk wegen te completen.
1. Je bent ontzettend snel;
2. Op het midden van de weg loopt je batterij niet leeg;
3. Je rijdt zonder moeite langs Mule kampen en BT areas;
4. Veel likes als andere mensen ook gebruik maken van de door jou aangelegde weg.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 18-11-2019 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

wnwiigrtz schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:42:
[...]

Ben ik ook een paar keer tegen gekomen inderdaad, gelukkig nog geen belemmering geweest. Heb het wel voor mezelf verpest, maar dat was een ongelukje. Ik was met zo'n grote truck het ravijn bij de Cosplayer naar binnen gereden. Stond direct voor de ingang, wagen gaat geen kant meer op, ook niet door te springen. Na uitstappen kwam ik ineens 30m verder terecht, instappen is geen optie meer. Iemand enig idee hoe je zo'n ding aan de kant krijgt? Kan nu niet meer naar binnen toe om m'n vracht af te leveren.
Ik stond dus ook daar beneden met mijn vehicle precies op dezelfde plek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Weet iemand hoe het precies zit met de
spoiler:
custom hematic grenades die je in ch3 van The Craftsman krijgt?

Sam blijft die dingen bij elk station maar aanbieden als lost cargo, maar dat is het toch helemaal niet? /:
Ook blijft er zo'n blauwe 'lost cargo' waas doorheen staan in mijn inventory.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2019 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:19
wnwiigrtz schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:42:
[...]

Ik las op reddit dat je wagens
spoiler:
kapot kan maken door handgranaten te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Weet iemand hoe het zit als je "uitlogt" terwijl je schuilt voor de timefall? In game moet ik nog meer dan 30 min. wachten voordat deze voorbij is.

Loopt de tijd door als ik uitlog?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anton.net
Heb de platinum binnen. *O*
Was een geweldige game. Ik denk dat ik hem in m'n top 5 deze gen zou zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Poulske schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:59:
Weet iemand hoe het zit als je "uitlogt" terwijl je schuilt voor de timefall? In game moet ik nog meer dan 30 min. wachten voordat deze voorbij is.

Loopt de tijd door als ik uitlog?
Nee maar 30 minuten in de game is niet 30 minuten 'in real life' :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Netjes d:)b
Wanneer ben jij deliveries op hard gaan doen voor de "Legend of Legends" trophy, al vanaf het begin of pas na de story mode?

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2019 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
dvdkiwi schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:18:
[...]

Netjes d:)b
Wanneer ben jij deliveries op hard gaan doen voor de "Legend of Legends" trophy, al vanaf het begin of pas na de story mode?
Ik was de game op hard begonnen, maar na 5 uur was ik naar normal gegaan. Dan na de story ben ik weer naar hard gegaan.
Je moet je eigenlijk vooral focussen op 5 star rating in alle facilities, de andere trophies komen dan vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Top :)
Ik heb de gehele lijst nog niet bekeken, heb alleen even gekeken of er missable of difficulty related trophies bijzaten.
Doe sommige deliveries nu als premium op hard difficulty voor de "Legend of Legends", de rest van de lijst bekijk ik wel als ik de game uit heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2019 12:43 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste