Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ferio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17-11 11:45
Raem schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:09:
Geen idee hoe waardevol de reviews al zijn, maar user score staat nu op 5.2 op metacritic.

https://www.metacritic.co...station-4/death-stranding

edit: ik denk niet heel waardevol, want na een refresh van de pagina is de score weer weg.
Inmiddels een 6 en zoveel negatieve reviews overal. Erg mooie game, lust voor het oog, maar voor de rest een doodsaaie walking simulator van wat ik heb gelezen en wat dus voornamelijk word gezegd.

De mensen hier die er echt super erg naar uitkeken, Kojima verdedigde, hoe bevalt ie?

Ferio wijzigde deze reactie 08-11-2019 09:47 (27%)

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 23:54
Raem schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:09:
Geen idee hoe waardevol de reviews al zijn, maar user score staat nu op 5.2 op metacritic.

https://www.metacritic.co...station-4/death-stranding

edit: ik denk niet heel waardevol, want na een refresh van de pagina is de score weer weg.
De meningen en ervaringen zijn hier zo verdeeld over dat het mij zal verbazen als de user-score in het groen komt.

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:35:
[...]

Sorry, maar dit heeft echt niks hiermee te maken.

Het probleem is dat er een Kojima label aan hangt en dan mag het volgens sommigens geen slechte game zijn.

Vergeet die naam eens en doe alsof het een EA game is. Dan kunnen we misschien een objectieve discussie gaan hebben over gameplay.
tjah, vergeet de de naam kojima en zet rockstar ervoor, dan is het gros opeens enthousiast. zo kan het ook ;)

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:02
Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:52:
[...]

tjah, vergeet de de naam kojima en zet rockstar ervoor, dan is het gros opeens enthousiast. zo kan het ook ;)
?
Je hebt alle negatieve geluiden over RDR2 gemist?

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 23:18

kazuka

Building Better Worlds

[...]

Vergeet die naam eens en doe alsof het een EA game is. Dan kunnen we misschien een objectieve discussie gaan hebben over gameplay.
Dat is het em juist: EA, en zeker het huidige EA, zou nooit zo'n spel maken, zeker niet met dit budget. En als ze het al zouden doen reken maar dat het vol zou zitten met micro-transactions. De naam EA kun je ook vervangen door Ubisoft, 2K of Activision.

Er is vooraf al tot in den treure over de gameplay gediscussieerd, het zal lang niet iedereen aanspreken. Love it or hate it. En dat is precies wat er op dit moment gebeurd.

Toch niks mis mee als dit niets voor jou is? Je kunt het spel gewoon aan je voorbij laten gaan.

Ik ga er vanavond mee aan de slag, ontzettend benieuwd!

kazuka wijzigde deze reactie 08-11-2019 10:00 (7%)

PSN ID: Jetpaction

• Hamazaki
  • Niet online
Raem schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:58:
[...]

?
Je hebt alle negatieve geluiden over RDR2 gemist?
je hebt alle geluiden gemist van hoe mensen werden afgebrand bij een negatieve comment? (incl ik)

typisch rockstar aanhangers. kinderachtig, alsof je hen speelgoed afpakt. nee, gelukkig heeft kojima een volwassene community waar ik hartstikke blij mee ben.

Hamazaki wijzigde deze reactie 08-11-2019 10:04 (22%)

• Auredium
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15-11 09:35

Auredium

Informaticus Chaoticus

Uiteindelijke spreken verkoopcijfers. Ongeacht het fanatisme van fanboys; als een spel matig wordt beoordeeld zal dit uiteindelijk in verkoopcijfers en speelduur vallen af te leiden. Is er initieel een hoge verkoop en zakt deze vrij snel in tot een laag pitje of is het aantal gemiddeld gespeelde uren van spelers minder dan tien uur gemiddeld dan is het gewoon een matig spel.

Ik ben wel benieuwd hoe fanboys gaan reageren. Yong Yea was altijd erg prijzend over Hideo. Ik ben benieuwd of hij mans genoeg is om toe te geven dat Death Stranding niet 'het beste van het beste' is of dat hij zijn kop in het zand gaat steken.

Auredium wijzigde deze reactie 08-11-2019 10:15 (3%)
Reden: Beterre verwoording

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Twixie
  • Laatst online: 19:52
Auredium schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:12:
Ik ben wel benieuwd hoe fanboys gaan reageren. Yong Yea was altijd erg prijzend over Hideo. Ik ben benieuwd of hij mans genoeg is om toe te geven dat Death Stranding niet 'het beste van het beste' is of dat hij zijn kop in het zand gaat steken.
YY heeft al een review gepost enkele dagen geleden en was er zeer enthousiast over.

Zelf had ik al even de indruk dat dit commentaar op MetaCritic toch wel enige waarheid heeft :
Also it revealed a pitiful state of professional gaming criticism and I will give it one point for that. Many professional critics gave it absurdly high score even when they pointed out the obvious flaws. Only few had a courage to say openly that the emperor has no clothes.
Ik zag dus inderdaad reviews met zeer hoge scores terwijl ze toch wel enkele zeer belangrijke punten van kritiek blootlegden. Maar ja, dat is sowieso ook al een probleem van punten toe te kennen. Zal altijd tot discussie leiden, zie je genoeg ook in Tweakers reviews.

Sowieso is het belachelijk om enkele uren na release al een MC te zitten submitten, want je kan de game nog maar nauwelijks gespeeld hebben. Anderzijds, als je het na een paar uur al beu bent, waarom zou je dan verder doen...

• Raem
Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:02:
[...]

je hebt alle geluiden gemist van hoe mensen werden afgebrand bij een negatieve comment? (incl ik)

typisch rockstar aanhangers. kinderachtig, alsof je hen speelgoed afpakt. nee, gelukkig heeft kojima een volwassene community waar ik hartstikke blij mee ben.
Dat blijf je inderdaad altijd houden. Maar ik denk dat DS ook met een Rockstar logo veel meer negatieve reacties had gehad dan nu.

Maar goed, we gaan het zien. Ik hecht nog niet zo heel veel waarde aan de user score op dit moment. Kijk het wel over een paar weken aan. Ik ga de game sowieso wel proberen, maar pas wanneer die de helft goedkoper is ofzo.

• Auredium
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15-11 09:35

Auredium

Informaticus Chaoticus

Twixie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:21:
[...]

YY heeft al een review gepost enkele dagen geleden en was er zeer enthousiast over.

Zelf had ik al even de indruk dat dit commentaar op MetaCritic toch wel enige waarheid heeft :

[...]

Ik zag dus inderdaad reviews met zeer hoge scores terwijl ze toch wel enkele zeer belangrijke punten van kritiek blootlegden. Maar ja, dat is sowieso ook al een probleem van punten toe te kennen. Zal altijd tot discussie leiden, zie je genoeg ook in Tweakers reviews.

Sowieso is het belachelijk om enkele uren na release al een MC te zitten submitten, want je kan de game nog maar nauwelijks gespeeld hebben. Anderzijds, als je het na een paar uur al beu bent, waarom zou je dan verder doen...
Ik denk idd dat YY dan wel heel erg snel een review heeft gedaan. Ik zie pas sinds gisteraaf bij mensen zoals TheRadBrad gameplay verschijnen en die krijgen de spellen direct van Sony. Ik denk dat deze week gaat bewijzen hoe het spel daadwerkelijk is.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Spud82
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:38
Auredium schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:12:
Uiteindelijke spreken verkoopcijfers. Ongeacht het fanatisme van fanboys; als een spel matig wordt beoordeeld zal dit uiteindelijk in verkoopcijfers en speelduur vallen af te leiden. Is er initieel een hoge verkoop en zakt deze vrij snel in tot een laag pitje of is het aantal gemiddeld gespeelde uren van spelers minder dan tien uur gemiddeld dan is het gewoon een matig spel.

Mwah verkoopcijfers, beoordelingen van de massa en speelduur: het zal allemaal wel. Dit is gewoon typisch zo'n gevalletje hate it or love it, waarbij eigenlijk alleen je eigen ervaring relevant is. Het totaalcijfer van users op metacritics is voor mij in ieder geval totaal nietszeggend. De allerbeste ervaringen binnen het medialandschap (games, films, series etc) zijn voor mij toch dit soort producties, die allesbehalve middle of the road zijn en lef tonen. Mits ze de juiste snaar bij je weten te raken en bevallen uiteraard, hoop dat dat bij mij het geval zal zijn. Dit is gewoon geen game voor iedereen en dat is fine. Hit or miss.

• jori040
[...]

Het probleem is dat er een Kojima label aan hangt en dan mag het volgens sommigens geen slechte game zijn.

Het ding is dat je gewoon ervaart dat dit door de maker van Metal Gear[als je iets van zijn werk gespeeld hebt] is gemaakt.Zijn manier van bepaalde dingen in beeld brengen is zo herkenbaar.

jori040 wijzigde deze reactie 08-11-2019 10:51 (3%)

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:44
[...]

Gaat niet gebeuren hier.. met mensen die standaard roepen "OMG The last of us had alleen maar goede cijfers! dat jij het niks vind is dus feitelijk fout! Je MOET het een goede game vinden" en meer van dat soort niveau discussies..

Een game valt en staat voor mij met de gameplay, wie hem heeft gemaakt is totaal niet relevant. Binding of Isaac was echt niet beter/slechter als ze er de naam van Kojima aan hadden gehangen, hetzelfde met elke andere game.

Als ik de reviews bekijk en hoor van mensen die ik ken die hem al een paar dagen gespeeld hebben;

leuke walking simulator, you either hate it or love it. En de standaard pretentieuse verhaal vertelling. Dus verwacht veel niveau la-le-lu-li-lo achtige junk erin.

corset wijzigde deze reactie 08-11-2019 10:52 (13%)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• beschuitfluiter
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15-11 12:45

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Oef;

https://www.metacritic.co...th-stranding/user-reviews

Denk dat ik deze in de sale ga halen

beschuitfluiter wijzigde deze reactie 08-11-2019 10:59 (19%)

¯\_(ツ)_/¯

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Bosmonster

*zucht*

Veel comments zijn over veel cutscenes en dat is dan weer typisch Kojima waar ik geen probleem mee heb.

Ik heb vooral vragen over hoe lang het rondbrengen van pakketjes leuk blijft.

Error failed

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 00:52
Hoef je vermoedelijk niet lang te wachten. :9

• Anton.net
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
Nja, ik wil het voor mezelf zien.
De game is net uit, dus het is onmogelijk dat al die users de game al degelijk hebben gespeeld.

• Jeroenske
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 10-11 01:12
De game is aan het installeren. Bol was erg vroeg voor 10 uur in de brievenbus.

Mijn indruk van de gameplay in filmpjes die ik gezien heb is dat de game het vooral ook van het online gebeuren moet hebben.

Het indirect samen werken met andere spelers lijkt mij in ieder geval interessant.

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:11
Alle reviews zeggen ook dat de eerste paar uren best wel kut zijn, maar dat die juist zorgen voor extra waardering zodra je verder bent omdat je dan ineens wel vervoersmiddelen etc hebt.

Dit spel is gemaakt om voor controverse te zorgen. Er zullen veel haters op af komen en veel mensen die het juist fantastisch zijn. Ik verwacht dan ook flink wat discussie in dit topic tussen beide kampen.

Ik zal zelf hoe dan ook niet in het hater kamp zitten, want als je als game developper zoiets gewaagds en innovatiefs durft te bouwen met alle passie die je hebt, vind ik het sws bewonderenswaardig!

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

• Hamazaki
  • Niet online
ah, het bericht die ik zocht. ik hoor het graag snel :P

• Anton.net
  • Nu online
Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:22:
[...]
ah, het bericht die ik zocht. ik hoor het graag snel :P
Jij vroeg toch hoelang het installeren duurt he?
Duurt 20min ongeveer. Er is ook een update van 1GB

Ik ga nu beginnen :)

• Hamazaki
  • Niet online
top! graag na een uur een update als het kan :*)

• Jeroenske
Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:27:
top! graag na een uur een update als het kan :*)
ja 20min kan wel kloppen met patch 1.04

Wil je iets specifieks weten ?

• Hamazaki
  • Niet online
Jeroenske schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:28:
[...]

ja 20min kan wel kloppen met patch 1.04

Wil je iets specifieks weten ?
ja, wat de tweaker ervan vindt :*) en niet een of een ander popcorn-amerikaan :+

Hamazaki wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:30 (9%)

• TheDeeGee
  • Niet online
De soundtrack staat inmiddels ook online!

TheDeeGee wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:36 (27%)

• beschuitfluiter
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15-11 12:45

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

¯\_(ツ)_/¯

• Swaxie
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-11 14:46
Waar k een beetje moe van wordt.
Deze game is nu een aantal uren uit. en iedereen is de game al aan het beoordelen.
Hoe kun je in godsnaam een game na een paar uur spelen al beoordelen, ik krijg daar werkelijk kriebels van.

Ik weet ook nog niet of ik hem ga halen. Maar sorry er zijn dus mensen die hier een review geven na het zien van 2 cutscenes alweer stoppen met het spel. Sorry hoor maar... 8)7 8)7

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Swaxie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:38:
[...]

Waar k een beetje moe van wordt.
Deze game is nu een aantal uren uit. en iedereen is de game al aan het beoordelen.
Hoe kun je in godsnaam een game na een paar uur spelen al beoordelen, ik krijg daar werkelijk kriebels van.

Ik weet ook nog niet of ik hem ga halen. Maar sorry er zijn dus mensen die hier een review geven na het zien van 2 cutscenes alweer stoppen met het spel. Sorry hoor maar... 8)7 8)7
Mwah hij is al even uit. Als je na 6 uur spelen 2 uur cutscenes hebt gekeken en 4 uur van A naar B gelopen, dan kan ik me goed voorstellen dat je een redelijk beeld van de gameplay hebt.

Dat is ook een beetje het beeld dat ik kreeg bij de stream gister. Zij was zo'n 6 uur bezig en nota bene gesponsord door Sony. Maar het woord "tedious" viel regelmatig.

Bosmonster wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:40 (10%)

Error failed

• Swaxie
Bosmonster schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:39:
[...]

Mwah hij is al even uit. Als je na 6 uur spelen 2 uur cutscenes hebt gekeken en 4 uur van A naar B gelopen, dan kan ik me goed voorstellen dat je een redelijk beeld van de gameplay hebt.

Dat is ook een beetje het beeld dat ik kreeg bij de stream gister. Zij was zo'n 6 uur bezig en nota bene gesponsord door Sony. Maar het woord "tedious" viel regelmatig.
Dan had je je van te voren misschien ook een beetje moeten inlezen. volgens mij is het al vrij lang bekend dat dit een andere game is dan Anders. Niet altijd hoeft het spel vol actie te zitten. Ik kan er een beetje slecht tegen dat iedereen meteen een mening heeft terwijl al vrij lang duidelijk is hoe dit spel in elkaar zit.

• enverlin
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
Ik kijk er naar uit.

Ik vond het lopen in Horizon Zero Dawn en Red Dead Redemption ook niet erg.
Sterker nog: ik liep graag.

Lekker rustig, beetje sfeer muziek erbij.
Lekker flesje wijn erbij.

Prima.

• blackshelve
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15-11 12:30
Heb 'm net gekocht bij de mediamarkt. Afgelopen 4 weken oude collectie ps3 games verkocht om dit spel the halen.

Ben benieuwd!

blackshelve wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:53 (8%)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Swaxie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:44:
[...]

Dan had je je van te voren misschien ook een beetje moeten inlezen. volgens mij is het al vrij lang bekend dat dit een andere game is dan Anders. Niet altijd hoeft het spel vol actie te zitten. Ik kan er een beetje slecht tegen dat iedereen meteen een mening heeft terwijl al vrij lang duidelijk is hoe dit spel in elkaar zit.
Ik word een beetje moe van mensen die de game nog niet gespeeld hebben en een mening hebben op basis van "de game is anders, slechte gameplay bestaat niet".

Iedereen kan de game kopen, spelen en objectief beoordelen. Dat jij je graag laat beinvloeden door externe factoren moet jij weten, maar ga je mening en excuses niet opdringen aan anderen.

Bosmonster wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:57 (13%)

Error failed

• Swaxie
Bosmonster schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:55:
[...]

Ik word een beetje moe van mensen die de game nog niet gespeeld hebben en een mening hebben op basis van "de game is anders, slechte gameplay bestaat niet".

Iedereen kan de game kopen, spelen en objectief beoordelen. Dat jij je graag laat beinvloeden door externe factoren moet jij weten, maar ga je mening en excuses niet opdringen aan anderen.
Ik ben mijn mening helemaal niet aan het opdringen. want je moet helemaal zelf weten wat jij er van vindt. Waar ik me aan stoor is dat er mensen zijn die een mening aan een spel gaan hangen na nog niet eens de helft. laat staan een kwart van de game gespeeld hebben.

simpel voorbeeld:
Als je team bij voetbal met 3-0 achter staat in de rust ga je toch ook niet naar huis?

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:14
Swaxie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:44:
[...]

Wacht even. Dus het is al vrij lang duidelijk hoe dit spel in elkaar zit en jij kan er slecht tegen dat iedereen daardoor een mening heeft?

Ja dan zou ik zeggen genoeg internet voor vandaag?

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22:45
dit soort dingen gaan toch ook nergens meer over:

Zit er een soort disclaimer sticker op de doos dat er reclames in de game zitten ofzo?

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

DigitalError schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:15:
dit soort dingen gaan toch ook nergens meer over:

[Afbeelding]

Zit er een soort disclaimer sticker op de doos dat er reclames in de game zitten ofzo?
Daar was inderdaad ook al over gesproken in de review op Tweakers :)
Ik denk dat het gewoon extra inkomsten is om de game te kunnen uitgeven.

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 00:22

dvdkiwi

Hoi doei

Gisteren en vandaag de stream van Fextralife zitten kijken en ik raak zowaar een beetje geïntrigeerd door de game, ondanks dat de gameplay er nog steeds behoorlijk saai en eentonig uitziet. Saai en langzaam hoeft in mijn ogen dan ook niet per se iets slechts te zijn; met Framing Simulator 19 bijvoorbeeld vermaak ik me uitstekend, zeker tussen al het standaard gamegeweld door.
Ik kijk het nog even aan, misschien dat ik de game binnenkort wel een kans ga geven.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• rickjehh
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:06
Swaxie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:02:
[...]

Ik ben mijn mening helemaal niet aan het opdringen. want je moet helemaal zelf weten wat jij er van vindt. Waar ik me aan stoor is dat er mensen zijn die een mening aan een spel gaan hangen na nog niet eens de helft. laat staan een kwart van de game gespeeld hebben.

simpel voorbeeld:
Als je team bij voetbal met 3-0 achter staat in de rust ga je toch ook niet naar huis?
Sorry maar dit is natuurlijk totale onzin en appels met peren vergelijken. Hoezo moet iedereen meer dan de helft van de game spelen om überhaupt een mening te mogen hebben? Als ik een game start en na een uur voel ik hem niet of ik vind er geen reet aan, dan stop ik ermee punt. Moet ik dan doorspelen om een mening te mogen vormen? Als ik er niets aan vind dan krijgt die game van mij persoonlijk een onvoldoende. Dat anderen het wel geweldig vinden is toch prima? Ieder zijn ding. En een mening is natuurlijk per definitie subjectief, dat begrijp je wel neem ik aan :)

rickjehh wijzigde deze reactie 08-11-2019 12:24 (10%)

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Ik snap sowieso niet waarom mensen, die een game goed vinden, het zo belangrijk vinden dat andere die mening delen.

Als 99 mensen een spel kut vinden, maar jij vind het spel leuk, prima toch? of het spel ook echt daadwerkelijk goed is, laat ik even in het midden.

Je speelt voor jezelf, niet voor andere.

• Pukiq
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 14:20
`De game is iniedergeval goed gehyped, net als No man sky destijds.

Iedereen heeft het erover, en de meningen zijn ongelofelijk verdeeld.

Ik blijf rustig afwachten totdat er meer user beoordelingen zijn.
Pro game reviewers/journalisten vind ik zo achteruit hollen en het lijkt of ze allemaal te huur zijn. (Ok niet allemaal , maar wel velen.)

Pukiq wijzigde deze reactie 08-11-2019 12:31 (25%)

• Hamazaki
  • Niet online
ik ben in deze mode totdat ik het gespeeld heb:

Hamazaki wijzigde deze reactie 08-11-2019 12:36 (14%)

• Anton.net
  • Nu online
Iedereen mag een mening hebben, maar houd een beetje niveau. Ik hoor vooral graag de mening/ervaring van anderen die de game ook spelen.
Als jij het van te voren al niks vindt; prima voor mij, maar kom hier dan niet inhoudsloos zeuren om niks. Ga dan lekker CoD 25 of Fallout First spelen.

Ik heb net het eerste uur gespeeld (of beter gezegd gekeken). Fucking awesome tot nu toe :)

• Twixie
Het doet me eigenlijk een beetje aan The Witness denken qua reviews en opvattingen. The Witness kreeg ook zeer goede reviews, met wat uitzonderingen, omdat het in zijn genre wel heel goed was. Maar er was even zeer een en ander op aan te merken, en voor veel gamers was het gewoon veel te saai of veel te moeilijk met dus ook heel wat 0'en en 1'en op MetaCritic tot gevolg.

• Jeroenske
Ook even een uurtje gespeeld. Het lopen met teveel cargo is apart. Met de trekkers kun je je balanceren.

-Game ziet er zeer mooi uit (PS4 Pro 4K scherm)
-Goede soundtrack en geluid. (mijn katten vinden het minder)
-Veel cutscenes maar ik vind het wel interessant
-Meer vragen dan antwoorden terwijl er wel in korte tijd veel word verteld en uitgelegd.

Tot nu toe intrigerend en leuk

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Swaxie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:02:
[...]

simpel voorbeeld:
Nee, maar je mag wel pessimistisch zijn over de uitkomst ;)

Iemand die de game daadwerkelijk 6 uur speelt en zegt dat de gameplay (en dat verandert niet de rest van de game) wat eentonig is, hecht ik simpelweg meer waarde aan dan iemand die de game nog niet gespeeld heeft en zegt "had je je maar in moeten lezen, de gameplay is gewoon anders".

Er zijn hier ook mensen die proberen een objectief beeld van de game te krijgen, om te bepalen of ze er 60 euro aan uit moeten geven. Dat jij dat voor jezelf al bepaald hebt met wat inlezen is prima, maar ga dat niet opdringen aan anderen. Die proberen op basis van gameplay, reviews en hopelijk objectieve discussie een mening te vormen.

Bosmonster wijzigde deze reactie 08-11-2019 13:06 (35%)

Error failed

• SparksNL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20:52
Iedereen moet inderdaad lekker zelf weten wat hij/zij van een bepaalde game vindt. Wat ik wél grappig vind, is dat bepaalde personen hier de game lopen af te kraken zonder deze gespeeld te hebben, terwijl diezelfde personen in andere topics (games) in exact dezelfde situatie een game met hand en tand lopen te verdedigen (met exact dezelfde argumenten). Wat zelfreflectie is hier wel op zijn plaats.

Ik ben persoonlijk niet super enthousiast (op basis van de beelden) maar wil de game wel een kans geven. Ergens vind ik de game namelijk wel 'iets' hebben. Het is (lijkt) een nieuw concept. Als de game me na een paar uur spelen niet aanstaat, dan gaat hij gewoon lekker op marktplaats.

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 00:19
Bosmonster schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:58:
[...]

Nee, maar je mag wel pessimistisch zijn over de uitkomst ;)
Pessimistisch prima, maar we hebben afgelopen week in Londen nog gezien dat na ruim 60 minuten een 1-4 voorsprong als sneeuw voor de zon kan verdwijnen. En de uitkomst dus uiteindelijk heel anders wordt dan 99,999% had verwacht na die 60 minuten. Oftewel, geef pas een definitieve mening (wat in mijn ogen een score op metacritic is) nadat je klaar bent met de game, film of serie. Er kunnen later in de game (of film/serie) dingen gebeuren, qua verhaal bijvoorbeeld, die ervoor zorgen dat je mening erover ernstig beïnvloed wordt. Vandaar dat ik al die user scores die tot nu toe gegeven worden ook nog niet serieus neem.

Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat Death Stranding vet is of qua gameplay heel tof. Ik zie alleen wel dat de game sowieso een aantal dingen extreem goed doet (de graphics zijn insane, de cutscenes zijn volgens mij ook van een heel hoog niveau) en dat het zich daarmee al enigszins onderscheidt. Ik ben dan ook heel benieuwd naar de ervaringen van mensen die er straks 30/40/50 uur in hebben zitten en naar de mening van de mensen die de game uitgespeeld hebben. (En dan met name hun mening over het verhaal en de gameplay als je er langer de tijd in steekt.)

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Cowboy_Henk
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15-11 11:10
Ik ga het straks spelen,moet nog in de brievenbus belanden. En elke review dat ik gezien heb zegt dat dit spel een slow burner is. Pas na 15 u begint het echt interessant te worden. Dus geef het een laaaange kans

Mi 9T Pro V11.0.3.0. - QFKEUXM ( eea global). TWRP en magisk installed

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

SparksNL schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:07:
Iedereen moet inderdaad lekker zelf weten wat hij/zij van een bepaalde game vindt. Wat ik wél grappig vind, is dat bepaalde personen hier de game lopen af te kraken zonder deze gespeeld te hebben, terwijl diezelfde personen in andere topics (games) in exact dezelfde situatie een game met hand en tand lopen te verdedigen (met exact dezelfde argumenten). Wat zelfreflectie is hier wel op zijn plaats.

Ik ben persoonlijk niet super enthousiast (op basis van de beelden) maar wil de game wel een kans geven. Ergens vind ik de game namelijk wel 'iets' hebben. Het is (lijkt) een nieuw concept. Als de game me na een paar uur spelen niet aanstaat, dan gaat hij gewoon lekker op marktplaats.
Volgens mij heb ik nog niemand de game zien afkraken. Het enige dat ik persoonlijk heb gezegd bijvoorbeeld is dat de gameplay wat eentonig lijkt tot nu toe. Ja de graphics zijn geweldig en de cutscenes en verhaal zijn ongetwijfeld super-Kojima.
dvd-linden schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:07:
[...]

Pessimistisch prima, maar we hebben afgelopen week in Londen nog gezien dat na ruim 60 minuten een 1-4 voorsprong als sneeuw voor de zon kan verdwijnen. En de uitkomst dus uiteindelijk heel anders wordt dan 99,999% had verwacht na die 60 minuten. Oftewel, geef pas een definitieve mening (wat in mijn ogen een score op metacritic is) nadat je klaar bent met de game, film of serie. Er kunnen later in de game (of film/serie) dingen gebeuren, qua verhaal bijvoorbeeld, die ervoor zorgen dat je mening erover ernstig beïnvloed wordt. Vandaar dat ik al die user scores die tot nu toe gegeven worden ook nog niet serieus neem.

Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat Death Stranding vet is of qua gameplay heel tof. Ik zie alleen wel dat de game sowieso een aantal dingen extreem goed doet (de graphics zijn insane, de cutscenes zijn volgens mij ook van een heel hoog niveau) en dat het zich daarmee al enigszins onderscheidt. Ik ben dan ook heel benieuwd naar de ervaringen van mensen die er straks 30/40/50 uur in hebben zitten en naar de mening van de mensen die de game uitgespeeld hebben. (En dan met name hun mening over het verhaal en de gameplay als je er langer de tijd in steekt.)
Precies, dus laten we dat lekker bediscussieren met elkaar en onzin als "had je je maar in moeten lezen" lekker achterwege laten.

Bosmonster wijzigde deze reactie 08-11-2019 13:12 (40%)

Error failed

• Hamazaki
  • Niet online
[...]

Pessimistisch prima, maar we hebben afgelopen week in Londen nog gezien dat na ruim 60 minuten een 1-4 voorsprong als sneeuw voor de zon kan verdwijnen. En de uitkomst dus uiteindelijk heel anders wordt dan 99,999% had verwacht na die 60 minuten.
hier begint het probleem, wat hadden mensen dan verwacht?

• Audione0
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-11 12:56

Audione0

Strijdt der titanen

Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:15:
Dit spel is ook niet voor het gros bedoeld. als het geen GTA is, vervelen mensen zich al snel :+

alhoewel, ik verwacht dat ik het ook niet lang zal volhouden. ik krijg hem vanavond binnen. ik ben volgens mij de enige die deze echt vanwege de graphics wilt spelen. (beetje raar argument ik weet het >:) ). maar, potjandorie voor zulke spellen heb ik hier een 65inch oled gehaald.
Hoe bedoel je niet voor de gros bedoeld?

Ik weet verder niet hoeveel de game gekost heeft, maar ik schat zomaar in dat het spel niet in het budget segment zit.
Het gros moet dit spel terug betalen en Kojima wilt winst maken.

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / EVGA GTX 1070 SC ACX 3.0 / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:12:
[...]

hier begint het probleem, wat hadden mensen dan verwacht?
Ik denk dat je twee groepen hebt. De groep die hoge verwachtingen heeft want Kojima. En de groep die geen verwachtingen heeft, want gewoon een game.

Error failed

• Hamazaki
  • Niet online
Audione0 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:13:
[...]

Hoe bedoel je niet voor de gros bedoeld?

Ik weet verder niet hoeveel de game gekost heeft, maar ik schat zomaar in dat het spel niet in het budget segment zit.
De gros moet dit spel terug betalen en Kojima wil ook winst maken.
tuurlijk wilt kojima dat iedereen dit gaat spelen, maar hij ziet zelf ook wel in dat je moeilijk een grote doelgroep gaat halen met dit genre. als dit spel meer verkoopt dan horizon zero dawn (nieuwe IP wat openlijker was voor het gros qua gameplay). dan zal hij het echt goed doen.

• Swaxie
[...]

Dit dus.

• Spud82
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:38
Ambition88 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:22:
Ik snap sowieso niet waarom mensen, die een game goed vinden, het zo belangrijk vinden dat andere die mening delen.

Als 99 mensen een spel kut vinden, maar jij vind het spel leuk, prima toch? of het spel ook echt daadwerkelijk goed is, laat ik even in het midden.

Je speelt voor jezelf, niet voor andere.
Opzich eens, maar de 'andere kant' valt mij bij een game als Death Stranding nog meer op: mensen die het op voorhand al niks vinden, iets 'anders' kennelijk direct als saai of vaag bestempelen en dan vervolgens de behoefte hebben om dat continu te laten weten. Ook onbegrijpelijk. Prima dat het je ding niet is verder hoor...

Iemand zei het al eerder in dit topic en daar ben ik het 100% mee eens: ik juich het op z'n minst toe dat er nog eens vernieuwing plaatsvindt in gamelandschap, of dat nou wel of niet m'n ding blijkt te zijn.

• NotSoSteady
Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:17:
[...]

tuurlijk wilt kojima dat iedereen dit gaat spelen, maar hij ziet zelf ook wel in dat je moeilijk een grote doelgroep gaat halen met dit genre. als dit spel meer verkoopt dan horizon zero dawn (nieuwe IP wat openlijker was voor het gros qua gameplay). dan zal hij het echt goed doen.
Tja, je kan ook je goede naam ten grabbel gooien. Als dit spel goed verkoopt, maar iedereen van mening is dat het oersaai is dan heeft dan natuurlijk ook invloed op de toekomst. Dit lijkt mij steeds meer op een projectje van zie mij eens creatief en uniek bezig zijn, dat 'vernieuwen' om het vernieuwen is niets waar ik persoonlijk op zit te wachten. Ik word daarnaast behoorlijk moe van die journalisten die voor dit soort games een 10 uitdelen en daarna uitleggen dat de game niet perfect is. 8)7

NotSoSteady wijzigde deze reactie 08-11-2019 13:34 (14%)

• jori040
Ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic nou de game aan het spelen zijn :?

Heb even plaspauze maar tjonge jonge wat een lekker relaxed spel om te spelen. :)

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 00:19
jori040 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:44:
Ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic nou de game aan het spelen zijn :?

Heb even plaspauze maar tjonge jonge wat een lekker relaxed spel om te spelen. :)
Ik niet (heb zelfs nog nooit een Hideo Kojima game gespeeld), maar lees hier graag mee en ben erg nieuwsgierig naar de (oprechte) ervaringen van tweakers die de game wel aan het spelen zijn.

Veel plezier ermee trouwens!

dvd-linden wijzigde deze reactie 08-11-2019 13:53 (3%)

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Donstil
  • Registratie: maart 2006

Donstil

Grab them by the 🐈.

Metacritic user score (die hier vaak juist belangrijk gevonden wordt) is wel aan het tanken zeg.
Vanmorgen gekeken en stond hij op een 6.9, nu kom ik terug bij de Mac, refresh ik die pagina en is er al bijna een punt vanaf.

Terwijl ik juist vanmorgen na 45 minuten Gamekings stream zoiets had van "Saai, alleen maar lopen" en nu ik die stream heb afgekeken denk "Ziet er toch wel interessant uit" :)

Lastige game om in te schatten zo vanachter een beeldscherm.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• jori040
@Donstil
Als je dat zelf doet dan is van A naar B gaan heel tof hoor.Zie het als een vakantie. ;)

En ja een soort van walking simulator is het wel.

jori040 wijzigde deze reactie 08-11-2019 14:30 (21%)

• Raem
Anton.net schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:39:
Iedereen mag een mening hebben, maar houd een beetje niveau. Ik hoor vooral graag de mening/ervaring van anderen die de game ook spelen.
Als jij het van te voren al niks vindt; prima voor mij, maar kom hier dan niet inhoudsloos zeuren om niks. Ga dan lekker CoD 25 of Fallout First spelen.

Ik heb net het eerste uur gespeeld (of beter gezegd gekeken). Fucking awesome tot nu toe :)
Practice what you preach, want zulke opmerkingen slaan natuurlijk ook nergens op.

• Twixie
Anton.net schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:39:
Mja, dan is het op dit moment dus een awesome film, maar over gameplay kan je nog niets zeggen. Het is juist daar dat de meeste kritiek op is ;).

• jori040
Jongens check anders de video review van Skate & Jelle op Gamekings.Er is een gratis en een lange premium review.

Er is op moment genoeg info op het web om tot een besluit te komen denk ik zo.

jori040 wijzigde deze reactie 08-11-2019 14:46 (26%)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als mensen zich nog afvragen waarom het lastig is om een objectieve mening te vormen :+

(Overigens heb ik al besloten om hem gewoon maar te halen na werk, ik zie het wel)

Bosmonster wijzigde deze reactie 08-11-2019 14:49 (20%)

Error failed

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

jori040 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:44:
Met die mindset moet je er ook ingaan lijkt me en dat is ook precies waarom de game me wel trekt :)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• jori040
Bosmonster schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:48:
[Afbeelding]

Als mensen zich nog afvragen waarom het lastig is om een objectieve mening te vormen :+

(Overigens heb ik al besloten om hem gewoon maar te halen na werk, ik zie het wel)
Dat stukje boring moet je als relaxed invullen. ;) Over het plot kan ik pas praten als ik de game uit heb.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

jori040 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:31:
[...]

Dat stukje boring moet je als relaxed invullen. ;)
Haha ja, de eerste uren is dat zeker het geval. Maar daarna wordt boring ook gewoon... boring :P

Error failed

• NotSoSteady
Die reviews zijn soms wel erg grappig om te lezen. _/-\o_

Momenteel worden er vooral nullen, eentjes en tienen uitgedeeld. :+

• jori040
Bosmonster schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:00:
[...]

Haha ja, de eerste uren is dat zeker het geval. Maar daarna wordt boring ook gewoon... boring :P
Nou steeds betere spullen krijgen na opdrachten gaat niet zo snel vervelen bij mij.Na een X aantal uur is voor mij al duidelijk dat de core gameplay goed bevalt.

Klinkt misschien raar maar deze game geeft mij een zelfde soort relaxed gevoel als Breath of the Wild.

jori040 wijzigde deze reactie 08-11-2019 16:19 (11%)

• NotSoSteady
Gelukkig verloopt die installatie wel snel. Tegenwoordig ben je bijna een uur kwijt voordat je kan spelen.

• ThaddeusX
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 15-11 10:06
Ik heb op youtube iemand zien spelen. Hij heeft bijna 4 uur in het spel gestopt.

Tot nu toe heb ik geen enkel gameplay gezien behalve dat hij paar keer moest lopen etc.

Het is echt een saai spel (vind ik).

Important note: Ik houd niet van games die alleen om verhaal lijn draait!

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:11
ThaddeusX schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:29:
Ik heb op youtube iemand zien spelen. Hij heeft bijna 4 uur in het spel gestopt.

Tot nu toe heb ik geen enkel gameplay gezien behalve dat hij paar keer moest lopen etc.

Het is echt een saai spel (vind ik).

Important note: Ik houd niet van games die alleen om verhaal lijn draait!
Ik denk dat het voor jou ook echt een saai spel zou zijn, prima toch :).

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

• k1978
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:04
Ik ga hem ook proberen.. heb alleen niet veel tijd om te gamen. Dus misschien niet de juiste keus. Maar ga hem gewoon proberen.

Dus als iemand er al vanaf wil 😉

k1978 wijzigde deze reactie 08-11-2019 16:38 (13%)

• Roybs
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21:21
Ben zojuist tot het einde van je eerste "delivery" gekomen van chapter 1. Tot nu toe bevalt alles me goed. Enig minpuntje is dat alle trailers/footage die we in de loop van release gezien hebben in deze chapter zit (qua cutscenes). Verder, het wandelen is heerlijk t.o.v. de open world games die allemaal het 1000m to next quest marker point hebben. Het is gewoon een uitdaging om goed te lopen/klimmen, dat dat al een gameplay mechanic is waar je de gehele game zoet mee zal zijn.

Ik ga lekker verder, en voor alle mensen die het saai vinden om naar te kijken omdat een youtuber/twitcher het speelt, het is niet vergelijkbaar.

• Hamazaki
  • Niet online
Roybs schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:38:
alle mensen die het saai vinden om naar te kijken omdat een youtuber/twitcher het speelt, het is niet vergelijkbaar.
die vergelijking heb ik sowieso nooit gesnapt inderdaad.

• Scifo83
  • Laatst online: 20:33
ondertussen 15uur gespeeld. Eerlijk gezegd dit speelt en voelt als Metal Gear Solid V aan maar met een veel beter verhaal.

Tis vooral heel story driven waardoor ge vooruit wilt en meer te weten wil komen.

Tis veelal sneaken tijdens encounters, stealth attacks (non lethal). Ik beschik ondertussen ook over een wapen joepi hehe

De afstanden zijn nooit ver om te wandelen. (mss 10min wandelen?) Ondertussen chapter 3 en kheb toch al 2 voertuigen ter beschikking :p

Zeker zijn geld waard als ge MGS fan bent

Scifo83 wijzigde deze reactie 08-11-2019 17:07 (10%)

iRacing Profiel

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 17:59
Ben er zeker over te spreken na dik 4 uur.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:14
Klinkt goed, de impressies hier. Als Fallen Order niet goed blijkt te zijn, dan haal ik deze wel, waarschijnlijk.

• Twixie
Scifo83 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:05:
De afstanden zijn nooit ver om te wandelen. (mss 10min wandelen?)
Ik vind 10' wandelen in een game toch wel lang, eigenlijk ? Maar ja, het is natuurlijk een core deel van de gameplay.

• Roybs
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21:21
Twixie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:54:
[...]

Ik vind 10' wandelen in een game toch wel lang, eigenlijk ? Maar ja, het is natuurlijk een core deel van de gameplay.
Het is niet 10 minuten klakkeloos de joystick naar voren houden zoals in RDR2 of de welgenoemde AC games he. Ondertussen is het managen van je cargo, het vinden van lost cargo (waar je weer punten/exp voor krijgt bij inleveren) en het sneaken in BT's sectoren de grotendeelse reden waarom je 10 minuten aan t lopen bent.

• Anton.net
  • Nu online
Het wandelen is simpel, maar het is totaal niet vervelend om te doen ofzo. Bij sommige games heb ik na 20 minuten al geen zin meer en ben ik de game al beu, dat gevoel heb ik hier zeker niet.
Dat 'trage' gevoel van RDR2 heb ik hier ook niet. Okee, de gameplay van DS is traag, maar het speelt wel lekker en vlot.

Maar goed, zit nog maar 3u in de game, dus kan altijd nog omslaan

• Nieuwevolger
De movement van death stranding is wel beter dan in rdr2. Het is vooral dat je je weg moet vinden over een heuvel, waardoor je niet met een rechtestreep de heuvel opkomt. Dat is in basis dan ook de kern van de gameplay van death stranding.

• Raem
Roybs schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:07:
[...]

Het is niet 10 minuten klakkeloos de joystick naar voren houden zoals in RDR2 of de welgenoemde AC games he. Ondertussen is het managen van je cargo, het vinden van lost cargo (waar je weer punten/exp voor krijgt bij inleveren) en het sneaken in BT's sectoren de grotendeelse reden waarom je 10 minuten aan t lopen bent.
Ben je veel bezig met balanceren van je cargo terwijl je loopt? En hoe snel verlies je iets, omdat je bijvoorbeeld valt of aangevallen wordt? Gebeurt dat vaak?

• Donstil
  • Registratie: maart 2006

Donstil

Grab them by the 🐈.

Scifo83 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:05:
ondertussen 15uur gespeeld. Eerlijk gezegd dit speelt en voelt als Metal Gear Solid V aan maar met een veel beter verhaal.
Ah dat zou voor mij de deur dicht doen. Ik vond de besturing van Metal Gear Solid 5 vreselijk, daar kon ik niet aan wennen. Als dit de Pakket bezorg versie van de MGS5 besturing is dan moet ik dat echt niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Scifo83
Donstil schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:00:
[...]

Ah dat zou voor mij de deur dicht doen. Ik vond de besturing van Metal Gear Solid 5 vreselijk, daar kon ik niet aan wennen. Als dit de Pakket bezorg versie van de MGS5 besturing is dan moet ik dat echt niet.
tis natuurlijk wel pak vloeiender nu. Elk rotsblokske, obstructie springt ge over gelijk het niets is. Maar MGS V had toch degelijke handling voor zover ik me nog herinner? ^^

iRacing Profiel

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20:56
dvdkiwi schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:14:
[...]

Met die mindset moet je er ook ingaan lijkt me en dat is ook precies waarom de game me wel trekt :)
Heb je hem al gespeeld kiwi? Ik ben heel benieuwd eigenlijk!

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

Typhone schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:36:
[...]
Heb je hem al gespeeld kiwi? Ik ben heel benieuwd eigenlijk!
Nee nog niet, ben nu nog even druk met Farming Simulator. Denk dat ik 'm komende week eens aanschaf :)

• Nieuwevolger
Raem schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:55:
[...]

Ben je veel bezig met balanceren van je cargo terwijl je loopt? En hoe snel verlies je iets, omdat je bijvoorbeeld valt of aangevallen wordt? Gebeurt dat vaak?
Balanceren is vrij makkelijk, er komt op het scherm te staan welke knop je moet indrukken, wel moet je het met een grote cargo veel doen. Het oprapen van verloren cargo gaat heel snel trouwens. Ik heb het nog niet als frustrerend ervaren.

• Scifo83
Raem schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:55:
[...]

Int begin de fout gemaakt om veel mee te pakken en 3 meter hoog te stapele. -.-

Nu doe ik auto rearrange met het hoogst nodige en als ik rond de 40-50kg meepak dan kan ik nog sprinten en moet ik niet balanceren. Kan ook met mijn level te make hebben.

Sowieso teveel kg meepakke is wel oplette dat je het juiste pad kiest en niet struikelt over een rotsblok of als je downhill gaat ist ook wel oplette. Al bij al valt het mee, en met voertuige geen gesukkel met balast.

iRacing Profiel

• Tricto
  • Laatst online: 15:21
Kon toch ook niet wachten. Ben m net wezen halen. Nu aan t installeren, kan niet wachten om te gaan lopen en pakketten af te leveren.

• Hamazaki
  • Niet online
Grote pluspunt: NL ondertiteling!

• nickko
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21:54
Cool om te lezen dat er veel mensen positief zijn.

Heb vanavond zelf een uurtje of 3 gespeeld. Eerste aanraking (letterlijk) gehad en inmiddels opgefrist voor de volgende levering. Nu gaat het (zo te lezen) beginnen :).

Verder ben ik benieuwd welke moeilijkheidsgraad mensen hier spelen?
Zelf speel ik op: Moeilijk. Wat het daadwerkelijke verschil is met normaal en moeilijk ben ik niet echt over uit.

Intel Xeon 5650 @3.4ghz, Corsair dominator 12bg 1333mhz 2*6gb tripple channel, EVGA GeForce GTX 1080 FTW2 GAMING iCX, MSI X58 Platinum, OCZ Fatal1ty 1000W @ Antec Nine Hundred Two

• Hamazaki
  • Niet online
Na een paar uurtjes moet ik zeggen dat de gameplay verder niet interessant is, maar de cutscenes ijzersterk. Het verhaal en de cutscenes zijn de enige reden dat ik nu nog van A naar B loop.

Ik word sowieso moe van spellen waar de interface ingewikkeld is met moeilijke Woorden doorheen gegooid.

Ik wordt de zwakste schakel straks in dit topic. Ik ben bang dat mijn avontuur niet lang meer gaat duren. als ze alle cutscenes ooit als een soort film uitbrengen dan zal ik deze zeker bekijken.

Hamazaki wijzigde deze reactie 08-11-2019 23:53 (24%)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Na 6 uur moet ik zeggen dat ik positief verrast ben! Ik ben geen Kojima fan, maar vind de game tot nu boeiend en vooral supermooi en gepolijst.

Gaat het lopen op een gegeven moment vervelen? Vast wel, maar tot nu toe is het niet storend en goed verwerkt in het verhaal.

Vooralsnog geen miskoop. Morgen weer verder.
Nieuwevolger schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:51:
[...]

Balanceren is vrij makkelijk, er komt op het scherm te staan welke knop je moet indrukken, wel moet je het met een grote cargo veel doen. Het oprapen van verloren cargo gaat heel snel trouwens. Ik heb het nog niet als frustrerend ervaren.
Maak daar eigenlijk nooit echt gebruik van. Als ik hoog opgestapeld ben gewoon lopen met L2+R2 ingedrukt gehouden. Blijf je in balans zelfs met snelle bewegingen.

Bosmonster wijzigde deze reactie 09-11-2019 00:01 (45%)

Error failed

• Tricto
  • Laatst online: 15:21
Niemand last van de enorm kleine letters? Hoop dat daar een update voor komt.

• NotSoSteady
Twixie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:54:
[...]

10 minuten wandelen in deze game is niks, vooral als je af en toe ook nog een pakketje terugbrengt.

• Cowboy_Henk
Ik ga nu aan chapter 2 Melanie beginnen. Tot nu is het me wel behalen. Het wandelen is leuk, ik snap dat ze dit een ware walking simulator omdat het wandelen het eigenlijke spel is. Je moet goed nadenken over evenwicht van je cargo, je materiaal dat je meeneemt,... Die eerste bt's waren wel spannend maar niet zo moeilijk om te ontwijken. Ik zit natuurlijk nog maar in het begin.
Ik zit wel nog met veel vragen, hoe zit dat met die baby? Zijn het echte baby's? Hoe worden ze geboren? Groeien ze niet? Waarom mogen ze zo makkelijk dood? Want ze werken bvb niet goed en ze mogen zomaar verbrand worden ook al leven ze nog?

• Twixie
Tricto schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 00:13:
Niemand last van de enorm kleine letters? Hoop dat daar een update voor komt.
Er zijn tegenwoordig wel meer games die zich daar aan 'bezondigen', vind ik. Beneden zit ik op 3m20 van de TV en vroeger hadden we er een 48" toestel. Bij sommige games kon ik werkelijk niets van de on-screen tekst lezen tenzij ik de zetel een pak dichter zette. Dat was bvb met SW:BF het geval. Je ziet dit vooral ook met games die ook op PC uitkomen (of zullen uitkomen) waar je veel gemakkelijker dichter bij je monitor kan en dus de tekst beter lezen (en er sowieso ook een trend is voor grotere schermen).
Nu hebben we er een 65" en dat lukt wel goed, met een kijk/beeld-hoek van 25°, maar volgens mij zijn er heel veel gamers die relatief een stuk verder van hun toestel vandaan zitten.
Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:59:
Grote pluspunt: NL ondertiteling!
Als die goed is... Heb toch al vaak gemerkt dat bij sommige games de NL ondertiteling ruk is. Recent nog voorgehad waarbij een woord consistent de verkeerde vertaling (omdat het Engelse woord meerdere betekenissen heeft) kreeg, maar kan er niet op komen wat het juist was. Ik doe in elk geval steevast EN ondertitels. Mijn Engels is best goed, maar om het dan in-game allemaal perfect te begrijpen is toch nog iets anders. Ik zie op YT ook veel native English speakers gamen met ondertitels aan.
Bosmonster schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:53:
Als ik hoog opgestapeld ben gewoon lopen met L2+R2 ingedrukt gehouden. Blijf je in balans zelfs met snelle bewegingen.
Dat kllinkt toch als een bug dan, want van al wat ik gelezen en gezien heb, was het toch echt de bedoeling van jezelf te balanceren door L2 en R2 op juiste manier in te drukken. Als je dat kan omzeilen door L2+R2 ingedrukt te houden, is daar natuurlijk niets meer aan. Of misschien heeft het met de difficulty te maken ?
Oppassen met spoilers aub !
Sowieso ga ik nu unsubben van deze thread, denk ik, want ga het spel sowieso nog wel niet de eerste maanden spelen wegens nog andere games waar ik mee bezig ben. Gaandeweg gaan hier ongetwijfeld nog wel meer spoilers vallen.

• Hamazaki
  • Niet online
Wat zijn die dingen die je kan ‘liken’? Wat heb je eraan?

• Cowboy_Henk
Twixie schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 09:59:

Dat kllinkt toch als een bug dan, want van al wat ik gelezen en gezien heb, was het toch echt de bedoeling van jezelf te balanceren door L2 en R2 op juiste manier in te drukken. Als je dat kan omzeilen door L2+R2 ingedrukt te houden, is daar natuurlijk niets meer aan. Of misschien heeft het met de difficulty te maken ?

[...]

Oppassen met spoilers aub !
Sowieso ga ik nu unsubben van deze thread, denk ik, want ga het spel sowieso nog wel niet de eerste maanden spelen wegens nog andere games waar ik mee bezig ben. Gaandeweg gaan hier ongetwijfeld nog wel meer spoilers vallen.
Ik zal opletten met spoilers.

En van dat evenwicht, soms moet je jezelf toch even corrigeren met l2 of r2 hoor. Soms hel je teveel naar links of naar rechts als je een sprong maakt ofzo. Bvb hel je naar links dan moet je op r2 drukken om meer naar rechts te gaan. Daarna op l2 en r2 drukken als je denkt dat je recht staat.
Je kan dus ook schuin staan en dan nog op l2 en r2 drukken maar dan blijf je schuin staan of lopen met beide handen aan je schouder straps.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True