Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
liever de tong gebrand dan lauwe soep
ik dacht dat ik 8e was op het moment dat de race stopte
volgens mij gebeurde dit vlak voor mijn neus. ik zag hem al een beetje aankomen dus nam iets afstand
[ Voor 67% gewijzigd door Mavi86 op 11-04-2018 21:32 ]
www.mariovisser.com
Los van het akkefietje wat wij hadden in de hairpin na, wat naar mijn idee goed opgelost is weer, vond ik het een prima baantje. Hele spannende race met @Jordy8 die echt flink aan het drukken was in de laatste paar rondes en, jawel, ook met jou @Phusebox. Onderschat jezelf niet want je doet aardig lekker mee. Probeer de positieve kant er van te zienPhusebox schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:26:
Ik vond dit wel echt een crap circuit om op te racen. Je kon nergens echt goede gevechten hebben en ik heb vaker maar nu niet doorgezet omdatbje hier weinig marge hebt. Geldt voor anderen vast ook.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dat paste niet inderdaad, ik lag 9de de laatste keer dat ik keek.bifi_G60 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:31:
Volgens mij dacht er iemand dat hij met een mini reed
[afbeelding]
ik dacht dat ik 8e was op het moment dat de race stopte
Bah. Nummer 34 ben ik. Sorry 47! Ik heb niet meegekregen dat ik je aantiktebifi_G60 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:31:
Volgens mij dacht er iemand dat hij met een mini reed
Ik was 6, lucky luke 4..MAX3400 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:26:
Goed, dan de rest van lobby 2... Kan men even roepen wie 4, 5, 6 en verder was toevallig?
Ik reed achteraan!MAX3400 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:37:
Dus ik heb Bones, Lutje, Lappie en Superlucky die iets moeten roepen over het verdelen van 4, 5, 6 en 10 nog?
Excuses heb mij helemaal vergist in de tijd en heb het niet meer kunnen redden.mr.paaJ schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:01:
We missen nog @lappiehero en @Verwijderd/@Pandanl
in de andere lobby waren ook leuke gevechten..NLRev0lution schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:32:
[...]
Los van het akkefietje wat wij hadden in de hairpin na, wat naar mijn idee goed opgelost is weer, vond ik het een prima baantje. Hele spannende race met @Jordy8 die echt flink aan het drukken was in de laatste paar rondes en, jawel, ook met jou @Phusebox. Onderschat jezelf niet want je doet aardig lekker mee. Probeer de positieve kant er van te zien
Sure, inhalen was af en toe een uitdaging, ging ook lang niet altijd goed, maar ach..
Was idd als 7e geëindigdmr.paaJ schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:26:
7 was voor mij iig Generationq87.
Heb jou niet gezien... alleen Intrepid netjes voorbij gelaten 😊
Deed je keurig inderdaad! Topmannetje19 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:45:
[...]
Was idd als 7e geëindigd
FM7 GoT Racing League - Mazda Laguna Seca (11 april 2018 @ 20:00)
Driver | Tijd | Main Race | Totaal |
Baloutje07 | 0H59M33S516 | 1 | 192 |
Hypernova NL | 0H59M43S937 | 2 | |
OctagonQontrol | 0H59M51S390 | 3 | 188 |
Stoksbrood | 0H59M56S494 | 4 | 184 |
NLRev0lution | 1H00M09S | 5 | 180 |
Plank268 | 1H00M10S | 6 | 176 |
Phusebox | 1H00M15S | 7 | 172 |
Kleefei NL | 1H00M33S | 8 | 168 |
Skreppiedoe NL | 1H00M42S | 9 | 164 |
Intrepid NL | 1H00M49S | 10 | 160 |
mrpaaJ | 1H00M59S | 11 | 156 |
Alchemist V | 1H01M07S | 12 | 152 |
Mavi1986 | 1H01M14S | 13 | 148 |
superlucky luke | TIMED | 14 | 140 |
Lappiehero | TIMED | 15 | 136 |
Dutch B0nes | TIMED | 16 | 132 |
Generationq87 | TIMED | 17 | 128 |
gamebifi | TIMED | 18 | 128 |
Pethor | TIMED | 19 | 124 |
Lutjebroequer | TIMED | 20 | 120 |
FM7 GoT Racing League - Point Leaders
Driver | Points | Driver | Points | |
Baloutje07 | 932 | Mavi1986 | 584 | |
Stoksbrood | 900 | Lutjebroequer | 568 | |
OctagonQontrol | 892 | Dutch B0nes | 500 | |
Phusebox | 836 | SinergyXL | 488 | |
NLRev0lution | 836 | gamebifi | 484 | |
Kleefei NL | 770 | mrpaaJ | 444 | |
Nielless | 744 | Generationq87 | 396 | |
Skreppiedoe NL | 724 | timmie271 | 372 | |
Plank268 | 720 | Pethor | 356 | |
Alchemist V | 704 | Esines | 344 | |
Chabio | 668 | exstense | 320 | |
Lappiehero | 666 | Unigo | 288 | |
KillerR NL | 656 | Intrepid NL | 248 | |
drdreey1976 | 640 | BladiBlaDiBla | 124 | |
superlucky luke | 624 | RichardKortland | 92 |
Laat me weten als er fouten in zitten...
Ja, Hypernova heeft geen punten maar dat was ongeveer de gentlemens agreement... De overige punten zijn gewoon doorgeteld
Jammer dat onze rijders Nielless, KIllerR NL en Esines er niet bij waren; het is wel weer een close tabelletje geworden voor de punten
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 11-04-2018 21:53 ]
Zag ik ja, daarom vermoedde ik het al. Paar keer netjes geprobeerd en werd genadeloos gespind/voortgeduwd, één keer redelijk hard tegen je achterkant geduwd maar dr zat geen beweging in. Volgende keer gebruik ik zo’n betonblok als vangrailmannetje19 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:45:
[...]
Was idd als 7e geëindigd
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Hou 'm nog ff een dagje online; zal proberen morgen te downloaden en een samenvatting te monterenbifi_G60 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:18:
Ik heb mijn replay geshared als FM7-Got-S2-Laguna
Baal er zelf ook van, zat net in een lekkere flow met eindscores, ach ja volgende keer beter.MAX3400 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:49:
Laat me weten als er fouten in zitten...
Ja, Hypernova heeft geen punten maar dat was ongeveer de gentlemens agreement... De overige punten zijn gewoon doorgeteld
Jammer dat onze rijders Nielless, KIllerR NL en Esines er niet bij waren; het is wel weer een close tabelletje geworden voor de punten
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Spa!!!RickS29 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:09:
[...]
Baal er zelf ook van, zat net in een lekkere flow met eindscores, ach ja volgende keer beter.
Komt wel goed, hoop ik? Alleen @Nielless met de stomme crashes; daar moeten we een keer goed naar kijken
Dat is terecht dan toch? 4 is 4. Je moet er zelf wel rijden om de punten binnen te slepen.Phusebox schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:13:
Woei ik ga stoppen. Gedeeld 4e overall... Maar dat komt meer door het onfortuin van anderen...
XBL: Hypernova NL | YouTube
Nice! Betekend dat ik weer een plekje in de ranglijst ben geklommen, tenminste worden zijn punten nu geschrapt? 😁Phusebox schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:13:
Woei ik ga stoppen. Gedeeld 4e overall... Maar dat komt meer door het onfortuin van anderen...
Eerst hockenheim nogMAX3400 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:12:
[...]
Spa!!!![]()
Komt wel goed, hoop ik? Alleen @Nielless met de stomme crashes; daar moeten we een keer goed naar kijken
Ik hoop van niet...RickS29 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:18:
[...]
Eerst hockenheim nogmisschien word dat wel de eerste regenrace van de GOT league
Nu al zin in Hockenheim.. Maar of ik in de regen de BMW neem???
Edit nu ik er over nadenk... Ook al gaat het rijden zuigen 1 regenrace zou misschien wel tof zijn
[ Voor 48% gewijzigd door bifi_G60 op 11-04-2018 22:23 ]
Ben er zelf bijna van overtuigd om, ongeacht het weer, met de Honda te rijden. In eerdere test sessies was ik daar ook al een halve seconde sneller mee ten opzichte van de BMW.darkkingll schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:21:
Zou wel interessant worden...
Nu al zin in Hockenheim.. Maar of ik in de regen de BMW neem???
Van de week nog maar even verder oefenen, net na de race nog een korte oefensessie gehad en heb daar al wel een snellere tijd (dirty helaas door bumperklevers) met de BMW gereden dan wat nu genoteerd staat in de sheet van Bifi, dus wie weet.
6 rondjes droog gedaan snelste tijd: 1:51:658
4 rondjes regen gedaan snelste tijd: 1:55:486 dirty.
Hopelijk snel hersteld zodat ik echt kan oefenen. BMW vind ik prima te doen op Hockenheim, heb ergere circuits gehad dit seizoen, en ook de regen valt wel mee (gewoon iets andere lijnen kiezen)
Shit, als ik dat geweten had, had ik het een stuk rustiger aan kunnen doen op de eerste set banden. Maakte een foutje waardoor Hypernova ineens op m'n achterbumper zat. Heb daarna een aantal ronden moeten stampen om weer een kleine voorsprong op te bouwen mochten de bandjes er ineens mee op houden.MAX3400 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:49:
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Was erg leuk. Voor mij tot nu toe de leukste race. Kon jullie in het begin alleen maar bijhouden omdat jullie om positie aan het vechten waren, later kon ik iets op eigen kracht een beetje bijbenen.NLRev0lution schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:32:
[...]
Los van het akkefietje wat wij hadden in de hairpin na, wat naar mijn idee goed opgelost is weer, vond ik het een prima baantje. Hele spannende race met @Jordy8 die echt flink aan het drukken was in de laatste paar rondes en, jawel, ook met jou @Phusebox. Onderschat jezelf niet want je doet aardig lekker mee. Probeer de positieve kant er van te zien
Hopelijk is het in de volgende race weer zo close

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik werd helemaal gek van je, helemaal de laatste paar rondes waar je je auto naast die van mij positioneerde. Had het idee dat ik beter weg kon komen met de BMW maar dat jij redelijk wat later kon remmen!Jordy8 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:20:
[...]
Was erg leuk. Voor mij tot nu toe de leukste race. Kon jullie in het begin alleen maar bijhouden omdat jullie om positie aan het vechten waren, later kon ik iets op eigen kracht een beetje bijbenen.
Hopelijk is het in de volgende race weer zo close
Klopt! Was vooral te merken over de start/finish, daar liep je ook uit. Vond het wel vet met de verschillende karakters van de wagens.NLRev0lution schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:59:
[...]
Ik werd helemaal gek van je, helemaal de laatste paar rondes waar je je auto naast die van mij positioneerde. Had het idee dat ik beter weg kon komen met de BMW maar dat jij redelijk wat later kon remmen!
Mmmm... MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2"SinergyX schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:59:
Compleet vergeten, dacht dat de race vandaag was
Inderdaad, iets met vakantie en even grip op dagen kwijt
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Krijg je geen notificatie dat je getagt bent of een DM hebt dan? Kan me niet voorstellen dat je niet online bent geweest op Tweakers de afgelopen 90 uur ofzo.SinergyX schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:14:
[...]
Inderdaad, iets met vakantie en even grip op dagen kwijt
Nou ja, volgende keer beter; heb je tenminste een motivatie om goed & hard te gaan rijden voor je leaderboard-positie.
Nee, ik had alles uitgezet nav die 1 april zut.MAX3400 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:15:
[...]
Krijg je geen notificatie dat je getagt bent of een DM hebt dan? Kan me niet voorstellen dat je niet online bent geweest op Tweakers de afgelopen 90 uur ofzo.
Nou ja, volgende keer beter; heb je tenminste een motivatie om goed & hard te gaan rijden voor je leaderboard-positie.
Zet het weer even aan; afgelopen weekend had ik ruzie met XBL en kon via daar geen berichten versturen. Iedereen heeft via DM zijn uitnodiging gekregen; notificatie of nietSinergyX schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:16:
[...]
Nee, ik had alles uitgezet nav die 1 april zut.
Vind het nog steeds opmerkelijk dat ik geen waarschuwing heb gekregen voor het ontbreken van een nummer op m'n smurfenkleur auto

Gamertag: timmie271
Uiteindelijk ging het 2e deel van de race zeer behoorlijk nadat ik eraan gewend was en reed de laatste 15 rondjes bijna continue 1:33 hoog of 1:34 laag. Helaas was dat niet snel genoeg om verder naar voren te komen en een paar spins helpen dan ook niet mee.
Volgende race beter
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Heb je tijdens het oefenen bij de opties wel 'allow upgrades' op off staan?skreppiedoe schreef op donderdag 12 april 2018 @ 17:33:
Ik had gisteren toch weer hetzelfde "probleem" als de race op cota,namelijk dat de handling weer heel anders was dan tijdens het oefenen de avond ervoor. Ik kon dinsdag zonder al te veel problemen 23 laps rijden (en ja fuel en tire wear stond aan) en gisteren had ik na een rondje of 8 al mega onderstuur.
Uiteindelijk ging het 2e deel van de race zeer behoorlijk nadat ik eraan gewend was en reed de laatste 15 rondjes bijna continue 1:33 hoog of 1:34 laag. Helaas was dat niet snel genoeg om verder naar voren te komen en een paar spins helpen dan ook niet mee.![]()
Volgende race beter
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Nee,maar ik weet zeker dat ik met de stock setup rij aangezien ze zo in mijn garage staan. In free play heb ik bij car class any staan dus dan wordt er niets ge-update voor zover ik weet.Nielless schreef op donderdag 12 april 2018 @ 17:49:
[...]
Heb je tijdens het oefenen bij de opties wel 'allow upgrades' op off staan?
Maarja FM en stuurtjes is sowieso een drama, in de 2e race na de pitstop reageerde het stuur compleet anders dan daarvoor.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ach, we hadden ook weer onzichtbare rijders, volgens mij ook iemand waarbij de chat begon te haperen op een gegeven moment (@Stoksbrood ) enzovoort.skreppiedoe schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:14:
[...]
...na de pitstop reageerde het stuur compleet anders dan daarvoor.
@Nielless ondanks dat je al veel geprobeerd hebt; heb je nog zin om te komen rijden of heb je je digital download al naar /dev/null verwezen gezien alle issues?
Weet niet of het er iets mee te maken heeft of dat ik er ook last van heb...skreppiedoe schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:14:
[...] Nee,maar ik weet zeker dat ik met de stock setup rij aangezien ze zo in mijn garage staan. In free play heb ik bij car class any staan dus dan wordt er niets ge-update voor zover ik weet.
Maarja FM en stuurtjes is sowieso een drama, in de 2e race na de pitstop reageerde het stuur compleet anders dan daarvoor.
Ik heb (altijd) in het 2e deel (na de pitstop) meer moeite om tempo te houden dan daarvoor. Of dat komt door mezelf, het stuur of het spel komt weet ik niet maar ik kom bochten moeilijker door (lees; ander stuurgedrag).
@MAX3400, ik haper nu eenmaal graag

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Ik lijk er ook last van te hebben. Tenminste, het "voelt" alsof na de pitstip de auto de eerste 5 tot 8 ronden logger is ofzo. Die paar liter benzine zal het verschil niet uitmaken.
Andersom, en dat is me ook opgevallen; de BMW (misschien ook anderen) lijkt juist weer beter te presteren als de banden tussen 40% en 80% slijtage zitten. Uit mijn hoofd kwam ik met ongeveer 38% de eerste keer bij @Stoksbrood in de buurt en ben toen, 6 ronden ofzo, bezig geweest met inhalen dus dan zal de band richting de 55% hebben gezeten.
/edit: wat was dat trouwens een goed gevecht bumper aan bumper...
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 12-04-2018 18:24 ]
Denk dat ik het voor dit seizoen voor gezien houd. Volgend seizoen waarschijnlijk met een clean install van Windows rijden (omdat ik dan klaar ben met school). Actief in deze thread zal ik zeker wel blijvenMAX3400 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:16:
[...]
@Nielless ondanks dat je al veel geprobeerd hebt; heb je nog zin om te komen rijden of heb je je digital download al naar /dev/null verwezen gezien alle issues?
Ik heb ook pas in rondje 7-10 de beste rondetijden inderdaadMAX3400 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:21:
[...]
Andersom, en dat is me ook opgevallen; de BMW (misschien ook anderen) lijkt juist weer beter te presteren als de banden tussen 40% en 80% slijtage zitten.
Je was echt met bakken sneller over het hele circuit behalve bij de corkscrew, voor de rest was het bijna een onbegonnen gevecht. Elkaar een beetje laten leven hoort erbij.MAX3400 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:21:
[...]Uit mijn hoofd kwam ik met ongeveer 38% de eerste keer bij @Stoksbrood in de buurt en ben toen, 6 ronden ofzo, bezig geweest met inhalen dus dan zal de band richting de 55% hebben gezeten.
Was inderdaad een mooi gevecht, hartslag ging ook wel een beetje omhoog toen je een paar keer héél dichtbij kwam
Sowieso de enduro meedoenNielless schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:21:
[...]Denk dat ik het voor dit seizoen voor gezien houd. Volgend seizoen waarschijnlijk met een clean install van Windows rijden (omdat ik dan klaar ben met school). Actief in deze thread zal ik zeker wel blijven
[ Voor 17% gewijzigd door Stoksbrood op 12-04-2018 18:28 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
De Spa-francorchamps enduro kan ik eigenlijk niet laten schieten he
Dat wou ik maar net zeggen!!!Nielless schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:28:
[...]De Spa-francorchamps enduro kan ik eigenlijk niet laten schieten he
32 laps op Hockenheim
Op basis van een korte sessie gisteravond, kwamen we op een laptime van grofweg 1:50. Heb 1:52 als gemiddelde voor het hele veld gepakt dus dat houdt in dat we 32 ronden kunnen rijden volgende keer.Hockenheim training
Ik heb aanstaande zaterdag van ongeveer 12:00 tot ongeveer 16:00 tijd om te gamen. Sowieso ga ik even zelf klooien met FM (Rivals, Leagues) maar als er mensen zijn die een aantal rondjes op Hockenheim willen testen, feel free om me een DM te sturen (hier of op XBL).[ Voor 65% gewijzigd door MAX3400 op 12-04-2018 18:47 ]
Nu een keer met freeware muziek erbij van YT
Ik heb met de BMW ook dat gevoel. 2e en 3e rondje gaat meestal relatief snel en daarna gaat het een stuk minder totdat de banden al een tijdje geel zijn (geen flauw idee qua percentage) en dan rij ik mijn snelste tijden.MAX3400 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:21:
[...]
Ik lijk er ook last van te hebben. Tenminste, het "voelt" alsof na de pitstip de auto de eerste 5 tot 8 ronden logger is ofzo. Die paar liter benzine zal het verschil niet uitmaken.
Andersom, en dat is me ook opgevallen; de BMW (misschien ook anderen) lijkt juist weer beter te presteren als de banden tussen 40% en 80% slijtage zitten. Uit mijn hoofd kwam ik met ongeveer 38% de eerste keer bij @Stoksbrood in de buurt en ben toen, 6 ronden ofzo, bezig geweest met inhalen dus dan zal de band richting de 55% hebben gezeten.
Probleem is meer de zeer gelimiteerde camera standen van FM zelf, ze zouden gewoon statische camera's moeten toevoegen, nu is altijd alles gefocused op 1 auto.bifi_G60 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:53:
Collega keek even mee naar het racefilmpje en die wees me op humble bundle waar nu VEGAS Pro 14 Edit in zit misschien wel iets voor mensen hier die filmpjes willen maken? misschien koop ik hem zelf ook wel ff
@SinergyX als we nou in de replay camera konden wisselen zonder dat die controls onderin komen; maar helaaaas.
Beeld wat croppen in de editor zodat je dat niet ziet?MAX3400 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:32:
@bifi_G60 Vegas is best een fijn produkt; voor die paar tientjes zeker de moeite!
@SinergyX als we nou in de replay camera konden wisselen zonder dat die controls onderin komen; maar helaaaas.
Tis bijna 14%... Vinnik wat grof veel...NLRev0lution schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:41:
[...]
Beeld wat croppen in de editor zodat je dat niet ziet?
Denk dat het wel mee valt.
Het zwarte loading-screen van replays is inderdaad 12% hoogte (het draaiende dingetje rechtsonderin); de toolbar in een replay is op een Twitch-opname van 1280x720p inderdaad niet hoger dan 74 pixels (net iets meer dan 10% dus)
Goed punt, ik zal er volgende keer eens op letten
Looking good in mah Chevy
Absoluuuut niet; ik heb even een avondje rust nodig.bifi_G60 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:46:
Vanavond misschien wat trainen zijn er nog meer mensen misschien online?
Ben morgen wel online; helaas voor sommigen ergens tussen 12:00 en 16:00 maar als je wil/kan rijden, geef maar een gil.
Ik ook, vriendin weg en kids liggen hopelijk zo in comaMAX3400 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:53:
[...]
Absoluuuut niet; ik heb even een avondje rust nodig.
36 rondes gereden in de chevy 1:52.164 als sneltste (clean) lap en 1h08:43 totaal gereden inclusief 1 pitstop dat is dus gemiddeld 1:54,258
Voelt een stuk beter dan voorgaande races. Ook de honda nog eens proberen dit weekend
Replay opgeslagen als Forza-Got-Training-Hockenheim
[ Voor 37% gewijzigd door bifi_G60 op 13-04-2018 23:03 ]
Thx voor de tipbifi_G60 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:53:
Collega keek even mee naar het racefilmpje en die wees me op humble bundle waar nu VEGAS Pro 14 Edit in zit misschien wel iets voor mensen hier die filmpjes willen maken? misschien koop ik hem zelf ook wel ff
You sure?
Weet het niet meer uit mijn hoofd maar Vegas 14 heeft/had toch geen hardware-rendering? Scheelt echt bakken met tijd als je wel je GPU kan aansturen tijdens het exporteren van een filmpje.
/edit: zo, ik ga ook maar eens FM opstarten en kijken of er nog wat te doen is qua racen... Zo nog wel ff naar de super want honger enzo
[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 14-04-2018 09:28 ]
Hebben ze volgens mij wel, maar werkt het bij veel nvidia videokaarten niet. Als het niks is, kan hij mooi plaatsnemen bij mijn steam sale aankopen die ik nooit gebruikMAX3400 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 09:14:
[...]
You sure?
Weet het niet meer uit mijn hoofd maar Vegas 14 heeft/had toch geen hardware-rendering? Scheelt echt bakken met tijd als je wel je GPU kan aansturen tijdens het exporteren van een filmpje.
Dit natuurlijk wel op de droge baan; vooralsnog zijn de lange-termijn vooruitzichten op Hockenheim ook droog maar het is & blijft lente en Duitsland dus we zien het t.z.t. wel
Vandaag nog even zelf verder gegaan. Gisteren al even een dirty 1:51.15x met de BMW gereden, zojuist is dat verbeterd naar een 1:50.391 clean. Vooral winst gepakt op de bochten waar we het gisteren al regelmatig over hadden. Eerste bocht in z'n 4 is inderdaad sneller voor de BMW (probeer zo min mogelijk de curbs aan te raken, daarmee verlies je weer tijd) en de hairpin kan in zn 2 als je de bocht mooi wijd neemt. Toch zo'n 2 seconden dus verbeterd ten opzichte van m'n vorige tijd met de BMW.MAX3400 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:35:
Net even een goede sessie gehad met @NLRev0lution en ook met @Phusebox om Hockenhem beter te leren kennen. Afgezien van de non-dirty runoff, zit de snelheid er weer goed in. Gereden tijden lagen grofweg tussen 49.5 en 52 in dus zeker niet ontevreden met verschillende auto's.
Dit natuurlijk wel op de droge baan; vooralsnog zijn de lange-termijn vooruitzichten op Hockenheim ook droog maar het is & blijft lente en Duitsland dus we zien het t.z.t. wel
@NLRev0lution Lekker bezig; er is inderdaad het e.e.a. te winnen in verschillende bochten.
/edit; was even mijn tijd kwijt maar had nog een screenshot van gisteren:

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 15-04-2018 18:49 ]
Heb altijd het idee dat de BMW op elk circuit de snelste wagen is.
Zal zometeen eens een paar ronden met de Volvo rijden; geen idee wat dat ding kan maar Hockenheim is een redelijk rap circuit.Jordy8 schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:43:
Hmm. Ik ga ook eens de BMW proberen. Ik kom met de Honda op een 1:50,3.
Heb altijd het idee dat de BMW op elk circuit de snelste wagen is.
/edit: ga nu 6 ronden raggen en live op Twitch.
Volvo, zonder al teveel moeite: 49,758; auto is alleen superzwaar en dat merk ik bij aanremmen en insturen. De BMW is wat dat betreft (van de RDW-wagens) een stukje meer nimble en misschien een betere keuze. Wel heeft de BMW veeeel meer wheelspin dan de Volvo.
[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 16-04-2018 11:33 ]
Maar het verschil met de Honda en nadere voorwiel aangedreven auto's vind ik altijd zo groot.
Dus toch maar eens meer mee rijden denk ik.
[ Voor 11% gewijzigd door Jordy8 op 16-04-2018 11:38 ]
er zijn maar 2 of 3 bochten waar je echt rustig aan moet doen met het gas, verder is het een prima baantje voor de BMW (ja ik weet het, ik zei dat ik het betwijfelde een week geleden.. ben overtuigd van de BMW nuJordy8 schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:38:
Die BMW krijg ik zelf echt moeilijk onder controle, beetje gas en t vliegt alle kanten op mij.
Maar het verschil met de Honda en nadere voorwiel aangedreven auto's vind ik altijd zo groot.
Dus toch maar eens meer mee rijden denk ik.
Morgen (vrijdag) ga ik overdag weer ff een stukkie klooien op FM dus mocht je tijd hebben, stuur me een berichtje op XBL om te rijden; training op Hockenheim of iets anders.
he jammer, had graag meegedaan maar moet nog werken. Ik ga morgen maar eens flink oefenen, xbox niet aangeraakt de laatste week.MAX3400 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 21:30:
En nog iemand die niet meer komt racen, aangekondigd via DM, dit seizoen. Vervelend om te horen maar het kan gebeuren. Ondertussen komt er wel waardevolle info van links en rechts zo stukje bij beetje.
Morgen (vrijdag) ga ik overdag weer ff een stukkie klooien op FM dus mocht je tijd hebben, stuur me een berichtje op XBL om te rijden; training op Hockenheim of iets anders.
Morgen overdag heb ik ook wel wat tijd; geloof dat ergens tussen 12 en 3 het weer stil is in huis dus ook dan kan ik gamen.RickS29 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:18:
[...]
he jammer, had graag meegedaan maar moet nog werken. Ik ga morgen maar eens flink oefenen, xbox niet aangeraakt de laatste week.
Geloof niet dat je veel issues zal hebben om een competitieve tijd te rijden op het circuit; een clean rondje wordt misschien een ander verhaal
Vandaag goede en lange sessie gehad met @NLRev0lution waarbij we eigenlijk de BMW overal en nergens hebben uitgelaten waaronder Mount Panorama, Yas Marina en Road Atlanta. Daarna voor de lol nog maar eens de Aston Martin DBR9 gepakt en die onder andere over Spa, Mugello, Nordschleife en Silverstone gesleept. Al met al een aardig potje knaken verdiend, lol gehad met elkaar dwarszitten en gemerkt dat je (wederom) met een stock car aardig dicht bij elkaar kan blijven.
Goed, de invites zijn verstuurd en meteen al 5 bevestigd en 1 "tentative"
Keep it up; ik vermaak me echt kostelijk elke race ondanks dat de ene keer er meer gepraat wordt dan de andere keer!!
Training-sessie: zaterdag 21 april van 12:00 tot 14:00
Moet toch maar eens uitzoeken waarom ik nergens een melding van krijg
Deze keer was het weer via XBL; zelfs @dr_dreey reageert vanuit Turkije op zijn zonnebedje langs het zwembad... Denk dat jij een beetje in een speciale uithoek woonttimmie271 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:02:
[...]
Dat blijkt dan wel weer in de polderMAX3400 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:07:
[...]
Deze keer was het weer via XBL; zelfs @dr_dreey reageert vanuit Turkije op zijn zonnebedje langs het zwembad... Denk dat jij een beetje in een speciale uithoek woont
Was afgelopen week ook lekker warm in de showroom en buiten met dit weer in pak

Al moet je dan ook geen auto gaan duwen naar het achterterrein die niet meer kan rijden met 32 graden

En de training-sessie was weer nuttig; @RickS29 en @NLRev0lution lekker met zijn drieen gereden met de BMW en de Aston. Met uitzondering van een onverwachte Xbox-firmware die ik moest installeren, was het lekker close racen met hier en daar een grappig vriendelijk tikje.
18 rijders bevestigd
1 weet het nog niet ivm reistijd werkEn voorlopig lijkt het droog te blijven op Hockenheim maar als de wind ook maar een beetje draait, is het vanaf maandagmiddag nat op het circuit. Doe begin maar vast een dansje te doen om de weersomstandigheden te beinvloeden!
Ook ik heb geen melding gehad op de pc..timmie271 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:02:
[...]
@darkkingll blijf het wazig vinden dat sommigen geen meldingen krijgen. De berichten op XBL staan bij mij zowel op de PC als smartphone netjes vermeldt (en dus gok ik dat ze ook daadwerkelijk bestaan tussen jou en mij).
Ik zal morgen wel weer hekkensluiter spelen.. Te weinig geoefend de laatste tijd, en net FarCry 5 gekocht, dus vanavond ook andere prioriteiten..
Rij jij in de Honda of BMW? Denk dat we weer dicht bij elkaar gaan rijdenNLRev0lution schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:25:
Poeh, met pijn en moeite zojuist een 1:49.864 er uit gekregen. Gemiddeld zit ik op de 1:50.5 a 1:51 (wel extreme uitschieter).
BMWJordy8 schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:30:
[...]
Rij jij in de Honda of BMW? Denk dat we weer dicht bij elkaar gaan rijden
Yup, het zal allemaal close worden en zolang ook de rest zijn concentratie kan behouden *kuch @Phusebox kuch* dan heb je zomaar kans dat dit circuit degene gaat worden met de meeste inhaal-acties. Elk klein foutje wordt afgestraft en als je vrij baan hebt (en in de flow zit), kan je ook aardig doorgassen t.o.v. anderen; dat weet @RickS29 ook wel sinds zaterdag na mijn fantastische startNLRev0lution schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:33:
[...]
BMW, ik hou mn hart vast tijdens de race denk ik, er zal (als alles "goed" gaat) een hele sterke middenmoot zijn deze race.
Het weerbericht: zon!!!
Vooralsnog 22 rijders; ik heb @darkkingll wel in de lijst opgenomen maar nog geen XBL-bericht ervan gezien. Ook onbekend of @Turbo Timmeh komt rijden als grid-vullingMijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Lobby indeling (voorlopig op basis van aanmeldingen)
Lobby-host: OctagonQontrol- Bevestigd: Baloutje07 / Hypernova NL / KillerR NL / Kleefei NL / Mavi1986 / NLRev0lution / Phusebox / Plank268 / Skreppiedoe NL / Stoksbrood / superlucky luke
- Mogelijk: -
- Bevestigd: Dutch B0nes / Esinres / Generationq87 / Intrepid NL / Lappiehero / Lutjebroequer / mrpaaJ / Pethor / SinergyXL / Unigo
- Mogelijk: gamebifi
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 23-04-2018 21:57 ]
Altijd weer dat getagMAX3400 schreef op maandag 23 april 2018 @ 21:56:Lobby indeling (voorlopig op basis van aanmeldingen)
Lobby-host: OctagonQontrolLobby-host: timmie271
- Bevestigd: Baloutje07 / Hypernova NL / KillerR NL / Kleefei NL / Mavi1986 / NLRev0lution / Phusebox / Plank268 / Skreppiedoe NL / Stoksbrood / superlucky luke
- Mogelijk: -
Even @timmie271 taggen
- Bevestigd: Dutch B0nes / Esinres / Generationq87 / Intrepid NL / Lappiehero / Lutjebroequer / mrpaaJ / Pethor / SinergyXL / Unigo
- Mogelijk: gamebifi
Ik zal lobby 2 wel opstarten. Laat nog even weten of we een regendans moeten doen voor de race
Dit topic is gesloten.