Moet je dan niet met je controller gaan rijden tijdelijk en je stuurtje even opzij zetten totdat je die helemaal netjes hebt afgesteld en onder de knie hebt?
Las trouwens op de FM forums dat verschillende mensen hebben gemerkt dat sinds de meest recente update hun controller-settings op Default zijn gesprongen; controleer dat dus ook even of daar je deadzones etc. nog goed staan.
Het lukt me ook niet een video te delen of uploaden via de Xbox. Geen idee hoe jullie dat altijd doen...
Heb upload naar onedrive geprobeerd maar dat loopt nu al meer dan een kwartier voor een 720p videootje. Maar hoe kun je een video naar YouTube delen?
Onedrive is inderdaad wazig; die gebruik ik dus ook amper/niet behalve voor screenshots. Het meest efficiente is Twitch of Mixer; zeker als je op je account (op de website van dat platform) aanzet dat je broadcasts moet bewaren, heb je grofweg 2 weken om je oude gestuntel terug te kijken
Alle uploads die ik tot heden heb gedaan, zijn via Mixer alhoewel daar soms lange verwerkingstijden aanzitten; een training van 15 minuten, duurt soms een paar uur voordat 'ie te downloaden is op Mixer. En de volgende keer is het ineens instant.
Tja, maar daar krijgt iedereen op een gegeven moment last van; elke wagen die ik nu krijg aangeboden kost minstens 400K maar aangezien me dat niet heel erg boeit, verzamel ik nu alle suits die in het spel zitten. En daardoor loopt langzaam maar zeker de bankrekening op (races, free play, soms leagues) dus als ik binnenkort wel wat auto's wil kopen, dan gaat dat wel lukken.
@
Phusebox wat ook helpt: verandering van spijs... Probeer eens een andere auto (want de BMW is echt een bish op COTA) of ga eens met de BMW een andere baan rijden zoals Monza of Silverstone; de bochten en snelheden zijn daar anders maar allicht merk je dan sneller hoe je moet remmen of hoe hard je kan insturen voordat de auto kwijt is.
Zo heb ikzelf al dagen geen BMW meer gereden maar de Corvette C7R in de Bounty Hunt; eerste 8 laps waren dramatisch want andere handling, versnellingen, sticky tires etc. Het voordeel is (gedeeltelijk); als ik morgen de BMW weer moet pakken, zal ik die ook weer even moeten kennen en dan zet je jezelf scherp op dat ding netjes door bochten te krijgen.