Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024
Aanstaande zondag is het weer zover en dan spelen Philadelphia Eagles tegen de New England Patriots in het U.S. Bank Stadium in Minneapolis Minnesota om de 52e Superbowl.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/40/Super_Bowl_LII_logo.svg/240px-Super_Bowl_LII_logo.svg.png

Zijn er nog mensen die er uitgebreid voor gaan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

Nee, maar ben dan in de VS. Ben eens benieuwd hoe het daar leeft in caes en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:52

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik kijk gewoon weer in mijn stamkroeg met een aantal vrienden :) speciaal altijd de maandag dan voor vrij

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-06 14:52

KipCurreh

Nightcrawler

Ik vond het zo jammer dat de Steelers eruit gingen tegen de Jags.. Voor de eerste keer in een paar jaar had ik weer echt het gevoel dat ze het wel eens konden redden...

Brown - Bell - Bryant - Schmitt-Schuster en dan met Big Ben... Wat een offensive weelde... Jammer jammer maar zo gaat het eenmaal..

Nu maar hopen dat de Eagles het eens doen, Pats worden een beetje saai op den duur... Brady heeft toch bijna geen vingers meer over voor nog een ring 8)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:33
Al een flink aantal jaren volger van de nfl / nfl europe en de superbowl. Kan niet wachten totdat het kick off tijd is. Vooral omdat mijn favoriete teams de patriots er weer in staan. Ook hier maandag hiervoor speciaal vrij gevraagd. Doe ik trouwens ook met de world series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Vorig jaar wel gekeken, maar uiteindelijk rond 5? UItgezet. Werd echt te laat om goed te blijven volgen. Achteraf gezien net voor de plot twist.. 8)7

Sla hem dit jaar ook maar over..

Op welke zenders is de bowl te zien? BBC en ? En welke Nederland's tijden?

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 03-02-2018 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
nachtnet schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:12:
Op welke zenders is de bowl te zien? BBC en ? En welke Nederland's tijden?
De Super Bowl zie je in de nacht van zondag 4 februari op maandag 5 februari tussen 00.30 en 04.30 uur live bij FOX Sports 1 en 2.

BBC
Super Bowl LII coverage times
All times listed are GMT and are subject to change
Saturday, 3 February
The NFL Show 23:55-00:25, BBC One
Sunday, 4 February
Super Bowl LII23:15-03:50, BBC One, Connected TV and online
Monday, 5 February
NFL This Week 23:15-00:05, BBC Two

[ Voor 32% gewijzigd door breew op 03-02-2018 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:20
Kijk de pre-show altijd via de Amerikaanse kanalen. Lekker over the top Amerikaans. 8)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Checken op welke kanalen (legaal) uitgezonden wordt kan hier:
https://www.nfl.com/super-bowl/ways-to-watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:17

masauri

aka qwybyte

Ik reis morgen van Belgisch Limburg tegen Maastricht aan af naar West-Vlaanderen (Kleine 2u enkel rijden), om daar met men Rugby maat samen live te gaan kijken.
Hij heeft schijnbaar alles goed voorzien van drank en eten dus ben benieuwd!
Normaal moet er meer volk komen dus komt wel goed :p

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:09
Ik vind het weer ongelofelijk dat Brady het weer in zijn eentje klaar speelt om de Patriots weer in een SB te krijgen.
Snap niet dat ze dan alsnog truken moeten uithalen die het daglicht niet willen zien.
Deflategate, Tuck rule en filmen van signals van het "opposite" team. Walgelijke vent die Belichick.
Kan niet wachten totdat Brady stopt want dan stopt ome Bill ook, want zonder Brady wint hij niets (en de Patriots ook niet)
Diep respect voor Brady die wellicht the GOAT is/wordt maar kan de gast niet uitstaan, ook omdat ie een lekker wijf heeft. ;)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nog niet besproken:
Justin Timberlake headlines Pepsi Super Bowl LII Halftime Show
P!NK to perform national anthem at Super Bowl LII

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 03-02-2018 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Als Justin maar niet weer zijn tepel laat zien...

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Volgens wat ik begrepen heb is het daar nu vrij koud, dus de tailgate party's e.d. zal er meer uitzien als bbq's met hobo's rond die zich willen warmen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:47

SuBBaSS

-has Ryzen

Vrees dat ik hem moet overslaan dit keer.

spoiler:
Las op twitter over geruchten dat ze in de halftime show iets met een hologram van Prince gaan doen. Het is immers ook in zijn hometown. Zou dan in combi met Timberlake zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door SuBBaSS op 03-02-2018 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

SuBBaSS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:11:
Vrees dat ik hem moet overslaan dit keer.

spoiler:
Las op twitter over geruchten dat ze in de halftime show iets met een hologram van Prince gaan doen. Het is immers ook in zijn hometown. Zou dan in combi met Timberlake zijn.
Voor zoiets is de spoiler tag uitgevonden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-06 12:11
Kan niet wachten nu de Eagles eindelijk er weer eens staan. Hopelijk houd de defense zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
"Gronk" is blessurevrij dus ik vrees het ergste voor je.
Weet niet hoe de secondary is maar Denver kreeg het ook door de strot gevoerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

masauri schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:14:
[...]

Voor zoiets is de spoiler tag uitgevonden |:(
Och sorry hoor.
Had niet het idee dat het zo top-secret was (en het is dus een gerucht) maar goed, speciaal voor jou dan...
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

SuBBaSS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:20:
[...]
Och sorry hoor.
Had niet het idee dat het zo top-secret was (en het is dus een gerucht) maar goed, speciaal voor jou dan...
:|
Ach, ik heb zoiets van, wil het is live zien en me laten verrassen.
Ik kan misschien beter stoppen met het topic te volgen :P
Deels mijn fout :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

masauri schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:21:
[...]

Ach, ik heb zoiets van, wil het is live zien en me laten verrassen.
Ik kan misschien beter stoppen met het topic te volgen :P
Deels mijn fout :X
Dat ik niet verwacht had dat mensen zich nog denken te kunnen laten verrassen in deze tijd van snelle media is dan weer mijn fout.
Het was een kleine moeite geweest, dus alsnog excuses als de bron van mijn gerucht gelijk krijgt (is een doorgaans op muziekgebied zeer goed ingevoerd persoon dus vrees van wel). :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

SuBBaSS schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:24:
[...]
Dat ik niet verwacht had dat mensen zich nog denken te kunnen laten verrassen in deze tijd van snelle media is dan weer mijn fout.
Het was een kleine moeite geweest, dus alsnog excuses als de bron van mijn gerucht gelijk krijgt (is een doorgaans op muziekgebied zeer goed ingevoerd persoon dus vrees van wel). :X
Bwa, ik zie het wel zondagnacht :*)
No harm done.
Ben benieuwd welke commercials er getoond gaan worden, die zijn toch altijd weer net iets specialers dan gewoon op tv.
Als ge ziet hoeveel miljarden daaraan gegeven word... :N

Edit, had deze trouwens vanmiddag gemaakt voor op men facebookachtergrondafbeelding:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/27331666_10215578746799437_5940269373383780188_n.jpg?oh=3f9e21e0d659ab70e19bb8b438fad66d&oe=5ADB1A93

[ Voor 16% gewijzigd door masauri op 03-02-2018 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Laten de BBC of Fox Sports eigenlijk ook de reclame's en de half-time show zien? Dit keer heb ik geen gamepass tot mijn beschikking maar om er nou 1 aan te schaffen van 20,- voor alleen vanavond gaat mij iets te ver eigenlijk :P

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Gekkenhuis schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:10:
Laten de BBC of Fox Sports eigenlijk ook de reclame's en de half-time show zien? Dit keer heb ik geen gamepass tot mijn beschikking maar om er nou 1 aan te schaffen van 20,- voor alleen vanavond gaat mij iets te ver eigenlijk :P
Fox Sports 2 volgens mij wel. Dat is ook inclusief Amerikaans commentaar. Op FS 1 heb je Nederlands commentaar.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Klein poll voor de voorspellingen:

Poll: Wie gaat er DENK je de Super Bowl winnen?
Patriots
Eagles
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400031&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie gaat er HOOP je de Super Bowl winnen?
Patriots
Eagles
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400033&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Gekkenhuis schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:10:
Lees net op de website van BBC dat ze de Amerikaanse reclames niet laten zien. De halftime show wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Rivanov schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:20:
[...]

Lees net op de website van BBC dat ze de Amerikaanse reclames niet laten zien. De halftime show wel.
Thanks, Fox Sport kanaal 2 gaat het worden voor mij (kanaal 2 is Amerikaans en kanaal 6 Nederlands volgens de televisiegids).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mJpkE19tUQF8h9ftl8BkhO3D/full.png

[ Voor 11% gewijzigd door Gekkenhuis op 04-02-2018 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Allemaal heel veel kijkplezier vannacht (in NL tijd gemeten); misschien dat ik het eerste half uur / drie kwartier even meepik op BBC maar mijn werktijden / nachtrust laat het dit jaar even niet toe om de hele wedstrijd te kijken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:34
Zoals altijd weer vrij genomen morgen, dus wij kijken em helemaal :)

Jammer dat de Patriots er weer in staan en favoriet zijn... Aan de andere kant, verliezen ze vanavond dan is het wel een uitermate geslaagde SB. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

The Realone schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:08:
Zoals altijd weer vrij genomen morgen, dus wij kijken em helemaal :)

Jammer dat de Patriots er weer in staan en favoriet zijn... Aan de andere kant, verliezen ze vanavond dan is het wel een uitermate geslaagde SB. :+
Ik gun het ook gewoon echt een keer iemand anders, het is daar net de F1 met Mercedes de afgelopen jaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MAX3400 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:05:
Allemaal heel veel kijkplezier vannacht (in NL tijd gemeten); misschien dat ik het eerste half uur / drie kwartier even meepik op BBC maar mijn werktijden / nachtrust laat het dit jaar even niet toe om de hele wedstrijd te kijken.
Idem hier. Ook al zit ik morgen de gehele dag op kantoor i.p.v. bij de klant, ga ik toch maar niet de hele nacht doorhalen. :+
Ben nu de pre-shows aan het kijken op de Amerikaanse kanalen. Lekker in de mood komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Grijp hem morgen wel van het web in HD, reclames kijken we op joeptjoep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-06 23:46
Ik heb Fox Sports Eredivisie via KPN, maar wil uiteraard de Amerikaanse variant zien :9
Weet iemand of het mogelijk is om alleen voor vannacht toegang tot Fox Sports Internationaal te krijgen?

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Niekfct schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:11:
Ik heb Fox Sports Eredivisie via KPN, maar wil uiteraard de Amerikaanse variant zien :9
Weet iemand of het mogelijk is om alleen voor vannacht toegang tot Fox Sports Internationaal te krijgen?
Je kunt een dagpas kopen voor € 7,95.
Bij Ziggo tenminste..

https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/dagpas-bestellen

NFL Now zend momenteel ook de pre-show uit. Dit is voor iedereen gratis te bekijken.

https://www.nfl.com/now

Werkt ook via de vele NFL apps voor bijvoorbeeld iOS, Android, Xbox, PlayStation etc.

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 04-02-2018 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Die had ik ook gevonden inderdaad. Helaas heb ik geen Ziggo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
LOL die poste ik net. :+
Maar hij heeft KPN. ;)

Geen idee of KPN ook iets dergelijks aanbiedt. Volgens mij niet voor International. Enkel voor Eredivisie kun je losse wedstrijden bestellen volgens mij.

[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 04-02-2018 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Sorry, in had KPN gemist, zal daar toch ook wel kunnen?
Rivanov schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:20:
[...]

LOL die poste ik net. :+
Maar hij heeft KPN. ;)

Geen idee of KPN ook iets dergelijks aanbiedt. Volgens mij niet voor International. Enkel voor Eredivisie kun je losse wedstrijden bestellen volgens mij.
En jouw post ook, iets vaker refreshen :X

Ik heb ook gelezen dat als je al Fox Sports hebt het met Fox Sports Go ook zou moeten kunnen kijken (dansel tegen een kleine vergoeding)

Mocht je 20,- niet teveel vinden kun je ook altijd nog een gamepass aanvragen: https://www.nflgamepass.com/en

[ Voor 43% gewijzigd door Gekkenhuis op 04-02-2018 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wil een mod even de spoiler lezen? :+
spoiler:
Mag een YouTube stream naar NBC hier geplaatst worden?

@DaniëlWW2 @Ramzzz

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 04-02-2018 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Gekkenhuis schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:21:

Ik heb ook gelezen dat als je al Fox Sports hebt het met Fox Sports Go ook zou moeten kunnen kijken (dansel tegen een kleine vergoeding)

Mocht je 20,- niet teveel vinden kun je ook altijd nog een gamepass aanvragen: https://www.nflgamepass.com/en
20,- is dan net weer iets teveel van het goede inderdaad :P
De Fox Sports app geeft bij kanaal Fox Sports 2 alleen weer dat ik niet voldoende rechten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Niekfct schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:27:
[...]

20,- is dan net weer iets teveel van het goede inderdaad :P
De Fox Sports app geeft bij kanaal Fox Sports 2 alleen weer dat ik niet voldoende rechten heb.
Komt omdat jij enkel FS Eredivisie hebt. Voor FS 2, 4 en 6 heb je International nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Rivanov schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:27:
[...]

Komt omdat jij enkel FS Eredivisie hebt. Voor FS 2, 4 en 6 heb je International nodig.
Precies. Ik reageerde ook op
met Fox Sports Go ook zou moeten kunnen kijken (dansel tegen een kleine vergoeding
Misschien maar even aankijken of FS1 of BBC een betere coverage heeft :)

Edit: Als ik naar https://live.foxsports.nl/live/kanaal/2 ga krijg ik wel een berichtje dat er een dagpas is:
Upgrade je abonnement of koop een FOX Sports GO Dagpas.
Helaas redirect deze naar https://campagnes.foxsports.nl/abonneren waarbij ik bij KPN geen dagpas optie heb..

[ Voor 26% gewijzigd door Niekfct op 04-02-2018 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Rivanov schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:25:
Wil een mod even de spoiler lezen? :+
spoiler:
Mag een YouTube stream naar NBC hier geplaatst worden?

@DaniëlWW2 @Ramzzz
Nee omdat je dan Tweakers.net gebruikt om een illegale stream van een sportevenement te verspreiden. Dat doen we dus niet. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Niekfct schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:29:
[...]

Precies. Ik reageerde ook op

[...]

Misschien maar even aankijken of FS1 of BBC een betere coverage heeft :)
Omdat je al Fox Sports hebt kun je een dagpas aanvragen, dat is dan wel via Go volgens mij. kijk maar eens op hun website.

https://www.foxsports.nl/abonneren/go/631

24 uur toegang tot alle FOX Sports kanalen via 3g, 4g of WiFi!
Je bepaalt zelf wanneer de 24 uur ingaan door te klikken op een live video of wedstrijd
Kijk als eerste de samenvattingen
Bekijk de goals binnen 5 minuten en uit meerdere camera posities
Krijg toegang tot extra online kanalen wanneer beschikbaar

[ Voor 33% gewijzigd door Gekkenhuis op 04-02-2018 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
DaniëlWW2 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:30:
[...]

Nee omdat je dan Tweakers.net gebruikt om een illegale stream van een sportevenement te verspreiden. Dat doen we dus niet. ;)
d:)b
Daarom vroeg ik het ook even vooraf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Rivanov schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:31:
[...]

d:)b
Daarom vroeg ik het ook even vooraf. ;)
Je hebt zo te zien geleerd van de F1 topics. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Gekkenhuis schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:30:
[...]

Omdat je al Fox Sports hebt kun je een dagpas aanvragen, dat is dan wel via Go volgens mij. kijk maar eens op hun website.
Als ik naar https://live.foxsports.nl/live/kanaal/2 ga krijg ik wel een berichtje dat er een dagpas is:
Upgrade je abonnement of koop een FOX Sports GO Dagpas.
Helaas redirect deze naar https://campagnes.foxsports.nl/abonneren waarbij ik bij KPN geen dagpas optie heb..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
DaniëlWW2 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:32:
[...]

Je hebt zo te zien geleerd van de F1 topics. ;)
Wijsheid komt met de jaren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Niekfct schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:32:
[...]

Als ik naar https://live.foxsports.nl/live/kanaal/2 ga krijg ik wel een berichtje dat er een dagpas is:

[...]

Je bepaalt zelf wanneer de 24 uur ingaan door te klikken op een live video of wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Gekkenhuis schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:34:
[...]

Die kwam ik ook net tegen. Deze redirect mij naar https://www.foxsports.nl/abonneren/onderhoud:
FOX Sports GO is momenteel niet beschikbaar voor nieuwe klanten. FOX Sports abonnees met een tv-abonnement van FOX Sports kunnen wel gebruik maken van GO. Activeer daarvoor je tv-abonnement via jouw accountpagina.

Onze excuses voor eventueel ongemak
Ik ben helemaal geen nieuwe klant en mijn KPN tv-abonnement is gekoppeld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Niekfct schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:36:
[...]

Die kwam ik ook net tegen. Deze redirect mij naar https://www.foxsports.nl/abonneren/onderhoud:

[...]

Ik ben helemaal geen nieuwe klant en mijn KPN tv-abonnement is gekoppeld :'(
Dan weet ik het via de legale ook niet meer voor je. Misschien kun je Fox Sports nog bellen waarom je geen Go kunt aanvragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekfct
Gekkenhuis schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:42:
[...]

Dan weet ik het via de legale ook niet meer voor je. Misschien kun je Fox Sports nog bellen waarom je geen Go kunt aanvragen?
Die zijn al gesloten.
Ik ben er wel klaar mee :+ Dan maar BBC of FS1 kijken.

Thanks voor jullie hulp iig :)

[ Voor 4% gewijzigd door Niekfct op 04-02-2018 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
De analysten van de BBC zijn sowieso tien keer grappiger dan ik ze ooit bij de Amerikanen heb gezien (zijn overigens ook twee ex-NFL spelers)
Rivanov schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:20:
[...]

BBC de zender zónder reclame en dan gaan ze Amerikaanse rommel uitzenden zeker? :D
Say good night to the bad guy! Come on. The last time you gonna see a bad guy like this again, let me tell you. Come on. Make way for the bad guy. There’s a bad guy comin’ through! Better get outta his way!

We all remember that famous Al Pacino speech in Scent of a Woman, right before he goes on the coke binge and kills Chris O’Donnell. Great movie.

A lot of fans take solace in the fact that this Patriots run is (presumably) going to end soon. But for everyone who hates this team—and that’s the vast majority of people who are even vaguely aware of professional football—ten years from now, when Brian Flores is coaching and Shea Patterson is under center for the perennially above-average Patriots in the midst of another 9-7 year, you’ll feel an emptiness.

Depending on where you pinpoint the heel turn, the Patriots have been the NFL’s villains for 10-15 years, and their dominance in the salary cap era might never be matched. And it’s not just that they’ve been really good for a really long time. They’re often branded “cheaters” in large part due to two scandals (of . . . let’s say varying legitimacy). And, regardless of how you feel about that,* they have carried an undeniable Stepford quality that’s, frankly, off-putting to most.

For football fans, the only thing more emotionally satiating than rooting for the team you love is rooting against the team you hate. This might be the Brady/Belichick Patriots’ last run, or they might have a couple left, but it will be over soon. And whether you begrudgingly respect what they’ve accomplished or not, I suggest that at some point on Sunday, you take a moment to appreciate that there will probably never be another team that makes you feel this way again.

*—We each create our own reality, and if you believe Tom Brady has five Super Bowl rings because of “cheating,” well, I don’t understand Wittgenstein well enough to be able to puncture that.
https://www.si.com/nfl/20...burkhead-alex-smith-trade

Wordt ondertussen een wedstrijd waarvan je hoopt dat geen van beiden het wint })

[ Voor 73% gewijzigd door apis29 op 04-02-2018 21:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Super Bowl LII stats and facts
  • Teams wearing white have won 12 of the past 13 Super Bowls - the Patriots will wear white this year after having the choice.
  • Bill Belichick's 11th Super Bowl as a coach is the most in NFL history - he has appeared in 34% of Super Bowls played since he entered the league.
  • Only two quarterbacks have started less regular-season games then Nick Foles (three) and gone to the Super Bowl - both of them won.
  • Brady is the sixth quarterback to make the Super Bowl after leading the league in passing yards - all five previous players lost.
  • This is the sixth Super Bowl rematch - the team who won the first game has won four of the five previous rematches. New England beat Philadelphia in 2004.
  • The Patriots will play a record 10th Super Bowl and can tie Pittsburgh for most wins (six) with victory. Brady and Belichick will make a record eighth Super Bowl appearance as a coach/QB combination - they have a record five wins together.
http://www.bbc.com/sport/american-football/42895871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
Was de filosofie van Belichick niet iets van vals spelen mag zolang je maar niet gesnapt wordt? :P

BTW, het gaat al aardig kriebelen, ik heb er zin in. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Niemand die de wedstrijd in een bioscoop gaat kijken?

Pathe
Pathe Arena Amsterdam
Pathe Spuimarkt Den Haag
Pathe Eindhoven
Pathe CineMec Utrecht
Pathe de Kuip Rotterdam

Kinepolis
Jaarbeurs Utrecht
Kinepolis Breda
Kinepolis Almere
Kinepolis Dordrecht

CineCity Vlissingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Rivanov schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:27:
Niemand die de wedstrijd in een bioscoop gaat kijken?

Pathe
Pathe Arena Amsterdam
Pathe Spuimarkt Den Haag
Pathe Eindhoven
Pathe CineMec Utrecht
Pathe de Kuip Rotterdam

Kinepolis
Jaarbeurs Utrecht
Kinepolis Breda
Kinepolis Almere
Kinepolis Dordrecht

CineCity Vlissingen
Was vrijwel meteen uitgekocht volgens mij. Ik hoop dat je dan wel je eigen eten en drinken mee mag nemen, duur grapje anders :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nog meer dan genoeg plek in Almere, zie dat er al 25 van de 544 gereserveerd zijn :+ . Wist niet eens dat het daar zou komen (nog €13,50 ook). Bij de Arena ook nog de helft vrij en een heel stuk drukker iig (€12,50) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Wij keken eind jaren 80 in het Marriott hotel aan het Leidse.
Ik denk dat het het Marriott was, waren weinig plaatsen waar je het kon kijken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Hippocampus schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:20:
Was de filosofie van Belichick niet iets van vals spelen mag zolang je maar niet gesnapt wordt? :P
Nee het was meer van, we deden er niet stiekem om dus is het niet erg. hashtag pannenkoek

edit: Je hebt als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste reactie. Sowwy

[ Voor 16% gewijzigd door Bad Brains op 04-02-2018 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Bier staat klaar, pizza's in de oven, wings op de bbq, kom maar op, iedereen die ook gaat doorhalen heel veel plezier *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 22:22
Go Philly *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
WTF Smith is naar de Redskins... Had gehoopt dat Denver hem zou oppikken maar schijnbaar wil hij nadat Cousins genaaid is voor 3 jaar voor de skins spelen.
Vond het al vreemd dat de 49rs hem wegdeden in favour of Colin kaep maar deze move snap ik helemaal niet. Dat hij klaar was bij de Chiefs snap ik wel maar dat hij naar de skins gaat terwijl het seizoen nog niet eens over is....
Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Eagles hebben wel een chiquere dressingroom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Rivanov schreef op maandag 5 februari 2018 @ 00:04:
Eagles hebben wel een chiquere dressingroom!
Zal wel degene van de thuisploeg zijn ;)

Het leek wel een hoop meer boehh geroep bij de Pats..

[ Voor 12% gewijzigd door Gekkenhuis op 05-02-2018 00:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
Have fun all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Chicken wings, check
Sigaar, check
Champagne, check
Let's begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Rivanov schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Fox Sports 2 volgens mij wel. Dat is ook inclusief Amerikaans commentaar. Op FS 1 heb je Nederlands commentaar.
Geen reclames dus op Fox Sports 2 :( :( :(

Dan morgen maar youtube afstruinen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
Go Eagles *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
Nice, touchdown. :*)

Go Patriots *O* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:01
Zoo zonde

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ze moeten niet te vaak deze fout gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
pfff, op de paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:59

Marc H

- - Is wakker - -

Mooie trap :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal s68
  • Laatst online: 13:42
Geweldige wedstrijd tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Maare, kunnen we nog een klein gastoptredentje verwachten van Janet tijdens de half time show?

Edit: Eerlijk gezegd verbaasde me het dat die preutse Amerikanen Justin nog eens zouden laten optreden na Nipplegate

[ Voor 38% gewijzigd door Erazzzer op 05-02-2018 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Lekker hoor ... boom! :P Brady er ook nog eentje in zn maag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06 21:56
hij was letterlijk even de weg kwijt....

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
bagger, zit ik met mn bier te knoeien en kijk ik ligt er een plat op het veld.

Edit: Oh, nr 14 kwam ff tot acute stop. (lang leve de herhaling)

[ Voor 30% gewijzigd door Hippocampus op 05-02-2018 01:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
Wow slecht van Brady, zo'n fumble _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Pro-bowl taktiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 13-06 16:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Meer een hail Mary die faalde. Wel leuke wedstrijd tot nu toe

Edit: damn wat een catch. Go Eagles

Edit 2: TD!

[ Voor 30% gewijzigd door rockhopper op 05-02-2018 01:31 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:42
Wow! wat een touchdown!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Netjes... ze moeten alleen niet naast hun schoenen gaan lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
*O* Blount TD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
Ja, mooi mooi mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Meevaller voor de patriots, maar komen daar goed weg.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
Ja, dat dan weer wel. wel goed voor de spanning iig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Allemaal Eagles fans hier ofzo? Booooo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
Erazzzer schreef op maandag 5 februari 2018 @ 01:47:
Allemaal Eagles fans hier ofzo? Booooo
Niet echt, ik ben vaak liever voor de underdog. :)
Verder maakt het mij niet uit wie er wint, als het maar een beetje spannend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik mag eigenlijk geen favoriet hebben. Ben groot fan van Pittsburgh Penguins. Dat maakt je automatisch Steelers fan. Patriots zijn enemies van Steelers, maar Philadelphia zijn nog ergere vijanden van de Penguins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mooie TD, lijkt wel op die van de Eagles daarnet!

Ik ben ook neutraal vanavond. Meestal kleine voorkeur voor de underdog. Mijn teams komen uit Texas en die zitten er niet bij dit jaar.

[ Voor 58% gewijzigd door rockhopper op 05-02-2018 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
rockhopper schreef op maandag 5 februari 2018 @ 01:52:
Mooie TD, lijkt wel op die van de Eagles daarnet!
Ja, ze verzuimen te tackelen. Mooie touchdown nonetheless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Boom, gamble paid off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
Haha, nice one. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Dat was een hele grote gok, mazzel dat het goed uitpakte voor ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:34
Keurig d:)b
Kijk je mee Tom? Een QB die wel een bal kan vangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

The Realone schreef op maandag 5 februari 2018 @ 02:06:
Keurig d:)b
Kijk je mee Tom? Een QB die wel een bal kan vangen :+
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
Zo, Brady lijkt wel een stoomlocomotief zo traag als ie op gang komt. Hij haalde de zijlijn niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Hippocampus schreef op maandag 5 februari 2018 @ 02:09:
Zo, Brady lijkt wel een stoomlocomotief zo traag als ie op gang komt. Hij haalde de zijlijn niet eens.
Hij is dan ook al een ouwe bok :+

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Nee, ook hier is het niet de bedoeling om illegale streams te gaan delen, in welke vorm dan ook.