Even snel geregistreerd om bedankt te zeggen voor deze heerlijke community, met top tips / aanbevelingen voor aanschaf OLED televisies in NL.
Laatste 3/4 dagen intens deze en andere threads gelezen voor research.
Gisteren dan aan de slag gegaan voor 2 modellen rondgebeld/gechat/gemaild:
1. LG OLED 55C9LA
(top tv en betaalbaar, verkies ik boven CX versie maar zoals gekend amper beschikbaar)
*
Foto Video Smits Arnhem (voor 1,299 EUR sales) enige plek nog online beschikbaar, maar na telefonisch contact blijkt laatste ook al weg te zijn
2. LG OLED 55GX6LA
(indien 55 C9 niet meer beschikbaar; en tijdelijk ook 200 EUR cash back tot 31 aug)
*
Foto Video Smits Arnhem - 1,899 EUR outlet/sale versie en 2,599 EUR nieuwe versie. Info gevraagd wat de schade is aan outlet/sale versie, maar werd spontaan een nieuwe LG OLED 55GX aangeboden voor zelfde prijs van 1,899 EUR. Plus 200 EUR cash back, dus 1,699. EUR in totaal.
Kon het zelf amper geloven, heb paar uur bedenktijd gevraagd om nog verder te bellen/mailen.
*
EP Trummers - bleven bij 2,489 EUR
*
Platte TV - bleven bij 2,489 EUR en vonden zelf dat ik onmiddellijk het bod van 1,899 EUR voor een nieuwe 55GX bij Smits moet aanvaarden.
*
BCC - bleven bij 2,489 EUR en vonden zelf 1,899 EUR zonder cash back verdacht en vertelden me om alles dubbel te checken (NL tuner, Duitse, andere versie, geen 6LA, etc). Vond ik erg vriendelijk en uitstekende customer service maar had mijn research bij Smits al gedaan via EAN code en dubbel check telefonisch.
*
Kamera Express - kon niet bereiken via telefoon en geen antwoord op email op tijd
*
Plasmavisie - 1.979 EUR; heel scherp maar heb er niet zo'n vertrouwen in doordat ik hen niet kon bereiken via telefoon en chat. Enkel email. Leek me niet echt professioneel. Plus geen 200 EUR cash back want geen officieel LG dealer
Dus 3 uur later teruggebeld naar Smits, opnieuw met Bram (erg aardig en uitstekende customer service) gesproken en deal voor LG 55GX6LA afgerond voor 1,899 EUR bij hen, en zelf 200 EUR cash back aangevraagd bij LG dus 1,699 EUR totaal.
Toch erg benieuwd en na deal in mailbox te hebben ontvangen, vroeg ik waarom zo scherp geprijst en Bram vertelde me dat laatste dagen cash back deal is en dat ze een redelijk voorraad aan LG 55GX6LA hadden ingekocht.
Budget was oorspronkelijk 1,500 EUR maar erg blij dat ik voor 1,699 EUR een LG OLED 55GXLA versie op de kop hebben kunnen tikken.
Update - vandaag op Smits website gekeken maar blijkt dat sale versie van LG 55CX (stond er ook op maar geen interesse) en mijn LG 55GX verdwenen zijn.. maar misschien kunnen sommige onder jullie die interesse hebben in dit specifieke model vandaag nog proberen te bellen
https://www.smitsarnhem.n...t/lg/inch/48-inch,55-inch
Zonder dit forum en top tips van de leden ging dit niet gelukt zijn.. bedankt